Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.56 FtUSD400.96 FtCHF441.31 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
mert a sima 2 tengelyes hw nem tépi a hátulját a trakinak???
mondjuk én még sose huztam nagy tandemet mondom eddig egy egytengelyes van meg mbp és ennyi de nagyon szemezgetünk velük! jah meg egyszer T 6 os trágyaszórót huztam meg se érezte a gép..... és hashúzón volt
Válasz #191. hozzászólásra
Hidd el hogy rosszabb húzni és nem kíméli a gép farát sem . A T-088-as még nagy krisztálnak rángatta a farát 100 Mázs trágyával .
ez most ellene szól a tandemnek vagy mellette? én is kíváncsi vagyok mert mi régóta tandemet vadászunk jó árban 10 tonna körülit nyuszi mögé könnyebb vele tolatni sárban télen a fával könnyebb menni vele mert rá támaszkodik a traktorra bárhova betolatok vele mert van egy egy tengelyes a kistraktor után nagyon jó kis gépek ! szerintem
Próbáld ki. Személy szerint nem szeretem a tandemet, de az tuti hogy a gép könyebben megindul egy tandemmel. A közlekedés annál érdekesebb velük. Akassz rá mondjuk egy T0-88-ra pár körre.
mióta annyi? Nekem pár éve a pirosrendszámos pótot valami fillérekért átírták... nem emlékszem rá pontosan de cakli pakli törzskönyvvel forgalmival új rendszámmal kijött egy tizes körül.
engem az a tandemes kocsik érdekelnek amilyenek nem kamion után van rakva hanem tatra meg kamaz után amelyiknek középen van a 2 tengelye nem pedig hátul! és magasítósak
Nagy valószinüséggel BE KUKÁZOTT a fék szeleped!! Vagyis megéret rá hogy be dobd a kukába és vegyél rá egy másikat... Régen faterom is probálkozot megbötykölni öket kevés sikerel..És amint azt tudjuk a FÉK AZ NEM JÁTÉK!!
sziasztok van egy rába pótom az lenne a bajom hogy elöl a fékszelep ereszti a levegőt már szétszetem de ugyanúgy ereszti a levegőt mi lehet a probléma?
igen ,de a tulajnak a közlekedési felügyeletnél ki kell vonatni a fuvarozásbol,mint irtam,ott kap igazolást amivel mehet az okmányirodába,és ha nem változott csak a megyei okmányirodák intézik a sárgarendszámot
Válasz #153. hozzászólásra
En ugy tudom, hogy a sarga rendszam a vallalkozo tulajhoz tartozik, nem a pothoz. Ha akarja eladja vele egyutt. De altalaban visszateszik az eredeti feher rendszamot a potra ilyenkor. Vonhatod ki forgalombol, aztan kaphat pirosat. "B" vel nem huzhatod a feher rsz-os nehezpotot. Ha van "E"-d, akkor nincs gond.
3294 hozzászólás
Válasz #186. hozzászólásra
Azzal amelynek a platója nagyobb mint a másiké, és jobban fel van magasítva!!!
Válasz #192. hozzászólásra
mert a sima 2 tengelyes hw nem tépi a hátulját a trakinak???
mondjuk én még sose huztam nagy tandemet mondom eddig egy egytengelyes van meg mbp és ennyi de nagyon szemezgetünk velük! jah meg egyszer T 6 os trágyaszórót huztam meg se érezte a gép..... és hashúzón volt
Válasz #191. hozzászólásra
Hidd el hogy rosszabb húzni és nem kíméli a gép farát sem . A T-088-as még nagy krisztálnak rángatta a farát 100 Mázs trágyával .
Válasz #188. hozzászólásra
ez most ellene szól a tandemnek vagy mellette? én is kíváncsi vagyok mert mi régóta tandemet vadászunk jó árban 10 tonna körülit nyuszi mögé könnyebb vele tolatni sárban télen a fával könnyebb menni vele mert rá támaszkodik a traktorra bárhova betolatok vele mert van egy egy tengelyes a kistraktor után nagyon jó kis gépek ! szerintem
vegyél hw6011 vagy8011-et oszt levan a gondod
Válasz #186. hozzászólásra
Próbáld ki. Személy szerint nem szeretem a tandemet, de az tuti hogy a gép könyebben megindul egy tandemmel. A közlekedés annál érdekesebb velük. Akassz rá mondjuk egy T0-88-ra pár körre.
Válasz #186. hozzászólásra
Kérdésedből ítélve Te még életedben nem szállítottál egytengelyes v. tandem kocsival.Próbáld ki,életre szóló élmény lesz.
Válasz #186. hozzászólásra
Vonóerő szempontjából szerintem a tandemes-ből nagyobb súlyt bir mert rátámaszkodik a trakira
Lenne egy elméleti kérdésem:
ugyanaz a traktor milyen pótkocsival tud többet szállítani?
- sima kéttengelyes vagy mondjuk tandemessel ?
http://farmweb.cz/index.php?page=view_image&id=MTk4N1gzMjUyNlgzNzk3NTE=#skok
1. dolly csebe azt írja
huba mennyi ilyen van?
Válasz #182. hozzászólásra
Az akkor volt, a friss adatokat a neten is megtalálod
Válasz #173. hozzászólásra
mióta annyi? Nekem pár éve a pirosrendszámos pótot valami fillérekért átírták... nem emlékszem rá pontosan de cakli pakli törzskönyvvel forgalmival új rendszámmal kijött egy tizes körül.
Válasz #180. hozzászólásra
EB 7-est Vagy EB 8-ast azok még anyagból vannak !
Válasz #178. hozzászólásra
engem az a tandemes kocsik érdekelnek amilyenek nem kamion után van rakva hanem tatra meg kamaz után amelyiknek középen van a 2 tengelye nem pedig hátul! és magasítósak
És még 1 hozzászólás...valószinű nemigen értetek a levegőfékek megjavitásához!
Menyire éré meg bárkinek olcsó kamion pótkocsikat vásárolni Szerbiából?Van vagy 15 darab....10-15 tonnások...
akkor kuka ma majdnem felborított egy jeges úton
Válasz #175. hozzászólásra
Nagy valószinüséggel BE KUKÁZOTT a fék szeleped!! Vagyis megéret rá hogy be dobd a kukába és vegyél rá egy másikat... Régen faterom is probálkozot megbötykölni öket kevés sikerel..És amint azt tudjuk a FÉK AZ NEM JÁTÉK!!
sziasztok van egy rába pótom az lenne a bajom hogy elöl a fékszelep ereszti a levegőt már szétszetem de ugyanúgy ereszti a levegőt mi lehet a probléma?
Sziasztok Kollégák!
Véleményeteket kérném pótkocsi ügyben.
Alacsony építésű, bála és gép szállításra alkalmas, platós pótkocsikat (2 vagy 3 tengelyes kiskerekű pótok, platóval) szoktak keresni, van rá igény?
Köszönöm a segítséget!
Üdv
Válasz #172. hozzászólásra
22000
köszönöm a segítséget, azt szeretném még kérdezni, hogy az átírás költsége mennyi pótkocsi esetében?
Válasz #170. hozzászólásra
a 164-esben leirtam ,hogy igen a tulaj tudja csak intézni
de akkor azt neki kell megcsináltatnia, mielőtt eladja nekem
Válasz #168. hozzászólásra
igen ,de a tulajnak a közlekedési felügyeletnél ki kell vonatni a fuvarozásbol,mint irtam,ott kap igazolást amivel mehet az okmányirodába,és ha nem változott csak a megyei okmányirodák intézik a sárgarendszámot
akkor csak a rendszámot kell lecseréltetni az okmányirodában?
Válasz #166. hozzászólásra
nem kell müszakiztatni amig le nem jár
mármint nem kell forgalomból kivonatni? és eladáskor leműszakiztatni?
ahhoz elég csak a fuvarozásból kivonatni? nem kell akkor műszaki?
Válasz #161. hozzászólásra
A tulaj akitől veszed eladás elött kivonatja a fuvarozásbol,és fehéret tetet rá,
Válasz #160. hozzászólásra
Elvileg meg kellene lenni a tulajnal a feher rsz-nak is , nem?
Válasz #145. hozzászólásra
:-) Ilyen potot en meg csak konteneresben lattam eloben...
nincs fuvarengedélyem persze. de akkor hogy lehet megoldani?
Válasz #158. hozzászólásra
ő papiron csak fehér rendszámosat adhat el,kivéve ha van fuvarengedélyed,de gondolom az nincs neked,
Válasz #153. hozzászólásra
En ugy tudom, hogy a sarga rendszam a vallalkozo tulajhoz tartozik, nem a pothoz. Ha akarja eladja vele egyutt. De altalaban visszateszik az eredeti feher rendszamot a potra ilyenkor. Vonhatod ki forgalombol, aztan kaphat pirosat. "B" vel nem huzhatod a feher rsz-os nehezpotot. Ha van "E"-d, akkor nincs gond.
miért nem?, van még rá novemberig műszaki, úgy gondoltam, addig húznám, akkor pedig levizsgáztatnám pirosra
Válasz #153. hozzászólásra
te nem vehetsz sárgarendszámost
plusz még a műszaki?
Válasz #154. hozzászólásra
17500
redetiség vizsgálat mennyibe kerül?
igen,sárga, nem tudom, így érdemes ég vizsga mennye megvenni. eredetisi, nem tudjátok?
Válasz #148. hozzászólásra
Sárga rendszámos a pót?
az eredetiség vizsgálat mennyi?
Válasz #148. hozzászólásra
lehet
Válasz #132. hozzászólásra
kbp-8m ez 8 tonnás és majdnem úgy néz ki mint a hw 8011 vagyMBP -9 tonnás ha magas a platója.
sárga rendszámos pótkocsit lehet húzni lassú járművel?
az eredetiség vizsgálat mennyibe kerül?
Válasz #145. hozzászólásra
ezek azak,a szürkén látszik hogyy kiiktatták a forgózsámoly rugót igy kevésbé borulékony
Válasz #141. hozzászólásra
Jól mondod, én másképp ismertem, de rég volt,rosszul emlékszem.Itt egy másik HK-5EZAZ