Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR415.28 FtUSD400.96 FtCHF441.5 FtGBP501 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #39. hozzászólásra
Én is a HW-8011-est ajánlanám mert az egy tuti erős felépítésű kocsi és nem 20% többlet súlyt bír el hanem akár 100% többletet is simán kibír .
Ha tudsz olyat keresni amit javítani kel akkor javítsd ki és akkor egy életen át .
Válasz #37. hozzászólásra
Van egy 8 t-ás Pronarunk, de elég sz.r, kicsi a platója, nem fér rá csak 7,4 t kukorica, széles, ballonos gumi van rajta, ráadásul 6 lyuku 15,5 colos felnivel. Szóval elég gáz
Válasz #33. hozzászólásra
Egyébként a 6 és 8 tonnás biztos kicsi, én 11 t-at szeretnék. Azt mondják, ezeknél az új pótkocsiknál már tényleg csak annyit lehet rárakni, amennyit írnak
Hello nálunk eg cégnél tavaly vettek kettőt egy 6 és egy 8t de azt mondják rá hogy játék pótkocsik,alacsony a váz a sárba csak a hasán csúszik.Amennyibe kerül egy új annak az árából lehet venni 2db HW8011 az meg pótkocsi legalább.
Ha a Brandtner azt mondjátok drága kocsi, akkor nézzétek meg Seregélyesen a CARDI pótkocsikat. Olasz kamion-kocsik, sztem egy árkategóriában vannak, és az nekem sokkal patentabb kocsinak tűnik, mint a Brandtner. Van 2 és 3 tengelyes is.
Válasz #1. hozzászólásra
Üdvözlöm! Javaslom nézze meg a www.vektor-mezogep.hu honlapon a Brantner pótkocsi kínálatot. Biztos vagyok benne, hogy megtalálja a számítását.
Errefelé a legjobban a Fliegl van elterjedve. Nem szidják őket. Valaki mondta egyszer, hogy a mai új kocsik már nem úgy vannak tervezve, mint a HW-k. Egy 8t-s kocsira nem szabad 14t-t rakni, mint a 8011-re. Ezért jól meg kell gondolni, hogy milyen magasítóval veszi meg az ember.
Ezek tenyleg nagyon pofas kocsik, de csak tandemes valtozatot gyartanak, de nagyon tetszetosek. En sem talaltam magyarorszagi forgalmazot.
En valahogy tartok a tandemes kocsiktol, ill. szerintem feleslegesen terheli a traktort, mert a traktornak ugyis van annyi onsuja, hogy lehuzza a megrakott kocsit a foldrol, anelkul hogy elasna magat, es a tobbletsuj csak a fuggesztest, es a gumikat koptatja. Es sajnos ezeket nemlehet csak siman leakasztani otthagyi, es gyorsan atfogni a masik kocsira, kicsit macerasabb. Vagy tevedek?
Hogy erted a Fliegl eseteben a hegesztesi problemat? Erdekel, mert az altalam felsorolt potkocsik kozul pont a Fliegl-nek van a legjobb ara, egy DK 180 88 Maxxum 16000 Euro+afa, 2 x 80 oldalakkal. Az Oehler-t tenyleg nagyon sokan dicserik, milyen strapabiro, de 4000 Euroval dragabb, bar az Oehler ajanlata 80+60+60 oldalakkal van, igy elhiszem hogy 170 mazsa rament, de ha birja...
Szoval a kerdes, hogy megeri-e ezt az arkulombseget.
Tavalyon IH-nehéztárcsa kerekre. E-512-ból hátul kerekek. Elvágtam a tárcsa csőfutóművet. Nagyon csúnya volt. 8,25x20-esek szar munka. Eredeti 15"-os behelyezettem. 60 ezer ft volt. olcsóbb csináltam.
nálunk lehet kapni hozzá aprópénzért csak az a baj hogy k.va xar a minőségük és nagyon sűrün kell cserélgetni de a 35000az szerintem nagyon sok még a 3500 is nálunk pár 100 ft.
Múlt héten RM-7-es pótkocsi szétszereltem a munkahengert. Sehol nincs gumigyűrűt!!! De pesten van nagyon drága kb. 30-35 ezer ft! ALFA KFT. Békéscsabán van új román a pótkocsik, de nincs semmi alkatrészeket. Ez hülysége. :(
Sziasztok! A pótkocsik közül a Brantner az egyetlen amivel érdemes foglalkozni, ebben az árkategóriában. Árban csak úgy versenyképes, ha 2x60cm-es oldalfallal és másodosztályú gumikkal van szerelve! Ez tapasztalat! A 60+80-as vagy 80+80-as oldalfalakkal és strapabíró gumikkal, minden versenytársnál drágább, de egy pótkocsi sem bír annyit, mint a Brantner!
OEHLER pofás kis kocsi, jól is gurul a trakesz után, én 412-es FENDT-el húztam aratásban, de ismerősé. 4,8 M volt.
A csavarozások szarok, újra kell midnent nézni rajta, deaz alváznál nincs heggesztési gond, mint a Fliegl-nál! Szal, még mindíg jobb az Oehler. Árban nem tudok mit mondani a Flieglről. Oehler-en szarok a gumik, kínai lapul mint állat, bár a 18 tonnásra ami az össztömeget jelenti a 137 helyett 170-eket raktunk.
Mondok egy jobbat: Mi most egy Seregélyesi cégtől veszünk lehet egy 3 tengelyest, ott van egy 2 ténygelyes is. CARDI, olasz pót, szerintem sokkkkal patentabb kocsi, mint az OEHLER. Szal, ha érdekel, megadom a címet, telefont.
Mi 10 tonnás Pronar tandemeket használunk a 65-ös universalok után. azok is nagyon jók. Rámegy 10-11 tonna gabona vagy 9 tonna burgonya. Ráterhel a trakira ezért jól viszi.
Nálunkfele van egy brantner 20 T-s összsulyú tandem. Nagyon jó csak szerintem a 60-60 cm-es felépitmény magassága kevés a kb 15 T-ás hasznos terheléshez. Legalább 80+80-as oldalfal kell. egyébként szuper. az ára kb 20-21000 euro légfékkel és alapfelszereltséggel. Ja és háromfele üritős.
Biztos nincs senkinek ezekből. Nem olyan olcsók ám ezek tudod é? Biztos vágod az árukat. Mindenki az öregeket cincálja! Jók ezek mind. Mindenki más szempontok alapján választ közülük.
Eddig tulnyomoreszt magyar gyartmanyu potkocsikat hasznaltunk, de most szeretnenk kiprobalni vmi osztrak, vagy nemet gyartmanyu potkocsit. Mindenkepp 2tengelyes kivitelre gondoltam, ezekben a legnagyobb a 18t ossztomegu a legtobb nagy gyartonal, ezek erdekelnek.
Szerentek erdeklodni, van-e vkinek velemenye az alabbi markakrol, vagy ajanlana mast: Fliegl, Oehler, Brantner...
3294 hozzászólás
Ha újban gondolkodik az ember, akkor Fliegl, ha használtban akkor HW. Ennyi....
Válasz #42. hozzászólásra
A 8 tonnásat én is megdurrantom 150 q-val búzából, és 140-es a magasítója.
Egyik ismerősöm többször is vitt 160 mázsát is egy másik hw-vel.
Válasz #41. hozzászólásra
Helló! Nekünk is van 2db HW-8011-es pótkocsink!
Kukoricából 300q vittem vele!:D igaz 160-as oldalak+ erősített rugóköteg!
Válasz #39. hozzászólásra
Én is a HW-8011-est ajánlanám mert az egy tuti erős felépítésű kocsi és nem 20% többlet súlyt bír el hanem akár 100% többletet is simán kibír .
Ha tudsz olyat keresni amit javítani kel akkor javítsd ki és akkor egy életen át .
Válasz #39. hozzászólásra
Nálunk BSS pótok vannak,de nagyon meg lehet pakolni őket és nagyon jo a fékük.
Válasz #37. hozzászólásra
A régi 8011-ekkel meg vidáman visznek 13 t kukoricát
Válasz #37. hozzászólásra
Van egy 8 t-ás Pronarunk, de elég sz.r, kicsi a platója, nem fér rá csak 7,4 t kukorica, széles, ballonos gumi van rajta, ráadásul 6 lyuku 15,5 colos felnivel. Szóval elég gáz
Vegyél pronart 20% túlsúlyt elviszi.
Azt nem tudja valaki, hogy a hw 8011-nek mennyi a nyomtávja?
Válasz #33. hozzászólásra
Egyébként a 6 és 8 tonnás biztos kicsi, én 11 t-at szeretnék. Azt mondják, ezeknél az új pótkocsiknál már tényleg csak annyit lehet rárakni, amennyit írnak
Válasz #33. hozzászólásra
Pont ez a gond, hogy a 120 éves hw pótkocsikat arany áron adják. Festenek rajta egy kicsit, aztán annyi
Válasz #32. hozzászólásra
Hello nálunk eg cégnél tavaly vettek kettőt egy 6 és egy 8t de azt mondják rá hogy játék pótkocsik,alacsony a váz a sárba csak a hasán csúszik.Amennyibe kerül egy új annak az árából lehet venni 2db HW8011 az meg pótkocsi legalább.
Szóval senki nem tud segíteni, milyen pótkocsit érdemes venni, ami olcsó is + jó is?
Hello!
Az AP magyar pótkocsit ismeritek, mi róla a vélemény?
Válasz #29. hozzászólásra
A Brantner nagyon KIROÁ.
Válasz #7. hozzászólásra
Ha a Brandtner azt mondjátok drága kocsi, akkor nézzétek meg Seregélyesen a CARDI pótkocsikat. Olasz kamion-kocsik, sztem egy árkategóriában vannak, és az nekem sokkal patentabb kocsinak tűnik, mint a Brandtner. Van 2 és 3 tengelyes is.
Válasz #1. hozzászólásra
Üdvözlöm! Javaslom nézze meg a www.vektor-mezogep.hu honlapon a Brantner pótkocsi kínálatot. Biztos vagyok benne, hogy megtalálja a számítását.
Errefelé a legjobban a Fliegl van elterjedve. Nem szidják őket. Valaki mondta egyszer, hogy a mai új kocsik már nem úgy vannak tervezve, mint a HW-k. Egy 8t-s kocsira nem szabad 14t-t rakni, mint a 8011-re. Ezért jól meg kell gondolni, hogy milyen magasítóval veszi meg az ember.
Brantner !
Válasz #22. hozzászólásra
Krampe kocsikat a Dalmand Rt használ már régóta gond nélkül,tehát valaki forgalmazza
Hupsz, lehet hogy nem kellett volna beirnom a ceg nevet a forumban...
Válasz #21. hozzászólásra
Ezt az Axial ajanlotta, hogy ok a legtobbet igy adjak el. de persze en is meglepodtem eloszor.
Válasz #12. hozzászólásra
Ezek tenyleg nagyon pofas kocsik, de csak tandemes valtozatot gyartanak, de nagyon tetszetosek. En sem talaltam magyarorszagi forgalmazot.
En valahogy tartok a tandemes kocsiktol, ill. szerintem feleslegesen terheli a traktort, mert a traktornak ugyis van annyi onsuja, hogy lehuzza a megrakott kocsit a foldrol, anelkul hogy elasna magat, es a tobbletsuj csak a fuggesztest, es a gumikat koptatja. Es sajnos ezeket nemlehet csak siman leakasztani otthagyi, es gyorsan atfogni a masik kocsira, kicsit macerasabb. Vagy tevedek?
Válasz #20. hozzászólásra
2m-es oldalak???? Hát az nem 1 életbiztosítás!!!
Koszonom a hozzaszolasokat!
Válasz #6. hozzászólásra
Hogy erted a Fliegl eseteben a hegesztesi problemat? Erdekel, mert az altalam felsorolt potkocsik kozul pont a Fliegl-nek van a legjobb ara, egy DK 180 88 Maxxum 16000 Euro+afa, 2 x 80 oldalakkal. Az Oehler-t tenyleg nagyon sokan dicserik, milyen strapabiro, de 4000 Euroval dragabb, bar az Oehler ajanlata 80+60+60 oldalakkal van, igy elhiszem hogy 170 mazsa rament, de ha birja...
Szoval a kerdes, hogy megeri-e ezt az arkulombseget.
Válasz #18. hozzászólásra
Szimeringek? Talán a csapágyak!
Válasz #10. hozzászólásra
Nem áll kétkerékre soha mivel tandem nem terhel épp olyan sokat rá. Viszont hozzá kell tennem, hogy a hátsó szimeringek nem örülnek a terhelésnek.
Válasz #15. hozzászólásra
Tavalyon IH-nehéztárcsa kerekre. E-512-ból hátul kerekek. Elvágtam a tárcsa csőfutóművet. Nagyon csúnya volt. 8,25x20-esek szar munka. Eredeti 15"-os behelyezettem. 60 ezer ft volt. olcsóbb csináltam.
Válasz #15. hozzászólásra
szerencsés vok nem vettem, de papától kaptam a gyűrűt, amit régi maradt a garázsban. :DDD
Válasz #14. hozzászólásra
nálunk lehet kapni hozzá aprópénzért csak az a baj hogy k.va xar a minőségük és nagyon sűrün kell cserélgetni de a 35000az szerintem nagyon sok még a 3500 is nálunk pár 100 ft.
Múlt héten RM-7-es pótkocsi szétszereltem a munkahengert. Sehol nincs gumigyűrűt!!! De pesten van nagyon drága kb. 30-35 ezer ft! ALFA KFT. Békéscsabán van új román a pótkocsik, de nincs semmi alkatrészeket. Ez hülysége. :(
Válasz #12. hozzászólásra
Nem utolsó a Krampe se!!!!!
Válasz #1. hozzászólásra
nézd meg ezeket is nagyon komly kocsik nem tudom M.O.-on ki forgalmazza 18 t. kb 20.000 Euró www.krampe.de
Válasz #10. hozzászólásra
Az első román kátyunál lefejeli az oldalsó szélvédőt szegény székely betyár:).
Válasz #9. hozzászólásra
Megnézném 11t -vel hogyan kétkerekezik a román csoda! :-DD
Válasz #5. hozzászólásra
Meg rángatja is rendesen, gondolom.
Válasz #7. hozzászólásra
Te nem Győri vagy véletlenül???? :-)))))
Sziasztok! A pótkocsik közül a Brantner az egyetlen amivel érdemes foglalkozni, ebben az árkategóriában. Árban csak úgy versenyképes, ha 2x60cm-es oldalfallal és másodosztályú gumikkal van szerelve! Ez tapasztalat! A 60+80-as vagy 80+80-as oldalfalakkal és strapabíró gumikkal, minden versenytársnál drágább, de egy pótkocsi sem bír annyit, mint a Brantner!
Válasz #1. hozzászólásra
OEHLER pofás kis kocsi, jól is gurul a trakesz után, én 412-es FENDT-el húztam aratásban, de ismerősé. 4,8 M volt.
A csavarozások szarok, újra kell midnent nézni rajta, deaz alváznál nincs heggesztési gond, mint a Fliegl-nál! Szal, még mindíg jobb az Oehler. Árban nem tudok mit mondani a Flieglről. Oehler-en szarok a gumik, kínai lapul mint állat, bár a 18 tonnásra ami az össztömeget jelenti a 137 helyett 170-eket raktunk.
Mondok egy jobbat: Mi most egy Seregélyesi cégtől veszünk lehet egy 3 tengelyest, ott van egy 2 ténygelyes is. CARDI, olasz pót, szerintem sokkkkal patentabb kocsi, mint az OEHLER. Szal, ha érdekel, megadom a címet, telefont.
Válasz #2. hozzászólásra
Mi 10 tonnás Pronar tandemeket használunk a 65-ös universalok után. azok is nagyon jók. Rámegy 10-11 tonna gabona vagy 9 tonna burgonya. Ráterhel a trakira ezért jól viszi.
Válasz #1. hozzászólásra
Nálunkfele van egy brantner 20 T-s összsulyú tandem. Nagyon jó csak szerintem a 60-60 cm-es felépitmény magassága kevés a kb 15 T-ás hasznos terheléshez. Legalább 80+80-as oldalfal kell. egyébként szuper. az ára kb 20-21000 euro légfékkel és alapfelszereltséggel. Ja és háromfele üritős.
Válasz #2. hozzászólásra
Biztos nincs senkinek ezekből. Nem olyan olcsók ám ezek tudod é? Biztos vágod az árukat. Mindenki az öregeket cincálja! Jók ezek mind. Mindenki más szempontok alapján választ közülük.
Válasz #1. hozzászólásra
Ez engem is izgat. Írjatok vlm.-t srácok! Itt van 1 Brantner tandem , azt szívesen kerülgetném az udvaromon!!!
Eddig tulnyomoreszt magyar gyartmanyu potkocsikat hasznaltunk, de most szeretnenk kiprobalni vmi osztrak, vagy nemet gyartmanyu potkocsit. Mindenkepp 2tengelyes kivitelre gondoltam, ezekben a legnagyobb a 18t ossztomegu a legtobb nagy gyartonal, ezek erdekelnek.
Szerentek erdeklodni, van-e vkinek velemenye az alabbi markakrol, vagy ajanlana mast: Fliegl, Oehler, Brantner...
Elore is koszonom a hozzaszolasokat.