Válasz fexco #2968. hozzászólásáraEz a full. Rakottan állt a kocsi, lefejtés után áll így, mikor üres.
Ha jól megnézed, az alsó baknak már látszik a felső pereme.
De kézzel se tudom tovább emelni, ha üres, ha rakott, a felső végállásra kiér, elveszi a levegőt, hiába nyomom a gombot, nem csinál semmit.
Válasz Gumóka #2967. hozzászólásáraaz kéne, hogy erre a kerékagyra rá tudom-e tenni valami közbetéttel...
érted, hogy ezek a csavarok beleférnek-e a nagy felninek a közepébe. meg tudnád mérni, hogy annak kb- mekkora átmérőjű lehet a közepén a kerékagy kivágás?
Válasz Gumóka #2966. hozzászólására
köszi!nemakarom keverni a szart,de akkor ez most melyik állapot?(hogy hoztad ebbe a pozicióba?,ez a vége,vagy ment volna még...---ilyenre gondolok---)
Válasz jamo #2940. hozzászólásáraTengelyenként 8 t ról tudok.
Ha nem 385 ,hanem nagyobb ballonos gumi esetén 27-28 a 24 össztömeg helyett.
pl farmtech fliegl vastagabb ballonos gumival ugyanaz felépítmény több tonnára vizsgaztatható.
Válasz .Feco. #2946. hozzászólásáraBiztos így van. Akkor a vizsgabázison néztek el valamit. Szerencsémre. Bár mindegy, 6tonna körül van a pót max 20to megy rá tehát a 25be is belefér nagyjából általában. Igazi nagy előnye a 3 tengely. Ahol mind fel akar borulni, a kéttengelyeseket meg EB-ket meg se merik rakni, félig mennek ez 20tonnával jön mintha sínen lenne nem kell hátrafelé figyelni, hogy dől e? A traki előbb eldőlne előtte mint hogy ez a pót megbillenjen.
Válasz #bandi #2942. hozzászólásáraLap. Aszem 3lapos vagy 4. Érdekes kialakítású, 12 év alatt idén volt először rugótörés. Nincs tehermentesítőgumibak, illetve itt ott van de a legtöbb helyről már elhagyódott. Egy rugó tört ahogy a nagykönyvben megvan írva de még húztuk pár napot dömpingben. Mire jutott rá idő. A másikat meg úgy vettük észre, mikor átnéztük, hogy azt már valaki meghegesztette, átlapolta a szilent perselynél, így ment nálunk 12 évet mire eltört. Ha nem látom nem hiszem el. Még mindig az van benne majd aratásig rendbe lesz téve. Nagyobb gond hogy a törött rugó felett eltört a forgóváz is és dömpingbe nagy hirtelen csak össze lett gányolva. Azt melós lesz megcsinálni rendesen.
Válasz Sk Laci #2955. hozzászólásárasenmi, felejtsd el, nem talajra való. 300 le tövébe, és 10+ súly nélküli tonna, pláne neked, dombokra fölfelé. 830-as is halom van, de szerintem nem ide való. 870-es még nem sok van, pláne nem elérhető áron, azok már ott vannak.
Válasz Gumóka #2944. hozzászólásáraa légrugós pótoknál automatikus fékerőszabályzó nincs? nem leehtséges? ugye ami a rakott súly függvényében állítja a fékerőt, ilyen rudazatos geci, tudod mire gondolok. ilyen nincs? vagy ezek helyett van más? uye itt a plató magasságához nem tud viszsinítani, esetleg a rugó nyomásához? van valami, vagy semmi? érdemes lenne bálaszállítóra kézit csinálnom, vagy úgyse sose fékezem meg, vagy tutti le fogom kaparni reóla az összes gumit fél nap alatt?
meg még egy, a nagy, r22-es felnik osztóköre, meg a kerékagy kivágásának méretét nem tudod? a 17,5-es kerékagyra ha tennék fel betétet, nem lehet átfelnizni ezt? nagyon alacsonynak találom, ha valami betéttel át lehetne felnizni, megoldanám. tudom, felnit is lehet gyártatni, namost annyit a következő 10 évbe nem keresek összesen az állatokkal, szóval az csak b terv lenne.
Válasz Sk Laci #2950. hozzászólásáramikori? meg mekkora? 8as vagy 9es? a 8ast felejtsd el, ha talajozni akarsz.
ahogy mondtam, hétfő délután fél négykor hívtam, mondja mehetek, aztán viszahív kicsit később, hogy már lefoglalták. de mondom viszik, vagy csak nézésre? azt modnja, hogy proforma számlát kértek. mondom ha nem fizetik ki, szóljanak, nekem kell, de azóta se... aztán vettem egyet itthon, böszme alváza van, majd teszek fel képeket, két db. nem tudom 250es I gerenda, de az a békebeli... böszme...
és akkor kicsit visszakanyarodva a csomózáshoz, szóval ha egy pótkocsi 90nel viheti a 18 tonnát, akkor azt 28cal nem lehet megszakasztani. nem hiszem, hogy érdemes ellenben fele súlyú mg-i pótót keresni, mert az tényleg nem vihet többet. ebből, amit vettem, ebből 3 pronar bálaszállító kijönne, és még maradna is belőle valami kis maradék...
Válasz Dvili #2920. hozzászólásáraEgyik kéttengelyes forgózsámolyos kocsit se lehet legálisan terhelni 15 tonna felett. Nemtudom nem e csak 14 tonna a felső határ....
Válasz Dvili #2934 hozzászólásár
van itt egy nagy cég,sorba veszi ezeket a német autópályaszökevényeket évek ota hibátlanul mennek.van a környéken a legnagyobb,az meg nemjáccik,nyerges pótkocsi+kéttengelyes dolli.
egy bitzos:napra tarlóra nem kell bemenni vele a tyúkbelek miatt.de a traktorral se mész be vele.
Válasz .Feco. #2946. hozzászólásáraa két ünnep között én is végigolvastam az egészet mellékleteivel együtt, légrugóra is ad valami plusz súlyt, ha jól emlékszem. de tény, hogy a tengelyenkénti 9 tonna kb. a plafon + támaszsúly.
de had kérdezzem meg, letolókocsik mészkőport ki tudják szórni? szórtatok? nincs vele gond, nem akad meg? pár évig pihent, összeálltat tud szórni, vagy a friss, lisztszerűen terülőt?
Válasz envagyok2 #2937. hozzászólásáraAzt hittem, valami baj van, hogy nem hívtál vissza.
Sajnálom, hogy eladták amit szerettél volna.
Ha kijött volna, együtt átnéztünk volna egy Claas Axiont, ami ugyan abban az udvarban állt, ahol a pót. Legalább mondtál volna véleményt.
Válasz Dvili #2941. hozzászólásárakb azér nem vesz senki ilyet, amiket Fecó leírt. aki mennyiséget akar vinni kombájn alól, az tandem, tridem. aki meg közúton szállít, annak meg ott a felújított kamion pót negyed áron.
Válasz #bandi #2923. hozzászólásáraén is igy gondolom.a német autópályákon is van 1-2.nemigen van fennakadás.
túlsúllyal nemigen mentek ezek a konténeresek
a német autópálya meg nemigen arról hires,hogy 30centis kátyuk vannak rajta.
lehe igy is gondolni.
azt tudom,amit mi vettünk,az becsületesen fel van ujitva.nem összecsomozva.(láttuk azt is,milyen volt előtte a kocsi.
6/1990 Köhém rendelet, 2. § 3. pont:
A vontatott mezőgazdasági és ipari munkagépre - ha a rendelet eltérően nem rendelkezik - a pótkocsira vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni. A lassú járműnek nem minősülő, legfeljebb 40 km/óra tervezési sebességű önjáró munkagépre a mezőgazdasági vontatóra vonatkozó rendelkezéseket, valamint a 40 km/óra tervezési sebességet meghaladó önjáró munkagépre a gépjárműre vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni.
6.§ A fúvott gumiabronccsal felszerelt kerekű jármű megengedett legnagyobb össztömege
a) kéttengelyes jármű a 18 tonnát
ac) alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt
aca) mezőgazdasági vontató,
acb) lassú jármű és
acc) mezőgazdasági pótkocsi esetében
a 26,0 tonnát nem haladhatja meg.
erre gondolsz, gondolom, de ez kifejezetten az alacsony nyomású tandemekre vonatkozik, ugyanez van amúgy 3 tengelyessel is:
25 tonna az alap, és 32 tonna az alacsony nyomású gumival szerelt mezőgazdasági jármű
Válasz jamo #2940. hozzászólásáraNyergesvontatón, persze önsúly függvénye, száraz kukoricából a 38köb színig volt rakva. Egyébként úgy van, ahogy írod, voltak ilyen kisköbös nyergeseink kövezni, télen meg elküldtek gabonázni, többet nem lehetett azokra se rakni.
Válasz Dvili #2941. hozzászólásáraAz elmúlt pár évben mèg lehetett olyanokat venni, amivel még szét lehet verni egy újat. 1/3-ad áron. Nyilvàn fogynak ezek is elfelé, meg idősödnek, elhasználódnak majd.
Válasz .Feco. #2921. hozzászólásáraVettem anno fekete rendszámos 3 tengelyest. Elvittem átvizsgáztatni pirosrendszámosra. Minden svindli nélkül 31 vagy 32 to (nem emlékszem pontosan) össztömeget írtak be a forgalmiba. Nem bírjuk súlyba rakni. 26m3-es búzából max 20to fér rá. Akkor anno átolvastam a kpm rendeletet. Valami olyasmi rémlik, hogy 40km/h-ig. 11to lehet a tengelyterhelés. Arra akarok kilyukadni, hogy a 3tengelyes forgózsámolyos is lehet 24 tonna felett.
Válasz Sk Laci #2918. hozzászólásáraholnap hívlak, ha el nem felejtem, írtam láttad? elvitték a pótot, de lesz helyette másik itthon. ennek brutális a váza, de valami nagyon brutális, majd küldök képet, hahah thx
ez volt eredeti kérdés:
új pótkocsiban ár érték arányban ki milyen 3 tengelyes, vagy 2 összekapcsolt 2 tengelyes gabonás pótot ajánlana??
Lényeg új szón van. Rozsdaszökevények nem játszanak , átalakítottak sem illetve légrugós sem.
Válasz #bandi #2931. hozzászólásáraCsak mondjuk az már 45 tonna gördülő tömeg, meg 4500 kg potkocsival is, pedig az inkább kicsi mint átlagos, meg 8 tonna géppel, ami megint inkább kicsi traktor mint átlagos
Válasz .Feco. #2921. hozzászólásáraHa 4,5 tonnának veszed a kocsit, akkor 23-at vihetsz. És felébe sem kerül mint egy tridem, nem kell hozzá túl nagy gép sem. De ezt csak a súlyba járásra értettük. A két kocsira ha teszel 14-et, akkor már mindjárt van mennyiség is.
Válasz Dvili #2928. hozzászólásáraIlyen nemigazán volt hogy csak úgy elszáll. Olyan van, hogy valami berohad mert 20 éves, de azon nem kell csodálkozni. De ha tényleg baj van, elmegyek a boltba, szereléssel együtt 2,5 óra múlva gurul mindenképpen. Egy laprugótörésnél nem feltétlen. Amúgy leengedett állapotban is lehet vele mozogni, ha akarsz.
Válasz #bandi #2923. hozzászólásáraegész évben áll légrugó, kitöredezik, nekem olyan sosem kell. És kiváncsi vagyok mit csinálsz aratáskor légrugóssal ha elszáll egy szelep de szállítani kellene
Válasz Hús Futár #2924. hozzászólásáraAmit lent betettem azon is a keret a vízszintes 3x40 a függőleges 2x40, a hullámos lemez meg csak 1.5 mm vastag, és több mint 15 éve csinálták. Meg dolgoznak is, több mint 1000 hektárt elhordanak évente, 3 ilyen.
Válasz Dvili #2925. hozzászólásáraDe a tartósság nem mindig a a túlzott anyag használaton múlik hanem azon hogy használod és hogy tárolod . Húztam ilyen kamion kocsikat is mikor még bérbe aratattam és a kombájnos adott kocsit hogy gyorsabban haladjon a szállítás . Egy 7 méteres 2 tengelyes kocsit az én kis kompresszoros zetorom is feltermelt még rakottan is 3-4 perc alatt és azon is 2-es bordás lemez volt az oldal pedig azzal még a kamionos korszakában is hordtak trágyát és csemege kukoricát is .
3324 hozzászólás
Válasz envagyok2 #2970. hozzászólásáraMennyivel könnyebb valakit ugráltatni, mint rákeresni.
Qrva jó feleség lenne belőled. 




http://m.hu.poloneztyresandwheels.com/wheels/steel-wheel/truck-rims.html
Válasz envagyok2 #2970. hozzászólásáraMegkockáztatom, hogy az sem mindegy, hogy dobfékes vagy tárcsafékes.
Válasz envagyok2 #2970. hozzászólásáraHolnap este megmérem, épp most értem haza.
Válasz fexco #2968. hozzászólásáraEz a full. Rakottan állt a kocsi, lefejtés után áll így, mikor üres.
Ha jól megnézed, az alsó baknak már látszik a felső pereme.
De kézzel se tudom tovább emelni, ha üres, ha rakott, a felső végállásra kiér, elveszi a levegőt, hiába nyomom a gombot, nem csinál semmit.
Válasz Gumóka #2967. hozzászólásáraaz kéne, hogy erre a kerékagyra rá tudom-e tenni valami közbetéttel...

érted, hogy ezek a csavarok beleférnek-e a nagy felninek a közepébe. meg tudnád mérni, hogy annak kb- mekkora átmérőjű lehet a közepén a kerékagy kivágás?
Hát most nekem is fixes pótot átalakítanának 3 oldalasra dilemma
Válasz Gumóka #2966. hozzászólására
köszi!nemakarom keverni a szart,de akkor ez most melyik állapot?(hogy hoztad ebbe a pozicióba?,ez a vége,vagy ment volna még...---ilyenre gondolok---)
Válasz envagyok2 #2962. hozzászólására
Válasz fexco #2965. hozzászólására
Válasz toth.agr2 #2963. hozzászólásáranem jók.megtekerednek,kettétörnek,a pneumatika rendszerük meg egyenesen életveszélyes.....
autópályakohosalakszökevények....
Én is szeretnék egyet a nyárra.
Két tengelyes 18 tonnás pótkocsit szeretnék venni. Mi a véleményetek a konténervázas felújított kocsikról? Kitől érdemes venni, kit ajánlotok? Köszi!
Válasz Gumóka #2958. hozzászólásáraés hogy működik a fékerőszabályzó? honnan tudja, hogy rakott?
Válasz jamo #2940. hozzászólásáraTengelyenként 8 t ról tudok.
Ha nem 385 ,hanem nagyobb ballonos gumi esetén 27-28 a 24 össztömeg helyett.
pl farmtech fliegl vastagabb ballonos gumival ugyanaz felépítmény több tonnára vizsgaztatható.
Válasz .Feco. #2946. hozzászólásáraBiztos így van. Akkor a vizsgabázison néztek el valamit. Szerencsémre. Bár mindegy, 6tonna körül van a pót max 20to megy rá tehát a 25be is belefér nagyjából általában. Igazi nagy előnye a 3 tengely. Ahol mind fel akar borulni, a kéttengelyeseket meg EB-ket meg se merik rakni, félig mennek ez 20tonnával jön mintha sínen lenne nem kell hátrafelé figyelni, hogy dől e? A traki előbb eldőlne előtte mint hogy ez a pót megbillenjen.
Válasz #bandi #2942. hozzászólásáraLap. Aszem 3lapos vagy 4. Érdekes kialakítású, 12 év alatt idén volt először rugótörés. Nincs tehermentesítőgumibak, illetve itt ott van de a legtöbb helyről már elhagyódott. Egy rugó tört ahogy a nagykönyvben megvan írva de még húztuk pár napot dömpingben. Mire jutott rá idő. A másikat meg úgy vettük észre, mikor átnéztük, hogy azt már valaki meghegesztette, átlapolta a szilent perselynél, így ment nálunk 12 évet mire eltört. Ha nem látom nem hiszem el. Még mindig az van benne majd aratásig rendbe lesz téve. Nagyobb gond hogy a törött rugó felett eltört a forgóváz is és dömpingbe nagy hirtelen csak össze lett gányolva. Azt melós lesz megcsinálni rendesen.
Válasz envagyok2 #2956. hozzászólásáraMind automata fékerőszabályzós már, a 22,5" felnit lefényképezem holnap neked
Válasz Sk Laci #2955. hozzászólásárasenmi, felejtsd el, nem talajra való. 300 le tövébe, és 10+ súly nélküli tonna, pláne neked, dombokra fölfelé. 830-as is halom van, de szerintem nem ide való. 870-es még nem sok van, pláne nem elérhető áron, azok már ott vannak.
Válasz Gumóka #2944. hozzászólásáraa légrugós pótoknál automatikus fékerőszabályzó nincs? nem leehtséges? ugye ami a rakott súly függvényében állítja a fékerőt, ilyen rudazatos geci, tudod mire gondolok. ilyen nincs? vagy ezek helyett van más? uye itt a plató magasságához nem tud viszsinítani, esetleg a rugó nyomásához? van valami, vagy semmi? érdemes lenne bálaszállítóra kézit csinálnom, vagy úgyse sose fékezem meg, vagy tutti le fogom kaparni reóla az összes gumit fél nap alatt?
meg még egy, a nagy, r22-es felnik osztóköre, meg a kerékagy kivágásának méretét nem tudod? a 17,5-es kerékagyra ha tennék fel betétet, nem lehet átfelnizni ezt? nagyon alacsonynak találom, ha valami betéttel át lehetne felnizni, megoldanám. tudom, felnit is lehet gyártatni, namost annyit a következő 10 évbe nem keresek összesen az állatokkal, szóval az csak b terv lenne.
Válasz envagyok2 #2954. hozzászólására820 axion
Válasz Sk Laci #2950. hozzászólásáramikori? meg mekkora? 8as vagy 9es? a 8ast felejtsd el, ha talajozni akarsz.
ahogy mondtam, hétfő délután fél négykor hívtam, mondja mehetek, aztán viszahív kicsit később, hogy már lefoglalták. de mondom viszik, vagy csak nézésre? azt modnja, hogy proforma számlát kértek. mondom ha nem fizetik ki, szóljanak, nekem kell, de azóta se... aztán vettem egyet itthon, böszme alváza van, majd teszek fel képeket, két db. nem tudom 250es I gerenda, de az a békebeli... böszme...
és akkor kicsit visszakanyarodva a csomózáshoz, szóval ha egy pótkocsi 90nel viheti a 18 tonnát, akkor azt 28cal nem lehet megszakasztani. nem hiszem, hogy érdemes ellenben fele súlyú mg-i pótót keresni, mert az tényleg nem vihet többet. ebből, amit vettem, ebből 3 pronar bálaszállító kijönne, és még maradna is belőle valami kis maradék...
Válasz Dvili #2920. hozzászólásáraEgyik kéttengelyes forgózsámolyos kocsit se lehet legálisan terhelni 15 tonna felett. Nemtudom nem e csak 14 tonna a felső határ....
Válasz Dvili #2934 hozzászólásár
van itt egy nagy cég,sorba veszi ezeket a német autópályaszökevényeket évek ota hibátlanul mennek.van a környéken a legnagyobb,az meg nemjáccik,nyerges pótkocsi+kéttengelyes dolli.
egy bitzos:napra tarlóra nem kell bemenni vele a tyúkbelek miatt.de a traktorral se mész be vele.
Válasz .Feco. #2946. hozzászólásáraa két ünnep között én is végigolvastam az egészet mellékleteivel együtt, légrugóra is ad valami plusz súlyt, ha jól emlékszem. de tény, hogy a tengelyenkénti 9 tonna kb. a plafon + támaszsúly.
de had kérdezzem meg, letolókocsik mészkőport ki tudják szórni? szórtatok? nincs vele gond, nem akad meg? pár évig pihent, összeálltat tud szórni, vagy a friss, lisztszerűen terülőt?
Válasz envagyok2 #2937. hozzászólásáraAzt hittem, valami baj van, hogy nem hívtál vissza.
Sajnálom, hogy eladták amit szerettél volna.
Ha kijött volna, együtt átnéztünk volna egy Claas Axiont, ami ugyan abban az udvarban állt, ahol a pót. Legalább mondtál volna véleményt.
Válasz Dvili #2941. hozzászólásárakb azér nem vesz senki ilyet, amiket Fecó leírt. aki mennyiséget akar vinni kombájn alól, az tandem, tridem. aki meg közúton szállít, annak meg ott a felújított kamion pót negyed áron.
Válasz Tanonc #2945. hozzászólásáraesetleg, de ára elszállt
Válasz #bandi #2923. hozzászólásáraén is igy gondolom.a német autópályákon is van 1-2.nemigen van fennakadás.
túlsúllyal nemigen mentek ezek a konténeresek
a német autópálya meg nemigen arról hires,hogy 30centis kátyuk vannak rajta.
lehe igy is gondolni.
azt tudom,amit mi vettünk,az becsületesen fel van ujitva.nem összecsomozva.(láttuk azt is,milyen volt előtte a kocsi.
Válasz jamo #2940. hozzászólásáravalamit keversz:
6/1990 Köhém rendelet, 2. § 3. pont:
A vontatott mezőgazdasági és ipari munkagépre - ha a rendelet eltérően nem rendelkezik - a pótkocsira vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni. A lassú járműnek nem minősülő, legfeljebb 40 km/óra tervezési sebességű önjáró munkagépre a mezőgazdasági vontatóra vonatkozó rendelkezéseket, valamint a 40 km/óra tervezési sebességet meghaladó önjáró munkagépre a gépjárműre vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni.
6.§ A fúvott gumiabronccsal felszerelt kerekű jármű megengedett legnagyobb össztömege
a) kéttengelyes jármű a 18 tonnát
ac) alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt
aca) mezőgazdasági vontató,
acb) lassú jármű és
acc) mezőgazdasági pótkocsi esetében
a 26,0 tonnát nem haladhatja meg.
erre gondolsz, gondolom, de ez kifejezetten az alacsony nyomású tandemekre vonatkozik, ugyanez van amúgy 3 tengelyessel is:
25 tonna az alap, és 32 tonna az alacsony nyomású gumival szerelt mezőgazdasági jármű
Válasz Dvili #2936. hozzászólására2db Furrier esetleg?
Válasz jamo #2940. hozzászólásáraNyergesvontatón, persze önsúly függvénye, száraz kukoricából a 38köb színig volt rakva. Egyébként úgy van, ahogy írod, voltak ilyen kisköbös nyergeseink kövezni, télen meg elküldtek gabonázni, többet nem lehetett azokra se rakni.
Válasz Dvili #2941. hozzászólásáraAz elmúlt pár évben mèg lehetett olyanokat venni, amivel még szét lehet verni egy újat. 1/3-ad áron. Nyilvàn fogynak ezek is elfelé, meg idősödnek, elhasználódnak majd.
Válasz jamo #2940. hozzászólásáraRugó milyen?
ahogy nézem hozzászólásokat új pótkocsit nem nagyon vettek főleg nem 3 tengelyest
Válasz .Feco. #2921. hozzászólásáraVettem anno fekete rendszámos 3 tengelyest. Elvittem átvizsgáztatni pirosrendszámosra. Minden svindli nélkül 31 vagy 32 to (nem emlékszem pontosan) össztömeget írtak be a forgalmiba. Nem bírjuk súlyba rakni. 26m3-es búzából max 20to fér rá. Akkor anno átolvastam a kpm rendeletet. Valami olyasmi rémlik, hogy 40km/h-ig. 11to lehet a tengelyterhelés. Arra akarok kilyukadni, hogy a 3tengelyes forgózsámolyos is lehet 24 tonna felett.
Válasz #bandi #2938. hozzászólásáraigen farmtech agroalfanal van
Válasz Dvili #2936. hozzászólásáraMár lett belinkelve. Megnézted?
Válasz Sk Laci #2918. hozzászólásáraholnap hívlak, ha el nem felejtem, írtam láttad? elvitték a pótot, de lesz helyette másik itthon. ennek brutális a váza, de valami nagyon brutális, majd küldök képet, hahah thx
ez volt eredeti kérdés:
új pótkocsiban ár érték arányban ki milyen 3 tengelyes, vagy 2 összekapcsolt 2 tengelyes gabonás pótot ajánlana??
Lényeg új szón van. Rozsdaszökevények nem játszanak , átalakítottak sem illetve légrugós sem.
Válasz Dvili #2934. hozzászólásáraEz sem igaz mindre egyik ilyen kölcsön kocsi pont nem ért bele .
Válasz #bandi #2929. hozzászólásáraha leenged sehova se viszed, rakottan forduláskor beleér kerék vázba
Válasz mtz1221 #2927. hozzászólásáraFelénk is hasonlóan vannak megoldva .
Válasz #bandi #2931. hozzászólásáraCsak mondjuk az már 45 tonna gördülő tömeg, meg 4500 kg potkocsival is, pedig az inkább kicsi mint átlagos, meg 8 tonna géppel, ami megint inkább kicsi traktor mint átlagos
Válasz .Feco. #2921. hozzászólásáraHa 4,5 tonnának veszed a kocsit, akkor 23-at vihetsz. És felébe sem kerül mint egy tridem, nem kell hozzá túl nagy gép sem. De ezt csak a súlyba járásra értettük. A két kocsira ha teszel 14-et, akkor már mindjárt van mennyiség is.
Válasz #bandi #2929. hozzászólásáraMeg elkötött legvezetekkel, a legrugo helyére be rakott akác kuglival…


Válasz Dvili #2928. hozzászólásáraIlyen nemigazán volt hogy csak úgy elszáll. Olyan van, hogy valami berohad mert 20 éves, de azon nem kell csodálkozni. De ha tényleg baj van, elmegyek a boltba, szereléssel együtt 2,5 óra múlva gurul mindenképpen. Egy laprugótörésnél nem feltétlen. Amúgy leengedett állapotban is lehet vele mozogni, ha akarsz.
Válasz #bandi #2923. hozzászólásáraegész évben áll légrugó, kitöredezik, nekem olyan sosem kell. És kiváncsi vagyok mit csinálsz aratáskor légrugóssal ha elszáll egy szelep de szállítani kellene
Válasz Hús Futár #2924. hozzászólásáraAmit lent betettem azon is a keret a vízszintes 3x40 a függőleges 2x40, a hullámos lemez meg csak 1.5 mm vastag, és több mint 15 éve csinálták. Meg dolgoznak is, több mint 1000 hektárt elhordanak évente, 3 ilyen.
Válasz Dvili #2925. hozzászólásáraDe a tartósság nem mindig a a túlzott anyag használaton múlik hanem azon hogy használod és hogy tárolod . Húztam ilyen kamion kocsikat is mikor még bérbe aratattam és a kombájnos adott kocsit hogy gyorsabban haladjon a szállítás . Egy 7 méteres 2 tengelyes kocsit az én kis kompresszoros zetorom is feltermelt még rakottan is 3-4 perc alatt és azon is 2-es bordás lemez volt az oldal pedig azzal még a kamionos korszakában is hordtak trágyát és csemege kukoricát is .
Válasz Hús Futár #2924. hozzászólásáratartósság a cél, nem a spórolás
kbpn 3 as lemez volt