Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Poénok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Claas traktorok új
- Claas Lexion vélemények új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
235 hozzászólás
Válasz Bigiboy77 #184. hozzászólásáraAlkatrész horror.
Duplakereket meg felejtsd el. Gyár sem ajánlja. Szélesebb gumival jó lehet esetleg.
Hasznal valaki Forterra 11741 traktort?
Mik a tapasztalatok? Ujkori hibak kijavitasai utan tartosak? A Same/Deutz motor mennyire rugalmas? Mennyire birna a lazitot, duplakerekkel a fuggesztett gepeket?
Válasz #179. hozzászólásra
140 ezer körül van most a 9540-eshez .
Válasz #180. hozzászólásra
max: 4 milla .
Válasz #180. hozzászólásra
van akinek szart se ér
van akinek meg........ annál jóval többet
Egy VALÓBAN 4-5ezer üzemórás 16245-ös ilyen zts gépezet ismerős első tulajtól, fain cserélt gumikkal pöpec állapotban mennyi érhet valójában???
Egy javítás volt rajta, az első hajtásnak valami kapcsolókereke vagy mit mondott az ürge.
Válasz #178. hozzászólásra
ja és mibe kerülhet a turbó?
más márkákra?
vlk?
írjatok má be vlm. árakat ha vettetek má a ragyára......
Válasz #174. hozzászólásra
mennyi óra van benne?
Válasz #176. hozzászólásra
szerintem kár baántani amíg megy mert sajnos a zetoroknak álatlában egyszer biztos kell cserélni a turbóját . ha meg erőlködik akkor úgyis visszább kell kapcsolni és kész .
Akkor hagyni úgy ahogy van nem lehet neki csinálni semmit?
Vagy nem érdemes?
Válasz #174. hozzászólásra
Lehet nincs is annak semmi baja ha jobban bele gondolok a 9540-es is meg hal szántásban 1600-as fordulat alatt .
Nekem még nincs csak nézegetek egyet egy 114-41et és a gazdája mondja ezt róla.
Válasz #171. hozzászólásra
És mióta csinálja neked ezt ? Milyen tipuson van ?
Változó geometriájú turbó nem jó rá .
Válasz #170. hozzászólásra
az évjárat a külömbség mert amúgy szinte azonos a régi 16045 és az új 16245-ös . Minimális külömbség van . Vannak az újabb 16245 Superok ( Nagykereűnek becézik azokat )amik erősített váltó difivel vannak szerelve és az újabb műanyagosok már mind superok .
De mégis valami megoldás nincs?
Mondanak valami váltakozó nyomású turbót vagy mit nem tudom az nem jó?
Válasz #160. hozzászólásra
koma! mi a különbség a Zetor 160lovas gépezetek között illetve az újabb 1996-98 körüli ZTS 16245.ös turbós 160lovas traktorok között???
Ez is zetor nemigaz???
Válasz #168. hozzászólásra
Be kell tömni a turbólyukat
Üdv.
Mit lehet tenni az ellen ha a turbo nagy fordulatnál kapcsol kb 1500-1600nál eddig nagyon lomha.
Nincs valami ötletetek hogy jobb legyen?
Válasz #162. hozzászólásra
A Dt-ken is volt ilyen nyomaték váltó.
Válasz #165. hozzászólásra
Milyen jelzést ?
sziasztok nem tudjátok ha a blokkon nem találom a jelzést akkor mi a teendő rába motor
Válasz #162. hozzászólásra
Értem köszi . Manapság meg lehetne oldani hogy ne kézzel kelljen fogni . Érdemes lenne megnézni hogy beépíthető-e az újabbakba mert szrintem sokan beleraknák mert nagyon jó dolog hogy csak behúzod és máris nem erőlködik a gép .
Válasz #162. hozzászólásra
Na ettül bezony vagányabb megoldás a 8011é......
üdv: csak a régi mtz 50 röl tudom hogy működött, a rövid ideig az jelenti hogy pld. szántás közben erőlködik a motor akkor meghúzták a nyomatékváltó karját,és lelassult a sebessége .elvileg mehetne egész nap is de aszalagfék melegedne ami a bojgómüvet müködteti. meghát ez még kézi erővel müködött akkoriban nem volt szervó.a traktorvezető fogta kézzel a vezérlő kart. és őhuzta meg.
Válasz #160. hozzászólásra
Összeakaszkodunk?
Válasz #155. hozzászólásra
Lehet ti belehúztatok renesen de a mienk az negyon bevált .
Válasz #156. hozzászólásra
De hogy húzom nekem ez csak poén és ha összejön akkor szórakozunk eggyet és találkozunk egymással vagy többünkel . Én nem megyek vérre senkivel sem ez ügyben attól függetlenül hogy tudom hogy a gépem mit tud .
Válasz #157. hozzászólásra
Akkor lényegében olyan mint a krisztálé ? Hogy értve rövid ideig ? A zetornál addig haználod amíg akarod . Ilyet esetleg be lehet építeni úlyabb MTZ-be is vagy csak az 50-esekbe ?
üdv: pedig van ilyen! mtz!!!!!! úgy hivják hogy mtz-50. volt benne nyomaték váltó, alig változott 40 évig. magyarországi forgalmazók nem kérték bele a nyomaték váltót, de attól még létezik. ha nem hiszed nézd meg egy 1965. évi alkatrészkatalógusát, vagy gépkönyvét. a nyelestengej után a váltó előtt volt beépitve, csak rövid ideig lehetett használni mint a zetorét. ez egy bojgómű volt, hasonló mint az mtz kardán kapcsolója, csak egy szalagfékes.
Válasz #133. hozzászólásra
Udv.Tamás nehúzdfel magad, nemérannyit az egész!
Nem rossz kis műszer az,csak mi belehúztunk egy selejtbe,és ezért nem kedveltük egymást.
Lehet hogy ez is közre játszott,de a "tarkát" többre becsültem.
Válasz #153. hozzászólásra
Lehet,hogy nem vagyok öreg,de nem most kezdtem........
A "lehoztam" azt jelenti,hogy tarlón jártunk.
2 nap után cseréltünk,mert nem bírtam cérnával,hogy mindíg húzni kell azt a .....,no,én is ugyanúgy elakadtam,sőt mérgembe még jól el is ásattam
Én azt tapasztaltam,ha országúti 1/1-el nem bírta megindítani,onnan este volt neki,mert terep 3/3 vagy 3/2 inkább elásta magát.
Válasz #150. hozzászólásra
Ez sokmindentől függ !! nem mindegy hogy már előre megnyomolta az utat pl a zetor és utánna jöttél a tarkával meg stb stb
Válasz #150. hozzászólásra
Más útvonalon mi, mert neked vág az agyad, neki meg nem vágott...........heheheheheheeee
Válasz #150. hozzászólásra
Én olvastam amit a másik fórumon írtál róla . Elhiszem neked de az én tapasztalatom más itt nagyon megy a mienk meg akinek annak is ment nagyon a gép a traktorosai nagyon sajnálják hogy a zetorokat kicserélték .
Válasz #103. hozzászólásra
Én ültem 10540-en,nem tennék ilyen bátor kijelentést.
Csak egy példa:
A kolega elakadt vele a 2 póttal,140 mázsa kukival,én a "tarka" 82-el lehoztam a 135-öt 2 póton........
Válasz #148. hozzászólásra
A mienk is 97es évjárat volt de zetor hidas ugyanaz a híd szinte mint a 16145 alatt de nem volt bajunk vele meg sztem így kicsit nehezebb is volt.
Válasz #145. hozzászólásra
Ez alegjobb váltó amivel szerelték ezeket a gépeket . 97-es Carraro hidas amúgy .
Válasz #142. hozzászólásra
Ezt se kellet volna he nem melegítem meg egyszer . Mostanra már érzhetően csökkent az ereje és szántásban benyomta a napi fél liter olajat is . Még kuplungot kell rendbe tennem egyszer mert nem 100-as de lehet vele dolgozni csak nem szabad csúsztatni mert mindjárt szaga van .
Válasz #144. hozzászólásra
remélhetőleg!
Válasz #143. hozzászólásra
Nekünk is ugyanez volt!
Azért ne kiabáld el !!
Válasz #139. hozzászólásra
3/3-as váltóm ami azt jelenti 3 sebesség + hátra és minden sebességben 2 lekapcsolás és a direkt .
Válasz #140. hozzászólásra
hát a JD-t még nem kell gyűrűzni egy(jó)darabig!
Válasz #137. hozzászólásra
jöhet a többi márka is(MF,NH,CASE,YTO,SAME,MTZ)persze ebben a kategóriában!
Válasz #135. hozzászólásra
A mienk 13. éves 4000 pár száz óra van a motorban most gyűrűztük még bejáratós .
Válasz #138. hozzászólásra
Neked milyen a váltó elosztása ? terhelés alatt 2 kapcsolható egy sebességen belül??
Válasz #130. hozzászólásra
Mutass nekem még egy olyan gyártót amelyik a 60.as évek végén terhelés alatt kapcsolható nyomaték váltót készített .
És mutass olyat amelyik alig változtatott a gépein a 30 év alatt és még is a 90-es években nagyon jól fogyott .
Ha tudsz akkor szólj . Mert a Én a zetoron kívül nem sokat tudok .
Most akkor ott a 2 traktor....
Tovább MI LENNE????????????????
Válasz #133. hozzászólásra
már láttam is!