Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz canji.r #7024. hozzászólásáraAz 5 széria inkább kertészeti, vagy állattartó telepre kiszolgáló (szerintem). Bár én a kertészetbe is inkább a 6-os szériát venném. A Kubota M6 széria valahogy ketté van osztva, van a sima M6 122, 132 meg 142...(ezek azt hiszem 6000 ccm motorral vannak, komolyabb hidraulika szivattyúval, meg úgy összességében nehezebb gép. Ez mellé van az M6 Utility gépek. (Ezekben a 3800 ccm-es motor van, kisebb hidraulika, más váltó stb.. ettől függetlenül egy nagyon kompakt és komoly kis gép. Mondjuk ezeknek az önsúlya kb 50 mázsa míg az előző sima M6-oknak meg 60-tól fel.... Összehasonlításképp az én M5072 Narrow-omban is az a 3800-as motor van, amivel azért az a kertészeti "kis" gép nagyon brutál... Akár milyen márkát nézne most az ember, iszonyatosan megdrágult minden gyártó.....meg hát valljuk be, 415 Ft egy juró...
Válasz Gumóka #7041. hozzászólásáraEgyébként meghálálja a törődést.
Volt új a kezemalatt. Gyerekbetegségeit kiheverte utána egykis odafigyeléssel pátyolgatással jógép.
Anno hogycsinálták?
5-6000 üó után szétszedték, kicserélték és komoly hiba nélül ment.
Most? Ütik vágják és addigmegy még szétmem esik. Persze akkor már kevés csapágyat cserélni. Elment +ban 1-2000órát
De a javítás 10x többevan.
Válasz MTZ1221.3 #7039. hozzászólásáraAz mtzvel szerintem a legnagyobb baj itthon, hogy mindenki faékként tekint rá, úgy is kezeli, aztán azért van itt annyi lerúgott szar.
Nem rossz traktor ez, csak helyén kell kezelni
Válasz mtz1221 #7035. hozzászólásáraIgen neztem is nagyot. Mert akkor mindegy, ha meg egy 1221.3-at vennek es akkor 1000 evre le is tudtam a gepvasarlast
Bar ha latnek egy jo 1523-at azt megvennem hasznaltan ???? csak jobban menne a lazitoval.
Válasz mtz1221 #7019. hozzászólásáraVan egy ismerősömnek cat motoros , oda költöztek hozzá a szervizesek.Az volt a kezet hogy amikor hazahozta bepisilt rögtön az első híd jobb oldala SZERINTEM inkább vegyél egy használt new hollandot , vagy valtrát, DE TETUDOD. NEM AKAROK SENKIT MEGBÁNTANI.
Válasz Csavarkulcs #7031. hozzászólásáraIgen tudom. Az Amobilt itt gyartottak nem messze. Az MTZ gyari motorral sosincs baj. A difi es a valto az ami tetszik az uj .7-es 1025-ben pl. Hasonlo, ha nem ugyanaz, mint a 1221-ese. A motorja ha MTZ lenne jobban tetszene a .7-es. De lehet egy 1220-as kene nekem a 892 helyett.
Válasz mtz1221 #7028. hozzászólásáraLehetmég taláni használtban is egy egy gyöngyszemet!
Kitartóan vadászik az ember egész jo gépek is vannak.
Persze ha valaki újatakar az más.
8045 és a 8245 váltója ugyanaz mint a 120as crystalé.
Az nemnyúzta el a 4hengeres motor.
Válasz rtamas1976 #7027. hozzászólásáraRégi 7745 zetorért újban oda adnám én is az összes mtz-t, de már nincs sajnos. Vicces az egészben akkor mikor az öreg vette a 65-ös rakovicát 90-ben 8011-est is vehetett volna olcsóbban, csak félt tőle. Mert előtte volt egy semmire való 6006-os torpedója.
Válasz madle #6990. hozzászólásáraHajtom még az mtz-t amig nem lessz pènz valami dràgabbra.
Mi a külömbsèg a 5 ès a 6-os szèria között,làtom mindkettőben van 100 lovas körüli is.
Ja ès mi az Utility?
Válasz Gumóka #7015. hozzászólásáraAz Armatrac Hungary Kft meg megvan. Szerintem nem lesz azzal gond. Egy lux verziosra beneveznek, de az mar 2 eve is 20millio felett volt nettoban, igaz mindennel szerelve robotkormanyon kivul.
Az MTZ most tudtommal megint szopo agra lesz allitva a szankciok miatt. Torokorszagon keresztul fog jonni a porteka, igy szerintem 10-30% aremelkedes varhato minden cuccra. Ez altal a torok traktor olcsobb is lesz, mint a .7-es MTZ. Azert a .7-esek sulyban joval komolyabbak, mint az armatrackok. A motor valoban kerdeses, de elvileg azt a cat szervizeli nem az orosz, igy abban csak nem lehet nagy mellenyulas aki azt veszi.
En olyan arszinten (20+ millio Ft) nem vennek MTZ-t. Inkabb egy hasznalt sok oras 6630 JD. Vagy egy hagyomanyos 1025.3-ig ujban, azok is 12millioba megalltak regebben. Vagy csak veszek egy no-till szemenkenti vetogepet es a 1221 megold mindent es nem kell traki sem
Válasz mtz1221 #7019. hozzászólásáraNem értek oroszul, akkor most olyan ülés van benne, amit Clooney bemutat a hölgynek? Azt hiszem akkor ez a traktor nem nekem készült.
Nem, én arra gondoltam, amit a videókon láttam, mikor már kereskedelembe került, a fülkét néztem inkább, egyre több az amper benne, számítógép, ha azt a belorusz csinálta, azért új széria mellett kicsit tartanék tőle.
Idő kell azért még kiforr, kifejlesztik.
Nálunk az új renó széria 4 éve mikor jött, első évben állandóan szervízbe volt hurcolászva és mindig a kurva kipufogógáz kezelése volt a baja.
Attis adblues mtz-je is feladta a leckét neki is, meg ott kíváncsiságból meg segítségből is próbáltam utána menni, hát nem volt egyszerű.
Tehát nem a szerkezeti része a félős, inkább amit ráépített, mennyire lehet stabil és tartós.
Ilyen új szériát inkább 2-3 év után vennék, addigra már csak kiszögelték.
Válasz MTZ1221.3 #7014. hozzászólásáraÉpp szóba hoztam itt az armatracot, kíváncsiságból rákerestem ma itt és jófogáson is, sehol semmi...
Pedig forgalmazó hirdette, vagy csak én nem találom?
Egyébként a cat motoros mtz marad, ha a lengyeleket megfürdetik a kiskapú miatt.
Nekem azzal annyi bajom lenne csak, hogy elég friss fejlesztés, ja nem a motor, de szerintem annak kell még idő kiforrni, kicsit bizalmatlan vagyok ekkora újítás urán, főleg a belorusznál, aki azért nem igen szórja a javítóprogramokat...
Az lesz itt megint a hiba, ha becsukják a lengyel kaput, szerintem tol még egyet a használt piac árazásán, hiába faék, pont ezért kedvelik.
Bár most kérdeztem 50-esre hengerfejet, 400E+ a gyári...
Válasz MTZ1221.3 #7010. hozzászólásáraIdővel, csak az többe fog kerülni.
A zetornál pont a motor az, amivel kevés meghibásodás van/volt, sokkal inkább kényesebb a váltója, bár ha érti a lényegét az a valaki, elmegy az sokat. Most van bontva az enyém 13ezer óra után, kúpkerék csapágyain kívül nem láttam mást, mit cseréltek volna.
Válasz Hús Futár #7006. hozzászólásáraAz is lehet. Mert nem maguknak szereltek. Nekem csak meselte, hogy ezert valtottak Claasra. Azokkal meg sosem volt ilyen jellegu hiba, a gepeszek ugyanazok az emberek.
Válasz Sk Laci #7005. hozzászólásáraMost amit leírtál a 11441 re az nemveszélyes hibák. Tudomásul kell venni régi gép, kell javítani.
Az új zetor biztosan nemfog annyit kibírni!
Zts12145 van nekem. Tm 155öst akartam előtte. Áldom a napot mikor a zetormellett döntöttem! Már az életemet elköltöttem volna rá. Ehez van minden megbízható, ha kell magamnak megcsinálom.
Ahogy emlékszem 100ha amin gazdálkodsz.
Egyedül. Oda jó gépkell!
A motorcserés história nekemis furcsa.
Nemigazán hallottam még ilyet.
Válasz MTZ1221.3 #7003. hozzászólásáraOtt nem a géppel és az alkatrésszel volt a gond hanem f.sszal aki javította még a leghitványabb bóvli főtengely is elment 1000 órát krisztálokban pedig az valami indiai szemét volt .
Válasz rtamas1976 #7002. hozzászólásáraNekem 11441 van 2004 évjárat, volt mit javítani /vízpumpa, csapágycsere az elsőmeghajtás kivezetésénél, hütő behordt az akciós fagyálló, pár éve nem megy a klíma, klímakompreszort kellene bele venni, ha másik részein nem lenne gond/. Mára már csak kisegítő traktor a pattogása miatt /rugózott híd+fülke
NH vagy JD jobb egész nap dolgozni, meg szállításban is jobb, mert gyorsabbak, mint a Forterra/.
De hogy motorokat cserélgessek, az nekem fura.
Egy biztos, télen elég sokáig tekeri a motort, még beindul. Az öreg Crystálokon csak megmozdította a motort az önindító, máris ment.
Ráadásul az öreg Zetor 50 Super is jobban indult télen, mint a Forterra.
Válasz rtamas1976 #7002. hozzászólásáraPont igy latom en is. A 2000-es evek elejeig gyartott Zetorok arban jok voltak es magasan az MTZ felett voltak minosegben. Mondjuk a 9540, 10540re gondolok. Azok piszok jo kis gepek voltak meg. De ma mar az is le van utve mind, neztem mar parat, de ha szegelni kell akkor inkabb MTZ.
Válasz Sk Laci #7001. hozzászólásáraFotengely torott nekik folyamatosan. Igaz szantottak is veluk. De harmas vf eke 30as kotott talajon nem kene, hogy megfogjon egy 114.41-es Forterrat. Egyet meghagytak apritohengerezni, de a masiknal nagy volt az orom, hogy elvitte valaki.
Válasz Sk Laci #7001. hozzászólásáraÉn nemtudom miért de az új zetorokban nembízok.
Pedig zetorom van igaz régi de megbízható!
A havernak forterrája van a 3db
Régi kocka, egy 10év körüli100as és egy új 100as.
Volt150es is, eladta mert az egy bánat volt. Hát az újért sem adnák 1 fillért sem.
És közel annyiba kerülnek mint egy traktor.
Válasz canji.r #6977. hozzászólásáraA gond az, hogy a Skoda gyar sem tul acelos gepeket gyart. A magyar forgalmazok vagy szunnek meg vagy adjak at a forgalmazas jogat. El lehet kepzelni micsoda gyakorlat lehet ott nemely helyen.
Kinaiba en jobban megbiznek, aliexpresszen van minden ????
Persze nem lebeszelni akarlak, de a proxima az also kategoria a Zetorba. Haveromeknak kisegito gepnek volt 2 Forterra, de meguntak a folyamatos motorcsereket. Persze attol lehet jo csak rossz szeriat fogtak ki. De ha a Zetor topikba bele olvasol akkor latod, hogy lenyegi kulonbseg nincs az MTZ-hez kepest. En mikor vasaroltuk a gepet nagyon Zetor fele hajlottam, aztan rajottem, hogy ezert a penzert tokeletes gep nemigen lesz. Akkor a 1221 arat meg kellett volna 2x-ezni, hogy egy 500 oras demo M135GXIII-at meg tudjak venni. Azota pedig mar sok ev telt el (6ev), az MTZ-re nem költöttem javitasra 100ezret. Igaz csak 55ha-on megy.
Forterra sorozatnal semmikepp ne add lejebb szerintem, de meg egy 5100M-ert is szivesebben adnek penzt, mert az mar ott korul van arban. A JD-vel pedig alkatreszbe sose lesz problema.
Válasz Gumóka #6995. hozzászólásáraŐk, meg ők is az egyetlen traktor behozóm az összes bejövő az ő kezükön keresztül megy. Csak attól félek még garanciális addig megy a gyári alkatrész, utána meg megy ott is a Habis. Vagy el nem tudom hogy került a szervizes kocsiba hbres cső. Poljomehanika a szabadkai, van webodaluk is.
7044 hozzászólás
Válasz canji.r #7024. hozzászólásáraAz 5 széria inkább kertészeti, vagy állattartó telepre kiszolgáló (szerintem). Bár én a kertészetbe is inkább a 6-os szériát venném. A Kubota M6 széria valahogy ketté van osztva, van a sima M6 122, 132 meg 142...(ezek azt hiszem 6000 ccm motorral vannak, komolyabb hidraulika szivattyúval, meg úgy összességében nehezebb gép. Ez mellé van az M6 Utility gépek. (Ezekben a 3800 ccm-es motor van, kisebb hidraulika, más váltó stb.. ettől függetlenül egy nagyon kompakt és komoly kis gép. Mondjuk ezeknek az önsúlya kb 50 mázsa míg az előző sima M6-oknak meg 60-tól fel.... Összehasonlításképp az én M5072 Narrow-omban is az a 3800-as motor van, amivel azért az a kertészeti "kis" gép nagyon brutál... Akár milyen márkát nézne most az ember, iszonyatosan megdrágult minden gyártó.....meg hát valljuk be, 415 Ft egy juró...
Sziasztok. Valakinek van tapasztalata 1221.7 MTZ vel?
Válasz Gumóka #7041. hozzászólásáraEgyébként meghálálja a törődést.
Volt új a kezemalatt. Gyerekbetegségeit kiheverte utána egykis odafigyeléssel pátyolgatással jógép.
Anno hogycsinálták?
5-6000 üó után szétszedték, kicserélték és komoly hiba nélül ment.
Most? Ütik vágják és addigmegy még szétmem esik. Persze akkor már kevés csapágyat cserélni. Elment +ban 1-2000órát
De a javítás 10x többevan.
Válasz MTZ1221.3 #7039. hozzászólásáraAz mtzvel szerintem a legnagyobb baj itthon, hogy mindenki faékként tekint rá, úgy is kezeli, aztán azért van itt annyi lerúgott szar.
Nem rossz traktor ez, csak helyén kell kezelni
Válasz Gumóka #7037. hozzászólásáraÉn sem. Szerintem tőletek bírnak keletről venni.
Válasz mtz1221 #7035. hozzászólásáraIgen neztem is nagyot. Mert akkor mindegy, ha meg egy 1221.3-at vennek es akkor 1000 evre le is tudtam a gepvasarlast
Bar ha latnek egy jo 1523-at azt megvennem hasznaltan ???? csak jobban menne a lazitoval.
Válasz mtz1221 #7019. hozzászólásáraVan egy ismerősömnek cat motoros , oda költöztek hozzá a szervizesek.Az volt a kezet hogy amikor hazahozta bepisilt rögtön az első híd jobb oldala SZERINTEM inkább vegyél egy használt new hollandot , vagy valtrát, DE TETUDOD. NEM AKAROK SENKIT MEGBÁNTANI.
Válasz mtz1221 #7036. hozzászólásáraNameg idelinkeled Szerbül, én meg azt nem értem nagyon...
Válasz mtz1221 #7035. hozzászólására
https://www.agroinform.com/sr/marketplace-list-sa-podacima/poljoprivredna-masina-alat/traktor/traktor-belarus-mtz-10257-sa-lagera-kraljevski-traktor/h_7418026
Válasz MTZ1221.3 #7034. hozzászólásáraugyanaz, mint a 1221, nem komplikálták túl. Habár tavaly az ára is több volt mint a 1221.3-é.
Válasz Csavarkulcs #7031. hozzászólásáraIgen tudom. Az Amobilt itt gyartottak nem messze. Az MTZ gyari motorral sosincs baj. A difi es a valto az ami tetszik az uj .7-es 1025-ben pl. Hasonlo, ha nem ugyanaz, mint a 1221-ese. A motorja ha MTZ lenne jobban tetszene a .7-es. De lehet egy 1220-as kene nekem a 892 helyett.
Kubota M6-141 Utility traktor árat tud valaki?
Válasz Praetor #7030. hozzászólására
Válasz MTZ1221.3 #7014. hozzászólásáraVolt már benne Perkins is. Nem a motor az MTZ legnagyobb problémája.
Válasz mtz1221 #7025. hozzászólásáraKöszönöm a megnyugtatást!
Válasz mtz1221 #7028. hozzászólásáraLehetmég taláni használtban is egy egy gyöngyszemet!
Kitartóan vadászik az ember egész jo gépek is vannak.
Persze ha valaki újatakar az más.
8045 és a 8245 váltója ugyanaz mint a 120as crystalé.
Az nemnyúzta el a 4hengeres motor.
Válasz rtamas1976 #7027. hozzászólásáraRégi 7745 zetorért újban oda adnám én is az összes mtz-t, de már nincs sajnos. Vicces az egészben akkor mikor az öreg vette a 65-ös rakovicát 90-ben 8011-est is vehetett volna olcsóbban, csak félt tőle. Mert előtte volt egy semmire való 6006-os torpedója.
Válasz mtz1221 #7026. hozzászólásáraAzért az MTZ az MTZ!.
Jó elektromossággal átszőtt gépsárkány pár éves tömítésekkel lehet ottmaradna a közepén!
Válasz rtamas1976 #7021. hozzászólásárahttps://www.tiktok.com/@masseyferguson8seria/video/7446003470722714902
Válasz Praetor #7020. hozzászólásáraCsak náluk, úgysem tudják mi a különbség ez meg a légrugós között. Te légrugóssal kapnád.
Válasz madle #6990. hozzászólásáraHajtom még az mtz-t amig nem lessz pènz valami dràgabbra.
Mi a külömbsèg a 5 ès a 6-os szèria között,làtom mindkettőben van 100 lovas körüli is.
Ja ès mi az Utility?
Válasz mtz1221 #6980. hozzászólásáraBeszéltünk,majd rádcsörgök a napokban.
Válasz Gumóka #7015. hozzászólásáraAz Armatrac Hungary Kft meg megvan. Szerintem nem lesz azzal gond. Egy lux verziosra beneveznek, de az mar 2 eve is 20millio felett volt nettoban, igaz mindennel szerelve robotkormanyon kivul.
Az MTZ most tudtommal megint szopo agra lesz allitva a szankciok miatt. Torokorszagon keresztul fog jonni a porteka, igy szerintem 10-30% aremelkedes varhato minden cuccra. Ez altal a torok traktor olcsobb is lesz, mint a .7-es MTZ. Azert a .7-esek sulyban joval komolyabbak, mint az armatrackok. A motor valoban kerdeses, de elvileg azt a cat szervizeli nem az orosz, igy abban csak nem lehet nagy mellenyulas aki azt veszi.
En olyan arszinten (20+ millio Ft) nem vennek MTZ-t. Inkabb egy hasznalt sok oras 6630 JD. Vagy egy hagyomanyos 1025.3-ig ujban, azok is 12millioba megalltak regebben. Vagy csak veszek egy no-till szemenkenti vetogepet es a 1221 megold mindent es nem kell traki sem
https://vm.tiktok.com/ZNeTWCAed/
Válasz mtz1221 #7019. hozzászólásáraNem értek oroszul, akkor most olyan ülés van benne, amit Clooney bemutat a hölgynek? Azt hiszem akkor ez a traktor nem nekem készült.
Válasz Gumóka #7018. hozzászólásáraFenéket hagyományos alap model. Habár van itt fórumtársunknak cat motoros, eddig nem szidta még. Nekem ez a nagy álmom kis traktornak csizmásban.
https://belarus-tractor.ge/en/product/belarus-82-3/
Válasz mtz1221 #7017. hozzászólásáraA cat motoros?
Nem, én arra gondoltam, amit a videókon láttam, mikor már kereskedelembe került, a fülkét néztem inkább, egyre több az amper benne, számítógép, ha azt a belorusz csinálta, azért új széria mellett kicsit tartanék tőle.
Idő kell azért még kiforr, kifejlesztik.
Nálunk az új renó széria 4 éve mikor jött, első évben állandóan szervízbe volt hurcolászva és mindig a kurva kipufogógáz kezelése volt a baja.
Attis adblues mtz-je is feladta a leckét neki is, meg ott kíváncsiságból meg segítségből is próbáltam utána menni, hát nem volt egyszerű.
Tehát nem a szerkezeti része a félős, inkább amit ráépített, mennyire lehet stabil és tartós.
Ilyen új szériát inkább 2-3 év után vennék, addigra már csak kiszögelték.
Válasz Gumóka #7015. hozzászólásáraMiért faék ? Nálunk 27000 bruttó euró most egy 820as. Rugózott első híd, 69 literes hidraulika rendszer, kompreszor klíma. 3x -os árért lehet ekkora lóerős és súlyú nyugatit találni ilyen felszereléssel ?
Válasz rtamas1976 #7012. hozzászólására
Válasz MTZ1221.3 #7014. hozzászólásáraÉpp szóba hoztam itt az armatracot, kíváncsiságból rákerestem ma itt és jófogáson is, sehol semmi...
Pedig forgalmazó hirdette, vagy csak én nem találom?
Egyébként a cat motoros mtz marad, ha a lengyeleket megfürdetik a kiskapú miatt.
Nekem azzal annyi bajom lenne csak, hogy elég friss fejlesztés, ja nem a motor, de szerintem annak kell még idő kiforrni, kicsit bizalmatlan vagyok ekkora újítás urán, főleg a belorusznál, aki azért nem igen szórja a javítóprogramokat...
Az lesz itt megint a hiba, ha becsukják a lengyel kaput, szerintem tol még egyet a használt piac árazásán, hiába faék, pont ezért kedvelik.
Bár most kérdeztem 50-esre hengerfejet, 400E+ a gyári...
Válasz Csavarkulcs #7013. hozzászólásáraAz biztos jo lesz. Csak pont 2x annyiba is kerul, mint egy nem cat motoros mtz. Eleg nagy az arkulonbseg.
Kubu...a Hatat előveszi a legendás messzi ferguszont...újragyártva Dél-Kóreai vasak. Mtz kiváltásra úgynézki ezek a vasak ideálisak lehetnek.
Válasz kajszi_71823 #7011. hozzászólásáraJólenne összerakni már azt a vasat!
Hátha ideadnád egy körre váz alatt!
Válasz MTZ1221.3 #7010. hozzászólásáraIdővel, csak az többe fog kerülni.
A zetornál pont a motor az, amivel kevés meghibásodás van/volt, sokkal inkább kényesebb a váltója, bár ha érti a lényegét az a valaki, elmegy az sokat. Most van bontva az enyém 13ezer óra után, kúpkerék csapágyain kívül nem láttam mást, mit cseréltek volna.
Válasz Hús Futár #7006. hozzászólásáraAz is lehet. Mert nem maguknak szereltek. Nekem csak meselte, hogy ezert valtottak Claasra. Azokkal meg sosem volt ilyen jellegu hiba, a gepeszek ugyanazok az emberek.
Válasz kajszi_71823 #7007. hozzászólásáraA kormány és az ülés között volt a baj!
Válasz Sk Laci #7005. hozzászólásáraMost amit leírtál a 11441 re az nemveszélyes hibák. Tudomásul kell venni régi gép, kell javítani.
Az új zetor biztosan nemfog annyit kibírni!
Zts12145 van nekem. Tm 155öst akartam előtte. Áldom a napot mikor a zetormellett döntöttem! Már az életemet elköltöttem volna rá. Ehez van minden megbízható, ha kell magamnak megcsinálom.
Ahogy emlékszem 100ha amin gazdálkodsz.
Egyedül. Oda jó gépkell!
A motorcserés história nekemis furcsa.
Nemigazán hallottam még ilyet.
Válasz Hús Futár #7006. hozzászólásáraJah, ennyi.
Válasz MTZ1221.3 #7003. hozzászólásáraOtt nem a géppel és az alkatrésszel volt a gond hanem f.sszal aki javította még a leghitványabb bóvli főtengely is elment 1000 órát krisztálokban pedig az valami indiai szemét volt .
Válasz rtamas1976 #7002. hozzászólásáraNekem 11441 van 2004 évjárat, volt mit javítani /vízpumpa, csapágycsere az elsőmeghajtás kivezetésénél, hütő behordt az akciós fagyálló, pár éve nem megy a klíma, klímakompreszort kellene bele venni, ha másik részein nem lenne gond/. Mára már csak kisegítő traktor a pattogása miatt /rugózott híd+fülke
NH vagy JD jobb egész nap dolgozni, meg szállításban is jobb, mert gyorsabbak, mint a Forterra/.
De hogy motorokat cserélgessek, az nekem fura.
Egy biztos, télen elég sokáig tekeri a motort, még beindul. Az öreg Crystálokon csak megmozdította a motort az önindító, máris ment.
Ráadásul az öreg Zetor 50 Super is jobban indult télen, mint a Forterra.
Válasz rtamas1976 #7002. hozzászólásáraPont igy latom en is. A 2000-es evek elejeig gyartott Zetorok arban jok voltak es magasan az MTZ felett voltak minosegben. Mondjuk a 9540, 10540re gondolok. Azok piszok jo kis gepek voltak meg. De ma mar az is le van utve mind, neztem mar parat, de ha szegelni kell akkor inkabb MTZ.
Válasz Sk Laci #7001. hozzászólásáraFotengely torott nekik folyamatosan. Igaz szantottak is veluk. De harmas vf eke 30as kotott talajon nem kene, hogy megfogjon egy 114.41-es Forterrat. Egyet meghagytak apritohengerezni, de a masiknal nagy volt az orom, hogy elvitte valaki.
Válasz Sk Laci #7001. hozzászólásáraÉn nemtudom miért de az új zetorokban nembízok.
Pedig zetorom van igaz régi de megbízható!
A havernak forterrája van a 3db
Régi kocka, egy 10év körüli100as és egy új 100as.
Volt150es is, eladta mert az egy bánat volt. Hát az újért sem adnák 1 fillért sem.
És közel annyiba kerülnek mint egy traktor.
Válasz MTZ1221.3 #6999. hozzászólásáraForterráknál motorcsere???
Mi ment el állandóan a motoroknál?
Ha a Forterrát hasonlítod a Kubotához, akkor a 6xxx sorozathoz.
5xxx sorozat szerkezetileg gyengébb.
"almát az almával"
Válasz mtz1221 #6997. hozzászólásáraNa ennek majd utánanézek, hátha lehetne velük gyárit üzletelni
Válasz canji.r #6977. hozzászólásáraA gond az, hogy a Skoda gyar sem tul acelos gepeket gyart. A magyar forgalmazok vagy szunnek meg vagy adjak at a forgalmazas jogat. El lehet kepzelni micsoda gyakorlat lehet ott nemely helyen.
Kinaiba en jobban megbiznek, aliexpresszen van minden ????
Persze nem lebeszelni akarlak, de a proxima az also kategoria a Zetorba. Haveromeknak kisegito gepnek volt 2 Forterra, de meguntak a folyamatos motorcsereket. Persze attol lehet jo csak rossz szeriat fogtak ki. De ha a Zetor topikba bele olvasol akkor latod, hogy lenyegi kulonbseg nincs az MTZ-hez kepest. En mikor vasaroltuk a gepet nagyon Zetor fele hajlottam, aztan rajottem, hogy ezert a penzert tokeletes gep nemigen lesz. Akkor a 1221 arat meg kellett volna 2x-ezni, hogy egy 500 oras demo M135GXIII-at meg tudjak venni. Azota pedig mar sok ev telt el (6ev), az MTZ-re nem költöttem javitasra 100ezret. Igaz csak 55ha-on megy.
Forterra sorozatnal semmikepp ne add lejebb szerintem, de meg egy 5100M-ert is szivesebben adnek penzt, mert az mar ott korul van arban. A JD-vel pedig alkatreszbe sose lesz problema.
Válasz mtz1221 #6997. hozzászólásárahttps://poljomehanika.rs/?s=belarus
Válasz Gumóka #6995. hozzászólásáraŐk, meg ők is az egyetlen traktor behozóm az összes bejövő az ő kezükön keresztül megy. Csak attól félek még garanciális addig megy a gyári alkatrész, utána meg megy ott is a Habis. Vagy el nem tudom hogy került a szervizes kocsiba hbres cső. Poljomehanika a szabadkai, van webodaluk is.
https://www.agroinform.hu/gepeszet/ket-ujdonsag-terepjaro-targonca-es-egy-univerzalis-koreai-traktor-video-77914-001
Válasz mtz1221 #6993. hozzászólásáraNálatok az agropanonka a fő importőr alkatrészbe?