Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nem lehet rossz.........de azért(már bocs Pisti) egy ismeretlen típust, gépet annyiért adni, mint az ismert, régóta forgalmazott gépek........hát, mit mondjak..............56ezerért azért már van miből válogatni.
Amúgy kubotából kiindulva (mende-mondákat hallva) elméletileg megbízhatóak.
hát épp erről beszélek,hogy a mezőn is minden ebédidőben nagyjavítás volt,még hüvelyezés is előfordult,a legkényesebb a kezelőre volt,ütni vágni nem lehetett,mert azonnal megbosszulta,egy nyugis traktorossal elment akár két évet is gond nélkül,
Senki sem hasonlítja a Fendt-hez, hülye lennék. Attól még igen is egy kiváló gép 50-100 hektárig. Érdekes, nálunk még soknak van és legtöbben nem cserélnék el semmiért.
Alkatrész árak? Gondolom nem a JD 500 meg 600 ojrós vezérlő szelepek áraihoz hasonlítottad.
Agyonbonyolított? Kinek? Néha az az érzésem, hogy a MO nagy szerelők leragadtak az MTZ-nél, a Zetorhoz meg hozzá sem tudnak szagolni. Szociban akármikor szétszedték a mező közepén is, azt meghűvelyezték egy félnap alatt.
nade mindegy-mi kaptuk a fasza kristályokat, nektek meg jutott a fapados orosz technika. Volt a tsz-ben is kettő, utálták mint a szemetet a 84 fokozatú váltójától kezdve a fapados kabinjáig mindent. Egyikre tettek egy markolót, a másikat meg visszaküldték.
Lassú? 30km/h bőven elég, terepen menyjen, ki a faszt érdekel mennyit megy az úton?
Az pont az alföldre való ahol 100 km alatt látsz két tanyát.
Egyszónak is száz a vége-nem hasonlítja senki a nyugati gépekhez, de kis gazdaságokba tökéletesen megfelel.
biztos nem rossz,de nem vegyél ilyet mert az alkatrész az gondolom érdekes hozzá beszerezni meg drága is.
vegyél olyan trakit amiből van is az országban több is.
Van valakinek Kubota M135GXS traktora, véleményetek? Az év végéig akciózzák kb.56 ezer EURO. Nem nagyon terjedt el, vagy nehéz betörni a piacra 140 lóerös. 110 ha földem van és eddig mindent bérmunkába csináltattam, de igy már nagyon húzós, alig marad rajta valami. Gépekbe kellene fektetni, vagy kiadni.
Válasz #2086. hozzászólásra
és akkor mi van ezt elhuzta?
ez suly miatt volt mert tettek rá rendesen ugy látom,de egy olyan fendt kidolgoz ezer zetort.
a,ugy nekem mindegy ki mit vesz csak nehogy ezt a szemetet hasonlitsuk a fendthez pl.
Egy nagyrakás semmire se való gép,szállítani lassú,szántásnál szétesik a motor hidraulika,egy 20-30 hekire elmegy ,jobb mint egy Mtz,de állandóan javítani kell,és majdnem nyugati alkatrészárak vannak,8-9 volt a gazdaságban 3-4 mindíg javítás alatt állt,ja hogy elhúz egy Fendt-et hát húzzon ebből mit következtetsz le,mert én semmit,szocialista szemét tulbonyolítva
első hajtást??
jóég :) hát, ahhoz nem elég fakezűnek vagy szerencsétlennek lenni.
lehet hogy még a kettő is kevés együtt :D
nézzed meg közelebbről, masszív az eleje a vtz nek (magához a kistraktorhoz mértem, nyilván, hiszen minden relatív)
nem tartozik szervesen ide, de roppant kíváncsi vagyok mégis mi a bánattal lehet abban kárt tenni. T-30 as eleje is ha jól tudom 1:1 ugyanaz...
azt aláírom hogy maga a gép nem elég nehéz, lehetne nyugodtan akár tonnával is több.
vonóerőhöz kell az hogy a talajra le tudja adni a gép amit tud.
kell a megfelelő talajterhelés hozzá, van aki azthiszi hogy az összkerék mindent megold. Na, a Z hidas mtz a legjobb példa rá hogy bizony nem.
van nekem, tudom hogy jobban szeret egyhelyben kapirgálni behúzott difivel meg összkerékkel mint menni. igazán vicces módon ilyenkor a vtz-vel szoktam kihúzni. s van hogy az mtz-be be se ül senki, mert egyedül vagyok épp (többiek túl messzire vannak, kár vesződni, előbb mindíg megpróbálom egyedül) legtöbbször sikerül is kihúzni simán.
fontos a megfelelő tömeg eloszlás is.
ebből a szemszögből pl. az UE 28 as dutra kiváló darab. a 30 lovához képpest kimagasló vonóerőt tud nyújtani.
ugyanis traktorral vontatunk. nem a lóerőt nézzük, sem a motor nyomatékot. Hanem azt a vonóerőt amit a gép ki tud fejteni.
ha az nem elég lehet akár millió lovas is, annyit ér mint egy seggluk a könyökömön. lóerő "csak" ahhoz kell, hogyha van elég vonóerő, gyorsan is leheessen valamivel haladni.
Válasz #2033. hozzászólásra
Nézd van ki 13ha csinálgat 1db 50-sel és a hozzátartozó szerszámokkal...kényelmesen(nem kapkodva) ha 80lovasban gondolkozol és van hozzá vagy 20 heki .....akkor kintről egy vasat MF294-fendt 108lsa....stb pl. igaz már benne van a korban de a Német tulaj megvigyázta 5-6000 üz itt még bejáratva. Az MTZ már felújítva
Jah és 5-6 éves 820.2-es áráért megkapod. s még így is ég és a föld a különbség !
Ültél te már 120-asban ombre?
Épphogy a motorja szétnyűhetetlen, váltójával sincs semmi gond. tthon sokan a 160-okba is visszarakják a 120-as 4-fokozatú váltóját.
Szerintem is 12045-őt vegyél, első meghajtás nélkül buta a traktor. Ha faszán levan súlyozva, jó gumikkal akkor nincs probléma. Még a régi fülkés is lekörözi az MTZ-t luxus tekintetében. Minden kéznél van, kényelmesen lehet vele közlekedni mind talajon, mind közúton. ENnél is egyetlen gyengébb pont az a nyomatékkapcsoló, de ha betartod a szabályokat és nem fáradt olajjal járatod akkor sokáig elmegy. Nemtudom a MO zetor árakat, de nálunk nem vészes. Sőt, nálunk a legolcsóbb alkatrész árak a zetorhoz vannak.
Akkor lehet szerencséd van, vagy itt a faluban vannak fakezűek. Itt kuplung váltó, elsőhajtás minden megy szét. De t-30al nekem sincsenek gondjaim, csak nem szabad mtz méretekben gondolkodni a munkaeszközökkel sem hiába 4wd.
Nem teljesen úgy van ahogy gondolod, a lóerő és a tömeg igenis fontos, néha fontosabb mint az első hajtás.
3 éve télen az MTZ-s betyárok a 82-essel szenvedtek a fáskocsik előtt, én a cuftig pakolt fixes ifa pótót röhögve kihúztam sokszor tengelyen a mezitlábas johnival, mert van 85 q súlya, 160 ló benne és 10-15 cmrrel nagyobb hasmagassága mint a szergejnek.
hát hallod az nem gyenge, énis féltem hogy a kuplungja elfossa magát de még semmi ilyesmi nem volt pedig elég gyakran áll kétkerékre, sokszor úgy tudok csak megindulni vele hogy rángatom amit húzni kell.
arról nem beszélve hogy amikor sok az eső hamar lejárom a tuskók mellett a földet, megesik hogy fennakad a hegytámasza a csörlőnek.
kuplung gondom sose volt...
eddig egyetlen egyszer kellett utána állítanom, de az is nemsokkal a vétel után volt. elnyírattam vele a csavarokat amik az elsőhajtás tengelyének a kardánjánál vannak.. jó nem nagy szám, 6 darab lada kardán csavar, de ez egy pici gép. nem várna ilyesmit az ember. (elsőre azt hittem csak lelazult és elhagytam, de megtaláltam mindnek a darabjait).
lehet hogy csak kifogtam belőle egy jobb darabot, ki tudja.
annyi biztos mondjuk hogy KELL rá vigyázni.
lehet hajszolni de ész is kell hozzá. szerkezetileg azért annyira nem robosztus :D
ha előről kellene kezdenem a fakitermelést, megint ilyet vennék.
2 évig csak olajcsere volt a karbantartás, meg hébe-hóba zsírzás.
5 hektárt simán meglehet vele művelni, de tény hogy ismerni kell a határait, és nem kell kísérteni hogy hol ér véget.
viszont , határokon belül szószerint bármit lehet..
egy idősebb szaki azt mondta nekem a t-25 t-30 vtz traktorokra hogy az égvilágon semmire sem jó. de, mindent meg lehet vele csinálni.
asszem nem tévedett. minden munkára van sokkal jobb gép mint ezek.
Üdv.Elhiszem hogy nekem mindenki jót akar.Nekem olyan gép kellene ami nem nagy mármint túl nagy lóerő nem kell 50-60 elég lenne.Összkerék az kellene télen sárban hóban bálát behozni trágyát kivinni nagyon jó dolog.Árban kicsit kötve vagyok max 800-at tudok adni egy gépért sajnos jobban nem futja.Olyat se akarok ami nagyon sokat fogyaszt meg megbízható legyen.
Válasz #2068. hozzászólásra
12011 jó gép, de nézzél inkáb 12045 ez jobban leadja a teljesítményt a talajra. Ha rendben van a gép, meg leszel vele elégedve.
Válasz #2070. hozzászólásra
Ezt a hülyeséget amit leírtál nem tudom honnan vetted, de hogy a Crystalnak főleg a 120-asnak hogy gyenge lenne a váltója az már viccnek is rossz.
Nagykerekü mtz? Ilyet érdemes venni
Amelyiken 13,6x24 16.9x34 gumiméret van és 450kg suly az már gép nem ugy mint az elödje amin csak 11,2x20-15,5x38 és 200kg suly van!
7044 hozzászólás
Válasz #2089. hozzászólásra
Nem lehet rossz.........de azért(már bocs Pisti) egy ismeretlen típust, gépet annyiért adni, mint az ismert, régóta forgalmazott gépek........hát, mit mondjak..............56ezerért azért már van miből válogatni.
Amúgy kubotából kiindulva (mende-mondákat hallva) elméletileg megbízhatóak.
Válasz #2086. hozzászólásra
Höh, senki sem nézte meg azt a videót...
Nem is húzta el.
Válasz #2093. hozzászólásra
hát épp erről beszélek,hogy a mezőn is minden ebédidőben nagyjavítás volt,még hüvelyezés is előfordult,a legkényesebb a kezelőre volt,ütni vágni nem lehetett,mert azonnal megbosszulta,egy nyugis traktorossal elment akár két évet is gond nélkül,
Válasz #2088. hozzászólásra
Senki sem hasonlítja a Fendt-hez, hülye lennék. Attól még igen is egy kiváló gép 50-100 hektárig. Érdekes, nálunk még soknak van és legtöbben nem cserélnék el semmiért.
Alkatrész árak? Gondolom nem a JD 500 meg 600 ojrós vezérlő szelepek áraihoz hasonlítottad.
Agyonbonyolított? Kinek? Néha az az érzésem, hogy a MO nagy szerelők leragadtak az MTZ-nél, a Zetorhoz meg hozzá sem tudnak szagolni. Szociban akármikor szétszedték a mező közepén is, azt meghűvelyezték egy félnap alatt.
nade mindegy-mi kaptuk a fasza kristályokat, nektek meg jutott a fapados orosz technika. Volt a tsz-ben is kettő, utálták mint a szemetet a 84 fokozatú váltójától kezdve a fapados kabinjáig mindent. Egyikre tettek egy markolót, a másikat meg visszaküldték.
Lassú? 30km/h bőven elég, terepen menyjen, ki a faszt érdekel mennyit megy az úton?
Az pont az alföldre való ahol 100 km alatt látsz két tanyát.
Egyszónak is száz a vége-nem hasonlítja senki a nyugati gépekhez, de kis gazdaságokba tökéletesen megfelel.
Válasz #2089. hozzászólásra
Én a kiállításon belezúgtam,profi gép,Két-Katás Pistivel beszélj,alkatrész nem lesz gond ,ezekhez nem kell
Válasz #2089. hozzászólásra
Nem szereztél tavaly Zetort mégse?
Ki ne add.....
Válasz #2089. hozzászólásra
biztos nem rossz,de nem vegyél ilyet mert az alkatrész az gondolom érdekes hozzá beszerezni meg drága is.
vegyél olyan trakit amiből van is az országban több is.
Van valakinek Kubota M135GXS traktora, véleményetek? Az év végéig akciózzák kb.56 ezer EURO. Nem nagyon terjedt el, vagy nehéz betörni a piacra 140 lóerös. 110 ha földem van és eddig mindent bérmunkába csináltattam, de igy már nagyon húzós, alig marad rajta valami. Gépekbe kellene fektetni, vagy kiadni.
Válasz #2086. hozzászólásra
és akkor mi van ezt elhuzta?
ez suly miatt volt mert tettek rá rendesen ugy látom,de egy olyan fendt kidolgoz ezer zetort.
a,ugy nekem mindegy ki mit vesz csak nehogy ezt a szemetet hasonlitsuk a fendthez pl.
Válasz #2086. hozzászólásra
Egy nagyrakás semmire se való gép,szállítani lassú,szántásnál szétesik a motor hidraulika,egy 20-30 hekire elmegy ,jobb mint egy Mtz,de állandóan javítani kell,és majdnem nyugati alkatrészárak vannak,8-9 volt a gazdaságban 3-4 mindíg javítás alatt állt,ja hogy elhúz egy Fendt-et hát húzzon ebből mit következtetsz le,mert én semmit,szocialista szemét tulbonyolítva
Válasz #2085. hozzászólásra
ja, tényleg egy szar
Válasz #2081. hozzászólásra
azért nehogy elfossam már maga attól a 160lónak csúfolt szartól,azok hangversenyre valók semmi másra.a tsz-ben hullottak mint a legyek.
Válasz #2073. hozzászólásra
Akkor valami ilyen jó lenne neked. Mondjuk ez egy kicsit drágább.http://www.agrarkereso.hu/fooldal/megmutat.php?hird=102609&keresendo=&hkategoria=&lang=hu&limit_ablak=1&kereses=2524171
Válasz #2078. hozzászólásra
első hajtást??
jóég :) hát, ahhoz nem elég fakezűnek vagy szerencsétlennek lenni.
lehet hogy még a kettő is kevés együtt :D
nézzed meg közelebbről, masszív az eleje a vtz nek (magához a kistraktorhoz mértem, nyilván, hiszen minden relatív)
nem tartozik szervesen ide, de roppant kíváncsi vagyok mégis mi a bánattal lehet abban kárt tenni. T-30 as eleje is ha jól tudom 1:1 ugyanaz...
azt aláírom hogy maga a gép nem elég nehéz, lehetne nyugodtan akár tonnával is több.
vonóerőhöz kell az hogy a talajra le tudja adni a gép amit tud.
kell a megfelelő talajterhelés hozzá, van aki azthiszi hogy az összkerék mindent megold. Na, a Z hidas mtz a legjobb példa rá hogy bizony nem.
van nekem, tudom hogy jobban szeret egyhelyben kapirgálni behúzott difivel meg összkerékkel mint menni. igazán vicces módon ilyenkor a vtz-vel szoktam kihúzni. s van hogy az mtz-be be se ül senki, mert egyedül vagyok épp (többiek túl messzire vannak, kár vesződni, előbb mindíg megpróbálom egyedül) legtöbbször sikerül is kihúzni simán.
fontos a megfelelő tömeg eloszlás is.
ebből a szemszögből pl. az UE 28 as dutra kiváló darab. a 30 lovához képpest kimagasló vonóerőt tud nyújtani.
ugyanis traktorral vontatunk. nem a lóerőt nézzük, sem a motor nyomatékot. Hanem azt a vonóerőt amit a gép ki tud fejteni.
ha az nem elég lehet akár millió lovas is, annyit ér mint egy seggluk a könyökömön. lóerő "csak" ahhoz kell, hogyha van elég vonóerő, gyorsan is leheessen valamivel haladni.
Válasz #2033. hozzászólásra
Nézd van ki 13ha csinálgat 1db 50-sel és a hozzátartozó szerszámokkal...kényelmesen(nem kapkodva) ha 80lovasban gondolkozol és van hozzá vagy 20 heki .....akkor kintről egy vasat MF294-fendt 108lsa....stb pl. igaz már benne van a korban de a Német tulaj megvigyázta 5-6000 üz itt még bejáratva. Az MTZ már felújítva
Jah és 5-6 éves 820.2-es áráért megkapod. s még így is ég és a föld a különbség !
Válasz #2070. hozzászólásra
Ültél te már 120-asban ombre?
Épphogy a motorja szétnyűhetetlen, váltójával sincs semmi gond. tthon sokan a 160-okba is visszarakják a 120-as 4-fokozatú váltóját.
Szerintem is 12045-őt vegyél, első meghajtás nélkül buta a traktor. Ha faszán levan súlyozva, jó gumikkal akkor nincs probléma. Még a régi fülkés is lekörözi az MTZ-t luxus tekintetében. Minden kéznél van, kényelmesen lehet vele közlekedni mind talajon, mind közúton. ENnél is egyetlen gyengébb pont az a nyomatékkapcsoló, de ha betartod a szabályokat és nem fáradt olajjal járatod akkor sokáig elmegy. Nemtudom a MO zetor árakat, de nálunk nem vészes. Sőt, nálunk a legolcsóbb alkatrész árak a zetorhoz vannak.
Válasz #2073. hozzászólásra
Annyiért sajnos nem kapsz összkerekeset esetle ue28at az viszont csak 30 ló.
Válasz #2075. hozzászólásra
Egy haverom vagy 30ha szőlőt művel szolgŕltatŕsban vtz-vel ebből él.ja plusz a sajŕt területei.Valószínűleg ő is kifogta.
Válasz #2075. hozzászólásra
Akkor lehet szerencséd van, vagy itt a faluban vannak fakezűek. Itt kuplung váltó, elsőhajtás minden megy szét. De t-30al nekem sincsenek gondjaim, csak nem szabad mtz méretekben gondolkodni a munkaeszközökkel sem hiába 4wd.
Válasz #2073. hozzászólásra
800é összkerekeset elég merész vállalkozás. A "jobb" ltz-k is 1 fölött vannak.
Válasz #2073. hozzászólásra
Nem teljesen úgy van ahogy gondolod, a lóerő és a tömeg igenis fontos, néha fontosabb mint az első hajtás.
3 éve télen az MTZ-s betyárok a 82-essel szenvedtek a fáskocsik előtt, én a cuftig pakolt fixes ifa pótót röhögve kihúztam sokszor tengelyen a mezitlábas johnival, mert van 85 q súlya, 160 ló benne és 10-15 cmrrel nagyobb hasmagassága mint a szergejnek.
Válasz #2066. hozzászólásra
hát hallod az nem gyenge, énis féltem hogy a kuplungja elfossa magát de még semmi ilyesmi nem volt pedig elég gyakran áll kétkerékre, sokszor úgy tudok csak megindulni vele hogy rángatom amit húzni kell.
arról nem beszélve hogy amikor sok az eső hamar lejárom a tuskók mellett a földet, megesik hogy fennakad a hegytámasza a csörlőnek.
kuplung gondom sose volt...
eddig egyetlen egyszer kellett utána állítanom, de az is nemsokkal a vétel után volt. elnyírattam vele a csavarokat amik az elsőhajtás tengelyének a kardánjánál vannak.. jó nem nagy szám, 6 darab lada kardán csavar, de ez egy pici gép. nem várna ilyesmit az ember. (elsőre azt hittem csak lelazult és elhagytam, de megtaláltam mindnek a darabjait).
lehet hogy csak kifogtam belőle egy jobb darabot, ki tudja.
annyi biztos mondjuk hogy KELL rá vigyázni.
lehet hajszolni de ész is kell hozzá. szerkezetileg azért annyira nem robosztus :D
ha előről kellene kezdenem a fakitermelést, megint ilyet vennék.
2 évig csak olajcsere volt a karbantartás, meg hébe-hóba zsírzás.
5 hektárt simán meglehet vele művelni, de tény hogy ismerni kell a határait, és nem kell kísérteni hogy hol ér véget.
viszont , határokon belül szószerint bármit lehet..
egy idősebb szaki azt mondta nekem a t-25 t-30 vtz traktorokra hogy az égvilágon semmire sem jó. de, mindent meg lehet vele csinálni.
asszem nem tévedett. minden munkára van sokkal jobb gép mint ezek.
Válasz #2070. hozzászólásra
csak üvölteni tud
Üdv.Elhiszem hogy nekem mindenki jót akar.Nekem olyan gép kellene ami nem nagy mármint túl nagy lóerő nem kell 50-60 elég lenne.Összkerék az kellene télen sárban hóban bálát behozni trágyát kivinni nagyon jó dolog.Árban kicsit kötve vagyok max 800-at tudok adni egy gépért sajnos jobban nem futja.Olyat se akarok ami nagyon sokat fogyaszt meg megbízható legyen.
Válasz #2068. hozzászólásra
12011 jó gép, de nézzél inkáb 12045 ez jobban leadja a teljesítményt a talajra. Ha rendben van a gép, meg leszel vele elégedve.
Válasz #2070. hozzászólásra
Ezt a hülyeséget amit leírtál nem tudom honnan vetted, de hogy a Crystalnak főleg a 120-asnak hogy gyenge lenne a váltója az már viccnek is rossz.
Válasz #2068. hozzászólásra
a zetorok megmondják bár lehet elfogultak,de 6hengeres gané motor csak üvölteni tud erő meg vagy 100kb,gyenge váltó,stb.
Nagykerekü mtz? Ilyet érdemes venni
Amelyiken 13,6x24 16.9x34 gumiméret van és 450kg suly az már gép nem ugy mint az elödje amin csak 11,2x20-15,5x38 és 200kg suly van!
Zetor 12011 -ről mi a vélemény? Ugyanannyiba kerül mint egy nagy fülkés 80-as.
Válasz #2046. hozzászólásra
Trágyázott földön a 82-es is könnyen rúgja magát.
Szerinted miért van az, hogy az LTZ lényegesen olcsóbb az MTZ-nél ?
Válasz #2060. hozzászólásra
Erre amit használnak 1000nél kuplungozni kellett. 3 pont ezen is gyenge, beleszakadnak függesztőcsapok az öntvénybe.
Válasz #2064. hozzászólásra
Én csak ennyit tudok.De akinek van vagy volt több véleménnyel van.
Válasz #2063. hozzászólásra
na azt már nem ajánlom nekem is volt utána olyan nem volt jó semmije szinte gyenge szar silány köze sincsen a kisfülkéshez.
Válasz #2062. hozzászólásra
És a nagy fülkés változat volt neki.
Válasz #2061. hozzászólásra
a váltója mint a vaj nagyon komoly
Válasz #2059. hozzászólásra
Igen.Nem gyors gép fordított a motorja.Szomszédnak volt egy de csak jókat mondót róla.
Válasz #2056. hozzászólásra
passz, 3 éve nyúzok vele egy 35 kn-os csörlőt erdőn.-
(vtz 2048, ráadásul a vékony hajtásházas, még csak nem is az erősebb)
eddig a csörlő áll vesztésre :D
pedig kapja az ívet, 3 pontos felfüggesztést már párszor letépettem vele :(
Válasz #2058. hozzászólásra
ismered amúgy?
Válasz #2046. hozzászólásra
Jumz kell neked ahogy a kolléga írja
nekem volt egy kis fülkés jumzom az kellene neki is nehezebb mint az mtz erősebb is olcsóbb is és a hátulja még a régi 45-é ami szétnyűhetelen.
Válasz #2055. hozzászólásra
Vtz alatt T-25ös váltója meg T-30as kuplungj van. Ez a 2 dolog elég rövid életű benne. Kicsit alul van méretezve.
Válasz #2046. hozzászólásra
VTZ nézted már?
Válasz #2041. hozzászólásra
Ez nagyon jó
Válasz #2046. hozzászólásra
Ha ennyi ember neked azt mondja hogy ne akkor te miért mégis azt akarod szerinted ennyien rosszat akarnak neked???
Válasz #2051. hozzászólásra
de nagyon
sárban tuti
Válasz #2049. hozzászólásra
Ezt te sem gondolod komolyan
Válasz #2033. hozzászólásra
Meddig mennél el árban ?
vegyél inkább akkor egy u28-as összkerekes mtz 50 megveri meg nem eszik semmit szinte.
ltz be gondolkodsz akkor ha nem volt eddig bajod majd most lesz.
Válasz #2046. hozzászólásra
Ltz-be nem olyan egyszerű alkatrészt kapni, meg drágább is ami van. Erre a környéken van de kertészetnél többe nem nagyon használnám.