Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD400.32 FtCHF438.4 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nem húzom le én sem, mert egyébként a kicsik kifejezetten tetszenek. Az 5400-as széria. Testes gépek. Meg én azon a véleményen vagyok, hogy manapság egyre szemtelenebb összegeket kérnek a gépekért, elhiszem ha van velük baj, de ennyi pénzért annyira tragikusan rossz gépeket csak nem adnak. Persze ki lehet fogni...
Csak annyit akartam mondani az előzővel, hogy felénk egyáltalán nem elterjedt gépek. Van minden, de ezekből csak egy kettő.
Én nem húznám le a Fergusont sem, azo IS(!) jó gépek lehetnek.
Az a kérdés, ott és akkor melyik a jó vétel azok közül, amik szóba jöhetnek. Sok szempont együttállása dönt.
Mi van ideges vagy barátom,vegyél be két Xanaxotlinkeld be egy hozzászólásomat,ami arrol szól hogy istenítek,vagy esetleg csakis azt ajánlom valakinek,az a végzetem ha valaki csakis az övé,a másik szar,tudod mind szar,meg mind jó ennyire egyszerű, amúgy meg mutass egy sajátmotoros MF-t
Nem kell ám elhinni amit írok, biztos most xoptam valahonnan szórakozásból mer annyira unatkozom, de tőlem aztán olyan traktort majmolsz amilyet akarsz, lehetőleg valami kínait, vagy landinit ami qrvára nagyra van magával hogy mennyi traktort gyártott, plakátokat küldözgetnek róla, de azt elfelejtették hogy a fele Landini vagy MF vagy NH utánzat. A Claas-ról meg annyit hogy ha van egy gép, meg utánzatai amik mégcsak nem is olcsóbbak akkor az eredetit, vagy az utánzatot vennéd meg? Ja és kabbe.
A közelben egy barátomnak van 952.3 2005v2006os pontosan nem emléxem üzemórát még nem néztem benne de eddig 30ha kiv
ágott akácost közelített meg szálított 8ha szőlőt művel plusz a maszekok.Kuplung csere volt meg a kötelező karbantartások nagy baja nem volt.Annyi hogy az olaj az folyik belőle a szokásos helyeken.Annyit tuningoltunk,hogy a műanyag hátsó és első sárvédők helyett lemezből csináltunk egy garnitúrát mert a gyári az törik mint a perec.
Nekem is nagyon tetszett,tényleg robusztusabbnak nézett ki a motorjai is szépen járt,olajfolyás szinte nulla de kapásból kellett volna két gumi az elejére, meg az őszi munkákhoz két hátsó is de a tulaj nem volt alkuképes,hiába győzködtük hogy négy ilyen gumi egy kisebb vagyon,nem engedett.
Mindenki az olcsóbbat venné,csak senki sem merné...A most felrakott JD8200-ban 19000 óra van és egy adagolon kívül nem volt piszkálva...Na itt már azonos árba kerültek a jd 9 a magnum meg nyolc,csak ez már 8000üóránál is nyolc...itt már nincs duplázás,na Dinnyés így melyiket választanád?
Áfás vagy? Nekem lesz egy eladó ha erre jársz megnézheted.10éves 5000üó pótkocsizik ,kaszál, zúz,műtrágyát szór.Keresek egy közeli fotót ha lelek mindjárt felteszem.
a helyedben a 952.3ast választanám a 892.2es helyett nyomatékosabb a motorja meg hengerenkénti izzitás,intercooler,előrébb van az orrsúly ezért jobb a vonóerő.
meg a .3asoknál nincs annyi motorhiba mint a .2eseknél.
Kipróbáltam a 952.3-ast és nagyon tetszett, csak éppen az anyagiakban nem tudtunk megegyezni,úgyhogy most rátok hallgatva hanyagolom a 820.2-est és most 892.2-est vadászok.
Ha valaki sejtene egy jót szolid áron esetleg jelezhetné!
rá kell hagyni,csak mf a többi sz@r,ajánlja minden MF-t ,fogalma sincs ,hogy vannak nagyon rossz szériák,amik majdnem csődbe vitték az mf-t,de a steyrt sikerült megfektetni vele
Egy 140-es traktor teljesítménye alapján véleményt alkotni egy 270-esről?... Ilyeneket én is tudok írni, pl az én 170-es IH-m alapból 8q-val volt nehezebb, mint a 7800-as johni, akkor hogy van ez?
Visszatérve az alapproblémára, használtban úgyis az állapota dönti el a kérdést,no meg az, hogy a vásárló hogyan gondolkodik.
Ami tény, a 8-as john deere-ok sokáig elmennek komolyabb hiba nélkül, ha megfelelően vannak kezelve, de láttam ebből is erősen széthajtott példányokat. Jobban jársz, ha viszel magaddal valami szakit, akiben megbízol. Én annyira nem félnék az IH-tól sem, mikor mi vettük az IH-t 8 misivel volt drágább a JD, de az elmúlt több mint 10 évben az árkülönbözet töredékét költöttem el alkatrészre a kötelező szervizeken és a gumicserén kívül.
Nekem mintha úgy rémlene, hogy némelyik claasban a JD motoron kívül volt 16/4-es JD powershift is, de ez csak mintha hallottam volna, nem vagyok biztos benne.
Nem tudom honnan a az info hogy más a váltója. Mf kereskedő és claas kereskedő is azt mondja egy a 24/24 es váltó. Ha jól tudom GIMA gyártja és mindkét cégnek van benne részesedése.
Nana, azé én sem csak fergussonér vagyok oda, magamnak se csak fergát vettem, van kettő fendtem is (mondjuk az szinte MF) de akkor is ha megnézed ez az agco-s mizéria az összes gyárat kinyírta és a fergát gyártja más színben. hiszen az MF volt egyértelműen a leghasznosíthatóbb hiszen ha megnézitek saját motort gyártott, a Harris részéről megvolt a munkagépgyára, a ferguson részéról meg a traktorgyár. Saját 2 lábukon álltak. Itt írták hogy a Claas 80%-ban MF. Ezt viszont cáfolom mivel A váltója más, a motorja más, a kezelőszervei mások, sőt még a burkolatja is más uhogy max.60%-ban MF. Mindent meg lehet magyarázni ha akarunk.
helló. a 892.2-es az orosz ipar szégyene szerintem. én újonnan kaptam egyet még az előző munkahelyemen. elég sokat dolgoztam vele, ha éppen jó volt. egy hónaposan hengerfejes lett. a turbó semmit sem ér kb 1500- as fordulatig egy nulla a teljesítménye. a váltót mindig szétszedte. az elsőhajtást kidobálja pont akkor mikor a legjobban kellene húzni neki. elektromos probléma az folyamatosan van rajta. töltés, órák össze-visza mutatnak mindent. a hidraulika egy szar. vezérlés csere erő-helyzet szabályzó, szívattyú. ez egy igazi szar a szememben. ez a széria ingyen se kéne nekem. ez az én véleményem. senkit sem akarok bántani ezzel.
Válasz #1343. hozzászólásra
Nem, nem.Nekem is van fergám, igaz kombájn ba és nem is nézem le őket.Sőt nagyon megvagyok vele elégedve.
Abba egy 6200köbös perkins van /mint ha az is angol lenne/
Itt a téma a pehely könnyü traki volt és ebben igazam lehet. nem?
Válasz #1335. hozzászólásra
A két gép ég és föld /szerintem/.Nekem is tetszik a 952.3-as de a hagyományos kivitelben,ráadásul 5.2+ fa volt most akcóban.
7044 hozzászólás
Válasz #1392. hozzászólásra
Hadd pörögjön!
Válasz #1388. hozzászólásra
Nem Ferga, de ugyanaz a váltó. (Na, mi lehet?)
És a szervizesek tapasztalata (meg az eddigi sajátom) alapján nem félek tőle. Sőt!
mindjárt jön Szanberg aztán lesz nemulass
http://www.haszon.hu/agrar/cimlapsztori/305-hogyan-vegyuenk-hasznalt-traktort.htmlhttp://
Válasz #1385. hozzászólásra
Nem húzom le én sem, mert egyébként a kicsik kifejezetten tetszenek. Az 5400-as széria. Testes gépek. Meg én azon a véleményen vagyok, hogy manapság egyre szemtelenebb összegeket kérnek a gépekért, elhiszem ha van velük baj, de ennyi pénzért annyira tragikusan rossz gépeket csak nem adnak. Persze ki lehet fogni...
Csak annyit akartam mondani az előzővel, hogy felénk egyáltalán nem elterjedt gépek. Van minden, de ezekből csak egy kettő.
Válasz #1387. hozzászólásra
amugy meg nekem hidd el nem kellene,inkább egy jd.
Válasz #1387. hozzászólásra
európa szintű tapasztalat,hogy az mf power váltói nem jók.
Neked véletlenül nem fergád van?
Válasz #1386. hozzászólásra
Más tapasztalat meg nem ezt mutatja. Mennyi és milyen tapasztalat?
Válasz #1385. hozzászólásra
nem tudom de a tapasztalat nem azt mutatja hogy hű de jó lenne. főleg a váltója.
Válasz #1384. hozzászólásra
Én nem húznám le a Fergusont sem, azo IS(!) jó gépek lehetnek.
Az a kérdés, ott és akkor melyik a jó vétel azok közül, amik szóba jöhetnek. Sok szempont együttállása dönt.
Válasz #1380. hozzászólásra
Erre felé meg talán egy vagy két MF van, de azt is csak hírből tudom, mert nem igen láttam még őket. Ellenben egyre zöldebb a határ.
Válasz #1381. hozzászólásra
Én szóltam, hogy iparkodni kell.
Válasz #1381. hozzászólásra
szürke
Válasz #1379. hozzászólásra
Baxi már csak 3 isu van és mind szürka 3Lit, 1 autómata,de az uj is jóárba van
errefelé az mf olyan mint a pálcika eltörik mindene.
én csakis jd ,deutzot,esetleg ih, vennék .
Válasz #1378. hozzászólásra
Falra hányt borsó.
Olyan Kertész feeling, csak más témában.
Válasz #1373. hozzászólásra
Mi van ideges vagy barátom,vegyél be két Xanaxotlinkeld be egy hozzászólásomat,ami arrol szól hogy istenítek,vagy esetleg csakis azt ajánlom valakinek,az a végzetem ha valaki csakis az övé,a másik szar,tudod mind szar,meg mind jó ennyire egyszerű, amúgy meg mutass egy sajátmotoros MF-t
Válasz #1374. hozzászólásra
6 hengerest vegyél inkább azt mondjŕk egyforma LEben gazdaságosabb meg erősebb.
Válasz #1374. hozzászólásra
Póttankot alkudjál bele az 5470-be
Válasz #1374. hozzászólásra
Tudnál írni pár számot? Én is tervezgetés állok, és jó lenne látni mit meddig lehet!
Sziasztok!!! Úgy fest a helyzet, hogy meg lettek a befutó traktorok MF 7618 Dyna-6, Mf 5470-es!! Megverték árban a Claast
Válasz #1358. hozzászólásra
Nem kell ám elhinni amit írok, biztos most xoptam valahonnan szórakozásból mer annyira unatkozom, de tőlem aztán olyan traktort majmolsz amilyet akarsz, lehetőleg valami kínait, vagy landinit ami qrvára nagyra van magával hogy mennyi traktort gyártott, plakátokat küldözgetnek róla, de azt elfelejtették hogy a fele Landini vagy MF vagy NH utánzat. A Claas-ról meg annyit hogy ha van egy gép, meg utánzatai amik mégcsak nem is olcsóbbak akkor az eredetit, vagy az utánzatot vennéd meg? Ja és kabbe.
Üdv!
A közelben egy barátomnak van 952.3 2005v2006os pontosan nem emléxem üzemórát még nem néztem benne de eddig 30ha kiv
ágott akácost közelített meg szálított 8ha szőlőt művel plusz a maszekok.Kuplung csere volt meg a kötelező karbantartások nagy baja nem volt.Annyi hogy az olaj az folyik belőle a szokásos helyeken.Annyit tuningoltunk,hogy a műanyag hátsó és első sárvédők helyett lemezből csináltunk egy garnitúrát mert a gyári az törik mint a perec.
Válasz #1347. hozzászólásra
pszt!
Te ki vagy?
Válasz #1364. hozzászólásra
Helló!
Tetszene a géped és lehet hogy ezt is megnéznénk,de helyileg merre találunk? Mennyire gondoltál? Nem vagyok áfás!!
Válasz #1362. hozzászólásra
Nekem is nagyon tetszett,tényleg robusztusabbnak nézett ki a motorjai is szépen járt,olajfolyás szinte nulla de kapásból kellett volna két gumi az elejére, meg az őszi munkákhoz két hátsó is de a tulaj nem volt alkuképes,hiába győzködtük hogy négy ilyen gumi egy kisebb vagyon,nem engedett.
Válasz #1334. hozzászólásra
Mindenki az olcsóbbat venné,csak senki sem merné...A most felrakott JD8200-ban 19000 óra van és egy adagolon kívül nem volt piszkálva...Na itt már azonos árba kerültek a jd 9 a magnum meg nyolc,csak ez már 8000üóránál is nyolc...itt már nincs duplázás,na Dinnyés így melyiket választanád?
Válasz #1364. hozzászólásra
Ha ez 10 éves még igy használtan is űbereli a mostani újakat.Feltéve még kevés benne a kínai cucc.
Az árakat nézegetve ez érné meg a legjobban szerintem és csak nem 80 lóerő
Mi a véleményetek a 952es ről? Gyártják még a lemezburkolatost belőle, vagy már csak a műanyagos van?
Válasz #1363. hozzászólásra
Ez az.A kipuffantót nem adom teszek rá egy új eredetit.
Válasz #1361. hozzászólásra
Áfás vagy? Nekem lesz egy eladó ha erre jársz megnézheted.10éves 5000üó pótkocsizik ,kaszál, zúz,műtrágyát szór.Keresek egy közeli fotót ha lelek mindjárt felteszem.
Válasz #1359. hozzászólásra
a helyedben a 952.3ast választanám a 892.2es helyett nyomatékosabb a motorja meg hengerenkénti izzitás,intercooler,előrébb van az orrsúly ezért jobb a vonóerő.
meg a .3asoknál nincs annyi motorhiba mint a .2eseknél.
Válasz #1360. hozzászólásra
Max. 3.3M
Sajna ekkora a buxa!
Válasz #1359. hozzászólásra
Mi az a szolid ár???
Válasz #1339. hozzászólásra
Helló!
Kipróbáltam a 952.3-ast és nagyon tetszett, csak éppen az anyagiakban nem tudtunk megegyezni,úgyhogy most rátok hallgatva hanyagolom a 820.2-est és most 892.2-est vadászok.
Ha valaki sejtene egy jót szolid áron esetleg jelezhetné!
Válasz #1357. hozzászólásra
rá kell hagyni,csak mf a többi sz@r,ajánlja minden MF-t ,fogalma sincs ,hogy vannak nagyon rossz szériák,amik majdnem csődbe vitték az mf-t,de a steyrt sikerült megfektetni vele
Válasz #1336. hozzászólásra
Egy 140-es traktor teljesítménye alapján véleményt alkotni egy 270-esről?... Ilyeneket én is tudok írni, pl az én 170-es IH-m alapból 8q-val volt nehezebb, mint a 7800-as johni, akkor hogy van ez?
Visszatérve az alapproblémára, használtban úgyis az állapota dönti el a kérdést,no meg az, hogy a vásárló hogyan gondolkodik.
Ami tény, a 8-as john deere-ok sokáig elmennek komolyabb hiba nélkül, ha megfelelően vannak kezelve, de láttam ebből is erősen széthajtott példányokat. Jobban jársz, ha viszel magaddal valami szakit, akiben megbízol. Én annyira nem félnék az IH-tól sem, mikor mi vettük az IH-t 8 misivel volt drágább a JD, de az elmúlt több mint 10 évben az árkülönbözet töredékét költöttem el alkatrészre a kötelező szervizeken és a gumicserén kívül.
Válasz #1355. hozzászólásra
Nekem mintha úgy rémlene, hogy némelyik claasban a JD motoron kívül volt 16/4-es JD powershift is, de ez csak mintha hallottam volna, nem vagyok biztos benne.
Válasz #1354. hozzászólásra
A perkins volt az MF álltal gyártott motor, de már régen kivált az MF-ből. Amit én vezettem Claasba valami teljesen más váltó volt.
Válasz #1350. hozzászólásra
Mikor gyártott az Mf saját motort? Nem perkinsek voltak bennük?
A váltó és a hátulja egy az egyben ua a Claasnak is
Válasz #1352. hozzászólásra
helló. ez milyen érzelmi kitörés???? :):):)
YTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #1350. hozzászólásra
Nem tudom honnan a az info hogy más a váltója. Mf kereskedő és claas kereskedő is azt mondja egy a 24/24 es váltó. Ha jól tudom GIMA gyártja és mindkét cégnek van benne részesedése.
Válasz #1343. hozzászólásra
Nana, azé én sem csak fergussonér vagyok oda, magamnak se csak fergát vettem, van kettő fendtem is (mondjuk az szinte MF) de akkor is ha megnézed ez az agco-s mizéria az összes gyárat kinyírta és a fergát gyártja más színben. hiszen az MF volt egyértelműen a leghasznosíthatóbb hiszen ha megnézitek saját motort gyártott, a Harris részéről megvolt a munkagépgyára, a ferguson részéról meg a traktorgyár. Saját 2 lábukon álltak. Itt írták hogy a Claas 80%-ban MF. Ezt viszont cáfolom mivel A váltója más, a motorja más, a kezelőszervei mások, sőt még a burkolatja is más uhogy max.60%-ban MF. Mindent meg lehet magyarázni ha akarunk.
Válasz #1337. hozzászólásra
Én nem azt vallom amit ők a papírra írnak, hanem amit megtapasztalok.
Válasz #1335. hozzászólásra
helló. a 892.2-es az orosz ipar szégyene szerintem. én újonnan kaptam egyet még az előző munkahelyemen. elég sokat dolgoztam vele, ha éppen jó volt. egy hónaposan hengerfejes lett. a turbó semmit sem ér kb 1500- as fordulatig egy nulla a teljesítménye. a váltót mindig szétszedte. az elsőhajtást kidobálja pont akkor mikor a legjobban kellene húzni neki. elektromos probléma az folyamatosan van rajta. töltés, órák össze-visza mutatnak mindent. a hidraulika egy szar. vezérlés csere erő-helyzet szabályzó, szívattyú. ez egy igazi szar a szememben. ez a széria ingyen se kéne nekem. ez az én véleményem. senkit sem akarok bántani ezzel.
Válasz #1338. hozzászólásra
gyalogakác
Válasz #1343. hozzászólásra
Nem, nem.Nekem is van fergám, igaz kombájn ba és nem is nézem le őket.Sőt nagyon megvagyok vele elégedve.
Abba egy 6200köbös perkins van /mint ha az is angol lenne/
Itt a téma a pehely könnyü traki volt és ebben igazam lehet. nem?
Válasz #1335. hozzászólásra
A két gép ég és föld /szerintem/.Nekem is tetszik a 952.3-as de a hagyományos kivitelben,ráadásul 5.2+ fa volt most akcóban.