Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR412.71 FtUSD400.32 FtCHF438.6 FtGBP489 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Garo #5242. hozzászólásáraHát hogy 140R-el nem kell sem lazítózni, sem kultivátorozni az biztos.
volt már mikor kölcsönkértünk egy 3,5 m-es függesztett rövidtárcsát hogy ikerkerékkel járjunk meg belvizes sáros foltokat de nem szerette, sem húzni sem emelni. Ezek a gépek nem erre valók, nehéz talajmunkára egyel nagyobb testű gépet kell venni.
Válasz .Feco. #5240. hozzászólásáraLazító, grúber, rt
Lazító megvan, grúber-t és rt-t majd a traktorhoz vennénk. A 3m-es grúber sztem nagy lenne, inkább egy 2,5m-es 3 sorosban gondolkodok, az biztos lemegy a megfelelő mélységbe egy menetben és még a sebesség is meglesz.
Konkrétan erről lenne szó
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/john-deere-6140r-tls-1699-uzemoras-directdrive-eco-40-kmh-fronthidraulika/h_6817995?ref=bcf51e82
Válasz Garo #5239. hozzászólásáraVegyes. Szerintem erőtlen, a korábbiak sokkal mackósabbak voltak, a nagy fülke kényelmes tágas, de a kite köcsög és nem olyat rendelt amiben az üléskarfára vannak rakva a kezelőszervek, valamint nem érintőképernyős, ami nagyon sokat ront a konfortérzeten. Nem értem hogy egy ilyen dolgot miért kell külön felárért adni, inkább került volna többe 1000 eur-al..
Voltak vele apróbb dolgok, de inkább azért volt nyűgös mert a szervíz tapogatózik csak és nem értenek hozzá... egy 4 órás javításnak neki kezdenek 3x meg utána másik 3x vissza kell bontani mert ezt-azt nem sikerült összerakni... (pl. le kellett cserélni a mozgatómotort a turbóban, csak leszereléskor beleszakították a csavart a blokkba... )Ez az egyetlen nem autopower-os gépünk, kifejezetten utáljuk a váltóját, sosem veszünk újra olyat. Mit szeretnél vele taljmunkázni amúgy? könnyű, magágykészíteni szoktunk vele egy függesztett 6,7-es kombinátorral, azzal szalad, jó vele vetni, műtrágyázni, bálázni, jó lenne kaszálni is csak nekünk nincs frontkardán meg frontfüggesztő rajta. Szállításhoz kifjezetten jó.
Válasz .Feco. #5236. hozzászólásáraMégjobb. Az csak LE-ben tér el a 6140R-től.
Mi a véleményetek róla? talajmunkára mennyire alkalmas?
Nagyon szemezünk egy 1700 üó-s Agroparkos darabbal.
Válasz Nskype #5228. hozzászólásáraCase-Nyuszi-Steyr...egy cég,tehát "nagy" különbségek nincsenek. Claas feljövőben...ferga-őzke jó választás. Deutz már 9 év után nem gyárt csereszavatos alkatrészt..az az módosítottat. Van hogy komplett egységet is cserélni kell. Ezért gyártatunk már egy 10 éves Deutz-ba is alkatrészt. Komplett egység akár a használt árú gép fele is lehet+a munkadíj.
Válasz KooL #5233. hozzászólásáraSzerintem ne adj tanácsot olyannal kapcsolatosan amit csak hallassz mert rengeteg fals dolgot írtál.
Nekünk van az udvaron sok JD, van Valtra, MF, Fendt is, nem igaz hogy drágább lenne a JD fenntartása mint a többi márkának, ugyanígy a fogyasztása sem rosszabb, sőt... A kulcsszó két dolog: helyes erőgép-munkagép váasztás és helyes kezelés. Ha ez megvan akkor a JD minimum azonos ha nem jobb mint a többi gyártó teméke. Középkötött talajon simán szántottunk (már nem szoktunk) 18-22 literből velük, míg kötött vagy nagyon kötött (értsd: 70+ kötöttség) talajon nyílván több, de ott a Fergusson is annyit fog enni, e felől semmin kétségem.
Válasz Nskype #5231. hozzászólásáraMűszaki probléma minden gépnél van (lehet) .
Vételár és alkatrész szempontból a JD Steyr
a leghúzósabb.
A New Holland talán a legolcsóbb ,de az sem mindegy hogy használt vagy új gépről beszélünk.
Nekem MF van ezt merem ajánlani meg vagyok vele elégedve .
Fogyasztás (nem saját tapasztalat csak infók alapján) a JD nél a legtöbb ,meg gondolom a class ami jd motoros se fogyaszthat kezeset.
Pl én kb 25-30literrel szántok,hasonló Jd hasonló ekével itt ugyanolyan földterületen kb 40+liter/ ha.
Válasz 5465 #5227. hozzászólásáraNekem is 5665-van de szerintem mtz munkagépei elé nagy
főleg ha permetezni,kultivátorozni,műtrágyátszórni,esetleg kaszálni sodorni teríteni stb stb is akar.
40-50 ha ra szerintem a 5455 ideálisabb.
könnyű melónál a 6 henger sokat fogyaszt.
Persze szántásnál lazítózásnál gúber stb jól jön a plussz erő.
5465 szerintem ugy ideális ha meg tudja hagyni az mtz-t könnyebb melóra.
Válasz KooL #5229. hozzászólásáraVenni is szeretnék, de nem tudom melyiket érdemes, melyikkel van kevesebb műszaki probléma, olcsóbb alkatrészek, kisebb fogyasztás,stb....
Válasz Nskype #5228. hozzászólásáraNézegetni bármelyiket nézegetheted, mindegyik szép traktor.
Ha venni is akarsz és tanácsot kérsz nem ártana pontosítani kicsit.
Így senki nem fogja segíteni a választásban.
Válasz darkcore #5220. hozzászólásáraSzia,
én 35 hektárra használok MF5465-öt.
6 henger, 6000 cm3, 118 Le Perkins motor.
2015-ben vettem 4200 üó-val, kb. 400 órát mentem vele.
Szerintem jó kis univerzális gép.
Hármas váltvaforgató ekét, 3,2 V-tárcsát szépen viszi kötött földben, de lehet vele vetni, sorközt művelni, befér a sorba (18,4 hátsó gumi)
Fogyasztása jó, kényelmes, kulturált gép.
8-10 éveseket 8 -10 milla körül meg találni.
Én 3. éve használom, ha ennyi föld marad, a gép is marad...
Tisztelt Fórumtársak!
Traktorvásárlás gondolatával foglalkozom. Szeretném cserélni a mostanit (MTZ) Jelenleg ehhez vannak munkagépek, szántóföldi növénytermesztés kizárólag.
Szántástól vetésig foglalkozom vele,a többi bérmunkában.Jelenleg 20 ha föld van, 1-2 éven belül
+ 20-30 ha várható.Milyen traktort lenne érdemes venni, amivel a későbbiekben azt a 40-50 ha-t kényelmesen meg lehet művelni.Eddigi gondolatok alapján a 100-110 LE kategóriából választanék.Várom a tapasztalatokat,véleményeket.
Válasz fexco #5210. hozzászólásáraIlyen méretü gumik vanak a Zetoromon, amin 51xx óra van és még mindig talán 30-35%os. Mindenes traktor, de az asfalton sokat van használva. Jótállás alat a "körmöknél" megpatogot oldalt, de semi más. 2004-es gumi, a mai napig semi baja, pedig terhelést kap rendesen.
Válasz Sötét Paraszt #5191. hozzászólásáraAz öszes CNH traktoron enyi zsírzó van, plusz a kerekek csapjai és a kormánymüé. Sebváltónám az elsőmeghajtás kivezetésnél jobb oldalt, majd a kardántengelyt, de ahoz játszani kell, hogy úgy áljon a zsírzó meg, hogy hozá tudjál férni, utánna már csak a hátulját kell keni. Tudom, mert jó párszor zsíroztam a Hollandon
Válasz Tomi81 #5193. hozzászólásáraEgy ennyi üzemórás egyeneshidas ilyen állapotú mtz-ért is kérnek ennyit ahogy írod, igaz az fele idős, de az mtz meg a zetor közt igen nagy a különbség ( főleg mert nekünk szöghajtásos van mellette, na ott aztán szakadék van igencsak). Egy nepper ígért érte 4 et első nap, majd eljön a gazdája nem azért eladó mert szabadulnánk tőle és az utódja is zetor lesz, esetleg nh.
Válasz Bárány #5204. hozzászólásáraEloszor ledumaltubk mindent szoba,papirra irtuk.amikor hoztak a gepet az attadaskor a specifikacioval a gepet attbeszeltuk a-z ig.kb majdmem egy napig.mar irtam ezek nem szelhamosak.
Válasz lac* #5202. hozzászólásáraSzivattyú már jó van a 7714-en, meg a tankja is alapból nagy, csak nincsenek elektromos szelepek, meg nem a kartámaszba vannak a dolgok.
Mtz-n mitas van nekünk is faszán bírja, 2500 üóra alig kopott, csak mikó megvettük a tank mellé befagyott a sár aztán kikoptatta az oldalfalát ami kb 10mm vastag.
Válasz fexco #5198. hozzászólásáraPL. felszereltséggel. Először megmondták, mennyibe kerül a traktor, aztán szép lassan kiderült (ha kiderült), hogy még az ablaktörlőért is külön kell fizetni, hogy fapados ülés van benne, kicsi a tank, nincs légfék, vonófej, stb. Egész nevetséges dolgokért is plusz pénzt kértek.
Ma ilyesmivel azért már ritkábban xaroznak. Mondjuk a KITE még mindig csinálja.
Válasz Sötét Paraszt #5201. hozzászólásáraErre gondoltam pont hogy nem e másik progi van rajt... Az MF 7714 nél mennyivel nagyobb a póttank??? Egyébként az utolsó (1 éve) Jd 6150 m ek és az új 6155m ek is már mitas gumikkal jönnek ujjonan. Állitólag Continental licensz...
Válasz lac* #5200. hozzászólásáraMá hogyne néztük vóna azé kértük póttanka.
Régen a fostalicska felnikhez nem értettünk.
Oszt a 7714-et még mindig olyannal akarják ránksózni ráadásul mitas gumikka hehe.
7044 hozzászólás
Válasz Garo #5242. hozzászólásáraA buxa nem a gazdaság.
Válasz Garo #5242. hozzászólásáraHát hogy 140R-el nem kell sem lazítózni, sem kultivátorozni az biztos.
volt már mikor kölcsönkértünk egy 3,5 m-es függesztett rövidtárcsát hogy ikerkerékkel járjunk meg belvizes sáros foltokat de nem szerette, sem húzni sem emelni. Ezek a gépek nem erre valók, nehéz talajmunkára egyel nagyobb testű gépet kell venni.
Válasz Garo #5241. hozzászólásáraNagyobb gépet nem enged meg a gazdaság mérete.
Válasz .Feco. #5240. hozzászólásáraLazító, grúber, rt
Lazító megvan, grúber-t és rt-t majd a traktorhoz vennénk. A 3m-es grúber sztem nagy lenne, inkább egy 2,5m-es 3 sorosban gondolkodok, az biztos lemegy a megfelelő mélységbe egy menetben és még a sebesség is meglesz.
Konkrétan erről lenne szó
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/john-deere-6140r-tls-1699-uzemoras-directdrive-eco-40-kmh-fronthidraulika/h_6817995?ref=bcf51e82
Válasz Garo #5239. hozzászólásáraVegyes. Szerintem erőtlen, a korábbiak sokkal mackósabbak voltak, a nagy fülke kényelmes tágas, de a kite köcsög és nem olyat rendelt amiben az üléskarfára vannak rakva a kezelőszervek, valamint nem érintőképernyős, ami nagyon sokat ront a konfortérzeten. Nem értem hogy egy ilyen dolgot miért kell külön felárért adni, inkább került volna többe 1000 eur-al..
Voltak vele apróbb dolgok, de inkább azért volt nyűgös mert a szervíz tapogatózik csak és nem értenek hozzá... egy 4 órás javításnak neki kezdenek 3x meg utána másik 3x vissza kell bontani mert ezt-azt nem sikerült összerakni... (pl. le kellett cserélni a mozgatómotort a turbóban, csak leszereléskor beleszakították a csavart a blokkba... )Ez az egyetlen nem autopower-os gépünk, kifejezetten utáljuk a váltóját, sosem veszünk újra olyat. Mit szeretnél vele taljmunkázni amúgy? könnyű, magágykészíteni szoktunk vele egy függesztett 6,7-es kombinátorral, azzal szalad, jó vele vetni, műtrágyázni, bálázni, jó lenne kaszálni is csak nekünk nincs frontkardán meg frontfüggesztő rajta. Szállításhoz kifjezetten jó.
Válasz .Feco. #5236. hozzászólásáraMégjobb. Az csak LE-ben tér el a 6140R-től.
Mi a véleményetek róla? talajmunkára mennyire alkalmas?
Nagyon szemezünk egy 1700 üó-s Agroparkos darabbal.
Válasz Vinkó75 #5237. hozzászólásáraJahhh és ami lemaradt, használtban még jó választás egy Fend C....fagy favorit.
Válasz Nskype #5228. hozzászólásáraCase-Nyuszi-Steyr...egy cég,tehát "nagy" különbségek nincsenek. Claas feljövőben...ferga-őzke jó választás. Deutz már 9 év után nem gyárt csereszavatos alkatrészt..az az módosítottat. Van hogy komplett egységet is cserélni kell. Ezért gyártatunk már egy 10 éves Deutz-ba is alkatrészt. Komplett egység akár a használt árú gép fele is lehet+a munkadíj.
Válasz Garo #5235. hozzászólásáranem jól
6150R van
Válasz .Feco. #5234. hozzászólásáraFeco!
Jól emlékszem, hogy nektek van 6150M-es JD-tek is?
Válasz KooL #5233. hozzászólásáraSzerintem ne adj tanácsot olyannal kapcsolatosan amit csak hallassz mert rengeteg fals dolgot írtál.
Nekünk van az udvaron sok JD, van Valtra, MF, Fendt is, nem igaz hogy drágább lenne a JD fenntartása mint a többi márkának, ugyanígy a fogyasztása sem rosszabb, sőt... A kulcsszó két dolog: helyes erőgép-munkagép váasztás és helyes kezelés. Ha ez megvan akkor a JD minimum azonos ha nem jobb mint a többi gyártó teméke. Középkötött talajon simán szántottunk (már nem szoktunk) 18-22 literből velük, míg kötött vagy nagyon kötött (értsd: 70+ kötöttség) talajon nyílván több, de ott a Fergusson is annyit fog enni, e felől semmin kétségem.
Válasz Nskype #5231. hozzászólásáraMűszaki probléma minden gépnél van (lehet) .
Vételár és alkatrész szempontból a JD Steyr
a leghúzósabb.
A New Holland talán a legolcsóbb ,de az sem mindegy hogy használt vagy új gépről beszélünk.
Nekem MF van ezt merem ajánlani meg vagyok vele elégedve .
Fogyasztás (nem saját tapasztalat csak infók alapján) a JD nél a legtöbb ,meg gondolom a class ami jd motoros se fogyaszthat kezeset.
Pl én kb 25-30literrel szántok,hasonló Jd hasonló ekével itt ugyanolyan földterületen kb 40+liter/ ha.
Válasz 5465 #5227. hozzászólásáraNekem is 5665-van de szerintem mtz munkagépei elé nagy
főleg ha permetezni,kultivátorozni,műtrágyátszórni,esetleg kaszálni sodorni teríteni stb stb is akar.
40-50 ha ra szerintem a 5455 ideálisabb.
könnyű melónál a 6 henger sokat fogyaszt.
Persze szántásnál lazítózásnál gúber stb jól jön a plussz erő.
5465 szerintem ugy ideális ha meg tudja hagyni az mtz-t könnyebb melóra.
Válasz KooL #5229. hozzászólásáraVenni is szeretnék, de nem tudom melyiket érdemes, melyikkel van kevesebb műszaki probléma, olcsóbb alkatrészek, kisebb fogyasztás,stb....
Válasz 5465 #5227. hozzászólásárahát 8-10 milliólrt nekünk is van eladó 10 éves 6455-ös Fergusson-unk...
Válasz Nskype #5228. hozzászólásáraNézegetni bármelyiket nézegetheted, mindegyik szép traktor.
Ha venni is akarsz és tanácsot kérsz nem ártana pontosítani kicsit.
Így senki nem fogja segíteni a választásban.
Sziasztok!
100-120Le közötti traktorokat nézegetek, Deutz Fahr, Claas, Steyr, Case, Massey Ferguson, New Holland, John Deere ? Melyiket milyen típust, érdemes ?
Válasz darkcore #5220. hozzászólásáraSzia,
én 35 hektárra használok MF5465-öt.
6 henger, 6000 cm3, 118 Le Perkins motor.
2015-ben vettem 4200 üó-val, kb. 400 órát mentem vele.
Szerintem jó kis univerzális gép.
Hármas váltvaforgató ekét, 3,2 V-tárcsát szépen viszi kötött földben, de lehet vele vetni, sorközt művelni, befér a sorba (18,4 hátsó gumi)
Fogyasztása jó, kényelmes, kulturált gép.
8-10 éveseket 8 -10 milla körül meg találni.
Én 3. éve használom, ha ennyi föld marad, a gép is marad...
Válasz fexco #5221. hozzászólásáraA basebalsapit,kulcstartót el ne felejtsd belealkudni az árba,ha kihagyják specifikációk közül.
Válasz Sk Laci #5219. hozzászólásáraNalam is ha eddig muzsikal,akkor 1szot nemszolokk
Válasz fexco #5222. hozzászólásáraDe Bárányt ne számold mert Jd re biztos nem vált
Válasz fexco #5221. hozzászólásáraIgy már csak jobb lehetne egy kicsivel...
Válasz fexco #5221. hozzászólásáraMingya fodhoz baszom ezt a telot . nem ilyen smajlikat akartam.u{:
OK.urak!akkor 14dbjd -t kell megbotonom termeszetesen fel aron.
Tisztelt Fórumtársak!
Traktorvásárlás gondolatával foglalkozom. Szeretném cserélni a mostanit (MTZ) Jelenleg ehhez vannak munkagépek, szántóföldi növénytermesztés kizárólag.
Szántástól vetésig foglalkozom vele,a többi bérmunkában.Jelenleg 20 ha föld van, 1-2 éven belül
+ 20-30 ha várható.Milyen traktort lenne érdemes venni, amivel a későbbiekben azt a 40-50 ha-t kényelmesen meg lehet művelni.Eddigi gondolatok alapján a 100-110 LE kategóriából választanék.Várom a tapasztalatokat,véleményeket.
Válasz fexco #5210. hozzászólásáraIlyen méretü gumik vanak a Zetoromon, amin 51xx óra van és még mindig talán 30-35%os. Mindenes traktor, de az asfalton sokat van használva. Jótállás alat a "körmöknél" megpatogot oldalt, de semi más. 2004-es gumi, a mai napig semi baja, pedig terhelést kap rendesen.
Válasz Sötét Paraszt #5191. hozzászólásáraAz öszes CNH traktoron enyi zsírzó van, plusz a kerekek csapjai és a kormánymüé. Sebváltónám az elsőmeghajtás kivezetésnél jobb oldalt, majd a kardántengelyt, de ahoz játszani kell, hogy úgy áljon a zsírzó meg, hogy hozá tudjál férni, utánna már csak a hátulját kell keni. Tudom, mert jó párszor zsíroztam a Hollandon
Válasz Sötét Paraszt #5215. hozzászólásáraAkármi is legyen az, féláron én is veszek egy tizes csomaggal.
Válasz Sötét Paraszt #5215. hozzászólásáraAkkor 4, csomagban olcsóbb minden
Válasz fexco #5213. hozzászólásáraMondjad majd nekik, lesz 3 vevőjük ha féláron adják hehe.
Válasz Tomi81 #5193. hozzászólásáraEgy ennyi üzemórás egyeneshidas ilyen állapotú mtz-ért is kérnek ennyit ahogy írod, igaz az fele idős, de az mtz meg a zetor közt igen nagy a különbség ( főleg mert nekünk szöghajtásos van mellette, na ott aztán szakadék van igencsak). Egy nepper ígért érte 4 et első nap, majd eljön a gazdája nem azért eladó mert szabadulnánk tőle és az utódja is zetor lesz, esetleg nh.
Válasz bobo77 #5212. hozzászólásáramajd a agromason akarom jobban elinditani a folyamatot,addig meg sasolok....
Válasz fexco #5211. hozzászólásáraÁrat kértél esetleg rá? Milyen felszereltségüt néztél?
Válasz bobo77 #5205. hozzászólásáraEn is varialok a 6155M-en.
Válasz lac* #5208. hozzászólásáraLehet furcsa,de kullemre jobbnak tunik mint a mislen.(460/85r38)en konkretan csak errol a meretre ertem.
Válasz Bárány #5204. hozzászólásáraEloszor ledumaltubk mindent szoba,papirra irtuk.amikor hoztak a gepet az attadaskor a specifikacioval a gepet attbeszeltuk a-z ig.kb majdmem egy napig.mar irtam ezek nem szelhamosak.
Válasz fexco #5207. hozzászólásáraés miért teccik? szép?
majd ha 10éve fenn lesz kiderül milyen
Válasz Sötét Paraszt #5201. hozzászólásáraA NH n is mitas van,nekem rohattul teccik!
Válasz lac* #5202. hozzászólásáraSzivattyú már jó van a 7714-en, meg a tankja is alapból nagy, csak nincsenek elektromos szelepek, meg nem a kartámaszba vannak a dolgok.
Mtz-n mitas van nekünk is faszán bírja, 2500 üóra alig kopott, csak mikó megvettük a tank mellé befagyott a sár aztán kikoptatta az oldalfalát ami kb 10mm vastag.
Válasz fexco #5199. hozzászólásáraAz nekem is kéne...
Válasz fexco #5198. hozzászólásáraPL. felszereltséggel. Először megmondták, mennyibe kerül a traktor, aztán szép lassan kiderült (ha kiderült), hogy még az ablaktörlőért is külön kell fizetni, hogy fapados ülés van benne, kicsi a tank, nincs légfék, vonófej, stb. Egész nevetséges dolgokért is plusz pénzt kértek.
Ma ilyesmivel azért már ritkábban xaroznak. Mondjuk a KITE még mindig csinálja.
Válasz Sötét Paraszt #5201. hozzászólásáraErre gondoltam pont hogy nem e másik progi van rajt... Az MF 7714 nél mennyivel nagyobb a póttank??? Egyébként az utolsó (1 éve) Jd 6150 m ek és az új 6155m ek is már mitas gumikkal jönnek ujjonan. Állitólag Continental licensz...
Válasz Sötét Paraszt #5201. hozzászólásáraa Mitas gumik állítólag jók,viszont azokhoz a szar felnikhez+a kis hidraulikaszivattyúkhoz nemtudom miért ragaszkodnak
Válasz lac* #5200. hozzászólásáraMá hogyne néztük vóna azé kértük póttanka.
Régen a fostalicska felnikhez nem értettünk.
Oszt a 7714-et még mindig olyannal akarják ránksózni ráadásul mitas gumikka hehe.
Válasz fexco #5198. hozzászólásárapl,tankmérettel,fene se nézte mekkora az üzemanyagtank,az Mf pl igen kicsiket adott alapból
Válasz Sötét Paraszt #5194. hozzászólására6150Mjd kell neked!!
Válasz lac* #5197. hozzászólásáraRegen mivel?
Válasz Sötét Paraszt #5196. hozzászólásáramert marketingszempontok miatt nagyobb számokat szeretnek írni a matricákra,régen máshogy volt,akkor mással vertek át
Válasz lac* #5195. hozzászólásáraHát ja a 150-es lehet 140ló a 165-ös meg 150.
Olyanok erősek nincsenek, mint a 10 éves 165-ös.
Válasz Sötét Paraszt #5194. hozzászólásáraakkor ez valami 140le-s lehetett