Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Eke minden mennyiségben új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Őszi mély és középmély szántás vagy forgatás nélkül művelni??? új
- Földeladás új
- Landini traktorok új
- AKG támogatás új
Cikkajánló
Ezért érdemes újra megismerkednünk az ősi gabonafajtákkal
Az ősi gabonafajták ellenállóbbak, kevesebb vegyszert igényelnek, és nagyon...
Hirdetés
692 hozzászólás
Válasz Eriksolyom977 #437. hozzászólásáraKopott variátor szijal sosem forog annyit mint egy ujjal!! Nekem pl volt olyan is amikor a variátorom munka hengere megszorult és adott fordulatról nem variált se le se fel de azt tartotta..Igaz amikor észleltem nem is piszkáltam örültem hogy be tudtam fejezni a napot!!
Válasz Eriksolyom977 #437. hozzászólásáraAz 38m/s,mit akarsz annyival csürüszkölni...
Válasz Eriksolyom977 #438. hozzászólásáraElkopott a variátoragyad, a szìjad, nálam ez volt. De ha mákpd van fellazult a nègyzetes anya a variátoron ès elèg azt visszahajtani.
Válasz Eriksolyom977 #438. hozzászólásáraBeverődött por a szíjtárcsáknál. Esetleg kopott-nyúlott, vagy utángyártott keskenyebb szíj.
Sziasztok. Segitséget szeretnek kerni JD 2056-al kapcsolatban. A dobfordulat nem megy 800 fölé pedig a kezikönyvben 1100-at ir maximura. Mi lehet a baj? Előre is köszönöm.
Sziasztok. Segitséget szeretnek kerni JD 2056-al kapcsolatban. A dobfordulat nem megy 800 fölé pedig a kezikönyvben 1100-at ir maximura. Mi lehet a baj? Előre is köszönöm.
Válasz Pubi0308 #435. hozzászólására
Válasz kukaccsosz #415. hozzászólásáraNa megvan a probléma.
Volt szeleptömb csere le fel szerelés .
Na és a paneleknél elvolt oxidálódva egy áram vezeték egy csokiban, meg felvolt lazulva a csokit összefogó csavar....
Válasz Vinkó75 #433. hozzászólásáraTömör acél stiftet nyírta el nekem már 2 szer, szar lehet a tengelycsonkon a menet, meg a csapágyhelyek sem az igaziak, csak lehet ha már cserélem a tengelyt inkább csináltatok olyat, amelyik erősebb és olcsóbb erősebb csapággyal szerelhető.
Válasz JD 4630 #431. hozzászólásáraHúúúú legalább 10 éve már elhagyták a "környéket". az az 1 még talán duruzsol. 2066-2264. Rég volt de nyilván 16,5/85-24 valami ilyesmi, azt tudom nem volt nagy talpú sem elöl sem hátul. Lazul ? Hasított cső stifttel volt rögzítve a koronás anya és abba is egy vékony drót volt belehúzva, és azzal még "megkötve". Ha jól emlékszem.
Válasz Vinkó75 #430. hozzászólásáraA hid erősìtett rajta. A kerèk a legnagyobb terra mintás rajta.
Válasz Vinkó75 #430. hozzászólására1 inkább a másik felèn csak lazul. Milyen kerèk volt a tietekèn ès hanyas gèp?
Válasz JD 4630 #429. hozzászólásáraSoha nem volt gond vele. Kivéve mikor túlhúzták,mint írtam. Hajlamosabb volt a híd törni a nagy hajtástól,mint a csapágy. Mindkettő szórakozik vagy csak egy ?
Válasz Vinkó75 #427. hozzászólásáraNormálisan van szerelve, a gond az hogy ekkora kerèkhez kicsi a csapágy ès az agy szerintem, a tengelycsonkom is kapott már. A kèrdès átfogalmazva hogy vegyek ùj tengelycsonkot + többi kacat vagy aplikáljak bele erősebb csonkot ès agyat. Olyan kène aki porobálta mindkettöt.
Válasz Vinkó75 #427. hozzászólásáraUgye a mai...adjunk el mindent...világban semmi sem garantálja, hogy a tengelycsonk tűrésen belül van...
Válasz JD 4630 #426. hozzászólására"Kités" verzió szerint csinálod. Vagy hagyományosan...mint egy kerék agyat. Nem kötekedem csak tisztánlátás végett. Anno kioktattak minket mivel egy indokolatlan javító program keretében. Az amúgy tökéletes hátsó csapágyzást. Gyakorlatilag rottyra verték hamar. Mivel megadott nyomatékkal kellett lehúzni a koronás mamát. Na az elegánsan szorult. Sajnos a szecskázó hajtás átadó tengelye, egy új gép esetében állandóan csapágyas volt. A végén a tengely csonkot is cserélni kellett..mivel kicsit (görbe volt). Hogy mitől az passz !
Válasz Vinkó75 #425. hozzászólásáraFogyasztja a csapágyakat ès agyat is kellett már cserèlnem.
Válasz JD 4630 #423. hozzászólásáraKonkrétan mi a gond ?
Válasz JD 4630 #423. hozzászólására2266-oson
Hátsó kerékagy és csapágy problémára van valakinek 5lete?
Válasz medikus #421. hozzászólásáraAz a baj lassan 1 normális szerelő nincs
Válasz Pubi0308 #416. hozzászólásáraA mai hirdetések közt van elektronika javítás!!!!
Válasz Pubi0308 #419. hozzászólására*juhasz.beci89@gmail.com
Válasz kukaccsosz #417. hozzászólásáraEgy telszámot küldenél kérdezni szeretnék 1-2 dolgot.
Koszi.
juhasu.beci89@gmail.c
Válasz kukaccsosz #417. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz Pubi0308 #416. hozzászólásáraHidroszt Kft Nádudvar
Válasz kukaccsosz #415. hozzászólásáraÉs hol csinálnak ilyet?
Válasz Pubi0308 #409. hozzászólásáraNekünk is szinte pont ilyen problémánk volt 1-2 éve. Hol működött hol nem míg egyszer csak egyáltalán nem akart működni. A megoldás nálunk a mágneses szeleptomb felújítása volt. Ha jól emlékszem 30-40 ezer körül volt csak.
Válasz szabika #412. hozzászólásáraEz a húzósabbik verzió !
Válasz Pubi0308 #406. hozzászólásárahttps://38308.selcdn.ru/meta2017/storage15f/forum/2012/01/132050/john_deere_2066_ekspluataciya.pdf
Hasonló problémám volt eggy 2264-esel csak annyi jött még hozzá, hogy nekem még eggy időben az emeléssel a forgó porelválasztó is megállt. A problémát alaplap cserével tudtam csak megszüntetni nettó 4 kiló volt az újj.
próbálkoztunk forrasztással is de ideig óráig volt csak jó.
Válasz Pubi0308 #410. hozzászólásáraMent a szám !
Válasz Vinkó75 #408. hozzászólásáraDe ha adsz egy telszámot felhívlak. Jobb lenne úgy beszélni. Vagy emailben elkuldod a számodat
juhasz.beci89@gmail.com
Válasz Vinkó75 #408. hozzászólásáraVolt pár vezeték megrágva a biztosítékpanel mögötti részben azt megcsináltam ma azt hittem jó lesz. De nem. Szórakozik.
Kabin oldalába nincs rágás reggel néztem azt is.
Mikor nem emel olyankor nyomkodva a magnest letudom venni hiába nyomkodom.. de a relé kattan de ott nem húz a mágnes. Többi húz teszi a dolgát de emelés süllyesztés se le se fel se gyorsan se lassan semmi... érdekes
Válasz Pubi0308 #406. hozzászólásáraMikor megállt nézted.És nem volt feszültség a mágneseknél ? Ezt egy sima fémdarabbal is ellenőrizheted ha a csavarhoz érinted.(Mágneses vagy nem). Ha ez van és "újra" indítva vagy más rendszereket működtetve megjavul. Akkor ott valószínűleg elektromos gond lesz. Nyisd ki a kabin oldalát és nézd körbe a csatlakozókat is mivel azok is szórakoznak idővel.Valamint a relé panelt és vezetékeket. Lehet a rágcsálók ott is dolgoztak.
Válasz Pubi0308 #406. hozzászólásáraKabin jobb oldala, relé panel. Ha működteti valaki akkor érezni, hallani mikor melyik relé dolgozik.Ha jól emlékszem az adapter felől az első függőleges sor. De működtetve hatásosabb a kinyomozása.
Válasz Vinkó75 #405. hozzászólásáraAzt nemtudod esetleg hogy hol találom meg ezt a relét ? Mert nincs gépkönyvem sajnoS.
De gondolom a fülkébe van oldalt. Kicserélném azt a relét egy újra hátha az szórakozik.
Ahogy írtad hol emel hol nem... annyi van még hogy ha nyomkodom a gombokat amikor nem emel, és az emelés süllyesztést nyomkodom hallom hogy a relé kattan gyors lassu emelés süllyesztésre minden nyomásra kattan . De a motola nyomokodására hallom hogy dolgozik es nyomkodva mindent “megjavul”
ma 6ha levágása után csinálta.
Amikor megállt megnéztem a mágneseknél de semmi beinditottam nyomokodtam elindult leállitottam a motort beinditottam megint nem emelet/süllyesztett összenyomkodva mimdent elindult s azota megy valalmeddig.....
Válasz Vinkó75 #404. hozzászólásáraAmi lemaradt,a relé már szívatott engem is és a tulajt is. Hol emelt hol nem...így küszködtek egészen addig még végül blokkolta az ürítést is. A gyors emelés reléje szórakozott. Az az abban egy forrasztás elpattant.
Válasz Pubi0308 #403. hozzászólásáraEgy pillanat ! Azt mondod minden a helyén. Mikor nem emelt, akkor rányomtál más funkciókra és utána működött.( Hasonlót produkált már, mikor a cséplést csak úgy kapcsolta hogy közben kellett nyomni az asztal valamelyik funkcióját.)Ez azt jelentette hogy a tömb össze dolgozik. Vagy valahol van benne egy szennyeződés. Egy ilyen szennyeződés már blokkolta az emelő hidraulika kört. Akkor a tömbön lévő mérőpontnál egy géprongy és egy kiütő segítségével(azzal nyomtam be a szelep közepét járó motornál ). Szerencsére ki tolta a szennyeződést. Elektromos gebaszt még szűrheted ha próbára egy motolla funkcióra átteszed a gépet. Van rajta kihelyezett nyomó kapcsoló is, nem volt jellemző, de az is viccelhet.(Bár ez alighanem a 22-esen jött)
Válasz Vinkó75 #400. hozzászólásáraNa megint megállt egyszer. Ha elkezdtem nyomkodni motolla fel-le kitolás behúzást egyből emelte. Érdekes. Mi lehet vajon a gond ?
Válasz Mf-es? #401. hozzászólásáraAkkor se ment akármit tettem át.
A biztositékok mogotti doboz alatt volt pár megragott vezeték.
Megcsináltam ma eldől .
Válasz Pubi0308 #394. hozzászólására"Eleinte segített ha levettem a szekciónál az anyákat és megmozgattam a vezetékeket, de már az sem. "
Lehet,pont eltört a vezeték ott,ahol mozgattad.
Válasz Pubi0308 #397. hozzászólásáraCseréld fel egy motolla mágnessel...ahogy a kolléga is írta.(Próba) Ha nem jó, akkor kötegnél lehet még valami bibi.
Válasz Pubi0308 #397. hozzászólásáraÉs ha a mágnest kicserélnéd a motola emelőjével? Az most úgyse kell, aztán tavasszal ráérsz kitalálni mi a baja.
Válasz jakas #393. hozzászólásáraSúlyra egyforma legyen!!!!!!!!!!!!!
Válasz Vinkó75 #396. hozzászólásáraKöszi.
Amikor nem akar emelni és nyomkodom a az emelés süllyesztést hallom hogy kattan a relé gyors lassu emelés süllyesztésnél de a mágnes nem kapcsol... de ilyenkor csak ez a mágnes nem kapcsol
Összes többi müködik mindig..
Válasz Pubi0308 #394. hozzászólásáraKabin jobb oldala relé panel ott kezd keresni a problémát. A kezelésiben meg van adva melyik melyik.
Válasz Pubi0308 #394. hozzászólására2056 os ez kimaradt de lehet nemsok jelentősége van.
Szép jó estét.
Egy olyan problémával találkozott e mar valaki hogy a kombajn gondol egyet és az asztalt se le se fel nem emeli. Általában 99%ban akkor csinálja amikor alacsonyan megy az asztal.. de van amikor 1-2 napig semmi probléma. De van hogy napi 3-4x. Eleinte segített ha levettem a szekciónál az anyákat és megmozgattam a vezetékeket, de már az sem. De egyszercsak gondol egyet és felemeli és utána X óráig ha alacsonyan vágok ha magasabban akkor is megy.
Érdekes de nagyon idegesítő probléma..
Valakinek valami ötlet?
Üdvozletem mindenkinek!
Így jártam a mai nap a z kombajnal, többi ládát átnéztem semmilyen repedést nem találtam. Rendeltem bele egy utángyártottat, beszereleskor van esetleg valakinek valami jótanácsa?