Hirdetés
Fórum
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Kukorica terményárak új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Agrártámogatások kifizetése új
- JD GreenStar GPS új
- Poénok új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- MTZ 1221 traktor új
Cikkajánló

208 hozzászólás
Válasz feketecsabi731 #200. hozzászólásáraAz utolsó képen, ahol az Unhz 750-et ismertetik, ott miért 3 darab kitámasztó talpat írnak?
És hogy lehet hogy horoggal csak 80 centire tud a talajfelszín alá nyúlni, kanállal viszont 2,1 méterre
Válasz Fúrós Zsolt #206. hozzászólásáraNem okoskodás!!Másik oldalon felújítót keresel!Aki felújítja,az a nyomásszabályozódat is megtudja csinálni! Vagy nincs is meg?
Hol újították ha nem titok?
Fel van már újítva, a hiányzó nyomásszabályzókat keresem még mindig!!!!!
Segítséget kértem, hátha van valakinél ilyen vezértömb azt erre okoskodást kapok!
Válasz Fúrós Zsolt #203. hozzászólásáraSűrűn nem vagy itt!
Javíttasd fel!
Válasz Fúrós Zsolt #203. hozzászólásáraMiért van ledugózva?
A képen látható újabb fajta vezérlőtömböket keresek 90-es évjáratút, vagy csak nyomásszabályzókat külön

Esetleg mivel lehetne a szábályzókat pótolni mivel nekem levannak dugózva.
Válasz Fúrós Zsolt #201. hozzászólásáraNyomásmérést kéne csinálni több helyen is, hogy van e kivezérlés.
Első körben.
Aztán megkeresni, hol szökik el a nyomás.
Üdv a csoporttagoknak, segítséget szeretnék kérni! Vettem egy hiányos unhz 750-est amit egy másikból sikerült fölépíteni, próbáltuk elindítani de meg se mozdul. Szivattyúk nyomják az olajat, szűrők kipucolva, de semmi. A vezértömb lehet a ludas? Lehet javítani vagy javíttatni ? Ha bármi ötletetek van írjátok le légyszi. Köszönöm
Válasz Gabi 07 #199. hozzászólásáraVan benne gyárilag benzines fűtés.
Az a szögletes a benzin tartály. 

Válasz feketecsabi731 #197. hozzászólásáraEbben nincs fűtés, ha gyárilag volt is már kidobálták belőle!
Válasz VMisi #196. hozzászólásáraA baj akkor van a húzással ha van a közelébe másik fa is amit nem akarna ki húzni. Másfél - két méterre lévő fa is kilazul, vagy ki is jön teljesen ha például akác tuskót húz ki mellőle.
Tapasztalat.
Markolóval sokkal precízebb és könnyebb. Húzgálni az egy szenvedés. Lehet hogy az almafa könnyen ki jön, de akácnál már a poroltó vastagságú még csörlővel is felejtős mert szakad a drótkötél. Ha meg nem akkor ki jön minden. Az is aminek nem kéne. A gyökér félig kiszakadva kilóg a földből, ugyan úgy kell markoló mintha az elejétől azzal csinálták volna. Borzalmas ahogy ki néz egy ilyen után a terület.
Válasz Gabi 07 #172. hozzászólásáraHelló Gabi 07.Abba az Unhz 750 ben most milyen fűtés van van aki azt mondja benzines ,van aki aztmondja gázolajos fűtése van.Volt nekünk a Tsz be olyan markoló de már nem emlékszem. Meg én nem dolgoztam vele csak tudom hogy volt ott nekünk.Valami fűtés volt benne meg 3 óra.
Válasz kisruci #190. hozzászólásáraHa van traktorod, akkor egy lánccal nem lenne egyszerűbb kihúzni? Én ez első elágazások felett vágom el a fákat, esetleg picit ások a törzse mellé abba az irányba amerre akarom húzni, és még itt a kötött feketében is simán kitépkedem gyökerestül.
Válasz Gumóka #194. hozzászólásáraHelló.Köszönöm a hozzászollásokat ,persze mélyásó kanállal szeretnék tuskozni és saját részre használnám persze ha jól működne 1 kis maszek is lenne rá,+ saját alma felöntésre is tudom használni ,itt Szabolcsban nem olyan könnyű tuskoztatni és nem is olcsó 30.000-40.000 Ft / óra is elkérnek és csak ígérik magukat.
Válasz kisruci #192. hozzászólásáraAttól függ, mekkora tuskók, csipkedőkanál egyébként sem erre való, csak szenvedni fogsz vele.
Maga a gép sem az a konstrukció, nekem 750 van, jól megcsípett trágyával már billeg nyújtott gémmel, nincs súlya, nem bírod úgy kitalpalni, hogy ne húzza magára a gépet.
Ez a gép inkább depórakásra van kitalálva, tuskózáshoz mélyásó szerelék kéne.
Ha jól tudom, volt is hozzá gyárilag, de ritka
Hiába két szivattyú, tuskózáshoz kell a két művelet (fő és lengőgém), ott veszti el az erejét.
Másrészt rövid a gémkinyúlása, sok átállás, talpalás rengeteg idő.
Hozzáteszem, én csak trágyát pakolok vele, de dolgoztam gumikerekes és lánctalpas forgókotrón is, tuskóztam is, így nekem ez a meglátásom.
Nem tudom, mekkora terület, de ha unhz-t akarsz venni, egy használható áráért megcsinálják neked bérbe gyorsan, meg tuskózni se minden évbe kell, így utána nem nézegeted ott, hogy van egy vasdarabbal több a portádon.
Válasz kisruci #192. hozzászólásáraNekem 500-as volt az se bírta volna,ez erősebb de ez se bírja! Arra jó,hogy valamit felrakni valahova.
Válasz Maszek Zs #191. hozzászólásáraHelló.Saját tapasztalat alapján írtál.
Válasz kisruci #190. hozzászólásáraHelló!
Szerintem nem!!!
Helló.Kéréssel fordulok hozzátok 750 -es vásárlása előtt állok és azt szeretném megtudni,hogy tuskozásra akarnám használni fogja-e bírni főleg gyűmölcsösröl lenne szó.
Érdekel hogy a 750 es talp munka hengeren az a szelep kapható e? Vagy bele az a rugo meg a golyó?
Válasz mihaszna #186. hozzászólására
pl. Atlasz Láger. Kb. 64es gyártású trágya markoló. Van aki szerint kohószökevèny,de a kora miatt nekem olyan háborús bűnös. Lehet tankbol öntöttèk az anyagához a vasat.
Válasz mihaszna #186. hozzászólásáraGondolom ugy h eredeti alkatresz hijan ...
Válasz .Richard. #185. hozzászólásáraHogy érted hogy háborús bűnösökön?
Válasz kunantal71 #180. hozzászólásáraHa ez segitsèg, èn ugy szokom,a háborús bűnösökön,hogy beviszem a rosszat,vagy rajzold le,mi kell,vidd be a toldatot,vagy cső hollandert,egy hidraulikás boltba,ott adnak mindent,ha nem rá való,átalakitja,amit irtál nem lehet 30ezer ftsem. Szerintem.
Baján csintattam az axiállal anakidejèn munkahenger palástot is.
Válasz mihaszna #182. hozzászólásáraA topik hozzászólásainak számából talán kiderül, hogy keveseknek van ilyen gépe, ebből adódóan bontós sincs itt, alkatrész meg végképp...
Kicsit ferdén látod a dolgokat.
Egyébként nekem van egy 750-es pokolgép, de ebben nem tudok segíteni.
Attól, mert nem kap választ, még nincs átlépve a hozzászólása, csak nincs, aki segítsen.
Válasz mihaszna #182. hozzászólásáraTévedésben vagy!!!
Ha magamból indulok ki, én nem olvasok minden témát, csak azokat, amik érdekelnek. Azt hiszem, mások is így vannak vele.
Másik dolog, ha valaki el is olvassa a kérdést, nem biztos, hogy tudja a választ. Amint nézem Te is így vagy vele, lásd a hozzászóllásod utolsó mondatát.
Én ha olvasom a témát, és tudok segíteni, mindig megírtam.
A rakodót illetően, nem biztos, hogy tud új alkatrészt venni, esetleg valahol ahol van egy "lerobbant" és a tulaj már a méhbe szánja, akkor próbálkozni, el e adja neki.
Másik dolog kipótolni valami mással, de ilyet nem szivesen tanácsolok, mert baleset esetén nagyon pórul járhatna, ha nem eredeti az alkatrész.
Válasz kunantal71 #180. hozzászólásáraSzia
Látom Te se kaptál választ a kérdésedre. Már rég óta így megy ez.
10-15 ember el beszélget itt a fórumon. Ők már jól ismerik egymást. Ha valami problémájuk akad fórum nélkül is megoldják, mert ahogy olvasgatom telefonon is szokták egymást hívni.
Ha olyan ír ide aki nincs benne ebbe a 10-15 ös törzs gárdába, az kérdezhet bármit. Süket fülekre talál. Ignorálják, figyelmen kívül hagyják...
Én nem tudok Neked segíteni mert nem értek hozzá sajnos.
Üdvözletem ismét.Nem a résolajnak,hanem a zuhanásgátlónak.
Üdvözlök mindenkit.Unhz -750 markolót vennék csak itthoni kis gazdaságba trágya rakodásra.Most problémám akadt a géppel.A gém emelő nagy munkahengerhez keresnék összekötő fém csövet,ami kérdőjel alakú,és van rajta egy leágazás a résolajnak.Bocsánat ha rossz szavakat használtam.Ebben kérnék segítséget.Előre is köszönöm.
Válasz zsolt.domjan.hh #170. hozzászólásáraA nagy gém engedéskori ugrálását is szerintem a rosszul bekötött fékezőszelep okozza.
Válasz zsolt.domjan.hh #175. hozzászólásáraHa nem úgy van a fékezőszelep ahogy lentebb a képen, akkor pl: ha nagy teher függ a kinyújtott gém végén, és a nagy gémet engedve lefelé megállítod a levegőben a függő terhet (vagy csak terhelve emeled a nagy gémet, a munka elején lökésszerű erőt kap a zuhanás gátló működése miatt) na akkor kapnak egy hatalmas túlterhelést ott a hidraulikus és mechanikus szerelvények. Mert a fékező szelep feladata, hogy a hirtelen fellépő nyomáskiugrást elengedje a tartályba.
Nem rövidtávon okoz gondot, de az anyagfáradás hatványozottan megnő, és akkor előbb utóbb valami feladja.
Most vettem észre Ez nekem, ha jól sejtem fordítva van fent, okoz ez valami gondot?
Válasz Gabi 07 #171. hozzászólására
Válasz Gabi 07 #171. hozzászólásáraRajt van a plomba! Viszont nekem ahogy nézem fordítva van, ez okozhat valami gondot?
Válasz Gumóka #173. hozzászólásáraKöszönöm kolléga!
Mindig segítőkész vagy, példás!
Kaptál mégegy pirospontot.
Válasz Gabi 07 #172. hozzászólásáraKiskun agro Soltvadkert, vagy Mezőgazdasági gépalkatrész Bócsa
Unhz 750-es hez hol lehet beszerezni hidraulika olaj szűrőt! Nem találok a neten sajnos.
Válasz zsolt.domjan.hh #170. hozzászólásáraNálad a nagygém munkahengerén lévő fékezőszelepen (lentebb amit beraktam képet nyíllal jelölve) a plomba rajta van még? Talán ott a hiba, ha elálítgatták.
Nekem terherrel eresztett vele a nagygém miatta. Aztán lehet engedéskor mikor nyit a zuhanásgátló van egy hirtelen nyomás kiugrás, ami az alacsony értékre állított fékezőszelep indokolatlan nyitását eredményezi, ami elindít egy körfolyamatot amitől beleng a gém.
Csak tipp, de átgondolva szerintem az lehet a gond.
De várjunk, hátha jön valaki aki okosabb a témában és bedobja a frankót!
Válasz Gabi 07 #163. hozzászólásáraSzia, eddig annyi sikerült, hogy a munkahenger meg lett karmantyúzva,és az elosztónál van egy szelep és a rugó végéről hiányzott a kis pöcök! Még az a bajom vele, hogy a főgém engedeskor ugrál!
Válasz Gabi 07 #168. hozzászólásáraCseh oldal, katt a teknősbékára, ott tölti ingyen lassabban!
Találtam egy katalógust UNHZ 750-hez magyar nyelven is.
Ingyen letölthető link
Válasz Gabi 07 #166. hozzászólásáraNekem is csak az van, mint neked a képen, bár a rajzot elsőre 3x néztem, hogy eltaláljak rajta
Válasz Gumóka #165. hozzászólásáraNagyon jó könyved van hozzá, köszönöm a képeket. A fő gém munkahengerénél a 12 es szelep nekem nincs rajta, sőt a kisgémnél 26 al jelölt hasonló szelep sem. Neked azok rajta vannak?
Mindenesetre nyomás méréssel kezdek, majd meglátom mit mutat!
Válasz Gabi 07 #164. hozzászólásáraNekem a munkahengert kellett felújítani, mondjuk az már nyomta is ki az olajat, de ilyent csinált az enyém is.


A képen a 10-14 elemek a főgém hidraulikájáé
Unhz 750 jött a portára, de ennek is olyan baja van, hogy földdel telemerített kanalat kinyujtott kisgémmel nem emeli meg csak félig behúzott kisgémmel. Eladó szerint javítatta a munkahengert nemrégiben. Minden más pöpecül működik a gépen.
Van valami kis szelep a munkahengeren (képen jelölve) azon állitgatott, mert állítás előtt emelt rendesen csak lassan engedett vissza, aztán picit beljebb tekert azona a szelepen és utánna nem eresztett lefelé de már nem emelt rendesen (gyengült) Ha valaki vágja a témát homályosítson már fel merre induljak!
Válasz zsolt.domjan.hh #152. hozzászólásáraSzia! Nyilatkozhatnál róla, hogy mi volt a probléma. A munkahenger karmantyúzás oldotta meg a hibát?
Válasz .Richard. #161. hozzászólásáraÉn még nem jutottam el a végéig, 2 havonta megy 1-2 órát, még bírja
Válasz Gumóka #156. hozzászólásáraEz ugyan az a gép? Az én rakodom az szivattyunál habot csinált a karmantyu meg a szűrőben volt mint a fűrészpor.
én könnyen javitottam. Elejétől a végéig.
Válasz zsolt.domjan.hh #158. hozzászólásáraMunkahenger lesz az, én is így jártam, hogy emelésre előszőr belassult, aztán meg nem is akart emelni, mondjuk nekem már nyomta ki az olajat is.
Válasz zsolt.domjan.hh #158. hozzászólásáraEz lesz a megoldás!!!!