Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gusztáv_31078 #656. hozzászólásáraA féltengelyt nem tudom az enyémben 10éve Skf-k vannak de dupla kereket nem láttak.A váltóban amivel sok gondom volt az mind hordósra van cserélve.Megnézed az nj meg nup csapágyakat hogy hogyan van megcsinálva útánna adja magát hogy hogyan meg hová lehet berakni őket.
Válasz mtz1221 #652. hozzászólásáraBontott és felujjitva adja elméletileg gyári cuccokkal garanciával,leplombázva.Hasonlo hangja van mint a gyári verzio.Talán tovább birja majd.
Válasz mtz1221 #655. hozzászólásáraa belso feltengely csapagyakat is lehet?
A duplakerekezest nemnagyon szereti...
Hova lehet mas csapagyat tenni? A kuplungja birta? A motor hogy volt alakitva a gyari? Kapott mashova is olajzast? Vezerlest cserelt benne?
Válasz Gusztáv_31078 #654. hozzászólásáraAz alsón a saját motorja van fel turbózva,4 vasal szánt vele két kamion pótal hordja a répát hónapokig.A hajtásláncot átlehet buherálni,az enyémbe is ahol lehetett oda Nj vagy Nup csapágy van rakva.
Válasz Gusztáv_31078 #651. hozzászólásáraEbbe a dögbe most raktak merci motrot,előtte 10évig a gyári volt benne kör adagolóval 7-es túrbóval és erősebb volt avval mint a mercivel.
Válasz röfik #650. hozzászólására892-es MTZ-ből mit lehetne kihozni? Annyit mint egy 1025? vagy sose lesz annyi? jelenleg UTN-el van. És sima 82-esen mit hozna egy jobb adagoló?
Válasz T jánoska #643. hozzászólásáraA jazda rafkos szerkezet,ha valami kis gebasz van vele már nem ugy megy a vas meg semmi erö nincs benne nem indul füstöl stb.Az a baj ami alkatrészt kapsz hozzá olyan silány hogy nem sokáig birja és javittadhatod ujjra.Ezért lett átalakitva köradagolosra.
Sziasztok
Lenne egy problémám izitás nélkül nem pörög ki a motor csak izitásal tudom el inditani és mindegy hogy meleg vagy hideg.Elöre is köszönöm a válasz !
Sziasztok lenne egy kérdésem a porlasztokat hogy kell be álitani és utána lehetne ee be mérni őket ??
És voltunk a földeken, és még akkor is füstöl amikor már üzemi hőfókon van és a turbo sem megy 100% koson ! Valakinek valami ötlete ?
Köszönöm
Én nem értek hozzá úgy mint a nagyok, de szerintem valamilyen fogaskerék hézagolási gond lehet kopás miatt, vagy lehet hogy valamelyik csapágy adja meg magát. Leginkább az szokott morogni. De majd a szakik megmondják.
Mi is 8011et akartunk venni 2 éve, de 1,5-2 milláért nem ilyen lett hanem 2,1ért egy 96os évj. 3 tengelyes kamionpót és ez nem lesz szétszaggatva mint egy hw 130 mázsákkal.
Igen jó lenne, csak egy 80-11 árán, majdnem veszel két 60-11...
Meg messzire kell szállítani(35km oda vissza), úgyhogy ha az idő engedi tuti két kocsi lesz utána.
Nekem is az lenne, de egy HW van, azzal a 82-es is elbohockodik, egy naggyal már nem biztos. Úgyhogy inkább még egy HW.
Szegény ember vízzel főz...
Na meg ki tudja milyen ősz lesz. Lehet egy HW is elég lesz a 1025-nek.
Elég annak egy ,de jó nagy a barétoméknak 2005 -s és a szerves trágyaszórót is viszi ,mint állat ! Pótkocsiból meg egy 3 tengelyest ! 6000 óra felett jár és még csak kuplungozva volt ez ám a gép
Nekem úgy a legegyszerűbb, hogy országúti tartományváltó I-es és sebváltó IV-ben elindulok,utána sebváltó üresbe ki,tartományváltó II-be át, sebváltó I-be be. Ha szerencséd van, akkor lehet, hogy a lendülettől le sem áll a szerelvény. Ezért mondtam, hogy a fokozatkiosztás nem a legoptimálisabb kocsizáshoz.
De van aki inkább az országúti/terep fokozat között variál, úgyis megoldható kis rutinnal.
809 hozzászólás
Válasz Gusztáv_31078 #656. hozzászólásáraA féltengelyt nem tudom az enyémben 10éve Skf-k vannak de dupla kereket nem láttak.A váltóban amivel sok gondom volt az mind hordósra van cserélve.Megnézed az nj meg nup csapágyakat hogy hogyan van megcsinálva útánna adja magát hogy hogyan meg hová lehet berakni őket.
Válasz röfik #657. hozzászólásáraA röfögésre meg az egyenletlen járásra gondoltam,hogy az javult-e?
Válasz mtz1221 #652. hozzászólásáraBontott és felujjitva adja elméletileg gyári cuccokkal garanciával,leplombázva.Hasonlo hangja van mint a gyári verzio.Talán tovább birja majd.
Válasz mtz1221 #655. hozzászólásáraa belso feltengely csapagyakat is lehet?
A duplakerekezest nemnagyon szereti...
Hova lehet mas csapagyat tenni? A kuplungja birta? A motor hogy volt alakitva a gyari? Kapott mashova is olajzast? Vezerlest cserelt benne?
Válasz Gusztáv_31078 #654. hozzászólásáraAz alsón a saját motorja van fel turbózva,4 vasal szánt vele két kamion pótal hordja a répát hónapokig.A hajtásláncot átlehet buherálni,az enyémbe is ahol lehetett oda Nj vagy Nup csapágy van rakva.
Válasz mtz1221 #653. hozzászólásáraAz alsó vidiben van 1025-ös motorral?
Bírja a hátulja? A hajtáslánc lett alakítva?
Válasz Gusztáv_31078 #651. hozzászólásáraEbbe a dögbe most raktak merci motrot,előtte 10évig a gyári volt benne kör adagolóval 7-es túrbóval és erősebb volt avval mint a mercivel.
Válasz röfik #649. hozzászólásáraA pumpa új vagy bontóbol szerzi őket?Az 1025-ös milyen lett más a hangja szebben jár a motor?
Válasz röfik #650. hozzászólására892-es MTZ-ből mit lehetne kihozni? Annyit mint egy 1025? vagy sose lesz annyi? jelenleg UTN-el van. És sima 82-esen mit hozna egy jobb adagoló?
Válasz Gusztáv_31078 #648. hozzászólásáraLévai diesel bt.Orosháza neten nézz utána.Ott van minden.
Válasz mtz1221 #647. hozzászólására200000ft kb.
Válasz röfik #646. hozzászólásáratudnal adni teloszamot vagy elerhetoseget? Akkor azzal az adagoloval jobban is menne mint a sima utn-el?
Válasz röfik #646. hozzászólásáraA hatosra menyire jönne,csövestől ?
Válasz Gusztáv_31078 #645. hozzászólásárabosch teherauto adagolo,pajzsra rávan alakitva a felfogatás és meghajtás.Teljesen jol müködik vele.Helyi adagolos srác szériába nyomja.Elektromos leállitás turbo vezérlés,fordulatra elöbefecskendezés állitás.
Válasz röfik #644. hozzászólásárameselj mar milyen koradagolo? Mit krllett alakitani?
Válasz T jánoska #643. hozzászólásáraA jazda rafkos szerkezet,ha valami kis gebasz van vele már nem ugy megy a vas meg semmi erö nincs benne nem indul füstöl stb.Az a baj ami alkatrészt kapsz hozzá olyan silány hogy nem sokáig birja és javittadhatod ujjra.Ezért lett átalakitva köradagolosra.
Képek hát a segitenek !!!
Bocsesz de még nem mostam le .
Válasz röfik #638. hozzászólásáraJa és a porlasztók ujjak !!!!!
Válasz röfik #638. hozzászólásáraJazda adagolós
És nem látók semmi félle áram kábelt !!
Válasz T jánoska #637. hozzászólásáraMegy az adagolóra áram? Ha igen akkor ott valami szelep szokott baszkódni.
Válasz T jánoska #637. hozzászólásáraAdagolo és porlaszto konec nagy javitás valoszinűleg.Milyen adagolod van motorpal,orosz motorpal vagy jazda?
Sziasztok
Lenne egy problémám izitás nélkül nem pörög ki a motor csak izitásal tudom el inditani és mindegy hogy meleg vagy hideg.Elöre is köszönöm a válasz !
Rendeltem porlasztokat és holnap megyek be állítani őket, biztos hogy 210 bar kell legyen ???
210 bárra állítsad be a porlasztókat! Ha a helyzet nem változik, ellenőrizd az adagolót is! Így látatlanba még van tippem, de nem sokat írtál!
Válasz #633. hozzászólásra
1025,3 traktor
Válasz #632. hozzászólásra
Milyen traktor? 1025?
Sziasztok lenne egy kérdésem a porlasztokat hogy kell be álitani és utána lehetne ee be mérni őket ??
És voltunk a földeken, és még akkor is füstöl amikor már üzemi hőfókon van és a turbo sem megy 100% koson ! Valakinek valami ötlete ?
Köszönöm
Mtz 1025,3 a centrifugál szűrőnél kell legyen benne egy kis lapát mint a 82-es nél . köszönöm
Válasz #629. hozzászólásra
Én nem értek hozzá úgy mint a nagyok, de szerintem valamilyen fogaskerék hézagolási gond lehet kopás miatt, vagy lehet hogy valamelyik csapágy adja meg magát. Leginkább az szokott morogni. De majd a szakik megmondják.
Válasz #628. hozzászólásra
Nem szerintem nem a váltó de csak akkor a terepbe van ojan mint ha alolam jönne !
Válasz #627 hozzászólás
Morog de nagyon !!
Válasz #626. hozzászólásra
Mi zörög? Nem inkább morog?
A váltó?
Sziasztok szeretném kérdezni hony mért zörög a hátuja de csak ha terepbe van ?
Válasz #624. hozzászólásra
Nekünk 18 T-s kamion pót lesz a 1221 után most.
Válasz #623. hozzászólásra
Mi is 8011et akartunk venni 2 éve, de 1,5-2 milláért nem ilyen lett hanem 2,1ért egy 96os évj. 3 tengelyes kamionpót és ez nem lesz szétszaggatva mint egy hw 130 mázsákkal.
Válasz #622. hozzászólásra
Igen jó lenne, csak egy 80-11 árán, majdnem veszel két 60-11...
Meg messzire kell szállítani(35km oda vissza), úgyhogy ha az idő engedi tuti két kocsi lesz utána.
Válasz #621. hozzászólásra
Szerintem egy HW 80-11 jó lenne a 1025 után, a 82-nek meg megmaradna a 60-as!
Válasz #619. hozzászólásra
Nekem is az lenne, de egy HW van, azzal a 82-es is elbohockodik, egy naggyal már nem biztos. Úgyhogy inkább még egy HW.
Szegény ember vízzel főz...
Na meg ki tudja milyen ősz lesz. Lehet egy HW is elég lesz a 1025-nek.
Válasz #617. hozzászólásra
Úgy nem reccsen nagyobbat a tartományváltó? Ilyen formában nem próbáltam még.
Válasz #616. hozzászólásra
Annyi, hogy nekem szimpatikusabb az egy nagyobb pót, mint a két kisebb!
Válasz #615. hozzászólásra
Az korrekt!
Válasz #610. hozzászólásra
Én is igy csinálom,csak mikor kivettem mindketőtt üresbe akkor a sebváltót teszem előbb 1-be,és utánna a tartományt.
Válasz #612. hozzászólásra
HW60-11
Egy van, egyet meg venni akarok még a kukorica betakarításig
Válasz #614. hozzászólásra
15 tonnát visz vele
Válasz #613. hozzászólásra
Hány T-s a háromtengelyes?
Válasz #612. hozzászólásra
Elég annak egy ,de jó nagy a barétoméknak 2005 -s és a szerves trágyaszórót is viszi ,mint állat ! Pótkocsiból meg egy 3 tengelyest ! 6000 óra felett jár és még csak kuplungozva volt ez ám a gép
MVálasz #611. hozzászólásra
Milyen pótokat akasztassz a 1025-ös után?
Válasz #609. hozzászólásra
Eddig még sehogy
De az ősszel már tuti két kocsit fog húzgálni, akkor úgy fogom ahogy emcett írta.
Egy mozdulattal kevesebb úgy.
Válasz #609. hozzászólásra
Nekem úgy a legegyszerűbb, hogy országúti tartományváltó I-es és sebváltó IV-ben elindulok,utána sebváltó üresbe ki,tartományváltó II-be át, sebváltó I-be be. Ha szerencséd van, akkor lehet, hogy a lendülettől le sem áll a szerelvény. Ezért mondtam, hogy a fokozatkiosztás nem a legoptimálisabb kocsizáshoz.
De van aki inkább az országúti/terep fokozat között variál, úgyis megoldható kis rutinnal.