Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR411.35 FtUSD399.52 FtCHF437.83 FtGBP488.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nekem házi készitésü 3.3-as van.610-es lapokkal 26cm osztással.Massziv darab sulya is van.Elég neki.Második sorral ha jol belemegy bepattog az eleje.Kötött talajaink és enyhe homokos területk vannak.Szerintem a könnyüböl 4m simán huzza.Nekem a metawolfos nehéz tárcsa tetszik 610-es lapokkal de az is 24 cm osztással van meg szerintem nem elég nehéz.Itt mifelénk 100q-ás kuki tarlot betárcsázni komoly technika kell.
az Mtz 1025.3-as gép után milyen széles nehéz tárcsát érdemes rakni??????
mert eddig egy 3,6-os közép nehéz tárcsát hoztam és azzal repült a gép
szóval egy 3,6-os nehéz tárcsát vagy egy 4-es közép nehéz tárcsát kössek utánna????
a talajok közép kötöttek
Válasz #451. hozzászólásra
A motorháztető első maszkját kell alulról lezárni és a tetejét kifúrogatni.Az oldalára is kell furni lyukakat,hogy jobban szellőzzön.
derecskei cégnél vettük ujonnan 2006-ban.cseh turbo lett rátéve olyan volt fenn.tiszta hütövel nem melegszik.megprobálom a szunyog hálot s vissza rakom a coulert.
Sziasztok!
Segítségeteket kérném a következőkben:
Adagoló és porlasztó beállítás.
MTZ 125-1 2002-es gyártás, D245 motor, UTN orosz adagoló, tkp7es turbó.
Sajnos sehol nem találok adatokat a neten, csak az újabb típusok vannak fenn
lenne pár lérdésem hozzád.
elöször is hol vetted a traktort?
mert a 952esünkben 5800 óra van de a motorban eddig egy himbát kellett cserélni nemhogy szinte mindent mint a tieden.
aa hütő eltömődés mire értve? telemegy a cooler és a hűtő között szalma,kukoricalevél,fümaggal és nehéz kimosni?erre van megoldás szunyoghálót kitüzni a cooler elé és azt takaritani.
tiszta hütőnél nincs melegeddéssel gond?
ugyan olyan turbó lett rá téve?
egy jó pont hidegbe is jol indul.2010 vizes ősszel 3x35 gaszner váltós ekével 8 ha szántottam fel reggel 6-tol este 8-ig.rossz körülmények között agyon taposott kukorica tarlot direktbe.kb 25-30cm -es mélységbe.32-literes fogyasztással.menet sebesség 5-6.5kmh.
nekemis van egy ilyen borzalom.2006-os kiadás 2500 üh.adagolo 3xjaitva.porlasztok évente 2x cserélve.első hajtás töbször ette már meg kupkereket és a tányérkereket.volt egy elsö henger csapszegtörés,kényszerből hüvely dugo csere.hengerfej csere.capágytörés első hidba.turbo csere.hütő eltömődés ismerős téma.intercouler miatt tisztitása szinte lehetetlen.kiszereltük.semilyen változás nem tapasztalhato a teljesitményben igy legalább könnyen tisztithaó a hütö.jolkifogtuk ezt a szart.de ha rendbe van miden nagyon ott van atalajmunkáknál.3.2 nehéz tárcsát 610-es lapokkal 26-os osztással jol viszi. 4.2 kombinátort is jol viszi.szántásba 3x35 ih vagy3x35 gaszner váltóssal dolozik.2 6.5 mbp-vel szálit,csak kapcsolni szar.joval erösebb mint a 820-as kicsivel erőssebb mint a 892.2-es.
a hűtő hol szokott eldugúlni?nem nagyon értem.a viszkóval mi a gond? 1025.3nál még nem hallotam senkit hogy melegedne nem az előtöltésen kellene állitani?olajat nem eszi váltó,kuplung jó?
A gép jó ,csöndes a kabinja hidraulika elfogadható ,ha a TLT-vel nagyobb erejü gépet kell hajtatni a hidraulikus kapcsolással vannak bajok.Egy gyenge pontja van:a motorhütés!A hütő rögtön eldugul,mert nincs lezárva a "maszkja"az elején.Az a viszko-kuplungos ventillátor is bekavar!
sziasztok nekem minden évbe eltöri a fogaskereket az elsö hajtásban meg az adagoló ia 1000 óránál megadta magát nem épen vagyok meg elégedve velesajnos
hali!
Apósomnak 2005-ös 1025.3-a van, összességében nem rossz gép, de azért csak mtz. A váltója jobb amiatt, hogy szinkronos, de rossz, hogy egy 80 mázsás pótot húzva elindulsz a kisebb csoport 4.-el, utána csoportváltás, és mire átrakod egyesbe a váltót 4.-ből, addigra megáll a szerelvény, és a gyorsabb csoport 1-el elindulni ilyen teherrel nem éppen kuplungkímélő művelet.Remélem érthető volt ahogy leírtam, elég kacifántosra sikeredett...Egyébként a kormányszervó jó, (82-hez viszonyítva), ezen már a fék is fog, és az egyenes híddal (első hajtás)sem volt még probléma. (ill. annyi, hogy elment a töltés, és mivel elektrohidraulikus a kapcsolás, nem húzta be az elejét. de ez már orvosolva lett) Nekünk a 3-as ekével szaladt, a 4-es vn már jobban fogja, 3 késes bagodi lazítót szépen viszi, egy kb. 3.5 -ös középnehéz v tárcsával is megy, mint a darázs, most majd az új permetezőt is ő viszi, mert 1200 l-hez kell a nagyobb önsúly. (82 -höz viszonyítva)
Igen,újonnan vettem és jól megy,bár nem ment túl sokat.4 évig csinált 80 ha-t de mostmár csak szállít és a vetőgépekket húzza.Abba meg nem szakad bele.Kb 1600 üó van benne,és nem eszi az olajat.Habár nemrég észrevettem h.kicsit olajos a turbó utáni levegőcső,de ezt nem lehet észrevenni az olajszinten.
Válasz #429. hozzászólásra
Ismertem a váltóját - de biztos beletelik egy kis időbe mire megszokom - mert 2001-ben majdnem sikerült egy újat venni, de a végén kombájn lett helyette. 2005-ös évjárat, egyenes hidas. Főként vetésre és szállításra szeretném használni, de még a két körös fékrendszert ki kell alakítanom rajta a 16 t.-ás póthoz. Persze ha az időjárás indokolná biztos lenne ebből egy kis talajmunka is, főleg a kisebb parcellák szántása.
A motorban 3 szelep megette a szelepvezetőt.Akkor ledobáltam róla a szelepszárszimmeringet,azóta nincs baja.Az első híd királytengelyébe tettem olajzást.Ha visszakeresed,val.színüleg ebben a top.ban van kép róla.Orosz adagolóm van de eredetileg siralmasan indult pótkocsival,igazítani kell az adagolón,de ez 5 perc és utána jó.A váltóval nem volt baj.A sebesség elég érdekes benne,mondanám h. nézd meg mielőtt ennél a tipusnál maradsz,de ennek is utána vagyunk már.Amúgy elég jó fogású gép,50q súlyú,160 literes tank és olyan erős h. nem lehet a 82-essel összehasonlítani
2003-as évjárat.1025-ös tipus.Pár évig ez volt a vezérgép.Húzta a 3-as ekét,tárcsát.Párszor összetört az első difi mert nem volt jól kihézagolva,de ez nem tipushiba(szerintem)mert itt a megyében a többi gépnél nem volt ilyen hiba.Lehetőleg egyenes híddal kell venni,de ha már kiválasztottad,akkor ez már úgy is eldőlt.Mindenesetre nézd meg az első hajtást h. jó-e rajta.Jobb oldalt melletted van egy 3 állású kapcsoló,ha kifelé kapcsolod bicikli,ha magad felé fix bekapcsolt helyzet.Fixben hátrafelé kitekert kormánynál ha csúsztatja a kereket a betonon(bicikliben is)akkor jó az első hajtás.
Szia! Már folyamatban van a 1025-ös ügyintézése! A tied milyen évjáratú, hogy vált be, milyen műveleteket végzel vele, van mellette talajra nagy gép is? Bocs a sok kérdésért, de lenne még ha van kedved meg időd válaszolni.
Válasz #421. hozzászólásra
nincs nekem én csak javitom az elsőhajtáshoz kimenő fogaskerék rendre törik ami persze visz magával egy-két másikat is de mondhanám a többi boszantó aprobb hibákat is hidraulika elektromosság a motor jó! nyomatékos csak sajna a többi részét nem fejlesztették hozzá
MTZ-ben már van némi tapasztalat, ezt ki tudjuk magunknak javítani, meg alkatrész árai is kicsit a nyugati ára alatt van még. Van nyugati gép is és attól sem vagyok elájulva, na jó azért nem egy kategória! 90-100 LE körüli kategóriában szerintem elég jó ár-érték aránnyal rendelkezik és nekem amire kellene tökéletesen megfelel.
ennyiért miért nem nyugatigépet veszel?én csakakkor vennék mtz-ét ha 100000-tól nem lenne több pénzem.Annyiért nagyon jó kis nyugati gépet kapsz,amit nem utánna szerelni,persze elötte jól át kell nézni.
Üdv mindenkinek!
Üzemeltetési tapasztalatok érdekelnének MTZ 1025.2 típussal kapcsolatban. Vételi szándékom van és érdekelne, hogy mennyire váltak be az orosz újításai ennél a típusnál /gondolok a váltóra, több elektronika, kéttárcsás kuplung, egyenes híd, erősebb motor, stb./. Előre is köszi a segítséget.
809 hozzászólás
Válasz #455. hozzászólásra
Erre én is kíváncsi vagyok!
Válasz #455. hozzászólásra
hanyadikban és mennyivel húzza?
Válasz #455. hozzászólásra
Nekem házi készitésü 3.3-as van.610-es lapokkal 26cm osztással.Massziv darab sulya is van.Elég neki.Második sorral ha jol belemegy bepattog az eleje.Kötött talajaink és enyhe homokos területk vannak.Szerintem a könnyüböl 4m simán huzza.Nekem a metawolfos nehéz tárcsa tetszik 610-es lapokkal de az is 24 cm osztással van meg szerintem nem elég nehéz.Itt mifelénk 100q-ás kuki tarlot betárcsázni komoly technika kell.
az Mtz 1025.3-as gép után milyen széles nehéz tárcsát érdemes rakni??????
mert eddig egy 3,6-os közép nehéz tárcsát hoztam és azzal repült a gép
szóval egy 3,6-os nehéz tárcsát vagy egy 4-es közép nehéz tárcsát kössek utánna????
a talajok közép kötöttek
Válasz #451. hozzászólásra
akkor lehet attól a cégtől való amely román összeszerelésű mtzket árúl(t).
gyárilag volt jobb oldalt fellépő,és a kerék felől van a feszitőlakat?
Válasz #452. hozzászólásra
lekell venni az oldalát(ha rajta van) inkább mint kifúrni az orrkúpot igyse olyan erős.
alúl minek kell elzárni a rést?
Válasz #451. hozzászólásra
A motorháztető első maszkját kell alulról lezárni és a tetejét kifúrogatni.Az oldalára is kell furni lyukakat,hogy jobban szellőzzön.
derecskei cégnél vettük ujonnan 2006-ban.cseh turbo lett rátéve olyan volt fenn.tiszta hütövel nem melegszik.megprobálom a szunyog hálot s vissza rakom a coulert.
Helló!mtz 1025.1 D245motor,UTN-5 adagolóval.TKR-7es turboval szerelt motorbeállításai.
Porlasztó.FD-22M 175-180bar befecskendezési nyomás
Előbefecskendezési szög.26 fok
Remélem segítettem.
Sziasztok!
Segítségeteket kérném a következőkben:
Adagoló és porlasztó beállítás.
MTZ 125-1 2002-es gyártás, D245 motor, UTN orosz adagoló, tkp7es turbó.
Sajnos sehol nem találok adatokat a neten, csak az újabb típusok vannak fenn
Válasz #447. hozzászólásra
Nekem a tányérkerék adta meg magát előbb.Valószínűleg az a gyengébb.
Válasz #446. hozzászólásra
a bemenő kúpfogaskerék szokott kimenni vagy a hidban a fogaskerék is ?
Válasz #445. hozzászólásra
A 40-esnél
szeni!
hol kellett a 1025nél hézagoláson állitani ?
Válasz #438. hozzászólásra
már egy párszor megbeszéltük h. mit kell vele csinálni,h. jó legyen az első diffije.olvass vissza.
Válasz #442. hozzászólásra
lenne pár lérdésem hozzád.
elöször is hol vetted a traktort?
mert a 952esünkben 5800 óra van de a motorban eddig egy himbát kellett cserélni nemhogy szinte mindent mint a tieden.
aa hütő eltömődés mire értve? telemegy a cooler és a hűtő között szalma,kukoricalevél,fümaggal és nehéz kimosni?erre van megoldás szunyoghálót kitüzni a cooler elé és azt takaritani.
tiszta hütőnél nincs melegeddéssel gond?
ugyan olyan turbó lett rá téve?
egy jó pont hidegbe is jol indul.2010 vizes ősszel 3x35 gaszner váltós ekével 8 ha szántottam fel reggel 6-tol este 8-ig.rossz körülmények között agyon taposott kukorica tarlot direktbe.kb 25-30cm -es mélységbe.32-literes fogyasztással.menet sebesség 5-6.5kmh.
nekemis van egy ilyen borzalom.2006-os kiadás 2500 üh.adagolo 3xjaitva.porlasztok évente 2x cserélve.első hajtás töbször ette már meg kupkereket és a tányérkereket.volt egy elsö henger csapszegtörés,kényszerből hüvely dugo csere.hengerfej csere.capágytörés első hidba.turbo csere.hütő eltömődés ismerős téma.intercouler miatt tisztitása szinte lehetetlen.kiszereltük.semilyen változás nem tapasztalhato a teljesitményben igy legalább könnyen tisztithaó a hütö.jolkifogtuk ezt a szart.de ha rendbe van miden nagyon ott van atalajmunkáknál.3.2 nehéz tárcsát 610-es lapokkal 26-os osztással jol viszi. 4.2 kombinátort is jol viszi.szántásba 3x35 ih vagy3x35 gaszner váltóssal dolozik.2 6.5 mbp-vel szálit,csak kapcsolni szar.joval erösebb mint a 820-as kicsivel erőssebb mint a 892.2-es.
Válasz #439. hozzászólásra
a hűtő hol szokott eldugúlni?nem nagyon értem.a viszkóval mi a gond? 1025.3nál még nem hallotam senkit hogy melegedne nem az előtöltésen kellene állitani?olajat nem eszi váltó,kuplung jó?
A gép jó ,csöndes a kabinja hidraulika elfogadható ,ha a TLT-vel nagyobb erejü gépet kell hajtatni a hidraulikus kapcsolással vannak bajok.Egy gyenge pontja van:a motorhütés!A hütő rögtön eldugul,mert nincs lezárva a "maszkja"az elején.Az a viszko-kuplungos ventillátor is bekavar!
sziasztok nekem minden évbe eltöri a fogaskereket az elsö hajtásban meg az adagoló ia 1000 óránál megadta magát nem épen vagyok meg elégedve velesajnos
1. hozzászólás, röfik küldte be 2011-12-10 08:27:54-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Kinek mi a véleménye erről az orosz technikáról?
hali!
Apósomnak 2005-ös 1025.3-a van, összességében nem rossz gép, de azért csak mtz. A váltója jobb amiatt, hogy szinkronos, de rossz, hogy egy 80 mázsás pótot húzva elindulsz a kisebb csoport 4.-el, utána csoportváltás, és mire átrakod egyesbe a váltót 4.-ből, addigra megáll a szerelvény, és a gyorsabb csoport 1-el elindulni ilyen teherrel nem éppen kuplungkímélő művelet.Remélem érthető volt ahogy leírtam, elég kacifántosra sikeredett...Egyébként a kormányszervó jó, (82-hez viszonyítva), ezen már a fék is fog, és az egyenes híddal (első hajtás)sem volt még probléma. (ill. annyi, hogy elment a töltés, és mivel elektrohidraulikus a kapcsolás, nem húzta be az elejét. de ez már orvosolva lett) Nekünk a 3-as ekével szaladt, a 4-es vn már jobban fogja, 3 késes bagodi lazítót szépen viszi, egy kb. 3.5 -ös középnehéz v tárcsával is megy, mint a darázs, most majd az új permetezőt is ő viszi, mert 1200 l-hez kell a nagyobb önsúly. (82 -höz viszonyítva)
Válasz #434. hozzászólásra
Ja és a levegőcső még nem kivülről olajos hanem belülről
Válasz #433. hozzászólásra
Igen,újonnan vettem és jól megy,bár nem ment túl sokat.4 évig csinált 80 ha-t de mostmár csak szállít és a vetőgépekket húzza.Abba meg nem szakad bele.Kb 1600 üó van benne,és nem eszi az olajat.Habár nemrég észrevettem h.kicsit olajos a turbó utáni levegőcső,de ezt nem lehet észrevenni az olajszinten.
új korában vetted és nem volt vele gond?
Az enyémen 6-os van. 2003-as 1025-ös
hali.
az 1025ösön van olyan améken gyárilag TKP-6os turbó van?
vagy mind már TKP-7?
Válasz #429. hozzászólásra
Ismertem a váltóját - de biztos beletelik egy kis időbe mire megszokom - mert 2001-ben majdnem sikerült egy újat venni, de a végén kombájn lett helyette. 2005-ös évjárat, egyenes hidas. Főként vetésre és szállításra szeretném használni, de még a két körös fékrendszert ki kell alakítanom rajta a 16 t.-ás póthoz. Persze ha az időjárás indokolná biztos lenne ebből egy kis talajmunka is, főleg a kisebb parcellák szántása.
Válasz #427. hozzászólásra
A motorban 3 szelep megette a szelepvezetőt.Akkor ledobáltam róla a szelepszárszimmeringet,azóta nincs baja.Az első híd királytengelyébe tettem olajzást.Ha visszakeresed,val.színüleg ebben a top.ban van kép róla.Orosz adagolóm van de eredetileg siralmasan indult pótkocsival,igazítani kell az adagolón,de ez 5 perc és utána jó.A váltóval nem volt baj.A sebesség elég érdekes benne,mondanám h. nézd meg mielőtt ennél a tipusnál maradsz,de ennek is utána vagyunk már.Amúgy elég jó fogású gép,50q súlyú,160 literes tank és olyan erős h. nem lehet a 82-essel összehasonlítani
Válasz #427. hozzászólásra
2003-as évjárat.1025-ös tipus.Pár évig ez volt a vezérgép.Húzta a 3-as ekét,tárcsát.Párszor összetört az első difi mert nem volt jól kihézagolva,de ez nem tipushiba(szerintem)mert itt a megyében a többi gépnél nem volt ilyen hiba.Lehetőleg egyenes híddal kell venni,de ha már kiválasztottad,akkor ez már úgy is eldőlt.Mindenesetre nézd meg az első hajtást h. jó-e rajta.Jobb oldalt melletted van egy 3 állású kapcsoló,ha kifelé kapcsolod bicikli,ha magad felé fix bekapcsolt helyzet.Fixben hátrafelé kitekert kormánynál ha csúsztatja a kereket a betonon(bicikliben is)akkor jó az első hajtás.
Válasz #426. hozzászólásra
Szia! Már folyamatban van a 1025-ös ügyintézése! A tied milyen évjáratú, hogy vált be, milyen műveleteket végzel vele, van mellette talajra nagy gép is? Bocs a sok kérdésért, de lenne még ha van kedved meg időd válaszolni.
Válasz #424. hozzászólásra
Mi van már a 1025-össel,hazavitted már?
olasz hidas romlik?hogy érted hogy gyenge a váltoja?akor mijen válto van a 6-hengers-ben nem égyformák?
Válasz #423. hozzászólásra
Köszi, volt hozzá szerencsém 14 éven keresztül!
Válasz #421. hozzászólásra
Egy komoly Crystal lenne a Neked való, ugyanannyi pénzért !
Válasz #421. hozzászólásra
nincs nekem én csak javitom az elsőhajtáshoz kimenő fogaskerék rendre törik ami persze visz magával egy-két másikat is de mondhanám a többi boszantó aprobb hibákat is hidraulika elektromosság a motor jó! nyomatékos csak sajna a többi részét nem fejlesztették hozzá
Válasz #420. hozzászólásra
Milyen szempontból gyenge a váltó, neked van 1025-ös?
Válasz #413. hozzászólásra
váltó gyenge elsőhajtás szintén alkatrészt nem kapni olcsón nem ugyanaz mint a régi mtz szállitás kész gyötrelem 4es szinkronváltos
Válasz #413. hozzászólásra
Én inkább a 892.2 ajánlanám jobb a váltója és azt is fel lehet 100le-re húzni.
Válasz #417. hozzászólásra
de amig az mtzét javitod 10.szer addig a nyugatihoz hoznyulsz egyszerse vagy egyszer.de mindegy te tudod.
Válasz #416. hozzászólásra
MTZ-ben már van némi tapasztalat, ezt ki tudjuk magunknak javítani, meg alkatrész árai is kicsit a nyugati ára alatt van még. Van nyugati gép is és attól sem vagyok elájulva, na jó azért nem egy kategória! 90-100 LE körüli kategóriában szerintem elég jó ár-érték aránnyal rendelkezik és nekem amire kellene tökéletesen megfelel.
Válasz #415. hozzászólásra
ennyiért miért nem nyugatigépet veszel?én csakakkor vennék mtz-ét ha 100000-tól nem lenne több pénzem.Annyiért nagyon jó kis nyugati gépet kapsz,amit nem utánna szerelni,persze elötte jól át kell nézni.
Válasz #414. hozzászólásra
Helló! A gépet már kb. 90%-ban kinéztem, amúgy 3 és 3.5 között gondoltam /nettó/.
Válasz #413. hozzászólásra
mennyi pénzed van rá??
Üdv mindenkinek!
Üzemeltetési tapasztalatok érdekelnének MTZ 1025.2 típussal kapcsolatban. Vételi szándékom van és érdekelne, hogy mennyire váltak be az orosz újításai ennél a típusnál /gondolok a váltóra, több elektronika, kéttárcsás kuplung, egyenes híd, erősebb motor, stb./. Előre is köszi a segítséget.
Válasz #411. hozzászólásra
próbáltad már átállítani az erőszabályzást a helyzet felé?
szántás közben sem emelgeti, és föld végén sem.
Válasz #403. hozzászólásra
nem világos a kérdés.A szabályzó nem emel szántás közben v.Te nem tudod felemelni a föld végén???