Válasz MTZ1221.3 #4127. hozzászólásáraénnemeismerem? amit érdemes volt, azt mindent szétszedtem, átalakítottam, megbuheráltam, mondjuk ettől függetlenül két műszaki vizsga között simán járok 4 év 9 hónapot mindenféle világítás és egyebek nélkül. hahah
de tény, súlyra sokkal kisebb traktor kéne sok mindenre,, sírva tudnék fakadni, amikor látom hogy mit csinálok.
Válasz fexco #4124. hozzászólásáraTe nem sokba fogod nezni, de 1523-rol beszelnek a sracok mar regebb ota. De gondolom envagyok2 sem tul biztos benne, hogy az MTZ jo befektetes. A helyeben en sem lennek. Irasai alapjan nem kisgazda, igy az MTZ-ket behatoan nem ismeri. Ezt is megertem.
Válasz mtz1221 #4119. hozzászólásáraJobban belegondolva 2000 fordulaton szántottam régebben, akkor figyeltem órát és kb 10 óra után mentem be tankolni. És átlagába úttal együtt 120 liter ment bele. Szóval terhelve 12 litert bekap ez, 1900-2000 fordulaton. Úgyhogy amit te akarsz annak lesz 15-16 leteres fogyasztása biztos.
Válasz Gandhy #4121. hozzászólásáraEz is műanyag, meg 140 is megy bele. Hátul a jobb felső részén neked nem 140 litert ír ? Ha kúton tankolsz bele annyit akkor pereld be őket.
Válasz envagyok2 #4115. hozzászólásáraCsak ebbe nincs power váltó, nem kell a kompresszort hajtani, nincs mindenféle kényelmi nyavaja ami zabálja a lóerőt.
Ráadásul ez ami rá van írva tudja, míg az új nyugati gépek nem. Ezt chiptunningos cég vezetője mondta. Mert elég sok gépet mérnek be TLT-n.
A 1221 legnagyobb baja, hogy egy tankkal nem bír ki egy napot.
Nekem is a kultivátorozás 10-12literből lazán megvan egy hektár.
Kombinátorozás 4-5liter környéke, 8cm mélyen húzva. De 50ha megvan egy nap alatt.
Én nagyon szeretem, igazából ami kell majd, hogy átgumizzam, mert a ruszki gumi olyan merev, mint az állat és semmi rugózása nincs neki. Pár defektem volt már a lejjebb engedett kerék miatt. Mivel a belsőt kidörzsöli a nem túl jó minőségű külső belső fele.
Válasz envagyok2 #4115. hozzászólásáraDe meglehet, csak nàlad nem 11 liter lenne, hanem 20. Volt nekem ez előtt 130 lovas szerb perkinses gépem, 5800cc. Na az 20 litert evett ahol ez 13-15 öt, és mégis döglött végig.
Válasz envagyok2 #4115. hozzászólásáraHamarosan pontosan lemérem neked, hogy a 260 széles, 3 sor, 9 kapás grúbert 20 centi mélyen, 1100 méter hosszan húzva mennyit vedel a gép.
Válasz Gandhy #4110. hozzászólásárade most akkor számoljunk. sétálsz 6,5-tel, és 2,5 m széles. egy óra alatt megvan 1,625 ha * 90% a dülők miatt = 1,4625 ha. 11 literből. azért ezt ne mondjátok gyerekek.
én most napokban 28 literből húzom ezt a szart, jó, könnyű, porhanyós talajon, majdnemcsak érintőre rakva, igaz végig hegymenet meg szembeszél van, muszáj fogyni a melónak. ha visszaosztom, akkor mondjuk 8-9 liter, érintőn.
azér tkérdem, hogy ha ki lehetne ezt váltani ezzel a kisebbel, ugye munka meg tlejesítmény az gázolajból születik, ha ennek 28 liter kell, és mondjuk ez 25ből is kijönne, akkor ezt a munkát 11 literes géppel nem lehet megcsinálni.
Válasz Gumóka #4108. hozzászólásáraA règi adagolokon az adagolos szerint pl. Az 50es 1600-1800on eszik a leg többet,ott kapja a leg többet ha terheled. 1800felett már mint az utcán húzod a pontot,ott már kevesebbet eszik. Nem kap annyit terhelèsen sem. Gondolom az más típusoknál is lehet.
Válasz envagyok2 #4106. hozzászólásáraÚgy sem hiszed el. 1800 motorfordulatnál 8 litert, 2200-nál 14-et. De ez .2-es valamiért egy borozdában is 10-15%-al kevesebbet fogyaszt mint a .3-as.
Válasz Gandhy #4103. hozzászólásáraHa hasonló a felépítése, mint az enyémnek, akkor neked is a tengely végén a boltozódásgátló van, azt is hajtja a tengely. Talán emlékeim szerint 2 pici csapágy van benne, annak van zsírzógombja. A tengely tömör.
Azt nekem mindkét oldalon kellett cserélni, mert berohadt a csapágy. Akkor forog körbe. Normál működésnél csak excenteres a mozgása.
Én teljes zárt csapágyakat tettem be, nem zsírozom, ha el is megy, nem tétel a javítása.
Én alul a szöghajtóműre tettem zsírzót, a függőleges tengelyhez.
Egyébként a fogaskerekei gyári állapotúak voltak.
Nálam nem sokat megy már, de szerintem 6-8000 ha benne lehet simán.
Válasz Gumóka #4102. hozzászólásáraEnyémen már van zsírógomb a tetején, de azt mondta a szerviz, hogy évente 1x max. fél nyomás a zsírzóval, küldjem meg rendesen?
Válasz Gandhy #4101. hozzászólásáraA gondozásmentes hajtómű zsírban fut, nekem a 2 tárcsa tengelyét kellett csapágyazni, a felső csapágy volt a hibás, hiába szimmering, azért a korrózió megjelent.
Tettem mindegyikre zsírzógombot és egy csavart, mivel zárt hajtómű, így a zsírt belenyomom, a levegőnek ki kell jönnie valahol.
10e alatt megúsztam. Meg a gyári lapátok már pár éve lekoptak, ezt egyik oldalra nagybátyám még valami horror áron megvette savállóba.
A másik oldalát meg lehajtottam itthon.
Az enyém 2003-as évjárat papa vette újonnan.
A tartálya is igazán csak ott rohadt ki, ahol át van tűzve rajta a boltozódásgátló fedele.
Még ha kell, költök én is rá, szerintem egy nagyon jó kis szóró, én szeretem.
10 éve vettem új gépként.
Tavaly el kezdett xarakodni a táblaszél váltókar, nehezen tudtam kihúzni és visszatolni.
Idén hívtam a Szegánát, ők a szerviz.
Belefolyt valami a gondozásmentes hajtóműbe, ami amúgy örök(szerintük, amikor vettem akkor még úgy állították) és szét kell szedni, szimering, tömítés csere és összerak.
300 ezer jó magyar forint a kiszállás, 150 ezer a munkadíj és 50 ezer kábé az anyag.
A jó édes anyátokat malmozzátok meg. Akkor veszek inkább egy újat. Erre most még le is zúztam.
Persze Szegánát mégegyszer Én fel nem hívom.
Találtam a németeknél, forgalmazónál egy 2022-es novicsentó új Bogballe M3-t, 7.350.- euróért, ebből tervezek még alkudni. Tőlem 450 kilométerre vannak, az út megáll nekem platós bérelt trélerrel 70 ezerből. Asszonynak bevásárolok olcsó tisztító, mosószerekből és már pozitívban leszek.
Itthon sokkal, sokkal drágább.
Hát megint nem sikerül a magyar gazdasági adatokat növelnem, hadd egye a kefét a Nagy koca Marci minden miniszter.
A szóró 2400 literes 18-as lapátozat, pont amire szükségem van. Nálam a Bogballe-Hardi kombó az Isten, szeretem a dánokat, na.
Persze barátommal szétkapjuk majd és javítókészlettel, pár palack jóféle borral megleszünk 50 ezerből, a kasznit megnyomjuk, mert törésre nem is emlékszem és kap egy jó nagy magasítót, ezzel szórom majd a granulált meszet.
Válasz Gandhy #4096. hozzászólásáraAzzal a bajával elmegy, írom, nekem a váza van megtekeredve, aztán így használom évek óta.
Pedig én darabokra szedtem lakatolás miatt, de kiegyengetni nem tudtam, így maradt ilyen.
Válasz Gumóka #4095. hozzászólásáraAz szerencsére nem. Az le sem ért az útra. A kar nyomta meg a tölcsér elejét, a jobb hátsó sarok a tölcsér felső részén kapott ott 1 centit deformálódott, kiugrott a műanyagelem a sarokból, amin a macskaszem van és nem lehet visszapattintani. Egyelőre használom így.
Nekem M1 trend van, az is egyoldalra leszakadt még nagybátyámnál, a traktor függesztőkarjánál.
Ennek nem lett baja, csak annyi, hogy kicsit eltekeredett, tehát a tölcsér 4 sarka nincs egy magasságban.
A tölcsér része szívta meg, deformálódott, de elszórtam vele utána 15 hektárt, a szórása, szórásképe, mennyiség rendben van.
A szokásos figyelemzavar, az egyik kar rögzítőjére nem tettem fel a tüskét.
Úgy siettem a műtrágyázással, hogy egy kanyarban elveszítettem a szórót.
Nem néz ki valami fényesen szegény, pedig úgy megkedveltem.
Jöhet az új, jól megy a parasztnak.
Más:
Átszereltem a grúbert, ezt már szereti traktor húzni.
Válasz .Richard. #4079. hozzászólásáraHa valaki 20000et akar mtz-be belarakni, szerintem tegyen 200 óránként 10w-40es Olajat bele, ott a trükk. 20+ éves mercedes fiat diesel autók kamionok is elmentek millió kmert, ha rendesen voltak szervizelve. Itt a 6 hengeresnek amotorja 5000 óránál 100%os, ha mégegyszer ennyit kibír elég baj ha még gondolkodnom kell rajta hogy még kéne neki menni.
Válasz .Richard. #4085. hozzászólásáraElvileg jó motorba inkább ártalmas, a hüvely fel van honolva olyasmi, mint a szálcsiszolás, ezen a felületen tapad meg a motor olaj, a dugattyú gyűrűk ezen az olaj filmen csúsznak.
Az adalékok meg ezt a szétterülő olajfilmet a szuper síkosító adalékukkal van hogy tönkre teszik és gyakrabban alakul ki fém a fémen súrlódás, állítólag.
Válasz Gandhy #4084. hozzászólásáraAhol használták,ott kopott a vezèrtengely bütyök. Na most nem tudni,kiloptáke vagy más volte a hiba. De a reklámban,mikor vasat koptat vassal ott tökèletes,de lehet a legolcsóbb olaj is tudja azt. Tapasztalat csak ott lehetne,aki vagy huszève használja,de semmi nem szart be ,rengeteg használatban, más gèphez kèpest.
Válasz .Richard. #4083. hozzászólásáraRégen a grafitos motorolaj adalékoknak volt rossz hírük. De nem vagyok szakértője a témának. Tapasztalatból fakadó érdemi véleményem nincs.
4131 hozzászólás
Válasz MTZ1221.3 #4127. hozzászólásáraJobban ismeri mint mi.
Válasz envagyok2 #4128. hozzászólásáraHátsó gumija ha lekopik neki is ?
Válasz MTZ1221.3 #4127. hozzászólásáraénnemeismerem? amit érdemes volt, azt mindent szétszedtem, átalakítottam, megbuheráltam, mondjuk ettől függetlenül két műszaki vizsga között simán járok 4 év 9 hónapot mindenféle világítás és egyebek nélkül. hahah
de tény, súlyra sokkal kisebb traktor kéne sok mindenre,, sírva tudnék fakadni, amikor látom hogy mit csinálok.
Válasz mtz1221 #4125. hozzászólásáranemnem, ez már nem Olyan, de majd az övé is lesz Ilyen. hahahah
Válasz fexco #4124. hozzászólásáraTe nem sokba fogod nezni, de 1523-rol beszelnek a sracok mar regebb ota. De gondolom envagyok2 sem tul biztos benne, hogy az MTZ jo befektetes. A helyeben en sem lennek. Irasai alapjan nem kisgazda, igy az MTZ-ket behatoan nem ismeri. Ezt is megertem.
Válasz fexco #4124. hozzászólásáraEgy Olyan.
Válasz envagyok2 #4115. hozzászólásáraez most milyen traktor is?
Válasz mtz1221 #4119. hozzászólásáraJobban belegondolva 2000 fordulaton szántottam régebben, akkor figyeltem órát és kb 10 óra után mentem be tankolni. És átlagába úttal együtt 120 liter ment bele. Szóval terhelve 12 litert bekap ez, 1900-2000 fordulaton. Úgyhogy amit te akarsz annak lesz 15-16 leteres fogyasztása biztos.
Válasz Gandhy #4121. hozzászólásáraEz is műanyag, meg 140 is megy bele. Hátul a jobb felső részén neked nem 140 litert ír ? Ha kúton tankolsz bele annyit akkor pereld be őket.
Válasz mtz1221 #4119. hozzászólásáraA műanyagtank 155 littyós
Válasz envagyok2 #4115. hozzászólásáraCsak ebbe nincs power váltó, nem kell a kompresszort hajtani, nincs mindenféle kényelmi nyavaja ami zabálja a lóerőt.
Ráadásul ez ami rá van írva tudja, míg az új nyugati gépek nem. Ezt chiptunningos cég vezetője mondta. Mert elég sok gépet mérnek be TLT-n.
A 1221 legnagyobb baja, hogy egy tankkal nem bír ki egy napot.
Nekem is a kultivátorozás 10-12literből lazán megvan egy hektár.
Kombinátorozás 4-5liter környéke, 8cm mélyen húzva. De 50ha megvan egy nap alatt.
Én nagyon szeretem, igazából ami kell majd, hogy átgumizzam, mert a ruszki gumi olyan merev, mint az állat és semmi rugózása nincs neki. Pár defektem volt már a lejjebb engedett kerék miatt. Mivel a belsőt kidörzsöli a nem túl jó minőségű külső belső fele.
Válasz envagyok2 #4118. hozzászólására140 .
Válasz mtz1221 #4117. hozzászólásáraegyébként mekkora tankja van ezeknek? mert azt meg úgy méretezik, hogy a 12 órát szűken kibírja.
Válasz envagyok2 #4115. hozzászólásáraDe meglehet, csak nàlad nem 11 liter lenne, hanem 20. Volt nekem ez előtt 130 lovas szerb perkinses gépem, 5800cc. Na az 20 litert evett ahol ez 13-15 öt, és mégis döglött végig.
Válasz envagyok2 #4115. hozzászólásáraHamarosan pontosan lemérem neked, hogy a 260 széles, 3 sor, 9 kapás grúbert 20 centi mélyen, 1100 méter hosszan húzva mennyit vedel a gép.
Válasz Gandhy #4110. hozzászólásárade most akkor számoljunk. sétálsz 6,5-tel, és 2,5 m széles. egy óra alatt megvan 1,625 ha * 90% a dülők miatt = 1,4625 ha. 11 literből. azért ezt ne mondjátok gyerekek.
én most napokban 28 literből húzom ezt a szart, jó, könnyű, porhanyós talajon, majdnemcsak érintőre rakva, igaz végig hegymenet meg szembeszél van, muszáj fogyni a melónak. ha visszaosztom, akkor mondjuk 8-9 liter, érintőn.
azér tkérdem, hogy ha ki lehetne ezt váltani ezzel a kisebbel, ugye munka meg tlejesítmény az gázolajból születik, ha ennek 28 liter kell, és mondjuk ez 25ből is kijönne, akkor ezt a munkát 11 literes géppel nem lehet megcsinálni.
Válasz Gumóka #4111. hozzászólásáraez abszolút így van
Válasz .Richard. #4112. hozzászólásáraMárkától függetlenül tszben ahol lopják a naftát, mindet 1500-1600 fordulattal kínozzák. Ugyanúgy a buszokat is.
Válasz Gumóka #4108. hozzászólásáraA règi adagolokon az adagolos szerint pl. Az 50es 1600-1800on eszik a leg többet,ott kapja a leg többet ha terheled. 1800felett már mint az utcán húzod a pontot,ott már kevesebbet eszik. Nem kap annyit terhelèsen sem. Gondolom az más típusoknál is lehet.
Válasz mtz1221 #4109. hozzászólásáraAhol a füst, ott az erő
Válasz envagyok2 #4106. hozzászólására1900-on a grúberrel határon, 10-11 litert leküld a torkán.
Válasz Gumóka #4108. hozzászólására1900en van. De az a vicces még nem lett az adagoló megcsavargatva, addig nem volt füstje, de sokkal többet evett.
Válasz mtz1221 #4107. hozzászólásáraAkkor be kell lőni 2000-re.
Én is nézegettem 1800-2000-2200-nál a kb. Fogyasztást, elég ide is a 2000, ott jön ki jól az arány számolásom szerint.
Válasz envagyok2 #4106. hozzászólásáraÚgy sem hiszed el. 1800 motorfordulatnál 8 litert, 2200-nál 14-et. De ez .2-es valamiért egy borozdában is 10-15%-al kevesebbet fogyaszt mint a .3-as.
Válasz mtz1221 #4099. hozzászólásáramennyi gázolajt tudsz megetetni a 1221gyel max óránként, ha le van terhelve, de azért még normál üzemben megy?
Válasz Gandhy #4103. hozzászólásáraHa hasonló a felépítése, mint az enyémnek, akkor neked is a tengely végén a boltozódásgátló van, azt is hajtja a tengely. Talán emlékeim szerint 2 pici csapágy van benne, annak van zsírzógombja. A tengely tömör.
Azt nekem mindkét oldalon kellett cserélni, mert berohadt a csapágy. Akkor forog körbe. Normál működésnél csak excenteres a mozgása.
Én teljes zárt csapágyakat tettem be, nem zsírozom, ha el is megy, nem tétel a javítása.
Én alul a szöghajtóműre tettem zsírzót, a függőleges tengelyhez.
Egyébként a fogaskerekei gyári állapotúak voltak.
Nálam nem sokat megy már, de szerintem 6-8000 ha benne lehet simán.
Válasz Gandhy #4103. hozzászólásáraA tárca függőleges tengelyén felül
Válasz Gumóka #4102. hozzászólásáraEnyémen már van zsírógomb a tetején, de azt mondta a szerviz, hogy évente 1x max. fél nyomás a zsírzóval, küldjem meg rendesen?
Válasz Gandhy #4101. hozzászólásáraA gondozásmentes hajtómű zsírban fut, nekem a 2 tárcsa tengelyét kellett csapágyazni, a felső csapágy volt a hibás, hiába szimmering, azért a korrózió megjelent.
Tettem mindegyikre zsírzógombot és egy csavart, mivel zárt hajtómű, így a zsírt belenyomom, a levegőnek ki kell jönnie valahol.
10e alatt megúsztam. Meg a gyári lapátok már pár éve lekoptak, ezt egyik oldalra nagybátyám még valami horror áron megvette savállóba.
A másik oldalát meg lehajtottam itthon.
Az enyém 2003-as évjárat papa vette újonnan.
A tartálya is igazán csak ott rohadt ki, ahol át van tűzve rajta a boltozódásgátló fedele.
Még ha kell, költök én is rá, szerintem egy nagyon jó kis szóró, én szeretem.
Válasz Gumóka #4098. hozzászólásáraAzzal a bajával elmegy, inkább csak optikai.


Ami a baja:
10 éve vettem új gépként.
Tavaly el kezdett xarakodni a táblaszél váltókar, nehezen tudtam kihúzni és visszatolni.
Idén hívtam a Szegánát, ők a szerviz.
Belefolyt valami a gondozásmentes hajtóműbe, ami amúgy örök(szerintük, amikor vettem akkor még úgy állították) és szét kell szedni, szimering, tömítés csere és összerak.
300 ezer jó magyar forint a kiszállás, 150 ezer a munkadíj és 50 ezer kábé az anyag.
A jó édes anyátokat malmozzátok meg. Akkor veszek inkább egy újat. Erre most még le is zúztam.
Persze Szegánát mégegyszer Én fel nem hívom.
Találtam a németeknél, forgalmazónál egy 2022-es novicsentó új Bogballe M3-t, 7.350.- euróért, ebből tervezek még alkudni. Tőlem 450 kilométerre vannak, az út megáll nekem platós bérelt trélerrel 70 ezerből. Asszonynak bevásárolok olcsó tisztító, mosószerekből és már pozitívban leszek.
Itthon sokkal, sokkal drágább.
Hát megint nem sikerül a magyar gazdasági adatokat növelnem, hadd egye a kefét a Nagy koca Marci minden miniszter.
A szóró 2400 literes 18-as lapátozat, pont amire szükségem van. Nálam a Bogballe-Hardi kombó az Isten, szeretem a dánokat, na.
Persze barátommal szétkapjuk majd és javítókészlettel, pár palack jóféle borral megleszünk 50 ezerből, a kasznit megnyomjuk, mert törésre nem is emlékszem és kap egy jó nagy magasítót, ezzel szórom majd a granulált meszet.
Válasz mtz1221 #4099. hozzászólásáraMessze is van az Neked, meg nem is adná el
Válasz Gumóka #4098. hozzászólásáraRontod az üzletem.
Válasz Gandhy #4096. hozzászólásáraAzzal a bajával elmegy, írom, nekem a váza van megtekeredve, aztán így használom évek óta.
Pedig én darabokra szedtem lakatolás miatt, de kiegyengetni nem tudtam, így maradt ilyen.
Válasz Gandhy #4094. hozzászólásáraEladó lesz vasárban, majd szólsz.

Válasz Gumóka #4095. hozzászólásáraAz szerencsére nem. Az le sem ért az útra. A kar nyomta meg a tölcsér elejét, a jobb hátsó sarok a tölcsér felső részén kapott ott 1 centit deformálódott, kiugrott a műanyagelem a sarokból, amin a macskaszem van és nem lehet visszapattintani. Egyelőre használom így.
Válasz Gandhy #4094. hozzászólásáraA legalsó része, amin a szerelvények vannak?
Nekem M1 trend van, az is egyoldalra leszakadt még nagybátyámnál, a traktor függesztőkarjánál.
Ennek nem lett baja, csak annyi, hogy kicsit eltekeredett, tehát a tölcsér 4 sarka nincs egy magasságban.
Válasz mtz1221 #4093. hozzászólásáraBogballe L1 Plus

A tölcsér része szívta meg, deformálódott, de elszórtam vele utána 15 hektárt, a szórása, szórásképe, mennyiség rendben van.
A szokásos figyelemzavar, az egyik kar rögzítőjére nem tettem fel a tüskét.
Válasz Gandhy #4092. hozzászólásáraMilyen szóró volt, arról tegyél képeket. Csóró embör helyre bírná hozni ?
Úgy siettem a műtrágyázással, hogy egy kanyarban elveszítettem a szórót.


Nem néz ki valami fényesen szegény, pedig úgy megkedveltem.
Jöhet az új, jól megy a parasztnak.
Más:
Átszereltem a grúbert, ezt már szereti traktor húzni.
Válasz _NB_ #4090. hozzászólására
ez volt az a masina amivel prolongoztak is. Ott semmit nem kopott.
na,de tud e valaki adalèkos szuper motort?
Válasz .Richard. #4085. hozzászólásáraVolt egy srác az tesztelgetett olajokat hidegen, melegen mindjárt előtúrom.
Piotr Tester
https://www.youtube.com/@PiotrTester/videos
Shell Helix HX8 ECT 5W40 Engine Oil Test 100°C Piotr Tester
Petronas Selenia WR 5W40 Engine Oil Test 100°C Piotr Tester
Válasz _NB_ #4086. hozzászólására
Válasz .Richard. #4079. hozzászólásáraHa valaki 20000et akar mtz-be belarakni, szerintem tegyen 200 óránként 10w-40es Olajat bele, ott a trükk. 20+ éves mercedes fiat diesel autók kamionok is elmentek millió kmert, ha rendesen voltak szervizelve.
Itt a 6 hengeresnek amotorja 5000 óránál 100%os, ha mégegyszer ennyit kibír elég baj ha még gondolkodnom kell rajta hogy még kéne neki menni.
Válasz Gandhy #4078. hozzászólásáraIlyet találtam, kívancsi voltam mennyi papír van benne, nem rosszabb mint a mann.
Válasz .Richard. #4085. hozzászólásáraElvileg jó motorba inkább ártalmas, a hüvely fel van honolva olyasmi, mint a szálcsiszolás, ezen a felületen tapad meg a motor olaj, a dugattyú gyűrűk ezen az olaj filmen csúsznak.
Az adalékok meg ezt a szétterülő olajfilmet a szuper síkosító adalékukkal van hogy tönkre teszik és gyakrabban alakul ki fém a fémen súrlódás, állítólag.
Válasz Gandhy #4084. hozzászólásáraAhol használták,ott kopott a vezèrtengely bütyök. Na most nem tudni,kiloptáke vagy más volte a hiba. De a reklámban,mikor vasat koptat vassal ott tökèletes,de lehet a legolcsóbb olaj is tudja azt. Tapasztalat csak ott lehetne,aki vagy huszève használja,de semmi nem szart be ,rengeteg használatban, más gèphez kèpest.
Válasz .Richard. #4083. hozzászólásáraRégen a grafitos motorolaj adalékoknak volt rossz hírük. De nem vagyok szakértője a témának. Tapasztalatból fakadó érdemi véleményem nincs.
Válasz Gandhy #4081. hozzászólásáraMièrt?.nem a motorolajbanlèvőre gondolok,hanem a kimondottan utólagos adalèkra.
Válasz Gumóka #4080. hozzászólásáraBizonyíték?