Válasz envagyok2 #4106. hozzászólásáraÚgy sem hiszed el. 1800 motorfordulatnál 8 litert, 2200-nál 14-et. De ez .2-es valamiért egy borozdában is 10-15%-al kevesebbet fogyaszt mint a .3-as.
Válasz Gandhy #4103. hozzászólásáraHa hasonló a felépítése, mint az enyémnek, akkor neked is a tengely végén a boltozódásgátló van, azt is hajtja a tengely. Talán emlékeim szerint 2 pici csapágy van benne, annak van zsírzógombja. A tengely tömör.
Azt nekem mindkét oldalon kellett cserélni, mert berohadt a csapágy. Akkor forog körbe. Normál működésnél csak excenteres a mozgása.
Én teljes zárt csapágyakat tettem be, nem zsírozom, ha el is megy, nem tétel a javítása.
Én alul a szöghajtóműre tettem zsírzót, a függőleges tengelyhez.
Egyébként a fogaskerekei gyári állapotúak voltak.
Nálam nem sokat megy már, de szerintem 6-8000 ha benne lehet simán.
Válasz Gumóka #4102. hozzászólásáraEnyémen már van zsírógomb a tetején, de azt mondta a szerviz, hogy évente 1x max. fél nyomás a zsírzóval, küldjem meg rendesen?
Válasz Gandhy #4101. hozzászólásáraA gondozásmentes hajtómű zsírban fut, nekem a 2 tárcsa tengelyét kellett csapágyazni, a felső csapágy volt a hibás, hiába szimmering, azért a korrózió megjelent.
Tettem mindegyikre zsírzógombot és egy csavart, mivel zárt hajtómű, így a zsírt belenyomom, a levegőnek ki kell jönnie valahol.
10e alatt megúsztam. Meg a gyári lapátok már pár éve lekoptak, ezt egyik oldalra nagybátyám még valami horror áron megvette savállóba.
A másik oldalát meg lehajtottam itthon.
Az enyém 2003-as évjárat papa vette újonnan.
A tartálya is igazán csak ott rohadt ki, ahol át van tűzve rajta a boltozódásgátló fedele.
Még ha kell, költök én is rá, szerintem egy nagyon jó kis szóró, én szeretem.
10 éve vettem új gépként.
Tavaly el kezdett xarakodni a táblaszél váltókar, nehezen tudtam kihúzni és visszatolni.
Idén hívtam a Szegánát, ők a szerviz.
Belefolyt valami a gondozásmentes hajtóműbe, ami amúgy örök(szerintük, amikor vettem akkor még úgy állították) és szét kell szedni, szimering, tömítés csere és összerak.
300 ezer jó magyar forint a kiszállás, 150 ezer a munkadíj és 50 ezer kábé az anyag.
A jó édes anyátokat malmozzátok meg. Akkor veszek inkább egy újat. Erre most még le is zúztam.
Persze Szegánát mégegyszer Én fel nem hívom.
Találtam a németeknél, forgalmazónál egy 2022-es novicsentó új Bogballe M3-t, 7.350.- euróért, ebből tervezek még alkudni. Tőlem 450 kilométerre vannak, az út megáll nekem platós bérelt trélerrel 70 ezerből. Asszonynak bevásárolok olcsó tisztító, mosószerekből és már pozitívban leszek.
Itthon sokkal, sokkal drágább.
Hát megint nem sikerül a magyar gazdasági adatokat növelnem, hadd egye a kefét a Nagy koca Marci minden miniszter.
A szóró 2400 literes 18-as lapátozat, pont amire szükségem van. Nálam a Bogballe-Hardi kombó az Isten, szeretem a dánokat, na.
Persze barátommal szétkapjuk majd és javítókészlettel, pár palack jóféle borral megleszünk 50 ezerből, a kasznit megnyomjuk, mert törésre nem is emlékszem és kap egy jó nagy magasítót, ezzel szórom majd a granulált meszet.
Válasz Gandhy #4096. hozzászólásáraAzzal a bajával elmegy, írom, nekem a váza van megtekeredve, aztán így használom évek óta.
Pedig én darabokra szedtem lakatolás miatt, de kiegyengetni nem tudtam, így maradt ilyen.
Válasz Gumóka #4095. hozzászólásáraAz szerencsére nem. Az le sem ért az útra. A kar nyomta meg a tölcsér elejét, a jobb hátsó sarok a tölcsér felső részén kapott ott 1 centit deformálódott, kiugrott a műanyagelem a sarokból, amin a macskaszem van és nem lehet visszapattintani. Egyelőre használom így.
Nekem M1 trend van, az is egyoldalra leszakadt még nagybátyámnál, a traktor függesztőkarjánál.
Ennek nem lett baja, csak annyi, hogy kicsit eltekeredett, tehát a tölcsér 4 sarka nincs egy magasságban.
A tölcsér része szívta meg, deformálódott, de elszórtam vele utána 15 hektárt, a szórása, szórásképe, mennyiség rendben van.
A szokásos figyelemzavar, az egyik kar rögzítőjére nem tettem fel a tüskét.
Úgy siettem a műtrágyázással, hogy egy kanyarban elveszítettem a szórót.
Nem néz ki valami fényesen szegény, pedig úgy megkedveltem.
Jöhet az új, jól megy a parasztnak.
Más:
Átszereltem a grúbert, ezt már szereti traktor húzni.
Válasz .Richard. #4079. hozzászólásáraHa valaki 20000et akar mtz-be belarakni, szerintem tegyen 200 óránként 10w-40es Olajat bele, ott a trükk. 20+ éves mercedes fiat diesel autók kamionok is elmentek millió kmert, ha rendesen voltak szervizelve. Itt a 6 hengeresnek amotorja 5000 óránál 100%os, ha mégegyszer ennyit kibír elég baj ha még gondolkodnom kell rajta hogy még kéne neki menni.
Válasz .Richard. #4085. hozzászólásáraElvileg jó motorba inkább ártalmas, a hüvely fel van honolva olyasmi, mint a szálcsiszolás, ezen a felületen tapad meg a motor olaj, a dugattyú gyűrűk ezen az olaj filmen csúsznak.
Az adalékok meg ezt a szétterülő olajfilmet a szuper síkosító adalékukkal van hogy tönkre teszik és gyakrabban alakul ki fém a fémen súrlódás, állítólag.
Válasz Gandhy #4084. hozzászólásáraAhol használták,ott kopott a vezèrtengely bütyök. Na most nem tudni,kiloptáke vagy más volte a hiba. De a reklámban,mikor vasat koptat vassal ott tökèletes,de lehet a legolcsóbb olaj is tudja azt. Tapasztalat csak ott lehetne,aki vagy huszève használja,de semmi nem szart be ,rengeteg használatban, más gèphez kèpest.
Válasz .Richard. #4083. hozzászólásáraRégen a grafitos motorolaj adalékoknak volt rossz hírük. De nem vagyok szakértője a témának. Tapasztalatból fakadó érdemi véleményem nincs.
Válasz mtz1221 #4077. hozzászólásáraCsak kiváncsiágkèppen,kèrdezem. Valami motor csoda adalèkrol van tudomásod? Prolong,vagy ilyesmi? Arra gondolok,hogy csodát tesz,mert nincs kopás. Na most a mi 5ezer orás kacatainktol,tudjuk,hogy max mèg ennyit elmegy de nem biztos. Na most, aki használ adalèkot,annak kibírja a többszörösèt? Mert tènylegesen bemutatott kopás csökkenèsről sehol nem kiabálnak, csak reklámokban. Van aki szerint nagyon jó. Persze,5gèpre èves 60üzemora nem öli meg.meg a boltbajáros autó sem ami a ház elött rohad el èvi 2ezer kmerrel. Na? Kopik, vagy nem?
Válasz MTZ1221.3 #4074. hozzászólásáraLesz kerék, izgalmamban rákerestem és a 3 méterest dobta, azon is van, bár csak hátul, viszont az hidraulikás, a 4 méteres már kívánja előre is. Persze lövök képeket és osztom.
Úgy rémlik, hogy fix keretest kértem, még épp azt veséztük a kereskedővel, hogy közútra szinte ki sem viszem, egy esetben, de az is csak 500 méter.
Válasz Gandhy #4073. hozzászólásáraEn kiallitasra nem szoktam jarni, azert mondtam, hogy ha tudsz durrants par kepet rola.
A rolmako oldala szerint a kerek jar vele, ha nincs henger, hanem ez a palca sor.
A hidro csukasos a segedvaz miatt olyan nehez, szerintem full felesleges az. 4m-el el lehet jaszkarizni. En a kapa miatt aggodnek mi az alap. A honlap szerint tobb verzio van, en a herkulest preferalnam, de bizzunk benne ez az alap.
Arban szerintem jo lesz, ahogy nezegettem a kulfoldi arakat az agro-masz aps-el van kozel azonos arban, de attol ez tobbet tud szerintem, foleg finom melonal. A csukhatost az MTZ nem tudna egesz nap mozgatni. Egy jo nap ezzel ugyis lehuzol 35-40ha-t. Igen jo lesz, mindig jobban dontesz, mint en
Válasz MTZ1221.3 #4072. hozzászólásáraOtt lesz a 4 méteres munkagép a kiállításon, az már tuti. Aki arra jár és érdekli, az A pavilon 311-es standján megtekintheti, aztán viszem haza.
Függesztett, azt egyelőre nem tudom, hogy mennyire lesz hidraulikával megtámogatva. Majdnem mindegy is, az árat viszont jelentősen befolyásolja. Azért az kérdőjel, hogy az alap és full hidraulikus közt miért van 860 kg különbség. Remélem a mélységtartó kerekek rajt lesznek az alapgépen is.
SMS-ben jelezték, a többit a helyszínen.
Válasz mtz1221 #4071. hozzászólásáraSztem meg ez az alap. Ha megy mint a repulo es melle sokat se fogyaszt, akkor nekem joez igy. Meg kb mindenkinek. Feleslegesen nem szeret bütykölni senki, en meg foleg, mert sose érek ra.
Válasz MTZ1221.3 #4066. hozzászólásáraFelénk megvernék ha úgy adná vissza. Meg amúgy is ha leszedem, nem szeretném úgy vissza is rakni. El kéne nekem felétek adagolósnak menni.
Válasz MTZ1221.3 #4063. hozzászólásáraIgazad lehet, hogy fix vázas lesz, akkor simán 4M-n belül lesz. Bakker ezt már el is felejtettem, de a december nálam mindig felér egy elektrosokkal.
Válasz Gandhy #4061. hozzászólásáraVannak klipszek mikor jó belehet rakni a munkahenger szàrra mindenhova, pàlcàson hàtul tud magassàgot és dőlésszöget is.
Válasz Gumóka #4059. hozzászólásáraEz a baj, mindig rohanunk, nem erunk ra semmire. Na ezen kene valtoztatni… En mar 3 eve akarok, de sose jon ossze, na majd iden.
Válasz Gandhy #4061. hozzászólására4m-es fix lesz nem? A csukhatos szerintem 2tonna felett van. Az inkabb felig fuggesztettbe menne. Fix vazasba lehet kell 3 kor.
Inkabb tegyel csapokat es miutan kinyitottad atvaltod es hasznalod a masik kort. Utvalto szelep van nekem is beteve, 1 ev atdugdodas utan atszereltem
Válasz mtz1221 #4060. hozzászólásáraNekem eddig Sipos mindig ugy adta vissza. A hagyomanyosokat sose allitottam adagolo felujitas utan. Felraktam es ment mint elotte. Igaz nekem mindig gyari erteken van a 892. A 82-es volt rakosgatva.
Válasz MTZ1221.3 #4058. hozzászólásáraHolnap rá is kérdezek, hogy beér-e a jövő héten. Én sem számolnék 4M fölé, de ki tudja.
Azzal lehetek majd gondban, hogy hány hidraulika kört kér.
Keret nyitás, mélységtartó kerék, rögrendező, ezt 3-nak számolnám. Max. nyitás után átdugdosom.
4210 hozzászólás
Válasz envagyok2 #4106. hozzászólására1900-on a grúberrel határon, 10-11 litert leküld a torkán.
Válasz Gumóka #4108. hozzászólására1900en van. De az a vicces még nem lett az adagoló megcsavargatva, addig nem volt füstje, de sokkal többet evett.
Válasz mtz1221 #4107. hozzászólásáraAkkor be kell lőni 2000-re.
Én is nézegettem 1800-2000-2200-nál a kb. Fogyasztást, elég ide is a 2000, ott jön ki jól az arány számolásom szerint.
Válasz envagyok2 #4106. hozzászólásáraÚgy sem hiszed el. 1800 motorfordulatnál 8 litert, 2200-nál 14-et. De ez .2-es valamiért egy borozdában is 10-15%-al kevesebbet fogyaszt mint a .3-as.
Válasz mtz1221 #4099. hozzászólásáramennyi gázolajt tudsz megetetni a 1221gyel max óránként, ha le van terhelve, de azért még normál üzemben megy?
Válasz Gandhy #4103. hozzászólásáraHa hasonló a felépítése, mint az enyémnek, akkor neked is a tengely végén a boltozódásgátló van, azt is hajtja a tengely. Talán emlékeim szerint 2 pici csapágy van benne, annak van zsírzógombja. A tengely tömör.
Azt nekem mindkét oldalon kellett cserélni, mert berohadt a csapágy. Akkor forog körbe. Normál működésnél csak excenteres a mozgása.
Én teljes zárt csapágyakat tettem be, nem zsírozom, ha el is megy, nem tétel a javítása.
Én alul a szöghajtóműre tettem zsírzót, a függőleges tengelyhez.
Egyébként a fogaskerekei gyári állapotúak voltak.
Nálam nem sokat megy már, de szerintem 6-8000 ha benne lehet simán.
Válasz Gandhy #4103. hozzászólásáraA tárca függőleges tengelyén felül
Válasz Gumóka #4102. hozzászólásáraEnyémen már van zsírógomb a tetején, de azt mondta a szerviz, hogy évente 1x max. fél nyomás a zsírzóval, küldjem meg rendesen?
Válasz Gandhy #4101. hozzászólásáraA gondozásmentes hajtómű zsírban fut, nekem a 2 tárcsa tengelyét kellett csapágyazni, a felső csapágy volt a hibás, hiába szimmering, azért a korrózió megjelent.
Tettem mindegyikre zsírzógombot és egy csavart, mivel zárt hajtómű, így a zsírt belenyomom, a levegőnek ki kell jönnie valahol.
10e alatt megúsztam. Meg a gyári lapátok már pár éve lekoptak, ezt egyik oldalra nagybátyám még valami horror áron megvette savállóba.
A másik oldalát meg lehajtottam itthon.
Az enyém 2003-as évjárat papa vette újonnan.
A tartálya is igazán csak ott rohadt ki, ahol át van tűzve rajta a boltozódásgátló fedele.
Még ha kell, költök én is rá, szerintem egy nagyon jó kis szóró, én szeretem.
Válasz Gumóka #4098. hozzászólásáraAzzal a bajával elmegy, inkább csak optikai.


Ami a baja:
10 éve vettem új gépként.
Tavaly el kezdett xarakodni a táblaszél váltókar, nehezen tudtam kihúzni és visszatolni.
Idén hívtam a Szegánát, ők a szerviz.
Belefolyt valami a gondozásmentes hajtóműbe, ami amúgy örök(szerintük, amikor vettem akkor még úgy állították) és szét kell szedni, szimering, tömítés csere és összerak.
300 ezer jó magyar forint a kiszállás, 150 ezer a munkadíj és 50 ezer kábé az anyag.
A jó édes anyátokat malmozzátok meg. Akkor veszek inkább egy újat. Erre most még le is zúztam.
Persze Szegánát mégegyszer Én fel nem hívom.
Találtam a németeknél, forgalmazónál egy 2022-es novicsentó új Bogballe M3-t, 7.350.- euróért, ebből tervezek még alkudni. Tőlem 450 kilométerre vannak, az út megáll nekem platós bérelt trélerrel 70 ezerből. Asszonynak bevásárolok olcsó tisztító, mosószerekből és már pozitívban leszek.
Itthon sokkal, sokkal drágább.
Hát megint nem sikerül a magyar gazdasági adatokat növelnem, hadd egye a kefét a Nagy koca Marci minden miniszter.
A szóró 2400 literes 18-as lapátozat, pont amire szükségem van. Nálam a Bogballe-Hardi kombó az Isten, szeretem a dánokat, na.
Persze barátommal szétkapjuk majd és javítókészlettel, pár palack jóféle borral megleszünk 50 ezerből, a kasznit megnyomjuk, mert törésre nem is emlékszem és kap egy jó nagy magasítót, ezzel szórom majd a granulált meszet.
Válasz mtz1221 #4099. hozzászólásáraMessze is van az Neked, meg nem is adná el
Válasz Gumóka #4098. hozzászólásáraRontod az üzletem.
Válasz Gandhy #4096. hozzászólásáraAzzal a bajával elmegy, írom, nekem a váza van megtekeredve, aztán így használom évek óta.
Pedig én darabokra szedtem lakatolás miatt, de kiegyengetni nem tudtam, így maradt ilyen.
Válasz Gandhy #4094. hozzászólásáraEladó lesz vasárban, majd szólsz.

Válasz Gumóka #4095. hozzászólásáraAz szerencsére nem. Az le sem ért az útra. A kar nyomta meg a tölcsér elejét, a jobb hátsó sarok a tölcsér felső részén kapott ott 1 centit deformálódott, kiugrott a műanyagelem a sarokból, amin a macskaszem van és nem lehet visszapattintani. Egyelőre használom így.
Válasz Gandhy #4094. hozzászólásáraA legalsó része, amin a szerelvények vannak?
Nekem M1 trend van, az is egyoldalra leszakadt még nagybátyámnál, a traktor függesztőkarjánál.
Ennek nem lett baja, csak annyi, hogy kicsit eltekeredett, tehát a tölcsér 4 sarka nincs egy magasságban.
Válasz mtz1221 #4093. hozzászólásáraBogballe L1 Plus

A tölcsér része szívta meg, deformálódott, de elszórtam vele utána 15 hektárt, a szórása, szórásképe, mennyiség rendben van.
A szokásos figyelemzavar, az egyik kar rögzítőjére nem tettem fel a tüskét.
Válasz Gandhy #4092. hozzászólásáraMilyen szóró volt, arról tegyél képeket. Csóró embör helyre bírná hozni ?
Úgy siettem a műtrágyázással, hogy egy kanyarban elveszítettem a szórót.


Nem néz ki valami fényesen szegény, pedig úgy megkedveltem.
Jöhet az új, jól megy a parasztnak.
Más:
Átszereltem a grúbert, ezt már szereti traktor húzni.
Válasz _NB_ #4090. hozzászólására
ez volt az a masina amivel prolongoztak is. Ott semmit nem kopott.
na,de tud e valaki adalèkos szuper motort?
Válasz .Richard. #4085. hozzászólásáraVolt egy srác az tesztelgetett olajokat hidegen, melegen mindjárt előtúrom.
Piotr Tester
https://www.youtube.com/@PiotrTester/videos
Shell Helix HX8 ECT 5W40 Engine Oil Test 100°C Piotr Tester
Petronas Selenia WR 5W40 Engine Oil Test 100°C Piotr Tester
Válasz _NB_ #4086. hozzászólására
Válasz .Richard. #4079. hozzászólásáraHa valaki 20000et akar mtz-be belarakni, szerintem tegyen 200 óránként 10w-40es Olajat bele, ott a trükk. 20+ éves mercedes fiat diesel autók kamionok is elmentek millió kmert, ha rendesen voltak szervizelve.
Itt a 6 hengeresnek amotorja 5000 óránál 100%os, ha mégegyszer ennyit kibír elég baj ha még gondolkodnom kell rajta hogy még kéne neki menni.
Válasz Gandhy #4078. hozzászólásáraIlyet találtam, kívancsi voltam mennyi papír van benne, nem rosszabb mint a mann.
Válasz .Richard. #4085. hozzászólásáraElvileg jó motorba inkább ártalmas, a hüvely fel van honolva olyasmi, mint a szálcsiszolás, ezen a felületen tapad meg a motor olaj, a dugattyú gyűrűk ezen az olaj filmen csúsznak.
Az adalékok meg ezt a szétterülő olajfilmet a szuper síkosító adalékukkal van hogy tönkre teszik és gyakrabban alakul ki fém a fémen súrlódás, állítólag.
Válasz Gandhy #4084. hozzászólásáraAhol használták,ott kopott a vezèrtengely bütyök. Na most nem tudni,kiloptáke vagy más volte a hiba. De a reklámban,mikor vasat koptat vassal ott tökèletes,de lehet a legolcsóbb olaj is tudja azt. Tapasztalat csak ott lehetne,aki vagy huszève használja,de semmi nem szart be ,rengeteg használatban, más gèphez kèpest.
Válasz .Richard. #4083. hozzászólásáraRégen a grafitos motorolaj adalékoknak volt rossz hírük. De nem vagyok szakértője a témának. Tapasztalatból fakadó érdemi véleményem nincs.
Válasz Gandhy #4081. hozzászólásáraMièrt?.nem a motorolajbanlèvőre gondolok,hanem a kimondottan utólagos adalèkra.
Válasz Gumóka #4080. hozzászólásáraBizonyíték?
Válasz Gumóka #4080. hozzászólásáraNémelyik inkább sietteti
Válasz .Richard. #4079. hozzászólásáraKopik.
Az adalékanyagok nem segítenek, csak késleltetnek.
Válasz mtz1221 #4077. hozzászólásáraCsak kiváncsiágkèppen,kèrdezem. Valami motor csoda adalèkrol van tudomásod? Prolong,vagy ilyesmi? Arra gondolok,hogy csodát tesz,mert nincs kopás. Na most a mi 5ezer orás kacatainktol,tudjuk,hogy max mèg ennyit elmegy de nem biztos. Na most, aki használ adalèkot,annak kibírja a többszörösèt? Mert tènylegesen bemutatott kopás csökkenèsről sehol nem kiabálnak, csak reklámokban. Van aki szerint nagyon jó. Persze,5gèpre èves 60üzemora nem öli meg.meg a boltbajáros autó sem ami a ház elött rohad el èvi 2ezer kmerrel. Na? Kopik, vagy nem?
Válasz mtz1221 #4077. hozzászólásáraMi ez a néger légszűrő?
Csak hogy tudjam hol keresni a számát.

Ezt nézte már valaki ? Mennyire van szétbarmolva ?https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/mtz-15234/h_7439137?ref=feeccbf4
Válasz MTZ1221.3 #4074. hozzászólásáraLesz kerék, izgalmamban rákerestem és a 3 méterest dobta, azon is van, bár csak hátul, viszont az hidraulikás, a 4 méteres már kívánja előre is. Persze lövök képeket és osztom.
Úgy rémlik, hogy fix keretest kértem, még épp azt veséztük a kereskedővel, hogy közútra szinte ki sem viszem, egy esetben, de az is csak 500 méter.
Válasz Gandhy #4073. hozzászólásáraEn kiallitasra nem szoktam jarni, azert mondtam, hogy ha tudsz durrants par kepet rola.
A rolmako oldala szerint a kerek jar vele, ha nincs henger, hanem ez a palca sor.
A hidro csukasos a segedvaz miatt olyan nehez, szerintem full felesleges az. 4m-el el lehet jaszkarizni. En a kapa miatt aggodnek mi az alap. A honlap szerint tobb verzio van, en a herkulest preferalnam, de bizzunk benne ez az alap.
Arban szerintem jo lesz, ahogy nezegettem a kulfoldi arakat az agro-masz aps-el van kozel azonos arban, de attol ez tobbet tud szerintem, foleg finom melonal. A csukhatost az MTZ nem tudna egesz nap mozgatni. Egy jo nap ezzel ugyis lehuzol 35-40ha-t. Igen jo lesz, mindig jobban dontesz, mint en
Válasz MTZ1221.3 #4072. hozzászólásáraOtt lesz a 4 méteres munkagép a kiállításon, az már tuti. Aki arra jár és érdekli, az A pavilon 311-es standján megtekintheti, aztán viszem haza.
Függesztett, azt egyelőre nem tudom, hogy mennyire lesz hidraulikával megtámogatva. Majdnem mindegy is, az árat viszont jelentősen befolyásolja. Azért az kérdőjel, hogy az alap és full hidraulikus közt miért van 860 kg különbség. Remélem a mélységtartó kerekek rajt lesznek az alapgépen is.
SMS-ben jelezték, a többit a helyszínen.
Válasz mtz1221 #4071. hozzászólásáraSztem meg ez az alap. Ha megy mint a repulo es melle sokat se fogyaszt, akkor nekem joez igy.
Meg kb mindenkinek. Feleslegesen nem szeret bütykölni senki, en meg foleg, mert sose érek ra.
Válasz MTZ1221.3 #4066. hozzászólásáraFelénk megvernék ha úgy adná vissza. Meg amúgy is ha leszedem, nem szeretném úgy vissza is rakni. El kéne nekem felétek adagolósnak menni.
Válasz MTZ1221.3 #4063. hozzászólásáraIgazad lehet, hogy fix vázas lesz, akkor simán 4M-n belül lesz. Bakker ezt már el is felejtettem, de a december nálam mindig felér egy elektrosokkal.
Válasz Gumóka #4059. hozzászólásáraAkkor te olyan vagy,mint Regős Bendegúz!


Válasz Gandhy #4061. hozzászólásáraVannak klipszek mikor jó belehet rakni a munkahenger szàrra mindenhova, pàlcàson hàtul tud magassàgot és dőlésszöget is.
Válasz Gandhy #4061. hozzászólásáraInkább kérjél, vagy vegyél rá 3 állású csapot, ha kevés a kör, sokkal egyszerűbb
Válasz mtz1221 #4065. hozzászólásáraDe megjegyzi hol allt. Errefele aki rendes adagolos az ugy adja vissza ahogy vittek oda neki.
Válasz MTZ1221.3 #4062. hozzászólásáraMert az első elementet nem bántsa. Ahhoz fokolja a többit.
Válasz Gumóka #4059. hozzászólásáraEz a baj, mindig rohanunk, nem erunk ra semmire. Na ezen kene valtoztatni… En mar 3 eve akarok, de sose jon ossze, na majd iden.
Válasz Gandhy #4061. hozzászólására4m-es fix lesz nem? A csukhatos szerintem 2tonna felett van. Az inkabb felig fuggesztettbe menne. Fix vazasba lehet kell 3 kor.
Inkabb tegyel csapokat es miutan kinyitottad atvaltod es hasznalod a masik kort. Utvalto szelep van nekem is beteve, 1 ev atdugdodas utan atszereltem
Válasz mtz1221 #4060. hozzászólásáraNekem eddig Sipos mindig ugy adta vissza. A hagyomanyosokat sose allitottam adagolo felujitas utan. Felraktam es ment mint elotte. Igaz nekem mindig gyari erteken van a 892. A 82-es volt rakosgatva.
Válasz MTZ1221.3 #4058. hozzászólásáraHolnap rá is kérdezek, hogy beér-e a jövő héten. Én sem számolnék 4M fölé, de ki tudja.
Azzal lehetek majd gondban, hogy hány hidraulika kört kér.
Keret nyitás, mélységtartó kerék, rögrendező, ezt 3-nak számolnám. Max. nyitás után átdugdosom.