Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz dnsv #2483. hozzászólásáragyári MTZ kat3-as golyósvégűt lecseréltettem, gyári MTZ kat3-as gyorskapcsolósra, Horton tették rá és a nem minősítem őket, de tegnap szembesültem a kat2-vel
Válasz horvath.agro #2473. hozzászólásáraki tudnám, de más oka, mivel angol op. rendszert kell használnom, angol környezettel és ott azért nagy segítség, még ha néha téved is
Válasz mtz1221 #2484. hozzászólásáraNekünk lehet az a baj, hogy nagy az osztás köze. 15cm-es osztásban van.
A fő gond nálunk az volt, hogy a nedves talajt a gyűrűk maguk közzé préselték. A talaj szalonnás lett amit hagyott, főleg miután megszáradt. Illetve tele is ment a henger és a pucolók miatt bedúrt. Levettem a pucolót, így csak egy sárhengerré átváltozik és lehet vele dolgozni.
STS henger lenne a jó, de függesztettben duplasoros nem tudom mit művelve a traki hátuljával. Kitaláljuk mi lesz. Addig van helyette csöves henger.
Válasz Gandhy #2471. hozzászólásáraAzt kell még megnézni, hogy a CAT kampós szár milyen hosszú.
Mert nekünk a Helti lazítót nem gond felakasztani, de ami haveréknak van CAT kampós, annál alakítani kellett a felfogatást, mert nem tudta felakasztani a lazítót (nem tudott nyitni annyit a karokon). Én a gyárit preferálom, igaz rossz felakasztani, de ezzel nem volt bajom még. Elég erős és biztos nem fog elszakadni, mivel egy anyagból van az egész.
Válasz Gandhy #2471. hozzászólásáraÉn Cat3-ast tennék rá. Nekünk is az van. De elmegy rajta a Cat2 is. Ha a szárak egyforma vastagok akkor hagynám úgy. A gyári 1221-é vastagabb mint a kampós CAT3-as én hagytam úgy.
Habiba is lehet kapni olyan golyót ami kellhet esetleg.
a golyós/hagyományos Két 3-as vonólapokat kicseréltettem gyári gyomcsatlakozósra és vettem bele 3-as golyókat, hát nem fért bele, látom ám, hogy a kampók Két 2-esek.
Jó ez így nekem, vagy erre a Két 3 kell?
Első felindulásomban máris megnyugodtam, ha vennem kell 3-ast, ez pont jó lesz a 1025-re
Válasz mtz1221 #2463. hozzászólásáraannyi időm sem volt, tegnap, ma holnap, hogy megnézzem, de vasárnap majd felhajtom a motorháztetőt, vagy burkolatot és megnézem, hogy mit is vettem és lefotózom
a nyomtáv 210 körül, majd itthon kitalálom, hogyan tovább és kihúzzuk, gumisnál megnéztem az 520-as szélességet, hát nem lett olcsóbb, BKT 300ezer nettó a bekerülési ára és március 15-én áremelés a gumi piacon
ja, és rendelnem kell bele egy ülést, az még elmaradt, meg golyókat kell vennem a vonólapok gyorskapcsolóiba
és most, hogy kitört a háború, azt hiszem egyre nehezebb és drágább lesz majd MTZ-hez jutni, lehet, le kéne fóliáznom és 2 év múlva eladni 20 milláért
Válasz Zsolty 79 #2464. hozzászólásáraAhol kapcsolod be az elsőhajtást. Ott a dobozban van egy sokvezetékes csatlakozó, abból kell kilámpázni melyikhez jön áram ha rá lépsz a fékre. És azt kihúzod.
Válasz Gandhy #2451. hozzászólásáraFéklámpa vezetékjét találd meg hogy ne kapcsolgassa az elejét minden fékezésnél. Pár képet azért dobhattál volna már nekünk, azt gondoltuk megérdemeljük. Mekkora lett a végén a nyomtáv ???
Válasz Gabi 07 #2458. hozzászólásáraAnno egy barátnőm azon röhögött mikor Zegen a flexben kollégájátol hallotta,hogy szünedvan. Mondja nem szünet? De az, szünedvan. Dvel. Menjünk !Kajálunk. erre ő mint szolnoki aszongya nemá. náluk a nemá is jelent valamit. Napi 60 szor mondta legalább. Pedig az nem is Vazs megye.
Válasz mtz1221 #2441. hozzászólásáraVan benne úszó helyzet.
Rögzített helyzet is van.
Az még nem volt bejáratva (bekopva) Oroszosan működött még. Idő kell hogy átvegye a magyar virtust!
Válasz Gandhy #2442. hozzászólásáranem volt időm foglalkozni vele, műtrágyáztam, boronasimítóztam a másikkal, de párszor azért beültem és arrébb jártam vele, mert mindig útban volt
4091 hozzászólás
Válasz Gandhy #2490. hozzászólásáraHa nem lesz hozza alkatresz akkor 70-80Ft/kg a realis ara
"NATO-tagállamok vezetői: a világ Oroszországot és Fehéroroszországot is felelősségre fogja vonni tetteikért"
szerintem Afrikába és Ázsiába mennek ezentúl az MTZ szállítmányok
asszem veszek gyorsan egy Steyr-t ezt meg beteszem a vitrinbe, mert hamarosan Fendt-ára lesz
H.agro pozitív hozzáállása meglepett, azt gondoltam volna, hogy Ő a kat1-et javasolja majd
Válasz dnsv #2483. hozzászólásáragyári MTZ kat3-as golyósvégűt lecseréltettem, gyári MTZ kat3-as gyorskapcsolósra, Horton tették rá és a nem minősítem őket, de tegnap szembesültem a kat2-vel
szerintem a vonószár ugyanaz, csak a kampó más
Válasz mtz1221 #2476. hozzászólásárade igen, kedden kapom kat2 hármas lyukkal
Válasz horvath.agro #2473. hozzászólásáraki tudnám, de más oka, mivel angol op. rendszert kell használnom, angol környezettel és ott azért nagy segítség, még ha néha téved is
Válasz mtz1221 #2484. hozzászólásáraNekünk lehet az a baj, hogy nagy az osztás köze. 15cm-es osztásban van.
A fő gond nálunk az volt, hogy a nedves talajt a gyűrűk maguk közzé préselték. A talaj szalonnás lett amit hagyott, főleg miután megszáradt. Illetve tele is ment a henger és a pucolók miatt bedúrt. Levettem a pucolót, így csak egy sárhengerré átváltozik és lehet vele dolgozni.
STS henger lenne a jó, de függesztettben duplasoros nem tudom mit művelve a traki hátuljával. Kitaláljuk mi lesz. Addig van helyette csöves henger.
Válasz dnsv #2483. hozzászólásáraMi a gondod az ékgyűrűssel ??? Itt a csernozjomon szántás után is lehet hátránya a kombinátoron ???
Válasz Gandhy #2471. hozzászólásáraAzt kell még megnézni, hogy a CAT kampós szár milyen hosszú.
Mert nekünk a Helti lazítót nem gond felakasztani, de ami haveréknak van CAT kampós, annál alakítani kellett a felfogatást, mert nem tudta felakasztani a lazítót (nem tudott nyitni annyit a karokon). Én a gyárit preferálom, igaz rossz felakasztani, de ezzel nem volt bajom még. Elég erős és biztos nem fog elszakadni, mivel egy anyagból van az egész.
Válasz Gandhy #2471. hozzászólásáraÉn Cat3-ast tennék rá. Nekünk is az van. De elmegy rajta a Cat2 is. Ha a szárak egyforma vastagok akkor hagynám úgy. A gyári 1221-é vastagabb mint a kampós CAT3-as én hagytam úgy.
Habiba is lehet kapni olyan golyót ami kellhet esetleg.
Válasz horvath.agro #2480. hozzászólásáraAkkor nem "szóltam", azért irtam hogy (szerintem).
Válasz csferri #2479. hozzászólásárade, van kat 2/3 golyó...
Válasz mtz1221 #2476. hozzászólásáraBocs , másra gondoltam, szerintem nem.
Válasz mtz1221 #2476. hozzászólásárade
Válasz horvath.agro #2475. hozzászólására
Válasz Gandhy #2471. hozzászólásáraNem lehet olyan golyót venni hogy 2/3-as ???
Válasz csferri #2474. hozzászólására
Válasz Gandhy #2471. hozzászólásáraÉn a helyedbe K3-.ast tennék rá, nem tudhatod hogy később nem e lesz olyan munkagéped amihez az kell.
Válasz Gandhy #2471. hozzászólásáraboven eleg a kat 2/2 ugyse tud akkora gepet felemelni ami indokolna a kat 3/2-t
a javitast meg ki tudod kapcsolni...
Válasz Gandhy #2471. hozzászólásárakét = kat
olyanokat javít a mesterséges intelligencia, hogy a fal adja a másikat
Válasz Gumóka #2470. hozzászólásárana szóval, kezdődik
a golyós/hagyományos Két 3-as vonólapokat kicseréltettem gyári gyomcsatlakozósra és vettem bele 3-as golyókat, hát nem fért bele, látom ám, hogy a kampók Két 2-esek.
Jó ez így nekem, vagy erre a Két 3 kell?
Első felindulásomban máris megnyugodtam, ha vennem kell 3-ast, ez pont jó lesz a 1025-re
Válasz Gandhy #2469. hozzászólásáraKronehitet szoktam arra hallgatni
De ajánlom a Dankót, ha idegállapotba kerülök, mindig megnyugtat
Válasz Gumóka #2468. hozzászólásáraitt az FM Vier(4) a menő a csajoknál
Válasz Gandhy #2467. hozzászólásáraMeghagyod csajozósnak, rádió legalább van benne, Dankó rádió 100.8 Fm, aztán jampizhatsz Szombathelyen
Válasz mtz1221 #2463. hozzászólásáraannyi időm sem volt, tegnap, ma holnap, hogy megnézzem, de vasárnap majd felhajtom a motorháztetőt, vagy burkolatot és megnézem, hogy mit is vettem és lefotózom
a nyomtáv 210 körül, majd itthon kitalálom, hogyan tovább és kihúzzuk, gumisnál megnéztem az 520-as szélességet, hát nem lett olcsóbb, BKT 300ezer nettó a bekerülési ára és március 15-én áremelés a gumi piacon
ja, és rendelnem kell bele egy ülést, az még elmaradt, meg golyókat kell vennem a vonólapok gyorskapcsolóiba
és most, hogy kitört a háború, azt hiszem egyre nehezebb és drágább lesz majd MTZ-hez jutni, lehet, le kéne fóliáznom és 2 év múlva eladni 20 milláért
Válasz mtz1221 #2465. hozzászólásáraköszönjük mindenki nevében
Válasz Zsolty 79 #2464. hozzászólásáraAhol kapcsolod be az elsőhajtást. Ott a dobozban van egy sokvezetékes csatlakozó, abból kell kilámpázni melyikhez jön áram ha rá lépsz a fékre. És azt kihúzod.
Válasz mtz1221 #2463. hozzászólásáraüdv erre a vezeték kérdést kifejtenéd hogy hol van tanuljunk a más hibáiból pl üdv
Válasz Gandhy #2451. hozzászólásáraFéklámpa vezetékjét találd meg hogy ne kapcsolgassa az elejét minden fékezésnél. Pár képet azért dobhattál volna már nekünk, azt gondoltuk megérdemeljük. Mekkora lett a végén a nyomtáv ???
Válasz Gabi 07 #2458. hozzászólásáraAnno egy barátnőm azon röhögött mikor Zegen a flexben kollégájátol hallotta,hogy szünedvan. Mondja nem szünet? De az, szünedvan. Dvel. Menjünk !Kajálunk. erre ő mint szolnoki aszongya nemá. náluk a nemá is jelent valamit. Napi 60 szor mondta legalább. Pedig az nem is Vazs megye.
Válasz Gabi 07 #2460. hozzászólásáraavagy vazs megye vazsvár, ott terem a legvár
Válasz Gabi 07 #2458. hozzászólásáraMikor Szombathelyen katonáskodtam volt egy vas megyei tájszólást kifigurázó "mondóka"
Előre is én kérek elnézést!
Vazs megye vazsvár
Zsírozsgenyér legvár
Kezskeny vágány kizsvazsút
A vonat mem áll meg csak lazsít
Válasz .Richard. #2457. hozzászólásáralegvár
Válasz .Richard. #2457. hozzászólásáraLegvár!
Válasz horvath.agro #2455. hozzászólásáraGandhy értette. igaz Vazs megyeijessen illen a lekvár.
Válasz horvath.agro #2455. hozzászólásáraez egy rejtjeles kódolt üzenet
Válasz .Richard. #2453. hozzászólásárahogy micsoda? ez magyarul is elérhető valahol, amit mondani akarsz?
Válasz .Richard. #2453. hozzászólásárapersze, hogy hibás, de a Kék Mauritius a világ egyik legdrágább bélyege és épp azért, mert hibás
Válasz Gandhy #2451. hozzászólásáraNe Horváth agro. mtz kiköt kiiktat. Kibsz. Fsznak sem kell. Azt a gép a hibás?
azért volt egy kis szerencsém is, múlt csütörtökön 355-ös euróval forintosítottuk a traktort, ma 371 felett volt, az 563ezer plusz pénz lenne?
Válasz Gabi 07 #2450. hozzászólásáramár megtaláltam a harangszó csatlakozóját, de még nem húztam szét, nehogy garancia vesztés legyen belőle
Válasz Gandhy #2449. hozzászólásáraA harangszóra, mert majdnem rohantál a templomba!
Válasz Gabi 07 #2447. hozzászólásáraegyelőre nem tudok érdemi infót adni, az árpavetés most lefoglal, de utána aztán belevágok a 1221-es történetbe
nagyon modern, 21. századi, tolatáskor majd kiugrottam a gépből, el kezdett harangozni
Válasz Gabi 07 #2446. hozzászólására
Válasz Gandhy #2442. hozzászólásáraAkkor jó.
Komolyan aggódtam, hogy "némasági" fogadalmat tettél örömödben, vagy bánatodban!
Válasz mtz1221 #2441. hozzászólásáraVan benne úszó helyzet.
Rögzített helyzet is van.
Az még nem volt bejáratva (bekopva) Oroszosan működött még. Idő kell hogy átvegye a magyar virtust!
Válasz Gumóka #2444. hozzászólásáraegy mindig, esetenként kettő is
Válasz Gandhy #2443. hozzászólásáraSzóóóóval van 3 traktorod, amiből egy mindig útban van... Értem én....
Válasz Gandhy #2442. hozzászólásáranem volt időm foglalkozni vele, műtrágyáztam, boronasimítóztam a másikkal, de párszor azért beültem és arrébb jártam vele, mert mindig útban volt
Válasz Gabi 07 #2439. hozzászólásárameló volt ma és igen, reggel 7-kor legördült a trélerről és húha