Válasz Gabi 07 #2066. hozzászólásárabevonuláskor közölte velünk a hadkieg-es ezredes, hogy hoztak egy törvényt, 50 km-es sugarú körön belül kell elhelyezni a katonákat, mondtam is magamban másnap, ha ezt tudom, hogy ilyen közel van Debrecen, már elstoppoltam volna párszor a haverokkal
Válasz Gandhy #2063. hozzászólásáraJa egy honvéd dandár volt.
Mi nagyon utáltuk őket, ők meg minket. Úgy örököltük az útálatot az ötegeinktől.
Úgy hívtak bennünket mocskos kutyák, mi meg őket mocskos nyulak.
Régi szép idők!
Amúgy mi lett a sorsa nálatok a "vörös bika szállónak" mi így hívtuk (volt határőr laktanya).
94 ben vendégeskedtem ott majd egy évet! A műszaki századba.
Válasz Gandhy #2055. hozzászólásáraÚgy legyen.!
Az adagolóra visszatérve, általában az alsó mot.ford tartományban erőtlen (a fórumon ez jött le).
A faluba aki utánunk vette a 1523.3-ast annál is ez a szitu, mondtam neki hol állíthat rajta (azóta nem beszéltem vele)
Nekem viszont terhelve indulásnál semmi gond nem volt, de nagyobb fordulaton 1600-1700, elfogyott az erő. Csak vissza kapcsolva pörgött ki rendesen. Éreztem hogy nem az igazi, mivel volt hasonlítási alapom a 16145-ös crystal.
Így úgy voltam vele, hogy megpróbálok álítani rajta (max ha nem jön be, marad az adagolós)
Egy fél fordulat ráálítás, és nem ismertem a gépre!
Nagyon bika lett utána!
Majd meglátod a tied milyen lesz, ráérsz akkor agyalni rajta.
Válasz Gabi 07 #2051. hozzászólásáravégülis, ha összegezzük a napokban kapott információkat, akkor van általában a xar MTZ és van a nagyon xar.
nekem eddig marha nagy szerencsém volt, már kétszer kifogtam a xart, a három a magyar igazság elve alapján, remélhetőleg most is egy probléma mentes xart kapok
Válasz Gandhy #2048. hozzászólásáraEgy évet kb.
De az AgroRoll-osok már garancia idő alatt megcsináltatják annak aki kéri.
Ha az az adagolós nem tetszik, akkor ők veszik le neked és aztán meg vissza is rakják garancia fejében.
Én nem várnék vele az fix, mert ha nem úgy van belőve akkor csúsztatgatni kell a kuplungot. Sok 1221-el ez a baj, hogy a paraszt sajnál rá 40ezret és csúsztatgatja a kuplungot. Majd ideír a fórumba, hogy szar az MTZ. Közbe meg csak nincs beállítva a gép.
Válasz Gandhy #2042. hozzászólásáraIgazából én is úgy vagyok vele, ha egyszer lesz pénzem másik traktorra, az öreget megtartom. Egyrészt az első saját pénzen vett traktorom, ki van fizetve, évi 9000 a biztosítása, meg 5 évente a vizsga, de ha muskátlitartónak használom, még ideiglenesen kivonathatom.
Bár ez nem tudom melyik krisztus idejében következne be, de azért néha megálmodom
Válasz Gandhy #2043. hozzászólására100% hogy csak össze lesz dobálva az adagoló. Beállított adagoló biztos, hogy nincs onnan a gyárból.
Ha minden adagolót feltennének a padra akkor jóval drágább lenne az.
Az enyém se volt gyenge, de miután be lett állítva aztán már nincs terhelés csak kevés súly.
Válasz Gandhy #2039. hozzászólásáraSzúnyogháló, van drótszövetes is. 2 év után jöttünk rá mi is. Lett neki lemezből csinálva egy laposvas keret, aztán annyi.
Válasz dnsv #2038. hozzászólásáranem tudom, ez milyen beállítással jön, de a kereskedő mondta, hogy pár éve hoztak egyet és a tulaj padon(úgy emlékszem) bemérette, azt 162 Le-vel küldte a Lukasenka
Válasz Gandhy #2039. hozzászólásáraha évvégén az lesz a véleményem, hogy nem tetszik, karácsonyra a tiéd,
annyit azért tudj, hogy néha megyek egyet, pl. mint tegnap is (1025 aksi halál) az 550E-vel és bírom az öreget is
Válasz Gumóka #2037. hozzászólásárarendszám elől még nem volt rajt, egyszer kereste a rendőr, elővettem az ülés mögül
a turbóhűtő az egy halál, beszív a két hűtő közé amit csak tud, kifújatás semmit nem ér, ki kell kaparásznom, időnként ki is kell billentenem, hogy kiszedjem a kukorica csuhét
Válasz Gumóka #2037. hozzászólásáraA 1221 nemigen fog melegedni.
Nekem rajta van a burkolat mindig és még sose ment feljebb 80 fok felé. Pedig nekem nem is a gyári beállítás van belőve.
Válasz Gandhy #2033. hozzászólásáraA 1025 nálunk is melegedett, pedig az még a lemezburkolatos volt. Ott szerintem kicsi volt a hűtő a motor teljesítményéhez, meg az még nem volt cooleres sem. Minden reggel fújatni kellett, a rendszámot meg levettük az elejéről.
De ha ennyire nem tetszik, add nekem az újat is, majd én elmérgelődök rajta helyetted
Válasz B.Bali #2032. hozzászólásáraúgy tűnik, ezzel az új kasznival eszükbe jutott, hogy nem árt a több levegő a hűtésnek?
a 1025-ről nekem minden burkolatelemet le kellett szednem, ami mozdítható volt, hogy ne párologjon el a blokk
Válasz dnsv #2028. hozzászólásáraén el akartam pótolni a Hortiakkal, hogy ráfizetek, csak tegyenek rá 520-as gumit, de hallani sem akartak róla, régi, begyöpösödött mentalitás, arra sem voltak hajlandóak, hogy lecseréljék kampósra a függesztőkarocat, de azt most elvileg a kereskedő intézi
Válasz Gandhy #2025. hozzászólásáraMert ez úgy van kitalálva, hogy töltsd fel a kereket vízzel.
Nekünk a könyvébe le van írva, hogy mennyit lehet bele tölteni. Ha érdekel beszkennelem.
Amúgy a Fendtek se túl nagy gépek, arra is lehet akasztgatni súlyokat bőven. Bár az MTZ és a Fendt nem említhető egy lapon, csak mondom, hogy arra is külön kell aggatni súlyokat nem egy dög nehéz gép az se. Bár végülis jó ez, mert így ha leaggatod a súlyokat tudsz vele vetni, permetezni, sorközművelni, magágykészíteni, nem lesz nagy taposás. Én még mindig agyalok, hogy veszek rá 520-as gumikat, 18,4-es helyett
4127 hozzászólás
Válasz Gandhy #2076. hozzászólásáraRákérdezhetnél!
Válasz fexco #2075. hozzászólásáraholnap megyek a gumisomhoz a traktorért, Ők mindent tudnak, hasonló szakma, mint a fodrász
Válasz Gandhy #2074. hozzászólásárapár napja voltam ott.vettem egy kia sorentot tőlük.
Válasz fexco #2072. hozzászólásáravalamit kinéztél náluk? ha fontos, szerintem leinfózhatom őket, kisváros Szombathely
Válasz fexco #2071. hozzászólásáranem ismerem, általában behozzuk, ha kell valami
viszont a közelében van a Miamax, Őket igen és nincs rájuk panasz
Válasz Gandhy #2068. hozzászólásáranyugodtan,amit gondolsz.azt se tudják,létezik e ez az oldal!!
Válasz Gandhy #2068. hozzászólásárabocs mindenkinek az offé!!
autóskáláról vélemény??
Tude valaki a hidrolikával kacsolatba valami segiteni.
Az enyémbe elment a hidrolika nem emel és a sebváltóbasem mutat olajnyomást.
Válasz Gabi 07 #2066. hozzászólásárabevonuláskor közölte velünk a hadkieg-es ezredes, hogy hoztak egy törvényt, 50 km-es sugarú körön belül kell elhelyezni a katonákat, mondtam is magamban másnap, ha ezt tudom, hogy ilyen közel van Debrecen, már elstoppoltam volna párszor a haverokkal


Válasz fexco #2067. hozzászólásáraigen
Válasz Gandhy #2065. hozzászólásáraszombathelyi vagy??
Válasz Gandhy #2065. hozzászólásáraTéged sem a szomszédba vittek!
Válasz Gabi 07 #2064. hozzászólásáranem ismertem a szombathelyi laktanyákat, a bevonulásom második éjszakáján Debrecenben hajtottam álomra a fejem


Válasz Gandhy #2063. hozzászólásáraJa egy honvéd dandár volt.
Mi nagyon utáltuk őket, ők meg minket. Úgy örököltük az útálatot az ötegeinktől.
Úgy hívtak bennünket mocskos kutyák, mi meg őket mocskos nyulak.
Régi szép idők!
Válasz Gabi 07 #2061. hozzászólásárakicsit arrébb, a honvéd laktanyából börtön lett, a parkettás, itt kapott sztrókot a Molnár Ricsi
Válasz Gabi 07 #2061. hozzászólásáraaz sincs messze onnan, haha
Válasz Gandhy #2060. hozzászólásáraJó hogy nem börtön!
Pedig volt pár ketrec az idegen rendészeti körletbe(ahol a határsértők várták a sorsukat)!
Válasz Gabi 07 #2058. hozzászólásáraa rendőrségé lett, ott van a traffipax központ, onnan mennek a sárga csekkek és úgy emlékszem a 112-es is ott van
Válasz Gabi 07 #2058. hozzászólásáraGandhy nak címezve!
Amúgy mi lett a sorsa nálatok a "vörös bika szállónak" mi így hívtuk (volt határőr laktanya).
A műszaki századba.
94 ben vendégeskedtem ott majd egy évet!
Válasz Gandhy #2055. hozzászólásáraÚgy legyen.!


Az adagolóra visszatérve, általában az alsó mot.ford tartományban erőtlen (a fórumon ez jött le).
A faluba aki utánunk vette a 1523.3-ast annál is ez a szitu, mondtam neki hol állíthat rajta (azóta nem beszéltem vele)
Nekem viszont terhelve indulásnál semmi gond nem volt, de nagyobb fordulaton 1600-1700, elfogyott az erő. Csak vissza kapcsolva pörgött ki rendesen. Éreztem hogy nem az igazi, mivel volt hasonlítási alapom a 16145-ös crystal.
Így úgy voltam vele, hogy megpróbálok álítani rajta (max ha nem jön be, marad az adagolós)
Egy fél fordulat ráálítás, és nem ismertem a gépre!
Nagyon bika lett utána!
Majd meglátod a tied milyen lesz, ráérsz akkor agyalni rajta.
Válasz Gandhy #2054. hozzászólásáraElotoltes kell jo helyen. A fotengelyen van jeloles.
Válasz Gabi 07 #2051. hozzászólásáravégülis, ha összegezzük a napokban kapott információkat, akkor van általában a xar MTZ és van a nagyon xar.

nekem eddig marha nagy szerencsém volt, már kétszer kifogtam a xart, a három a magyar igazság elve alapján, remélhetőleg most is egy probléma mentes xart kapok
Válasz dnsv #2052. hozzászólásáraén sem gondoltam sokat várni, kicsit megjáratom, aztán ahogy vállalják le is adom
Válasz Gabi 07 #2051. hozzászólásáranem en nem boldogultam vele hanem az a munkaval...
Válasz Gandhy #2048. hozzászólásáraEgy évet kb.
De az AgroRoll-osok már garancia idő alatt megcsináltatják annak aki kéri.
Ha az az adagolós nem tetszik, akkor ők veszik le neked és aztán meg vissza is rakják garancia fejében.
Én nem várnék vele az fix, mert ha nem úgy van belőve akkor csúsztatgatni kell a kuplungot. Sok 1221-el ez a baj, hogy a paraszt sajnál rá 40ezret és csúsztatgatja a kuplungot. Majd ideír a fórumba, hogy szar az MTZ. Közbe meg csak nincs beállítva a gép.
Válasz horvath.agro #2006. hozzászólásáraHa a legdebilebb is elvan az mtzvel, az hogy lehet hogy te nem boldogultál vele?





Nem ütötted meg a szintet!
Válasz Gandhy #2048. hozzászólásáraGarancia lejártával szokták csinàltatni!
Válasz Gandhy #2047. hozzászólásáraHa nem akarsz xanaxot szedni ...
Válasz dnsv #2045. hozzászólásáramennyit vártál az adagoló levéttel?
Válasz Gumóka #2044. hozzászólásáraén is gondoltam rá, de kapják be, én tuningoljam a xarukat?
Válasz Gandhy #2042. hozzászólásáraIgazából én is úgy vagyok vele, ha egyszer lesz pénzem másik traktorra, az öreget megtartom. Egyrészt az első saját pénzen vett traktorom, ki van fizetve, évi 9000 a biztosítása, meg 5 évente a vizsga, de ha muskátlitartónak használom, még ideiglenesen kivonathatom.

Bár ez nem tudom melyik krisztus idejében következne be, de azért néha megálmodom
Válasz Gandhy #2043. hozzászólására100% hogy csak össze lesz dobálva az adagoló. Beállított adagoló biztos, hogy nincs onnan a gyárból.
Ha minden adagolót feltennének a padra akkor jóval drágább lenne az.
Az enyém se volt gyenge, de miután be lett állítva aztán már nincs terhelés csak kevés súly.
Válasz Gandhy #2039. hozzászólásáraSzúnyogháló, van drótszövetes is. 2 év után jöttünk rá mi is. Lett neki lemezből csinálva egy laposvas keret, aztán annyi.
Válasz dnsv #2038. hozzászólásáranem tudom, ez milyen beállítással jön, de a kereskedő mondta, hogy pár éve hoztak egyet és a tulaj padon(úgy emlékszem) bemérette, azt 162 Le-vel küldte a Lukasenka
Válasz Gandhy #2039. hozzászólásáraha évvégén az lesz a véleményem, hogy nem tetszik, karácsonyra a tiéd,

annyit azért tudj, hogy néha megyek egyet, pl. mint tegnap is (1025 aksi halál) az 550E-vel és bírom az öreget is
Válasz dnsv #2038. hozzászólásáraa 1025 sem melegedne, csak a kettő közé betömődés a halála
Válasz Gandhy #2039. hozzászólásáraés a biztonság kedvéért, megfújatta velem a szondát is, mondtam neki, mekkora szerencsém van, pont ma nem ittam
Válasz Gumóka #2037. hozzászólásárarendszám elől még nem volt rajt, egyszer kereste a rendőr, elővettem az ülés mögül

a turbóhűtő az egy halál, beszív a két hűtő közé amit csak tud, kifújatás semmit nem ér, ki kell kaparásznom, időnként ki is kell billentenem, hogy kiszedjem a kukorica csuhét
Válasz Gumóka #2037. hozzászólásáraA 1221 nemigen fog melegedni.
Nekem rajta van a burkolat mindig és még sose ment feljebb 80 fok felé. Pedig nekem nem is a gyári beállítás van belőve.
Válasz Gandhy #2033. hozzászólásáraA 1025 nálunk is melegedett, pedig az még a lemezburkolatos volt. Ott szerintem kicsi volt a hűtő a motor teljesítményéhez, meg az még nem volt cooleres sem. Minden reggel fújatni kellett, a rendszámot meg levettük az elejéről.

De ha ennyire nem tetszik, add nekem az újat is, majd én elmérgelődök rajta helyetted
Válasz B.Bali #2035. hozzászólásáraműanyag, a régebbi dizájn, aminek a teljes oldala eltüntethető, szerencsémre
, van egy olyan, aminek már nem
Válasz Gandhy #2033. hozzászólásáraAkkor a tiéd műanyag burkolatos ?Azokat szokták leöltozteni !????
Válasz dnsv #2028. hozzászólásáraa Kubotát azzal kértem, ha megjön átrakom
Válasz B.Bali #2032. hozzászólásáraúgy tűnik, ezzel az új kasznival eszükbe jutott, hogy nem árt a több levegő a hűtésnek?


a 1025-ről nekem minden burkolatelemet le kellett szednem, ami mozdítható volt, hogy ne párologjon el a blokk
Válasz Gandhy #2031. hozzászólásáraA rendszàmot fell kell rakni a fülkére előre
Ott jobban is néz ki.
néztem az elejét a gépnek, nem nagyon látok helyet a rendszámnak, gondolom a tajgán az úgysem kell
Válasz dnsv #2028. hozzászólásáraén el akartam pótolni a Hortiakkal, hogy ráfizetek, csak tegyenek rá 520-as gumit, de hallani sem akartak róla, régi, begyöpösödött mentalitás, arra sem voltak hajlandóak, hogy lecseréljék kampósra a függesztőkarocat, de azt most elvileg a kereskedő intézi
Válasz mtz1221 #2026. hozzászólásárasliccluk?
Válasz Gandhy #2025. hozzászólásáraMert ez úgy van kitalálva, hogy töltsd fel a kereket vízzel.

Nekünk a könyvébe le van írva, hogy mennyit lehet bele tölteni. Ha érdekel beszkennelem.
Amúgy a Fendtek se túl nagy gépek, arra is lehet akasztgatni súlyokat bőven. Bár az MTZ és a Fendt nem említhető egy lapon, csak mondom, hogy arra is külön kell aggatni súlyokat nem egy dög nehéz gép az se. Bár végülis jó ez, mert így ha leaggatod a súlyokat tudsz vele vetni, permetezni, sorközművelni, magágykészíteni, nem lesz nagy taposás. Én még mindig agyalok, hogy veszek rá 520-as gumikat, 18,4-es helyett