Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR409.17 FtUSD398.72 FtCHF435.73 FtGBP492.85 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz mtz1221 #1882. hozzászólásáramo.-n nem is huzhatbad ezt a 2 kocsit igy ez az egyik, a masik meg ha megdurrantod buzaval akkor egy is sok neki, nem hogy 2.
ezek 18 tonnas potok ha jol gondolom, a szergely meg huzhat vagy 22t-at papiron kb.
mondjuk a balkan az mas, ott mindent is lehet.
Válasz dnsv #1885. hozzászólásáraNekem mindegy vesz e valaki MTZ-t vagy sem.
De leírom tapasztalataim nyugodt szívvel.
55e t pedig megtartjuk jàtszani.
Válasz Dvili #1881. hozzászólásáraEgy valamit nem értek. Miért mindig a kuplung a téma? A kuplung miatt szar egy mtz? Csak a kuplung miatt? Lába nincs a traktorosnak, amivel nyomja? Vagy?
Nekem az öreget szét kellett húzni, igaz nem a kuplung miatt, a pajzsnál jött az olaj, ekkor kapott egy új tárcsát 6000 forintért, aztán megy 3éve, de itt a régi tárcsa is, tartalékba, igaz nekem csak évi 300-350 órát megy.
Mindent csinál a gép, nincs másik. De én tárcsázok, szántok, lazítok, vetek úgy, hogy ameddig benne vagyok a forgóban én nem kuplungolok, inkább nagyobb a szegés. Sőt, szokásom kuplung nélkül üresbe löködni. Nincs is vele bajom.
Írom, itt van 1025, a garanciás javítások miatt többet szenvedtünk vele, mint miután öregapám nyúlt bele és rakta rendbe. Közel 8000 óra van benne és megy, váltó motor gyári. 1500-nál esett be a kuplungpedálja, 1 csapágycserével 1 délután alatt megoldódott. Aztán tényleg nem vitrines gép.
Itt egyébként senki nem mondta azt, hogy egy nyugati szar, nem is az a topik, de olyanok alkotnak véleményt, akiknek nincs hozzá tapasztalata. 6 hengeresről beszélek. Igaz a 1025 se az, de sok mindenben már az is más, mint a kistesók.
Aztán csak az a bosszantó, hogy hiába mond valaki mást, akinek van is ilyen, azt burkoltan nézik hülyének, csak nem mondják ki. Mert ilyen a berögződése, hogy szar. Szöveg az van, teljesítmény meg 0.
Nem jobb, mint a nyugati persze, de ennek is van előnye, meg hátránya is, de ettől függetlenül nem kell elásni, érdekes, akinek van, nem panaszkodik a 6hengeresre.
1 a lényeg, minden éremnek két oldala van. Legyen véleményed, csak legyen alapja is és ne annak akard megmagyarázni, hogy kohószökevénye van, aki pár ezer órát már belerakott.
Én meg azt mondom, hogy itt senki más nem bánta meg. Legalább 20 tulajt ismerek. Egy se szerel. Nem lehet hogy ott a kormány meg az ülés közti alkatrész a hibás?
Gyanítom. Senki nem a maga ellensége, minek hazudna itt bárki? MTZ-t se forgalmaz itt közülünk senki.
Látod én meg Landinit nem vennék, mert itt mind széthullott, mégse írom, hogy hülye aki az vesz. Vagy osztanám az észt a Landini topikba.
Én az ilyen apuci kisfiának amúgy se nagyon adnék a vélemenyére. 1 nap alatt bármilyen gépet szét lehet ütni. Akár fogadok is veled, elmegyek nálatok saját költségen és megmutatom.
Válasz dnsv #1883. hozzászólásáraEmlèkeznél, írtam már van faluban 1221. Ha pontosan írom megjelölèst. Egy hulladék.
Már jó párszor szétkaptàk. Ahogy írtam koràbban aki szeret szerelni MTZ-t vesz.
Ők is azért vettèk mert olcsó. Landini pàr millióval lett volna dràgàbb ; tulaj fia megmondta a tutit ő azt vette volna ha rajta múlik.
Kb azóta párszor megbàntàk.
Nekünk a négy hengeres végülis egész jól elment. Igaz csak 52 ha van, szántott is eleget, mivel 17-ig csak ez a gép ment. Ez vetett, permetezett mindent csinált és csak 2003-2022-ig ment el a kuplung. Most lesz cserés, valóban 2003-ban kellett szerelni 2 évesen, egy szar kinyomó csapágy miatt, de azóta a gyári kuplung van benne.
Még mindig csak a 4 hengeres MTZ-t ismered sajna és fogalmad nincs milyen a 1221, így releváns véleményed a 4 hengeresről lehet. Amit el is fogadunk.
De már komolyan olyan vicces, hogy a nyugati sose megy tönkre
Ja tudom, amelyik föld nyugati géppel van művelve 2x annyit is terem és fele annyi gázolajat is eszik. Sőt néha még termeli is a gázolajat.
Válasz Dvili #1881. hozzászólásáraEbben teljesen igazad van. Most tartok kuplungozás előtt, vagy kibírja a 4500 órát vagy nem. És csak ekét tárcsát grubert kombinátort, meg ősszel két kis pótot szokott húzni. De mindegy is, ti jobban tudjátok.
Én elhiszek mindent hogy az mtz ilyen erős olyan erős, meg ilyen jó olyan jó. Megbízható bla bla. Ha ez így lenne egész Európa azt venné.
Komfortról nem is beszélve.
Én rakattam rá 500 ér klímat. 250 ért orbitot. Tehát amit lehet megtettem érte normális legyen.
2500 óra körül így is kuplung csere. Hozzá kell tenni kb 1,5-2 ha szántott összesen eddig. Csak vetett permetezett henger kis műtrágyaszóró.
De a valóság az aki egyszer vesz normális nyugatit, utánna az mtzt megtartja permetezni esetleg kisebb munkákra hengerezni. És itt vége is.
Ha valaki mtzvel intenzîv melót csinál utánna vége. Ha vki kuplungot használja folyton akkor pikk pakk vége. Nyugatiaknál ez 6000 óra. Szerelőnk mondta aki sok sok mtzt szerelt. Van akinél 2x is kuplungozott egy évben. Már aki tényleg használta is szántásra a traktort. Ez minőségről elmond mindent.
Szerelőnk megmondta 6000 üóra alatt amit elment a fergussonunk az alatt 6-10x találkoztunk volna kuplung miatt.
Biztos olcsó relatív a traktor alkatrész se tűnik vészesnek de amikor kb 50000 forint sincs egy Fergusson kuplungozásnál a különbség akkor inkább Fergusson legyen.
Kinyomócsapágy fergussonnál folyton megy, forog, 6000 óránál még mindig nem kellett vna cserélni.
Na ez az amit mtz sajnos nem tud. És amit irok nem bántásból irom. Hanem tapasztalat.
Ha egy szerelő ezt mondta, aki mondhatná azt is vegyél mtzt legalább lesz mindig munkám , akkor én neki hiszek nem a meséknek. Mtz-t is újan vettük fergussont és mást is van rálátásom mi mit bír.
Válasz Drisa #1877. hozzászólásáraVeled is, meg horvathal is annyi baj van csak, hogy egy kalap alá veszitek a dolgot, mert volt "kis" mtztek, ami egy kalap volt. Úgy alkottok itt véleményt, hogy nincs mögé tapasztalatotok, csak ütitek a monológot, hogy az mtz igen is szar. Naés. Ha nektek már nincs, nem is értem, miért zavar az, ha valakinek meg igen. Tudás nélkül kár ezen vitatkozni, mikor 2 már alapjaiban is eltérő típust egy kalap alá húztok, mert ugyanott gyártják.
10ezer órásat ugyan nem, de közel 8000-est bontatlan fődarabokkal tudok mutatni, néhány aprósága volt csak és 19 éve 1családnál szolgál és mindent csinált. Aztán ez még a 4hengeres.
nevetséges, amit műveltek, egyet bizonyít, hogy nem való traktor alátok, ha egy MTZ-t csak úgy tudtok használni, hogy abban "minden héten könyékig bent vagytok"
én aztán nem szerelem és nem szereltem soha, mert nem tudom hogyan kell, de szerencsémre nincs is szükség rá
2x hívtam ki szerelőt 8 év - 3300 óra alatt, úgy, hogy 110%-on használtam, az időszakos szervizt nem számolva
1. féltengelycsapágy csere, mert elütöttem a tárcsával egy betontuskót és összefolyt a kosárban
2. ősszel kuplungozás, ez is simán rám kenhető, meg van egy darab betonkötött fekete rétitalaj, ott sok a 3-as vf 28-30 centin és sebességen
Válasz dnsv #1871. hozzászólásáraPedig most életében először nem mond a horvát marhaságot. Egy 6 hengeres 100-110 lovas nyugati sokkal stabilabban visz 3000 kilót mint a 1221-es 2000-et. Ami nem azt jelenti hogy nem emeli fel meg törik mindene, de sokkal jobb a 3. pont súlypontjának tervezése. Én is kis 3000+ kilós törökkel szórom a műtrágyát ez miatt, mint a 4000+os 82-sel.
Válasz Drisa #1827. hozzászólásáraIde jössz egy olyan topicba okoskodni/lehülyézni/ hazugnak hívni bennünket ahová semmi közöd, és én vagyok véres szájú ??? Kösz.
Válasz horvath.agro #1870. hozzászólásáraA rövidtárcsa 1,7 tonna, mikor színig megy az ékgyűrűs henger szerintem 2 tonna körül simán van. Orrsúly nélkül, üres fronttartállyal kacagva jövök haza, igaz elég könnyű az eleje, így nem max sebességbe, de 25-el simán jön.
A függesztő kar teljesen más, mint a 892-n volt. Sajnos a rövidtárcsa hengere mindig színig megy, így elég sokat megy így. Pont most gondolkodom, ha már ennyi földet cipelek akkor lehet csináltatok Norbival egy tandem u profilos hengert. Ha az nem fúl be, akkor kb egy súlyba lesz, mint most.
Műtrágyaszórót most magasítom, mert ezzel fogom szórni a műszart.
Féltengely kb 1,5x akkora, mint a sima kis 4 hengeres MTZ-ken.
Válasz dnsv #1864. hozzászólásáraa loero biztos megvan nem is erre gondoltam, hanem hogy kb egy 20-25 loval gyengebb nyugatival van partiban talajmunkaban vontatott gepekkel, fuggesztettben meg fel se veszi azokat amikkel pl en siman elvagyok.
az injektorom 22q a mtragyaszoro 29-30q megrakva, ezzel mit kezdene az orosz??
ha fel tudna emelni akkor elhajlananak a 3 pont karjai vagy kiszakadna az orsobol, vagy a 3. pont hajlana el, vagy a feltengelyek tornenek ki alola ...
erre gondoltam.
Válasz B.Bali #1868. hozzászólásáraharmadik MTZ-m lesz, mind újként jött hozzám, szerinted mennyire vannak hatással rám ezek a "vélemények"?
viszont, mivel ez lesz az első 6-os, a szakmai hozzászólásokra annál nagyobb igényt tartok
Válasz horvath.agro #1863. hozzászólásáraBátorkodtam megjegyezni, hogy talajmunkázó mtz-nél a tízezer üzemórás bontatlan motor az olyan ritka lehet, mint a fehér holló. De ha a hathengeres ilyen csodaparipa, akkor azt kell venni.
Válasz horvath.agro #1863. hozzászólásáraEzeket a téveszméket, hogy lehetne eloszlatni?
TLT-n beméreted a géped, meg én is beméretem ugyanezzel a céggel? Az úgy jó? Én rászánom a lóvét ha te is. Aztán kiderül, kinek is van igaza, hogy kinek mennyi csikó van meg pontosan.
de azert azt te se gondolhatod komolyan hogy a 1221 a 6142 kubuval egy lapon van.
a 110 lovas kis steyremmel esetleg a vontatott gepekkel partiban tud lenni a 1221, de a mtragyaszorot vagy az injektort fel se tudna emelni ugy ahogy en vigan hasznalom, pedig ez csak egy kis hitvany 4 hengeres nyugati...
Válasz Gandhy #1856. hozzászólásáraNem fogod megbánni. Nekem már lassan húsz éves a 1221-es. Nem rossz technika, bár az utóbbi 10 évben csak kiszolgál, a pótot vagy a vizes kocsit húzza. Sok problémamentes üzemórát kívánok hozzá!
Válasz dnsv #1854. hozzászólásáraNyilván a négyhengeresen szándékosan elrontanak mindent, hogy jól kibasszanak a vásárlókkal. Ezzel szemben a hathengeres olyan minőségbiztosításon megy keresztül, hogy apáról unokára száll a technika.
Válasz Gandhy #1851. hozzászólásáraAzta. Ekkora árkülönbségért inkább bérbe megcsináltatám a nehéz talajmunkákat. Aztán ahogy már több kollega ecsetelte is, még a kukorica is többet terem, ha nyugati géppel csinálják
Ha be lesz állítva a 1221 akkor nyugodtan egyforma gépeket fog húzni mindkettő.
Válasz dnsv #1854. hozzászólásáranekem, mint tudjuk 4 hengeres van, ha annyi baj lesz a 6 hengeressel, mint a 4-gyel, akkor én egy nagyon elégedett traktoros leszek
Válasz TeljesenMindegy #1852. hozzászólásáraEmlékszel az indiai vagy pakisztáni alkatrészgyárakra amit a sufniban a porban kalapálnak? Hegesztett tengely stb. Na akiknél páros napokon elhasal az abbol lehet összerakva. Az kb. 2ezres évek utániakra vonatkozhat.
Válasz dnsv #1847. hozzászólásáraNégyhengeres van. Olyan szezon még nem volt, hogy ne kelljen benne túrni könyékig. Erre mondják, hogy hülye aki vezeti.
Válasz horvath.agro #1819. hozzászólásáraAz enyémbe ötezer üzemóra után már csak hálni járt a lélek. De biztos van tízezer üzemórás bontatlan is. Münchhausen bárónak is volt egy.
Válasz Gandhy #1821. hozzászólásáraEbben tudok segíteni, de akkor most gyűjtök, hogy 1,5-2 év múlva kicsapjam mellényzsebből, ha addig nem üt el a villamos
Sok sikert ehhez is, a 1025 után jót fogsz érezni, ha meg lesz olyan, akkor keine problem.
4091 hozzászólás
Válasz mtz1221 #1890. hozzászólására100at...
na pont az ilyenek miatt tartom komolytalannak amiket itt irtok.
ilyen potot kukoricaban 200 lovas traktorok huznak itt, de ott a 130 lovas fele olyan sulyu mtz 2ot visz....
Válasz horvath.agro #1889. hozzászólásáraHiszed nem hiszed ezekkel 45 tonna kukoricát hordok már évek óta haza a messzi földekről. Igaz 25 km/h elég neki.
Válasz mtz1221 #1882. hozzászólásáramo.-n nem is huzhatbad ezt a 2 kocsit igy ez az egyik, a masik meg ha megdurrantod buzaval akkor egy is sok neki, nem hogy 2.
ezek 18 tonnas potok ha jol gondolom, a szergely meg huzhat vagy 22t-at papiron kb.
mondjuk a balkan az mas, ott mindent is lehet.
Válasz dnsv #1885. hozzászólásáraNekem mindegy vesz e valaki MTZ-t vagy sem.
De leírom tapasztalataim nyugodt szívvel.
55e t pedig megtartjuk jàtszani.
Válasz mtz1221 #1882. hozzászólására1 kérdés.
Nálad mekkora a nagy pótkocsi, ha ez a kicsi?
Válasz Dvili #1881. hozzászólásáraEgy valamit nem értek. Miért mindig a kuplung a téma? A kuplung miatt szar egy mtz? Csak a kuplung miatt? Lába nincs a traktorosnak, amivel nyomja? Vagy?
Nekem az öreget szét kellett húzni, igaz nem a kuplung miatt, a pajzsnál jött az olaj, ekkor kapott egy új tárcsát 6000 forintért, aztán megy 3éve, de itt a régi tárcsa is, tartalékba, igaz nekem csak évi 300-350 órát megy.
Mindent csinál a gép, nincs másik. De én tárcsázok, szántok, lazítok, vetek úgy, hogy ameddig benne vagyok a forgóban én nem kuplungolok, inkább nagyobb a szegés. Sőt, szokásom kuplung nélkül üresbe löködni. Nincs is vele bajom.
Írom, itt van 1025, a garanciás javítások miatt többet szenvedtünk vele, mint miután öregapám nyúlt bele és rakta rendbe. Közel 8000 óra van benne és megy, váltó motor gyári. 1500-nál esett be a kuplungpedálja, 1 csapágycserével 1 délután alatt megoldódott. Aztán tényleg nem vitrines gép.
Itt egyébként senki nem mondta azt, hogy egy nyugati szar, nem is az a topik, de olyanok alkotnak véleményt, akiknek nincs hozzá tapasztalata. 6 hengeresről beszélek. Igaz a 1025 se az, de sok mindenben már az is más, mint a kistesók.
Aztán csak az a bosszantó, hogy hiába mond valaki mást, akinek van is ilyen, azt burkoltan nézik hülyének, csak nem mondják ki. Mert ilyen a berögződése, hogy szar. Szöveg az van, teljesítmény meg 0.
Nem jobb, mint a nyugati persze, de ennek is van előnye, meg hátránya is, de ettől függetlenül nem kell elásni, érdekes, akinek van, nem panaszkodik a 6hengeresre.
1 a lényeg, minden éremnek két oldala van. Legyen véleményed, csak legyen alapja is és ne annak akard megmagyarázni, hogy kohószökevénye van, aki pár ezer órát már belerakott.
Válasz Dvili #1884. hozzászólásáraJó.
Én meg azt mondom, hogy itt senki más nem bánta meg. Legalább 20 tulajt ismerek. Egy se szerel. Nem lehet hogy ott a kormány meg az ülés közti alkatrész a hibás?
Gyanítom. Senki nem a maga ellensége, minek hazudna itt bárki? MTZ-t se forgalmaz itt közülünk senki.
Látod én meg Landinit nem vennék, mert itt mind széthullott, mégse írom, hogy hülye aki az vesz. Vagy osztanám az észt a Landini topikba.
Én az ilyen apuci kisfiának amúgy se nagyon adnék a vélemenyére. 1 nap alatt bármilyen gépet szét lehet ütni. Akár fogadok is veled, elmegyek nálatok saját költségen és megmutatom.
Válasz dnsv #1883. hozzászólásáraEmlèkeznél, írtam már van faluban 1221. Ha pontosan írom megjelölèst. Egy hulladék.
Már jó párszor szétkaptàk. Ahogy írtam koràbban aki szeret szerelni MTZ-t vesz.
Ők is azért vettèk mert olcsó. Landini pàr millióval lett volna dràgàbb ; tulaj fia megmondta a tutit ő azt vette volna ha rajta múlik.
Kb azóta párszor megbàntàk.
Válasz Dvili #1881. hozzászólásáraSokan veszik EU-ban és USA-ba is hordják. Tehát akkor mégis jó?
Nekünk a négy hengeres végülis egész jól elment. Igaz csak 52 ha van, szántott is eleget, mivel 17-ig csak ez a gép ment. Ez vetett, permetezett mindent csinált és csak 2003-2022-ig ment el a kuplung. Most lesz cserés, valóban 2003-ban kellett szerelni 2 évesen, egy szar kinyomó csapágy miatt, de azóta a gyári kuplung van benne.
Még mindig csak a 4 hengeres MTZ-t ismered sajna és fogalmad nincs milyen a 1221, így releváns véleményed a 4 hengeresről lehet. Amit el is fogadunk.
De már komolyan olyan vicces, hogy a nyugati sose megy tönkre
Ja tudom, amelyik föld nyugati géppel van művelve 2x annyit is terem és fele annyi gázolajat is eszik. Sőt néha még termeli is a gázolajat.
Válasz Dvili #1881. hozzászólásáraEbben teljesen igazad van. Most tartok kuplungozás előtt, vagy kibírja a 4500 órát vagy nem. És csak ekét tárcsát grubert kombinátort, meg ősszel két kis pótot szokott húzni. De mindegy is, ti jobban tudjátok.
Én elhiszek mindent hogy az mtz ilyen erős olyan erős, meg ilyen jó olyan jó. Megbízható bla bla. Ha ez így lenne egész Európa azt venné.
Komfortról nem is beszélve.
Én rakattam rá 500 ér klímat. 250 ért orbitot. Tehát amit lehet megtettem érte normális legyen.
2500 óra körül így is kuplung csere. Hozzá kell tenni kb 1,5-2 ha szántott összesen eddig. Csak vetett permetezett henger kis műtrágyaszóró.
De a valóság az aki egyszer vesz normális nyugatit, utánna az mtzt megtartja permetezni esetleg kisebb munkákra hengerezni. És itt vége is.
Ha valaki mtzvel intenzîv melót csinál utánna vége. Ha vki kuplungot használja folyton akkor pikk pakk vége. Nyugatiaknál ez 6000 óra. Szerelőnk mondta aki sok sok mtzt szerelt. Van akinél 2x is kuplungozott egy évben. Már aki tényleg használta is szántásra a traktort. Ez minőségről elmond mindent.
Szerelőnk megmondta 6000 üóra alatt amit elment a fergussonunk az alatt 6-10x találkoztunk volna kuplung miatt.
Biztos olcsó relatív a traktor alkatrész se tűnik vészesnek de amikor kb 50000 forint sincs egy Fergusson kuplungozásnál a különbség akkor inkább Fergusson legyen.
Kinyomócsapágy fergussonnál folyton megy, forog, 6000 óránál még mindig nem kellett vna cserélni.
Na ez az amit mtz sajnos nem tud. És amit irok nem bántásból irom. Hanem tapasztalat.
Ha egy szerelő ezt mondta, aki mondhatná azt is vegyél mtzt legalább lesz mindig munkám , akkor én neki hiszek nem a meséknek. Mtz-t is újan vettük fergussont és mást is van rálátásom mi mit bír.
Válasz Gumóka #1879 ne állitsd le őket! Most indul be a titkok elárulása!
Válasz Drisa #1877. hozzászólásáraVeled is, meg horvathal is annyi baj van csak, hogy egy kalap alá veszitek a dolgot, mert volt "kis" mtztek, ami egy kalap volt. Úgy alkottok itt véleményt, hogy nincs mögé tapasztalatotok, csak ütitek a monológot, hogy az mtz igen is szar. Naés. Ha nektek már nincs, nem is értem, miért zavar az, ha valakinek meg igen. Tudás nélkül kár ezen vitatkozni, mikor 2 már alapjaiban is eltérő típust egy kalap alá húztok, mert ugyanott gyártják.
10ezer órásat ugyan nem, de közel 8000-est bontatlan fődarabokkal tudok mutatni, néhány aprósága volt csak és 19 éve 1családnál szolgál és mindent csinált. Aztán ez még a 4hengeres.
nevetséges, amit műveltek, egyet bizonyít, hogy nem való traktor alátok, ha egy MTZ-t csak úgy tudtok használni, hogy abban "minden héten könyékig bent vagytok"
én aztán nem szerelem és nem szereltem soha, mert nem tudom hogyan kell, de szerencsémre nincs is szükség rá
2x hívtam ki szerelőt 8 év - 3300 óra alatt, úgy, hogy 110%-on használtam, az időszakos szervizt nem számolva
1. féltengelycsapágy csere, mert elütöttem a tárcsával egy betontuskót és összefolyt a kosárban
2. ősszel kuplungozás, ez is simán rám kenhető, meg van egy darab betonkötött fekete rétitalaj, ott sok a 3-as vf 28-30 centin és sebességen
Válasz mtz1221 #1873. hozzászólásáraIgen te vagy az, sértően támadólag te léptél fel.
1. nem hülyéztem le senkit
2. 10000 ezer órás bontatlan mtz-t emlegetni már bocsánat ne nevettess, de legyen a tiéd olyan de azért nem ez az átlag...
Nem tudtam hogy külön meghívó kell a topichoz... legközelebb majd megkérdezem tőled hogy szólhatok e. Így megfelel?
Válasz dnsv #1871. hozzászólásáraPedig most életében először nem mond a horvát marhaságot. Egy 6 hengeres 100-110 lovas nyugati sokkal stabilabban visz 3000 kilót mint a 1221-es 2000-et. Ami nem azt jelenti hogy nem emeli fel meg törik mindene, de sokkal jobb a 3. pont súlypontjának tervezése. Én is kis 3000+ kilós törökkel szórom a műtrágyát ez miatt, mint a 4000+os 82-sel.
Válasz Gabi 07 #1874. hozzászólásáraakkor inkább törjön, szakadjon, mert az élve eltemetés mégy egy MTZ-nél is rosszabb, vagy mégsem?
Válasz horvath.agro #1870. hozzászólásáraDe ha ez egyik sem következne be, valami érthetetlen okból.
A föld egészen biztosan megnyílna alatta!
Válasz Drisa #1827. hozzászólásáraIde jössz egy olyan topicba okoskodni/lehülyézni/ hazugnak hívni bennünket ahová semmi közöd, és én vagyok véres szájú ??? Kösz.
Válasz dnsv #1871. hozzászólásárahat ha te igy latod elhiszem neked, de egyszer tok jo lenne egy osszevetes, az mindent megmondana.
Válasz horvath.agro #1870. hozzászólásáraA rövidtárcsa 1,7 tonna, mikor színig megy az ékgyűrűs henger szerintem 2 tonna körül simán van. Orrsúly nélkül, üres fronttartállyal kacagva jövök haza, igaz elég könnyű az eleje, így nem max sebességbe, de 25-el simán jön.
A függesztő kar teljesen más, mint a 892-n volt. Sajnos a rövidtárcsa hengere mindig színig megy, így elég sokat megy így. Pont most gondolkodom, ha már ennyi földet cipelek akkor lehet csináltatok Norbival egy tandem u profilos hengert. Ha az nem fúl be, akkor kb egy súlyba lesz, mint most.
Műtrágyaszórót most magasítom, mert ezzel fogom szórni a műszart.
Féltengely kb 1,5x akkora, mint a sima kis 4 hengeres MTZ-ken.
Válasz dnsv #1864. hozzászólásáraa loero biztos megvan nem is erre gondoltam, hanem hogy kb egy 20-25 loval gyengebb nyugatival van partiban talajmunkaban vontatott gepekkel, fuggesztettben meg fel se veszi azokat amikkel pl en siman elvagyok.
az injektorom 22q a mtragyaszoro 29-30q megrakva, ezzel mit kezdene az orosz??
ha fel tudna emelni akkor elhajlananak a 3 pont karjai vagy kiszakadna az orsobol, vagy a 3. pont hajlana el, vagy a feltengelyek tornenek ki alola ...
erre gondoltam.
Válasz B.Bali #1868. hozzászólásáraharmadik MTZ-m lesz, mind újként jött hozzám, szerinted mennyire vannak hatással rám ezek a "vélemények"?
viszont, mivel ez lesz az első 6-os, a szakmai hozzászólásokra annál nagyobb igényt tartok
Válasz Gandhy #1867. hozzászólásáraEz a hitetlenkedés csak szórakozás, hergeles!
Válasz horvath.agro #1863. hozzászólásárajó nagy műtrágyaszóród lehet
Válasz horvath.agro #1863. hozzászólásáraBátorkodtam megjegyezni, hogy talajmunkázó mtz-nél a tízezer üzemórás bontatlan motor az olyan ritka lehet, mint a fehér holló. De ha a hathengeres ilyen csodaparipa, akkor azt kell venni.
Válasz TeljesenMindegy #1861. hozzászólásáraIsten őrizz, hogy bántsalak. Lemaradt, hogy kérlek. Ne haragudj, nem bántani akartalak.
Csupán rávilágítottam, hogy ha nem láttál még esetleg csak képen ilyen gépet úgy elég nehéz megmondani, hogy mennyit megy el.
4 hengeresből is van jó is meg rossz is. Abba nem foglaltam állást, mert itt is van akinek elment már elég sokat, meg van ami egy hónapot se megy el.
Válasz horvath.agro #1863. hozzászólásáraEzeket a téveszméket, hogy lehetne eloszlatni?
TLT-n beméreted a géped, meg én is beméretem ugyanezzel a céggel? Az úgy jó? Én rászánom a lóvét ha te is. Aztán kiderül, kinek is van igaza, hogy kinek mennyi csikó van meg pontosan.
Válasz dnsv #1859. hozzászólásáraazert te is elfogult vagy jocskan
kb ugyan az a 1025 meg a 1221 nincs nagy kulonseg mtz az mtz
de azert azt te se gondolhatod komolyan hogy a 1221 a 6142 kubuval egy lapon van.
a 110 lovas kis steyremmel esetleg a vontatott gepekkel partiban tud lenni a 1221, de a mtragyaszorot vagy az injektort fel se tudna emelni ugy ahogy en vigan hasznalom, pedig ez csak egy kis hitvany 4 hengeres nyugati...
Válasz Gandhy #1856. hozzászólásáraNem fogod megbánni. Nekem már lassan húsz éves a 1221-es. Nem rossz technika, bár az utóbbi 10 évben csak kiszolgál, a pótot vagy a vizes kocsit húzza. Sok problémamentes üzemórát kívánok hozzá!
Válasz dnsv #1860. hozzászólásáraMert mit csinálsz, lerajzolsz?
Válasz TeljesenMindegy #1858. hozzászólásáraHa nem ismered minek írsz butaságokat?
Menj inkább az offtopikba és nyomd ott a DK-s dolgokat, itt meg had beszélgessenek azok akik láttak már 1221-et.
Köszönöm!
Szép estét!
Válasz horvath.agro #1853. hozzászólásáraŐszinte, csak fogalma nincs milyen a 1221
Inkább az offtopik/kocsmába való ez a képzelgés, hogy a 6 hengeres MTZ-t leírja ismeretlenül.
Válasz dnsv #1854. hozzászólásáraNyilván a négyhengeresen szándékosan elrontanak mindent, hogy jól kibasszanak a vásárlókkal. Ezzel szemben a hathengeres olyan minőségbiztosításon megy keresztül, hogy apáról unokára száll a technika.
Válasz Gandhy #1851. hozzászólásáraAzta. Ekkora árkülönbségért inkább bérbe megcsináltatám a nehéz talajmunkákat. Aztán ahogy már több kollega ecsetelte is, még a kukorica is többet terem, ha nyugati géppel csinálják
Ha be lesz állítva a 1221 akkor nyugodtan egyforma gépeket fog húzni mindkettő.
Válasz dnsv #1854. hozzászólásáranekem, mint tudjuk 4 hengeres van, ha annyi baj lesz a 6 hengeressel, mint a 4-gyel, akkor én egy nagyon elégedett traktoros leszek
Válasz TeljesenMindegy #1852. hozzászólásáraEmlékszel az indiai vagy pakisztáni alkatrészgyárakra amit a sufniban a porban kalapálnak? Hegesztett tengely stb. Na akiknél páros napokon elhasal az abbol lehet összerakva. Az kb. 2ezres évek utániakra vonatkozhat.
Válasz TeljesenMindegy #1852. hozzászólásáraTehát akkor 4 hengeres van. A 1221-es hathengeres. Tök jó, hogy véleményt mondasz olyanról amit nemismersz.
Válasz TeljesenMindegy #1852. hozzászólásárate legabb oszinte vagy!!!!
Válasz dnsv #1847. hozzászólásáraNégyhengeres van. Olyan szezon még nem volt, hogy ne kelljen benne túrni könyékig. Erre mondják, hogy hülye aki vezeti.
Válasz dnsv #1846. hozzászólására32 körül van most a Kubuta 370-es árfolyamon és 4,5 millió az RTK és robot
Válasz TeljesenMindegy #1845. hozzászólásárade a bárónak volt egy unikornisa is nem???
Válasz dnsv #1846. hozzászólásáraM6142 traktor ár, RTK ára(5 millió), precíziós szolgáltatás 7% értéke(3-3,5 millió) és a pályázatíró díja
így lesz 42-43 millió nettó a teljes összeg és az addigi áremelések, ezért 22-23 millióban lesz szerintem az önrész
Válasz dnsv #1846. hozzászólására40 korul nettoban mar 200 lo felettit veszel.
Válasz TeljesenMindegy #1845. hozzászólására1221-ről beszélsz?
Neked nem négy hengeres van?
Válasz Gandhy #1834. hozzászólásáraMost akkor pontosan Te milyen Kubotát veszel és mennyi az ára? 40 körül van nettóba?
Válasz horvath.agro #1819. hozzászólásáraAz enyémbe ötezer üzemóra után már csak hálni járt a lélek. De biztos van tízezer üzemórás bontatlan is. Münchhausen bárónak is volt egy.
Válasz Gumóka #1843. hozzászólásáraaz adóvisszatérítésből simán kivágod
Válasz Gandhy #1821. hozzászólásáraEbben tudok segíteni, de akkor most gyűjtök, hogy 1,5-2 év múlva kicsapjam mellényzsebből, ha addig nem üt el a villamos
Sok sikert ehhez is, a 1025 után jót fogsz érezni, ha meg lesz olyan, akkor keine problem.
Válasz máris szomszéd #1841. hozzászólásáraegy picike fekete, szürke van rajt