Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Hát a két gépet nem lehet egy kategóriában említeni az biztos , főleg nem teljesítményben ,nem is az a funkciója egy gazdaságban,nyilván megbízhatóságban sem ,ég és föld , de ha használva van költeni kell rá az biztos és nem keveset akár jd akár mtz akár akármi.
Nem kell sorolnod. Ha valaki akkor én elhiszem. Azt azért tedd hozzá hogy mit összedolgozik egy 4650-es és hogy mennyit szántasz fel vele váltógenerálig.
Meglehet azt 600 ból is oldani, ha magad csinálod és nem odarendeled a szerelöt és nézed ölbe tett kézzel. Azonkívül azért arra nem minden héten kerül sor ezt gondolom elismered, mtz-t viszont tudok olyat amelyik max 2 évente szét van húzva mert leesik a kupkerék(hiába taknyolják oda heggesztővel). És végül 1 jó 50-es 2-3 mtz munkáját elvégzi, illetve lehet vele talajmunkázni rendesen.
Válasz #77. hozzászólásra
jd 4650 váltógenerálozás 2 milla ,azért hosszú ideig javitasz ennyi pénzből egy mtz-t,ez csak a váltó volt de sorolhatom ha gondolod
Eddig tapasztalatok szerint a gépek szervízelésére költött pénz mennyiségében márkánként nincs nagy eltérés. A kérdés az hogy mekkora részletekben költi rá az ember.
Nem vitatom.
Festeni kéne, meg a vizpumpa alatt tömítést cserélni mert könnyezik, ez utóbbit meg is tervezem csinálni a festés marad nyárra, a másik meg megy műszakira azt mosni festeni fogom és hátul gumizni, meg talán világítást kell rajta nézni.
Tudom olvasom én is, de bárki gépén körbe mennék legyen akármilyen márka,akár a tiéden is ,biztos lenne rajta munka (nem sértésnek szántam,példának)de én elhiszek bármit.
Nézd az arányok nem hazudnak majd 1 hete vergődnek az MTZ javítás topicban valami kormánygondon, én azt sem tudom az, hogy néz ki, 1 *szer kellett egy szűröt tisztítani benne, meg 1 gömbcsuklót már cseréltem, most akkor miről beszélünk, én ki sem mernék menni közútra olyan géppel amelyiknek betapsol az eleje.
Persze tudom én nálunk a faluban is vannak nyugati traktorok,persze sok az MTZ is azokkal is van baj de egyszerűbb a ruszkit szidni, pedig a gazdák 99%-a azzal kezdett.
Sajnos a múlt következményeként le vannak szegényedve a magyar gazdák, igy sok helyen csak MTZ-re futja.Nem azért vesz az ember MTZ-t mert olyan f@sza, hanem ez elérhető. Persze azért már ez sem olyan olcsó,hogy ilyen trehányan kellene összerakni.Amig az MTZ-re keresleti piac van addig ez nem fog változni
Szerintem szerencse is kell ezekhez a trakikhoz, mennyire jutott "minőségi" megmunkálást a cucc. Nekünk benne van a 892-esbe 4000 üó és még szerencsére csak adagolósnál volt állításra, meg a kardánkereszt szakadt az elsőhajtásnál. Ismerősnek 1025 5000 üó-val nem volt csak az egyenes hídnak valami persely gondja.
Nyilván egy nyugatinak nem nagyon lenne ilyen baja se. De nem rossz az MTZ se ha van rá vigyázva.
Csak azért kérdem, mert 1025-höz volt szerencsém. A műanyagoshoz, abban általánosan félévente első difi csere, meg most egyről tudok ami 2000 üzemóránál hengerfejcsere és komplett motor generált kellett csinálni. (Hála, hogy nem a mi gépeink.)
1500 üó van benne. A "legkomolyabb" hiba talán,hogy a vízpumpa tömbszelence időről-időre tönkremegy. Még garanciában kicserélték de a probléma továbbra is kb évente előjön.De most már házilag kicseréljük,aztán GOOO !! Ezenkívül inkább apró, bosszantó hibái voltak. Egy biztos talán kiforratlanságból de a legtöbb bajom ezzel volt. A 16 éves 550E-s traktoromhoz még alig kellett hozzányúlni
Én nem dicsérem az MTZ-t mert nekem van belőle 3 / 5-16 évesig/ Tudom mit bírnak és mire alkalmasak. Ha kérdésed van kérdezz a hülye fikázós megjegyzéseidre senki nem kiváncsi
Itt a faluba volt egy gazdának MTZ 1221.2 és a 3 méteres Vogel TerraMix 3 méteres grubber. Állítása szerint vitte úgy a 130as MTZ, mint a később beszerzett 6630-as John Deere. A gond inkább akkor volt mikor fel kellett emelni a cuccot. Terrapack hengeres volt, nonstop rugós biztosítással. Ha felemelte a föld végén csak félfékkel tudott fordulni, mert a levegőbe volt az eleje. És azért nemkeveset ment így aztán kiment a féltengely szegény MTZ-ből.
Én most egy 3-as Kverneland váltvaforgatós ekével szántok, 45-ös fogásszélességgel.Előtte egy 4-es félfüggesztett IH ekém volt,40-esre állítva. Talajtól domborzattól függően 8-10 km/ó-val tudom húzni
4091 hozzászólás
Válasz #90. hozzászólásra
aki ilyet vesz tizen pár misiért az meg is érdemli , hogy szívjon vele
Azért van fejlődés, kérdés mikorra forrja ki magát. Félek addig sok gazdatárs fog még bosszankodni.
http://www.youtube.com/watch?v=DOF69BahuBk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=EnPqFN8YaE0&feature=related akkor ehhez mit szóltok ?
Válasz #85. hozzászólásra
Ezzel nem vitázom 20 év után kellett.
Válasz #84. hozzászólásra
Hát a két gépet nem lehet egy kategóriában említeni az biztos , főleg nem teljesítményben ,nem is az a funkciója egy gazdaságban,nyilván megbízhatóságban sem ,ég és föld , de ha használva van költeni kell rá az biztos és nem keveset akár jd akár mtz akár akármi.
Válasz #83. hozzászólásra
Egyébként ne adjisten a variot kell generálozni, hát vissza fogod sirni a 2 milkás powert.
Válasz #83. hozzászólásra
Nem kell sorolnod. Ha valaki akkor én elhiszem. Azt azért tedd hozzá hogy mit összedolgozik egy 4650-es és hogy mennyit szántasz fel vele váltógenerálig.
Válasz #83. hozzászólásra
Meglehet azt 600 ból is oldani, ha magad csinálod és nem odarendeled a szerelöt és nézed ölbe tett kézzel. Azonkívül azért arra nem minden héten kerül sor ezt gondolom elismered, mtz-t viszont tudok olyat amelyik max 2 évente szét van húzva mert leesik a kupkerék(hiába taknyolják oda heggesztővel). És végül 1 jó 50-es 2-3 mtz munkáját elvégzi, illetve lehet vele talajmunkázni rendesen.
Válasz #77. hozzászólásra
jd 4650 váltógenerálozás 2 milla ,azért hosszú ideig javitasz ennyi pénzből egy mtz-t,ez csak a váltó volt de sorolhatom ha gondolod
Válasz #77. hozzászólásra
Válasz #77. hozzászólásra
Válasz #76. hozzászólásra
Jól gondolod, egyébbként van azért javítás, nemis tagadom, de fékhez, kormányhoz nem kellett még nyúlni, az csak működik.
Válasz #78. hozzászólásra
Neked nem elég egy poén topic?
Eddig tapasztalatok szerint a gépek szervízelésére költött pénz mennyiségében márkánként nincs nagy eltérés. A kérdés az hogy mekkora részletekben költi rá az ember.
Válasz #74. hozzászólásra
Akkor gondolom nem nagyon van kihasználva a gép , mert egyébként azért csak kellett egy két dolog az idők folyamán,csak ez a része nem publikus.
Válasz #73. hozzászólásra
Nem vitatom.
Festeni kéne, meg a vizpumpa alatt tömítést cserélni mert könnyezik, ez utóbbit meg is tervezem csinálni a festés marad nyárra, a másik meg megy műszakira azt mosni festeni fogom és hátul gumizni, meg talán világítást kell rajta nézni.
Válasz #72. hozzászólásra
Én ismerem a zsírzóprést és használom is, egyebbként meg gömbcsukom van még tarcsiba, más meg csaknem megy szét rajta, ha eddig kibirta.
Válasz #71. hozzászólásra
Tudom olvasom én is, de bárki gépén körbe mennék legyen akármilyen márka,akár a tiéden is ,biztos lenne rajta munka (nem sértésnek szántam,példának)de én elhiszek bármit.
Ne fesd az ördögöt a falra, mert lehet,hogy még te is megtudod,de az drágább lesz
Válasz #70. hozzászólásra
Nézd az arányok nem hazudnak majd 1 hete vergődnek az MTZ javítás topicban valami kormánygondon, én azt sem tudom az, hogy néz ki, 1 *szer kellett egy szűröt tisztítani benne, meg 1 gömbcsuklót már cseréltem, most akkor miről beszélünk, én ki sem mernék menni közútra olyan géppel amelyiknek betapsol az eleje.
Válasz #68. hozzászólásra
Rendben, te meg majd a jd nevében ,úgy is szeretünk sokat olvasni
Persze tudom én nálunk a faluban is vannak nyugati traktorok,persze sok az MTZ is azokkal is van baj de egyszerűbb a ruszkit szidni, pedig a gazdák 99%-a azzal kezdett.
Válasz #67. hozzászólásra
Beszélj a Fendtesek nevében
Válasz #65. hozzászólásra
Nyugodj meg annak is van baja nekem elhiheted,csak nem hangoztatják.
Sajnos a múlt következményeként le vannak szegényedve a magyar gazdák, igy sok helyen csak MTZ-re futja.Nem azért vesz az ember MTZ-t mert olyan f@sza, hanem ez elérhető. Persze azért már ez sem olyan olcsó,hogy ilyen trehányan kellene összerakni.Amig az MTZ-re keresleti piac van addig ez nem fog változni
Válasz #63. hozzászólásra
Szerintem szerencse is kell ezekhez a trakikhoz, mennyire jutott "minőségi" megmunkálást a cucc. Nekünk benne van a 892-esbe 4000 üó és még szerencsére csak adagolósnál volt állításra, meg a kardánkereszt szakadt az elsőhajtásnál. Ismerősnek 1025 5000 üó-val nem volt csak az egyenes hídnak valami persely gondja.
Nyilván egy nyugatinak nem nagyon lenne ilyen baja se. De nem rossz az MTZ se ha van rá vigyázva.
Most mennem kell, este folytathatjuk CsÁ
Válasz #60. hozzászólásra
Csak azért kérdem, mert 1025-höz volt szerencsém. A műanyagoshoz, abban általánosan félévente első difi csere, meg most egyről tudok ami 2000 üzemóránál hengerfejcsere és komplett motor generált kellett csinálni. (Hála, hogy nem a mi gépeink.)
Az emeléssel eddig semmi gondom nem volt. A váltvaforgatós ekémet simán gond nélkül emeli, a 82-sem viszont nem bírja el.
Válasz #55. hozzászólásra
Ez így van.
1500 üó van benne. A "legkomolyabb" hiba talán,hogy a vízpumpa tömbszelence időről-időre tönkremegy. Még garanciában kicserélték de a probléma továbbra is kb évente előjön.De most már házilag kicseréljük,aztán GOOO !! Ezenkívül inkább apró, bosszantó hibái voltak. Egy biztos talán kiforratlanságból de a legtöbb bajom ezzel volt. A 16 éves 550E-s traktoromhoz még alig kellett hozzányúlni
Válasz #55. hozzászólásra
Hány üzemóra van a 1221-ben és milyen komolyabb meghibásodásai voltak már?
Válasz #57. hozzászólásra
Milyen MTZ-k vannak a portádon? Arra lennék kíváncsi, hogy monoblokk hidraulikás MTZ jobb mint a hagyományos hidraulikájú? Többet bír emelni?
Nem dehogy!!
Válasz #55. hozzászólásra
Remélem nem rám céloztál, mert akkor nagyon félre értettél.
Én nem dicsérem az MTZ-t mert nekem van belőle 3 / 5-16 évesig/ Tudom mit bírnak és mire alkalmasak. Ha kérdésed van kérdezz a hülye fikázós megjegyzéseidre senki nem kiváncsi
Válasz #53. hozzászólásra
Erre fele van 4 db is. Mind bevált gép, egynek volt baja garanciális időbe, az javította a szerviz azóta semmi baja. 1 el meg dolgoztam is.
Itt a faluba volt egy gazdának MTZ 1221.2 és a 3 méteres Vogel TerraMix 3 méteres grubber. Állítása szerint vitte úgy a 130as MTZ, mint a később beszerzett 6630-as John Deere. A gond inkább akkor volt mikor fel kellett emelni a cuccot. Terrapack hengeres volt, nonstop rugós biztosítással. Ha felemelte a föld végén csak félfékkel tudott fordulni, mert a levegőbe volt az eleje. És azért nemkeveset ment így aztán kiment a féltengely szegény MTZ-ből.
Válasz #49. hozzászólásra
Csikó az inkább, mint ló
Válasz #48. hozzászólásra
Ez igaz, annál sekélyebben minek szántani, arra van a nehéztárcsa
Válasz #40. hozzászólásra
Valami kis műszaki infó, hogy mi volt már rajta rendbe rakva, esetleg jellemző meghibásodások?
Válasz #46. hozzászólásra
Elméleti fennsíkon 130 lovas. Nem túl elterjedtek, legalább is ahogy jártam keltem, nem sokat láttam még belőle.
Válasz #45. hozzászólásra
Hát,vagy 30-on,mivel szántást ír!
Válasz #45. hozzászólásra
Hát azt nem is irhat mert kiemelve is megviseli
Hány lóerős ez az említett 1221-es belarusz?
A leítrak szerint egy 150 körüli masinát megpocsékol....
Válasz #43. hozzászólásra
Most nézem, cseles a kolléga, mert mélységet nem írt.
Válasz #43. hozzászólásra
Na most berosálok
Én most egy 3-as Kverneland váltvaforgatós ekével szántok, 45-ös fogásszélességgel.Előtte egy 4-es félfüggesztett IH ekém volt,40-esre állítva. Talajtól domborzattól függően 8-10 km/ó-val tudom húzni