Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- ZT 303 traktor új
- AKG támogatás új
- Poénok új
- Grubber új
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Gázolaj jövedéki visszaigénylés új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
777 hozzászólás
Válasz a2457 #425. hozzászólására
Válasz tuborg #420. hozzászólására45 ha nem érdemes mtz-re beruházni
Válasz gjoni #424. hozzászólásárahát jam, 30-40 lóerőtől csak hátsóhajtás sokszor kevés..
Válasz tuborg #420. hozzászólásáraFogod hiányolni az elejét lásd ,milyen sár van most is
Válasz Zoli80 #422. hozzászólásáraA membrán szabályzó ház hátulján van egy kis ajtó,azt leveszed és ott megkel egy 10 anyát lazítani. Utána leveszed a tetején a zárókupakot és csavarhúzóval 1 kört csavarsz kifelé.
Üdv. Mindenkinek! Lenne egy kérdésem 892.2-es Mtz ügyben,hogy a motorpálos cseszkó adagolónak hogy kell anyagot adni??? Ha valaki tud segítsen! Köszi!
Válasz tuborg #420. hozzászólásáraHa a 80as elég és bírja. Illetve ha van időd csinálni akkor szerintem nem érdemes mert annyival nem gyorsabb.
45 ha erdemes venni 1 892-est vagy elég a 80-as mtz lux kivitel oldalvaltos nagymuszerfalas
Azért azt hozzá teszem hogy 5-6db van a faluban ebből a tipusból és azzal amivel én dolgozom meg egy másiknak hasonló problémái voltak nem sok üzemóra után ,egy másiknak főtengely törés ebben sem lehet sok óra mert nem sok földje van,a többiről nincs infóm
Válasz szg1 #417. hozzászólásáraAmit hallottam, az kb 4-5 éve volt...
Válasz csoppika #413. hozzászólásáraÜdv!
Ezt azért így felelőtlenség kijelenteni.. ezerszám mennek gond nélkül ezek a gépek. Egyébként már csapágyméretileg is változtattak az újakon, legalábbis az olajszivattyú kapcsolásánál biztosan. A kolléga kifogott egy sz@rt.
Válasz Sanyee #415. hozzászólására7500óra körül van benne semmi baja a váltónak,igaz nem sok nehéz munkát végzett,vetés műtrágya szórás kulti és pótkocsi volt a fő profilja
Válasz apuci #398. hozzászólásáraOff:
952.3 váltója mennyire bírta a strapát? (892.2-höz képest.)
Válasz csoppika #413. hozzászólásáraAz a baj,az a baj,de könyörgöm mind ez szinte nulla üzemóránál meg egy januári üzembe helyezés amikor is februárban műtrágya szórással kezdtem vele és ezt nem bírta,vagyis szerintem ez gyári hibás!!!
Válasz apuci #412. hozzászólásáraAz a baj, hogy a "felezőjében" minden cucc elvileg ugyanolyan erős csak, mint a sima 80-asban...csapágy stb...nem bírja... a szervizesek örülnek, ha a garancia időt kihúzza... Én nehéz melót a felezett módban csinálnék vele, mert ez akkor van 1:1-ben...ugye a 80-as pont fordítva...
Válasz Celtises #409. hozzászólására50ü.ó.-ál szét kellett húzni a darázsderéknál mert ki dobálta a lassítottat,akkor gondolkoztam hogy lassító fokozatot kellene bele rakatni!
Válasz Celtises #410. hozzászólásáraCserébe olcsó.
Válasz szg1 #402 hozrzászólására
Nem a zizegés a fő probléma. Azon kívül is van bőven zavaró tényező, de ez ilyen volt és lesz is. Nem tudunk rajta sokat változtatni.
A szinkronváltós sokkal halkabb. Ennek meg jobb a fokozat kiosztása.
Válasz apuci #400. hozzászólásáraA szinkronváltó után nagyon rossz visszaülni ilyen régi váltósba.
Válasz apuci #407. hozzászólásáraez ilyen sajnos
Válasz Dinnyés Laci #406. hozzászólásáraDe basszus úgy kell egy gépet eladni hogy a tulajdonosnak egyből el kell kezdeni "optimalizálni" kókányolni hogy tudjon vele dolgozni?
Válasz apuci #401. hozzászólásáraadagolót normálisan be kell állítani és rá sem ismersz
gyári beállítással gyenge
Válasz csabo1981 #393. hozzászólásáralegjobb az mtz-ék között
Válasz szg1 #402. hozzászólásáraA váltó hangját nem tudod gumival csillapítani!
Válasz apuci #401. hozzászólásáraKi kell hajintani az adagoló membránja felől a rugót és megszűnnek a gondjaid. Plusz üzi nem kell neki.
Válasz Celtises #399. hozzászólásáraHát ha zaj, akkor:a 3 kihelyezett hidraulika vezérlő kar zizeg, bugyigumi csillapítással lehet orvosolni. Kormány dőlésszög beállító fogantyú zizeg, bugyigumival a leállítógombhoz húzatva orvosolható. Fékpedál-összekötő lemez zizeg, 2 kalapáccsal orvosolható (vagy bugyigumival)
Válasz apuci #400. hozzászólásáraA motorja meg akar dögleni ha egy kicsit dolgozni kell neki pedig nehéz talaj munkát nem kell csinálnia!
Válasz Celtises #399. hozzászólásáraIgen,azzal van a legnagyobb gondom,de ez a váltó is egy szar,nekem a 22 éves 552-es különb a váltója!
Mi a fa..ért kellett a váltóját felgyorsítani úgy sincs hozzá normális út
Válasz apuci #398. hozzászólásáraA zaj nem tetszik benne?
Válasz csabo1981 #393. hozzászólásáraÉn január óta dolgozom ilyennel,nem szeretemelőtte 9évig 952.3-ast vezettem az nekem sokkal jobban be jött!
Válasz rsándor #395. hozzászólásáramotor és váltó nemigen kopik, ugyanakkor differenciálművek, tlt, elsőhíd és a bolcső öntvény meg a motortartó nyulványok kapják az ívet.
fülke és motorháztető sanszos hogy szétveretve, sajnos evvel jár az erdő.
Válasz rsándor #395. hozzászólásáraFőleg esztétikailag , de amelyik nincs megerősítve gyárilag az kap rendesen. Van itt olyan MTZ (kis fülkés 50-es) amelyiknek egy belógó gally megnyitotta a hűtővíz le eresztő csapját. Feldűlve is gyakrabban vannak mint a szántóföldiek. Szerintem a hajtásokat teszi tönkre leginkább (TLT első hajtás). Ott mindegy ,hogy tuskó -nem tuskó mennek. Sokan LKT helyett veszik. De egy 82-es-től nem lehet elvárni azt mint egy T150-es vagy egy LKT -tól.
Válasz arcsimeheszet #394. hozzászólására Szerinted az erdős traktor csak esztétikailag rossz vagy szerkezetileg is, pl motor váltó??
Válasz csabo1981 #393. hozzászólásáraAz összes kereskedő akivel én beszéltem (és forgalmaznak MTZ-t) kivétel nélkül mind azt mondta hogy a 820.2 -es mellett a 892.2-es a legnépszerűbb MTZ a mostaniak közül. Ez mondjuk nem is meglepő mert már hat millió alatt lehet venni újat(nettó). De ha megfogadsz két jó tanácsot: Ha új traktort akarsz venni százszor is gondold meg ,hogy hol veszed és ne dőlj be az "MTZ betegség" dumáknak.
Ha használtan akarsz venni akkor nincs öletem ,hogy tudod kivédeni nehogy melléfogj. Talán annyi hogy ne a hegyekből és erdős traktor vegyél. vagyis ne olyat amivel erdőztek.
892.2 traktor vennék, mik a tapasztalatok vele?
Komárom környékéről van itt valaki akinek van?
Válasz Zotya-83 #391. hozzászólásáranekem 952.4 van ez szinkronváltós, de ebbe nem kell a 140 -es olaj,ide elég a 80w-90-a régibe ami egy 820-as abban 1000 óránként kapja a 140 olajat ha jót akarsz akkor fuchs olajat tegyél bele(vagy más néven agrifarm mot)alig drágább mint a társai de nagyon jó...
Válasz t.viki77 #390. hozzászólásáraMinimum 40l de simán elbírja az 50l-t is.
Én a 820.4be 90w-140et raktam de legközelebb 140est fogok belerakni mert melegen már szarul veszi a sebességet. De ha nem akarsz hibázni 30l 140 és 20l 90w-140.
Ja és cseréld le az első hídba is mind a 3helyen!
Sziasztok! Mennyi olaj kell a váltóba? És milyen sűrűségű?
Válasz kovacszol576 #386. hozzászólásáraMotor q8 olaj , váltóhoz 80w 90 20liter c 140 20 liter meg 10 liter folyékony zsír ! Hidraulikába szintén motorolaj van.
Mi a helyzet a Perkins motoros 892-esekkel az Agrorollnál? Árat lehet rá tudni?
Válasz kovacszol576 #386 ez az egész kérdés 1 nagyon összetett kérdés.attól függ milyen a gépparkod,(hidraulika miatt)ha csak ez az 1géped van,ha rámhalgacc:a hidróba hidrolikát,a váltóba hajtóműt(viszonylag sűrű legyenés max szint)a motorba meg 200oránként lecseréled az agip sigma turbot.én legalább is igy nyomom.de rengeteg variácio van.1a lényeg,valami mindig mindenhol legyen!!!!
Tisztelt Fórumtársak!
Segítséget szeretnék kérni,892.2 típusú traktor (2012 évjárat) milyen olajat szoktatok tölteni a motorba,hidraulikába,váltóba?
Válasz a2457 #384. hozzászólásáraItt van olyan akinek szintén elromlott. Ő azt mondta hogy neki kilyukadt az úszó ami az üzemanyag felszínén tartja az érzékelőt. (MTZ 820.2) Kb. fél éves volt akkor a traktor. Állítólag úgy javította meg hogy egy 60 wattos gömbölyű izzót rakott a helyére és azóta jó. De ez már volt vagy 4 éve. Fura hogy nem tört még el, de az igaz hogy szántó földön még nem volt a traktor
Válasz arcsimeheszet #383. hozzászólásáraa szervizesnek van igaza, az mtz üzemanyagszintmérő csak egy vicc.
nem megbízható.
Válasz hanyeczjoe #300. hozzászólásáraAz üzemanyag szint jelző hogy mér? Úgy tudom hogy a két 60 literes üzemanyag tartályból egyszere fogy a gázolaj. Miután lement a mutató sárgába tele tankoltuk és 57 liter ment bele. A szervizes szerint nem lehet megbízni az üzemanyag szintjelzőben mert össze vissza mér... Mert én arra gondoltam hogyha sárgába van a mutató akkor mára tartalékot használja a traktor, de 63 liter elég sok tartaléknak. Nem?
Válasz arcsimeheszet #380. hozzászólásáraKisfülkés 82-es, meg még van is
Válasz jedi #374. hozzászólásáraA telefonon alkudozókat én nem teszem le, mert én is szoktam úgy...HA rohadt messze van a cucc...
De ha telón megegyezünk egy árban, akkor ha idejön, tetszik viszi annyiért...ha nem akkor sem engedek többet...
Válasz Bandika86 #354. hozzászólásáraMilyen MTZ-d volt előtte?
Válasz gjoni #375. hozzászólására
Válasz fexco #367. hozzászólására