Hirdetés
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Poénok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Claas traktorok új
- Claas Lexion vélemények új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
397 hozzászólás
hát kúúúúúúva hangos lett
Válasz #95. hozzászólásramondjuk én 50-esre akarok csinálni
Válasz #89. hozzászólásra
Én nem raknák ilyet rá,szerintem melegíti a fülkét nagyon!
Válasz #88. hozzászólásranem túl hangos ez a kipufogó?
LEENDŐ TRAKTORVÁSÁRLÓ LENNÉK,SEGITSETEK,SZERINTETEK MTZ 892.2 VAGY MTZ 952.3?ELŐNY ÉS HÁTRÁNY ÉRDEKEL,VALAMINT MELYIK TUD TÖBBET TALAJON?
Válasz #90. hozzászólásra
Az fix !!!!!!!!!!
kemény kipufogó csak szerezél rá egy védő rácsot mert anélkül csuda
Válasz #89. hozzászólásra
Szerintem Axial de ha nemcsinálsz nem bonyolult.
Üdv:Érdeklődni szeretnék,hogy mi a véleményetek erről a kipufogó-ról!!!Hol lehetne ilyet vásárolni vagy beszerezni,s milyen áron.Előre is köszönöm!!!
Válasz #87. hozzászólásra
Válasz #78. hozzászólásra
üdv. pont olyat nem de ilyet tudok ...
Válasz #84. hozzászólásra
Farkasagro Plusz Kft.
5600 Békéscsaba, Csorvási út 25.
Válasz #84. hozzászólásra
Békéscsaba Csorvási út, ha jól tudom.
Valaki meg tudná adni Farkas Gyula elérhetőségét vagy a telephelyének pontos címét.
A választ előre is köszönöm.
Válasz #82. hozzászólásra
Jártam már párszor az IRUM-nál, megnézheti mindenki azdt a rendet ami ott van. Az összeszereléstől nem kell tartani mert a TAF skiddereket is kiválloan összeszerelik.
Válasz #80. hozzászólásra
ahhoz hogy ne vedd meg.
Válasz #80. hozzászólásra
Ezeket Régenbenn rakják össze.
Válasz #79. hozzászólásra
az, hogy Ro-mába rakják össze nagyon sokat nyom a latba
Na erre varjatok gombot MTZ nepperek:
MTZ 920.4 2év garncia minndez 16.000 euro
Nem tudja valaki, honnan lehet ilyen kipufogót szerezni amilyen ezen van???
Válasz #48. hozzászólásra
üdv.
a 952.3nak orosz jazda adagolója van?
a 892esnek meg TKP6os turbó?
Válasz #74. hozzászólásra
orosz turbó van rajta?
Válasz #74. hozzászólásra
Ha mindez alapjáraton van az éppen nem rossz de ha nagyobb fordulaton is ez a helyzet akkor már nem fasza
Sziasztok hát azért van kérdésem mtz892.2 olaj nyomása miatt mert nekem is hidegen az elektromos óra szerint 4bar de melegen 1Bar majdnem be csipog de ezt én eljátszottam mehanikus orával is ugyan ez de a tünet elejétöl van azota zötyögtem vele 2200 orát de megy bátran ugyhogynem tom azért nem foglalkoztam vele mert turbos és ez dugattyu feék hütést de azért jo lenne hogyha beálna kötép szintre azt be álna na ha tudtok valamit irni hozzá valamit annak örülnék üdv: Balázs
Farkas Gyula, geryke89! Köszönöm a javaslatot! Hétvégén megmértem a permetező órájával. Meglepődtem alapjáraton 5bár, hidegen, pörgetve 7bár körüli. Ez a mechanikus óra sokkal pontosabb. Azonnal visszaállítottam a nyom szabályzó szelepen.Most alapjáraton hidegen 4 bár. Melegen még nem próbáltam.
Üdv.: Aranyi
Farkas Gyula, geryke89! Köszönöm nektek a javaslatot! Megpróbálom mindegyiket a hét végén! Télyleg ez a legegyszerűbb, és legolcsóbb próba. Majd beszámolok a tapasztalatról!
Üdv.: Aranyi
Válasz #69. hozzászólásra
Szereld át mechanikus órára / a permetező nyomásmérő órája erre kiváló/ és meglátod egyáltalán nem ingadozik az olajnyomás !
Válasz #69. hozzászólásra
Üdv. Először próbáld meg a régi fajta órával és csak utána komolyabb a dolgokat.
A mérő gomba szokott lenni a ludas.
MTZ-820.2 olajhűtő kérdésem lenne!
2004-ben vettem ezt a traktort, alumínium csőspirál olajhűtő van rajta. Az az érzésem hogy kisebb a hűtőkapacitása,mint a régebbi olajhűtőnek, mert az olajnyomás szántás közben meleg motornál egy idő után lecsökken 0- 1 bár közé. Ha viszont elindulok az aszfalt úton hazafelé kilencedikben ismét visszaáll 2-3 bár közé. Már állítottam a nyom.szab. szelepen így hideg motornál 4-5bár az olajnyomás. De ha felmelegszik a probléma újra jelentkezik. Van egy régi 80-as azon a régi hűtő és olajnyomás hidegen és melegen is 2-3 bár.
Várom az olajhűtőről a véleményeket!
Válasz #67. hozzászólásra
Az enyém ha berángat,üzemanyag szűrőt kell cserélnem.De ismerek olyan gépet amelyiken állítani kellett az adagoló töltésén picit több kaját kapjon.De rengeteg hiba forrás van,próbálgatni kell
sziasztok
nekem 920.3-om van,amelynek a motorja az üzemi hőfok elérése után(menet közben,de nem alapjáraton)rángat,mint pl:az autó amikor nem bírja az ötödiket.kérdezném,hogy van valakinek ilyen irányu tapasztalata
Válasz #65. hozzászólásra
mire mondod hogy hihetetlen?
Válasz #64. hozzászólásra
Hihetetlen,még sosem láttam olyat,nade mindíg tanul az ember valamit
Válasz #63. hozzászólásra
már leirtam.
Válasz #60. hozzászólásra
hanyas az első kerék?
Válasz #56. hozzászólásra
igen 245,5S
Válasz #60. hozzászólásra
Köszönöm!!!
Válasz #59. hozzászólásra
820.1ben nagyobb kerekek,és 45Kg-os orrsúlyok
első kerekek:13,6x38
hátsó kerekek:16,9
820as 20Kg-os orrsúlyok
első kerekek:11.2x20
hátsó kerekek:15,5x38
Válasz #58. hozzászólásra
Nekünk nem kellene egyenes hidas.
A 820 -és 820:1 között mi a különbség???
Válasz #57. hozzászólásra
erre van 820.1 turbós jól megy.de a 820.2est jobban ajánlanám.
Üdv!
Ki mit tud a 820 , 820/1-es MTZ-kről?
Válasz #55. hozzászólásra
azt megtudod mondani hogy milyen tipus számu a 892es motorja?talán D-245,5S???
Válasz #52. hozzászólásra
majd csinálok képeket ,cseh adagoló van rajta,két éve van rajta eg trac-lift rakodó azóta csak rakodási feladatokat végez és estleg könnyebb munkákat(gyűrűshenger,rendkezelés,permetezés,stb.)
igen. de én akkor is orosznak hívom
920.3 meg a 952.3 Romániábann is nagytételben szerelik össz nagyrészt Bolgár meg Lengyel beszállitók tól származó alkatrészekből. A traktor értékének 75%-a EU-ban realizálódik és igy nincs rá vám. Hát itt a bolt a dologbann. Aki 920.3 vagy 952.3 vesz, szépenn felejtse el hogy az Belorus, max 25%-a de nem több.
Válasz #48. hozzászólásra
a 892esről vannak képeid?ha van tölts fel légyszives.
és mien adagolós?orosz?
Válasz #50. hozzászólásra
Kösz,de balázskától kérdeztem.
Válasz #49. hozzászólásra
bács-kiskun
Válasz #47. hozzászólásra
Mere gazdálkodtok?
hali!952.3 van nekem 2007-es 2270órával eddig generátor állórész csere és a tlt fékszalag cseréje(eltört).van egy 892-em 2003-as 6000 óra ,na azzal már voltak bajok,mondjuk a motor és a váltó bontatlan hibái:hidraulika villamosság kuplung elsőhíd(régi hidas)ja és a nyomatékossága a két gépnek ég és föld a 892 csak 1400-as fordulat fölött él