Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR411.35 FtUSD399.52 FtCHF437.83 FtGBP488.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
én még mindig a hő álló piros sziloplasztot ajánlom nekem nem volt vele semmi gondom még csak ésszel kend és ne tul közel a furat pereméhez mert ha ráhuzatod a hengerfejet akkor ugy is elterül majd
Azt szűrtem le, hogy igazság szerint nem hátrány, ha be van kenve valamivel, csak nem kell túlzásba vinni. A másik baj szerintem, hogy mire bekenem meg felrakom, addigra az fbs egy része megszilárdul. Valami olyan anyag kellene, ami nem szilárdul meg sosem, hanem gél álagú marad. Mint pl. a csavarrögzítő.
az egyik gadatársam mondta,és nagyon igazat adok neki,hogy ott a probléma,hogy nincs megfelelő szerszámkészlet a karbantartáshoz.Mert megvesszük az olcsó kulcskészletet,mert drágára nem futja,és a csavarokat nem húzzuk meg rendesen,mert akkor kettétörik a krova vagy a villáskulcs,és ezért van olajfolyás.A csavarok,addig vannak húzva,amennyit bir a kinai készlet,nem addig ameddig kellene.
ez nem igaz,nállunk van egy gazda akinek egy csepp olaj nincs az mtz jén.szerintem ott a baj,hogy az mtz-t csak hajtjuk,mert mtz,mikor szétesik javitjuk.Ha megkapná azt a karbantartást,amit egy JD-nek vagy Fend-tnek adnak,szerintem nem folyna.
a dugattyúk alját hűti 1 olaj "sugár"
sztem bármivel össze lehet bármit rakni csak nem kell benne semmit elfolyatni mert az eltömít valamit az tuti biztos
Olyat már én is hallottam, hogy Rába motort nem szabad fbs-sel összerakni, mert minden henger alatt van egy fúvóka, ami ken valamit, és abban olyan kicsi a furat, hogy egy fbs darab el tudja dugítani, és akkor megszorul a motor.
FBS az nagy butaág,ráadásul veszélyes is,mivel a megkötött fbs-t elviszi az olaj,és megakad a vékony olajcsatornába,és megszűnik az olajzás.volt ebből már gond.
én a motoroknál az olaj nyomó csövek körül be szoktam kenni hőálló sziloplasztal de ez amit ti mondtok az fbs nem tom mi.
zsirozni én se szoktam mer nekem semmi különbség vele és nélküle se.
a csavarokat meg belülről kifele kell meghúzni h "kisimítsd" a hengerfejet meg a tömítést
én személy szerint a kettes számu gyűrű kialakítást venném aminek az alsó meg a felső szélén perem van belül meg lukas
Szerintetek a zsírnak lehet tömítő szerepe is, vagy csak puhítja a tömítést?
Grafitossal érdemes lenne próbálkozni? Mert mintha azzal lett volna összerakva, és sehol nem folyt.
Válasz #16. hozzászólásra
Ha megint bontani kell akkor az FBS-t az isten se kaparja a blokkról vagy a hengerfejről . Azt a hengerfej tömítést kend meg vékonyan zsírral mind a két oldalán mert az felpuhítja
317 hozzászólás
Válasz #66. hozzászólásra
én még mindig a hő álló piros sziloplasztot ajánlom nekem nem volt vele semmi gondom még csak ésszel kend és ne tul közel a furat pereméhez mert ha ráhuzatod a hengerfejet akkor ugy is elterül majd
Azt szűrtem le, hogy igazság szerint nem hátrány, ha be van kenve valamivel, csak nem kell túlzásba vinni. A másik baj szerintem, hogy mire bekenem meg felrakom, addigra az fbs egy része megszilárdul. Valami olyan anyag kellene, ami nem szilárdul meg sosem, hanem gél álagú marad. Mint pl. a csavarrögzítő.
Válasz #63. hozzászólásra
Hát nekem van, de az semmit se ér a munkahengerszárnál, meg a vezértömbnél, meg a hitvány felületmegmunkálásnál.
Válasz #57. hozzászólásra
Amúgy meg folyik nem folyik nem lényeg csak az lényeg hogy megy
Válasz #58. hozzászólásra
az egyik gadatársam mondta,és nagyon igazat adok neki,hogy ott a probléma,hogy nincs megfelelő szerszámkészlet a karbantartáshoz.Mert megvesszük az olcsó kulcskészletet,mert drágára nem futja,és a csavarokat nem húzzuk meg rendesen,mert akkor kettétörik a krova vagy a villáskulcs,és ezért van olajfolyás.A csavarok,addig vannak húzva,amennyit bir a kinai készlet,nem addig ameddig kellene.
Válasz #57. hozzászólásra
Próbáld ki! De sztem komolyan Te se hiszed.
Válasz #59. hozzászólásra
volt amikor engem is megkevert
Válasz #57. hozzászólásra
Nálunk is van egy 80-as ami 89-es és még bontatlan de azon sincs folyás de nem ez a jellemző bár van egy-két kivétel
Válasz #58. hozzászólásra
hát 1 pillanatig azt hittem h a saját hozzászólásodra válaszoltál.
csak a képet néztem:))))
Válasz #57. hozzászólásra
nekem volt új mtz-m is és több karbantartás kellett neki, mint a ferginek
mégis mindig folyt az olaj
a fergiből meg egy szem se
Válasz #51. hozzászólásra
ez nem igaz,nállunk van egy gazda akinek egy csepp olaj nincs az mtz jén.szerintem ott a baj,hogy az mtz-t csak hajtjuk,mert mtz,mikor szétesik javitjuk.Ha megkapná azt a karbantartást,amit egy JD-nek vagy Fend-tnek adnak,szerintem nem folyna.
Válasz #55. hozzászólásra
na az is igaz:)))))
Válasz #53. hozzászólásra
meg nem kell cserélni benne csak ráönteni és mindig friss van benne :)
Válasz #51. hozzászólásra
Csak az bajom velük hogy nem kohóból folynak :)))
Válasz #51. hozzászólásra
legalább tudod h még van benne:))
Válasz #45. hozzászólásra
Minden MTZ-ek olaj folyás és olajszagú azért sz.r
Válasz #45. hozzászólásra
Az mtz-t bármivel kenheted így is úgy is folyik
Válasz #43. hozzászólásra
Régen és mai tömitő papír melegvízzel kenni aztán összerakni.
Válasz #46. hozzászólásra
Az a tuti!
Válasz #43. hozzászólásra
a dugattyúk alját hűti 1 olaj "sugár"
sztem bármivel össze lehet bármit rakni csak nem kell benne semmit elfolyatni mert az eltömít valamit az tuti biztos
Válasz #43. hozzászólásra
Nálunk csak olajteknőt, szelepfedél, vízpumpa, rövid vízfolyás csővek.
Válasz #43. hozzászólásra
majd kiválasztod a számodra legmegfelelőbbet,és ami kevésbé kockázatos,és úgy csinálod.
Válasz #44. hozzászólásra
És folyt is az mtz...:))
Válasz #34. hozzászólásra
rába motornál különösen csinnyán kellbánni,a ragaszto féleségekkel,régen is javitottak rendesen,mikor még nem volt fbs
Hálistennek óriási az egyetértés.
:-)
Olyat már én is hallottam, hogy Rába motort nem szabad fbs-sel összerakni, mert minden henger alatt van egy fúvóka, ami ken valamit, és abban olyan kicsi a furat, hogy egy fbs darab el tudja dugítani, és akkor megszorul a motor.
Válasz #37. hozzászólásra
Pedig jó.
Válasz #36. hozzászólásra
Úgy felfogta az mtz olajteknőt hogy szétverték mire le sikerült venni róla . Ha nincs hőnek kitéve én Gumiám pasztát kenek
Válasz #35. hozzászólásra
2-3 féle van: csőszerelő, tömités, stb. De mindegyik is jó.
Válasz #38. hozzászólásra
Mármint, hogy igaz.
Válasz #33. hozzászólásra
Te is jónyomod!
Nekem feláll a hátamon szőr mikor az FBS-t emlegeti valaki .
Válasz #35. hozzászólásra
Ne fárasz! Tudom!
Válasz #30. hozzászólásra
Az FBS az ragasztó
Válasz #31. hozzászólásra
bármilyen vékonyan kened,mikor összerakod nem látsz bele,és csak rettegsz mikor megy el az olajnyomásod.
zsír vékony kenni, akkoris folyni a olajot. Tömitőszerek vagy ragastók összerakni kevsebb folyni a olajot. És grfti mentes tömítőszerek.
Válasz #30. hozzászólásra
há autószerelő lennék vagy legalábbis annak álcázom magam:))))
de ne szólj senkinek mert elárasztanak kérdésekkel:)))))
Válasz #26. hozzászólásra
Azt nem mondtam, h. ész nélkül kell kenni.
Válasz #24. hozzászólásra
Jó beszéls sanya.
Nem is tudtam, h. értesz hozzá.
Az fbs is hőálló szilikon
olajcsővek legjobb ragasztó kék színű. Ez folyni nem lesz, mint gyári
Válasz #19. hozzászólásra
mindegy milyen zsír csak vékonyan legyen
a lehúzásnál van szerepe, meg puhitja a tömitést
lehúzni középröl kifele átlósan körbe-körbe
FBS legjobb, már 30 év ugyanaz anyagai.
Import törökböl sz.r piros tömítőszerek, hamarabb átfolyni a olajok.
Sikaflex fekete színű olajfolásmentes, de nehezebb szétszerelni.
Válasz #22. hozzászólásra
FBS az nagy butaág,ráadásul veszélyes is,mivel a megkötött fbs-t elviszi az olaj,és megakad a vékony olajcsatornába,és megszűnik az olajzás.volt ebből már gond.
Válasz #23. hozzászólásra
Én meg olyanokat tanítok:))
Válasz #19. hozzászólásra
én a motoroknál az olaj nyomó csövek körül be szoktam kenni hőálló sziloplasztal de ez amit ti mondtok az fbs nem tom mi.
zsirozni én se szoktam mer nekem semmi különbség vele és nélküle se.
a csavarokat meg belülről kifele kell meghúzni h "kisimítsd" a hengerfejet meg a tömítést
én személy szerint a kettes számu gyűrű kialakítást venném aminek az alsó meg a felső szélén perem van belül meg lukas
Válasz #22. hozzászólásra
én olyantól tanultam,akik a régi nagy tsz ekben lehúztak 30-40 évet mint szerelők.és nekik hiszek.
Én meg azt mondom, h. soha se zsírzom a tömítést, semmi haszna, és az olajcsatornánál érdemes fbs-t kenni.
Válasz #19. hozzászólásra
grafitos a legjobb,de csak nagyon vékonyan,mert ha svastagon van az nem jó.csak az egyik felét,a blokkot kenni.
Válasz #19. hozzászólásra
Csak puhítja mert kiég a zsír ha jár a motor . Mi sima gépzsírt használtunk a Zetornál
Válasz #18. hozzászólásra
Szerintetek a zsírnak lehet tömítő szerepe is, vagy csak puhítja a tömítést?
Grafitossal érdemes lenne próbálkozni? Mert mintha azzal lett volna összerakva, és sehol nem folyt.
Válasz #16. hozzászólásra
Ha megint bontani kell akkor az FBS-t az isten se kaparja a blokkról vagy a hengerfejről . Azt a hengerfej tömítést kend meg vékonyan zsírral mind a két oldalán mert az felpuhítja