Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 411.35 Ft USD 399.52 Ft CHF 437.83 Ft GBP 488.76 Ft

Fórum

MTZ motorfelújítás

Létrehozta: Vadmalac , 2008-12-01 18:14:07

Kedvencekhez Segítség

317 hozzászólás
#67 kissanya
2008-12-02 07:45:01

Válasz #66. hozzászólásra

én még mindig a hő álló piros sziloplasztot ajánlom nekem nem volt vele semmi gondom még csak ésszel kend és ne tul közel a furat pereméhez mert ha ráhuzatod a hengerfejet akkor ugy is elterül majd

#66 Vadmalac
2008-12-01 21:12:46

Azt szűrtem le, hogy igazság szerint nem hátrány, ha be van kenve valamivel, csak nem kell túlzásba vinni. A másik baj szerintem, hogy mire bekenem meg felrakom, addigra az fbs egy része megszilárdul. Valami olyan anyag kellene, ami nem szilárdul meg sosem, hanem gél álagú marad. Mint pl. a csavarrögzítő.

Nincs profilkép
#65 Jani X
2008-12-01 20:47:31

Válasz #63. hozzászólásra

Hát nekem van, de az semmit se ér a munkahengerszárnál, meg a vezértömbnél, meg a hitvány felületmegmunkálásnál.

#64 Hús Futár
2008-12-01 20:47:12

Válasz #57. hozzászólásra
Amúgy meg folyik nem folyik nem lényeg csak az lényeg hogy megy

#63 jólaci
2008-12-01 20:45:24

Válasz #58. hozzászólásra

az egyik gadatársam mondta,és nagyon igazat adok neki,hogy ott a probléma,hogy nincs megfelelő szerszámkészlet a karbantartáshoz.Mert megvesszük az olcsó kulcskészletet,mert drágára nem futja,és a csavarokat nem húzzuk meg rendesen,mert akkor kettétörik a krova vagy a villáskulcs,és ezért van olajfolyás.A csavarok,addig vannak húzva,amennyit bir a kinai készlet,nem addig ameddig kellene.

Nincs profilkép
#62 Jani X
2008-12-01 20:43:54

Válasz #57. hozzászólásra

Próbáld ki! De sztem komolyan Te se hiszed.

#61 Géza
2008-12-01 20:43:37

Válasz #59. hozzászólásra

volt amikor engem is megkevert

#60 Hús Futár
2008-12-01 20:43:16

Válasz #57. hozzászólásra
Nálunk is van egy 80-as ami 89-es és még bontatlan de azon sincs folyás de nem ez a jellemző bár van egy-két kivétel

#59 kissanya
2008-12-01 20:42:32

Válasz #58. hozzászólásra

hát 1 pillanatig azt hittem h a saját hozzászólásodra válaszoltál.
csak a képet néztem:))))

#58 Géza
2008-12-01 20:40:54

Válasz #57. hozzászólásra

nekem volt új mtz-m is és több karbantartás kellett neki, mint a ferginek
mégis mindig folyt az olaj
a fergiből meg egy szem se

#57 jólaci
2008-12-01 20:39:20

Válasz #51. hozzászólásra

ez nem igaz,nállunk van egy gazda akinek egy csepp olaj nincs az mtz jén.szerintem ott a baj,hogy az mtz-t csak hajtjuk,mert mtz,mikor szétesik javitjuk.Ha megkapná azt a karbantartást,amit egy JD-nek vagy Fend-tnek adnak,szerintem nem folyna.

#56 kissanya
2008-12-01 20:38:40

Válasz #55. hozzászólásra

na az is igaz:)))))

#55 Hús Futár
2008-12-01 20:37:41

Válasz #53. hozzászólásra
meg nem kell cserélni benne csak ráönteni és mindig friss van benne :)

#54 Hús Futár
2008-12-01 20:36:51

Válasz #51. hozzászólásra
Csak az bajom velük hogy nem kohóból folynak :)))

#53 kissanya
2008-12-01 20:36:05

Válasz #51. hozzászólásra

legalább tudod h még van benne:))

Nincs profilkép
#52 alesi1982
2008-12-01 20:34:39

Válasz #45. hozzászólásra

Minden MTZ-ek olaj folyás és olajszagú azért sz.r

#51 Hús Futár
2008-12-01 20:34:15

Válasz #45. hozzászólásra
Az mtz-t bármivel kenheted így is úgy is folyik

Nincs profilkép
#50 alesi1982
2008-12-01 20:33:16

Válasz #43. hozzászólásra

Régen és mai tömitő papír melegvízzel kenni aztán összerakni.

#48 kissanya
2008-12-01 20:32:22

Válasz #43. hozzászólásra

a dugattyúk alját hűti 1 olaj "sugár"
sztem bármivel össze lehet bármit rakni csak nem kell benne semmit elfolyatni mert az eltömít valamit az tuti biztos

Nincs profilkép
#47 alesi1982
2008-12-01 20:32:16

Válasz #43. hozzászólásra

Nálunk csak olajteknőt, szelepfedél, vízpumpa, rövid vízfolyás csővek.

#46 jólaci
2008-12-01 20:32:02

Válasz #43. hozzászólásra

majd kiválasztod a számodra legmegfelelőbbet,és ami kevésbé kockázatos,és úgy csinálod.

Nincs profilkép
#45 Jani X
2008-12-01 20:31:59

Válasz #44. hozzászólásra

És folyt is az mtz...:))

#44 4755
2008-12-01 20:30:50

Válasz #34. hozzászólásra

rába motornál különösen csinnyán kellbánni,a ragaszto féleségekkel,régen is javitottak rendesen,mikor még nem volt fbs

#43 Vadmalac
2008-12-01 20:29:42

Hálistennek óriási az egyetértés.
:-)

Olyat már én is hallottam, hogy Rába motort nem szabad fbs-sel összerakni, mert minden henger alatt van egy fúvóka, ami ken valamit, és abban olyan kicsi a furat, hogy egy fbs darab el tudja dugítani, és akkor megszorul a motor.

#41 Hús Futár
2008-12-01 20:29:00

Válasz #36. hozzászólásra
Úgy felfogta az mtz olajteknőt hogy szétverték mire le sikerült venni róla . Ha nincs hőnek kitéve én Gumiám pasztát kenek

Nincs profilkép
#40 alesi1982
2008-12-01 20:28:42

Válasz #35. hozzászólásra

2-3 féle van: csőszerelő, tömités, stb. De mindegyik is jó.

Nincs profilkép
#39 Jani X
2008-12-01 20:28:27

Válasz #38. hozzászólásra

Mármint, hogy igaz.

Nincs profilkép
#38 Jani X
2008-12-01 20:28:07

Válasz #33. hozzászólásra

Te is jónyomod!

#37 Hús Futár
2008-12-01 20:27:21

Nekem feláll a hátamon szőr mikor az FBS-t emlegeti valaki .

Nincs profilkép
#36 Jani X
2008-12-01 20:27:17

Válasz #35. hozzászólásra

Ne fárasz! Tudom!

#34 jólaci
2008-12-01 20:26:00

Válasz #31. hozzászólásra

bármilyen vékonyan kened,mikor összerakod nem látsz bele,és csak rettegsz mikor megy el az olajnyomásod.

Nincs profilkép
#33 alesi1982
2008-12-01 20:25:23

zsír vékony kenni, akkoris folyni a olajot. Tömitőszerek vagy ragastók összerakni kevsebb folyni a olajot. És grfti mentes tömítőszerek.

#32 kissanya
2008-12-01 20:24:51

Válasz #30. hozzászólásra

há autószerelő lennék vagy legalábbis annak álcázom magam:))))
de ne szólj senkinek mert elárasztanak kérdésekkel:)))))

Nincs profilkép
#31 Jani X
2008-12-01 20:24:05

Válasz #26. hozzászólásra

Azt nem mondtam, h. ész nélkül kell kenni.

Nincs profilkép
#30 Jani X
2008-12-01 20:23:01

Válasz #24. hozzászólásra
Jó beszéls sanya.
Nem is tudtam, h. értesz hozzá.
Az fbs is hőálló szilikon

Nincs profilkép
#29 alesi1982
2008-12-01 20:22:44

olajcsővek legjobb ragasztó kék színű. Ez folyni nem lesz, mint gyári

#28 Géza
2008-12-01 20:22:13

Válasz #19. hozzászólásra

mindegy milyen zsír csak vékonyan legyen
a lehúzásnál van szerepe, meg puhitja a tömitést
lehúzni középröl kifele átlósan körbe-körbe

Nincs profilkép
#27 alesi1982
2008-12-01 20:21:50

FBS legjobb, már 30 év ugyanaz anyagai.

Import törökböl sz.r piros tömítőszerek, hamarabb átfolyni a olajok.

Sikaflex fekete színű olajfolásmentes, de nehezebb szétszerelni.

#26 jólaci
2008-12-01 20:21:47

Válasz #22. hozzászólásra

FBS az nagy butaág,ráadásul veszélyes is,mivel a megkötött fbs-t elviszi az olaj,és megakad a vékony olajcsatornába,és megszűnik az olajzás.volt ebből már gond.

Nincs profilkép
#25 Jani X
2008-12-01 20:21:19

Válasz #23. hozzászólásra

Én meg olyanokat tanítok:))

#24 kissanya
2008-12-01 20:21:13

Válasz #19. hozzászólásra

én a motoroknál az olaj nyomó csövek körül be szoktam kenni hőálló sziloplasztal de ez amit ti mondtok az fbs nem tom mi.
zsirozni én se szoktam mer nekem semmi különbség vele és nélküle se.
a csavarokat meg belülről kifele kell meghúzni h "kisimítsd" a hengerfejet meg a tömítést
én személy szerint a kettes számu gyűrű kialakítást venném aminek az alsó meg a felső szélén perem van belül meg lukas

#23 jólaci
2008-12-01 20:19:44

Válasz #22. hozzászólásra

én olyantól tanultam,akik a régi nagy tsz ekben lehúztak 30-40 évet mint szerelők.és nekik hiszek.

Nincs profilkép
#22 Jani X
2008-12-01 20:17:27

Én meg azt mondom, h. soha se zsírzom a tömítést, semmi haszna, és az olajcsatornánál érdemes fbs-t kenni.

#21 jólaci
2008-12-01 20:13:53

Válasz #19. hozzászólásra

grafitos a legjobb,de csak nagyon vékonyan,mert ha svastagon van az nem jó.csak az egyik felét,a blokkot kenni.

#20 Hús Futár
2008-12-01 20:13:36

Válasz #19. hozzászólásra
Csak puhítja mert kiég a zsír ha jár a motor . Mi sima gépzsírt használtunk a Zetornál

#19 Vadmalac
2008-12-01 20:07:46

Válasz #18. hozzászólásra

Szerintetek a zsírnak lehet tömítő szerepe is, vagy csak puhítja a tömítést?
Grafitossal érdemes lenne próbálkozni? Mert mintha azzal lett volna összerakva, és sehol nem folyt.

#18 Hús Futár
2008-12-01 20:02:05

Válasz #16. hozzászólásra
Ha megint bontani kell akkor az FBS-t az isten se kaparja a blokkról vagy a hengerfejről . Azt a hengerfej tömítést kend meg vékonyan zsírral mind a két oldalán mert az felpuhítja

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Hatályba lépett egy fontos jogszabály! Egyetlen szerződéssel átadható a teljes gazdaság!
Hatályba lépett egy fontos jogszabály! Egyetlen szerződéssel átadható a teljes gazdaság!
A gazdaság valamennyi vagyoneleme egyszerre, egy időpontban száll át a...
Mutatjuk, hogyan drágulnak csütörtökön az üzemanyagok
Mutatjuk, hogyan drágulnak csütörtökön az üzemanyagok
Jelentősebben drágul a gázolaj, de többet kell majd fizetni a benzinért is.
John Deere S690
John Deere S690

25.999.000 Ft

Minirot 63 öntöződob
Minirot 63 öntöződob

1.000.000 Ft

MTZ 50 traktor motor üzemképes
MTZ 50 traktor motor üzemképes

200.000 Ft

Napraforgóhéj-brikett eladó
Napraforgóhéj-brikett eladó

130 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]