Hirdetés
Fórum
- Szántóföldi permetezőgépek új
- Körbálázót, de milyet? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Massey Ferguson traktorok új
- Kukorica vetőmagok új
- Solis traktorok új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
1039 hozzászólás
https://youtube.com/shorts/mzoEtXm7Zdg?si=awlzlxR4fuxmU8K5
Válasz mtz1221 #1032. hozzászólásáraJók lehetnek ezek, főleg ahova gyártják, mit kapnak, csak ezek ide az EU-ba vagy nem jönnek be, vagy nem lesz rajtuk rendszám.
Mondjuk nekem is ha nem egy pénzes emberrel kellett volna versenyeznem egy tanyáért, már beolvasztottam volna a traktor rendszámát a f.szba...
Válasz Gumóka #1036. hozzászólásáraÁtkellene a 82est csinálni.
Ha megveszem a vetőgépet akkor sokmindent átkell alakítani.
Segédemelő, fronthidraulika, orbitkormány.
Lehet jobblenne a zetorral húzni de a talajmunkát is az csinálja.
És a nyomtávot is összekell rakni.
Legalább a hátsót!
Válasz rtamas1976 #1033. hozzászólásáraPersze, nem azért tettem ide, hogy most mindenki faragja az mtz-t ilyenre...
Csak így, szóbakerült, ezt meg láttam, ideraktam, hogy is néz ez ki.
Mondjuk az enyém se gyári, de annak a mm pontos másolata.
Nekem legyártották a bakot, fel is hegesztették szakműhelyben, minden alkatrész gyári, nem sufnituning.
Eddig precíz, idén már 5 éve.
Válasz rtamas1976 #1034. hozzászólásáraNem ki zárt. Vagy volt régen is rizs földre való nagyon széles első kis kerekekkel, inkább annak kellett a dupla munkahenger. Nem e P jelzésűek voltak.
Válasz rtamas1976 #1033. hozzászólásáraNemtudom nem-e a 3kerekűé?
Válasz Gumóka #1028. hozzászólásáraA probléma a műszakin van.
Ez a megoldás maradjunk annyiba nem életbiztosítás.
A rendszámot rögtön lekapják, kpm vizsga, bünti.
Ha neagyisten történik valami az lehet még bírósági vagy felfügönyözött is.
A 820.1 esé biztonságosabb!
Ilyet viszont nemláttam még!
Válasz Gumóka #1031. hozzászólásáraNÉZ MÁR MIT HOZTAK EZEK ÖSSZE DARABOKBÓL. Váltó kubota motor 4.8 literes kínai difi a 90 lovas kínaié. Luk kuplung szlovén fülke, széles gumizás. Valami afrikai piacot is megkaptak vele, még a végén lesz rendes kistraktor.
https://youtu.be/6p4-jmggFP0
Válasz mtz1221 #1027. hozzászólásárahttps://vm.tiktok.com/ZNew7bBXe/
Válasz envagyok2 #1029. hozzászólásáravagy kiljebb kell tolni a hidakat maximális szélesre,és akkor lesz elég hely.
Válasz mtz1221 #1027. hozzászólásáranekem tört már el ilyen axiál csuklós gömbfej, ott nyakba, ahol kilép a munkahenegrből. nekem a mnunkahneger szára belső menetes, és a csuklós rész a külső menetes, namost nyilván esélytelen kitekerni a belerhadt szart, nem emlékszem rá, de mondjuk nettó másfél millió/db. szóval nem olyan boldogság ezeket cserélgerni, hahahaha. de valóban sokkal faszább megoldás, mint a normál orbitozás, feltéve ha a csukló bírja ezt, ha évente cserés, akkor nem annyira. nem nézegettem én se, de szerintem sokkal egyenesebben megy a munkahenger és a csukló, messze nem törik be ennyire. ha hosszabb lenne az iránytóklar, akkor ugye hosszabb munkaút kellene, lehet az meg már nem fér el. az elején csinált egy kört, ott mit mond, megmaradt a régi fordulókör, vagy kisebb/nagyobb lett?
Válasz alompolgar91 #1024. hozzászólásáraNincs egy sikolt rész közvetlenül ott ahol elvékonyodik a féltengely?
Kiálló, téglatest formája van.
A drágább megoldás a hídház csere, olcsóbban lehet csináltatni hegesztett bakot, vagy gyártanak lemezből bilincses felfogatásút is, jó mindegyik, csak műszaki vizsgán fogadják el, ez már kérdésesebb.
Válasz envagyok2 #1025. hozzászólásáraBe lesz indítva a török majd körbe sasolom rendesen, mi hova mennyire hajlik. Olyat szerintem lehetne venni is. Ha ott bírja a nagykerekesnél is, akkor itt is kéne.
Válasz envagyok2 #1025. hozzászólásárapont a felfogatásra gondoltam én is,hogy ezt nemgondojja komolyan!!!
Válasz mtz1221 #1017. hozzászólásárajól betörik az az axiál csukló, ennek ennyit szabad betörnie? ha hosszabb lenne az irányító kar, akkor ugye hoszabb munkahenger kéne, az meg nem fér el, vagy nem érted mit magyaráz?
és a munkahengert tulajdonképp az a két szemre 12es csavar tartja a kirlycsapszeg végénél, az a kengyelszerűség a két végén lófaszt sem ér. amúgy jónak tűnik, de nem jósolok túl hosszú élettartamot azokak a csuklóknak, pláne nem ilyen ócska gumiharanggal. a gömbjeneknek is a gumiharangok a gyenge pontjai, 3 nap alatt kiszakadnak a picséba.
Válasz Gumóka #1021. hozzászólásáraKöszönöm a választ!
Úgy láttam nincs felfogatási hely.
Ez esetben mit kell cserélni?
Válasz fexco #1022. hozzászólásáraKöszönöm!
Nekem is összeül azért jócskán, új rúgókat is kapott akkor, de nekem nagyjából 400kg lóg az orrán, meg még oda akarok egy ládát ilyen apróságoknak, ne a fülkébe kelljen tárolni.
Meg januárban a műszakit kell gyorsan intézzem, mert Bélám is elfelejtette, Nekem meg időm nem lett.
Válasz Gumóka #1018. hozzászólásáranekem amikor a 82es lett orbitozva,mindent megkapott,még az alátétet is.---hibátlan is volt----most kb majdnem összeül a rugozásnál már. 7-8mm van.---szerintem elkopott az alátét.
de amúgy semmi baja nemlehet,ha beleér a vázba az irányitókar,ha nincs rajt homlokrakodó.itt nagyon sokáig ugy ment nem egy 82es,hogy csak az orbit+a munkahenger lett rádobva.ha rámhalgacc csak akkor nyujj hozzá,ha valami baja lesz.addig hadmennyen!!!BUÉK!boldog szülinapot!!
Válasz alompolgar91 #1019. hozzászólásáraMegvan e a bak helye a hídon.
Menetirány szerint bal oldal, a királycsap mellett alul.
Szerintem a tieden meglesz, csak nincs kifuratolva.
Válasz alompolgar91 #1019. hozzászólásáraAz akaratodtól.
Válasz Gumóka #1018. hozzászólásáraHa szabad kérdezni
Nekem is kormányoszlopos 82-esem van, 95-ös évjárat, oldalváltós. Valaki azt mondta az első hídja olyan, hogy nem lehet átalakítani orbitosra. Mitől függ?
Válasz mtz1221 #1017. hozzászólásáraA vázba nekem is halványan beleér, nem e szöghajtáson kéne fordítsak.
Ott néztem el, mikor cseréltem a peremes hüvelyt, nem tudtam, hogy lehet oda a rugó alá alátétet tenni
Válasz Gumóka #1016. hozzászólásáraMegtaláltam van hozzá. Meg nem e az irányitószár sem akad ennél.
Válasz mtz1221 #1015. hozzászólásáraMondjuk 80-asra kínálja
Ilyen munkahengert nem lehetne a 82re csináltatni orbitozás előtt ? Nem kéne az irányító kar sem. Törökön is hasonló van, és bírja.
Ilyen munkahengert nem lehetne a 82re csináltatni orbitozás előtt ? Nem kéne az irányító kar sem. Törökön is hasonló van, és bírja.
Válasz Gumóka #1012. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz Blahoncio #1011. hozzászólásáraNem.
Tanács, szedd szét, ami alkatrészen gumigyűrű/ karmantyú van, vidd el a csapágyboltba, aztán ott vegyél hozzá cuccot.
Üdv Mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek!
Mtz orbit munkahenger úgy néz ki hogy karmantyú hibás.
Az lenne a kérdésem hogy ha leveszem a munkahengert megjavítom és ugyanabban az állásban visszarakom akkor változni fog-e valami a kormányzáson?
Sziasztok ! Utólag orbitozott 82-esnél mi okozhatja a következő problémát ?: legfőképp országúton megfigyelhető , menet közben szinte folyamatosan tekerni kell balra lassan a kormányt mert ha megállítom egy picit is , a gép már húz jobbra .
Válasz envagyok2 #1008. hozzászólásáraZetort orbitoztam. 80-ast tettem rá. Kevés lett, mocskosúl sokat kell tekerni a kormányt. le kell cserélnem 120-ra.
Válasz endypapa_20120 #1007. hozzászólásáranah jó, de milyen szivattyúval meg milyen munkahengerrel?
az se mindegy, hogy melyikhez mi való...
Válasz jozef24 #1006. hozzászólására100
Szerintetek 80-as vagy 100-as orbit a jobb választás melyikell gyorsabb a kormányzás és melyikel könyebb?
Válasz gyufi76 #414. hozzászólásáraHelló.
Kaptam kedvet el tudnád küldeni a méreteket? Gondolom azóta müködik a technika rendesen.A vastagperemes hüvely is jó az elsőhidban?
molnar7807@gmail.com a címem előre is köszi a segítséget.
Üdv kresem azt az illetőt aki ki mart bakkot hirdetett 82 első hidra orbitosra alakitáshoz.
Válasz Gumóka #1002. hozzászólásáraÉn a csapágy elé tettem a hézagolót a tengelyt meg felpontoztam!
Azt tudod hogy itt csak a szimering felől kell csapágyazni!
Válasz Mtz 550E #995. hozzászólásáraKellett. Az orbit és a közbetét is 1-1mm-es klingerittel lett felrakva. Egyébként is mozgott, de nekem ez pont kiadta, csak a külső átmérőből kellett elvenni. A belső jó, mert ez a kocka csapágya.
Most pont jó.
Én csak simán beraktam a csapágy, meg a szimmering közé.
Válasz mtz1221 #1000. hozzászólásáraMegvan a szett már február óta, csak mivel most ki kellett vegyem a hűtőt, ha már meg van bontva, felteszem az orbitot is most
Majd ezzel kapcsolatban lesz még kérdésem, nem csináltam még...
Válasz Gumóka #999. hozzászólásáraJó a motor,szerintem jobb is. Mifelénk mindenki 40-es motor, vagy 68-as hidraulika olajat használ.
Az orbitnak egyébként jó a motorolaj, vagy feltétlen hidraulika kell?
Válasz Mtz 550E #997. hozzászólásáraA hüvely mindegy hogy hogy áll szerintem. Elfér a 6 lapfejű csavar simán. Imbusz ha belerohad azt ki nem szeded.
Válasz prütyi #996. hozzászólásáraA kormányállító hüvely az mindegy milyen állásban van az orbitnál?
Meg a vastagperemes hüvelyhez a sima 12-es 6lapfejű csavar elfér vagy imbusz kell oda? Köszönöm!
Válasz Mtz 550E #995. hozzászólásáraNekünk nem,de ha neked úgy jön össze akkor rakjál hézagolót.
Nektek kellett hézagoló oda a csapágyhoz a tengelyre? Mikor orbitoztatok?
Válasz fexco #983. hozzászólásáraFexco írtam neked e-mailt majd nézd már meg!
Válasz Mtz 550E #992. hozzászólásáraOlyat vettem rá ,jó .
Saleo orbit kinek mi a vélemény?
Válasz Mtz 550E #990. hozzászólására230
Válasz gjoni #977. hozzászólásáraNeked mennyibe volt a szett kompletten? Ha kérdezhetem!