Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- MTZ 1221 traktor új
- CLAAS kombájncsalád új
- Műtrágya árak új
- Kukorica indító műtrágyázása új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Adózás új
- HW 6011 vagy HW 8011-es pótkocsi új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
Cikkajánló
Hirdetés
1039 hozzászólás
Válasz #283. hozzászólásra
Az biztos hogy így jobb mint a gyári oszlop. Az 20 felet már életveszélyes, ezzel még max sebességnél biztos.
De ami a lényeg kisujjal lehet tekergetni, és a homlokrakodónál ez nagyon fontos.
Válasz #286. hozzászólásra
Mégegyszer.
Mtz 50 turbózás ára:
http://webshop.keletagro.hu/mtz-turbo-atalakito-szett-szivo-motorhoz-mtz-50-es-motorhoz-tobb-mint-50-reszes-komplett_id23935
Válasz #286. hozzászólásra
Lehet, de nem érdemes. Amennyiből ráraknád a turbót, meg állítgatások, inkább vegyél egy 80-as motrot az 50-es motrot meg add el. Turbózva az 50-es, ha még fordulatszámot is növelnétek nem érné el a 70 lóerőt, egy 80-as motornál az meg már alapból megvan, mindenféle erőlködés turbó nélkül.
http://www.abload.de/img/mtz119esuy.jpg
Ha ragaszkodsz az 50-es motorhoz, akkor kérdezz az "MTZ traktor szerelési kérdések" című topicba.
Ez mégiscsak egy Orbitos fórum.
Valaki segítsen légyszíves meg tudná nekem mondani hogy a régi 50es motorra lehet e tenni turbót.?
Válasz #284. hozzászólásra
Na mikor a gyári beszitál egy kátyúnál az tényleg nem ad okot az őszinte mosolygásra.
Válasz #283. hozzászólásra
az biztos
Válasz #280. hozzászólásra
nekem is hasonlóan van megoldva de kb 3x erősebb a tartó meg összefogja az egész hidat mert mindkét oldalra fel van fogatva és alul van összekötve.
Lézerrel lettek kivágva az alkatrészek.
Műszakin simán átment.
A gyári kormány sokkal veszélyesebb mint ha egy ilyen jól meg van csinálva.
Így már értem.Nem rossz megoldás olcsó de csak ott lehet jól kihasználni.
Válasz #280. hozzászólásra
Még szerencse. Meg vagyok nyugodva
Műszakin nem megy át!!! Papír mentes telephelyi homlokrakodós gép.
Erre azok a MTZ se mennek át a műszakin amelyikben utólag lett beletéve a orbit. Csakis eredeti állapotban ahogy kiadták a gyárból.
Válasz #278. hozzászólásra
Hát igen, ezzel is átestünk a ló túlsó oldalára.Mikor csak a KPM vizsgáztatott, akkor azokat szidtuk,mert szigorúak voltak.Most, mikor sok felelőtlen maszek vizsgáztató van, és a pénz miatt már az ilyeneket is átengedik, akkor meg azokat is szidjuk...... nehéz igazságot tenni, de egy biztos, ez a rendszer nem jó.
Válasz #277. hozzászólásra
És tudod mi a szomorú,hogy már párszor átment a vizsgán
Válasz #276. hozzászólásra
Ez simán átmegy , mert a vizsgáztató abban a pillanatban kap infarktust, ahogy meglátta, a többi vizsgáztató meg azzal lesz elfoglalva,h. a mentőt hívja,és a gépre senki nem fog figyelni ezek után. És még van képünk szidni a KPM-et, mikor kötekednek. Hát ez a legdúrvább, amit valaha is láttam. Akinek ezért leveszik a rendszámát, az örüljön,h. csak annyival megússza. Ez rendkívűl felelőtlen, és minden szakmaiságot nélkülöző tákolmány.
Válasz #275. hozzászólásra
Ezt műszakin átmegyen?Nem rossz megoldás jó ötlet csak vizsgázzon le ilyennel tanyára tökéletes.
Nálunk így van megoldva, vagy 6-7 éve gond nélkül működik.
Válasz #273. hozzászólásra
nincs itthon a fényképezőm,
Egy 50 cm x 20 cm x 1 cm vastag anyagot képzelj el ami 2 erős fél gyűrűvel rá van csavarozva a híd alá.
Válasz #272. hozzászólásra Csinálj már róla egy fényképet,érdekelne engem is!
Válasz #270. hozzászólásra
2 félből álló kengyelt kell csináltatni a hídra, önzáró csavarokkal össze kell fogatni.
Nekem már 2 éve így megy és egyszer sem lazult meg.
Kolegámé egy idős az enyémmel csak nem kék hanem drapp és azon sincs hely a munkahenger fogadásra.Csak az üres új hídközép meg nem olcsó.
Válasz #269. hozzászólásra
Nem találok.
Olyan lenne jó mint a tied. Azon rajta van az orbitnak a hely.
De ha van valahol érdekelne.
Szerintem egy üres hidközepet kéne vegyél
Válasz #267. hozzászólásra
hát én azt azért megnézném valami kidoboton,mert az orbitosokon kivan gyárilag öntve a rész a felfogatáshoz,és mivan ha szétszereled és kiderül hogy csak 10-15mm fal van ott véletlenül
Válasz #266. hozzászólásra
Gányolni nem akarok már megvan az alkatrész.
A középhíd elég erős lesz még, ha egy részén síkba csiszolják és lesz elég menetmélység a csavarok helyének is vajon?
Válasz #265. hozzászólásra
IDE NÉZ BE,MOST LÁTAM EGY TÖK EGYSZERÜ MEGOLDÁST
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9162612&la=123454195
Sziasztok!
Valaki szerelt fel már olyan orbit tartót ami a képen van régi 82-es hídra?
Nem olyan a középhíd, mint pár hozzászólással visszább, nincs rajta semmilyen hely orbitnak, ki kell fúrni a helyét és síkba csiszolni a hidat.
Ezzel kapcsolatban kéne nekem valami információ, hogy hogyan kellene elhelyezni a tartót.
Válasz #263. hozzászólásra Kormány irányitókar cikknév: 82.1 920 1025 cikkszám: jobb 72-2308074 bal: 72-2308075-01
Válasz #262. hozzászólásra
Nem tudom... Havernak meg van vágva, meg görbítve , hogy lejjebb legyen, de úgy is beleér...
Új jobbos balos irányítókar és egyben az összekötő.Ma teszteltem tök jó fordul előre hátra, felálltam vele 1 part oldalra,nem mondom,hogy nem éri el a vázat,mikor hozzáér az ütközöhöz. Anyi,hogy lejött a festék de nem feszült.
Válasz #259. hozzászólásra Igen mi így csináltuk!!!De kb7 éve és azóta is jó!!
Válasz #258. hozzászólásra
OK.
Válasz #258. hozzászólásra
Szóval akkor csak a balos irányítókart kell cserélni? És a két darabos összekötő marad a helyén?
Válasz #257. hozzászólásra Én csináltam már egyet de nagyon régen.Ott simán fel csavaroztuk a hidra munkahenger bakot (persze a menet fúrás után). Ki cseréltük azt a kart(bal keréknél),hogy a munkahenger dolgozni tudjon.Az orbitra cseréltük a szervó kockát.És végül a végtelen csigát ki cseréltük egy olyan tengelyre amelyiken nincs menet de hajtja az orbitot.Rá néztünk a kerék össze tartásra de jó volt.És azóta is így megy. Nem eszi a gumit (egyik oldalát se) és homlok rakón rajt van egy lucerna körbála akkor is egy ujjal lehet kormányozni!!!!!!
Valami ok miatt úgy érzem,h. mindenki elpárolgott.Azt hittem,be fog szállni pár ember a vitába,de végül meglehetősen karcsú maradt a vita.Úgy is mondhatnám,h. ez a kérdés költői lett.
Válasz #254. hozzászólásra
Miért nem?
Válasz #254. hozzászólásra
Csak elmélet
Válasz #253. hozzászólásra Az autó futóművét ne keverjük már az MTZ vel:-D
Válasz #247. hozzászólásra
Az utánfutás ábránál a csapterpesztésről hadobvál,a csapterpesztés ábránál meg valami kormány legördülési sugárt dumál,de nem tudom,minek Véleményeket kérek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
El kell mennem 10 percre.
Nekem is bejön a honlap,meg a címe,de utána az egész lep üres.Közvetíts!!!!!!!!!!!!!Mondjad a lényeget!!!!!!!!!!!
Válasz #249. hozzászólásra
Nekem elég szépen betölti és elég jó ábrákkal illusztrálja
Válasz #247. hozzászólásra
Nekem nem tölt be semmit
Válasz #246. hozzászólásra
Na ezt nem tudtam! Na milyen jó h. jöttél!Ez biztos? Úgy emlékeztem,h. a kanyarodási szögeltérés állandó,de ha ez igaz,akkor a tengelytáv változásával változik az irányító karok szögállása is,és ezzel a k.szögeltérés is.Na akkor mi az igaz??????????
Válasz #245. hozzászólásra
http://www.autofitt.hu/futelm.htmSzeni ezt kerested??
Válasz #245. hozzászólásra
A két irányitókar meghosszabított vonalának a hátsóhíd közepén kellene találkozni
Válasz #243. hozzászólásra
Helóóóó! Na végre!! És valami szakmai meglátást is hallhatnánk????????
Válasz #242. hozzászólásra
Jól gondolod,de még mindíg nem reagált senki a felvetésemre.
Válasz #241. hozzászólásra
Vanni van,és qrva nagyokat röhög
Válasz #240. hozzászólásra
mivel az irányító kar kialakítása más mint a régié ezért más a távolsága is....a gömbfejnek a gumihoz képest
és ha jól gondolom itt már csak egy összekötő rúd van...
Az egész fórumon nincs egy vacak autószerelő??????
Ez botrányos!!!!!!!!!!!
Válasz #239. hozzászólásra
mellébeszélsz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!