Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- SPC-6 vetőgépek új
- Lucerna telepítése, termesztése új
- Portálfejlesztés / Gépház / Fórum használat új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kukorica terményárak új
- Lamborghini traktorok új
- Tavaszi magágyelőkészítés új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Mezőgazdasági gépek festése új
Cikkajánló
Hirdetés
1039 hozzászólás
Szia Zoli!
Megtennéd,hogy nagy vonalakba leírod emailbe?jelenleg nincs skype elérhetőségem...(lamersz97kft@invitel.hu)
Ígértem,hogy adok csavarméreteket az alső felfogatáshoz: 16x40es acélcsavarokkal lett összerakva+rugósalátét...ne fúrjatok sokkal mélyebbre,nehogy átlyukadjon a ház.a két stiftet pedig legyártottuk jó passzosra.
Válasz #31. hozzászólásra
Szia Balázs!
A jelenség nagyon hasonlít egy régi Danfoss orbit működésére, amilyen jellegűeket RÁBA és CLASS-DMINATOR kormányzásnál alkalmaztak. Azt előtte szétszedték és rosszul rakták össze. Szét kellett nekik szedni mivel a csillagkeréknél nagy volt a résolaj, és ezért nem volt elég hatékony, valamint mászkált az úton.Új csillagkereket tettek bele, és a helyzetét a vezérlő hüvelyhez nem megfelelő helyzetbe állították. Szétszedés után ez kiderült, át állítottuk, összerakás után kifogástalanul működött. Neharagudj, hogy itt most nem írom le hogy mit csináltunk, hiszen ez az alkatrész csak egy közlekedés biztonsági elem és nem akarom hogy erre a hozzászólásra valki is hivatalos formában hivatkozzon. Ha úgy gondolod számodra ez érdekes lehet, légyszíves skype elérhetőségedet add meg és szívesen az este folyamán felhívlak, és elmondom. üdv: Zoli
igérem,hogy holnapra felteszem a méreteket.ma akartam,de műtrágyáztunk és nem volt időm.azt hiszem,hogy nekünk is orbitcsere lesz,de előtte még megpróbálunk állítani az orbiton...
Válasz #34. hozzászólásra
Úgy kezdtük hogy hidraulikaolaj és szűrő csere, de a hiba maradt. Utánna kormányszivattyú csere, az sem segített. Miután az orbitot ide-oda állítgattuk és még mindig rossz volt, vettem egy újat (Axiálnál). A télen semmi gond nem volt, de a múlt héten ismét előfordult hogy felmelegedett az olaj és elkezdett sétálni. Sajnos azt sem tudom miért melegszik fel.
Balázs!
Furatok méreteit meg tudod adni? átmérő és mélység?
Csaba!
És hogyan oldódott meg a probléma?
Válasz #31. hozzászólásra
Balázs.
Én ugyanezt végigjátszottam tavaly nyáron egy 1,5 éves 820-as MTZ-vel. Nálam csak akkor csinálta ha felmelegedett a hidraulikában az olaj.
Balázs!
Számla van róla? Ha van számla akkor lehet a fogysztóvédelemmel fenyegetőzni. Ha meg nincs róla számla akkor ott az apeh. Ugyis lefogja tagadni, hogy ott vetted. De egy apeh ellenőrzéstől mindenki fél.
Nekem még ilyen problémám nem volt soha.
azt hiszed kicserélik?szarnak rá.azt mondta leveszi,de akár egy hónapba is eltelik amíg bevizsgálják...meg hogy alkatrészre nincs garancia,meg ilyen duma!viszont újabb érdekes dolgot vettünk észre,kicsit elmozdítom a kormányt,megtartom egy ponton,de a kerekek fordulnak tovább teljesen a végállásig.ötlet valakinek?nagyon gyanús,hogy az orbit a ludas.holnap leszedem,de ahhoz,hogy kiderüljön a hiba,vennem kéne egy másikat. :(
Balázs!
Szerintem ahol vetted az orbitot vidd vissza és cseréljék ki egy másikra. Lehet, hogy megoldja a problémát.
az orbit felfogatásánál, lekell szerelni az állításához. Bár ez az érték gyárilag be van állítva dehát az orosz nem alszik ) valami az orbitodal lehet
Még annyit,hogy lemértük a kormány és a kerekek fordulatát.és végponttól végpontig 4 teljes kört tesz meg a kormány meg egy pár centit....vannak erre vonatkozóan adatok?
a munkahengert kénytelenek voltunk így rakni,mivel felfelé állítva nem tudtuk a csövet normálisan elvezetni.van olyan munkahenger,ahol a a csatlakozók oldalt vannak,de állítólag már csak ezt a fajtát lehet kapni.sajna vigyázni kell majd rá mondjuk napraforgótarlón...
T. szervíz!
Hol találom az orbiton ezt a két csavart?elképzelhető hogy nem mindegyik fajtán van ilyen?
Zoli!
Nagyon érzékeny a kormányzása.mondjuk van egy pici kátyú megmozdul 1 hajszálnyit a kormányon a kezed és már viszi is el a trakit.és úgy lehet úgyahogy egyenesben tartani,hogy jobbra is és balra is játszadozni kell a kormánykerékkel.
Balázs!
Lehet,hogy tévedek, de az orbit munkahengert fordítva raktátok fel. A csőveknek felfelé kel néznie.
Mert igy valami hamar letörheti a csatlakozót.
A kormány orbiton van két csavar amivel lehet állítani a jobb és bal oldali nyomást
Válasz #20. hozzászólásra
Szia Balázs!
Hogy érted azt hogy a kormánykereket középhelyzetéből kicsit kimozdítod és húz el valamilyen irányba, talán az elsőkerék kifordul ütközésig? Nincs összhang a kormánykerék és az elsőkerék forgása között? Zoli
Balázs!
Köszi szépen a képeket!
még annyit,hogy szinte nincs középállás a kormányon.épphogy mozdítok a kormányon már húz is el vagy balra vagy jobbra.
elküldtem a képeket mindenkinek.
Ismeretlen hozzászólónak:nem tudom,hogy nagy-e a nyomás a visszafolyó ágban.elvileg a difizáron keresztül megy vissza mint a régi kormányrendszeresnél...a szivattyú elvileg ugyanannyit nyom,bár mostanra már azt is kicseréltem egy nagyobbra,hátha az a baj,de sajna nem.lehet rossz az új orbit??ki mekkora kerékösszetartást ajánl?most úgy kb 1 cm...
Balázs!
Fotókat én is kérnék ha lehetséges. Mert én is átfogom majd valamikor alakítani orbitosra a kormányt.
Válasz #1. hozzászólásra
A visszafolyó ágban nem túl nagy a nyomás, és az visszadolgozik?
Balázs! Lehet hogy csak le kellene légteleníteni a munkahengert.
Köszönöm!
Dutra.Nekünk gyárilag megvolt a síkolt hely alul,csak a lyukak nem voltak benne.szerintem neked kellene venni egy üres hídközepet is és abba átpakolni a régi cuccokat,ugyanis egy komplett elsőhalytásos hídközép 60ezer is lehet.
fogok mindenkinek képet küldeni,bár mi az orbitot a műszerfal alá szereltük be mint a gyáriaknak van,viszont nem a hidraulikatartályba hanem előre az oszlopba lett az olaj vezetve.utánna tudtam meg,hogy előre is be lehet szerelni az orbitot a kormányoszlopra.
Misi,nem is igazán ez a baj vele,hogy körbeforog.de olyan érzékeny hogy pici mozdításra már el is indul a traki,ezáltal kacsázik is rendesen.és ha egyenesen tartom a kormányt akkor is elindul valamerre.nem kellene a munkahengert megtartani az orbitnak ha nem mozdítjuk el közép éllésból?
Leginkább az érdekel, hogyan lehet a hídház alján a tartó helyát simára elmunkálni, mert nekem nem az. Levenni és marógépbe befogatni valószínüleg nem is lehet.
Szevasz Balázs!
Én is kérnék képet, dutra1000@freemail.hu
Hogyan fúrtátok ki a hídházat?
Üdv.!
Balazs nekem is kuldjert mar egy par kepet rola elöre is köszönöm . bujdosobela@exanet.hu
Balázs, nekünk volt egy orbitos 920 mtz -k még régen, amit újjonan vettünk, és annak is járt a kormánya valamelyik irányba. Közúton kb 1-2 km alatt kellett körbefordítani egy fordulatot.
csinálhatok pár képet,de szerezni kellene egy katalógust és abban részletesen le van vezetve minden.alkatrészek,cikkszámok amiket meg kell hozzá venni.én egy mg-boltban néztem meg a katalógust,mert sajna csak a régebbi van meg itthon.akit esetleg érdekel élőben is megnézheti a gépet.majd adok címet.(Pest megye)
Balázs! Érdekelne engem is a dolog. Nem tudnál néhány képet átküldeni róla? Gez999@citromail.hu. Előre is köszönöm.
Nem fúrtuk át teljesen,+kapott két acélstiftet az illesztés miatt.délután vmikor tudok csavarméretet is mondani,hogy mekkorák lettek berakva.
Sziasztok! Balazs azt szeretnem megkerdezni hid haz közepet amikor kifurjatok atmenöre furjatok vagy uregesre es menetet vagtok bele?
a legegyszerűbb,ha marad a kormányoszlopod.leszeded róla a régi vezérlőszelepet és egy közbetéttel felrakod a helyére az orbitot.a kormányszivattyú nyomócsövét bekötöd az orbitba,két cső megy az orbittól a munkhahengerig,egy pedig az oszlopon lévő difizárkapcsolóhoz.ki kell cserélni mindkét irányítókart amihez kell egy hosszú kormányösszekötőrúd.valamint a munkahenger és egy felfogató a hídház közepére.úgy kb 100e forint,de lehet ügyeskedni.mi nem cseréltük a hídház közepét sem,hanem felillesztettük és kifúrtuk a csavarok helyeit.ja és érdemes előtte a királycsapot is megnézni.lehet,hogy csak az a baj...
Sziasztok!
Én is át szeretném alakítani. Tud valaki segíteni mit kell kicserélni? Mennyibe kerül? Esteleg valaki aki ezzel is fogalakozik?
Üdv.!
Üdv!
Azon sok ember közé tartozunk immáron,akik rászánták magukatt,hogy átalakítsák MTZ-jük kormányrendszerét orbitosra.(kissebb-nagyobb sikerrel.)
Röviden:új alkatrészek kerültek beszerelésre,mégis kacsázik picit a traktor.nagyon észnél kell lenni az ellentkotmányozással.Keréksonkáknál nincs lúgás és nem is szorul,kézzel mozgatható mindkét fele.orbit,munkahenger,királycsap,irányítókarok,gömbcsuklók cserélve.MINDEN ÚJ!Kerékösszetartás kb 1cm,vadi új gumik...Menet közben a kormányt állandóan balra kell tekerni,hogy egyenesen menjen a gép.Jár valaki ebben a cipőben?tud valaki megoldást?