Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak611 FtBenzin árak600 FtEUR407.17 FtUSD380.08 FtCHF433.84 FtGBP490.68 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ez káros a motort. 1025.3-esek van benne turbók ugyanaz gyengébb. Nincs értelem a turbót. Zetor 120 lovas nincs benne turbót, 35 év már elment! Ha akartak növelni teljesitményet, sok baj eltört főtengelyet, hamar elromlott porlasztók. Sok fogyasztás és erősebb fekete füst. Adagolót piszkálni lehet növelni sebessége 50 km/h-re elérhető, de nem való és gyenge a motort. Ez komolyan balesetveszélyes. Nekem simson 5 sebessége 80-90 km/h-re 8000-9000 ford. ez veszélyes volt. Tuningolás sok pénzt kötni......elromlott...baj.....
Ez baromság...
Két módon lehet gyorsabbá tenni egy MTZ-t:
1) /amit talán sűrűbben használnak/
Az adagolóhoz hozzányúlnak, a fordulatot felteszik 3000-re, így akár 45-50-el is megy,
2)/amit még nem láttam, csak írta vki msn-n/
Hogy a váltóban valami változtatást csináltak, de ez szerintem... na mind1, nem tudom igazán elképzeni.
A harmadik, amit gyárilag csinálnak: láncos felezővel (fordított), tehát tulajdonképpen fél 10 a legnagyobb sebesség (kb 45 km/h) =D
Ha ezt kombinálod az adagoló piszkálásával, sztem el lehet érni az 55 km/h-t. MTZ-nek elég annyi =)
A turbótól csak erősebb lessz
Sziasztok! Már több hírdetésben is láttam hogy azt írták az utólag turbósított MTZ-khez hogy a végsebességük 55-65 km/h. A turbósítással ennyit növekszik a sebességis?
MTZ régebb tipusoknál jó minőségű anyag, mint .2, .3-é. Másik anyagiak lehet kinából vasércek, de nem biztos. Mai MTZ-ék nem eredeti vizhűtők, hanem lengyel krakkóban gyártattak. 1025.3-os nem egyforma váltót.
Ugyanez! A pronár teljesen megegyezik az mtz-820-assal csak a fülke más meg a motorháztető meg elvileg egy fokkal jobb elektromoságot építettek bele! De az alap 820-as mtz!
a régi 50-es mtz-től kezdve a 820-asig ugyanaz a váltó minden fogaskerék megegyzik semmi különbség nincs!!! Az előtétházban keresendő a megoldás! abban van a felező vagyis ahogy te irtad a gyorsító!!! És az 1000-es kardán kapcsoló is!
Nekem 200-es 82-esem van. Rengeteg MTZ-vel dolgoztam már, de erőben nem vagyok ezzel megelégedve. DE én nem a váltóban keresem a "hibát", nem is a motorban, hanem az adagolóban.
Az MTZ váltókról annyit, hogy a hagyományos 9 sebességes a jó, a többi rakat szart ér
Őszén vályogtalajon volt puhább földet. Úgyis gyengébb volt. Nekem van MTZ-82-es 2000 évjárat komolyan gyengébb. Másik van nekem MTZ-80 1981 évjárat és MTZ-82 1996 évjárat erősebb volt bekapcsolt 5-os + nyúllal.
az tévedés , hogy az általad mondott 5 sebességes váltó szinkrón váltó.
Csak fél szinkrón , ugyan is az 1.-es és a hátramanet nem szinkrónos csak a 2.,3.,és a negyedik sebesség
csak a kereskedők árulják teljes szinkronos ként.
Igen, pontosan. De valakitől azt mondták, hogy MTZ-1025.3-os szar váltót, valamit nem jó. Régiebb MTZ-50-es nem szoktak szétszereltek sebességváltót. MTZ-80/82-es csak csapágyot cserélni, fogaskerék rikta elkopott és differenzármű kúposfogaskerék tengely elkopott csavarot és koronásanyát.
Ja pontosan,de lényegében a most ismerteké nem sokban különbözik a régi alap 50-es váltóktól! Talán a nagyobb teljesítményűekét erősítették,meg a két fajta szinkronos különbözik tőle!
77 hozzászólás
És MTZ 50-est lehet turbózni? És ha megnövelem az MTZ sebességét valamit meg kell erősíteni rajta?
Válasz #24. hozzászólásra
Ez káros a motort. 1025.3-esek van benne turbók ugyanaz gyengébb. Nincs értelem a turbót. Zetor 120 lovas nincs benne turbót, 35 év már elment! Ha akartak növelni teljesitményet, sok baj eltört főtengelyet, hamar elromlott porlasztók. Sok fogyasztás és erősebb fekete füst. Adagolót piszkálni lehet növelni sebessége 50 km/h-re elérhető, de nem való és gyenge a motort. Ez komolyan balesetveszélyes. Nekem simson 5 sebessége 80-90 km/h-re 8000-9000 ford. ez veszélyes volt. Tuningolás sok pénzt kötni......elromlott...baj.....
Válasz #24. hozzászólásra
Ez baromság...
Két módon lehet gyorsabbá tenni egy MTZ-t:
1) /amit talán sűrűbben használnak/
Az adagolóhoz hozzányúlnak, a fordulatot felteszik 3000-re, így akár 45-50-el is megy,
2)/amit még nem láttam, csak írta vki msn-n/
Hogy a váltóban valami változtatást csináltak, de ez szerintem... na mind1, nem tudom igazán elképzeni.
A harmadik, amit gyárilag csinálnak: láncos felezővel (fordított), tehát tulajdonképpen fél 10 a legnagyobb sebesség (kb 45 km/h) =D
Ha ezt kombinálod az adagoló piszkálásával, sztem el lehet érni az 55 km/h-t. MTZ-nek elég annyi =)
A turbótól csak erősebb lessz
Sziasztok! Már több hírdetésben is láttam hogy azt írták az utólag turbósított MTZ-khez hogy a végsebességük 55-65 km/h. A turbósítással ennyit növekszik a sebességis?
Válasz #22. hozzászólásra
Semmiben teljesen egyforma! A különbség a kuplungházban van! Egy plusz fogaskerékpárral van több amit felezőnek neveznek!
Az Mtz 50-es váltója miben különbözik a 80-asétól?
Válasz #18. hozzászólásra
MTZ régebb tipusoknál jó minőségű anyag, mint .2, .3-é. Másik anyagiak lehet kinából vasércek, de nem biztos. Mai MTZ-ék nem eredeti vizhűtők, hanem lengyel krakkóban gyártattak. 1025.3-os nem egyforma váltót.
Válasz #19. hozzászólásra
Ugyanez! A pronár teljesen megegyezik az mtz-820-assal csak a fülke más meg a motorháztető meg elvileg egy fokkal jobb elektromoságot építettek bele! De az alap 820-as mtz!
és az mtz pronar tipusokban milyen váltó van?
Válasz #17. hozzászólásra
a régi 50-es mtz-től kezdve a 820-asig ugyanaz a váltó minden fogaskerék megegyzik semmi különbség nincs!!! Az előtétházban keresendő a megoldás! abban van a felező vagyis ahogy te irtad a gyorsító!!! És az 1000-es kardán kapcsoló is!
Ezt szeretném kijavítani: 7#
Az 550, 820,892, 82 -es modellekben a 9-es váltó van. (te ezt ennek nevezed) 18 előre, 4 hátra.
Az 550-esnek, és az 552-esnak csak 9 sebesség előre és 2 sebesség van hátra, mivel ni9ncs bennük gyorsító ház. Úgy mint a sima 50-es MTZ-k.
Így A mostani MTZ típusoknál 50-től 150 Lóerőig 4 féle váltó van. (Nagyjából 4 féle egyforma váltórendszerű.)
Válasz #15. hozzászólásra
Azt mondtam, 1025-os nem lehet váltás, csak megállni után váltni kell. Ez szar 1025-os váltó. És gyenge másik kardán tengely és tartók is.
Válasz #14. hozzászólásra
Nekem 200-es 82-esem van. Rengeteg MTZ-vel dolgoztam már, de erőben nem vagyok ezzel megelégedve. DE én nem a váltóban keresem a "hibát", nem is a motorban, hanem az adagolóban.
Az MTZ váltókról annyit, hogy a hagyományos 9 sebességes a jó, a többi rakat szart ér
Válasz #13. hozzászólásra
Őszén vályogtalajon volt puhább földet. Úgyis gyengébb volt. Nekem van MTZ-82-es 2000 évjárat komolyan gyengébb. Másik van nekem MTZ-80 1981 évjárat és MTZ-82 1996 évjárat erősebb volt bekapcsolt 5-os + nyúllal.
Hát ez attól is függ, hogy milyen mélyen szántott és, hogy milyen kemény a föld. Van ahol a 180-as JD-re is csak 4 fejesváltvaforgó ekét raknak.
Az 50-es váltója meg azért volt jó, mert kissebb erőhatásnak volt kitéve. Azért egy 105 LE elős gépnél és 400 Nm-nél már van feszítés a váltóban.
az tévedés , hogy az általad mondott 5 sebességes váltó szinkrón váltó.
Csak fél szinkrón , ugyan is az 1.-es és a hátramanet nem szinkrónos csak a 2.,3.,és a negyedik sebesség
csak a kereskedők árulják teljes szinkronos ként.
Válasz #10. hozzászólásra
.2-os lemezburkolatos jó volt. .3-os szántás közben 4-es bekapcsolni úgyis gyengébb motort. Kühne ekével 4 fejes volt. Ez nem értem 105 lóerős.
Válasz #9. hozzászólásra
Igen az összes .3-as kicsit szarocska! Még az 1025.2-es az tényleg jó MTZ!
Igen, pontosan. De valakitől azt mondták, hogy MTZ-1025.3-os szar váltót, valamit nem jó. Régiebb MTZ-50-es nem szoktak szétszereltek sebességváltót. MTZ-80/82-es csak csapágyot cserélni, fogaskerék rikta elkopott és differenzármű kúposfogaskerék tengely elkopott csavarot és koronásanyát.
Válasz #7. hozzászólásra
Ja pontosan,de lényegében a most ismerteké nem sokban különbözik a régi alap 50-es váltóktól! Talán a nagyobb teljesítményűekét erősítették,meg a két fajta szinkronos különbözik tőle!
A régi 1025.2-be és az 1025.3-ba ugyanaz a sebességváltó.
8 éve nem csináltak új sebességváltót, szóval semmi se változott.
Az MTZ 320-asba valami más váltó van, az nem ismerem. 16 előre, 8 hátra.
Az 550, 820,892, 82 -es modellekben a 9-es váltó van. (te ezt ennek nevezed) 18 előre, 4 hátra.
A 920, 952-as modelleknél 7-es a váltó: 14 előre 4 hátra.
Az 1025, 1221, 1522-es modelleknél 8-as váltó: 16 előre, 8 hátrafelé sebessége van.
Ezekben a kategóriákban 4 fajta sebességváltó van, én nem tudom, hogy van-e új?
Mondjuk az MTZ 2522 és a 2822-nek már másabb a váltója. http://www.kepmegoszto.extra.hu/index.php?kep=620140671.gif
Válasz #5. hozzászólásra
régebbinél melyik mtz-t érted.
Van a hagyományos 9 sebességes váltó és van 5 sebességes szinkron váltó. Ezekben van még a teknős és a nyúl fokozat.
Válasz #4. hozzászólásra
Újabb MTZ tipusnál másik sebességváltó, ez régiebb tipusnál nem ugyanaz. Tudod-e?
Válasz #3. hozzászólásra
Sajnos nem értem mit akarsz a számokkal kifejezni.
Válasz #2. hozzászólásra
Ez nem fokozat. Régi 9-es váltót, MTZ-952-es azt hiszem 7-ig váltó. MTZ-1025.3 4-ig váltó.
Válasz #1. hozzászólásra
a 9-es, 7-es és a 4-es alatt a sebességfokozatokat érted?
Hallottam 3 féle van MTZ sebességváltót, hagyományos 9-es, 7-es, másik újabb tipusnál azt hiszem 4-es. Ez melyik legjobb???? Véleménye???