Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak658 FtBenzin árak640 FtEUR409.5 FtUSD391.39 FtCHF432.34 FtGBP484.97 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz ATIS78 #41466. hozzászólásáraDrága barátom, egy nagy baj van a te elméleteddel: Az, h. amit nem nyom az adagoló elem, azt el kell neki ereszteni lefelé. A szökésben lévő gázolajnak meg egy nagy kritériuma van, mármint annak, h. mennyi szökik: mégpedig a szökésére rendelkezésre álló IDŐŐŐŐŐŐ !!!!!!!!!!! Ha gyorsan nyomod az elemet, nincs idő szökni, tehát nagyobb a szállított mennyiség. Ha lassabban nyomod, több ideje van szökni, kevesebbet nyom. Ha kézzel fordítod át lassan az elemet, lehet h. semmit nem nyom !!!!!!!! Én ezt a módszert nem ismerem el, mert ezt nem lehet megfogni. Nem konkrét, lóg az egész a levegőben........blablabla...... Nem ez a hivatalos módszer. Persze lehet nagy gyakorlattal így is csinálni de ha nem tudod a hivatalos módszert, akkor honnan szerezted a gyakorlatot ????????????????? Én is állítottam valaha szemre zsiguli szelephézagot, de előtte nagyonsokszor hézagmérőve, és majd csak utána szemre. Meg karburátort fülre, meg gyújtást fülre tökéletesen, de előtte sokszor műszerrel...... ????????????????????????????????
Válasz ATIS78 #41466. hozzászólásáraHajtatod a végtelenségig vagy hogy?Anno csak pedzegettük a mirközt hogy épüljön fel a nyomás elérte a 400-at kész jo jöhet a következö.Ora át és tekerés.Porlasztot meg egy kézi hajtásu mtz adagolo mind a 4 elem közös nyomocsöre kötve állitottuk.Aztán az egész mühely ködölt az észkombájn traktoros meg todult befelé cigivel a szájába.Meg az olajzos légtömlövel fuvatta a rába légszüröjét.
Válasz Farkas István. #41467. hozzászólásáraAz adagolósnál a tudomány,mindent megmond,ha hajlandó rá. Én nem tudok értékeket,meg hányszáz fordulatra mennyi köbcentit kell,hogy nyomjon. ne is mondja. ezek már régen voltak. Igazábol az a csoda,hogy ilyen kacat alkatrésszel valaki is nekiáll dolgozni. Akihez vittem ősszel,állítása szerint 20éve ennyi szar nem volt,most is a régiből még lehet alkotni,de,aki szőrözik,hogy tuti hangja legyen azt nem vállalja,mert képtelenség. Bóvli!!!!
Csak egy kis történet.820-as meg lett turbozva jo állapotu motor kartergáz mentes 3bar olajnyomás meleg motornál,hidegbe is elég jol indult.Füstöt nyomadta rendesen ha kinozva volt.A turbozás után a terhelésen levö füstölés teljesen megszünt öröm volt vele dolgozni.Egyzer csak bekopogott terhelésen ekével.Megbontottuk csapágyak csapszeg rendbe csak egy turbos dugo gyürü szettet kapott és azota teljesen jo erö van füst nélkül csak nem indul még jo idöbe is nehezen.Adagolo porlaszto rendbe nézetve volt.A turbos dugo ugyanolyan mint a szivos égéskamra is akkorra csak ez acél peremes krom gyürüs 3 györü soros meg olaj lehuzo a régi sima alu és 5 hornyos volt.
Válasz ATIS78 #41459. hozzászólásáraÉs nem lövi szét az órát ??????????????? Ezt te tényleg kipróbáltad már, vagy csak hallottad??????????? Ne hazudj !!!!!
Válasz VTR-es #41450. hozzászólásáraA második adagolós nem volt otthol, csak telefonon beszéltem vele. Mondtam neki, h. csak akkor kezdhet hozzá, ha előtte nekem szólt. Természetesen nem szólt, csak mikor már kész volt. Azt mondta, h. ki kellett cserélni a fejszelepeket. A előző adagolós azt mondta h. jók a fejszelepek. Legalább kicserélte őket, nem csak mondta. Onnan tudom, h. a 4 ből három átengedett. Na ilyen egy igazi szarházi ember, aki le akar nyúlni. De sajnos másmilyennel még nem találkoztam.
Válasz ATIS78 #41453. hozzászólásáraNa,vannak értékek is. Kérdés,hangra mennyire szar,ami padon éppen elmegy. Annyi biztos,egy gyári új,nem ér 100ezret,vagy többet.akkor többért más típus. Raktak föl videót,maszek megoldásrol. Az is kijön annyiból. Akkor minek a szrt eröltetni.
Még iskolátol anno 94-97be,még kolhozba voltam gyakszin.Adagolos szakival csináltuk az mtz adagolokat 400bart kell nyomnia aszonta akkor maradhat benne.Akkor még nem igazán ment még a kokány alkatrész csak a koporsos porlszto csucs volt meg elem stb.
Válasz Farkas István. #41456. hozzászólásárafelraksz egy nyomócsövet az adagolóra a másik végére egy nyomásmérő orát és önindítózol (gázt adsz kézzel)oszt lesed a mutatót...és ezáltal látod mit bír..majd ha nem nyom többet abbahagyod a tekertetést és pihenteted a dolgot időközben meglátod mennyit esik vissza az érték ezáltal kiderűl jó e a fejszelep....
Válasz Farkas István. #41447. hozzászólásáraGondolj bele! Kopottak az elemek,beállítod őket a fogasívvel,feltételezve,hogy ott nixnagy foghézag és egyformák.egy adott fordulatszámon,forgatod egy bizonyos ideig. Aztán emelsz a töltésmennyiségen,ugyanaz mégegyszer. Akkor meg olyan különbségek lesznek,hogy nem tudsz vele mit csinálni,csere. Érted? Tehát különböző fordulatokon is,meg terhelésekkor is nagy különbségek lesznek. Vannak türések amit elvisel,max meghallod a kipufogón. Adagolós jobban eltudná hablatyolni,de alényeg az,hogy nem egyformán nyomnak,mikor üzem közben változik a terhelés,fordít az elemeken,meg változik a fordulat. Tehát,másik adagoló,ha nem jön össze. Más típus!
Válasz ATIS78 #41453. hozzászólásáraDe nem egy pár éves gépen elméletileg.Már gyárlag szar amit alkatrészt veszel az meg még szarabb ennyi.Sajnos mtz-énél ezzel eggyüt kell élni.Semmi garancia arra hogy valamit megcsinálsz-csináltatsz akár szakmühellyel számlára stb..hogy tartós lesz.
Válasz röfik #41452. hozzászólásáraDirekt ugy lett kérve hogy utn-es legyen.Hogy könnyeb olcsobb javitani meg jobban birja hát nem ugy néz ki.Alkatrészek silány minösége.
Válasz Farkas István. #41447. hozzászólásáraHa az adagoló elem már nem tudja előállítani a porlasztó nyitónyomás plusz 70%át már illik cserélni...
a legtöbb gond az elemekkel,hogy a vezérlő élek nem egyformára vannak köszörülve ill az elem dugattyúk illesztése eléggé AS (ahogy sikerül)illesztéssel bírnak ...szinte lehetetlen belőni 5-8 %eltérésre
valamint a gazdáknak jó lenne megérteni,hogy egy adagoló felújítása nem cask a 4 elem 4 fejszelep és ezek tömítésének cseréjéből áll..van ott más is ami el tud kopni
Ez teljesen galyra ment,se indulás se erö stb.Porlasztok is kaka.1000 orás 3 éves gép.Elötte nagyon jol müködött és szinte teljesen füstmentesen ment full terhelésen is,most már nem.Szép lassan hagyta el az erö.Meg turbo csere is kellet.
Válasz röfik #41444. hozzászólásáraNa igen, . De mi lett a gyári adagolóval? Úgy rémlik annyi idős a tiéd is mint az én 820.4 em 2011-es, és nekem is UTN adagolós ,ez viszont gyönyörűen szól 1700 óra van benne. Amit javíttattam az a másik öregebb 13 éves , de kár volt hozzá nyúlni
Válasz Farkas István. #41445. hozzászólásáraA poén az, h. még itt a fórumon sem hallottam egyszer sem, h. mikor kell cserélni egy elemet, pedig itt is volt már pár ember, aki csinálgatja az adagolókat
Válasz röfik #41444. hozzászólásáraNekem is befüstöl mikor szántok ,de tárcsánál nem és minden fordulaton szépen megy az előző 3 adagolóm ,vagy 800, 1100, 1700 fordulaton hebegett na ettől idegesítőbb hang mikor dolgozol vele egész nap az életemet megutáltatta velem !
Válasz VTR-es #41441. hozzászólásáraNekem nem kellett cserélni az elemet. Azt nagyon könnyű mondani, h. minden csere. Az én adagolóm 1800 üzemórás volt, és mondtam, h. nem kell cserélni, csak állítani. Az a fő baj, h. nagyon sok " adagolósnak gőze sincs hozzá, h. mikor kell cserélni egy elemet, és mikor nem. Na ezért van az, h. é nem hagyom ott senkinél, hanem ott vagyok vele, és végignézem. Ha ezt nem vállalja, akkor már ott is hagytam , mert tudom, h. kókler az ipse.
Válasz VTR-es #41441. hozzászólásáraNekem 892.2-eshez 16 elem lett elhozva abbol lett 4 amivel megy de mindig nem tökéletes 2 adagolos is csinálta pedig.Feltünöen jol indul erö nagyjábol van csak füstöl mindég.6220-es ih-nak füstölt elötte 550-es is huzta száraz évjáratban minden erölködés nélkül ez meg erösebb és4x4.
Válasz VTR-es #41441. hozzászólásáraEz megint adagolós mestertől függ ,mert itt a szaki képes 1 hónapot is szórakozni adagolóval míg nem tökéletes!Na ki ilyen elvetemült szakik közül ,hogy erre is van türelme?
Válasz Farkas István. #41436. hozzászólásáraSzerintem a hiba az elemekben van, ebbe lengyel került elvileg. Na most én még tanuló koromban a tsz-ben úgy hallottam az adagolóstól hogy elég nehéz összeválogatni az elemeket hogy minden fordulaton előírt módon szállítsanak. Mondjátok meg nekem hogy lehet akkor beállítani egyformára a 4-et ha még figyelembe vesszük a kínai,lengyel, vagy orosz gyártási pontosságot is ha csak 4 db-ot vesz a "mester", Na úgy hogy csattog meg össze-vissza jár a motor.
Válasz Richard. #41438. hozzászólásáraMaszeknál volt 97-2013-ig rendszám is csak vagy 3 éve van rajta ! Akkor megnyugtattatok ,de a haver is ezt mondta a villázásra ne csodálkozzak !
Válasz gjoni #41431. hozzászólásárahát akkor mit akarsz?? Valós lehet az óra,de gondolj bele,kb 900üzemóra farvillás rakodással megy bele? Többi gurulás, Akkor üzemóránként legalább 40kuplungolásOs elindulás,vagy mittudomén,mennyivel több,saccold meg! Csoda,hogy egyáltalán a kinyomócsapágy megmaradt bent! ha csak tényleg ezt csinálta. jól bírod,földműveléssel elmész 6üzemórát is,még egyszer benyomod a pedált. vetés,kombinátor,stb. De wc re akkor is megállsz. valós az! Hol a rossebbe lehet annyit pakolni?gyárba?
Válasz gjoni #41432. hozzászólásáraVolt itt is jó csak sajna lebetegadett, ezek meg kutyaütők szerintem.De te is szórakoztál az adagolócserékkel ha jól rémlik. A másik attól az üó.-tól simán lehet olyan a kuplungod ha olyan kuplungozós-csúsztatós munkát végeztek vele, beleszámítva hogy a mechanikus üó mérő fordulatszámfüggően ugrik tehát 1100rpm-en pont dupla időre ugrik egyet mint 2200-őn
Válasz VTR-es #41430. hozzászólásáraHát, igen, lehet hallani néha, h. az új se jó, de csak lehet valahol találni egy jó adagolóst. Nekem az első, aki beállította, azt végignéztem,és mindent jól csinált. Valószínűleg a pad porlasztója volt bajban, azért nem lett jó. Vissza akartam vinni, h. keressük meg a hibát, és csináljuk meg rendesen, de akkora volt a mester úr egója, h. nem hallotta, amit mondtam......simán elhajtott. A második, aki csinálta, szerintem nem sokat értett hozzá..... hát ennyi. Talán Nyíregyháza felé találok egy jó adagolóst a télen
Válasz Koszi. #41433. hozzászólásáraNincs mit onnan a fülkéből nagy tölcsér és könnyedén feltöltöd mehet a max jelölésig plusz 10 liter és szántáskor mindenhová eljut az olaj mikor be van dőlve a gép!
Válasz Richard. #41428. hozzászólásáraJubileumi kiadás azért van elől ez a fura gumi !Ilyet nem látni már ,mert akinek ilyen is volt elől lekopott és a most kaphatók vannak rajta!
Válasz Richard. #41428. hozzászólásáraHát igen eddig farvillázott pétisót pakoltak vele csak! A gumik eredetiek ezzel jött le a szalagról 80 százalékosak ! Olyan 2000 körülire saccoltam én is!
Válasz Farkas István. #41420. hozzászólásáraKöszönöm ,közben megtaláltam én is ezt az írást. A helyzet az hogy nálam is pont ez a jelenség lett adagoló felújítás után, úgy kopog (1500-as ford.-on főleg) hogy rosz halgatni, de a kipufogón is hallani hogy egyik henger belepofázik a másikba. Tele a t..öm az egésszel, azon gondolkozok veszek rá egy újat,, csak már attól is tartok hogy az is szar lesz, mivel hogy az új alkatrészek sem túl jók és akkor még finoman fogalmaztam.
Válasz gjoni #41425. hozzászólásáraEmber lába vállogatja. Az első gumit ki rakta rá? Nem eredeti már? Ennyit kibír egy gumi,dejól megkopik. Tiéd meg nem kopott. Akkor? 2000Fölötti az üzemóra? Hátsók,mennyire kopottak?
Sziasztok! Lenne egy igen amatőr kérdésem, 2000-es évjáratú mtz-n aminek már nívópálca van a váltóolaj ellenőrzésére, hol kell a váltóolajat betölteni gyárilag? Eddig a felső váltó dekniknél töltöttük de most semmi nem indokolja azok levételét.
91417 hozzászólás
Válasz röfik #41468. hozzászólásáraNem olyan a turbos dugo , mélyebb az égéstér,szivo 26mm,turbos27mm de utangyartottat28mm-t is láttam már.
Válasz ATIS78 #41466. hozzászólásáraDrága barátom, egy nagy baj van a te elméleteddel: Az, h. amit nem nyom az adagoló elem, azt el kell neki ereszteni lefelé. A szökésben lévő gázolajnak meg egy nagy kritériuma van, mármint annak, h. mennyi szökik: mégpedig a szökésére rendelkezésre álló IDŐŐŐŐŐŐ !!!!!!!!!!! Ha gyorsan nyomod az elemet, nincs idő szökni, tehát nagyobb a szállított mennyiség. Ha lassabban nyomod, több ideje van szökni, kevesebbet nyom. Ha kézzel fordítod át lassan az elemet, lehet h. semmit nem nyom !!!!!!!! Én ezt a módszert nem ismerem el, mert ezt nem lehet megfogni. Nem konkrét, lóg az egész a levegőben........blablabla...... Nem ez a hivatalos módszer. Persze lehet nagy gyakorlattal így is csinálni de ha nem tudod a hivatalos módszert, akkor honnan szerezted a gyakorlatot ????????????????? Én is állítottam valaha szemre zsiguli szelephézagot, de előtte nagyonsokszor hézagmérőve, és majd csak utána szemre. Meg karburátort fülre, meg gyújtást fülre tökéletesen, de előtte sokszor műszerrel...... ????????????????????????????????
Válasz ATIS78 #41466. hozzászólásáraHajtatod a végtelenségig vagy hogy?Anno csak pedzegettük a mirközt hogy épüljön fel a nyomás elérte a 400-at kész jo jöhet a következö.Ora át és tekerés.Porlasztot meg egy kézi hajtásu mtz adagolo mind a 4 elem közös nyomocsöre kötve állitottuk.Aztán az egész mühely ködölt az észkombájn traktoros meg todult befelé cigivel a szájába.Meg az olajzos légtömlövel fuvatta a rába légszüröjét.
Válasz Farkas István. #41467. hozzászólásáraAz adagolósnál a tudomány,mindent megmond,ha hajlandó rá. Én nem tudok értékeket,meg hányszáz fordulatra mennyi köbcentit kell,hogy nyomjon. ne is mondja. ezek már régen voltak. Igazábol az a csoda,hogy ilyen kacat alkatrésszel valaki is nekiáll dolgozni. Akihez vittem ősszel,állítása szerint 20éve ennyi szar nem volt,most is a régiből még lehet alkotni,de,aki szőrözik,hogy tuti hangja legyen azt nem vállalja,mert képtelenség. Bóvli!!!!
Csak egy kis történet.820-as meg lett turbozva jo állapotu motor kartergáz mentes 3bar olajnyomás meleg motornál,hidegbe is elég jol indult.Füstöt nyomadta rendesen ha kinozva volt.A turbozás után a terhelésen levö füstölés teljesen megszünt öröm volt vele dolgozni.Egyzer csak bekopogott terhelésen ekével.Megbontottuk csapágyak csapszeg rendbe csak egy turbos dugo gyürü szettet kapott és azota teljesen jo erö van füst nélkül csak nem indul még jo idöbe is nehezen.Adagolo porlaszto rendbe nézetve volt.A turbos dugo ugyanolyan mint a szivos égéskamra is akkorra csak ez acél peremes krom gyürüs 3 györü soros meg olaj lehuzo a régi sima alu és 5 hornyos volt.
Válasz Richard. #41458. hozzászólásáraJó helyen kapisgálsz!!!!! Itt a lényeg, csak egy kicsit konkrétabban, sarkosabban, tudományosabban kellene !!!
Válasz Farkas István. #41465. hozzászólásáranézz meg közelebbről egy adagoló padot...
nekem 600 báros órám van....volt már amit átalakított a nyomás...
Válasz ATIS78 #41459. hozzászólásáraÉs nem lövi szét az órát ??????????????? Ezt te tényleg kipróbáltad már, vagy csak hallottad??????????? Ne hazudj !!!!!
Válasz Farkas István. #41463. hozzászólásáraa fejszelepet házilag is ki tudod cserélni..csináld magad legközelebb
Válasz VTR-es #41450. hozzászólásáraA második adagolós nem volt otthol, csak telefonon beszéltem vele. Mondtam neki, h. csak akkor kezdhet hozzá, ha előtte nekem szólt. Természetesen nem szólt, csak mikor már kész volt. Azt mondta, h. ki kellett cserélni a fejszelepeket. A előző adagolós azt mondta h. jók a fejszelepek. Legalább kicserélte őket, nem csak mondta. Onnan tudom, h. a 4 ből három átengedett. Na ilyen egy igazi szarházi ember, aki le akar nyúlni. De sajnos másmilyennel még nem találkoztam.
Válasz ATIS78 #41453. hozzászólásáraNa,vannak értékek is. Kérdés,hangra mennyire szar,ami padon éppen elmegy. Annyi biztos,egy gyári új,nem ér 100ezret,vagy többet.akkor többért más típus. Raktak föl videót,maszek megoldásrol. Az is kijön annyiból. Akkor minek a szrt eröltetni.
Még iskolátol anno 94-97be,még kolhozba voltam gyakszin.Adagolos szakival csináltuk az mtz adagolokat 400bart kell nyomnia aszonta akkor maradhat benne.Akkor még nem igazán ment még a kokány alkatrész csak a koporsos porlszto csucs volt meg elem stb.
Válasz ATIS78 #41459. hozzászólásárais
Válasz Farkas István. #41456. hozzászólásárafelraksz egy nyomócsövet az adagolóra a másik végére egy nyomásmérő orát és önindítózol (gázt adsz kézzel)oszt lesed a mutatót...és ezáltal látod mit bír..majd ha nem nyom többet abbahagyod a tekertetést és pihenteted a dolgot időközben meglátod mennyit esik vissza az érték ezáltal kiderűl jó e a fejszelep....
Válasz Farkas István. #41447. hozzászólásáraGondolj bele! Kopottak az elemek,beállítod őket a fogasívvel,feltételezve,hogy ott nixnagy foghézag és egyformák.egy adott fordulatszámon,forgatod egy bizonyos ideig. Aztán emelsz a töltésmennyiségen,ugyanaz mégegyszer. Akkor meg olyan különbségek lesznek,hogy nem tudsz vele mit csinálni,csere. Érted? Tehát különböző fordulatokon is,meg terhelésekkor is nagy különbségek lesznek. Vannak türések amit elvisel,max meghallod a kipufogón. Adagolós jobban eltudná hablatyolni,de alényeg az,hogy nem egyformán nyomnak,mikor üzem közben változik a terhelés,fordít az elemeken,meg változik a fordulat. Tehát,másik adagoló,ha nem jön össze. Más típus!
Válasz ATIS78 #41453. hozzászólásáraDe nem egy pár éves gépen elméletileg.Már gyárlag szar amit alkatrészt veszel az meg még szarabb ennyi.Sajnos mtz-énél ezzel eggyüt kell élni.Semmi garancia arra hogy valamit megcsinálsz-csináltatsz akár szakmühellyel számlára stb..hogy tartós lesz.
Válasz ATIS78 #41453. hozzászólásáraÉs hogy méred azt a + 70 %-ot ????
Na, csak megkerült a főbűnös
Válasz röfik #41452. hozzászólásáraDirekt ugy lett kérve hogy utn-es legyen.Hogy könnyeb olcsobb javitani meg jobban birja hát nem ugy néz ki.Alkatrészek silány minösége.
Válasz Farkas István. #41447. hozzászólásáraHa az adagoló elem már nem tudja előállítani a porlasztó nyitónyomás plusz 70%át már illik cserélni...
a legtöbb gond az elemekkel,hogy a vezérlő élek nem egyformára vannak köszörülve ill az elem dugattyúk illesztése eléggé AS (ahogy sikerül)illesztéssel bírnak ...szinte lehetetlen belőni 5-8 %eltérésre
valamint a gazdáknak jó lenne megérteni,hogy egy adagoló felújítása nem cask a 4 elem 4 fejszelep és ezek tömítésének cseréjéből áll..van ott más is ami el tud kopni
Ez teljesen galyra ment,se indulás se erö stb.Porlasztok is kaka.1000 orás 3 éves gép.Elötte nagyon jol müködött és szinte teljesen füstmentesen ment full terhelésen is,most már nem.Szép lassan hagyta el az erö.Meg turbo csere is kellet.
Válasz VTR-es #41449. hozzászólásáraAzt gondoltam én is ,akkor már baj van!
Válasz Farkas István. #41445. hozzászólásáraEzek tényleg kopottak voltak láttam.
Válasz gjoni #41446. hozzászólására A szívó motor befüstölhet, de turbós mtz-nél már nem jó jel.
Válasz röfik #41444. hozzászólásáraNa igen, . De mi lett a gyári adagolóval? Úgy rémlik annyi idős a tiéd is mint az én 820.4 em 2011-es, és nekem is UTN adagolós ,ez viszont gyönyörűen szól 1700 óra van benne. Amit javíttattam az a másik öregebb 13 éves , de kár volt hozzá nyúlni
Válasz Farkas István. #41445. hozzászólásáraA poén az, h. még itt a fórumon sem hallottam egyszer sem, h. mikor kell cserélni egy elemet, pedig itt is volt már pár ember, aki csinálgatja az adagolókat
Válasz röfik #41444. hozzászólásáraNekem is befüstöl mikor szántok ,de tárcsánál nem és minden fordulaton szépen megy az előző 3 adagolóm ,vagy 800, 1100, 1700 fordulaton hebegett na ettől idegesítőbb hang mikor dolgozol vele egész nap az életemet megutáltatta velem !
Válasz VTR-es #41441. hozzászólásáraNekem nem kellett cserélni az elemet. Azt nagyon könnyű mondani, h. minden csere. Az én adagolóm 1800 üzemórás volt, és mondtam, h. nem kell cserélni, csak állítani. Az a fő baj, h. nagyon sok " adagolósnak gőze sincs hozzá, h. mikor kell cserélni egy elemet, és mikor nem. Na ezért van az, h. é nem hagyom ott senkinél, hanem ott vagyok vele, és végignézem. Ha ezt nem vállalja, akkor már ott is hagytam , mert tudom, h. kókler az ipse.
Válasz VTR-es #41441. hozzászólásáraNekem 892.2-eshez 16 elem lett elhozva abbol lett 4 amivel megy de mindig nem tökéletes 2 adagolos is csinálta pedig.Feltünöen jol indul erö nagyjábol van csak füstöl mindég.6220-es ih-nak füstölt elötte 550-es is huzta száraz évjáratban minden erölködés nélkül ez meg erösebb és4x4.
Válasz VTR-es #41441. hozzászólásáraEz zetor adagoló volt az mtz hamarabb készen van!
Válasz VTR-es #41441. hozzászólásáraEz megint adagolós mestertől függ ,mert itt a szaki képes 1 hónapot is szórakozni adagolóval míg nem tökéletes!Na ki ilyen elvetemült szakik közül ,hogy erre is van türelme?
Válasz Farkas István. #41436. hozzászólásáraSzerintem a hiba az elemekben van, ebbe lengyel került elvileg. Na most én még tanuló koromban a tsz-ben úgy hallottam az adagolóstól hogy elég nehéz összeválogatni az elemeket hogy minden fordulaton előírt módon szállítsanak. Mondjátok meg nekem hogy lehet akkor beállítani egyformára a 4-et ha még figyelembe vesszük a kínai,lengyel, vagy orosz gyártási pontosságot is ha csak 4 db-ot vesz a "mester", Na úgy hogy csattog meg össze-vissza jár a motor.
Válasz röfik #41426. hozzászólásáraigen jól áll a rudazat.
Válasz Richard. #41438. hozzászólásáraMaszeknál volt 97-2013-ig rendszám is csak vagy 3 éve van rajta ! Akkor megnyugtattatok ,de a haver is ezt mondta a villázásra ne csodálkozzak !
Válasz gjoni #41431. hozzászólásárahát akkor mit akarsz?? Valós lehet az óra,de gondolj bele,kb 900üzemóra farvillás rakodással megy bele? Többi gurulás, Akkor üzemóránként legalább 40kuplungolásOs elindulás,vagy mittudomén,mennyivel több,saccold meg! Csoda,hogy egyáltalán a kinyomócsapágy megmaradt bent! ha csak tényleg ezt csinálta. jól bírod,földműveléssel elmész 6üzemórát is,még egyszer benyomod a pedált. vetés,kombinátor,stb. De wc re akkor is megállsz. valós az! Hol a rossebbe lehet annyit pakolni?gyárba?
Válasz gjoni #41432. hozzászólásáraVolt itt is jó csak sajna lebetegadett, ezek meg kutyaütők szerintem.De te is szórakoztál az adagolócserékkel ha jól rémlik. A másik attól az üó.-tól simán lehet olyan a kuplungod ha olyan kuplungozós-csúsztatós munkát végeztek vele, beleszámítva hogy a mechanikus üó mérő fordulatszámfüggően ugrik tehát 1100rpm-en pont dupla időre ugrik egyet mint 2200-őn
Válasz VTR-es #41430. hozzászólásáraHát, igen, lehet hallani néha, h. az új se jó, de csak lehet valahol találni egy jó adagolóst. Nekem az első, aki beállította, azt végignéztem,és mindent jól csinált. Valószínűleg a pad porlasztója volt bajban, azért nem lett jó. Vissza akartam vinni, h. keressük meg a hibát, és csináljuk meg rendesen, de akkora volt a mester úr egója, h. nem hallotta, amit mondtam......simán elhajtott. A második, aki csinálta, szerintem nem sokat értett hozzá..... hát ennyi. Talán Nyíregyháza felé találok egy jó adagolóst a télen
Válasz Koszi. #41433. hozzászólásáraNincs mit onnan a fülkéből nagy tölcsér és könnyedén feltöltöd mehet a max jelölésig plusz 10 liter és szántáskor mindenhová eljut az olaj mikor be van dőlve a gép!
Válasz Richard. #41428. hozzászólásáraJubileumi kiadás azért van elől ez a fura gumi !Ilyet nem látni már ,mert akinek ilyen is volt elől lekopott és a most kaphatók vannak rajta!
Válasz gjoni #41429. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz VTR-es #41430. hozzászólásáraEz a baj jó adagolós ritka ! Szabolcsban legalább vannak jók hála isten .
Válasz Richard. #41428. hozzászólásáraHát igen eddig farvillázott pétisót pakoltak vele csak! A gumik eredetiek ezzel jött le a szalagról 80 százalékosak ! Olyan 2000 körülire saccoltam én is!
Válasz Farkas István. #41420. hozzászólásáraKöszönöm ,közben megtaláltam én is ezt az írást. A helyzet az hogy nálam is pont ez a jelenség lett adagoló felújítás után, úgy kopog (1500-as ford.-on főleg) hogy rosz halgatni, de a kipufogón is hallani hogy egyik henger belepofázik a másikba. Tele a t..öm az egésszel, azon gondolkozok veszek rá egy újat,, csak már attól is tartok hogy az is szar lesz, mivel hogy az új alkatrészek sem túl jók és akkor még finoman fogalmaztam.
Válasz Koszi. #41427. hozzászólásáraA lábad alatt a padlolemezen gumiszőnyeg felhajt ott kell van egy csavar is a válto ház tetején ott a beöntő
Válasz gjoni #41425. hozzászólásáraEmber lába vállogatja. Az első gumit ki rakta rá? Nem eredeti már? Ennyit kibír egy gumi,dejól megkopik. Tiéd meg nem kopott. Akkor? 2000Fölötti az üzemóra? Hátsók,mennyire kopottak?
Sziasztok! Lenne egy igen amatőr kérdésem, 2000-es évjáratú mtz-n aminek már nívópálca van a váltóolaj ellenőrzésére, hol kell a váltóolajat betölteni gyárilag? Eddig a felső váltó dekniknél töltöttük de most semmi nem indokolja azok levételét.
Válasz MTZ1025.3 #41416. hozzászólásáraRudazat vagyis bowden jol áll?Meg a tetején a szeleptömböt kivenni kipucolni esetleg.
Válasz Richard. #41423. hozzászólásáraEnnyinél papír vékony tárcsa?
Válasz DZSIMI #41422. hozzászólásáraNekemis ott nyomta
Válasz gjoni #41419. hozzászólásáraMiért nem? Mit látni?