Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 404.69 Ft USD 392.62 Ft CHF 430.85 Ft GBP 485.44 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91788 hozzászólás
#41388 gjoni
2015-11-30 22:07:36

Válasz VTR-es #41441. hozzászólásáraEz zetor adagoló volt az mtz hamarabb készen van!smile smile

#41387 gjoni
2015-11-30 22:06:47

Válasz VTR-es #41441. hozzászólásáraEz megint adagolós mestertől függ ,mert itt a szaki képes 1 hónapot is szórakozni adagolóval míg nem tökéletes!Na ki ilyen elvetemült szakik közül ,hogy erre is van türelme?smile oops

#41386 VTR-es
2015-11-30 22:03:59

Válasz Farkas István. #41436. hozzászólásáraSzerintem a hiba az elemekben van, ebbe lengyel került elvileg. Na most én még tanuló koromban a tsz-ben úgy hallottam az adagolóstól hogy elég nehéz összeválogatni az elemeket hogy minden fordulaton előírt módon szállítsanak. Mondjátok meg nekem hogy lehet akkor beállítani egyformára a 4-et ha még figyelembe vesszük a kínai,lengyel, vagy orosz gyártási pontosságot is ha csak 4 db-ot vesz a "mester"smile confused, Na úgy hogy csattog meg össze-vissza jár a motor.

#41384 gjoni
2015-11-30 21:59:08

Válasz Richard. #41438. hozzászólásáraMaszeknál volt 97-2013-ig rendszám is csak vagy 3 éve van rajta ! Akkor megnyugtattatok ,de a haver is ezt mondta a villázásra ne csodálkozzak !smile rolleyes

Nincs profilkép
#41383 Richard.
2015-11-30 21:54:13

Válasz gjoni #41431. hozzászólásárahát akkor mit akarsz?? Valós lehet az óra,de gondolj bele,kb 900üzemóra farvillás rakodással megy bele? Többi gurulás, Akkor üzemóránként legalább 40kuplungolásOs elindulás,vagy mittudomén,mennyivel több,saccold meg! Csoda,hogy egyáltalán a kinyomócsapágy megmaradt bent! ha csak tényleg ezt csinálta. jól bírod,földműveléssel elmész 6üzemórát is,még egyszer benyomod a pedált. vetés,kombinátor,stb. De wc re akkor is megállsz. smile thumbup valós az! Hol a rossebbe lehet annyit pakolni?gyárba?

#41382 VTR-es
2015-11-30 21:53:46

Válasz gjoni #41432. hozzászólásáraVolt itt is jó csak sajna lebetegadett, ezek meg kutyaütők szerintem.De te is szórakoztál az adagolócserékkel ha jól rémlik. A másik attól az üó.-tól simán lehet olyan a kuplungod ha olyan kuplungozós-csúsztatós munkát végeztek vele, beleszámítva hogy a mechanikus üó mérő fordulatszámfüggően ugrik tehát 1100rpm-en pont dupla időre ugrik egyet mint 2200-őnsmile thumbup

#41381 Farkas István.
2015-11-30 21:52:40

Válasz VTR-es #41430. hozzászólásáraHát, igen, lehet hallani néha, h. az új se jó, de csak lehet valahol találni egy jó adagolóst. Nekem az első, aki beállította, azt végignéztem,és mindent jól csinált. Valószínűleg a pad porlasztója volt bajban, azért nem lett jó. Vissza akartam vinni, h. keressük meg a hibát, és csináljuk meg rendesen, de akkora volt a mester úr egója, h. nem hallotta, amit mondtam......simán elhajtott. A második, aki csinálta, szerintem nem sokat értett hozzá..... hát ennyi. Talán Nyíregyháza felé találok egy jó adagolóst a télen

#41380 gjoni
2015-11-30 21:50:56

Válasz Koszi. #41433. hozzászólásáraNincs mit onnan a fülkéből nagy tölcsér és könnyedén feltöltöd mehet a max jelölésig plusz 10 liter és szántáskor mindenhová eljut az olaj mikor be van dőlve a gép!smile smile

#41379 gjoni
2015-11-30 21:46:31

Válasz Richard. #41428. hozzászólásáraJubileumi kiadás azért van elől ez a fura gumi !Ilyet nem látni már ,mert akinek ilyen is volt elől lekopott és a most kaphatók vannak rajta!

#41377 gjoni
2015-11-30 21:44:13

Válasz VTR-es #41430. hozzászólásáraEz a baj jó adagolós ritka ! Szabolcsban legalább vannak jók hála isten .

#41376 gjoni
2015-11-30 21:42:19

Válasz Richard. #41428. hozzászólásáraHát igen eddig farvillázott pétisót pakoltak vele csak! A gumik eredetiek ezzel jött le a szalagról 80 százalékosak ! Olyan 2000 körülire saccoltam én is!

#41375 VTR-es
2015-11-30 21:40:03

Válasz Farkas István. #41420. hozzászólásáraKöszönöm ,közben megtaláltam én is ezt az írástsmile thumbup. A helyzet az hogy nálam is pont ez a jelenség lett adagoló felújítás után, úgy kopog (1500-as ford.-on főleg) hogy rosz halgatni, de a kipufogón is hallani hogy egyik henger belepofázik a másikba. Tele a t..öm az egésszel, azon gondolkozok veszek rá egy újat,, csak már attól is tartok hogy az is szar lesz, mivel hogy az új alkatrészek sem túl jók és akkor még finoman fogalmaztam.

#41374 gjoni
2015-11-30 21:39:31

Válasz Koszi. #41427. hozzászólásáraA lábad alatt a padlolemezen gumiszőnyeg felhajt ott kell van egy csavar is a válto ház tetején ott a beöntő

Nincs profilkép
#41373 Richard.
2015-11-30 21:37:16

Válasz gjoni #41425. hozzászólásáraEmber lába vállogatja. Az első gumit ki rakta rá? Nem eredeti már? Ennyit kibír egy gumi,dejól megkopik. Tiéd meg nem kopott. Akkor? 2000Fölötti az üzemóra? Hátsók,mennyire kopottak?

#41372 Koszi.
2015-11-30 21:35:23

Sziasztok! Lenne egy igen amatőr kérdésem, 2000-es évjáratú mtz-n aminek már nívópálca van a váltóolaj ellenőrzésére, hol kell a váltóolajat betölteni gyárilag? Eddig a felső váltó dekniknél töltöttük de most semmi nem indokolja azok levételét.

#41371 röfik
2015-11-30 21:19:49

Válasz MTZ1025.3 #41416. hozzászólásáraRudazat vagyis bowden jol áll?Meg a tetején a szeleptömböt kivenni kipucolni esetleg.smile confusedsmile confused

#41370 gjoni
2015-11-30 21:18:17

Válasz Richard. #41423. hozzászólásáraEnnyinél papír vékony tárcsa?

Nincs profilkép
#41368 Richard.
2015-11-30 21:15:37

Válasz gjoni #41419. hozzászólásáraMiért nem? Mit látni?smile cursing

#41367 DZSIMI
2015-11-30 21:14:40

Válasz gjoni #41421. hozzászólásáraNekem a motor és a pajzs közt làtszik hogy valamenyire olajos de ezért men huzom szét.

#41366 gjoni
2015-11-30 21:05:22

Válasz gjoni #41419. hozzászólásáraA szimering is kaka volt a kuplung felől

#41365 Moderátor
2015-11-30 21:02:24

Moderálási elveink miatt törölve: 2015-12-02 07:10:33

#41364 gjoni
2015-11-30 21:01:23

Válasz DZSIMI #41418. hozzászólásáraMost van mire költeni komplett kuplung szett,még se 1300 üzemórás a gépem sajna{:sweatdropsmile sweatdrop

#41363 DZSIMI
2015-11-30 20:54:20

Válasz gjoni #41417. hozzászólásárasmile thumbup gondolod vihetek egy fordulot van a gazdànak 12 kocsival.

#41362 gjoni
2015-11-30 20:35:58

Válasz DZSIMI #41412. hozzászólásáraMegnéztem kircsi ,jó lett volna a fa nekemsmile lolPont kandalló vastagsmile thumbup

#41361 MTZ1025.3
2015-11-30 20:34:11

1025.3 monoblokkos üresen magától felemel a hátsó hidraulika.
mi lehet a gond?smile pimp

#41360 Zoli...
2015-11-30 20:30:21

https://www.youtube.com/watch?v=MqYw2aDduBs

Nincs profilkép
#41359 ural
2015-11-30 20:30:18

Kérdezném a tapasztaltakat MTZ 80 kisfülkés üvegezés mennyire nehéz milyen gumit érdemes venni hozzá?

Nincs profilkép
#41358 Tomszi
2015-11-30 20:27:40

Válasz papa maci #41402. hozzászólásáraÉn egyszer az összvérmotor kifejezést hallottam, de pontosan nemtudom melyikre. Gyári motor volt az biztos, nem az előkamrás D-50, és nem a dugattyúkamrás 80-as D-240 az biztos. Vagy ami az 550E-kben van D-244, vagy a D-242, azt meg az E-302-es kaszában láttam. De hogy a kettő között mi a különbség azt nemtudom pontosan, dugattyúkamrás mindegyik az biztos.

#41357 DZSIMI
2015-11-30 20:26:29

Válasz gjoni #41410. hozzászólásáraNAGY NEHEZEN DOBTAM FEL EGY VIDEÓT NEKEDsmile thumbuphttps://youtu.be/wdduF2M5jG4

#41356 Szeni
2015-11-30 19:45:24

Válasz Jakabjóska #41407. hozzászólásáraNem csepeg az, hanem igen jól folyik. Én kipróbáltam kivett állapotában. Az meg végül is tökmindegy, h. látod-e v. nem, mert leírtam a lényeget, h. ha nem lobbant be, akkor semmit nem igér a motor, ha meg belobban, akkor egyből durran.

#41355 gjoni
2015-11-30 19:39:38

Válasz medikus #41408. hozzászólásáraSose használom inkább 20 perc melegítő,de csak hidegben .A 24 voltos indítás meg tekeri rögtön smile smile

#41354 Szeni
2015-11-30 19:39:15

Válasz VTR-es #41405. hozzászólásáraMegtaláltam. 2014 12 15. dátumnál keresd vissza. Akkor szedtem szét, és pár héttel (esetleg hónappal) később történt az összerakás, és a végkövetkeztetés, és a tényleges hiba leírása

#41353 medikus
2015-11-30 19:34:58

Válasz Sötét Paraszt #41399. hozzászólásáraHát úgy kő "ekíbzeni" ,hogy minden gyertya végén külön csavar,és szigetelő van.Most ezeken a gyertyákon már alu ötvözet az anya!!!Képes a hőtől elolvadni,meglazulni.Ahol laza ott nem megfelelő az érintkezés,nem megy át a megfelelő áramerősség,ami miatt már a visszajelző nem is izzik fel pirosra.

#41352 Jakabjóska
2015-11-30 19:16:07

Válasz Szeni #41404. hozzászólásáraDe az IFA motornál legalább látni a lángot. Meg annál nyomással megy a gázolaj az izzószálra, az MTZ-nél meg csak csepeg, ha jól van beállítva a szelep. A tsz-es traktoromba én beleszerkesztettem az IFA izzítót, egy nagyobb injekciós fecskendővel nyomtam rá a gázolajat ( de télen leginkább befurakodtam vele a fűtött műhelybe.. )

#41351 Szeni
2015-11-30 19:14:46

Válasz VTR-es #41405. hozzászólásáraMegpróbálom visszakeresni, egyszer már leírtam, hátha megtalálom........ pillanat..

#41350 VTR-es
2015-11-30 19:10:09

Válasz Szeni #41404. hozzászólásáraSzia Szeni! Neked mi volt a baja a 1025-nek , mitől volt végül is csúnya hangja? Nekem is csúnya hangja lett a turbós Ivánnak adagoló felújítás utánsmile sweatdrop, már két adagolós is buzerálta, elem +fejszelep csere volt , csúcsok is újak.Erő van benne, meg nem is mondhatnám hogy nagyon füstöl feketén terheléskor, csak ne lenne ilyen szar 3 hengeres hangja.

#41349 Szeni
2015-11-30 18:50:11

Válasz Jakabjóska #41403. hozzászólásáraMég valaha, mikor kezdtem dolgozni, egyszer beültettek egy IFÁba, h. indítsak. A sofőr meg addig rátartotta a bikát. Fel volt nyitva a motorháztető, és az volt az ukász, h. nézzem az izzító melletti lyukat a szívótorokban, és ha nem látom a lángot, akkor ne tekertessem tovább, hanem várjak kicsit, izzítsak megint, és indítás. Jó hideg volt, az IFA kint aludt, tiszta dér volt kívül-belül. Párszor meg kellett tekertetni, h. beinduljon. A lényeg annyi volt, h. amikor nem láttam a lángot, mindegy hogy tekerte, nem pöffent egyet sem, de mikor belobbant a fáklya, abban a pillanatban már elkezdett kapdosni a motor, és pár ilyen próbálkozás után égetrengető füstölés közepette be is indult. Ez után én is megcsináltam az MTZ-men az izzítást, és igen jó hasznát vettem, amíg a szabad ég alatt állt, és indulni kellett.

#41348 Jakabjóska
2015-11-30 17:41:20

Válasz szoljatokagyulaknak #41394. hozzászólásáraAz izzószál fölött van egy szelep, indításkor a felizzott izzószálra cseppen a gázolaj/petróleum, begázosodik, belobban, és elvileg lángot szív be a motor (gyakorlatilag nem tudni, mert nem látunk bele a szívótorokba)

#41347 papa maci
2015-11-30 17:35:07

Válasz Tomszi #41387. hozzászólásáraGyakorlatilag..80-as fel nem súlyozott főtengely. 50-es dugók-hengerfej. 80-as lendkerék-kuplung. A számát most fejből nem vágom..Rá kellene nézni. Felénk az összes 550-es így jött.

#41346 Tóth Ferenc
2015-11-30 17:27:24

Válasz prütyi #41392. hozzászólásáraAmelyik gyertya füstöl annak az érintkezőjét takarítsd meg fémtisztára, meg hát az összes többit is.

#41345 gjoni
2015-11-30 17:16:27

Eladó 10000 ft mtz 80 nyomlap kuplung tárcsa és 3 db kiemelő villa!

#41344 Sötét Paraszt
2015-11-30 16:00:40

Válasz medikus #41393. hozzászólásáraErrű még nem hallottunk "sorozatos kontakt hiba". Ezt, hogy kő ekípzeni?

Nincs profilkép
#41342 szoljatokagyulaknak
2015-11-30 15:33:48

Válasz vassm50 #41395. hozzászólásáraA petróleum, hogy fog bekerülni a torokba?

Nincs profilkép
#41340 vassm50
2015-11-30 15:20:42

Válasz szoljatokagyulaknak #41394. hozzászólásáraA torokizzitó igazán gázosító,a tartályba petróleum!!!!!

Nincs profilkép
#41339 szoljatokagyulaknak
2015-11-30 14:10:10

Köszi a segítséget úgy néz ki, hogy megoldódott az a a vízhőmérő. Másik kérdésem lenne, próbáltam keresgélni de nem igazán találtam meg, hogy hogyan működik a torokizzító? Van e haszna, hogy menjen? Mert azt hallottam, hogy nem sok haszna van és amúgy se megy 10-15 alkalomnál tovább.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A napraforgó vízhasznosítása
A napraforgó vízhasznosítása
Az öntözés minimalizálhatja a termésveszteséget, és növelheti a vízfelhasználás...
Hirdetés
Miért használjon Ön is biostimulátort napraforgóban?
Miért használjon Ön is biostimulátort napraforgóban?
Többek között fejlettebb gyökérrendszer alakul ki.
Spc,Mtz,Vetőgép
Spc,Mtz,Vetőgép

600.000 Ft

Syngenta Torino kukorica vetőmag
Syngenta Torino kukorica vetőmag

45.000 Ft

Kühne KMK-4 Lazító
Kühne KMK-4 Lazító

500.000 Ft

GRUSE 4 SOROS BURGONYAVETŐGÉP,  BURGONYAÜLTETŐ,  HIDRAULIKUS BILLENŐTARTÁLLYAL
GRUSE 4 SOROS BURGONYAVETŐGÉP,...

1.250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]