Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 403.55 Ft USD 391.08 Ft CHF 429.92 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91761 hozzászólás
Nincs profilkép
#40261 Mtz 550E
2015-10-16 20:21:49

Hali!
Ha valaki elmegy traktort venni az olajnyomást nem is lehet igazán leellenőrizni nem? Gép menetbe kipróbálják úgy se fog felmenni a víz 80fok-ig hogy esetleg mennyit ejt el a nyomásból!

Ma beszéltem egy ismerőssel azt mondta az olajnyomás melegen alacsony 3-dolog lehet: centrifugálszűrő főntengelycsapágy olajszivattyú ilyen sorrendbe!

Egyszer már vettem egy új centrifugálszűrőt felraktam ugyan úgy elejtette a nyomást vissza lelett véve itt porosodik a polcon! Létezne az új szűrő se jó?

#40260 csoppika
2015-10-16 20:07:05

Válasz Tekergőke #40313. hozzászólásáraHali! A kétvezetékes csatlakozóval is ugyanolyan gyors lesz a fék?(mivel az kisebb) Már néztem én is kamionos boltban, ahhoz mindig van tömítő "kalap"...bezzeg az egyvezetékeshez sehol...

Nincs profilkép
#40258 Tekergőke
2015-10-16 19:00:17

Válasz Tomi81 #40306. hozzászólásáraPróbáld ki a 2 vezetékes fékcsatlakozókat, az nem fog ereszteni, és míg el nem töröd addig elég cserélgetni benne a gumit ha ne tán elszakadna, az is csak 150 ft-os tétel kb...

#40257 Sanyee
2015-10-16 18:53:13

Kardánkereszthez lehet külön venni olyan széles biztosítógyűrűt, mint az eredeti méret?
Balra a Hbr-es, jobbra az eredeti.

#40256 griz
2015-10-16 18:02:53

Válasz griz #40309. hozzászólásáraViszont van egy felmerülő ,kérdésem motor egyenetlen járású,előtöltést próbáltam állítani,de nem estek közel a furatok csak ha vissza hajtottam az előtöltést kb.3 mm-t,de a töltés növelése felé sokat kellene fordítani.Így viszont elég nyers lett a hangja, de megmaradt az 1500 1700 fordulat közti hullámzó járás.Az eredeti furatos tárcsán két lyuk megvolt hosszabbítva,de az sem normális,szerintem.

Nincs profilkép
#40255 a2457
2015-10-16 17:56:36

Válasz Tomi81 #40306. hozzászólására:) hidraulika gyorscsatit itt használnak elég sokan kutyafej helyett, na az nem ereszt.
műszakira vissza kell tenni sajna a kutyafejet...

#40254 griz
2015-10-16 17:43:58

Válasz Szeni #40272. hozzászólásáraMegszereltük alsó felső csap, csapágy cserélve, a,felső szét is esett szinte,csapágygörgők sehol,az alsó az ütős volt nem kicsit ,sőt leakasztottuk a véghajtást és fentről bírtuk le ütni miután levágtuk a csapágy belső gyűrűt.KB. négy óra alatt ketten,gömbcsukló porvédő cserével.

#40253 atisgyulai
2015-10-16 14:16:39

Válasz Agromókuss #40307. hozzászólásáraÉn is nézegettem anno, de nem ér annyit, ráadásul olyan hosszú, hogy egy viharos nap biztos belecsapna a villàm. Annyi pénzért megvenni, és rögtön nekiàllni flex-el! smile bored
Nekem egy haver adta (könyökkel együtt, csak hegeszteni meg festeni kellett), ő azthiszem két sörért kapta az útkaparóktól!smile w00t

#40252 Agromókuss
2015-10-16 13:20:27

Válasz atisgyulai #40305. hozzászólásáraNem fogok rá rakni egy stopp táblátsmile lol ink veszek egy szép savállótsmile biggrin

#40251 Tomi81
2015-10-16 10:18:54

Válasz Gergely Péter #40301. hozzászólásáraAz enyémbe 2400óra van, ebből én csak 100at tettem bele, de úgy néz ki eddig ok. Nálam szánt meg lazít. Kevesebbet fogyaszt a turbos 82nél ugyanazzal a munkagéppel, viszont kb egy sebességgel gyorsabban visz mindent. Én nagyon szeretem a váltóját, igaz szállítani nem a legjobb.
Amit eddig cseréltem, egy hengerfejtömítés,olajgomba,levegő kutyafej (ugyanúgy ereszt az új issmile cursing) egy fékszelep, két kormánygömbfej és egy szivattyú.

Ha van konkrét kérdésed,jöhet.

#40250 atisgyulai
2015-10-16 07:03:52

Válasz Agromókuss #40304. hozzászólásáraNem akarok tippeket adni, de 'úton, ÚTFÉLEN' talàlsz ilyen méretű csövet!
A többi csak barkàcsolàs kérdése.

#40249 Agromókuss
2015-10-16 06:36:07

Válasz atisgyulai #40278. hozzászólásáraMég a kidörrentő a gyári a "folytós"smile biggrin most azt nézegetem hogy hol és milyet kellene rá vennismile biggrin

Nincs profilkép
#40248 Richard.
2015-10-15 21:56:48

Válasz gabika82 #40299. hozzászólásáraMiből gondolod,hogy az eleje fékezi le? Ha fog az egyik féked,az ugyanezt csinálja. Sőt,még húzza is a trakit félre. Emeld fel az első hidat,aztán a két első kereket egyszerreforgassátok előre. Észreveszed,ha szorul. Egyenként is jó,de egyszerre élethűbb.smile thumbup

#40247 Slax
2015-10-15 21:42:11

Válasz a2457 #40298. hozzászólásáraIgazad van, úgy is lesz. Holnap a Habi után el is ugrom a Kelet-Agróhoz, van másfél hónapja, hogy jártam náluk.

Nincs profilkép
#40246 Gergely Péter
2015-10-15 21:25:33

Jó estét minden fórumozónak.Azt szeretném kérdezni kinek mi a tapasztalata 1025.2-es Mtz-vel.2001-es egyeneshidas.

#40245 atisgyulai
2015-10-15 21:21:05

Válasz gabika82 #40299. hozzászólásáraSzöghajtásokat nézd meg, nem szorulnak, esetleg melegednek?

#40244 gabika82
2015-10-15 21:13:23

üdv!valaki nem tapasztalt még olyat hogy szorul az elsőhajtása az én gépemen van szabadonfutós kardán is de ha megyek vele például 6 ba benyomom a kuplungot és lebök az eleje ezt mitöl csinálhatja válaszokat köszönöm!

Nincs profilkép
#40243 a2457
2015-10-15 21:03:53

Válasz Slax #40296. hozzászólásáraúgvyan. tisztességesen meghegesztik, meg szerválsz te is alvázmerevítőt és annyi .

Nincs profilkép
#40242 Tomszi
2015-10-15 20:35:22

Üdv! MTZ köradagolóról kérdeznék, ha valaki jobban ismeri. Az a része hogy szar meg stb. az nem érdekel, csak van egy amit meg kéne néznem, próbálnom. A működését "elméletben" tudom, de állítgatni még nem állítottam. Először is a bekötése: a T-25-én hátul van 2 csatlakozó, a felsőre jön a szűrőtől, az alsó meg a nyomástartó szelep. Az MTZ-én viszont egy csatlakozó van kívül és egy a belső felén, akkor itt meg a külsőre kötöm a szűrőtől, a belsőről meg vezetem vissza.

#40241 Slax
2015-10-15 20:24:48

Köszönöm a válaszokat, holnap le is adom hegesztésre a vasat.smile laugh

#40240 mtz1221
2015-10-15 20:07:32

Válasz Szabister #40294. hozzászólásáraHa újak akkor igen(úgy is vissza esnek pár 100 óra múlva),Ha meg használtak akkor meg látszani fog hogy menyit bírnak még el.

#40239 Szabister
2015-10-15 20:02:21

Sziasztok! Adott egy sima szívós UTN adagoló, ami felkerült egy turbós motorra. Az adagoló megkapta a membrán szabályzót, be lett állítva padon. Kérdésem az lenne, hogy porlasztók nyitónyomását felhúzhatom 220-230 bar-ra, vagy az már sok lenne az elemeknek?

#40238 atisgyulai
2015-10-15 19:35:53

Válasz Slax #40290. hozzászólásáraHa már kiszerelted, egy jó szakember szépen meg tudja csinàlni. De az tényleg az legyen, ne csak olyan aki látott màr olyat, aki hallott ilyenről. Ha esetleg később mégis újranyílik, akkor majd lehet szöszölni a cserével.

Nincs profilkép
#40237 rsándor
2015-10-15 19:26:24

Válasz Slax #40290. hozzászólására Ezzel mit foglalkozol ez semmi nekem a kerékagyon és a felnin is nagyobb repedés volt mégsem foglalkoztam vele. Néha nézz rá ha tovább teped begyökölöd meghegeszted és 100 év meg 2 nap.

#40236 Slax
2015-10-15 12:39:03

Bocsánat a nagy képekért, elkapkodtam, nem vagdostam le a felesleget.smile sweatdrop

#40235 Slax
2015-10-15 12:37:41

Üdv.

78-as 80-as MTZ, bal oldali nyúlvány a kuplungháznál megrepedt. Ezen van az alvázszám is beütve. Menthető a dolog egy jó hegesztővel (azért még akad jó érzékű hegesztő), vagy inkább egy újat? Pár hozzászólással korábban olvastam a cseréről, nkh + alvázszám, csak kicsit több infót szeretnék kérni.


Nincs profilkép
#40234 belarus821
2015-10-15 09:20:43

Válasz medikus #40288. hozzászólásáraÉrtem akkor minden rendben köszönöm szépen!

#40233 medikus
2015-10-15 09:13:56

Válasz belarus821 #40287. hozzászólásáraMindent.azért van 2 leeresztő,mert a difi ház a legalacsonyabb pont,ha a váltót leengeded,ott még marad olaj!

Nincs profilkép
#40232 belarus821
2015-10-15 08:58:51

Válasz gabika82 #40286. hozzászólásáraIgen az megvan a sebességváltónál, csak abba nem voltam biztos hogy az egybe van a hátsó kerék tengellyel és a híddal is mert külön leeresztőt találtam hátul is meg a sebességváltónál is de akkor ezek szerint az a nívó mindent mutat?

#40231 gabika82
2015-10-15 07:39:45

Válasz belarus821 #40282. hozzászólásárahali elvileg bal oldalt a váltó oldalán van egy nivópálca ott tudod elenörizni legalábis nekem a 82.1 emen ott van 1998 kiadású!!

Nincs profilkép
#40229 belarus821
2015-10-14 22:35:24

Válasz medikus #40283. hozzászólásáraOké köszönöm és a hátsó tengelyek is innen kapják az olajat?

#40228 medikus
2015-10-14 22:08:17

Válasz belarus821 #40282. hozzászólásáraEgyben van a váltóval.Jobb oldalon kicsi csavar.

Nincs profilkép
#40227 belarus821
2015-10-14 22:02:52

Sziasztok! MTZ 82.1 es traktoron a hátsó híd olajszintjét hol tudom leellenőrizni és szükség esetén utánnaönteni? Vagy az egybe lenne a sebességváltóval? Köszi előre is smile helpsmilie

#40226 VTR-es
2015-10-14 21:28:35

Válasz rsándor #40279. hozzászólásáraAz biztos hogy ha jó a motorpal adagoló, azok járnak legszebben ,egyenletesen,, aztán kaját meg annyit adsz neki amennyit akarsz van azon is egy füstcsavar, csak kicsit eldugva fedél alatt.Az UTN sem rossz csak kicsit dadogósabb a gépezet. Jazda amíg jó addig nincs gond de ha javítani kell szívás. Itt ez a tapasztalat velük.

#40225 mtz1221
2015-10-14 21:22:16

Válasz rsándor #40274. hozzászólásáraA jazdát el kell felejteni,ugyanolyan dadogós meg gyakran romlós mint az utn,viszont az element árak a motorpal-éval kb egyeznek.Szóval ha rendeset akarsz ami sokáig megy akkor cseh motorpál(viszont drága javitani,egy gyári element bele(nem a habis útángyártott)70euró,ha meg nem akkor utn.Ha van valakinek eladó motorpal 82esre régi fajta meghajtással,a déli részen akkor vevő vagyok rá.

Nincs profilkép
#40224 rsándor
2015-10-14 21:08:15

Válasz rsándor #40274. hozzászólására Valaki még írhatna véleményt 40274 hozzászolásomhoz!!!!!!!!!!!!!!!

#40223 atisgyulai
2015-10-14 15:57:53

Válasz Agromókuss #40276. hozzászólásáraAlakul már a gép?
Hol tartassz, mennyinél ébredezik?
Kidörrentő lekerült róla?smile thumbup

Nincs profilkép
#40222 a2457
2015-10-14 14:17:30

Válasz Szeni #40273. hozzászólásáraköszönöm, ezt észben fogom tartani.

#40221 Agromókuss
2015-10-14 13:23:32

Válasz rsándor #40274. hozzászólásáraMotorpal adagoló enyhén szólva egy hulladék azzal a beállítással ahogy az fel van rá rakvasmile thumbdown nagyon lassan jön meg az erő sok idő mire összeszedi magátsmile bored

#40220 fexco
2015-10-14 09:08:19

Válasz rsándor #40274. hozzászólásáramegmondom én neked kerek perec:mindegy milyen adagoloval hozod ki,az a lényege,haggy mindent gyári beállitáson,a gázolajszűrőt cseréld megfelelően(én olajcserékor cserélem,190-200óra)és természetesen normális gázolajjal üzemeltesd a gépet.semmi-semmi gondod nem lesz vele.HA pedig már ELTÉRTÉL A GYÁRI BEÁLLITÁSOKTÓL,akkor onnantól már mindeggyikkel lehet gond.nekem van minden féle.egyikkel sincs gondom.(gyári beállitás)

Nincs profilkép
#40219 rsándor
2015-10-14 08:25:24

Válasz a2457 #40271. hozzászólására Akkor legyen úgy. Az mtzn használatos adagolóknak /jazda,utn hagyományos/motorpál/820.2 2005 évjáratu gépről van szó,mik az előnyeik hátrányaik?

#40218 Szeni
2015-10-13 23:29:19

Válasz Szeni #40272. hozzászólásáraEz a párba csere erre nem igazán vonatkozik. Azt inkább olyan tengelyek csapágyainál lényeges, ahol oldalirányú erőt is kap a tengely.

#40217 Szeni
2015-10-13 23:24:37

Válasz griz #40266. hozzászólásáraNem teljesen értem ezt az alsó, felső lötyögést. Olyan nincs, h. az egyik lötyög, a másik nem, mert egymáshoz hézagolom a kettőt, úgyhogy, ha az egyik lötyög, akkor a másik is. Kikopni nem igen szokott, inkább összetörik benne a kúpcsapágy. A négy csavar között van két kinyomató menet, amivel kijön a csap. Nem emlékszem már, h. elég-e az egyiket kinyomatni, és a másikból magától kifordul, de ezt majd meglátod. Ha nincs zsiráfod, ami tartsa, akkor nagyon jól alá kell építeni, mert nehéz. Ez főleg összeszerelésnél lényeges, mert kifelé nem gond, ha szétszakítja a szimmeringet, de befelé már vigyázni kell rá, úgyhogy pontosan kell pozícionálni a véglehajtást, h. vonalba tudd behúzatni a csapágyakat. A kardán simán kicsúszik, majd befelé kicsit érdekesebb a mutatvány. kb ennyi az egész.

Nincs profilkép
#40216 a2457
2015-10-13 22:45:06

Válasz rsándor #40268. hozzászólásáramásabb adagolók, más előnyökkel és hátrányokkal. azért van az hogy mindegyikre találni valakit aki esküszik, mert neki az az adagoló fekszik.

szerintem értelmesebb választ kapsz ha azt kérdezed a 3 felsorolt adagolónak mik az előnyei és a hátrányai.

Nincs profilkép
#40215 bukócsöves-50
2015-10-13 22:01:31

Üdv!
bukocsövesbe milyen ülést szoktak bele rakni ami azért nem lenne olyan rossz?

Nincs profilkép
#40214 tuto1
2015-10-13 21:40:11

Válasz griz #40266. hozzászólásáraNem vagyok szaki, de idén 2 traktoromnak is cseréltük egy szakíval. Előtte 2 nappal wd40, majd 2 emelővel tehermentesíteni, egy speciális esztergalt eszközt beletekert, és azon menetes részén 36-os kulccsal egy anyát tekerve jön ki, de nagyon nehezen. És Samu aki nélkül nem fog menni (legnagyobb kalapács a mihelyben). Ha össze van rohadva akkor 1 napos meló. Ha nincs ilyen speciális eszközöd, akkor nehéz lesz.

Nincs profilkép
#40213 rsándor
2015-10-13 21:35:55

Melyik adagoló a legjobb szerintetek?? 2005 évjáratú 820.2 mtz gyárilag motorpállal szerelt de hallottam már olyat hogy valaki a jazdára esküszik valaki a hagyományos utn-re valaki a motorpálra. Na ebből mennyek ki.

Nincs profilkép
#40212 a2457
2015-10-13 21:32:03

Válasz griz #40266. hozzászólásáracsinálni nem csináltam, de úgyvélem párban kéne.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mutatjuk, mennyit csökken a gázolaj ára
Mutatjuk, mennyit csökken a gázolaj ára
Holnap a benzin nagykereskedelmi ára nem fog változni.
Mi a helyzet? Trump kivetette a vámokat az EU-ra vagy sem?
Mi a helyzet? Trump kivetette a vámokat az EU-ra vagy sem?
Mi csupán fenyegetés és mi a bejelentett intézkedés?
HE-VA Front Board simító,  magágykészítő
HE-VA Front Board simító, magágykészítő

2.100.000 Ft

Claas Lexion 750 - kombájn
Claas Lexion 750 - kombájn

69.250.000 Ft

Claas Lexion 660
Claas Lexion 660

45.000.000 Ft

John Deere T660 kombájn
John Deere T660 kombájn

32.900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]