Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 628 Ft EUR 413.05 Ft USD 403.06 Ft CHF 439.56 Ft GBP 492.13 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91215 hozzászólás
#37565 mtz1221
2015-03-22 22:05:36

Válasz #37614. hozzászólásra
Na most basszus az enyém 5éve ilyen piros szinű volt,most meg kisütötte a nap rózsaszinre,Ilyenkor hová tartoziksmile sweatdropsmile helpsmiliesmile blinksmile confused

Nincs profilkép
#37564 Richard.
2015-03-22 21:27:13

Ebböl is látszik,hogy nem az mtz a szar,hanem azt csinálnak belőle.gondolom egy egész iparág biztositja bicikliből az anyagot. Más tipust nem mernének talán lerongyolni ennyire.

#37563 gjoni
2015-03-22 21:25:29

Válasz #37615. hozzászólásra

Na pont ezért beszélek én le akit lehet az új mtz -ről ,ha már szerelgetni kell vegyen egy 10 éveset és lehet sőt biztos olcsóbban megússza ,és pénze marad bőven smile smile

Nincs profilkép
#37562 a2457
2015-03-22 21:18:21

Válasz #37613. hozzászólásra

igazából erre nincsen bizonyíték, csak erős a gyanúm.
gép és gép közt vannak olyan eltérések néha tartósságban, ami gyanússá teszi a dolgot.
főleg ez a "kereskedő nemtudja mi a baja, tehetetlen az ügyben " dolog az ami alapot ad ennek.
találkoztam énis olyannal hogy eggyazon lévben gyártott gépek, ugyanaz a típus.
a kereskedő nem ugyanaz volt ahonnan vette az illető.
ugyanazok a pofák ülnek mindkettőn, az egyiket mégis heti sztinten javítani kell, a másik meg kihúzza a téli nagy karbantartásig.
ittvan az orrom előtt, ők is az én műhelyembe állnak be. látom mennyit kínlódnak vele.

#37561 gjoni
2015-03-22 21:15:38

Válasz #37612. hozzászólásra

Na ezek a jobb fajták amire nincs panaszsmile thumbup

#37560 gjoni
2015-03-22 21:11:45

Válasz #37612. hozzászólásra

Így van Román sza.ok smile thumbupcoolViszont aminek az orrában a kisebbik kocka lámpa van ,azok faszák . Úgy tudom 2005 előttiek smile thumbup

Nincs profilkép
#37559 a2457
2015-03-22 20:47:45

nekem volt műszaki boltom, nem traki bolt de az elv ugyanaz.
a gyártó ad garanciát a kereskedő partnernek, az meg továbbadja a fogyasztónak.
ahol szórakoznak a garival ott sötét titkok lapulnak a háttérben.
nekem se került soha egy fillérbe sem ha valamit visszahoztak vagy szóltak hogy nem klaffa. én küldtem a nagykernek, ők meg a gyártónak.

csak akkor adják elő a tehetetlent ha soha nem volt gyártócég amitől azt hivatalosan megvették.

az én személyes gyanúm az hogy a románoknál licenc alatt gyártott mtz koppintásokra gyártanak motorháztetőt meg még pár apróságot amiben elüt és azokat hozták/hozzák be. kicsit másabb a festék színe rajtuk, ahogyan ezt a kolléga is lentebb említette.
szerintem sufnitunnerolt román gépek amik ennyire kopnak.

#37558 gjoni
2015-03-22 20:10:00

Válasz #37606 hozzászól Erre a színűre gondoltam smile sleep

Nincs profilkép
#37557 Mtz 550E
2015-03-22 19:51:38

Válasz #37609. hozzászólásra

remeg az akartam írni! Meg a fülke is rezonál vagy labilis!

Nincs profilkép
#37556 Mtz 550E
2015-03-22 19:49:32

Válasz #37603. hozzászólásra

Nekem is mióta az 550E alatt elsőhajtás van azóta elég megszokni remegek állandóan sárvédő rezeg meg a fülke is jobban valamikor már idegesit!

#37555 Elitjocko
2015-03-22 19:19:50

Válasz #37602. hozzászólásra
Nekünk a 952-n fütyül rendesen!(tpk 6-os)

#37554 röfik
2015-03-22 19:16:27

Válasz #37606. hozzászólásra

Abba egyet értünk hogy kb 2004 ota nem igazán vannak toppon ivánék a traki gyártásban.Ujitanak de nem igazán sikerül.smile sad

#37553 röfik
2015-03-22 19:13:58

Válasz #37604. hozzászólásra

Milyen rozsaszines???Nem értem mindegyiken made in minsk tábla van kereskedök egymást mocskolják hogy a másiké a szar gyártmány hogy nem eredeti stb...Komoly érdeklödövel meg alkudoznak hogy vigyék a portékát.smile scaredsmile scared

#37552 gjoni
2015-03-22 19:10:44

Válasz #37603. hozzászólásra

És még olyan is akad amelyiknél igen csak bele kellett nyúlni a váltóba is smile nonono

#37551 gjoni
2015-03-22 19:08:53

Válasz #37603. hozzászólásra

Hát ez az most az új gépek vásárlása után még kell vész tartalék bőven ,mert mire beáll rá megy még fél milla körül smile oopsItt is van ,olyan aki már 700-nál jár a két éves 892-nél,pláne amelyik festése olyan rózsaszínes smile oops

#37550 röfik
2015-03-22 19:03:03

Válasz #37586. hozzászólásra

Nekem is hangos az egész hajtomü rendszer ebbe a tipusba ad furcsa hangokat.A 820-as sokkal csendesebb.Jo kis 20 éves 550E agyon sem lehet verni,jo volt teljes generál de nem kell örökké szegelni.Pedig nehéz talaj munkát is csinált sok évig mig nem volt másik és födarabokat nem kellet bontani rajta.Abba még van-volt anyag rendesen.Hidraulika-emelö szerkezet darabjai még java része eredeti és tükörfényesek a csapok-hüvelyek-furatok nem berágodott görbült törik-szakad mint pár éves szarokon.smile cursingsmile cursing

#37549 röfik
2015-03-22 18:55:28

Válasz #37600. hozzászólásra

Adagolora gondolok én is már,de fossa az olajat a turbina.Pár száz métert ment turbo nélkül és össze mocskolta az egész motort olajjal hogy levettem a töltö csövet.A tengelye a turbonak lötyög rendesen.1025-ösön is lötyögött kissé annak idején aztán elfosta magát akkor már a lapátok is beleértek a házba.Tavaly nyáron porlasztok lettek cserélve már szarok voltak utána jobb lett de szép lassan hagyta el az erö és kezdett füstölni.Ha az ujj turboval sem megy akkor adagolot is meg kell nézetni ezen utn van.Ezek az ujj mtz-ék nem tudom de a 1025-ös igy kezdte porlaszto,adagolo,turbo,motor game over.Tkp-6-os ad fütyülös hangot????Ez ujj korában is csendbe ment,1025-ös fütyül meg a cseh turbositott 820-as is dalol rendesen.smile whistlingsmile whistling

#37548 Szeni
2015-03-22 18:34:19

Válasz #37583. hozzászólásra

Ha az egész kormánymű rendesen van összerakva, és semilyen kókányolás nincs rajta, akkor ezt a tünetet valószínűleg a csigatengely ( nincsen abban egy deka globoiditás sem) végén lévő anya lelazulása okozza. Most nézem.....az irányító kar elfordulását a tengelyen nem ellenőrizted. Talán azt kellene legelőször megnézni.

#37547 Szeni
2015-03-22 18:23:07

Válasz #37579. hozzászólásra

Ha jó turbót akarsz rátenni, veszel egy Cseh gyártmányút.

#37546 Szeni
2015-03-22 18:21:17

Válasz #37579. hozzászólásra

Lekötött turbóval sem kell neki füstölni, legfeljebb kicsit gyengébben megy. Nem a turbó a hibás. Meg kellene nézni az adagolót. A turbónyomás üres géppel 0,25-0,3 teljes terhelésnél minimum 0,7-0,8 bar

Nincs profilkép
#37545 tuto1
2015-03-22 18:16:44

Válasz #37585. hozzászólásra

Új Hidrosila P80-3/4 (131) 888 típusú hidraulika vezértömböt építettünk be, és a vonópadot csak akkor emelte, ha a helyzeterő kart hátra húzva tartottam, és a 3 hidró kar közül a jobb oldalit fel toltam. Szétszedtük, hátha maradt valami dugó a csövekbe, aztán egy másik traktoron megnéztük a hidro csöveket, ugyan úgy volt bekötve. A vezértömbre gyanakszok, hogy nem olyant kaptam. Olaj elmegy a helyzeterő szabályzóhoz. A kihelyezett párok működnek. A szivattyú 1 éves, olajszűrő új, olaj szint is jó volt.

#37544 Szeni
2015-03-22 18:16:20

Válasz #37573. hozzászólásra

A 1025-ös túrbónak kell a 2200-as motorfordulat. Ha azt ráteszed a 92-esre, nem fog annyit nyomni, amennyit kell. Lehet h. nem sokkal fog kevesebbet nyomni, lehet, h. észre sem veszed a különbséget, de egy biztos, h. nem lesz jobb, mint a rávaló.

Nincs profilkép
#37543 dagadtmadar
2015-03-22 18:11:19

Bolgár hidraulikusan kitérő oldalazó 0,76m-es munkaszélességű géphez szeretnék venni kuplungos TLT véglehajtás csonkot.
Milyet lenne érdemes venni?
Amiket eddig találtam 900, 1000, 1500Nm-es csonkok,
de ha már meglenne a szárzúzóhoz is használnám :D
Úgy gondolom ezzel nem csak az eszközt biztosítanám be, hanem a gépnek a kardánszalagját is kímélném.

#37542 gjoni
2015-03-22 17:03:14

Válasz #37586. hozzászólásra

Az osztóművet levenném ,a helyedben és átnézetnémsmile thumbupcool

#37541 VTR-es
2015-03-22 16:46:44

Válasz #37590. hozzászólásra
Én át nem alakítanám fixre az biztos, smile sweatdrop

Nincs profilkép
#37540 a2457
2015-03-22 16:37:55

Válasz #37592. hozzászólásra

ejha. meredek.
berángatni összekrékben szokott pedig olyantól hogy a kiegyenlítőfogaskerekek rosszak. evégett szedtem szét nemrég egy -bár nem mtz- difit.
egy századosnyit volt kopott csak a kereszt de remegett tőle szépen a vas.

ha rendben van akkor pedig az osztóműnél van a következő lehetséges hibaforrás.

Nincs profilkép
#37539 tdm850
2015-03-22 16:33:14

Az első diferenciált szétszedtük darabokra a hozzáértő szervízes MESTER ÚRral. Nemtaláltunk benne rendelenességet.

Nincs profilkép
#37538 a2457
2015-03-22 16:17:05

Válasz #37590. hozzászólásra

meglehet hogy az elsőhíd differenciálművében van a kutya egyikfele elásva.
másikfele meg az osztóműben.

Nincs profilkép
#37537 tdm850
2015-03-22 16:08:59

Szia . A malacot kibeleltem , átalakítottam fixre. Már felszereltem a szabadonfutós kardánt , de a remegés probléma még megmarad.

#37536 VTR-es
2015-03-22 16:00:34

Válasz #37588. hozzászólásra

Szia . Lehet az osztómű( váltón az elsőhalytás lehalytása) vagy a közbensőtámasz(malac) a ludas, mivel írod hogy ha leveszed a kardánt megszűnik a hiba,kardánok esetleg?.Meg nem ártana országútra egy stiftes szabadonfutós kardán.

Nincs profilkép
#37535 tdm850
2015-03-22 15:38:32

A gép nyáron lessz 2 éves. Garancia már nincs. De viszont garancia ideje alatt is volt ki javítani. Egyszerüen nemhozzáértőek, nemtudja mihez kezdjen. Próbáltam balhézni de teljesen feleslegesen, oda jutottam , hogy még a telefont sem veszi és az emaljaimra sem válaszol.

Nincs profilkép
#37534 dagadtmadar
2015-03-22 15:01:46

Válasz #37586. hozzászólásra

Lehet h hülye kérdés, de ha a gép új és még garanciás és a kereskedő ahonnan vetted elismeri a hibát és nem tudja javítani, akkor miért nem cseréli a gépet?
Elad több millióért egy szart? lehet csak egy csapágy csere, de én kiverném a balhét h garancia ideje alatt a gépem nem üzembiztos és szerviz csak a kezét mossa....

Nincs profilkép
#37533 tdm850
2015-03-22 14:49:22

Sziasztok. MTZ 892.2 gépről van szó. Újonnan vettem a LAKKOS kft.-től. Most 215 mó.A problémám a következő:
1 - bekapcsolt elsőhajtnál remeg az egész traktor, a tükrök fel-le, az első sárvédők jobbra-balra. Ha kikapcsolom abbamarad. Érdekes hogy sebességfokozat függő.
3 teknő enyhén , nyúl nagyon
4 teknő nagyon, nyúl szinte eggyáltalán
5 teknő enyhén, nyúl enyhén
6 nyúl nem
2 - 3O-32 km/ó felett valami rendszertelen hangot ad a sebváltó jobb oldala, és a hanggal eggyidőben valami megfékezi a traktort. Ha lekötöm az elsőkardánt a hang is meg a fékezés is elmúlik .
Lehet hogy a kettő egybaj.
A LAKKOS kft. volt ki, a bajt elösmeri, de javítani nemtudja - tehetetlen. Nemtudja a hiba okát.
Segítségeteket - tanácsotokat kérem, hol kezdjem ? mit cseréljek ? mit nézzek meg ?

Nincs profilkép
#37532 dagadtmadar
2015-03-22 14:44:03

Válasz #37584. hozzászólásra

üdv!
a 3/4-es tömb tud szabályzóval működni

Nincs profilkép
#37531 tuto1
2015-03-21 20:56:13

892-es MTZ-be hidró vezérmű tömb közül a gyári szám alapján melyik milyen, mi a különbség?

A Gyári cikkszám: R80-3/4-222

és a szám után van zárójelben 129, meg 134.

Mit jelent a 3/4, és a 3/1.

Lényeg, hogy olyan kellene, amit össze lehet kötni a helyzeterő szabályzóval.

Nincs profilkép
#37530 bukócsöves-50
2015-03-21 20:55:26

Üdv!
Kormány holtjáték gondom van segítséget szeretnék kérni a megoldásához . A gömbfejek meghúzva nem lógnak mankós tengelyek ellenőrizve jók a kormány rudazat ellenőrizve nem lóg a fogas ív és a globoid csiga közt sincs hézag le vettem a fedelét és nincs berágódva sem de majd nem 1/4 fordulat kell hogy megmozdítsa a kerekeket és menet közben is gondol egyet és egyik pillanatról a másikra elhúz 1 métert valamelyik irányba teljesen rapszodikus mi lehet a baj?

#37529 VTR-es
2015-03-21 19:52:30

Válasz #37580. hozzászólásra

Elkezded tekergetni aztán meglátod ,nem hiszem hogy nagy valami. De lehet azért nem dobja vissza mert szorul a tengelyen.

#37528 VTR-es
2015-03-21 19:50:22

Válasz #37579. hozzászólásra

Na ezt el is felejtettem hogy a szelepes nagy turbó el sem fér ott. Töltőnyomást nem tudom mennyinek kell lenni, nekem sincs óra egyiken sem, viszont 6-os gyári orosz habis turbókkal vannak, egyiken 2 éves a másikon bő 1 ,nem olajoznak se a szívócsőbe se a kipufogóba és terhelés alatt semmi füst a gépeknek ,erő meg hegyekbensmile lolsmile lol. Különben a gyári szűrőbetétekkel nem villogott az ismerősnek sem a telítettségjelző de mikor kicserélte a barnaszínűre onnantól kezdve igen.

Nincs profilkép
#37527 Mtz 550E
2015-03-21 19:35:52

Hali!
Kuplung pedál visszanyomó rugót merre szoktátok állítani hogy visszadobja a pedált? Mert valamikor nem dobja vissza!

#37526 röfik
2015-03-21 19:12:57

Válasz #37577. hozzászólásra

Ma lett lemütve kijött a négy csavar ügyeskedve nem szakadt bele.Rossz nagy turbot ráprobáltam nem lehet felrakni forditott állás meg nem fér el a szelep sem ugyhogy marad a gyári tkp-6-os turbina,kap ujjat.Amugy jol indult hidegbe is a gép,terhelésen füstölt meg érezhetöen elfogyott az erö belöle.Meg nyomta kifelé az olajat a csigaházbol meg befelé a motorba.A telitettség jelzö itt is világitott már,pedig ujj szürö betét friss olajjal lett feltöltve,olaj beszippantás nem tapasztaltam.Lekötött töltöcsövel vagyis szivo motorként mégjobban füstölt és gyengén muzsikált,4.2-es kanalas fogasos kombival probáltam.Töltönyomást nem birunk mérni még .Mennyinek kell lenni terheléskor mérve????????smile whistling

Nincs profilkép
#37525 Bognár Gábor_18628
2015-03-21 18:57:16

Üdv úrak azt szeretném kérdezn ,hogy kisfülkés MTZ-re szeretnék nagyfülkét tenni,hogy lehet lemüszakiztatni?Elözö müszakiztatáskor ugyebár lefényképezték a traktort és ha most ősszevetik a képeketakkor gond?

#37524 VTR-es
2015-03-21 06:13:31

Válasz #37575. hozzászólásra
Nagyon erős lesz úgy értettemsmile thumbup, de viccet félretéve nagyobb turbó tényleg tehetetlenebb, meg a levegőszűrőből ha kiszipákolja az olajat az sem jó. Szerintem a 6-os turbó bőven elég rá, gyári oroszba az is nagyon jól tol, nekem még ezzel is hozzányúlt az olajhoz, meg villogot a légszűrő telítettség jelző.

Nincs profilkép
#37523 a2457
2015-03-20 22:10:22

Válasz #37573. hozzászólásra

nembiztos hogy jó az neked,.
ha minden igaz az a turbó nagyobb.
ha jól gondolom.
ha így van nagyobb fordulaton kezd el dolgozni, nagyobb a turbóluk.
s ha nyomásban is többet tol -feltételezem ezt is- akkor ugyan erősebb lesz a masina de gyorsabban is koptatod.

szerintem szerválj egy rávaló turbót.
az a biztos...

#37522 röfik
2015-03-20 21:08:40

Válasz #37574. hozzászólásra

Gyilkos??Motorra vagy erösebb lesz??smile whistling

#37521 VTR-es
2015-03-20 21:04:33

Válasz #37573. hozzászólásra

Az lesz a gyilkossmile thumbupsmile thumbup

#37520 röfik
2015-03-20 20:34:38

892-esre 1025-ös turbo mi a vélemény?Ugy nézki behalt nagy turbo van jo árba.Lefuvo szelepes.smile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#37519 Mátémm
2015-03-20 20:32:09

Válasz #37571. hozzászólásra

akármerre van állítva nem jó.

#37518 Gabesz2
2015-03-20 19:47:41

Válasz #37570. hozzászólásra

Először talán állítani kellene rajta smile whistling

Nincs profilkép
#37517 Mátémm
2015-03-20 13:26:35

Sziasztok!
Mtz kormányműnél mit szoktak általában
kicserélni ? mert nagy a holtjáték
csigát,csiga csapágy,fogasív ?

#37516 VTR-es
2015-03-20 07:17:33

Válasz #37567. hozzászólásra
A régi tőcsavarosra írtak kevesebbet, az újabb tipusokra kb 1984 után amiken nincs anya csak a csavarral van lehúzva oda kell a nagyobb NM mivel nagyobb a menetemelkedés.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Marhatrágyát ilyen drágán még sohasem adhattak el
Marhatrágyát ilyen drágán még sohasem adhattak el
A régi közmondás szerint az ízlésről nem lehet vitatkozni.
Hirdetés
Hogyan juttassam ki a nitrogénműtrágyát, és melyik műtrágyát válasszam?
4 zsákos elszívó,  porelszívó,  forgácselszívó
4 zsákos elszívó, porelszívó,...

390.000 Ft

Lucernaszéna 120x130,  kb. 350 kg
Lucernaszéna 120x130, kb. 350 kg

17.000 Ft

Erdészeti csörlő
Erdészeti csörlő

630.000 Ft

GASPARDO 6 SOROS RUGÓSKAPÁS SORKÖZMŰVELŐ KULTIVÁTOR
GASPARDO 6 SOROS RUGÓSKAPÁS SORKÖZMŰVELŐ...

950.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]