Gázolaj árak 631 Ft Benzin árak 615 Ft EUR 397.77 Ft USD 367.24 Ft CHF 416.67 Ft GBP 472.81 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

92178 hozzászólás
#91678 Gandhy
2025-02-09 09:44:49

Válasz .Richard. #91676. hozzászólásáraMint írtam, nálam a túl nagy elvárás okozta a problémát. Szuperkötött talajon, 42 centin 3 késsel lazítani. Persze ezt is megtette, de volt úgy, hogy melege lett tőle. Izom gép ez, rossz szavam nincs rá, el sem adom, pedig ki tudnám váltani a másik kettővel. Jó nagy a traktorszín, elférnek vígan hárman.
Amúgy tökéletesen viselkedett és már ezek a 150Le-t igénylő eszközök nem kerülnek fel mögé. smile pimp

Nincs profilkép
#91677 termelo
2025-02-09 09:25:07

Válasz Gumóka #91669. hozzászólásáraEgyáltalán mennyi a normális üzemi hőfok?
JD 100 fok alapjáraton, Berlingo110, pálinkafőzésnél 96 ön forr a víz…

Nincs profilkép
#91676 .Richard.
2025-02-09 09:19:45

Válasz Gandhy #91672. hozzászólásáraMennyivel nagyobb a hűtő,mint egy règi Mtzben? Mennyivel tud többet a motor,mint ahogy a gyárbol kijött? Itt sokszor irjátok,hogy több kaját neki,azt halad. Így melegszik is. Nyárra egy kisebb hőfokos termosztát kellene bele, akkor bírja. Csak lètezik olyan. Vagy egy termosztát imitáciot esztergálno ami szükiti a csövet,de nem olyan,mint mikor nincs benne.

#91675 Gandhy
2025-02-09 09:16:16

Válasz Gumóka #91674. hozzászólásáraAkkor ezek ilyenek, megnyugodtam, mint írtam, már nem terhelem, permetező, műtrágyaszóró, ennyi a feladata. 3600 óra, nálam már kitart. smile thumbupcool Az 550E-ben 5000 körül van, egyelőre hibátlan, kapott új kuplungot ott már vas a vasonra kopott, teljes szett, a hidraulika munkahengert kéne meghekkelni, ott már jön ki némi olaj, de az apróság. Tavaly azzal kaszáltam a réteket, bírta egésznap fordulaton, melegben gond nélkül.

#91674 Gumóka
2025-02-09 08:43:31

Válasz Gandhy #91672. hozzászólásáraNekünk még hátul volt a fülkében az akku, az 2003-as évjáratú gép.
De itt is volt, hogy a föld végén kellett pihenni vele, nem sokat 10 perc elég volt, hogy visszahüljön.
Most az enyémmel ugyanez van, igaz nem melegszik túl, de egy pislantással már vissza is hül alapjáraton 82 köré.

Nincs profilkép
#91673 termelo
2025-02-09 08:41:48

Válasz mtz1221 #91671. hozzászólásáraGondolom kisebb a kompresszió és vagy kevesebb köcölét hajt pl. a váltóba.
vagy az is lehet hogy nagyobb az áttét és lassabban forgat.

A zselés is savas csak föl van itatva?

#91672 Gandhy
2025-02-09 08:33:41

Válasz Gumóka #91669. hozzászólásáraUgyanez, rendszám a műszerfalon smile laugh reggelente, délben fújtam. Ráadásul még odabaxták az aksikat is a hűtő elé, nehogy egy kis levegő beférjen. .

#91671 mtz1221
2025-02-09 08:32:37

Válasz termelo #91670. hozzászólásáraszerintem egyiknél sem számít az Ah, csak az indító áram. Van aki zselés 75 ah-ást használ mtz-be, de nem e 1000a felül van az indító árama.

Nincs profilkép
#91670 termelo
2025-02-09 08:27:45

Válasz mtz1221 #91647. hozzászólásáraAz nem feltétlen hiba! A JD nél pl. nem mindegy mekkora az akksi indítóárama. Ahhoz hogy szépen indítson a 4 hengeresnél kell 1000-1200 amper, a 6-osból van amelyiknek meg kell 2000…
Persze el lehet vele kínlódni nyáron de minek, a Habinál 64ezer az 1150 A-os. Akkor mennyit tudsz spórolni 10-15 ezer, cserébe + lehet kínlódsz. Az külön érdekes a JD-nél nem számít mekkora az Ah.

#91669 Gumóka
2025-02-09 08:22:19

Válasz Gandhy #91668. hozzászólásáraPapám mikor vette a 1025.2-t meg hozzá a 3 késes jympát, nyáron mi ugyanezzel szenvedtünk újkora óta. Oldallemez nekünk nem volt hozzá.
Minden reggel fúvattuk a hűtőt, meg a rendszám is átkerült az ablakba.
Szerintem kevés a hűtőteljesítménye.
Nagyobb ventillátor lehet segítene rajta.
Nekem a turbónyócvan' most télen eddig megy, viszont tarja. 8 lapátos műanyag ventillátor van fent, érezhetően jobban húzza a levegőt, de van 9 és 11 lapátos is.
Mondjuk nekem a motor állapota ismeretlen, azt még nem kellett szétbontanismile devil

#91668 Gandhy
2025-02-09 07:55:54

Válasz Gumóka #91667. hozzászólásáraEhhez a jelleghez nekem is lenne egy kérdésem. A 1025 termosztátja 81 körül nyit és leviszi 79-re, eddig ok.
Ha kicsit feszesebb a gép és munkagép kapcsolata, egy ideig ez így megy, majd nagy melegben, emelkedőn, szélárnyékban megindul felfelé lassan, de megállíthatatlanul, persze nem engedtem nagyon el, de a 95 fokba is belenyalt, ilyenkor kicsit lazítottam a tempón, viszont szép lassan elment volna akármeddig a hőfok. Ez a 3 késes lazítónál jött elő, főként. Persze oldallemezek nélkül.
Nálam lehet, hogy csak egy állapotban nyit, 81-en. Cseréltettem is, sőt a hűtőkupakot is, azóta még látványosabban nyit, de csak ugyanitt. Feljebb nem, ha megindul, szépen, lassan, de megtorpanás nélkül megy felfele. Már nincs ilyen feladata, amióta van a 1221, így nem megy 81 fölé, de a helyzet azért az megmaradt, gondolom. Víz nem fogy, bár télen, amikor megereszkednek a csövek, bilincsek, itt-ott könnyezik kicsit.

#91667 Gumóka
2025-02-09 07:31:08

Válasz Balázs. #91660. hozzászólásáraIlyen fajtát kaptam én is, csak 87 fokost most marha jó, de szerintem nyáron lesznek vele gondok, cserélgetni meg nincs kedvemsmile sweatdrop

#91666 Gumóka
2025-02-09 06:53:00

Válasz medikus #91664. hozzászólásáraNa így már oké!!smile thumbup
Azért írtam le, mert a váltókapcsoló nincs kötve épp, azzal a test dologgal nem értettem, de így már megvansmile sweatdrop

Nincs profilkép
#91665 Rabó001
2025-02-08 22:32:56

Válasz medikus #91664. hozzászólásáraA váltónal a testet kapcsolja. Hogy valamelyikre 2 kábel megy-e arra nem emlékszem, nem mostanában csináltam és hála istennek azóta is jó, nem itthon van a gép, úgyhogy megnézni nemtudom, de működik ahogy írtam. Fáklya rég nincs bekötve. Ampermero az van venne.

#91664 medikus
2025-02-08 22:26:49

Válasz Rabó001 #91661. hozzászólásáraA 30-as kivezetésen 2 kábel van!!!!Az indító vastag csavar vezetéke,és onnan tovább,ami megy az ampermérő + kivezetésére! A 87 re kapcsolja az áramot!Arra megy az indító behúzó kapcsoló vezetéke,és a fáklya vékony vezetéke! 85 vagy 86 mindegy,mert az az indító relé behúzó vezetéke! Egyik test, a másikra jön az indító kapcsoló M4 csavar vezetéke! A kérdés még az,hogy az üres kapcsoló a váltóban mit kapcsol!! Test,vagy az indító kapcsoló + áramát! Az le kell lámpázni! De ha nincs üres kapcsoló akkor símán testre kell kötni az egyik kivezetést,85 vagy 86.Amelyik szimpatikus!

Nincs profilkép
#91663 Rabó001
2025-02-08 22:05:07

Válasz Rabó001 #91661. hozzászólásáraFelirtam valahova, amit most megkerestem. A relé 30-ra fix pozitív, az önindító vastag kabeljetol. 85 test, ha van valto reteszelo kapcsoló, akkor onnan. 86 önindító kapcsolotol. 87 ki az önindító kis csavarjara (behuzo mágnes).

#91662 Maszek Zs
2025-02-08 22:00:21

Válasz medikus #91655. hozzászólásáraMajd meglátjuk ezt megpróbálom megjavítani.

Nincs profilkép
#91661 Rabó001
2025-02-08 21:58:42

Válasz Gumóka #91657. hozzászólásáraIlyen relét csináltam anno én is. Csak a számokra nem emlékszem. Egyre megy a fix pozitív az önindító vastag csavarjarol, egy a test, egyre jön a kulcsot, egy megy a behuzomagnesra.

Nincs profilkép
#91660 Balázs.
2025-02-08 21:57:52

Válasz Gumóka #91656. hozzászólásáraNekem ilyen van most a gépbe

#91658 medikus
2025-02-08 21:55:24

Válasz Gumóka #91657. hozzászólására87 re megy az indító szál a behúzó mágnesről,és a fálya vezetéke!
86 ra megy egy test,vagy ha bevan kötve az üres kapcsoló.Be van kötve? 30 ra megy az indító vastag csavarján levő kék kábel és a piros ami az ampermérőre megy! A zöld sárgán kifelé kellene jönni az áramnak, az indító gyárilag m4 csavarjáról! Nekem az magas,hogy miért van neked ott a relénél,a generátorról! Ami a generátorról jön,annak az ampermérő negatív oldalán kellene lennie!!Arról a pontról megy az áram az indító kapcsolóra!Holnap inkább lerajzolom!!!!!!!smile sweatdrop

#91657 Gumóka
2025-02-08 21:39:21

Válasz medikus #91589. hozzászólásáraNa nekem megint buta módon írd le, értsem is.

Van 85-86-87 és a 30
Van 1 fekete szál az inditó behúzómágnesről.
Van 1 kék az indító vastag csavarról, ott az akku + is.
1 zöld-sárga ez az indítókapcsolóra +-ra megy. Eredeti kötegben citromsárga szín.
1 piros ami az ampermérőre megy
1 piros ami a generátor m4 kivezetésről jön.
Meg 1 szürke a fáklya m4 csavarján.

Melyiket melyik lábra tegyem, meg hova kell test, egyéb kérdésem nincs.

Nekem levezetheted tudományosan, úgyse értem, még az is csoda, hogy képes voltam újrahúzni az egészetsmile sweatdrop

#91655 medikus
2025-02-08 20:07:22

Válasz Maszek Zs #91651. hozzászólásáraBendix csere! Van amelyik még 2 indítást is kibír!smile cursingsmile cursingÚgy készülj!smile sweatdrop

#91654 medikus
2025-02-08 20:05:29

Válasz _NB_ #91653. hozzászólásáraOlyankor géppuskázik,nem felpörög!
smile sweatdrop

#91653 _NB_
2025-02-08 20:01:58

Válasz Maszek Zs #91651. hozzászólásáraAksi nem lehet gyengusz esetleg és annyira leesik a feszültség hogy elejti a behúzó ?

#91651 Maszek Zs
2025-02-08 18:18:08

Válasz medikus #91649. hozzászólásáraPont eljött az idő ma állandóan szétoldott. Alig indult el, pont mikor indult volna szét oldott!!!!!!smile hammer

#91650 mtz1221
2025-02-08 18:15:39

Válasz medikus #91649. hozzászólásáraIgen de azt kompenzálja a fordulata. smile thumbupCsak figyelni kell itt 5 másodperctől nincs tovább tekertetés, mert olvad minden be.smile sweatdrop

#91649 medikus
2025-02-08 18:00:25

Válasz mtz1221 #91647. hozzászólásáraIgazából nyáron jó ez!A terhelést nem igazán bírja!smile sweatdrop

#91648 mtz1221
2025-02-08 17:59:31

Válasz .Richard. #91644. hozzászólásáraNem szabad csak magnetont venni. Itt volt olyan a feketével hogy letört a bendix, és úgy beszorult alig bírták kipecázni. szerencse hogy nem bacta szét a kuplungházat.smile sweatdrop

#91647 mtz1221
2025-02-08 17:56:11

Válasz medikus #91643. hozzászólásáraJa nálunk van magneton perkinsre is. Na de ott megjártam a 6 hengerest nem akarta rendesen megforgatni. Elfogyott a nyomaték.smile sweatdrop

#91645 rtamas1976
2025-02-08 15:01:47

Válasz .Richard. #91644. hozzászólásáraGyártja boldog- boldogtalan.
Amit tudok nálunk évekóta működik hibátlanul. Szarlenne nem ajánlanám.
Garancia vanrá!

Nincs profilkép
#91644 .Richard.
2025-02-08 13:36:11

Válasz rtamas1976 #91642. hozzászólásáraEz. Csak Tiszta fekete,felirat nèlkül. Szerintem is az lehet,mint Medikus írja,hamar forgorèsz zárlata is lett. Ez is egy eset,amivel át lehet bszni a nèpet.

#91643 medikus
2025-02-08 12:04:31

Válasz mtz1221 #91641. hozzászólásáraA hátsó pajzs másik! De csinálják ezt mindenre!

#91642 rtamas1976
2025-02-08 11:26:03

Válasz .Richard. #91638. hozzászólásáraIlyen van neked amit felraktam?
Olyat már láttam, a fogaskozsorú szarulvolt köszörülve és nemvolt a fog hőkezelve.
Nálunk semmi gond nincsvele.

#91640 mtz1221
2025-02-08 11:04:38

Válasz Maszek Zs #91620. hozzászólásáraMagnetont. Nálam 5-6 évet kibír, utána dobom el. Akarnék egy prestolitet is próbára, de ha nem lesz fordulata, magammal baszok ki dupla pénzért.

#91639 Maszek Zs
2025-02-08 09:43:29

Válasz medikus #91635. hozzászólására40000ft a legolcsóbb ennyit nem akarok költeni inkább behúzom indítás helyett!!!!smile hammersmile hammer

Nincs profilkép
#91638 .Richard.
2025-02-08 09:40:58

Válasz rtamas1976 #91631. hozzászólásáraA gyárihoz kèpest a kisfogaskerèk nincs elèggè lesarkazva,így nehezen kap bele. Leflexeltem 45fokba,úgy jó volt,de aztán zárlatos lett. Amúgy lehet boltja vállogatja,mit árul.

#91637 Maszek Zs
2025-02-08 09:35:28

Válasz medikus #91636. hozzászólásáraSzerintem rábeszéltél!!! Takarítás lesz!! Körbenézem a satú alatt azt találtam vagy 7db önindítót ugyan ilyet a sokból csak összehozok eggyet.smile innocentsmile sweatdrop
Meg még ez a ujravezetékelés is vissza van. Sok töredezett szigetelés lehet,hogy kontakt is rozoga!smile blush

#91636 medikus
2025-02-08 09:17:03

Válasz Maszek Zs #91632. hozzászólásáraPersely,takarítás,és egy bendix azt megoldja!smile thumbup

#91635 medikus
2025-02-08 09:15:12

Válasz Maszek Zs #91633. hozzászólásáraAhogy írták,vegyél Iskra-t! Az Bosch utánzat! Bírja!Minap is csak takarítottam egyet,a sok kuplung portól!smile thumbupsmile thumbup

#91634 medikus
2025-02-08 09:13:21

Válasz Maszek Zs #91633. hozzászólásáraMint a többi,gondolom! Ahhoz hogy gyengébb vagy erősebb legyen,a tekercselésnek kellene másnak lenni!A lényeg hogy 1000 egy-két száz köbcentis motort hajt benzinesben,vagy 4500-at dízelben!Persze azt is ilyenkor melegítve!Csak a hátsó pajzsot látom másnak!smile sweatdrop

#91632 Maszek Zs
2025-02-08 09:06:27

Válasz medikus #91626. hozzászólásáraNincs leégve!(Remélem!!!!)Csak mikor indítózok kicsit lassú plusz akkor old szét egy pillanatra mikor legjobban kellene hajtani.

#91630 Gumóka
2025-02-08 08:42:17

Válasz Maszek Zs #91620. hozzászólásáraMagnetron, de nem én vettem rá, még az előző tulaj, nálam 6 éve múlt már, hogy itt a traktor, nem kellett még hozzányúlni

#91629 medikus
2025-02-08 08:33:13

Ez egy Skoda Fabia önindító!Mi a különbség?smile lol

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
szemlÉLETváltás
szemlÉLETváltás
A termőtalajnál nincs fontosabb.
10 pontos talajgyakorlat – 3. pont: Vízmegtartás
10 pontos talajgyakorlat – 3. pont: Vízmegtartás
A talajban mindig van víz, azonban ennek csak egy részét képesek a növények...
PERDU 4 SOROS CSÉSZÉS PALÁNTÁZÓ,  PALÁNTAÜLTETŐ
PERDU 4 SOROS CSÉSZÉS PALÁNTÁZÓ,...

1.600.000 Ft

ACCORD MINIAIR S,  PNEUMATIKUS ZÖLDSÉG APRÓMAG VETŐGÉP,  GRANULÁTUMSZÓRÓVAL
ACCORD MINIAIR S, PNEUMATIKUS ZÖLDSÉG...

2.250.000 Ft

BASELIER 4 SOROS BAKHÁTHÚZÓ,  BAKHÁT SORKÖZMŰVELŐ,  TÁRCSÁS BAKHÁTKÉSZÍTŐ
BASELIER 4 SOROS BAKHÁTHÚZÓ, BAKHÁT...

2.150.000 Ft

Talajsimító eladó
Talajsimító eladó

80.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]