Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 404.53 Ft USD 389.41 Ft CHF 429.55 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91618 hozzászólás
#36618 gjoni
2015-02-14 14:39:45

Válasz #36667. hozzászólásra

Sok szerencsét hozzá

#36617 Szeni
2015-02-14 14:32:36

Válasz #36667. hozzászólásra

Na és hogy bírja tekerni? Úgy, mint egy 24V-os, vagy jobban?

#36616 csoppika
2015-02-14 07:28:03

Válasz #36666. hozzászólásra
Az ökör orosz miért nem rakott lemez biztosítékot,mint a targoncáknál van...

Nincs profilkép
#36615 a2457
2015-02-14 00:08:33

Válasz #36667. hozzászólásra

nincsen baj a párhuzamosított akksikkal, 12 voltos indító esetén :D
az tiszta ügy, egy feszültségre vannak töltve, baj nem lesz ameddig az egyik ki nem fingik. mert huzza magával a másikat.

turbós motoroknak a kompressziója alacsonyabb mint a szívó motoroké. amikor már dolgozik a turbó és elve valamennyire sűrített levegő megy a motorba akkor áll be a normál viszony.
emiatt érzed nyomatékszegénynek az alacsony fordulatot. ez így rendben is van.

Belshina i keményebb fajta gumi, mint a voltyre, sanszos hogy jól látod és azért pattog az eleje.

Nincs profilkép
#36614 szg1
2015-02-13 23:46:37

Sziasztok!
Most regisztráltam mert vettem egy 2014-es gyártású 892.2-t. Ha nem haragszotok, megosztanék néhány (számomra) érdekes tapasztalatot: Ezen a gépen már megint 12V-os önindító van, kisebb mint a régiek, de nem áttételes. A 2db 12V 100Ah akku nemes egyszerűséggel párhuzamosan van kötve. A kompresszor még mindig a szívócsőbe van kötve gyárilag. Cseh Motorpal adagoló van rajta. A hengerfej izzítógyertyás de nem a régifajta 50-es gyertyák vannak benne. Az ötvenes után roppant gyenge alapjárat közelében, nem nagyon van nyomatéka de fordulaton megjön az ereje, persze ez teljesen jogos. Ahol az ötvenes kilencben meghal, ott ez vígan seper nyúlban, pedig sokkal gyorsabb a gép. Úgy látom hogy nem feltétlenül a rugózatlan első híd, hanem inkább a Belshina gumik (vagy a felnik?) miatt pattog. Ha olyan fázisba kerül a 4 gumi, pl. egy kanyar után teljesen elmúlik a pattogás aztán egy újabb kanyar és visszajön. Egyébként 42-t megy óra szerint :)

Nincs profilkép
#36613 a2457
2015-02-13 23:45:00

Válasz #36665. hozzászólásra

azt azért nem annyira szabad :D
bár kétség kívül az is le fog oldani valamikor.

inkább próbáld a biztosíték foglalatot kicserélni rajta vagy kivezetékezni, és egy nagyobb/jobb kontaktú biztit betenni.

másik "trükk" lehet ha 2 bizti foglalat van, és párhuzamoan van két biztosíték. mondjuk egy 10 amperes helyett 2 darab 5 amperes.
ennek az a lényege hogy 2x nagyobb a biztosíték kontakt felülete. s akkor nem fog szénné égni a kapcsolati pont.

megpróbálhatod lengő biztosítékházzal is, autóhifisek közt találsz olyat ami kifejezetten nagyáramú. nem vészes összeg, és biztosan nem gyújtod vele magadra a gépet.

#36612 mtz1221
2015-02-13 22:29:11

Válasz #36653. hozzászólásra
Ha a fesszabályzón elmegy a bizti,akkor is ezt csinálja.Én most ujabban bekenem cinpasztával és ugy dugom bele,de már erősen gondolkodom hogy belecinezek egy réz darabot.

#36611 ..MZ/X..
2015-02-13 22:05:57

Válasz #36652. hozzászólásra

Ne kínlódj műhellyel. Bemész a böllhoffhoz és megveszed a helicoil menetfúrót, pár betétet hozzá és kész. D1, D2, D3 ez a betétek méret jelölése. A behajtó szerszámot odahaza egy csavarból megköszörülöd. Árban ott vagy mintha valakivel megcsináltatnád, a szerszám meg megvan ha legközelebb kellene.

Nincs profilkép
#36610 a2457
2015-02-13 21:40:42

Válasz #36660. hozzászólásra

hát az biztos hogy jól látod.
ez a megoldás nem megoldás.
vagy átszerelni mindent 24 voltra, vagy az indítás végett párhuzamkapcsolót neki.

13.5 voltra kéne töltsön, de 14.4 nek kéne lennie az akksin ha jár a motor fordulaton.

#36609 medikus
2015-02-13 21:37:32

Válasz #36660. hozzászólásra
Amelyik kevesebb töltést kap,az csak indításkor van használva!

Nincs profilkép
#36608 Richard.
2015-02-13 20:52:28

Válasz #36659. hozzászólásra

Ja,értem! Árakra már nem emléxem. Tavaszi occsó mtz motort meg lhet,hogy a téltábornok megnyomatta suttyomban egy fagyos éjszakán,azt leárazták. toto lotto.. sok sikert!smile thumbup ugye mennyivel megbizhatóbb egy léghűtéses... nix emberi mulasztás!

#36607 csoppika
2015-02-13 19:45:52

Válasz #36658. hozzászólásra
Akkor ezt jól megoldotta az orosz. Egy jó akksi nyugalomban szerintem kb 13.5V. Ha ez csak 12.5-öt tölt, akkor elég hamar kifekteti az egyik akksit...

#36606 Maszek Zs
2015-02-13 19:29:49

Válasz #36657. hozzászólásra

De tetszett nézni! smile thumbup Csak irtam, hogy olcsón kéne a motor.Amúgy meg is is szeretném! smile biggrin

#36605 medikus
2015-02-13 19:27:59

Válasz #36653. hozzászólásra
Hétvégén bemérek egy jót,pontos válasz akkor.Ha jól emlékszem,nincs 13-14 volt ezen a szabályzón,illetve aksin.Csak annyit tölt,hogy az indítást elbírja!A másik akkuról megy minden,amit a generátor tölt!Pontosabbat holnap!smile thumbup

Nincs profilkép
#36604 Richard.
2015-02-13 18:35:29

Válasz #36656. hozzászólásra

Hirdetéseket nem tetszett nézni? Ott volt régebben. Jófogáson. Akkor most a traki combosodik,vagy a kombine épül?smile thumbup

#36603 Maszek Zs
2015-02-13 15:19:00

Üdv! Tud valaki 80-as motort eladót, nekem valami olcsó kellene!!?

Nincs profilkép
#36602 mogyu46
2015-02-13 14:18:10

Válasz #36654. hozzászólásra

Fronthidraulikára feltéve valamit, mondjuk egy 1000 literes tartályt gondoltuk megoldani az ellensúlyozást, illetve a munkahengerhez mostanában kerül be a tehermentesítő. Így jó lehet, vagy kisebb tartály illene hozzá? Akad dimbes-dombos terület.

#36601 csoppika
2015-02-13 13:29:36

Válasz #36652. hozzászólásra

Szerintem a gyári első súlyokra még tegyél valamit... A hidraulikát ki fogja nyírni, mert nem tudod rögzíteni...

#36600 csoppika
2015-02-13 13:27:27

Válasz #36646. hozzászólásra
Hali! Haver 820.2-esén mértem jópár napja a töltést. Egyik akksi jó, a másik 12egész valahány volt, fordulatra sem nagyon emelkedett, emlékeim szerint. Ezt a kütyüt nemrég cserélte. Meg az egyik akksit, mert megdöglött... Megint ezzel lehet gond? (gondolom nem gyári került bele...)
Az órák a műszerfalon a kombináltban össze vissza mutatnak...

Nincs profilkép
#36599 mogyu46
2015-02-13 13:17:12

1000 literes függesztett permetezővel elbírhat egy 52-es? Illetve beszakadt hengerfejtőcsavar javításra keresek műhelyt, ahol van HeliCoil vagy BaerCoil.

Nincs profilkép
#36598 Dongetos
2015-02-12 22:37:40

Válasz #36599. hozzászólásra

Jó dolog kivétel könnyű-rövid munkagépnél mert van úgy vagy sikerül hátraborítani felvételkor. De ezt nézd meg bohr.hu! Sztem ez a tuti...

Nincs profilkép
#36597 a2457
2015-02-12 22:08:13

Válasz #36645. hozzászólásra

jól látod, a nehéz féltengelynek nagy a tehetetlensége.
nem lesz ettől baja a belső csapágynak.

#36596 medikus
2015-02-12 20:47:40

Válasz #36647. hozzászólásra
Nincs az annyira meg illesztve,hogy problémás legyen beütni!Nem véletlen kopik,verődik ki!smile thumbup

#36594 Gabesz2
2015-02-12 20:27:32

Válasz #36645. hozzászólásra

"Vagy túl nagy a féltengely tömege és ez okozhat gondot?" -bocs rosszul írtam!

Vagy túl nagy a féltengely tömege és ezért nem okoz problémát?

#36593 medikus
2015-02-12 20:25:24

Válasz #36641. hozzászólásra
Majd a hétvégén lesz gépem,lefényképezek egy leégett szabályzót!Még régebbi típus, a kábel égett el rajta!smile thumbup

#36592 Gabesz2
2015-02-12 20:25:02

Korábban írta valaki, hogy először beszereli a féltengelyt majd a féltengelytokot és utána a külső csapágyat.

Az ütött szöget a fejembe, ha külső csapágyat üti tengelyre az a belső csapágyat nem fogja-e károsítani?
Mert nincs ami ellentartson! Vagy túl nagy a féltengely tömege és ez okozhat gondot?smile confusedsmile confused

#36591 emcett
2015-02-12 20:17:06

Válasz #36642. hozzászólásra

Ez csak természetes!smile biggrinsmile lolsmile thumbup

#36590 emcett
2015-02-12 20:16:13

Válasz #36636. hozzászólásra

Ezt, és a hordozó kar csapjához való rögzítést most így nem igazán tudom elképzelni térben és időben, de majd ha gép mellett leszek, kitalálom.smile rolleyes

#36589 Plútó
2015-02-12 20:14:33

Válasz #36640. hozzászólásra

Na de mi megittunk 2 kancsó bort közben,azért lett jobb.Attól megjött az ihlet.

#36588 emcett
2015-02-12 20:11:52

Válasz #36639. hozzászólásra

Még egyszer köszönöm a türelmedet ebben a témában!smile biggrinsmile rolleyes

#36587 emcett
2015-02-12 20:10:43

Válasz #36637. hozzászólásra

De nem ám! Te jobb munkát végeztél! smile thumbupcoolsmile biggrin

#36585 emcett
2015-02-12 20:09:28

Válasz #36634. hozzászólásra
És ha az be van kötve, akkor ki lehet küszöbölni ezt a töltéselosztót?
Köszönöm a segítséget!smile thumbup

#36584 Plútó
2015-02-12 20:07:57

Válasz #36627. hozzászólásra

Nem nyílik tőle az ablak.

#36583 Gabesz2
2015-02-12 19:57:48

Válasz #36635. hozzászólásra

Úgy is jó. Én a vonóvilla mögé tettem...

#36582 medikus
2015-02-12 19:50:38

Válasz #36632. hozzászólásra
Középről,oldalra a hordozó kar csapjához.

#36581 medikus
2015-02-12 19:48:36

Válasz #36631. hozzászólásra
Ifa párhuzamkapcsoló.Annak a fedelébe benne van a bekötése,de azért nem árt ha van egy villamosság szerelő!Mielőtt belebonyolódtok.

#36580 Sanyee
2015-02-12 19:43:33

Kicsit megtuningoltuk a vetetőülést.

#36579 emcett
2015-02-12 19:41:55

Válasz #36630. hozzászólásra
A vonópadot hol lehet kitámasztani a függ. orsóval? smile confused

#36578 emcett
2015-02-12 19:40:27

Válasz #36629. hozzászólásra

Aha, tehát akkor nekünk egy párhuzamkapcsoló kellene? Vagyis kettő. Azt bonyolult bekötni? A CR -es motornál is át lehet kötni így?smile confused

#36577 Gabesz2
2015-02-12 19:36:25

Válasz #36622. hozzászólásra

A vonópadot ki kell támasztani a 3. pont támasztó rúdjával.
Megvolt a próba összekötöttem a két mtz-ét, egy kicsit nehéz volt, de rajta volt mindkét kerék.

#36576 medikus
2015-02-12 19:34:42

Válasz #36624. hozzászólásra
Nem párhuzamosra kötni,mert akkor csak 12volt lesz az indítón!Párhuzam kapcsoló.Az indításkor sorba köti a két akkut,indítás után meg párhuzamba,és úgy tölti!

#36575 Gabesz2
2015-02-12 19:33:30

Válasz #36626. hozzászólásra
Rendben az egyik kerék fenn marad és több vonóvillával még a fordulás is kivitelezhető. Viszont ha elfolyik a váltó olaj, akkor nem biztos,hogy érdemes járatni motort. Motor nélkül viszont nagyon nehéz a kormányzás.

#36574 emcett
2015-02-12 19:26:39

Szomszéd!

Nézd már meg Sanyee 36623. hozzászólásában a linkelt képen a sérült gépen a porraloltót!smile whistling
Mi tűnik fel?smile cool

#36572 Sanyee
2015-02-12 19:22:45

Válasz #36621. hozzászólásra

Inkább maradjon. 2-3 tonnát emelgetni komolyabb gép kell.
Így esetleg:
[link1]

#36571 emcett
2015-02-12 19:21:29

Válasz #36619. hozzászólásra

És ha párhuzamosra kötjük az akksikat, akkor erre már nem lenne szükség, ugye?smile confused

#36570 Sanyee
2015-02-12 19:20:53

Válasz #36621. hozzászólásra

Inkább maradjon. 2-3 tonnát emelgetni komolyabb gép kell.
Így esetleg:
http://www.agroinform.com/files/forum/agroinform_20131117183608_s7300001.jpg

#36569 medikus
2015-02-12 19:20:43

Válasz #36621. hozzászólásra
Ha a rossz gépnek nem enged a hidraulikája,akkor jó lehet!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sokan még akkor is ekét használnak, amikor annak alkalmazása indokolatlan
Sokan még akkor is ekét használnak, amikor annak alkalmazása indokolatlan
Hogyan hozható összhangba a precíziós gazdálkodás és a talajmegújítás?
Hirdetés
A napraforgó vízfelhasználása és tápanyagigénye
A napraforgó vízfelhasználása és tápanyagigénye
Biostimulátor-tartalmú, komplex műtrágyázási technológiák.
Rabawerk condor eke eladó
Rabawerk condor eke eladó

700.000 Ft

Rabawerk condor eke eladó
Rabawerk condor eke eladó

700.000 Ft

Mecalac 9MWR gumikerekes kotrógép / 2019 / 1 739 üzemóra / Lízing 20%-tól
Mecalac 9MWR gumikerekes kotrógép / 2019...

95.900 EUR

Berthoud Racer 2500 vontatott permetező vizsgával
Berthoud Racer 2500 vontatott permetező...

3.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]