Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90779 hozzászólás
#34778 ..MZ/X..
2014-12-14 18:29:35

Válasz #34805. hozzászólásra

Ne vacakolj vele. Meg lehet csinálni a régi fajtát is könnyebbre mint az orbitos.
Ki kell hézagolni a kockában a csőtengelyt, beállítani a nyomást és egy ujjas lesz a gép.smile wink
Mi most tettük rendbe a rakodós kormányát, kb 600 kilóval az elején, álltában, két ujjal áttekerem oda-vissza.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#34777 Faragó János
2014-12-14 18:26:29

ha le állitom nemtudok rá pumpálni mert tele van

#34776 röfik
2014-12-14 18:25:15

Válasz #34817. hozzászólásra

Söt még mt-8 az 2hengeres t-4k is van turboval videozva.smile confused

#34775 Gabesz2
2014-12-14 18:22:32

Válasz #34815. hozzászólásra

CSak az kérdés, hogy sima dugattyúk és gyűrük bírnák-e a nagyobb terhelést?

#34774 gazda001
2014-12-14 18:22:20

Válasz #34818. hozzászólásra
Köszönöm, én is így gondolom, feljutnia az olajjal pedig képtelenség, ahhoz át kellene mennie a "csőkígyón" + a szivattyún, és ha jól láttam a rajzon akkor a csőbekötés kb. 4-5 cm-el a fenéktől feljebb van. Köszönöm
smile sweatdrop

#34773 Gabesz2
2014-12-14 18:20:54

Válasz #34816. hozzászólásra

Először ki kellene szűrni,hogy van-e elég gázolaj? Tehát,ha leállítod a motort és felnyomatod kézi tápszivattyúval utána jó egy darabig?

Vagy tele a gázolaj szűrőház, ha leállítás után rányomatsz kézi tápszivattyúval.smile confused

#34772 papa maci
2014-12-14 18:19:53

Válasz #34815. hozzászólásra

De akkor is csak 65 paci körül lenne.

#34771 papa maci
2014-12-14 18:18:23

Válasz #34812. hozzászólásra

Alul nem csinál semmit.

Nincs profilkép
#34770 a2457
2014-12-14 18:13:37

Válasz #34815. hozzászólásra

:)
TKP 6.

youtubeon van t-25 is turbóval.
ha azt lehet, akkor ezt miért ne lehetne.
valamit biztosan csinál.

Nincs profilkép
#34769 Faragó János
2014-12-14 18:12:47

azért kapot uj porlasztokat mert ezt csinálta,esetleg hengerfej tömités tud ilyet csinálni?

Nincs profilkép
#34768 xxxthrief
2014-12-14 18:09:24

Válasz #34807. hozzászólásra

Simán elbírna egy turbót! Csak az a kérdés hogy milyen turbót hozzak rá..

#34767 gjoni
2014-12-14 18:08:30

Válasz #34812. hozzászólásra

Ott lent nem csinál bajt szerintem smile cowboyAnnak idején én meg a Jumz váltóba ejtettem a slag darabot ami a tölcséremen volt kb 30 cm hosszú volt , az nem csinált bajt ,de ugye nem fém volt!

#34766 röfik
2014-12-14 18:05:54

Válasz #34811. hozzászólásra

Nekem is a 820-as ezt csinálta.Vastagabb tömitést csináltunk a szüröház és az alja közé és igy már nött a távolság és nem szürcsöli az olajat.smile whistling

#34765 gazda001
2014-12-14 17:58:23

Válasz #34809. hozzászólásra
Lenne 1 kérdésem, ma rátettem a kormányműre a fedelet(ha emléxel hézagoltam a fogaslác, és a fogasív között) És a qrva nivópálca a szőrő oldaláról bele esett, hallottam mint koppant lent a fenekén. Ahogy a rajzot nézegetem, nemigen tud az ott gondot csinálni, plusz sztem a balfax elhelyezésnek köszönhetően nem az egyetlen lehetett ami a kormányműben landolt. Nemigen van kedvem szétszedni, főleg holnap megy vissza alá a híd és főpróba lenne. Vélemény??? Előre is köszönöm
smile flowerssmile confusedsmile helpsmilie

#34764 Gabesz2
2014-12-14 17:54:58

Válasz #34807. hozzászólásra

smile thumbup
Valaki korábban írta, hogy 80-asnál turbó estén vissza kell venni a fordulátszámot. (kiszívja a légszürőböl az olajat)(hogy mennyire arra már nem emlékszem.)
Az d50-es motor forog 1800-at és nem kell csökkenteni a fordulatot.
Akkor talán nincs is, teljesítményben akkora különbéség. (ha a turbós 80-as 1800-1900-et forog)
Ez csak laikus vélemény!

#34763 zsoltee83
2014-12-14 17:54:35

Válasz #34808. hozzászólásra

Köszi szépen, és az hogy derül ki, hogy kell-e hídközép? smile cowboy

#34762 papa maci
2014-12-14 17:48:08

Válasz #34801. hozzászólásra

Dobj bele egy 80-as motort smile wink.

#34761 papa maci
2014-12-14 17:47:08

Válasz #34805. hozzászólásra

Orbitosra ? Hát ha nem kell hídközép akkor olyan 150 talán betakarja. De akkor minden új.

#34760 rigás
2014-12-14 17:46:20

Válasz #34801. hozzászólásra

50-esre turbót?!smile huh

Mondjuk miért ne!smile w00t

Én is tuningoltam annó a rigát.smile thumbup

Nincs profilkép
#34759 rsándor
2014-12-14 17:45:54

Válasz #34799. hozzászólásra Ha még nem csúszik meg és kiemel rendesen akkor ne szedd szét /inkább igyuk meg azt a pénzt amit alkatrészre költeszsmile thumbupsmile lol/csak állítsd távolabb a nyomcsapágyat a villáktól és egyformára a villák meg a csapágy közötti hézagot és kész. Még a régi tárcsádban lehet jobban benne van az anyag mint az újbansmile angry.

#34758 zsoltee83
2014-12-14 17:45:19

Köszönöm a fékes tanácsokat, jövő héten megnézzük.

Mennyibe kerül átalakítani a kormány orbitosra? Valószínűleg hosszú távon megtartom a gépet, akkor meg csak komfortosabb lenne...

Nincs profilkép
#34757 rsándor
2014-12-14 17:39:09

Válasz #34798. hozzászólásra Az új porlasztó csúcs is lehet rossz. Ha a régivel nem csinálta ezt akkor a régiek lehet kisebb nyomásra voltak állítva ezeket meg nem bírja átnyomni az elem .A szelephézagot is megnézheted, meg hogy nincs e rugótörés,ha egyik sem jön be akkor padra kell rakni az adagolót.

#34756 rigás
2014-12-14 17:35:04

Válasz #34799. hozzászólásra

Ezt nehéz lesz kivitelezni, mert általában mikor megbontja az ember a gépet mindig érik meglepetések amire nem is gondolt.
Különösen igaz ez az MTZ-re. Én is próbáltam már úgy, hogy előre bevásároltam nem jött össze mert vagy nem klappolt valamelyik alkatrész vagy kellettek még dolgok, amik a bontás után buktak ki.

Kuplungtárcsából legjobb lenne az eredeti orosz, az a jó öreg kék pecsétes csak valószínű már a világon sehol nem kapni.

#34755 rigás
2014-12-14 17:24:44

Válasz #34798. hozzászólásra

Első hallásra csak valami tüzelőanyag ellátási probléma lehet...

Banális lenne, de nincs eldugulva a tanksapka furata (szuszogó)?

Tőlem ennyire futja, nem vagyok nagy szaki talán majd nálam szakibbak tudnak többet...smile rolleyes

Nincs profilkép
#34754 xxxthrief
2014-12-14 17:21:26

Üdv!
Van egy 50-es mtz-m. Turbósítani szeretném. az lenne a kérdés hogy amit lehet kapni szettbe hozzá az milyen turbó lehet? Ahhoz hasonlót akarok. töltőnyomás meg ilyenek érdekelnének!
Üdv!

#34753 jaminka
2014-12-14 16:46:01

Sziasztok!Az izzítás visszajelzőt,hogyan kell bekötni??Az izzításrol jön egy vezeték rá és a másik helyre meg áramot kéne vinni a gombról??

Nincs profilkép
#34752 osztro.m
2014-12-14 15:49:42

sziasztok!

Az ünnepek között kuplungozni szeretném a 80 asom. Előre beszeretnék vásárolni h ne akkor keljen alkatrészért mászni. Melyik tárcsát érdemes megvenni? illetve a szimeringeket is cserélni szeretném méreteket tudna valaki írni? Mit érdemes még kicserélni a szerkezet elméletileg jó. Csak már nagyon fent fog a kuplung, meg most van idő szét szedni.
Előre is köszönöm.

Nincs profilkép
#34751 Faragó János
2014-12-14 13:57:51

szép napot
segitséget szeretnék kérni.
az mtz traktorom 15 20 perc darálás után emelt fordulaton csak dadog,meg le akar álni.nehezen indul.nincs dugulása,a porlaszto csucsok ujak benne.valakinek valami ötlete hogy mi a baja?
a segitséget elöre is köszönömsmile thumbupsmile thumbup

#34750 gjoni
2014-12-14 13:27:41

Válasz #34767. hozzászólásra

Köszi a segítséget igazad volt az egyik aksi kuka kicseréltem és rögtön indult smile thumbupcool

#34749 oprita
2014-12-14 13:00:59

Köszi mindenkinek a segítséget,tényleg a szervótengely gázos.Arról viszont,ami az "egy foggal mintha el lenne téve" annyit tudok,nekem is volt ilyen 50-esen,és az összekötőkön kellett állítanom,amennyit az egyiken össze,annyit a másikon szét.

#34748 Gabesz2
2014-12-14 10:20:11

Válasz #34794. hozzászólásra

Köszi!
Az enyém olyan mintha egy foggal ellene téve! Pedig még nem volt szétszedve.
Az alsó irányító karon próbálatam már egy bordával arréb tenni, de úgysem volt jó.

#34747 rigás
2014-12-14 10:14:11

Válasz #34793. hozzászólásra

Az oszlopban lévő függőlege tengelyről van szó, alsó végén az irányító karral, felül a fogasívvel.

Ha kisebb mértékű az adódhat a bordák kopásából is, a tengelyen irányító karon. Egy két későn észrevett anya lelazulás és már meg is van.

#34746 Gabesz2
2014-12-14 09:54:24

Válasz #34792. hozzászólásra

A szervó tengely az hol található?

Mert nekem is hasonló gondjaim vannak, csak jóval kisebb mértékü!

#34745 bandigh
2014-12-14 09:48:02

Válasz #34791. hozzászólásra

Korábban már azt írták itt, hogy valószinüleg elcsavarodott a szervótengely. Muszáj lesz szétbontani, hogy megvizsgáld.

#34744 oprita
2014-12-14 08:25:37

Jó reggelt!
Nem fordul balra a kormányom.Bérmunkába a 82-vel beleugrottam 8.-al egy árokba a jobb elejével.Azóta balra csak kb. 1/5-ét fordulja mint kéne,jobbra meg majdnem duplán aláfordul.Látszólag semmi nem tört,nem hajlott el,hol kezdjem?

#34743 röfik
2014-12-13 23:21:00

Válasz #34789. hozzászólásra

Ez a legdrágább,sima orosz tkp-6-os is tudja amit kell fele pézér.Meg ez forditott itt a puff hátul van a 892,952-esen meg turbositott 82,820 elöl van ugy van megoldva.Nekem 1025-ös cooler nélkül megy semmit nem venni észre hogy rosszabb lenne teljesitményileg de legalább a hütöt jol lehet tisztitani mert odafér az ember mostmár hogy nincs.
smile scared

Nincs profilkép
#34742 Gergely Péter
2014-12-13 22:55:50

Sziasztok.Van itt olyan aki szerelt már fel külső szabályzós turbót intercooler nélküli mtz-re?Rá lehet faragni vagy felejtős?


http://webaruhaz.habi.hu/termekek/7603/turbo_kpl_EURO_3_as_cseh_1025_.html

Nincs profilkép
#34741 rsándor
2014-12-13 21:49:11

Válasz #34783. hozzászólásra Az erővel nincs baj van egy 80-le valtrám de az talán egy leheletnyit gyengébb mint az mtz. A valtrában viszont 8400 óra van de még a porlasztók sem voltak kivéve belőle az mtz motorba ilyenkor már a második hüvelysort kell cserélni, a porlasztókról nem is beszélve.

#34740 bandigh
2014-12-13 21:44:58

Válasz #34785. hozzászólásra

Akkor két kattanással üzemmeleg a gép smile laugh
Én nem konkrétan mtz-n láttam csak általánosságban írtam smile blush

#34739 F-A-R-M-E-R \
2014-12-13 21:44:44

Válasz #34785. hozzászólásra

Ugyanez van nálam is, + olajnyomás lemegy 1bárra, állitólag testhibasmile sneaky

#34738 röfik
2014-12-13 21:39:07

Válasz #34784. hozzászólásra

Nekem felfelé megy a höfok a 820-ason ahogy kapcsolom a világitást.Zöld mezö alján van villany be egy majd még egy kapcsolás és már középpen mutat a zöldbe.smile oops

#34737 bandigh
2014-12-13 21:35:41

Válasz #34781. hozzászólásra

Elektromos óráról annyit, hogy pl mikor egyest felkapcsolod, 5C fokot visszábbmegy a hőfok, szóval nyomhatod még neki :D

#34736 röfik
2014-12-13 21:34:51

És ök gyártanak faca vadász repülöt meg ürhajot.Rohadt traktort meg nem birja normálisan megcsinálni.Az ujjak meg már nem olyan olcsok mint régen.Kezd szükülni az árrés a nyugati és a ruszki között.Sima kiskerekü 820-as már 5milla körül,a .4-es szériák meg 6milla felett ez már nem kis összeg.Igaz a nyugati verseny-kategoria társak 10milla körül indulnak.Sok össze hasonlito tesztben teljesitményben nem marad el söt még jobb is volt a 1025-ös de minden másban igen,meg az ár ami pozitivabb.smile scared

Nincs profilkép
#34734 rsándor
2014-12-13 21:27:22

Válasz #34779. hozzászólásra Az elektomos órák biztos szarok nemrég vettem egy 820.2-es trakit 2005 évjárat tőlünk kb 70 km-re, mikor jöttem vele hazafelé akkor feltűnt hogy stabil 1800 fordulatnál az olajnyomás mutató 1 és 4 bár között volt, mikor hogy volt kedve mivel az orosz elektronika nem nipodenso midjárt gondoltam hogy az óra szar és tettem bele egy mechanikusat így valós nyomást mutat, később így járt a hőfokmérő és a motorfordulat mérő is.

#34733 Szeni
2014-12-13 21:22:32

Válasz #34755. hozzászólásra

Szétkapod, és finoman felcsiszolod a vas tárcsák, kb 1,5x3cm-es felső két felfekvő felületét, és ugyanezt a házban is, majd bekened valami időtálló kenőccsel, de csak finoman, nehogy olyan legyen a fékbetét is. A zsírtól kicsit jobb a szilikon zsír, attól jobb a grafitos szerelőpaszta.

#34732 röfik
2014-12-13 21:19:54

Válasz #34775. hozzászólásra

Meg szar az anyagminöség.2001-es 820-om turbozva is 2.5-3bar melegen is,még gyári fötengely és csapágy sor.1000 orás 892-es hütöfuvokákkal a dugora jol megfingatva esik 1.5bar környékére forro motornál még elektromos orával ami nem biztos hogy valos értéket mutat.Meg a mai olajok is szarok melegen mint a benzin még el is illan majdnem.Iván illesztés nagy türésü igy ha nincs elég sürüség a mutato esik a müszerfalon rendesen.smile whistling

Nincs profilkép
#34731 rsándor
2014-12-13 21:14:38

Válasz #34773. hozzászólásra Ha jol tudom az 50-es mtz-n a fogaskerék szivattyun kisebb a meghajtó fogaskerék mint a 80-saon a főtengelyen meg fordítva tehát az 50-es gyorsabban forgatja ugyanannál a fordulatnál a szivattyut mint a 80-as.

#34730 Szeni
2014-12-13 21:13:58

Válasz #34766. hozzászólásra

Elcsavarodott a szervótengelyed. Feltétlenül csere. Meg kell nézni, h. más nem sérült-e. A kormány nem játék.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kiszámíthatatlan csapadékeloszlás jelentősen meghatározza a gyomirtás sikerét.
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
A toxinszint mértéke erősen összefügg a klímaváltozással.
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró eladó
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró...

115.000 Ft

Egy tengelyes állatszállító pótkocsi eladó
Egy tengelyes állatszállító pótkocsi...

470.000 Ft

Case ih puma 195
Case ih puma 195

16.500.000 Ft

5 db borjú eladó
5 db borjú eladó

260.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]