Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90806 hozzászólás
#34756 rigás
2014-12-14 17:35:04

Válasz #34799. hozzászólásra

Ezt nehéz lesz kivitelezni, mert általában mikor megbontja az ember a gépet mindig érik meglepetések amire nem is gondolt.
Különösen igaz ez az MTZ-re. Én is próbáltam már úgy, hogy előre bevásároltam nem jött össze mert vagy nem klappolt valamelyik alkatrész vagy kellettek még dolgok, amik a bontás után buktak ki.

Kuplungtárcsából legjobb lenne az eredeti orosz, az a jó öreg kék pecsétes csak valószínű már a világon sehol nem kapni.

#34755 rigás
2014-12-14 17:24:44

Válasz #34798. hozzászólásra

Első hallásra csak valami tüzelőanyag ellátási probléma lehet...

Banális lenne, de nincs eldugulva a tanksapka furata (szuszogó)?

Tőlem ennyire futja, nem vagyok nagy szaki talán majd nálam szakibbak tudnak többet...smile rolleyes

Nincs profilkép
#34754 xxxthrief
2014-12-14 17:21:26

Üdv!
Van egy 50-es mtz-m. Turbósítani szeretném. az lenne a kérdés hogy amit lehet kapni szettbe hozzá az milyen turbó lehet? Ahhoz hasonlót akarok. töltőnyomás meg ilyenek érdekelnének!
Üdv!

#34753 jaminka
2014-12-14 16:46:01

Sziasztok!Az izzítás visszajelzőt,hogyan kell bekötni??Az izzításrol jön egy vezeték rá és a másik helyre meg áramot kéne vinni a gombról??

Nincs profilkép
#34752 osztro.m
2014-12-14 15:49:42

sziasztok!

Az ünnepek között kuplungozni szeretném a 80 asom. Előre beszeretnék vásárolni h ne akkor keljen alkatrészért mászni. Melyik tárcsát érdemes megvenni? illetve a szimeringeket is cserélni szeretném méreteket tudna valaki írni? Mit érdemes még kicserélni a szerkezet elméletileg jó. Csak már nagyon fent fog a kuplung, meg most van idő szét szedni.
Előre is köszönöm.

Nincs profilkép
#34751 Faragó János
2014-12-14 13:57:51

szép napot
segitséget szeretnék kérni.
az mtz traktorom 15 20 perc darálás után emelt fordulaton csak dadog,meg le akar álni.nehezen indul.nincs dugulása,a porlaszto csucsok ujak benne.valakinek valami ötlete hogy mi a baja?
a segitséget elöre is köszönömsmile thumbupsmile thumbup

#34750 gjoni
2014-12-14 13:27:41

Válasz #34767. hozzászólásra

Köszi a segítséget igazad volt az egyik aksi kuka kicseréltem és rögtön indult smile thumbupcool

#34749 oprita
2014-12-14 13:00:59

Köszi mindenkinek a segítséget,tényleg a szervótengely gázos.Arról viszont,ami az "egy foggal mintha el lenne téve" annyit tudok,nekem is volt ilyen 50-esen,és az összekötőkön kellett állítanom,amennyit az egyiken össze,annyit a másikon szét.

#34748 Gabesz2
2014-12-14 10:20:11

Válasz #34794. hozzászólásra

Köszi!
Az enyém olyan mintha egy foggal ellene téve! Pedig még nem volt szétszedve.
Az alsó irányító karon próbálatam már egy bordával arréb tenni, de úgysem volt jó.

#34747 rigás
2014-12-14 10:14:11

Válasz #34793. hozzászólásra

Az oszlopban lévő függőlege tengelyről van szó, alsó végén az irányító karral, felül a fogasívvel.

Ha kisebb mértékű az adódhat a bordák kopásából is, a tengelyen irányító karon. Egy két későn észrevett anya lelazulás és már meg is van.

#34746 Gabesz2
2014-12-14 09:54:24

Válasz #34792. hozzászólásra

A szervó tengely az hol található?

Mert nekem is hasonló gondjaim vannak, csak jóval kisebb mértékü!

#34745 bandigh
2014-12-14 09:48:02

Válasz #34791. hozzászólásra

Korábban már azt írták itt, hogy valószinüleg elcsavarodott a szervótengely. Muszáj lesz szétbontani, hogy megvizsgáld.

#34744 oprita
2014-12-14 08:25:37

Jó reggelt!
Nem fordul balra a kormányom.Bérmunkába a 82-vel beleugrottam 8.-al egy árokba a jobb elejével.Azóta balra csak kb. 1/5-ét fordulja mint kéne,jobbra meg majdnem duplán aláfordul.Látszólag semmi nem tört,nem hajlott el,hol kezdjem?

#34743 röfik
2014-12-13 23:21:00

Válasz #34789. hozzászólásra

Ez a legdrágább,sima orosz tkp-6-os is tudja amit kell fele pézér.Meg ez forditott itt a puff hátul van a 892,952-esen meg turbositott 82,820 elöl van ugy van megoldva.Nekem 1025-ös cooler nélkül megy semmit nem venni észre hogy rosszabb lenne teljesitményileg de legalább a hütöt jol lehet tisztitani mert odafér az ember mostmár hogy nincs.
smile scared

Nincs profilkép
#34742 Gergely Péter
2014-12-13 22:55:50

Sziasztok.Van itt olyan aki szerelt már fel külső szabályzós turbót intercooler nélküli mtz-re?Rá lehet faragni vagy felejtős?


http://webaruhaz.habi.hu/termekek/7603/turbo_kpl_EURO_3_as_cseh_1025_.html

Nincs profilkép
#34741 rsándor
2014-12-13 21:49:11

Válasz #34783. hozzászólásra Az erővel nincs baj van egy 80-le valtrám de az talán egy leheletnyit gyengébb mint az mtz. A valtrában viszont 8400 óra van de még a porlasztók sem voltak kivéve belőle az mtz motorba ilyenkor már a második hüvelysort kell cserélni, a porlasztókról nem is beszélve.

#34740 bandigh
2014-12-13 21:44:58

Válasz #34785. hozzászólásra

Akkor két kattanással üzemmeleg a gép smile laugh
Én nem konkrétan mtz-n láttam csak általánosságban írtam smile blush

#34739 F-A-R-M-E-R \
2014-12-13 21:44:44

Válasz #34785. hozzászólásra

Ugyanez van nálam is, + olajnyomás lemegy 1bárra, állitólag testhibasmile sneaky

#34738 röfik
2014-12-13 21:39:07

Válasz #34784. hozzászólásra

Nekem felfelé megy a höfok a 820-ason ahogy kapcsolom a világitást.Zöld mezö alján van villany be egy majd még egy kapcsolás és már középpen mutat a zöldbe.smile oops

#34737 bandigh
2014-12-13 21:35:41

Válasz #34781. hozzászólásra

Elektromos óráról annyit, hogy pl mikor egyest felkapcsolod, 5C fokot visszábbmegy a hőfok, szóval nyomhatod még neki :D

#34736 röfik
2014-12-13 21:34:51

És ök gyártanak faca vadász repülöt meg ürhajot.Rohadt traktort meg nem birja normálisan megcsinálni.Az ujjak meg már nem olyan olcsok mint régen.Kezd szükülni az árrés a nyugati és a ruszki között.Sima kiskerekü 820-as már 5milla körül,a .4-es szériák meg 6milla felett ez már nem kis összeg.Igaz a nyugati verseny-kategoria társak 10milla körül indulnak.Sok össze hasonlito tesztben teljesitményben nem marad el söt még jobb is volt a 1025-ös de minden másban igen,meg az ár ami pozitivabb.smile scared

Nincs profilkép
#34734 rsándor
2014-12-13 21:27:22

Válasz #34779. hozzászólásra Az elektomos órák biztos szarok nemrég vettem egy 820.2-es trakit 2005 évjárat tőlünk kb 70 km-re, mikor jöttem vele hazafelé akkor feltűnt hogy stabil 1800 fordulatnál az olajnyomás mutató 1 és 4 bár között volt, mikor hogy volt kedve mivel az orosz elektronika nem nipodenso midjárt gondoltam hogy az óra szar és tettem bele egy mechanikusat így valós nyomást mutat, később így járt a hőfokmérő és a motorfordulat mérő is.

#34733 Szeni
2014-12-13 21:22:32

Válasz #34755. hozzászólásra

Szétkapod, és finoman felcsiszolod a vas tárcsák, kb 1,5x3cm-es felső két felfekvő felületét, és ugyanezt a házban is, majd bekened valami időtálló kenőccsel, de csak finoman, nehogy olyan legyen a fékbetét is. A zsírtól kicsit jobb a szilikon zsír, attól jobb a grafitos szerelőpaszta.

#34732 röfik
2014-12-13 21:19:54

Válasz #34775. hozzászólásra

Meg szar az anyagminöség.2001-es 820-om turbozva is 2.5-3bar melegen is,még gyári fötengely és csapágy sor.1000 orás 892-es hütöfuvokákkal a dugora jol megfingatva esik 1.5bar környékére forro motornál még elektromos orával ami nem biztos hogy valos értéket mutat.Meg a mai olajok is szarok melegen mint a benzin még el is illan majdnem.Iván illesztés nagy türésü igy ha nincs elég sürüség a mutato esik a müszerfalon rendesen.smile whistling

Nincs profilkép
#34731 rsándor
2014-12-13 21:14:38

Válasz #34773. hozzászólásra Ha jol tudom az 50-es mtz-n a fogaskerék szivattyun kisebb a meghajtó fogaskerék mint a 80-saon a főtengelyen meg fordítva tehát az 50-es gyorsabban forgatja ugyanannál a fordulatnál a szivattyut mint a 80-as.

#34730 Szeni
2014-12-13 21:13:58

Válasz #34766. hozzászólásra

Elcsavarodott a szervótengelyed. Feltétlenül csere. Meg kell nézni, h. más nem sérült-e. A kormány nem játék.

#34729 Maszek Zs
2014-12-13 21:10:12

Válasz #34772. hozzászólásra

Azért kap be a fék nagyon nagyra fordul a fékszerkezet. Ezt csak fékbetét cserével tudod megszüntetni.

#34728 bandigh
2014-12-13 20:58:49

Válasz #34773. hozzászólásra

Nem hinném hogy azon a jobb szivattyú miatt jobb, stabilabb az olajnyomás. A motorolaj hőterhelése jóval nagyobb az erősebb gépekben, főleg az utólag megturbózottakban, ahol a plusszban bevitt rengeteg hőt semmi sem hivatott kompenzálni..

#34727 röfik
2014-12-13 20:47:51

Válasz #34759. hozzászólásra

3 csavaros felfogatásu az adagolo?Vagyis a meghajtás.Ha ilyen középre és mint 1221 irta melegen kis babrálás vele oszt jo,iván annyira nem érzékeny ilyesmire.Szemmel füllel beállithato,ne kopogjon és feketét füstöljön gázadásra.Itt nem is lehet eltekerni mert csak egy helyen megy össze és kicsi az állitás lehetösége,nem is kell vergödni a csappal furattal a lendkerékbe.Régi fajta meghajtásnál lehet játszani a furatokkal meg kiveri az olajat és összeken mindent.smile whistlingsmile whistling

Nincs profilkép
#34726 Mtz 550E
2014-12-13 19:59:27

Hali!
Kérdésem lenne hogy az 50-s mtz motorolajszivatyút azt fellehet tenni a 80-sra?

Vagy miért van hogy az 50-s Mtz olajnyomása hidegen melegen 3-bar onnan se lejjebb se feljebb ott tartja melegen is!

#34725 zsoltee83
2014-12-13 18:55:25

Válasz #34755. hozzászólásra

Ez engem is érdekel, mert nekem meg a bal oldali csinálja.


A fék gondot leszámítva kész az első szervize a gépnek!

Végül 1db 155Ah akksi került bele, kis önindító, vízmelegítő, friss olaj és fagyálló. Reggel fél 8kor szinte a kulcs elfordításakor már pöfögött is. :)

#34724 Gabesz2
2014-12-13 18:16:13

Válasz #34769. hozzászólásra

Le veszed a hengerfejet. A biztosító csavarokat kiveszed. (Azt hiszem az izzító gyergyák alatt vannak)
És kíhúzod őket.

#34723 DZSIMI
2014-12-13 16:53:20

SZÉP napot : tud nekem valaki pontos választ adni mtz főtengely ellen súlyok egyforma súlyuak vagy esetleg valamennyire eltérőek ?? smile confused

Nincs profilkép
#34722 xxxthrief
2014-12-13 15:35:25

JÓnapot!
Lenne egy olyan kérdésem hogy 50-es MTZ hengerfejből hogyan tudom kiszedni az előkamrákat? be vannak repedezve!
Köszönöm!
Üdv

#34721 gjoni
2014-12-13 14:43:40

Válasz #34767. hozzászólásra

Köszi megnézem ,de mint írtam az egyik a töltést sem veszi smile confused

#34720 Gabesz2
2014-12-13 10:54:45

Gjoni!!!
Lehet, hogy egyik aksit nem tölti rendesen. Akkutöltővel tölsd fel mind a kettőt és utána mérd meg járó motornál, hogy akkumlátoronként, hogy mennyit tölt. Mennyi a feszülség?

#34719 oprita
2014-12-13 09:25:04

Jó reggelt!
Segítség!Nem fordul balra a kormányom.Bérmunkába a 82-vel beleugrottam 8.-al egy árokba a jobb elejével.Azóta balra csak kb. 1/5-ét fordulja mint kéne.Mi történhetett?

#34718 oprita
2014-12-13 08:22:23

Válasz #34764. hozzászólásra
Jobbra meg teljesen aláfordul,szerintem nem rugó.

#34716 oprita
2014-12-13 08:11:16

Jó reggelt!
Segítség!Nem fordul balra a kormányom.Bérmunkába a 82-vel beleugrottam 8.-al egy árokba a jobb elejével.Azóta balra csak kb. 1/5-ét fordulja mint kéne.Mi történhetett?

#34715 csoppika
2014-12-13 00:16:31

Válasz #34752. hozzászólásra
Szerintem a 2 akksit meg kell cserélni időnként. Bár mintha valahol olvastam volna, hogy ha az ifa párhuzam kapcsoló kezd halódni, akkor az egyik akksit kevésbé tölti???

#34714 mtz1221
2014-12-12 23:10:33

Válasz #34758. hozzászólásra
Fogalmam sincs,a 6hengeresnél meg van fogazva az első lendkerék.Amúgy a 90esnél van tüske a motor jobb oldalán,de hogy azt átfurták e 16 fokra a motorpálhoz azt valaki okosabb tudja megmondani.De kint a földön meleg motornál ha be állitod hogy ne kopogjon feketét füstöljön meg könnyen induljon akkor nem lesz annak semmi baja.

#34713 jozef19
2014-12-12 22:39:37

Válasz #34759. hozzászólásra

Stroboszkóp,állni látszék az idö,bár a szekér szalad...

Nincs profilkép
#34712 Staxe1
2014-12-12 22:32:07

A 892.2-n? És hogy állítod be a 16 fokot? Mert oké, hogy tudok értékeket, de foggalmam sincs hogyan csinálom meg. :S

#34711 mtz1221
2014-12-12 22:08:56

Válasz #34753. hozzászólásra
Faxt a szakinak a motorpált 16 fokra kellsmile hammer

#34710 gjoni
2014-12-12 21:25:56

Válasz #34756. hozzászólásra

Meg azt hittem az szar közbe nemsmile oops

#34709 Jakabjóska
2014-12-12 21:19:01

Válasz #34742. hozzászólásra

Megharagudtál az önindítóra, hogy már el akarod adni?

Nincs profilkép
#34708 Mtz 550E
2014-12-12 20:21:03

Üdv fórumozók!
Mtz fék bekapása ellen mit lehet csinálni? Tavasszal volt rendbe téve gumigyűrű csere porvédők újak és most már megint bekap a jobb oldali!

Nincs profilkép
#34707 Staxe1
2014-12-12 20:16:00

Van esteleg vmi videó vagy képsorozat hogyan kell csinálni?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A svájciak újra művelésbe állítják a tarlórépát
A svájciak újra művelésbe állítják a tarlórépát
Könnyen gondozható, igénytelen növény.
Mit érdemes még tudni az osztatlan közös tulajdon megszüntetéséről?
Mit érdemes még tudni az osztatlan közös tulajdon megszüntetéséről?
Érdemes minél részletsebben ismerni a lehetőségeket.
Deutz Fahr 6130 - 144le/575Nm-1100 órás
Deutz Fahr 6130 - 144le/575Nm-1100 órás

28.300.000 Ft

Viking MT 780 fűnyíró traktor eladó
Viking MT 780 fűnyíró traktor eladó

580.000 Ft

John Deere 6150M - AutoQuad Powershift-5530 órás
John Deere 6150M - AutoQuad...

28.900.000 Ft

Csettegő
Csettegő

300.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]