Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90785 hozzászólás
#34635 zsoltee83
2014-12-08 20:37:29

Válasz #34681. hozzászólásra

Írtam privátot is, de lehetne kicsit részletesebben? smile smile

#34631 zsoltee83
2014-12-08 19:19:58

Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, 200A-nyi akksi, vízmelegítő, kis önindító megrendelve, lesz egy olajcsere is a hétvégén, aztán majd ha melegebb és szárazabb idő lesz, akkor hengerfej tömítés. Már csak egy értelmes pótkocsi kellene hozzá. 1 tengelyes, alacsony építésű, billenős, rendszámos, nem túl drágán. Újan 1,3M körül indulnak 2mx3m plató mérettel, hát majdnem annyiért vettem az MTZ-t.

Gumiból a Voltyre 15,5R38 bruttó 107-ért tudom venni, 11,2R20 bruttó 48eFt. Ennél olcsóbban beszerezhető?

#34630 gjoni
2014-12-08 16:21:05

Válasz #34676. hozzászólásra

Nincs mit ,ahhoz már nem érteksmile cowboy

#34629 DZSIMI
2014-12-08 16:02:38

Válasz #34675. hozzászólásra köszi porlasztónak már utánazéztem elensulyozásban ötlet?

#34628 gjoni
2014-12-08 15:54:03

Válasz #34674. hozzászólásra

http://webshop.keletagro.hu/mtz-porlasztocsucs-80-as-lengyel-eredeti-wuzetem-mmm-minoseg-a-szervizvezeto-ajanlasaval_id3638?visit_source=search

#34627 DZSIMI
2014-12-08 15:50:23

köszi a hozászolást kidobáltatom csucsokat veszek lengyelt most ami van bent ismerös ajálásával let berakva . turbos mtzhez való motoral nemlehet gond 4-es olajnyomásom van melegen 3 70-üzemorás

#34626 gjoni
2014-12-08 15:40:24

Válasz #34670. hozzászólásra

A kelet agrótól rendelj ott legalább eredeti a lenyel porlasztó csúcs.smile thumbupcool

#34625 DZSIMI
2014-12-08 15:33:43

fötengely elensujozásnál elég ha felrakom a gyári sujokat vagy kell mást is csinálnom?

Nincs profilkép
#34624 Madárka
2014-12-08 15:26:13

Válasz #34670. hozzászólásra

Csakis lengyelt.Wuzetem márkájút.Azt vedd meg,amire rá is van írva.A többi csak hamisítvány.

#34623 DZSIMI
2014-12-08 15:21:29

Válasz #34664. hozzászólásra

mijen porlasztócsucsot ajánlanátok hozá?

Nincs profilkép
#34622 kori01
2014-12-08 14:07:40

volt mtz-énk is én nem nagyon emlékszem hogy recsegett volna,volt jumz is a kisfülkésnek nagyon jó a váltója na az sosem recsegett.

Nincs profilkép
#34621 Richard.
2014-12-08 12:58:46

Válasz #34663. hozzászólásra

Ez is igaz. Én feltételezem,hogy ha valamelyik mtzn nem lehet reccsenés nélkül váltani,de a kuplung kiemel,jól működik,akkor lehet,hogy valamelyik csapágy miatt lóg a váltóban a tengely,vagy szorul,aztán viszi magával a nyelestengelyt. Nem feltétlen sofőr probléma. Nálam a váltón a kompresszor mikor föltermel,az is fékezi a váltót,még azt is rá kell számitani váltáskor. De ez csak pótkocsizáskor veszélyeztet.

#34620 mtz1221
2014-12-08 12:31:08

Válasz #34660. hozzászólásra
Jót áll az munkájáért,csak belöled biztos nem nézik ki hogy otthon még emlékszesz rá melyik csavaron kell álitanismile tongue

Nincs profilkép
#34619 Herpai János
2014-12-08 12:10:05

Válasz #34655. hozzászólásra

köszönöm megnézem ja de nem is ide akartam irni csak elnéztem bocsánat

Nincs profilkép
#34618 dagadtmadar
2014-12-08 11:34:29

Válasz #34664. hozzászólásra
Ismerősnek is kékes volt a füst csípte az olajat de nagyon keveset...
felújította a motort azóta nem füstöl.
nem találkoztam még am a jelenségekkel, de ha rossza a porlasztás nem szürkés a füst, ha meg víz kerül az égéstérbe akkor meg fehér? Legalábbis mintha itt olvasgattam volna...

Nincs profilkép
#34616 4964
2014-12-08 10:29:28

Válasz #34661. hozzászólásra
Akinek már elég nagy rutinja van az simán tud kuplung nélkül is váltani az mtz-vel úgy hogy egyáltalán nem recseg a váltó.
Az öreg sofőrök mondták nekem a módszert akik a skodákkal meg liazokkal már régen úgy jártak.
Mtzvel is simán működik föl-le.
Csak jó érzék meg fül kell hozzá hogy mikor kell betenni a fokozatokat.
Már évek óta így járok vele. Semmi baja tőle.
Igaz hogy lejtőn vagy emelkedőn nem mindig sikerül de sík úton már megy reccsenés nélkül.

#34615 DZSIMI
2014-12-08 09:01:01

üdv mindenkinek mtz 80-asom inditás után kéken füstöl viszont motorolaj nem fogy belöle vanvalakinek ötlete? köszi.

Nincs profilkép
#34614 Richard.
2014-12-08 04:06:29

Válasz #34659. hozzászólásra

550. 9böl nyolcbaváltáskor, mikor mész 9ben,akkor lassitasz alapjáratig, aztán sebesség kivesz,kuplung föl, 1500ig gáz,kuplung be,akkor beveszi a nyolcat. De a kuplungot 1500s fordulaton nyomd be,mert a nyelestengelynek azon kell pörögni,hogy egy fordulaton forogjanak a nyolcas kerekei. Nyolcbol fölfelé meg 1500ig nyomd neki,kuplung be,utánna alapjárat, sebesség kivesz,kuplung föl,aztán ujra benyom aztán beveszi csendben a kilencet. Alapjáratra a 750es fordulatra gondolok. Ha magasabb,akkor már 1500fölé kell nyomni. Azért irtam a fordulatszámot,hogy nekem igy ok,ettöl el lehet térni,de azt neked kell kisilabizálni. Dombon fölfelé,vagy lefelé nehezebb,de ha egyenes uton megtanulod,akkor megy majd. Mert ugye fölfelé lassul a traki,akkor kevesebb gázt kiván,lefele meg gyorsul,akkor meg többet kér.Gyorsitóváltósokon 1800 volt az amit szeretett a traki. Ha jól emlékszem. Próbáld meg igy. De a váltóféket ugykéne állitani,hogy neműködjön,különben ahogy benyomod a pedált,lassitja a nyelestengelyt,aztán még ha jól is váltasz,átbasz. Soha nem fog sikerülni. Meghát viszonylag gyorsan az összes alkalmazást,mert a gép lelasul.

#34613 AtoZz
2014-12-08 01:44:31

Válasz #34643. hozzászólásra

na az az adagolós sem áll jót a munkájáért,itt a környéken mindenki ledrózozza,hne lehessen tekerészni smile thumbup

a felsö csavar az a szabályzónak az ütközöje,azt nem ajánlatos tekerészni(képes kiakadni a szabályzó,aztán nem lehet leállitani a motort,felpörög,szét akar szálni az egész),az alsó,amit füstcsavarnak neveztek,azon sem ajánlatos pár köröket tekerni,felet,maxi egyet,ha ennél több kaja kell akkor azt már elementek álltásával érdemes.
másrészt meg füstcsavar tekerésével valamilyen szinten a kikapcsolási fordulat is változik

#34612 bandigh
2014-12-07 23:22:39

Válasz #34652. hozzászólásra

A gázfröccs mennyisége itt a kulcskérdés, ha ráérösen motorfékkel lelassítasz 9-ben szinte alapjáratig, akkor alig kell valami gázfröccs, sőt. Viszont ha csak félgáz tempóig lassítasz, akkor odakell lépni keményen. És kicsit kitartani is a gázt hogy ne bőgjön fel újra.

#34611 atti212.
2014-12-07 22:45:54

Üdvözletem!

Szerintetek szabad ilyen hengerfejet vásárolni (import), volt már valakinek dolga vele, mik a tapasztalatok, honnan származhat ez vajon ?

http://webaruhaz.habi.hu/termekek/971/hengerfej_kpl_uj_tipusu.html

Köszi

Nincs profilkép
#34610 a2457
2014-12-07 22:39:34

Válasz #34654. hozzászólásra

próbáld meg tanksapka nélkül.
lehet neked is az a gondja hogy eldugult a szuszogója a tanknak és vákuum ellenében dolgozik az AC.

#34609 röfik
2014-12-07 22:25:35

Válasz #34652. hozzászólásra

A felengedett kuplungnál gázfröccsel hozod szinkronba a fogaskerekeket hogy reccsenés nélül kapcsolhass.

#34608 papa maci
2014-12-07 22:01:43

Válasz #34654. hozzászólásra

Csövek,csőcsatlakozások. Búvárcső ?

Nincs profilkép
#34607 Herpai János
2014-12-07 21:31:50

sziasztok az orosz teknika megint megadta magát. t-25 multkor irtam mik agondok adagolo jó porlasztó jó vettem nyumástartó szelepet már meg 10 perc járás után magátol leáll tök mindeggy mennyi gázt adok rá ha megyek vele ha nem áll lefelé kilégtelenitem megy vovább 10 percig. tank szörök tiszta dugulás nincs szerintetek mi lehet agondja ennek a gépnek megint? mtz nyomástartot tettem bele. van h a tányszivattyú olyan kemény h be se lehet nyomni tettem másikat ugyan ez a játék ment egész nap valamitöl lelevegösödik de nem hinném. szerintetek? tipp?

#34606 röfik
2014-12-07 21:23:22

Válasz #34650. hozzászólásra

Idáig jol,hozzáér az ember keze az indito kulcshoz már kerreg.Sztem marha nagy az indito töltés mint a dusitonál és egyböl berugja meg 24v indit tekeri mint állat.Most meg kilötte a 4-ik hengernél a tömitést hátul,mint a géppuska ugy szolt.Pedig végre jol ment volna már.Ja és izzitás sincs már benne normál turbos kalapja van,fel kéne ujjitatni az izzitos hengerfejet és akkor hideginditás mégjobb lenne.smile blush

Nincs profilkép
#34605 Mtz 550E
2014-12-07 21:18:36

Válasz #34649. hozzászólásra

Már olyan 3-éve hajtom a gépet rendesen de még most se akar menni tökéletesen! Valamikor sikerül ami ritka máskor recseg főleg mikor az olaj is felmelegszik a váltóba már meg a gép is meleg akkor még nehezebb eltalálni!

Amúgy mikor gázfröccsöt adunk az mit csinál a váltóba?

#34604 röfik
2014-12-07 21:15:57

Power váltot ivánba és nem fog recsegni.smile biggrin

#34603 mtz1221
2014-12-07 21:15:18

Válasz #34647. hozzászólásra

A köradagoló bevált? -szokba hogy röffen?

Nincs profilkép
#34602 Richard.
2014-12-07 21:13:53

Válasz #34641. hozzászólásra

Ne gondold,hogy a fék hiánya miatt nem megy! Az enyémen,van,de úgy,hogy nem fogsmile thumbupcool. Nem birom,ha fog. Megtanulod,idő,meg fogak kérdés,.... olvass vissza,sokszor volt irva,mi a helyzet.

#34601 röfik
2014-12-07 21:05:07

Válasz #34644. hozzászólásra

120-as Zetornál bátrabban megy mindennel,mondjuk az nem turbos egy kategoria.Puritán fostalicska ez is de nekem jo,otthon megszereljük és mehet tovább.Ennyi pénzér ilyesmi le-erös nincs normális,teljesitménybe fogysztásba nem jobb a nyugati se csak minden másba.Azokba ha belekell nyulni huzosabb anyagi vonzata van,100le kis nyusziba föszivattyu váltoba 500eft.smile whistling

#34600 röfik
2014-12-07 20:55:59

Válasz #34644. hozzászólásra

Igen megy.Fogyasztással nem vergödünk mint Decsi tankoljuk és kész,de mig normál viszonyok voltak 35cm-re 3x35 Gassner váltossal 25-30l között.1025-el mentek egy táblába külön fogással hasonlo tempoba.4 hengeres 3x35 IH-val.Utolso 10ha már dagonyás terület volt ott kapirgált mindkettö meg emeltetni kellet az ekét mert meg állt a tudomány.De jobban visz minden munkagépet.6 elemes Jazda adagolos teljesen füstmentesen megy kicsit kisfordulaton vérszegény,a 1025-ös nagyon bikán ment ilyen adagoloval amig birta befecskendezö.Félek hogy kihervad ezen is még a gyári blomba látszik rajta elméletileg nem lehetett bontva de mellékes megy oszt jo van.De már adagolos cimbora várja hogy átalakitsuk ezt is köradagolora.smile whistling

Nincs profilkép
#34599 a2457
2014-12-07 20:42:15

Válasz #34643. hozzászólásra

jam, füstcsavart nállunk is mindíg csak gépen.
bár mtz adagolóval ritkán foglalkoznak, finnyásak :D
majd megkérdem mit ajánalank rá helyette.
hátha beújítok majd valamit énis.

#34598 röfik
2014-12-07 20:40:23

Válasz #34641. hozzászólásra

Nekem sincs egyikbe se és jol kapcsolhato,érzék kell hozzá meg rutin meg jo müszaki állapotu gép persze és össze jöhet a dolog.Nekem 820-as válto szarakodik,csapágy baj és kupkerék jellegzetes zaj inkább hangrobaj motorfék üzemnél hallatszik na ilyenkor már sehogy nem akarja venni egyik fokozatot sem.Log lötyög minden a belébe és a fogaskerekek félre állnak nem akar kapcsolodni,olyan mintha nem is lenne ott fokozat csak nagy eröltetésre veszi be.De még kellet a gép nem lehetett megbontani majd mostmár rá kerül a sor.smile unsure

#34597 mtz1221
2014-12-07 20:35:35

Válasz #34640. hozzászólásra

A kék kitartott? Tetszik?Fogyasztás az 1025ös mellet?

#34596 mtz1221
2014-12-07 20:33:21

Válasz #34635. hozzászólásra
Felénk az adagolós belövi,és utána mondja hogy a finom hangolást otthon,mert mindegyik motor másképp kéri.

#34595 röfik
2014-12-07 20:30:20

Válasz #34635. hozzászólásra

Pont azt kicsit kell odaadni amit a gyári állitás elvesz és jo,persze ha oda van adva kojtol mintegy mozdony és nem erösebb az már káros lehet.Az ujjak meg levannak butitva az emisszio miadt.1025-ös volt nagyon jo ujj korában jazda adagoloval bivaly erös és teljesen füstmentes mint egy nyugati motor,csak nem jött össze ivánnak sok baj volt vele és aztán inkább motorpallal szerelte.Az utn meg adja neki.

Nincs profilkép
#34594 Mtz 550E
2014-12-07 20:28:11

Válasz #34640. hozzászólásra

Jó de ez egy Mtz 550E oldalváltós gép amibe már nincs nyeles tengely fék sajnos és azért nem megy a váltás visszafelé!

#34593 röfik
2014-12-07 20:20:24

Válasz #34637. hozzászólásra

Ivánnal együtt kell érezni.A jo pilota felfelé lefelé is tud váltani kuplung nélkül is csak a motor fordulattal kell játszani hogy a fogaskerekek szinkronban legyenek és kapcsolhato,tulajdonképpen azért találták ki a szinkron váltott ott gyürük összefékezik a kerekeket és simán kapcsolhato.Mtz-ében is van szinkronos 952-es és 892-es is kérhetö ilyen váltoval csak kevesebb a fokozat meg nem jo az elosztása.1025.1221 is félig szinkronos a szorzo-irányválto recsegös a 4 sebességes válto szinkronos,öszvér megoldás.smile sad

#34592 gjoni
2014-12-07 20:15:47

Válasz #34637. hozzászólásra

Bizony recseg nincs benne lassitó tengely!

Nincs profilkép
#34591 Richard.
2014-12-07 20:09:42

Válasz #34636. hozzászólásra

Füstölésen segithetünk,ha egy sebességgel visszarakjuk. Sok gázolaj hidegen induláskor segithet,főleg,ha öreg a motor. Ahhoz nem kell pad,meg szerintem nem barbárság. Pótkocsizáskor is lehet visszakapcsolni,azt nem füstöl. Mindenki máskép...

Nincs profilkép
#34590 Mtz 550E
2014-12-07 20:08:49

Hali!
Nem tudom nektek hogy megy a váltás Mtz oldalváltós, de nekem 9-ból 8-ba visszafelé nem akar sikerülni csak nagyon ritkán hogy ne recsegjen! Gázfröccs meg minden de 1x2-szer sikerül csak! Nektek is ilyen az oldalváltósok?

#34589 VTR-es
2014-12-07 20:00:59

Válasz #34635. hozzászólásra

Ha füstcsavaron korrigál az egyébként nem ügyetlen pilóta az még nem barbárságsmile tongue. Mondjuk máshoz tényleg nem nagyon érdemes nyúkálnismile whistling

#34588 gazda001
2014-12-07 18:51:51

Válasz #34633. hozzászólásra

smile w00tsmile w00tsmile w00t adagolót próbapadon kell beállítani gyári értékek szerint, utána lepróbálni. Gépen, helyén baxogatnismile nononosmile nononosmile nononosmile nononobarbárságra vall. Mihez állítasz??? Gyilkolod a motort értelmetlenül, csapágy.... dugó, gyűrű.... stb....smile unsuresmile nononosmile nonono

Nincs profilkép
#34587 Bertalan Péter
2014-12-07 18:48:45

pont 550esem van füstöl mint az állat de húzza is 3 as lajtát csak már néha nagyon nyomja picit veszek vissza :)

#34586 röfik
2014-12-07 18:41:28

Felsö nem állit semmit csak a az alap járat ás kitámaszt meg esetleg nem áll le azt kell belöni.Az also a töltés befelé ahogy többen irják adja és füstöl de erö is van kifelé füstmentesen megy de semmi erö nincs benne.Mindenki másként vélekedik rola én régebben mig csak az 550-es volt odacsavartam neki és vitte az ekét,füstölt mint a mozdony de ment mikor nem kellet power vissza tekertem.Majd nagy javitás után a 820-asnak adok kicsit hogy bika legyen turboval.smile whistlingsmile whistling

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Élmezőnyben Magyarország!
Élmezőnyben Magyarország!
Tavaly a napelemes rendszerek itthoni aránya az áramtermelésben Európában a...
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kiszámíthatatlan csapadékeloszlás jelentősen meghatározza a gyomirtás sikerét.
TCM FGE-E1 1, 5t gázüzemű homlokvillás targonca
TCM FGE-E1 1, 5t gázüzemű homlokvillás...

6.000.000 Ft

Axial permetező gyümölcsösbe új szivattyúval
Axial permetező gyümölcsösbe új...

565.000 Ft

Sarjú széna
Sarjú széna

12.000 Ft

Malac eladó
Malac eladó

160.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]