Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.02 Ft USD 395.26 Ft CHF 439.37 Ft GBP 495.29 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90888 hozzászólás
#33188 AtoZz
2014-09-09 23:24:13

Válasz #33221. hozzászólásra

remélem segitenek a képek smile tonguep

#33187 ..MZ/X..
2014-09-09 22:44:01

Válasz #33225. hozzászólásra

Nyomatéksokszorozó sem mindig megoldás. Van, hogy leszakad a csavar feje mintsem meginduljon a menet. Szóval csak ésszel szabad használni.
Először csavarlazító vagy fékfolyadék, ha nem megy akkor melegíteni.
Összeszereléskor pedig mindent drótkoronggal eltakarítani és zsírozni, hogy ne rohadjon össze újból.

#33186 ..MZ/X..
2014-09-09 22:40:47

Válasz #33221. hozzászólásra

Kolléga már mondta, mennyire kell állítani.
A nyomó ágba kell kötni. Mi a szivattyúról jövő csőbe, ami a nyomásszabályzóra megy, arra szoktuk bekötni.

Nincs profilkép
#33184 a2457
2014-09-09 22:32:34

Válasz #33223. hozzászólásra

áttételes kulccsal, ha az nincsen akkor egy jóminőségű rendes kulcs meg egy jó két méteres vascső, és rettenetes mennyiségű rozsdamaró.
jobb ha még idejében telifújod vele, aztán újra, s csak aztután próbálkozol.

lehet az a két méter hoszabb is.
légkulccsal nemigen sikerült nekünk,

http://www.tool-system.hu/index.php?hirdetes=no&termek=1381&kat=1022&fo=1001

evvel sima ügy.
bármi.
és minden.

Nincs profilkép
#33183 Mtz 550E
2014-09-09 22:18:26

Hali!
Valószínű hogy szimeringes lesz jobb oldalt a hátsó féltengely mert lecseppen a felnire az olaj! Kinek milyen megoldása van a kerékagy levételéhez hogyan lehet megindítani? Köszönöm!

#33182 mtz1221
2014-09-09 21:05:47

Válasz #33221. hozzászólásra
Max 100bar,de ha szépen dolgozik 80anon akkor elég neki,késöbb megy tönkre a szivatyú stb

#33181 Gabesz2
2014-09-09 20:28:33

Válasz #33215. hozzászólásra

Köszi, hogy megnézted.
Úgy néz ki lesz egy óra.
160 bárra kell állítani? Valamint hova kell rákötni? Megy egy cső a difizár kapcsolóra , oda be lehet kötni?smile confused

#33180 Sanyee
2014-09-09 20:05:45

Válasz #33219. hozzászólásra

Indexrelé pedig azt hiszem külön van.

#33179 Jakabjóska
2014-09-09 19:38:48

Válasz #33218. hozzászólásra

Ez irányjelző elektronika, ennek elvileg nincs köze a helyzetjelzőkhöz. Beszerezni meg szerintem már sehol nem lehet.

#33178 Sanyee
2014-09-09 19:29:39

Sziasztok!

Ma behalt az összes helyzetjelző a trakin, a biztosítékokat meg kivágja.

Van egy ilyen szerkezet /kép/ a trakiba, de nem tudom, hogy mi is ez pontosan és hol lehetne beszerezni.


Ezt kicserélném és meglátjuk, hogy mi lesz.
képbizti.

Nincs profilkép
#33177 Max0313
2014-09-09 18:18:28

Üdv!
Kis segítséget szeretnék kérni. 820.2-es mtz-m van és olyan gondom támadt vele, hogy miután felmelegszik üzemmelegre az olaj a hidraulikában, ha egy bizonyos magasságon túl emelem, utána már nem engedi le szépen a munkagépet (pl az ekét) hanem egy idő után, amikor eléggé előre toltam az ülés melletti hidraulika kart, egyszerűen csak leejti a munkagépet. Próbálkoztam a munkahenger feljavításával, de az sem segített a problémán.... Amúgy hidegebb olajjal tökéletesen működik.
előre is köszönöm az építő jellegű válaszokat.
Sziasztok

Nincs profilkép
#33176 Taki119
2014-09-09 17:58:33

Válasz #33212. hozzászólásra

nem sajnos mindegyik sebességbe,minnél jobban eröltetem annál erösseben kattog és mélyeben,

#33175 ..MZ/X..
2014-09-09 13:10:20

Válasz #33200. hozzászólásra

Óra nélkül nehézkes lesz a dolog.
Ha ez segít, megnéztem két bontatlant ebben a csavar vége a kontraanyától 13 a másiknak 15mm. De ez csak kb jó, mert a ruszki ami éppen jön úgy szereli. Más a rugó bennük.smile rolleyes

#33174 kevesa
2014-09-09 11:51:20

Előfordulhat hogy elő töltés állítás után többet fogyaszt a gép?

Mert előtte tankoltam tele majd állítottunk rajta és ugyanazt a távot a mutató szerint negyed tankkal tettem meg előtte meg annyit nem mutatott vagy a mutató csal .

Nincs profilkép
#33173 roli555
2014-09-09 01:28:39

Válasz #33187. hozzászólásra
Megvan még persze, még ki se lett szerelve...tanakodok hogy mit kezdjek vele....

#33172 apuci
2014-09-08 22:34:49

Válasz #33208. hozzászólásra

Mikor kattog ??
Nem csak ha 9-el mész?
Mert akkor homlok kerék lehet!

Nincs profilkép
#33171 Richard.
2014-09-08 22:24:49

Ja,még a szórásbol kimaradt egy másik ismerősöm.,10mázsás műkakiszóróval a hátsó felnit szokta szétbaszatni a külső hegesztésnél.azt nem tom,h. Ade hangotsmile devilsmile lolmax akkor,mikor leperdül,azt felni élen megy.

Nincs profilkép
#33170 Richard.
2014-09-08 22:20:44

Üdv! Gabesz! Szerintem ha melegen elfordul,azt nem melegszik az olaj akko eltaláltad! Majd lesz óra,akko megméred. Féltengely átbaszhatám,ha repedt a kerékagy,az a része,amelyik a nagyobb darab! Nyigáláskor meg lhet,h. Pattog az öntvény.kivülről nem mindig látni,h. Milyen,csak belülről a felninélránézve. Amúgy meg lhet,h. Az ékpálya kopott,ezt ott mocorog,mindegy,mennyire van meghúzva a kerékagy.

Nincs profilkép
#33169 a2457
2014-09-08 22:12:13

Válasz #33208. hozzászólásra

differenciálműbe is benéztél ?
(más ötletem nincsen)

Nincs profilkép
#33168 Taki119
2014-09-08 21:58:21

köszi a válaszokat de semmi nincs eltörve mert ma szettem szét de semmit nem láttam rajt hogy mi lehet a hiba oka

#33167 bala
2014-09-08 21:37:42

Válasz #33202. hozzászólásra

kattogást én is szoktam hallani néha (erőteljesebb kattanások) főleg akkor amikor vmi nehéz függesztett dolgot viszek vele, vagy amikor az egy tengelyes pótot megpakolva húzom..... de én se tudom mi lehet ez smile helpsmilie

#33165 rigás
2014-09-08 21:27:38

Válasz #33199. hozzászólásra
Én meg azt hittem az előző gazdája hanyag volt...
Kaptam egy nyugati gépet, megcsináltam ahogy elő van írva. Aztán mi lett belőle, emtézé!smile lol

#33164 papa maci
2014-09-08 21:23:23

Válasz #33202. hozzászólásra

Ott valaminek kampec ! Nyilván szétszedős lesz !

#33163 rigás
2014-09-08 21:21:11

Válasz #33202. hozzászólásra
Csapágy, esetleg a nagy fogaskerékből kitört egy fog.
Csapágyméret problémánál általában "dübög".

Nincs profilkép
#33162 Taki119
2014-09-08 20:57:35

Sziasztok tudja valaki hogy mitöl kattoghat a féltengelyem?

Nincs profilkép
#33161 Taki119
2014-09-08 20:57:30

Sziasztok tudja valaki hogy mitöl kattoghat a féltengelyem?

#33160 Gabesz2
2014-09-08 15:52:25

Szervónál , hogy tudom beállítani a biztonsági szelepet, óra nélkül?
Ellett állítva és most kapott egy új szivattyút.
Most úgy lett beállítva, hogy kb. 900 fordulatszámnál nyit ki, ha el van tekerve valamelyik irányba kormány!smile confused

Nincs profilkép
#33159 a2457
2014-09-07 23:00:54

Válasz #33198. hozzászólásra

:) ilyen is ritkán van,. úgy romoljon el valami hogy jobb legyen :D

kár volt megcsinálni szinte..
nyugatiakon is váltó/hidro olaj egyben van.
mtz korszerűsítés, ki kell verni a szimmeringet aztán jóóóvanaz :D

#33158 rigás
2014-09-07 21:45:28

Válasz #33197. hozzászólásra

És meg sem reccsen a váltó (tapasztalat)! smile thumbup

Néhány éve vettünk egy öreg 50-est, öcsém mondja jó a váltója meg sem reccsen... Nem, hogy trepniíg de még a légtartályok is tele voltak barnás vizes trutyival.Javítás után amikor megkapta a hajtómű olajat rögtön tipikus MTZ váltó lett...smile lol

#33157 papa maci
2014-09-07 21:34:26

Válasz #33196. hozzászólásra

jól le van kenve a vas.......smile smile

#33156 rigás
2014-09-07 21:20:40

Válasz #33192. hozzászólásra

Ez alapesetben így igaz, de azt írja fogy a hidraulika olaj. lehet, hogy trepniíg van a váltó "keverékkel"!smile surrender

#33155 papa maci
2014-09-07 21:17:47

Válasz #33194. hozzászólásra
smile thumbupcoolsmile thumbupcool
ott a pont, félre olvastam (fogy a hidr olaja)

#33154 rigás
2014-09-07 21:14:53

Válasz #33190. hozzászólásra
Ha fogy a hidrrulika olaj akkor rossz a hidro szivattyú szimeringe, és beengedi az olajat a váltóba. Nézd meg nincs e nagyon tele a váltó hidro/hajtómű olaj keverékkel.

Ettől függetlenül csöpöghet onnan hajtómű illetve motorolaj is. Előbbi rosz tömítés illetve kopott O gyűrűk miatt, utóbbit főtengely szimering hibája okozza.

#33153 AtoZz
2014-09-07 21:14:11

Válasz #33191. hozzászólásra

Használatban meg majd kiderül meddig is fogja birni,remélem sokáig smile biggrin

#33152 papa maci
2014-09-07 21:07:56

Válasz #33190. hozzászólásra

Valószínűleg váltó olaj...Nyeles tengely szimering...Vagy közbetét hajtó fogaskerék (hidr szivatyú) tengely gumigyűrű. Ha a motorból nem fogy az olaj.

Nincs profilkép
#33151 Richard.
2014-09-07 21:00:46

Értem! Nekem a kombájnon ez áll,csapágy forog,azzal nyomja össze. Talán beválik!

Nincs profilkép
#33150 Atika1991
2014-09-07 20:49:02

Sziasztok
Olyan problémám lenne hogy a kuplung harang alján lévő ablakon üzem közben csöpög az olaj, a hidraulika olaj viszont fogy a tartályból.
Az a kérdésem hogy hol tud átfolyni az olaj? smile sad

#33149 gjoni
2014-09-07 20:46:02

Válasz #33188. hozzászólásra

Ha be válik szabadalmazni kell smile thumbup

#33148 AtoZz
2014-09-07 20:38:35

Válasz #33186. hozzászólásra

A forgószelep kombájn variátorából származik,ott kb 160-200bart kell eltürnie,és ott müködik,akkor ittis kell neki smile thumbupcool
és igy néz ki felszerelve a helyére smile tonguep

Nincs profilkép
#33147 F.Józsi
2014-09-07 16:56:49

Válasz #31482. hozzászólásra
Helló!
Ha meg van még engem érdekelne,megvenném!
Ha aktuális légyszíves csörgess meg vagy írj egy üzenetet erre a számra:
0670/542 72 70.
Előre is köszönöm!

Nincs profilkép
#33146 Richard.
2014-09-06 21:01:58

Üdv! AtoZz! Nem rossz ötlet az az átalakitás! De,az a szimering,birni fogja a 6-9 báros nyomást? Nem ok nélkül használnak tömszelencét nyomás megtertásra,meg még forog is. Szimeringet legtöbb setben tehermentesitik a nyomás alol.pl.vizszivattyú. ott is lelevegősödik,nem pedig folyik. Tehát,szivó oldal. Hidro szivattyú,mindig a szivóágba van vezetve a szimeringet terhelő olaj. A nagy olajnyomás rászoritja a szimeringet a tengelyre,azt akora surlódást csinál a gumi meg a fém,h. Elkoptaja hamar. Szerintem. Majd ird meg,mi az eredmény.

#33145 VESZTES. :)
2014-09-06 19:04:16

Válasz #33181. hozzászólásra

A 2 linked nem a régifajta üléshez való. A régi fajtáét kézzel ki-be tudod mozgatni csak lassan, és az úgy jó!

Nincs profilkép
#33144 a2457
2014-09-06 17:32:54

Válasz #33183. hozzászólásra

:hát, sajnos.. úgy szokott végződni ha nicnsen pucolva a tömb -saját bőrömön tapasztaltam- hogy az a forgács kiköt valahol...
a szűrőben, de addig hosszú utat tesz meg.
baszkurálhatja a munkahengert is, fennakasztja a kúpos szelepet, rossz esetben elég finom darabokra megy szét és a szűrőn áűt eljut a szivattyúba ami egy egyszerű reccsenés kíséretében szépen meg is reped tőle.

jóbarátom úgy járt mint te, vele nem vacakoltam szerencsére feltétlen bízik abban amit mondok. munkahengert elvitettem vele átnézetni, szétszedték, kimosták, egyúttal karmantyú és egyebek meg lettek csinálva.
szivattyú repült, tömböt visszavitte (habinál kérdés nélkül cserélik) hidraulika olaj repült, szűrő repült, tartály kiszed kipucol csövek átnyomatva kompresszorral.

újtömb kezdésnek szétszed, forgácsot kiszedni, gumigyűrűk élből cserélve, forgácsolási hibák kireszelve (amikor a furatokat csinálják rá van hogy nem tolja a paraszt végig a fúrót, aztán ha benézel a furatba látod van egy szép vékonka perem, mert épphogy a fúró hegye átütötte az anyagot aztán ugye kúpos. kevesebb olaj megy át, meg idővel lemossa azt a peremet aztán megint egy rakás szar lesz tőle minden..)

orbit szivattyú is csere, kormány munkahenger és kocka is elvitetve pucolás+amit lehet tegyenek benne rendbe.
szivattyúnak a nyomóága kicserélve tömlősre.

na, miután ez megvolt egy darabig a felmenőimmel kellett foglalkozni mert csuklottak nem keveset. aztán elmúlt a dolog de a dög még megy, azóta sem volt baja igazából, csakhát ersze a jó hidrsilány tömb a nyakas szelepnél kicsit vérzik. avval nincsen mágus aki tudna is mit kezdeni.

ez az a helyzet amitől rosz lesz az mtz mint gép.
csak kevesen vannak akik a felsoroltakra veszik a fáradtságot :D
lehet azt ius, csak akkor meg nem kell csodálkozni ha szezonban amikor pont rohadtul kéne hogy menjen, muszka azt mondja hogy márpedig nem megy sehova.

#33143 Bán Zsolt
2014-09-06 15:30:45

Válasz #33178. hozzászólásra

valszeg ezt b.ftam el mert nem takarítottam ki az új tömböt és már két nap alatt kétszer pusztult el de a padlógáz + kar rángatása módszerrel újra indult ma kicseréltem a szűrőt is. remélem most már nem szopat

Nincs profilkép
#33142 roli555
2014-09-06 14:29:02

Üdv, mtz 80 kisfülkésnél ülés melletti helyzetszabályzót érdemes megtartani? Nincsenek rajta a fogak csak csavarral tudom rögzíteni és ha meglazul igencsak megnehezíti a dolgom......újat nem találok senkinél és így felmerült a gondolat hogy lehet jobb lenne megszabadulni tőle....

#33141 jaminka
2014-09-06 11:42:05

Válasz #33180. hozzászólásra
Akkor mié?mert amit másodjára linkeltem az elvileg gázrugó!smile biggrin

#33140 VESZTES. :)
2014-09-06 11:34:21

Válasz #33179. hozzászólásra

A gyári teleszkóp az nem gázrugó, az csak egy sima lengéscsillapító mind a két irányba csillapít és nem az ő feladata megemelni megtartani a selyhajod! smile biggrin

#33139 jaminka
2014-09-06 11:13:39

Sziasztok!Régifajta üléssel kapcsolatban lenne kérdésem!1.A torziós tengely az mit állít?2.vettem bele egy teleszkópot ilyet:http://www.mtz-traktor-alkatresz.hu/?mod=webshop_product&cla=webshop_product&fun=product&pid=546&wid=2807&flypage=flypage_default.html de kézzel összetudom nyomni,nézegettem őket a habinál és találtam egy ilyet:http://webaruhaz.habi.hu/termekek/7964/vezetoules_gazteleszkop_24_5x230_UJ_TIP.html ez jó lehet bele?Mert amit rendeltem az üres ülést nem tartja meg!Ilyensmile hammer ülésről beszélek:http://webaruhaz.habi.hu/termekek/2087/vezetoules_szerkezet.html ilyenről!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


2024 tuti befektetései: arany, kávé, kakaó, tojás
2024 tuti befektetései: arany, kávé, kakaó, tojás
A mezőgazdasági termékek piacán nagy kilengések voltak, míg az ipari...
Így alakulhat át az EU agrártámogatási rendszere
Így alakulhat át az EU agrártámogatási rendszere
Valószínűsíthetően ez lesz a "befutó" változat, mert már több alkalommal is...
1000 literes műanyag tartály
1000 literes műanyag tartály

25.000 Ft

Epple burgonyaszedő
Epple burgonyaszedő

850.000 Ft

GOOD YEAR
GOOD YEAR

65 Ft

420/70 R28 Alliance Agristar II 1 pár
420/70 R28 Alliance Agristar II 1 pár

310.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]