Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 406.01 Ft USD 390.17 Ft CHF 432.15 Ft GBP 488.28 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91586 hozzászólás
#33736 Czanik Sanyi
2014-10-24 18:28:21

#1. hozzászólás, etesz63 küldte be 2014-10-24 15:05:41-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
etesz63

Üdv! Mtz 50esre most készülünk új generátort venni és nagy dilemma előtt állunk,hogy melyik lenne jobb rá a 700W-os vagy az 1000W-os! Nem sokat van használva,leggyakrabban bálamozgatás a feladata,azaz nem sok ideg megy de viszonylag sokszor van indítva. Válaszokat előre is köszönöm!

#33735 VTR-es
2014-10-24 17:59:51

Válasz #33775. hozzászólásra
Hát igen hallani hogy működik ,,,de olajcserekor a takarítása egy undormánysmile cursing. Hidraulikának mágnesszelep baja volt?

#33734 ATIS78
2014-10-24 17:53:19

Válasz #33774. hozzászólásra

A cserélhető betétes modernebb...
De én a régi híve vagyok ott lehet látni ,hogy mit választott ki az olajból és hallani ,hogy működik!!!!!

Lalát kértem meg Ő segített végül issmile thumbup

#33733 VTR-es
2014-10-24 17:46:02

Válasz #33772. hozzászólásra

Ha már itt vagy te melyik olajszűrőt tartod jobbnak a régi centrifugál-t, vagy az újakon lévő cserélhető betétest? A múltkor a kombájn variátor hidraulikus probléma megoldódott?

#33732 VTR-es
2014-10-24 17:42:09

Válasz #33772. hozzászólásra
Ezt itt max tőlled lehetne megkérdezni mivel te vagy itt a legkomolyabb mtz szakértő, de mivel te kérdezed így patthelyzet vansmile lolsmile lol Az én könyvembe ilyen H előtti jelölések nincsenek.

#33731 ATIS78
2014-10-24 16:53:13

Mi a különbség a bH1 és az mH1 jelölésű csapágyak között???
Mennyi század Vagy ezred????smile helpsmilie

Nincs profilkép
#33730 Richard.
2014-10-23 22:19:53

Ha a biztositáson unika biztot értő akko nem! Ha olvadó biztositékra gondoló,akko az kötelező,saját érdekedben!smile thumbupkülönben forrófejü lehető,ha nem tod eloltani!!! Szerintem a gép saját bizti táblájára is bekötheted.ha lehet,ne a 16amperosra!smile thumbup

Nincs profilkép
#33729 Richard.
2014-10-23 22:06:04

Azt irta,h. Eszi az olajat rendesen. Azon meg már a fordulat nem segit. Csak,ha leállitja.smile thumbup

Nincs profilkép
#33728 a2457
2014-10-23 21:57:08

Válasz #33761. hozzászólásra

majd kiderül, ha olyan munkát végzel vele amihez kell a fordulat és nem jön olaj akkor nincsen nagy baj, kár vele foglalkozni.
minden mtz eszi az olajat és köpi a kipuff gyűjtőn ha túl alacsony fordulaton van járatva.
majd kiderül ha olyan munka lesz. ha akkoris eszi rendesen akkor olajlehúzó gyűrűknek lőttek.
ne dőlj be a dolognak, olyat sose csinálunk hogy csak gyűrűt cserélünk.
legalábbis én sohasenem tenném.
ha kell, akkor komplett garnitúra.

#33727 Agromókuss
2014-10-23 21:57:00

Kollégák a szivargyújtót biztosításra szoktátok kötni vagy csak simán lekötitek az aksi után biztosítás nélkül?smile smile

Nincs profilkép
#33726 Richard.
2014-10-23 21:53:50

Hát,alapjába véve,ha már kiszedi valaki a dugókat,meg cseréli gyürüvel együtt,akkor menjen a persely is. Nagy munka igy is,ezért jobb egyben az egészet,azt tuti,ha jó az alkatrész. Esetleg szelepülést ujramarni,szelepvezetéket megnézni,h. Mennyire kopott. Megfőzöd,gyürük nem lesznek rugalmasak,nem tömiti a kompressziót,egyszerüen át esik perselyen,laza,nem tömit sérülhet a felülete,zabálja az olajat.. Ha még tovább hevited,pl. Viz nélkül megy ,akkor a hőtöl nix kenés a dugónál,kezd a persely anyagába bediffundálni a gyürü anyaga,azt bekaristolja magát selejtre. Ha leállitod,tuti,h. Max huzatásra indul be. Ez utóbbi bizti nix a tiédnél. Kisebb forralás már hoz elő dolgokat. De azt irod,h. Könnyen indul. Hidegen,melegen? Akkor ha idegen gépről van szó,tehát,nem tudni,h. Pár ezer üórát h. Használták,akkor lhet,h. Csak perslyezték,dugó meg gyürü csere nélkül. Egyébként,mi a biztositék arra,h. Alapjáraton neme a szelepvezetékeknél megy le az olaj? Ezt levett kipufinál meg lehet állapitani,ha látni a szelepszárat.

#33725 colizoli
2014-10-23 21:36:46

Válasz #33763. hozzászólásra
Köszi
Ilyen esetben mi a teendö?
Megfözni nem hiszem, hogy sikerült, mert max a szántásnál megy föl 80 fokra a viz.
De ha véletlen sikerült megfözni, akkor tulképpen mi történik?

Nincs profilkép
#33724 hegyike
2014-10-23 21:33:52




sziasztok
az 50-es 9-ikbe zakatol milehet a hiba nyeles tengely vagy valamelyik csapágy

Nincs profilkép
#33723 Imre
2014-10-23 21:17:47

Válasz #33735. hozzászólásra

Sziasztok! bocs hogy beleugatok de ugy nemlessz jó! állitsd középállásba a gardánkapcsolót kint az oldalán van furat oda be egy 10es csavar és középen marad leveszed a deknit mind a két csavart teljesen behajtod utána pedig 3 fordulatot vissza tekersz mind a kettőn és jó lessz.

Nincs profilkép
#33722 Richard.
2014-10-23 21:09:50

Colizoli! Tévedő! Ha a gyürük föl,le, mozognak agyürühoronyban,akkor eszi az olajat,kartergáz nem növekszik azzal egyenes arányban. H viszont kopott a gyürü,mert a henger elsikálta,lhet,.h. a másik régi hengerek,v.perselynek is monhatjuk,akko meg nagy a gyürühézag,azt lefuj,akkor kartergáz. Tehát,ha eszi az olajat,aztán nem megfőzted,akko valaki összerakta valamikor uj,v. Jó persllyel,meg a régi dugóval,v. Gyürvel. Elmondásod alpján jók a perselyek. Ezek a dolgok együtt szoknak gallyra menni,haccsak nem kapott nagy hő hatást.

#33721 colizoli
2014-10-23 20:39:57

Válasz #33761. hozzászólásra

Meg ha hüvely-dugo probléma lenne, akkor nagy lenne a kartelgáz stb, de ilyet nem igazán tapasztalok.

#33720 colizoli
2014-10-23 20:36:02

Köszönöm a válaszokat.
Hüvely-dugó cserében egyenlöre nem gondolkozom, mert az összel lett a hengerfejtömités cserélve és a szerelök azt mondták, hogy elég jó állapotban van a motor, ahhoz képest, hogy mennyi idös. Az alapjárat állhat, mert az öreg használja mostanában és ö szeret alapjárat vagy alatta szütyögni. Szerintem a gázpedált nem ismeri.
A gyürükkel kéne valamit kezdeni, mert amugy is eszi az olajat rendesen és idegesit.smile glare

Nincs profilkép
#33719 Zsolesz100
2014-10-23 20:27:34

Válasz #33759. hozzászólásra

De 82.1-ben is van orbit kormányos nem?

Nincs profilkép
#33717 Richard.
2014-10-23 12:03:07

gabesznek igaza van! alakitsd át a kipufit,ugy, h. a váltó alá fújjon,azt mindn oké lesz! olajnyomást sűrűn figyeld!smile devil szentem alapon amelyik rövid idő alatt felhordja,akko vmi nem stimmel. lhet,h. gyürü kialakitása,v. db. száma a baj,v. elforgatása.nem bizti ,h. a szerelés,v. kopás hiba.

Nincs profilkép
#33716 Atika1991
2014-10-23 11:55:59

Nekem is előfordul ilyen minden évben kaszáláskor és rendsodráskor amikor lassan és alacsonyabb fordulaton jár a gép de a tárcsa és az eke helyrehozza. smile laugh

#33715 Gabesz2
2014-10-23 11:43:42

Válasz #33753. hozzászólásra

Egy hüvely -dugó csere lesz a vége. Amíg azonban nem nyomja a kipufogó csövön keresztül a szélvédőre , addig lehet halasztani a javítást.

Nincs profilkép
#33714 Richard.
2014-10-23 08:59:33

üdv! Colizoli! valószinű,h. gyűrűknél lesz bibi! erő,meg jó indulás az meg relativ,h. mit nevezünk annak. amúgy,olyant már láttam gyári 820on,+ 80ason is,h. a kipufogó csonk csavart belefurták,v. megrepedt a fej,azt a csavarnál folyt az olaj a szelepdeknitől. gondolom onnan,mert ott nix olajfurat.. tünet olyan,csak a csavarfejnél folyt ki. érdekes eset. vedd le a csonkot,azt meglátod melyik henger köpi,ha gyűrű hiba van. én szoktam markolózáskor alapon járatni a trakit,de 30perc után sem jött olaj,meg kék füst sem. ez is gépfüggő lehet.

#33713 rigás
2014-10-23 08:24:55

Válasz #33753. hozzászólásra
Nem vagyok nagy szakértője a témának, de talán leragadt olajlehúzó gyűrű(k). Akkor szokott ilyesmi történni ha sokat megy a gép alapjáraton, vagy a közeli fordulaton.

#33712 colizoli
2014-10-23 07:35:39

Sziasztok
A kisfülkés 80-s nyomja ki az olajat a kipufogó könyöknél és eszi az olajat. Mi lehet a gondja? Amugy jól megy, könnyen indul , kartelgáz minimális, erö van benne.smile helpsmilie

#33711 GABY 33
2014-10-22 23:00:19

Válasz #33751. hozzászólásra

82,1 az 1996 vagy 1998 tól csinálták a régi 82 egy uj verziója ha jól emékszem abban nem D-240 motor van mint a régiben D-243 és már oldal váltós,a 820 azok 2000 körül csinálták ha jó az infó és abban már Orbit kormány van mig a 82,1 csak egy szervó szerintem orbitos és fiatal trakeszt kell venni csak jó állapotban legyen és nem szétbarmolva :-)

Nincs profilkép
#33710 Zsolesz100
2014-10-22 22:45:55

Üdv!
Olyan kérdésem lenne hogy milyen főbb különbségek vannak a 82.1-es és a 820-as közt. Illetve ki melyiket ajánlja?
Köszi

#33709 GABY 33
2014-10-22 22:37:48

Sziasztok lenne egy kérdésem!
Szürke mtz-82es 94 évjáratu gépnél,a kormánymü balra elfordul többet mint jobbra mi az akadálya,vagy ne foglalkozzak vele?
bal oldalt 27cm orsó van jobb oldalt 32cm
Köszönöm

#33708 papa maci
2014-10-22 21:57:43

Váltó felújítás után 7 hónappal.....sír a 6-dik azaz a terep 3..............Még nem néztem bele. De félek a cserélt alkatrészeknél adta meg magát valami.

#33707 Szeni
2014-10-22 21:48:49

Válasz #33747. hozzászólásra

illett volna megtakarítani, mielőtt kihúzod smile hammersmile hammersmile hammer

#33706 AtoZz
2014-10-22 21:27:25

Elfáradt az 52es,megunta a szárzuzást smile ohmy

#33705 Tomi81
2014-10-20 22:53:04

Válasz #33734. hozzászólásra

Amelyik karral a hárompontot vezérled (a jobb szélső, azt hiszem), azt teljesen feltolod akadásig.
Ott is kell a karnak maradni. Akkor van úszóban.
De így szántani, mit tudom én. Én mindig játszok vele menet közben.

Nincs profilkép
#33704 Richard.
2014-10-20 22:14:32

Kössz a segitséget! Hát,mikor a vonószárakat megemelgettem,nem vettem észre,h. A munkahenger mozdulna. Lhet,h. Nagyobb eröhatással mozdul a felfogatás. Hidraulika lhet,h. Megmozdithatja. Ezt még megnézem. Prütyi! Nekem csak hátul van súly. Vizszintesre rakott felnin,acél csavar nemjó? Kiméred körbe a távot,azt izomból lehuzod. Szerintem ekkora fordulatnál nem ütne,meg meg sem mozdulna.de ha hátra adnak gyári csavart,akkor előre is létezik,haccsak nem ugyyanaz a méret. Ezt meg nem tudom.

#33703 AtoZz
2014-10-20 21:58:21

Válasz #33736. hozzászólásra

nemcsak szorulni,hanem eltörni is szereti a ki/bekapcsolo tengelyt,ha a munkahenger tartó fellazul....smile oops

#33702 gazda001
2014-10-20 21:50:42

Válasz #33742. hozzászólásra

Egyszer a régi 50-esen már állítottam, vagy 5-6 éve és nem emléxem mindenre, lehet hogy villás kulcs is paszol rá, mintha rémlene, de a beleejtés az gázos nagyon, maj figyelek, ez a rákötés nem rossz ötlet, köszönöm

Nincs profilkép
#33701 Zoller
2014-10-20 21:42:38

Válasz #33741. hozzászólásra

Nem támaszt semmit,egyszerű állítani rajta viszont ha fogóval fogod tekerni akkor vigyázz nehogy beleessen kössél egy drótot rá mielőtt tekergeted akkor nagy baj nem lehet.

#33700 gazda001
2014-10-20 21:35:39

Válasz #33740. hozzászólásra

ha leveszem a deknit jön vele, remélem az nem támaszt semmitsmile confused

Nincs profilkép
#33699 Zoller
2014-10-20 21:34:01

Válasz #33739. hozzászólásra

Szerintem a váltó levegőzője lehet,de ezt csak tippelem még nem néztem meg tüzetesebben,mi lehet az.

#33698 gazda001
2014-10-20 21:30:57

Válasz #33737. hozzászólásra

Apropó, mi az a nagy csavar ami az állítócsavarok feletti kis dekniből kiáll, az mire való??smile helpsmiliesmile helpsmiliesmile confusedsmile confusedsmile blush

#33697 gazda001
2014-10-20 21:29:47

Válasz #33737. hozzászólásra

Köszönöm, ma este megkezdtem (volna) a kuki szártépést, de befullad 3. fokozatban is ill, bekapcsoláskor nehezen pörög fel, bár kuki szár is van rendesen közel 10 t/ha után, úgy 50-100 méter után szép lassan megáll a kardán, ha visszatolatok felpörög, pedig egyenletesen megyek és egyenletesen pörgetem a motort is. Más baja nincs szerintemsmile confused

Nincs profilkép
#33696 Zoller
2014-10-20 21:22:22

Válasz #33735. hozzászólásra

Kikapcsolt helyzetben amelyik lazább,kézzel tekerhető azon állítsál a másikon nem fogsz tudni mivel az feszül ilyenkor,tehát nem tudod összekeverni.

Nincs profilkép
#33695 Richard.
2014-10-20 21:10:46

Öninditósan nem próbáltam,mert az tünt föl,h. A kar,olyan,mintha oda lenne hegesztve a fedélhez.teljesen merev.azt föladtam. Dizel villamos hajtást ruszki testvérünk előszeretettel alkalmazta M62 116 tonnás mozdonyán. Pár évet dolgoztam mozdonyműhelyben, direkt hajtással inditota a fődinamó. 12hengeres kétütemű v. motor,dupla turbó,roots fuvó állandó hajtással nyomta neki a levegőt. Rettentő mocskos egy gép volt. 1 henger,kb.13literes volt. 6Villanymotor hajtja a 6kerékpárt az alján. Difi természetesen nix .1villanymoco 4tonna,kbebböl jó 2tonna réz. Szerintem ezért aréz mennyiségért nem csinálnak villanyosat. Túl sok lenne szerintem az előállitás. De,lhet,h. Tévdek. Magyar masina is van még d,+villany.

#33694 gazda001
2014-10-20 21:07:09

Válasz #33733. hozzászólásra

Akkor az alsón hajtsak be ezek szerint??

Nincs profilkép
#33693 hegyike
2014-10-20 20:46:40

Válasz #33731. hozzászólásra


akkor kérlek magyarázd el az úszo helyzetet mert nem tudom kezdö vagyok köszi

#33692 Jakabjóska
2014-10-20 20:45:31

Válasz #33730. hozzászólásra

Kikapcsolt helyzetben a kikapcsoló fékszalag feszes, az van fönt. A bekapcsoló szalag laza, azon tudsz behajtani.

#33690 Gabesz2
2014-10-20 20:30:59

Válasz #33728. hozzászólásra

Hidroaku az úszóhoz nem kell.

#33689 gazda001
2014-10-20 20:21:54

Ha csúszik a kardán hajtás, akkor leveszem a kis deknit a munkahenger végénél és kikapcsolt helyzetben a felül lévő csavaron csvarok jobbra egyet, akkor szorítok a fékszalagokon. Jól emlékszem??? Vagy másként van? Erősítsetek, vagy cáfoljatok meg!smile confusedsmile helpsmilie

#33688 prütyi
2014-10-20 20:12:22

Szevasztok!Valamelyikőtöknek nincs az mtz-jén elsőkeréksúly?Az lenne a kérdésem hogy eredetileg milyen csavarral fogatták fel mert sima csavarokkal nem lehet rendesen központosítani.smile unsure Ha valaki tudja akkor kérem ossza meg velem tudását, mert addig nem akarom feltenni míg nem központos.Választ előre is köszönöm!Ilyen keréksúlyra gondolok!

Nincs profilkép
#33687 hegyike
2014-10-20 18:58:58



SZiasztok. uj vagyok ezen az oldalon, lenne egy kérdésem ,hogy tudok szántani uúszoba mert nincs rajta a hidroakkumláto ,és hol lehet kapni, mtz50-röl van szó köszönöm a válaszokat.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
A Nuseed vetőmagok megérdemlik az esélyt
A Nuseed vetőmagok megérdemlik az esélyt
Extra hozzáadott értéket hordoznak.
Spórolni a gyomirtóval, tervezni a munkát? Ebben is segít az AI!
Spórolni a gyomirtóval, tervezni a munkát? Ebben is segít az AI!
Az adatalapú döntéshozatal forradalmasítja a mezőgazdaságot.
Einböck Vibrostar 600 kombinátor
Einböck Vibrostar 600 kombinátor

3.200.000 Ft

Kongskilde 3+1 eke
Kongskilde 3+1 eke

2.050.000 Ft

JF 265 frontkasza / frontkasza
JF 265 frontkasza / frontkasza

210.000 Ft

Schicht trágyaszóró 3,5 t
Schicht trágyaszóró 3,5 t

430.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]