Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 405.84 Ft USD 393.39 Ft CHF 431.97 Ft GBP 488.04 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91752 hozzászólás
#33702 gazda001
2014-10-20 21:50:42

Válasz #33742. hozzászólásra

Egyszer a régi 50-esen már állítottam, vagy 5-6 éve és nem emléxem mindenre, lehet hogy villás kulcs is paszol rá, mintha rémlene, de a beleejtés az gázos nagyon, maj figyelek, ez a rákötés nem rossz ötlet, köszönöm

Nincs profilkép
#33701 Zoller
2014-10-20 21:42:38

Válasz #33741. hozzászólásra

Nem támaszt semmit,egyszerű állítani rajta viszont ha fogóval fogod tekerni akkor vigyázz nehogy beleessen kössél egy drótot rá mielőtt tekergeted akkor nagy baj nem lehet.

#33700 gazda001
2014-10-20 21:35:39

Válasz #33740. hozzászólásra

ha leveszem a deknit jön vele, remélem az nem támaszt semmitsmile confused

Nincs profilkép
#33699 Zoller
2014-10-20 21:34:01

Válasz #33739. hozzászólásra

Szerintem a váltó levegőzője lehet,de ezt csak tippelem még nem néztem meg tüzetesebben,mi lehet az.

#33698 gazda001
2014-10-20 21:30:57

Válasz #33737. hozzászólásra

Apropó, mi az a nagy csavar ami az állítócsavarok feletti kis dekniből kiáll, az mire való??smile helpsmiliesmile helpsmiliesmile confusedsmile confusedsmile blush

#33697 gazda001
2014-10-20 21:29:47

Válasz #33737. hozzászólásra

Köszönöm, ma este megkezdtem (volna) a kuki szártépést, de befullad 3. fokozatban is ill, bekapcsoláskor nehezen pörög fel, bár kuki szár is van rendesen közel 10 t/ha után, úgy 50-100 méter után szép lassan megáll a kardán, ha visszatolatok felpörög, pedig egyenletesen megyek és egyenletesen pörgetem a motort is. Más baja nincs szerintemsmile confused

Nincs profilkép
#33696 Zoller
2014-10-20 21:22:22

Válasz #33735. hozzászólásra

Kikapcsolt helyzetben amelyik lazább,kézzel tekerhető azon állítsál a másikon nem fogsz tudni mivel az feszül ilyenkor,tehát nem tudod összekeverni.

Nincs profilkép
#33695 Richard.
2014-10-20 21:10:46

Öninditósan nem próbáltam,mert az tünt föl,h. A kar,olyan,mintha oda lenne hegesztve a fedélhez.teljesen merev.azt föladtam. Dizel villamos hajtást ruszki testvérünk előszeretettel alkalmazta M62 116 tonnás mozdonyán. Pár évet dolgoztam mozdonyműhelyben, direkt hajtással inditota a fődinamó. 12hengeres kétütemű v. motor,dupla turbó,roots fuvó állandó hajtással nyomta neki a levegőt. Rettentő mocskos egy gép volt. 1 henger,kb.13literes volt. 6Villanymotor hajtja a 6kerékpárt az alján. Difi természetesen nix .1villanymoco 4tonna,kbebböl jó 2tonna réz. Szerintem ezért aréz mennyiségért nem csinálnak villanyosat. Túl sok lenne szerintem az előállitás. De,lhet,h. Tévdek. Magyar masina is van még d,+villany.

#33694 gazda001
2014-10-20 21:07:09

Válasz #33733. hozzászólásra

Akkor az alsón hajtsak be ezek szerint??

Nincs profilkép
#33693 hegyike
2014-10-20 20:46:40

Válasz #33731. hozzászólásra


akkor kérlek magyarázd el az úszo helyzetet mert nem tudom kezdö vagyok köszi

#33692 Jakabjóska
2014-10-20 20:45:31

Válasz #33730. hozzászólásra

Kikapcsolt helyzetben a kikapcsoló fékszalag feszes, az van fönt. A bekapcsoló szalag laza, azon tudsz behajtani.

#33690 Gabesz2
2014-10-20 20:30:59

Válasz #33728. hozzászólásra

Hidroaku az úszóhoz nem kell.

#33689 gazda001
2014-10-20 20:21:54

Ha csúszik a kardán hajtás, akkor leveszem a kis deknit a munkahenger végénél és kikapcsolt helyzetben a felül lévő csavaron csvarok jobbra egyet, akkor szorítok a fékszalagokon. Jól emlékszem??? Vagy másként van? Erősítsetek, vagy cáfoljatok meg!smile confusedsmile helpsmilie

#33688 prütyi
2014-10-20 20:12:22

Szevasztok!Valamelyikőtöknek nincs az mtz-jén elsőkeréksúly?Az lenne a kérdésem hogy eredetileg milyen csavarral fogatták fel mert sima csavarokkal nem lehet rendesen központosítani.smile unsure Ha valaki tudja akkor kérem ossza meg velem tudását, mert addig nem akarom feltenni míg nem központos.Választ előre is köszönöm!Ilyen keréksúlyra gondolok!

Nincs profilkép
#33687 hegyike
2014-10-20 18:58:58



SZiasztok. uj vagyok ezen az oldalon, lenne egy kérdésem ,hogy tudok szántani uúszoba mert nincs rajta a hidroakkumláto ,és hol lehet kapni, mtz50-röl van szó köszönöm a válaszokat.

Nincs profilkép
#33686 a2457
2014-10-20 18:19:06

Válasz #33724. hozzászólásra

ha csak 1 lovat elrabol valami az is fájós 2 deci óránként kb.
persze világot nem lehet vele menteni, de mondjuk ne egy embert nézzél, hanem mondjuk százezer traktort. egy 24 órás műveletben. ott már jobban körvonalazódik a helyzet.
felsorolni is heéz volna mennyi mindenen lehetne változtatni hogy fogysztásban jobb legyen egy masina.
egyenlőre azt csodálom hogy diesel-elektromos hajtásláncot még nem vetették be. mai technikával a generátor 95% körül tudna teljesíteni, szabályzó elektronika is 80% volna biztosan, a motor meg szintén 95% körül.
30% alatti veszteség a hajtásláncban év valódi fokozatmentes váltó, mindkét irányba. tetszene.

#33685 ..MZ/X..
2014-10-20 17:26:52

Urak!
Gondolkozott már valaki rajta, hogy a gyári elemes hidraulika szűrőt valami értelmesebbre kicserélje? Papír betétesen rágódok, de a gyárihoz le kell cserélni a tartály tetejét is. Azt meg nem kapni sehol.
Viszont egy tartályba szerelhető visszafolyó szűrő simán beszerelhető lenne egy kis lakatos munkával. LINK Ilyeneket találtam, nem is vészes az ára és szerintem megoldható lenne. A tisztítás egyszerűbb és a szűrés is fényévekkel jobb.smile rolleyes

#33684 Tomi81
2014-10-20 08:31:35

Válasz #33724. hozzászólásra

Próbáld meg úgy kikapcsolni, hogy álló motornál, de miközben forgatod a kulccsal rápöccintel az önindítóra.

Nincs profilkép
#33683 Richard.
2014-10-20 07:12:15

üdv! én nem tom kikapcsolni a TLTt. az ülés alattira gondolok.lehetetlen a kart elforditani. talán vmi reteszelő golyó,v. stift szorulhat a helyén. pótkocsizáskor meg billentés miatt mindig megy a szivattyú! azt nem érdemes kikapcsolnom. 1,5 km. a száritó. addig meg felesleges kikapcsolni. az igaz,ez a sok "segédüzemi" ketyere amit a keréken kivül hajt,tuti h. elvihet vagy 10 lóeröt is,v,néha többet.ha kompresszort,meg mindnt egybeveszünk. elsőhajtás,plusz olaj meg csapágy forgatás,összejön a veszteség. éjjeli melónál reflektorok,azok meg megint nem gázolajat termelnek.

Nincs profilkép
#33682 a2457
2014-10-19 22:37:29

Válasz #33722. hozzászólásra

elvileg egy lengő biztosíték foglalat valami 5 amper körüli biztivel, és csinálhat neki kábelt közvetlen az akksi + ról is.
testet meg nyilván nem az akksiról kéne, hogy a testkapcsoló leoldja ezt is.

#33681 Pakesz
2014-10-19 21:49:25

Válasz #33710. hozzászólásra
3 hónapja kaptam ezt a 80-ast.
Vetőgép miatt van benne a szivargyújtó.
Majd megnézem neked pontosan mi hol van, ha tudok készítek képet.

#33680 Gabesz2
2014-10-19 19:54:07

Válasz #33718. hozzászólásra

Még nem álltam neki, majd hüvelyezni fogom.

#33679 papa maci
2014-10-19 19:39:52

Válasz #33716. hozzászólásra

Nyilván ezen is van rásegítő rugó...........azon már hangoltam így érezhetőbb a kapcsolás.

#33678 Koszi.
2014-10-19 19:33:47

Válasz #33716. hozzászólásra

Én is lassan bicegtetve egyik kézzel tartva másikkal "lökdösve" óvatosan kapcsolom be a finomabb gépeknél. De elvileg a gépnek bírnia kéne, pl a zetorunknál nincs kecmec, hidraulikus bekapcsolású ott nem lehet játszani smile lol

#33677 medikus
2014-10-19 19:28:59

Válasz #33714. hozzászólásra
Meg van már az 50-es baja?

Nincs profilkép
#33676 a2457
2014-10-19 19:23:18

Válasz #33716. hozzászólásra

egyetértek, buzi egy megoldás, és valóban úgy műxik ahogyan írod.
nem tesz jót semminek.
úgy szoktam amikor nagyritkán ezen van a körfűrész, hogy leállított motornál kapcsolom be, majd indítózok :(...
sem tökéletes, de még mindíg jobb.

igazán lehetne egy pedálos kardán kuplung mint a vtz ken meg a t-30 asokon... lehetne szépen indítani eszközöket :(

Nincs profilkép
#33675 benducino74
2014-10-19 19:17:23

Válasz #33714. hozzászólásra

Próbáltam lassan engedni, de akármilyen lassan engedem, félútig nem megy a kihajtás, majd ha félig visszaengedtem akkor hirtelen egyszer csak bekapcsol... És nagyon erősen kell fognom..... de így is csattanva kapcsol hirtelen..
Lehet valami gond a gép kihajtásával, kapcsolással? beállítási gond? vagy egyéb?

Az 50-es nél nincs ilyen gondom, ott javítottam is a kihajtást, szalagokat cseréltem, beállítottam...stb...

#33674 Agromókuss
2014-10-19 19:14:00

Válasz #33713. hozzászólásra

Ez így normális semmi baja nem lesz smile thumbupcool na persze rátarthatsz ha gondolod mint ahogy az előttem szóló írta smile biggrin

#33673 Gabesz2
2014-10-19 18:47:56

Válasz #33713. hozzászólásra
Erősen kell fogni a kart és lassan hátra engedni...

Nincs profilkép
#33672 benducino74
2014-10-19 17:11:44

Mtz50 esem volt/van azt használtam javarészt. Vásároltam egy mtz 820.1 es gépet, amivel ezidáig semmi gondom, csupán kicsit furcsa az 50-es hez képest a tlt-je számomra, de lehet hogy csak számomra az, mert ez igy normális ezeknél!?
Míg a régi 50-esnél fékkarral kapcsoltam ki-be , illetve semleges állapotba a már bekapcsolt tlt-t, és bekapcsoláskor a fékkart mozditva szépen lassan elindult a hajtás.
A 820-nál a kart kapcsolva, hirtelen átcsapódik a kar és hirtelen elindul a kihajtás. Nekem drasztikus, hirtelennek tűnő a kapcsolás. és a ráakasztott eszköz nyekken egyet, amikor megkapja a hirtelen hajtást.
Ez igy normális ezeknél,vagy valami nincs rendben nálam.? Számomra furcsa ez a hirtelen drasztikus kapcsolás. ( a kar átcsattan erőteljesen kacsoláskor) Úgy érzem a ráakasztott gépnek hosszabb távon nem tesz jót. (nincs felpörgés mint az 50-esnél, hanem hirtelen váltással hirtelen kapcsolás van.
Köszönöm.

#33671 Jakabjóska
2014-10-19 16:02:06

Válasz #33707. hozzászólásra

Tessék, gyári fotó:
[kep1]
[kep2]

#33670 Jakabjóska
2014-10-19 16:02:05

Válasz #33707. hozzászólásra

Tessék, gyári fotó:

#33669 Agromókuss
2014-10-19 16:01:48

Válasz #33704. hozzászólásra

Hova kötötted be? Esetleg minek a biztosítékjára? És azt a kettes konzolt felcsavaroztad vagy hogy áll az meg?smile smile

#33668 Agromókuss
2014-10-19 15:59:36

Válasz #33706. hozzászólásra

Én is kikapcsolom mind a kettőt ha pótkocsizok smile biggrin

Nincs profilkép
#33667 a2457
2014-10-19 13:45:36

Válasz #33706. hozzászólásra

mán arra mondom hogy nem a fölös kopás megelőzésére volt az kitalálva hanem arra hogy ne jelentsen fölös terhet a motornak.

egyébbiránt egyetértek, így is kell. ki kell őket kapcsolni, mérhető a különbség.

Nincs profilkép
#33666 Miklós1979
2014-10-19 11:13:57

Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem... Felújítanám az öreg bukó csövesemet és nem tudom, hogy milyen színeket használtak eredetileg, illetve azt nem tudom, hogy milyen kombinációkban voltak...pl a feni egy színű volt, vagy a perem pl sárga..segítségeteket előre is köszönöm.

#33665 PBandi
2014-10-19 10:14:02

Válasz #33705. hozzászólásra

A tlt kikapcsolŕs nem hülyeség ,sőt ha pótkocsit húzok én még a hidraulikaszivattyút is le kapcsolom feleslegesen hajt amikor semmi szükség rá.

Nincs profilkép
#33664 a2457
2014-10-19 00:38:07

Válasz #33703. hozzászólásra

ha számítana tényleg, és valóban alacsony fogyasztásra törekednének, akkor eleve 2 ütemű diesel lenne a trakikban.
170 g/kw/h ra le lehet nyomni vele a fajlagos fogyasztást, cserében nehéz gyártani :D

de megsúgom, kb a kakaó harmada odavész a váltóban meg a difiben, meg a többiben. a kakaó többi része odavész a hűtőventillátorban, meg egyebekben. aztán eleve a kakaó jórésze odavész hő formájában.

volumetrikus hatásfokot a turbó simán 100% fölé tolja, abban hiba nincsen, tehát a downsizing mehet. akinek nemtetszik a turbóluk, annak a kétütemű diesel tetszene mivel azokon muszály mennie a feltöltésnek különben nem műxik. kisfordulaton főtengelyről hajtott, amint a kipuffogógáz is tudja vinni centrifugál kuplung leoldja a főtengelyről és csak a kipuff.gáz hajtja.
ez mind klaffa, csak túl drága volna gyártani.

termál hatásfokot növelni bűn nehéz volna és rettenetesen drága is lenne, bár teszem hozzá több mint a kakaó fele hő formájában el is vész még mielőtt a váltóhoz érne.
lehet rajta gyógyítani de túlsokba kerülne..

marad a hajtáslánc még amin lehet javítani, jobb csapágyakkal, egyszerűsített sebességszámmal. meg ha feleslegesen nem hajtatunk semmit. mtz-nél is voltak/vannak ilyen próbálkozások, ezvégett lehet a tlt fele a kihajtást kikapcsolni. a tsz paraszt tévedése hogy csak a kopás megelőzése végett (most nem a tlt bekapcsolásról beszélünk, hanem arról a karról ami eleve magát a hajtást szünteti meg a tlt bolygóműve felé) pótkocsizás, szántás, egyebek közben amikor nem kell értelmetlen még azokat a fogaskerekeket is kergetni az olajban.
kb. sokat nem ér, de megpróbálták.
drága lenne kisebb veszteségű hajtóműveket kitalálni.
ezvégett erőlködnek hidrohajtáson meg egyebeken.
a sok powershift fokozat pl. itt pont visszaüt fogyasztásban, elvileg ha fogyasztás és nyomaték szempontjából jó fordulaton tudod tartani a gépet akkor kb. pont elvész amit nyernél vele.
hidrohajtásnál ha minden stimmel ugyan van egy folyamatos de viszonylag nagy veszteség, cserében széles határok közt tudsz játszani a fordulattal. alapvetően ez az amire nincsen szükség a mezőgazdaságban.

nagyobb masinákon volna csak hely diesel-elektromos hajtáslánc felépítésére, a mai technológiával egy roppant nagy hatásfokú hajtásláncot lehetne felépíteni, de cserében fizikailag nagy volna az apparátus ahogy van.

úgyhogy jól látod, ugyan a motorok környezetkímélőbbek és jobb hatásfokúak mintsenem voltak, de cserében sokkal szűkebb az optimális tartomány amiben szeretnek dolgozni. ezt orvoslandó egy bonyolultabb hajtásláncot igényelnek, aminek a vesztesége nagyobb.
végeredményben a gép ugyanannyit fogyaszt a munkára nagyjából, de jobb az emissziós mutatója.
viszont költségesebb gyártani.
végeredményben aki megveszi az fizet többet, valamivel meg kevesebb a káros gáz kibocsájtás.

a világon minden gép kompromisszumok sora, és semmi több.
ha egy nyugati gép motorját belevágod az mtz be, akkor sokkal jobb a fogyasztás. mert nem tekeri a klímát, a 40 sebességet, kisebb hidraulika szivattyút teker, kisebb generátort teker mert nem bőg 50 kompjúter a masinában, és így tovább.
úgy megéreznéd hogy sokat fejlődött a dolog.


#33663 Pakesz
2014-10-18 23:53:27

Válasz #33702. hozzászólásra

Szia!

Nekem így van elhelyezve a szivargyújtó 2 csatlakozó

Nincs profilkép
#33662 Richard.
2014-10-18 22:30:17

Hát,vhogy igy is lhet számolni,de ez már fejlesztőmérnöki meglátás. smile thumbupakiröl irtam,elmondása szerint nem birja,,ha nem tolhatja a mtznek! Aztán megjelelt a csilli villi t150nnel. Meg,h. Bődületesen eszik. Amúgy rendes szavahihető csóka,percre pontosan érkezik,ha valami elintéznivaló van! Értem én,h. Motortipusonként változik,h.melyik,mekkora fordulaton adja le a legtöbb nyomatékot, meg mikor mennyit eszik.ami sok embert megtéveszt,mert tényleg az a köztudat,h. Pörög,akkor ereje is van. Na most,ki pörget pl egy autót 5500as fordulaton? ,csak jelentős fogyasztáscsökkenést szerintem nem lhet elérni környezetbarát motorokkal sem. Azonos feltételek közt földet művelni,azonos idő alatt azonos lóerejü géppel,régi,tip,meg új tip. Összehasonlitva szerintem 10%fogyasztáskülönbségnél több nem lenne. Lhet,h.tévedek,de ha valaki próbálta már lenne szives példát hozni az esetről? Amúgy lehet,h.rosszul gondolom.

#33661 Agromókuss
2014-10-18 22:26:06

szivargyújtó ajzatot kötött be valaki mtz-be? esetleg tudnátok segíteni tippekkel vagy talán képpel hogy hova raktátok? smile biggrin

Nincs profilkép
#33660 a2457
2014-10-18 21:51:26

Válasz #33685. hozzászólásra

namost ez a fogyasztás kérdés nem így működik.
a motornak van egy fajlagos fogyasztása.
ezt g/kw/h ban mérik, vagy g/Le/h ban.
egy Kw (vagy lóerő mértékegységtől független) leadásához ha egy órán át kell leadnia hány gramm üzemanyagot fogyaszt.
ennek van egy görbéje is.
fordulatszám függő.
okosabb emebr ezt megnézni és máris tudja hogy hogyan tud spórolni a fogyasztáson. az a tökéletlen tévhit hogy üvegen kell járatni csak mert turbós , nos az itt dől meg hogy egy baromság.
aztán emiatt szoktak a t-150 fogyasztására is panaszkodni.

minnél jobban ki van hegyezve egy motor, annál szűkebb az a tartomány ahol a fajlagos fogyasztása meg a leadott teljesítménye optimális.
innentől a hajtáslánc vesztesége ami még játszik.
52 milió sebességfokozatnyi fogaskereket tekerni nehezebb mint 10 fokozatra valóét. ráadásul az emisszióis követelmények (lásd euro 4 meg 5) rontanak a motorok hatásfokán.

nem a szél hordta össze hogy miért t-150 est szoktam vezérgépnek ajánlani. akinek van némi műszaki érzéke az találhat magának belőle nagyon legföljebb 1.5 milióért olyat amihez adnak egy 5 fejes ekét.
aztán amikor a t-150 megfáradt ledolgozik annyit hogy lehessen venni 160 lovas zetorkát, annak meg ugyanúgy jó az 5 fejes eke.
pótkocsizni meg a t-150 tud 40 el, vagy némi ármánykodás árán még többel is.

ez a rábamotoros t-150 is egy baromság ahogyan van.
teljesen üveghangon jobb a fajlagos fogyasztása,
ésszel használva meg az eredeti v6 os egy takarékos motornak számít.

viszonylag jól lehet tippelni a következőkből:
mondjuk ha van egy trakim, amit ki akarok váltani, és annyak a fajlagos fogyasztása mondjuk (csak az egyszerűség kedvéért) 300 gramm/kw/h, akkor szépen mögnézem hogy fogyasztott nekem egy hektáron mondjuk 22 liter gázolajat, ami megfelel (egyszerűség kedvéért) literenként 850 gramnak , akkor lehet matekozni belőle.
18700 grammot fogyasztott hektáronként, fajlagosan 300 gramm/kw/h val ezt kapom ha elosztom őket egymással : 62.3

ha most veszek helyette egy gépet, és aggódom hogy 80 helyett 120 lovas, majd jól lezabálja a gatyámat, de azt látom hogy annak 270 gramm/kw/h a fajlagos fogyasztása, akkor annyit kell csak tennem, hogy a 62.5 et megszorzom a 270 el, kapok 16830 grammot, ami nagyjából 19,8 liternek felel meg.

azt fogom látni hogy még jobban is járhatok vele fogyasztásban, de nyilván hozzá fogom adni hogy több benne a sebesség mondjuk, meg a gépezet is nehezebb, stb.. de elmondhatom hogy kb. max ugyanannyit fog enni, csak hamarabb végzek az egy hektárommal.

nyilván ehhez megnézem a mostani gépemet mekkora fordulaton használom, a hozzátartozó fajlagos fogyasztással.
meg megnézem az újgépet is hogy melyik fordulaton kell nézzem a fajlagos fogyasztást.

aztán sanyi.
na most hogy mtz-nél maradjunk, a 6 hengeres mtz-k fogyasztása spec jónak hat.

http://www.mtzequipment.com/sites/default/files/products/diesel%20engines/Technical%20characteristics%20of%20Diesel%20engines%20of%20MMP.pdf

emitten van e, egy lista az mtz motorokról meg a fajlagos fogyasztásukról.
aztán ordít belőle melyikeknél van "némi többlet fogyasztás" , meg melyik motor takarékosabb. d-260.1 220 g/kw/h , és 155 lóerő, a másik véglet meg d-260.14s2 , ez meg csak 140 ló de 245 g/ kw /h val gyengébb és 10% köré tehető amivel többet fog fogyasztani mint a 150 lovas.

a t-150 esé meg ha jól emlékszem 165 ló, és 230 g/kw/h.
nagy titkok nincsennek, az öreg d-243 mas mtz 226 g/kw/h val megy.
aki tudja használni ugyanazt a munkát ugyanannyi üzemanyagból kihozza vele, a különbség marginális. csupán a gép és a hozzá illő munkaezsköz tömegéből tevődik össze.

úgyhogy csak mítosz az hogy a t-1501 torkos volna.
van olyan 140 lovas mtz motor amivel borítékolhatóan több gázolaj kell ughyanarra a munkára mint a t-150 es nek.
feétve ha a kezelője tudja is használni.

nem a nagyobb gépektől kell félni, hanem a buta emberektől.
de azoktól rettenetesen.
leginkább mert nekik semmit nem kell igazolni semmivel, anélkül is igazuk van.

#33659 Szeni
2014-10-18 21:23:54

Válasz #33697. hozzászólásra

Gyárihibás a gombája. Én is cseréltem egy párat, de aztán meguntam, és nekiálltam, h kis átalakítással megjavítsam a rendszert. A fő baj nem az volt, h. kamu jelet adott, hanem az, h. engedte az olajat. A javított állapothoz a következő út vezet : fogod a bekrepált gombát, befogod a satuba finoman, a testet ráteszed a satu rögzítő csavarjára, az elektródával meg egy pici pöttyöt nyomsz a gomba lyukára. Ezek után tuti h. nem fogja engedni az olajat. Vissza a helyére, a műszerfalból az égőjét pedig be kell tenni a pótizzókészletbe, h. meglegyen, ha kell. Ezek után biztosan jó lesz a rendszer, és nem fog ok nélkül beriasztani. smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

Nincs profilkép
#33658 Richard.
2014-10-18 21:16:20

Üdv! Oli! Visszaolvasol találó ilyen témát! Nézzük forditva a dolgot! Süritési felső holtpontban nyomasd meg egyenként levegővel a hengereket a porlasztóknál vmi odacsavarozható megoldással. 8bárral legalább,azt nézd a hütőt mikor buforog a levegő bele. Elötte fékezd be,meg 9be rakd be. Hátha menni akar. Igy sem lesz hiba,akko nyugtatót vegyél be!

#33656 Agromókuss
2014-10-18 20:52:38

Válasz #33687. hozzászólásra

éppen hogy csak kivillan egy fél másodpercre, de ezt is csak most vettem észre hogy éjszak kombinátoroztam és a sötétbe látni hogy ki akar villani de nem teszi csak halványan! akkor most mi a helyzet?smile biggrin

Nincs profilkép
#33654 oli003
2014-10-18 20:12:25

Tiszteletem mindenkinek.
Szeretnék segítséget kérni tőletek,50-es motor nyomja ki a vizet 70-80 foknál a hűtőből,hengerfejpakolást kicseréltem,de ugyan az rendesen beledolgozik a hűtőbe valamelyik henger befogom a hűtő tetejét és kajak nyomás lessz benne. Azt szeretném megkérdezni,tőletek hogy szerintetek hűvely repedés vagy hengerfej repedés lehet bár én még nem talákoztam mtz hengerfejrepedéssel,sőt még nem is hallotam ilyet,hogy hengerfej megreped rajta.
Zoli

#33653 rigás
2014-10-18 19:52:50

Válasz #33693. hozzászólásra
Mondjuk gyenge a szivattyú. Vagy jó az olajnyomás, viszont rossz az érzékelő (gomba).

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Fel kell készülnünk a száraz gazdálkodásra, mindent nem lehet majd öntözni
Fel kell készülnünk a száraz gazdálkodásra, mindent nem lehet majd öntözni
Mezőgazdasági vízgazdálkodásról, digitális átállásról, agrártámogatásokról Dr....
2025 januárjában csökkent a FAO élelmiszerár-indexe
2025 januárjában csökkent a FAO élelmiszerár-indexe
Az esés hátterében a növényi olajok és a cukor nemzetközi jegyzéseinek jelentős...
Vetőmag kukorica
Vetőmag kukorica

50 Ft

Sennebogen 818E átrakógép / 2015 / 8.244 üzemóra / Lízing 20%-tól
Sennebogen 818E átrakógép / 2015 / 8.244...

49.900 EUR

Ponyva cső / víz vagy levegő szállításához
Ponyva cső / víz vagy levegő...

190.000 Ft

Körbálás szalma eladó
Körbálás szalma eladó

20 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]