Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 412.2 Ft USD 400.32 Ft CHF 438.4 Ft GBP 488.28 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91316 hozzászólás
#32616 gjoni
2014-07-31 20:01:33

Válasz #32653. hozzászólásra

Bocs nem ráindítás gátló csak sebességben nem tudod beindítani a gépet !

#32615 gjoni
2014-07-31 20:00:13

Válasz #32653. hozzászólásra

Persze ,hogy használhatod a légtartályon kell lennie ,az olajnyomásé a centrifugál szűrő aljába van becsavarva .Az is lehet .hogy egy biztosíték ment el ellenőrizd le az összeset jók e smile thumbup Vagy pedig a ráindítás gátlód van lekötve ,mint az enyém a váltó ház tetején egy érzékelő az is elektromos !

Nincs profilkép
#32614 benducino74
2014-07-31 19:38:05

Válasz #32652. hozzászólásra

Merre találom a jeladót helyileg?
Ettől a jelzéstől még használhatom a gépet, nyugodtan?

#32613 gjoni
2014-07-31 19:34:05

Válasz #32651. hozzászólásra

Levegő jeladó is lehet ,mert ugye a tiedben már elektromos !smile cowboy

Nincs profilkép
#32612 benducino74
2014-07-31 19:22:45

50-es kisfülkés után 820.1 -esbe ültem. Pár óra után elkezdett világítani a műszerfalon a bal első visszajelző lámpa, egy sárga háromszög, függőleges hullámos vonalakkal. Visszaolvasva itt a fórumon levegő probléma, szűrő takarítás, mosás, tisztítást olvastam, de ez nem áll fenn nálam. Mi lehet a gond? Egyébként a gép megfelelően működik, könnyen indul, nem melegszik, mindent rendben találok, de érdekel és bosszant a sárga lámpa jelzése.
Köszönöm ha valaki elmondaná.... egyenlőre gépkönyvem nincs...

#32611 GABY 33
2014-07-31 19:00:01

Sziasztok
Egy C-110 munkahenger megér 42eft uj?
Mtzbe kell a régi már megadta magát,ha tudtok olcsóbbat akkor irj vagy inkelj uj legyen KÖSZÖNÖM

#32610 mtz1221
2014-07-31 18:20:45

Válasz #32648. hozzászólásra
Majd egyszer rálesünk,Az AC elektromos?

#32609 röfik
2014-07-31 17:37:14

Válasz #32646. hozzászólásra

Közdarabba van csapágy és az adagolo tengelyére van rátéve a 3 csavaros felfogato agy.Nyomocsövek sztem valamilyen teherkocsié ujjak itt hajtottuk be a helyszinen.Meg áramot kapott a mágneskapcsolo a indito kulcsrol.6 hengeresre is megoldhato.A pronar jazdás nem tom meddig birja majd.smile scaredsmile scaredsmile scared

#32608 röfik
2014-07-31 17:18:34

Válasz #32639. hozzászólásra

892.820 turbos kis turboval szerelve semmi fütyülés,csak a többlet teljesitmény.Meg melegedés de panaszkodik mindenki rá.

#32607 mtz1221
2014-07-31 17:16:24

Válasz #32636. hozzászólásra
Ha lesz időd erról csinálhatnál még pár képetsmile flowersA közdarabba lett téve csapágy is?vagy az adagoló már csapágyas elöl?A nagynyomásu csöveket ugy kellett csináltatnismile confused

#32606 gjoni
2014-07-31 17:15:32

Válasz #32642. hozzászólásra

Nekem UTN van rajta zsír új és 1000-s fordulatig rendetlenkedik kicsit ,de az alapjárat meg fasza smile thumbupcoolMunkagéppel meg bomba megy ,mint a gőzös.

#32605 röfik
2014-07-31 17:15:17

Válasz #32643. hozzászólásra

Meg olyan mint az auto kulcsal indul és azzal áll le.smile thumbupsmile thumbup

#32604 gjoni
2014-07-31 17:13:42

Válasz #32642. hozzászólásra

Gondolom ,hogy pöpecsmile thumbup

#32603 röfik
2014-07-31 17:11:23

Válasz #32639. hozzászólásra

Nincs..3-as hangja van mint a többinek de mégis másabb.Meg ezek a motorok már amugy sem mtz-ésen szolnak.Meg ez nagy lefuvo szelepes turbos fütyül állandoan,föleg alapjáraton.Ujj korába nagyon bika volt a masina.Most hasonlit hozzá megint.Remélem az adagolo nem szopat többet.smile whistlingsmile whistling

#32602 mtz1221
2014-07-31 17:10:57

Válasz #32633. hozzászólásra
igen ha levettem a gázt bugut zörgött(motorféknél)amugy ha minden lenne cserélve tengely alátét kupkerék akkor lehet kitartana,De mihelyt van valamelyiken egy kis löty minden motorféknél mozdul és kikezdi.Volt olyan is hogy a sasszeg helyett törött villa ágát vertem bele az tovább birta,De most a persely már birja vagy 7-8éve.

#32601 röfik
2014-07-31 17:03:16

Válasz #32638. hozzászólásra

Nem hiszem könnyen jött le meg fel jol illeszkedik nem feszül.Belül lett valami negativ esemény,pont emeltem volna mikor felért a munkahenger a végpontig és érezhetö volt hogy fogná a motort de már durrant is és spriccelt az olaj midenfelé.Vezértömböt átvizsgálltam hibát nem láttam össze lett rakva ujj szivattyú fel stb ugy néz ki jo.smile sweatdropsmile sweatdrop

#32600 gjoni
2014-07-31 17:00:31

Válasz #32636. hozzászólásra

Véletlenül nincs videó a hangjáról meghalgatnámsmile thumbupcool

#32599 Gabesz2
2014-07-31 16:47:51

Válasz #32637. hozzászólásra

Valószínűleg a visszafolyó könyök is feszítette és azért repedt szét.smile confused

#32598 röfik
2014-07-31 16:31:05

hidros képek.smile scaredsmile scared

#32596 röfik
2014-07-31 16:19:31

Válasz #32632. hozzászólásra

.3-as.Jazda adagolos volt állandoan szarakodott,fellet ujitva és fél év mulva megint nem akart menni rendesen.Nagyon érzékeny ez a tipus az üzemanyag ellátásra ha valami hiba van mingyárt elgyengül a motor.Az alkatrészek nagyon silányak adagol elem,porlaszto csucs.Van sok fajta a kereskedésekben szinte mindet probáltuk egyse tökéletes csak ideig oráig.Adagolos ismerös ajánlotta hogy rászerkeszthetö és probáljuk ki.Szivomotorost csinált párat már azok mind dicsérték jobban indul hidegbe és kevesebbet fogyaszt valamivel és van erö benne minimális füstöléssel.Turbos verzio ez az elsö meg hogy ez már zöld motor is.Ugy nézki hogy olyan mint a gyári adagoloval és egyenletesebben jár föleg alap és kisfordulaton.Nincs még tapasztalat vele sok majd öszi munkáknál derül ki tárcsa.eke.kombinátor esetleg fuvar 2 kocsival hogy igazábol milyen.Porlasztok 260baron dolgoznak magasabb mint a gyári mert az 240.Meg itt van elötöltés állitás folyamatosan.Majd 300eft a gyári adagolo ez kijött 170-böl.Ez van.Garanciások is azt mondták meg tapasztalat hogy a jazda a legjobb adagolo mtz-ére mert azzal a legjobb a teljesitmény meg emisszio stb, de szar ugy ahogy van nem tartos felujitás után meg sose lesz jo.Nem is szerelik már vele csak utn vagy motorpal.smile whistling

Nincs profilkép
#32595 benducino74
2014-07-31 16:16:49

50-es kisfülkés után 820.1 -esbe ültem. Pár óra után elkezdett világítani a műszerfalon a bal első visszajelző lámpa, egy sárga háromszög, függőleges hullámos vonalakkal. Visszaolvasva itt a fórumon levegő probléma, szűrő takarítás, mosás, tisztítást olvastam, de ez nem áll fenn nálam. Mi lehet a gond. Egyébként a gép megfelelően működik, könnyen indul, nem melegszik, mindent rendben találok, de érdekel és bosszant a sárga lámpa jelzése.
Köszönöm ha valaki elmondaná. egyenlőre gépkönyvem nincs...

Nincs profilkép
#32594 Richard.
2014-07-31 15:47:51

üdv! mtz 1221! Én még hál istn nem szenvedtem vele! 4000ü.óra van bent,állitólag a tulaj elmondása szerint kihézagolták,meg mit tudomén,mit csináltak vele. De,nem értem,h. az anya miért megy le. gép előremenetelekor,a kúpkereket,nyomja a csapágy felé. akkor,miért esik le az anya? Csak tolatáskor nyomja az anyát szerintem. a tengely,mindn mtzn bordás? V.van más megoldás is? akkor ti,az anyát úgy hézagoltátok,h. teljes meghuzáskor,pont sasszeg lukra jön ki? amúgy, honnan tudtad,h. az anya lement? búg menet közben? v.miről állapitottad Meg? Ja,sok hlye kérdsem van,tom.

Nincs profilkép
#32593 Sándor Csaba
2014-07-31 13:45:48

Helló röfik!A 1025.-ös géped milyen?.1 .2 .3 .Nekem .1-es van a fogyasztása kb 10 liter óránként,de nem biztos hogy tudja 100 LE.A porlasztokat állítottátok-e,és ha igen mennyire?Ezzel az iveco adagolóval,mennyi a fogyasztásod,és mi a tapasztalatod?Ja sacc per kb mennyibe került?

#32592 mtz1221
2014-07-31 11:19:59

Válasz #32616. hozzászólásra
Én is valamikor szenvedtem vele még ez volt a vezérgép,évente lerugta az anyát.A végén elvittem esztergályoshoz tengelyestől ,házastól,csapágyastól és a két csapágy közé beraktunk egy perselyt(utoljára tizedesével szedte le méretre) hogy az anyát rálehesen huzni rendesen ne a menet tartsa a kupkereket.

Nincs profilkép
#32591 ural
2014-07-31 00:09:14

Válasz #32629. hozzászólásra

Tegnap voltam Farmoson egy gépet néztem , beakartam menni hozzád egy kis eszme cserére de már késő volt .

#32590 VTR-es
2014-07-30 22:54:07

Oálasz #32628 hozzászólásra

Szia. A 952-őn vagy6 éve folyt onnan az olaj,meg lett
O gyűrűzve azóta jósmile thumbup, a 820-on még jó nem taknyol. De szemét meló onnan kiszednismile sweatdrop

Nincs profilkép
#32589 ural
2014-07-30 21:51:23

Szia VTR-ES megszeretném kérdezni tőled a difizár kapcsoloval neked volt-e már bajod?

Nincs profilkép
#32588 homi
2014-07-30 18:52:00

Válasz #32560. hozzászólásra

Köszönöm segítségedet, hengerfej tömítést milyent rendeljek van sok féle??!!

Nincs profilkép
#32587 homi
2014-07-30 18:51:54

Válasz #32560. hozzászólásra

Köszönöm segítségedet, hengerfej tömítést milyent rendeljek van sok féle??!!

Nincs profilkép
#32586 a2457
2014-07-30 18:01:53

Válasz #32619. hozzászólásra

most mozgott is, vagy csak szerinted mozgott?
nem ugyanaz.
tegyél le egy nagy tuskót, elég nagyot ahhoz hogy 3 kerékre kelljen emelkednie a trakinak.
próbáld jobb aztán bal felét , ha rámész az elejével, van e zörgő hang.
megfogod hallani.

ezt mielőtt elköveted, csavarokat húzzad meg , alváznyúlványokét, meg ami keresztbe összeköti őket.
légkulcs ajánlott.

akkorát mozdulni nemigen tud ha lazák a hűtő csavarjai akkor sem, hogy beleérjen a venti lapát.
ha olyan van akkor valami elhagyta magát.
van 2 kitámasztója a hűtőnek a tetején, talán ha azokat elhagytad akkor lehet ilyen.

vizsgáld ki, néz meg pl. motornak a hűtő felőli végén köllene lennie egy gumi tuskónak, azon a cuccon ami keresztbe összefogja a két alváztoldat darabot (motor főtengely szíjtárcsánál látni fogod),
ha az már elhagyódott (velem megesik időnként) és úgy használod abból kuplungház törés lesz. abból meg nagy sírás...

#32585 Márk96
2014-07-30 17:53:46

Kedves kollégák!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok.
Azt szeretném kérdezni hogy a 820.4-es mtz-nek lehet-e valahogy állítani a fülkehűtő ventilátorát? Az a problémám, hogy csak az ablak fölötti nyíláson fújja ki a levegőt és be szeretném állítani hogy az ülés fölötti kifúvúnyílláson át fújja a levegőt!
Ehhez kérnék segítséget!

#32584 papa maci
2014-07-30 17:39:06

Válasz #32616. hozzászólásra

Sajnos kopik ott is minden...Meglógnak a csapágyak. Már is lóg -üt...s szépen elkezdi le verni a fogaskereket.

#32583 rigás
2014-07-30 17:09:53

Válasz #32620. hozzászólásra
Sajnos az ilyen gyors kopás már valami hibát feltételez. Egyenes hidasban viszont nem vagyok járatos nekem 820.1 van és csak a saját gépeimet szoktam javítgatni. Kifli hídnál elsőre azt mondanám talán rugótörés meg megemelném az elejét és megnézném nincs e valami lötyy kotyy.

#32582 rigás
2014-07-30 16:56:46

Válasz #32619. hozzászólásra

Gázolaj az adagolón mit tudna kimarni?smile blink
Magam brigéciollal szoktam kenni/fújni a koszos blokkot aztán neki a "sterimót", van aki hideg zsíroldót használ frankó anyag csak azzal már tényleg óvatosan kell bánni.
Az, hogy 80-as vagy 82-es jelzésű egy traktor nem a motor típusától függ hanem, hogy van első hajtás vagy nincs.
A motor típus elsősorban évjárattól függ, illetve attól, hogy egy esetleges korábbi blokkcserénél milyet tettek bele.
Na jó attól is függhet ivánnak épp akkor mi volt raktáron.smile biggrin

Nincs profilkép
#32581 Geryyy
2014-07-30 16:47:39

sziasztok! 820.2 es traktoron a bal első guminak a külső fele kétszer annyira elvan kopva mint a belső fele. Most ahogy lemostam egyszerre feltünt. Ez 2 hét alatt kb, gabonát hordtunk vele és elötte nem kopott igy a gumi egyenletesen kopott ugyanugy mint a két felével. Mi lehet ennek az oka?

#32580 jaminka
2014-07-30 15:20:39

Válasz #32591. hozzászólásra
Ma megnéztem minden egyben van szerintem mozgott a hűtő és az lehetett az oka!Van 2 kérdésem,az egyik az adagolót ha lefujom gázolajjal mert olajos az nem marja ki?A másik pedig,hogy d 242-es motor lehet 82-esbe?Legalább is az adattáblán valami ilyesmi áll!

Nincs profilkép
#32579 Richard.
2014-07-30 10:36:09

zz! Én onnan messze vok. amúgy milyen új motortod van? Mennyiért adták,ha nam titok?

#32578 ZZ
2014-07-30 10:30:47

hali
nemtud valaki bács kiskun megyébe olyan személyt, aki tud adni hivatalos, számlás igazolás az új motor beüzemeléséről. Csak akkor ér az 1 év garancia ha van egy hivatalos szerelőtől igazolásom...

Nincs profilkép
#32577 Richard.
2014-07-30 09:53:27

üdv! marjtok egymást,ne kóstlgassátok! Ne illessétek egymást csúnya szvkkal,mikor a jó istn mindnkit megálldtt lgalább két kézzel! szó nélkül tgytek a dlgotokat! nm csak a riten lhetám prsztkodni! itt is let! Érdeklődnék! Kérdésem lenne! Pár embrtől hallottam,h. a mtz váltó kupkerék,le szok néha esni,meg a koronás anya letekeredik. állitólag az én gépem is igy járt új korában az előző tulajnál. Volt tulaj mondta. a fogaskerék,mindn váltóban bordás tengelyen van,v, retesz,v. valami ékkel van rögzitve? amúgy nem értem,h. mitől,meg, h. eshet le,ha a tengely a helyén van. igazábol,csak a rengeteg üzemóra,meg a nagy terhelés ölheti meg. nem? szántóföldön meg tapadás nem lhet olyan hatalmas,ezért,terhelni sem lhet rettenetesen,h. beszarjn,mert elpörög a kerék. hacsak nem,betonon sújjal terhelve rugatja valaki nagy tehert húzva. v,mi végzi ki? Nem értem. Valaki látott már ilyen esetet?

#32576 papa maci
2014-07-29 22:46:56

Válasz #32614. hozzászólásra

Bocs mellé ment......smile biggrin

#32575 PBandi
2014-07-29 22:27:50

Válasz #32611. hozzászólásra

???Az nem én voltamsmile wacko

#32574 röfik
2014-07-29 22:27:39

Válasz #32612. hozzászólásra

Sufni tuning euro3-4 mtz diesel engine.Hehe.Turbo is lefuj most már rendesen mint ujj korába.

#32573 röfik
2014-07-29 22:24:09

Én is kérdeztem mtz átalakitást kör adagolora választ nem kaptam itt még és nem hergelem magam rajta.Amugy fain lett 1025-ös lett tuningolva és feléböl meg van mint az eredeti és még az elötöltést is állitja üzemközbe.Iveco 4 hengeres motor adagoloja van rajta bosch mechanikus turbos fejjel.Még facább lenne elektronikus vezérléssel ecü kéne hozzá az még agyalás alatt van.smile scared

#32572 papa maci
2014-07-29 22:22:17

Válasz #32610. hozzászólásra

Hoppá mi lett a motorral (megszorulós) ?

#32571 PBandi
2014-07-29 22:19:01

Válasz #32603. hozzászólásra

Ebből a hozzászólásból nagyjából le is mérhető az értelmi szinted.Eleve provokatívan tetted fel a kérdést ,Szeni nem beszólt csak viccelődött.Amúgy senki nem néz le senkit általában előbb-utóbb mindenki választ kap a kérdéseire sokszor még akkor is ha gyermetegen teszi fel.

#32569 röfik
2014-07-29 21:58:03

De azért az mtz a király.Hogy mindenkinek igaza legyen.smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#32567 Szeni
2014-07-29 21:50:32

Válasz #32603. hozzászólásra

Talán ismét ideje lenne töröltetni a regisztrációdat, kivételesen most véglegesen

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Milliárdok kerültek a gazdákhoz
Milliárdok kerültek a gazdákhoz
A felhívásokra többszörös volt a túljelentkezés.
Elképesztően erős áron kezdte az évet a takarmánykukorica
Elképesztően erős áron kezdte az évet a takarmánykukorica
Egy éve csak reménykedtek a termelők egy hasonlóan magas árban.
Väderstad Rapid 400, 450
Väderstad Rapid 400, 450

9.390.000 Ft

Állatkedvelő segédmunkás
Állatkedvelő segédmunkás

450.000 Ft

Eladó fűkasza
Eladó fűkasza

2.900.000 Ft

Bálaszállító pótkocsi
Bálaszállító pótkocsi

900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]