Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 407 Ft USD 390.32 Ft CHF 429.55 Ft GBP 486.38 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91542 hozzászólás
#32692 Laci0723
2014-08-05 22:28:29

Válasz #32730. hozzászólásra

Nem a miénk csak kölcsönkértük de amikor dolgoztunk vele nem volt baja,elég rendesen tépi a nem érett trágyát is és szépen terít.
Ha száraz esőmentes idő van akkor elviszi az MTZ is de nem neki való.
Találtam egy linket itt utána lehet jobban nézni:
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/5969032/Egyeb-SZERVESTRAGYASZORO-POTKOCSI-SIPMA-RO-1200.html

#32691 MTZ1025.3
2014-08-05 22:15:38

Válasz #32729. hozzászólásra

milyen trágyaszórót huzol az mtzvel?
vélemény róla?

#32690 Laci0723
2014-08-05 21:39:10

Válasz #32727. hozzászólásra

Új szelep van benne meg fészek is és a nyomáshatároló is szét lett szedve.

#32689 Laci0723
2014-08-05 21:38:20

Válasz #32726. hozzászólásra

Ez nem túl biztató. De úgy is szét kell szedni megint és majd megkopogtatjuk és megnézzük mit fog rá reagálni.
Még arra lennék kíváncsi hogy mitől akadhat fel?

#32688 Gabesz2
2014-08-05 21:36:43

Válasz #32725. hozzászólásra

Vegyél egy új kúpos szelepet azt jó lesz egy darabigsmile thumbup
A plombásat ( a vezértömb tetején a nyomás határoló vagy biztonsági szelep ) meg ne piszkáldsmile cursing

Nincs profilkép
#32687 a2457
2014-08-05 21:27:51

Válasz #32725. hozzászólásra

fennakadt a kúpos szeleped,
azonkeresztül megy vissza a tartályba az olaj, és nem jut így nyomás máár a hengerbe.
előtte is ilyesmi bajod volt.

vegyétek ki újra a kúpost, nézzétek meg hgyan van.
nekem volt olyan hogy eléb volt kalapáccsal odaverni neki egy istenest hogy ne keljen bontani, mert épp nem volt érkezésem másik tömbért menni.
ilyenkor tömböt szoktam egyben cserélni, mert ha már "összedolgoznak" a karok meg időnként fennakad a kúpos akkor több baj javítgani mintsenem cserélni.

ha tudod váltsad ki valami mindegy milyen más tömbre, csak ne ukrán/orosz legyen.

#32686 Laci0723
2014-08-05 20:38:28

Válasz #32724. hozzászólásra

Kimentünk tárcsázni és ahogy melegedett egyre lassabban emelt de eddig nem volt ilyen baj. Hazajöttünk a kúpos szelepet kivettük meg visszatettük(de csak a szelepet) hátha megakadt valami nem oda illő dolog.
Másnap megint kimentünk elkezdett lassan emelni megint. Ezután vettük ki a kúpos szelepet a fészket is és kicseréltük mind a kettőt meg a nyomás szabályzóban a golyót is megnéztük és mióta ezeket szétszedtük meg sem mozdul. Az olajat azt nyomja a tartályba.

#32685 Gabesz2
2014-08-05 20:27:47

Válasz #32723. hozzászólásra
A hiba előtt valamit javítottatok vagy csak egyik-napról a másikra kezdte ezt csinálni?

#32684 Laci0723
2014-08-05 20:07:06

Válasz #32722. hozzászólásra

Nincs, közvetlen a munkahengerrel van összekötve az elosztó.
Még arra gondoltunk hogy a kúpos szelep fészke nagyon fel lett ütve és nem tud zárni de ez csak egy gondolat.

#32683 Gabesz2
2014-08-05 19:58:14

Válasz #32720. hozzászólásra
Van rajta helyzet-erő szabalyzó?

#32682 apuci
2014-08-05 19:55:39

Válasz #32720. hozzászólásra
Az enyém 94-es és és ott is van kar!
A TSZ-ben volt az a szokás hogy az oldalsó kart kikötötték mert ha az el mozdult akkor be kavart!

#32681 Laci0723
2014-08-05 19:52:38

Válasz #32718. hozzászólásra

94 évjárat és azzal a karral kellene neki emelni. Az ülés mellett csak a kardán kapcsoló és a kézigáz kar van.

#32680 Laci0723
2014-08-05 19:49:48

Válasz #32717. hozzászólásra

A baj csak annyi hogy az óra egyik kivezetésnél sem mutat semmit.

#32679 apuci
2014-08-05 19:42:03

Válasz #32716. hozzászólásra
Ha régebbi tipus amelyik az elől lévő három karból az ajtó mellettivel emel akkor az is lehet hogy az oldalsó kar amelyik az ülés mellett van nem jó helyen állt meg azt kell hátra húzni vagy rögzíteni

Nincs profilkép
#32678 Fenegyerek
2014-08-05 18:17:06

Válasz #32716. hozzászólásra

Már jártam úgy a 80-assal, hogy a munkahenger tányérját fogó csavar lelazult, majd le is esett a tányér a szárról... előtte ugyanezeket a tüneteket produkálta hogy lassan emelt... szerintem kapd szét az emelő munkahengert!

#32677 Laci0723
2014-08-05 17:36:02

Üdvözlök Mindenkit!

Azzal a kérdéssel fordulok a szakemberekhez hogy az MTZ 82 hidraulikája lassan emelt(nincs antislip). Hátul megmértük 170 bár volt a nyomás és mégis.Tegnap szétszedtük a kúpos szelepet kicseréltük (szelepet és amibe belefekszik) újra összeraktuk meg sem mozdul. Elvittük felszabályozták a kúpos szelepet és amibe bele megy utána sem mozdul. Most hoztunk egy új szivattyút de ezzel sem akar emelni.Ha jól tudom de nem biztos a nyomásszabályzót is szétszedtük(elosztónál a kúpos szelep mellett) volt benne egy kis golyó ami be volt nyomódva azt is kicseréltük de hiába.Szétszedés előtt semmi probléma nem volt.
Elég kilátástalan a dolog ezért ha valaki tudna segíteni vagy találkozott már hasonló problémával kérem segítsen!
Előre is köszönöm a tanácsokat, segítségeket!

#32676 mtz1221
2014-08-05 16:52:54

Válasz #32714. hozzászólásra
Csak akkor nem belarus lenne a neve meg az ára is más lenne,enyire egyszerűsmile pimp

#32675 röfik
2014-08-05 16:43:37

Válasz #32713. hozzászólásra

Jo ötlet csak aki tervezte ezeket a fostlicskákat annak kellet volna ugy kitalálni hogy az gyárilag jo legyen,ne kelljen otthon barkácsolni mindig.Ezt utálom az mtz.ében vadi ujj és már koburálni kell hog tudjál vele dolgozni normálisan.Meg ami ülést tett bele iván na abba kellet volna belekötözni a tervezöt és kilöni az ürbe.smile cursing

#32674 Kiss Attila
2014-08-05 16:33:30

Válasz #32681. hozzászólásra

Csinálj a cooler elé 1 jól illeszkedő kereted és húzd be szúnyoghálóvan. A cooler és a hűtő köti réseket pedig tömd be szivaccsal- Nem fog eltömődni és könnyű lesz takarítani :)

#32673 mtz1221
2014-08-05 12:09:03

Válasz #32711. hozzászólásra
A bal oldalival nem kell foglalkozni,A jobb oldali meg álitja Az erő ,helyzet vagy sima emelés - úszó helyzeten legyen A hidraulika

Nincs profilkép
#32672 roli555
2014-08-05 11:54:29

Egy kis felvilágosítást szeretnék kapni :) mi célt szolgál ez a 2 "kar" ?

#32671 kevesa
2014-08-05 11:32:21

Mitől lehet, hogy a bal oldali hidraulika kivezetés nem akarja a dolgát rendesen csinálni?

A következő történt kacsazógép van fent és a jobb oldalira van a gép kötve ami a késeket forgatja és a bal oldalra a tartószerkezet ami le és fel mozgatja.

Na már most a bal és jobb oldali hidralika egymástól függetlenül kellene, hogy működjön eddig jó is volt, de ma egyszerűen nem akar emelni csak ha a kacsazógép be van kapcsolva.

Ez miért van?

Nincs profilkép
#32670 homi
2014-08-05 07:51:13

A blokk tábláján D-242 van kinézetre 80 asnál nem különbözik ízzitás nincs..

Nincs profilkép
#32669 homi
2014-08-05 07:47:23

Már összeírtam minden alkatrészt a motorgenerálhoz de sajna telefonáláskor nem tudták megmondani milyen gyártmány mondván a dobozon nincs semmi na ez a bolt kilőve.A másik helyen mondva pénteken elvitték de se árat se márkát nem tudott mondani az egyetlen eladó.Így maradt a webáruház csak sajna ráment egy napom. Ami nálunk a boltba 60 az a neten 40,amitől tartok az a megkapott minőség és a garantáltan kiírt ár.A legfontosabba kérném valaki segítségét, remélem jó a 80-as hűvelygarnitura az 550 -esbe mivel még nem szedtem szét.Köszi

Nincs profilkép
#32668 Dekalb
2014-08-04 06:16:00

Válasz #32679. hozzászólásra

nincs ott baj az olajnyomásoddal,nálunk elég sokan mikor megvették a 892.2-t,szembesültek vele hogy megy lefele az olajnyomás dél fele,aztán az ismertségi körömből 2 ember is nem volt rest és belemért mechanikus órával-nos a következő dolog történt: az elektromos óra szerinti 1.5 bar helyett alapjáraton 2 volt-fordulatszámnál pedig 2 helyett 2.8 bar volt az olajnyomás-szóval ezek után nem kell vele foglalkozni...

#32667 röfik
2014-08-03 22:04:40

Válasz #32705. hozzászólásra

Ja meg kap komplett olaj cserét szüröket stb.Szelep hézagot megnézzük.Meg fabrikálok rá szállito szalag gumibol elsö sárvédöket mett azok ramatyok nagyon.Meg nincs benne szellözö,alul van az ülés alatt a fütés meg a ventillátor mükszik csak nem jo helyen.Rohadt meleg van benne igy meg hogy nyitva minden tiszta retek bent.Ugy nézek ki egy pár ora munka után benne mint egy vályár.smile wacko

#32666 röfik
2014-08-03 21:59:13

Válasz #32704. hozzászólásra

Elektromos hiba volt kivágta az elsö hajtás biztositékát állandoan meg világitás villogo össze vissza müködött.Át lett nézve vezeték szakadás meg test gondok.Mechanikailag rendbe van ugy nézki.A nagy tárcsánkat megszélesitjük 3.5-re hozzá.4m-es függ. rövidet jol viszi meg emeli rendesen és közlekedni is lehret vele.4.2-es kombival piritott rendesen egész kompaktoros munkálya lett.Ha valami komolyabb gebasz lett volna már kilyött volna rajta sztem.Öszi szezon lessz a neki valo tárcsázások meg szántás.Lazitás idén kimarad.Ha müködik rendesen a 4 hengeresek szusszannak egy kicsit,és a box utca kihalt lesz remélem idén.smile thumbupsmile thumbup

#32665 mtz1221
2014-08-03 21:35:31

Válasz #32703. hozzászólásra
A bal oldalon a blokk oldalán,van vagy 50cm.Hogy viselkedik a szörnyeteg?

#32664 röfik
2014-08-03 21:28:51

Válasz #32693. hozzászólásra
A pronaron nics olajhütö.1221 mtz-én van?

Nincs profilkép
#32663 geryke89
2014-08-03 21:25:02

Válasz #32699. hozzászólásra

Érdekes, hogy a 175-n 9e óra környékén kellett cserélni, most 12e nél tart.
A kicsi meg "zabálja", megjegyzés gyanánt mivel elektromos vezérlésű így ha a váltó olaj hőmérséklete is a maximálishoz közelít akkor is kapcsol, hiába még a víz nem igényli.

#32662 pityu11
2014-08-03 21:14:45

Válasz #32678. hozzászólásra

1025-ös hasonló olajnyomás problémám nekem is volt. Az enyémnél az olajnyomást szabályzó szelep akadt fel kicsit kinyílva, valami szemét végett, ami az olajszűrőnél van. Nálunk a vízzel hűtött olajossal nincs gond a melegedéssel, de viszont a régebbire amelynek olajhűtő "radiátora" van a vízhűtő előtt ez nem mondható.

#32661 MTZ1025.3
2014-08-03 21:12:18

Válasz #32697. hozzászólásra

Meglepődsz de ezen sima sok lapátos van, 2 éves a régebbieken van viszkó.

#32660 MTZ1025.3
2014-08-03 21:09:46

Válasz #32695. hozzászólásra

Akkor a kéken is elvan b.szva vmi, mert 5-6 ezer órát elkéne menni egy viszkónak.

Nincs profilkép
#32659 a2457
2014-08-03 21:09:45

Válasz #32697. hozzászólásra

értem én, de ha kevés akkor valamit tenni kell :D
márpediglen állítólagosan kevés.

#32658 röfik
2014-08-03 20:50:54

Válasz #32695. hozzászólásra

.3-as mtz-éken már viszkos sok lapátos ventillátor van.1025-ösön meleg motornál mikor a viszko is fog rendesen ugy fujja a levegöt mint egy helikopter.smile tonguep

Nincs profilkép
#32657 a2457
2014-08-03 19:58:48

Válasz #32695. hozzászólásra

mm nem viszko kuplungra gondoltam, hanem olyanra mint a kocsikon,
hogy van neki saját villanymotorja.
max a relét baszkurálná ki, de ha jól van méretezve azt se.
2 sebességű motor,
kettős gomba 75 nél 1 es fokozat mondjuk, 90 nél 2 es.
aztán akkor viszlát.
vízpumpa is, egy fix átfolyási mennyiséget produkálni vellanymotorral, aztán kész.

Nincs profilkép
#32656 geryke89
2014-08-03 19:43:16

Válasz #32686. hozzászólásra

Jó estét! Ezen célra találták ki a "viszkó kuplungot" én amit ismerek az elektromos és a hagyományos verzió. A kisebbik céges gép(tm155) évente egy ilyet elhasznál 7 éves gép és a 4 dik ment tönkre rajta, az avataromon lévő gép 11 éves és jelenleg a második fut rajta, ezek elektromosan vezérelt "viszkó kuplungok".

Nincs profilkép
#32655 a2457
2014-08-03 19:36:14

Válasz #32693. hozzászólásra

értem én az előnyeit,
nemis arról van szó télen lenne értelme, dehát..
nemthetek róla én óckodnék ettől a megoldástól.
főleg ha a 80 as hűtője maradt,
gondold el most az olajhról is annak kell ledobina a hőt.
kevésnek hat az úgy nagyon.
hétcencség hogy valamit mókolnék rá hogy ne főzzem a motort,
+ba egy hűtőt még vagy valami..
ez nem egészséges dolog :D

#32654 mtz1221
2014-08-03 19:00:41

Válasz #32692. hozzászólásra
Tévedsz az ötlet jó mert állandó hőn tartaná az olajat TÉLEN is,A gond ottvan hogy képesek voltak meghagyni a 80as hűtőjét.Az olajhűtés meg érdekes dolog nálunk a Zmaj kombájnokba meg az Imt trakikba ugyanaz a sima szivó 106os perkins motrok voltak,annyi különbségel hogy a trakikon volt olajhűtő meg A szijtárcsán+lendkerék(amit lekelett dobni mert megmozgósodott,inkább előbb mint utóbb) és a kombájn motrok is lementek ugyan annyit mint a traktorok az olajhűtővel .

Nincs profilkép
#32653 a2457
2014-08-03 14:49:12

Válasz #32689. hozzászólásra

ewww...
nem kell az a vízbe..
biztosan kidobnám aztán néznék egy rendes olajhűtőt,
ha mástnem valami teherautóét átmachinálni vagy ilyesmi.
az is teljesen biztos ha csak a vízhőn mulna hogy tudok e rendes tzempóval dolgozni vagy sem, már csak betennék még valami hűtőt, hát most nehogymár lenne egy 100 lovas paripám csak azért hogy annyit érjen mintha 80 volna :D
ha valaki ennyire gazdag hogy ezt megengedheti magának akkor dobjon már meg engem kp. ban a 80 és 100 lovas gép árkülönbözetével, itt legalább hasznosul is..
szóval azért ezt nee.. ezt ne.

#32652 röfik
2014-08-03 13:11:23

Válasz #32690. hozzászólásra

Nekem minden paripán mechanikus van kivéve a 892-ön lehet meglepödnék ha cserélném.smile scared

#32651 mtz1221
2014-08-03 12:30:59

Válasz #32688. hozzászólásra
Milyen az olajnyomás óra,ha mehanikus akkor lehet neki hinni,de ha elektromos akkor az olyant is tud csinálni hogy még nagyobb voltal tölt a generátor akkor többet mutat utánna meg kevesebbet.

#32650 mtz1221
2014-08-03 12:26:55

Válasz #32686. hozzászólásra
De van olaj hütője, bele van vezetve vizbe,ez jó is lenne csak a hűtőt felejtették el pár literrel megnövelni a marhák smile hammer

Nincs profilkép
#32649 kérdező
2014-08-02 23:32:25

Sziasztok!
Mostanában és is pont így szopok vele hidegen 4 bar melegen 80-90foknál már csak 1.3-1.5bar. visszahül megint jó a nyomás. Nem füstöl kéken a kompresszió is jó volt még tavaly nyáron. komplett olajszűrő ház lett cserélve mert be volt verődve a szeleprésze. De a hiba most is fent áll.

#32648 papa maci
2014-08-02 23:21:05

Válasz #32686. hozzászólásra

Azt a motort úgy hívják JD...

Nincs profilkép
#32647 a2457
2014-08-02 23:15:02

az tuti hogy csak hiszed hogy tiszta.
mtz hűtőelrendezés amúgy is katasztrófa, egyet kell értsek, nemértem miért nem úgy csinálják őket eleve hogy átrafelé nyíló motorháztetővel,
meg kibuktatható hűtőkkel...

érdekes , nemtudtam hogy a 100 lovasnak nincsen olajhűtője..
nekem a csőkígyós megoldás van a bélában, 2 darab az eredeti 1 helyett.

a trasktor gyártókat sem értem, ha számítana is a leendő tulaj akkor eleve bazinagy generátort hajtana a gépezet, nem ékszíjjal hanem fogaskerékkel.
és a hűtőventi meg a vízpumpa vellanyos lenne.
hogy ne fordulat, ahnem igény arényos legyen a vízforgatás sebessége meg a hűtőventi fordulata.
azért ez még nem volna boszorkányság..

Nincs profilkép
#32646 Márk_
2014-08-02 15:43:05

Válasz #32684. hozzászólásra

Szánd rá az időt, lesz meglepi rendesen.

#32645 MTZ1025.3
2014-08-02 15:39:46

Válasz #32683. hozzászólásra

A cooler előrébb van téve egy pár cmel igy kitudom mosni mindkét hűtőt előre és hátra is, tiszta.

Nincs profilkép
#32644 Márk_
2014-08-02 15:11:42

Válasz #32680. hozzászólásra

Az intercoolert mosasd át jó meleg vízzel. smile thumbup

#32643 papa maci
2014-08-02 14:40:14

Válasz #32527. hozzászólásra

Úgy néz ki megoldódik a sebesség ki dobálás. A második új kulisszával is kidobta. Végül próbaként a régi kopottat, felhegeztettem, becsiszoltam. És jó lett. Szemrevételezvén az "új" kulisszákat (talpas derékszög.) Már jól látható a hanyag munka. AHS illesztéssel felhegeztet villák. smile hammer

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mindenki kapott még egy kis időt az eGN benyújtásához!
Hirdetés
Díjnyertes, hatalmas vetőgépet mutatott be az Amazone +VIDEÓ
Díjnyertes, hatalmas vetőgépet mutatott be az Amazone +VIDEÓ
Soronkénti elzárással rendelkezik a gép, így 1 százalék alá csökkenthetők az...
MTZ-82 traktor
MTZ-82 traktor

4.500.000 Ft

Piaci ponty, ponty
Piaci ponty, ponty

1.000 Ft

Massey Ferguson 6S155 - 0%Áfa-Leszállítva
Massey Ferguson 6S155 -...

39.000.000 Ft

Mtz 82
Mtz 82

2.650.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]