Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90779 hozzászólás
Nincs profilkép
#31879 Carlo1212
2014-05-22 21:27:04

Válasz #31914. hozzászólásra

Nem lett még szétszedve,Nem tudnál küldeni egy metszeti rajzot az olajzásról?Az biztos megoldaná a problémámat,látnám hol a visszavezető furatnak a kezdete.

#31878 decsi
2014-05-22 21:24:10


Ezt vegyétek meg nem zsákba macska.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/5623920/Mtz-820-4-homlokrakodoval.html

Nincs profilkép
#31877 Madárka
2014-05-22 21:24:09

Válasz #31912. hozzászólásra

Ha a hátsó csapágynál van bent hagyva akkor csinál ilyet.Tapasztalat.
Szét is szedted már? Amúgy Fejér.

Nincs profilkép
#31876 Carlo1212
2014-05-22 21:21:28

Válasz #31911. hozzászólásra

Somogy megye,és te?

Nincs profilkép
#31875 Carlo1212
2014-05-22 21:20:40

Válasz #31910. hozzászólásra

Köszi a segítséget,de szerintem...
Ha a csapágy nem engedné át az olajat,akkor hátul a röpsúlyháznál nem telne fel,szerintem visszafolyási probléma van,Ez nem átalakított adagoló.A téglalap alakú olaj visszavezető furat is megvan,csak nem hajlandó visszafolyni rajta az olaj.

Nincs profilkép
#31873 Madárka
2014-05-22 21:10:56

Válasz #31892. hozzászólásra

Régen vetted? Szerintem porvédős csapágy van benne.Nem vette ki a szerelő a porvédőt a csapágyból és így nem folyik át az olaj.
Vagy öszvér adagoló. Ha ötevensből lett átalakítva akkor sem elég előlről kivenni a siemmeringet. Meg kell oldani az olaj visszafolyás útját.Elöl is és hátul is.
Vagy a olyan hézagoló lemez van a csapágy alatt ami letakarja az olaj útját.

#31872 gjoni
2014-05-22 21:07:15

Válasz #31908. hozzászólásra
Egy biztos pontosan úgy kell összerakni ahogy volt ,szaki kellesz meg vannak a trükkjei a haver is szét szedte az ötvenesét tavaly ,és a szerelő hozta helyre ,mert valamit elcseszett !Itt az a divat ,hogy tuningolják és egy újjal lehet tekerni!smile thumbupcool

#31871 jaminka
2014-05-22 20:54:49

Sziasztok!szerintetek mi lehet a gondja a kormányomnak?Tavaly nyáron vettem egy munkahenger egy elosztószelep és egy szivattyú javítókészletet!Meg is csináltam de csak rosszabb lett!álló helyzetben még fordulaton se lehet tekerni menet közbe is elég nehéz!Nem az orbitos változat!Szerintem vagy az elosztószelep vagy a szivattyúval lehet a gond,de várom a szakik válaszát! smile hammer

#31870 gjoni
2014-05-22 17:54:30

Válasz #31906. hozzászólásra

Na ez az eredeti orosz pecsétest ,kellene valahol keríteni!

#31869 F-A-R-M-E-R \\
2014-05-22 17:49:39

Válasz #31905. hozzászólásra

Nekem az eredeti 8000 óra környékén cseréltük mert a kuplungszerkezetbe elszállt valami aztán kicseréltük ha már megbontottuk, azóta meg félévtől másfél évig bírja ezekkel a bóvlikkal. Azt tudom hogy rúgós kivitelű volt, tavasszal keletagróstól rendeltem ilyet, kiváncsi vagyok mennyit bír ki, az előzőekből 1-2 re elszállt belőlük a gumistehermentesítősmile hammersmile hammer

#31867 gjoni
2014-05-22 17:07:25

Válasz #31902. hozzászólásra

Nálunk van egy szerelő saját oroszt hozott vagy két éve az enyémbe ,de sajna nem ad el nem tudom honnan szerzi üzleti titok azt mondtasmile oops

#31866 gjoni
2014-05-22 17:05:53

Válasz #31902. hozzászólásra

Fasza valami jót kell bele keríteni!

#31865 röfik
2014-05-22 16:47:07

Válasz #31901. hozzászólásra

Gyári,ezzel szerelték.Nem tom milyen gyártmány.2.5 éves a traki.smile sweatdrop

#31864 gjoni
2014-05-22 16:40:15

Válasz #31900. hozzászólásra

Hú bakker az nem sokat bírt!Milyen tárcsa volt?

#31863 röfik
2014-05-22 16:37:57

Kifingott a kuplung.1100üo birt ki.

Nincs profilkép
#31862 Toxi
2014-05-22 16:33:12

Válasz #31892. hozzászólásra
Hali!
Az én traktorom adagolófelújítás után ugyan ezt csinálja.
Az a szerencsém ,hogy ez még régi tipusú ezért nem megy a gázolaj a motorolajba,"csak " a túlfolyón kicsepeg.
Tápszivattyút is cseréltem már ,de azután is ezt csinálja, bár néha mintha úgyállmeg akkor abbahagyja.
menet közben nem folyik,csak ha áll a motor.
megoldás?????

#31861 gjoni
2014-05-22 16:32:38

Válasz #31897. hozzászólásra

Hali a hidraulikát évente kicseréled meghálálja ,de ha szép tiszta olajjal használod és csak a saját munkagépeidet dugdosod rá akkor ráér két évente is!A légszűrőt felűl ilyen poros munkáknál havi egyszer kompresszorral át fújom!smile cowboy

#31860 Antesz
2014-05-22 16:27:32

hali gjoni.
figyu hidraulika szűrőt milyen időnként érdemes cserélni s fülke tetején a szűrőt?

Nincs profilkép
#31859 Toxi
2014-05-22 16:25:41

Válasz #31892. hozzászólásra
Hali!
Az én traktorom adagolófelújítás után ugyan ezt csinálja.
Az a szerencsém ,hogy ez még régi tipusú ezért nem megy a gázolaj a motorolajba,"csak " a túlfolyón kicsepeg.
Tápszivattyút is cseréltem már ,de azután is ezt csinálja, bár néha mintha úgyállmeg akkor abbahagyja.
menet közben nem folyik,csak ha áll a motor.
megoldás?????

#31858 gjoni
2014-05-22 16:23:14

Válasz #31892. hozzászólásra

Akciós adagolóm van ,ha érdekel?

Nincs profilkép
#31857 Carlo1212
2014-05-22 12:57:45

Válasz #31893. hozzászólásra

Nem most kezdte,így vettem már a traktort.

Nincs profilkép
#31856 Madárka
2014-05-22 12:13:25

Válasz #31892. hozzászólásra

Most kezdte csak úgy ezt produkálni vagy volt felújítás alatt?

Nincs profilkép
#31855 Carlo1212
2014-05-22 10:30:08

Üdv!
Egy kérdésem lenne,ha tudnátok segíteni,van egy 80-as Mtz-m,az adagolója 3-4 órás használat után feltelik motorolajjal,és a levegőzőcsavaron keresztül nyomja ki az olajat.Ha leeresztem,újból 3-4 óráig jó.Mivel központi olajozású az adagoló,nem folyik vissza a motorba.Az adagolón a téglalap alakú visszafolyónál a tömítés ki van lyukasztva,mégsem folyik vissza az olaj.Esetleg az adagoló olajozásáról egy metszeti rajzot nem e tudnátok küldeni.Soros adagolóról van szó.Előre is köszönöm!

#31854 Dzotya
2014-05-21 13:57:31

Válasz #31887. hozzászólásra

Köszönöm az infót,majd meg próbálom így ki szűrni a hibát.

#31853 Gabesz2
2014-05-21 07:03:13

Válasz #31886. hozzászólásra

Én pont ilyen hibával küszködök. Hétvégén tervezem a szétszerelést. Csak meleg motornál fúj bele és levett ékszíjnál néztem kb. 70 fok felett. Alatta semmit. A fagyállót nem engedte. (szemmel kívülről nem volt érzékelhető)
Ezt a henger kikapcsolásos módszert kipróbálom!smile thumbup
Egyébként Mezőszilasra fogom vinni a levett hengerfejet nyomáspróbára.
4500 +áfáért leellenőrzik.

#31852 AtoZz
2014-05-21 01:26:34

Válasz #31885. hozzászólásra

Ahogy a gunarasi is mondjasmile lol,volvo bm140 smile biggrin

#31851 mtz1221
2014-05-20 23:14:01

Válasz #31885. hozzászólásra
Az akkori világ legjobb trakijából

#31850 Szeni
2014-05-20 22:41:52

Válasz #31886. hozzászólásra

Még annyit, h. a szíjat akkor kell levenni, amikor olyan kicsi a befújás a hűtőbe, h. másképp nem látszik. Ha lent van a szíj, akkor mozogni kell a hengerkikapcsolásokkal, nehogy túlmelegedjen a hengerfej.

#31849 Szeni
2014-05-20 22:27:57

Válasz #31884. hozzászólásra

Ilyenkor nagyon jó lenne, ha még egyben lévő motornál be lehetne határolni a hiba helyét, mert szétszedve igen nagy az esély, h. nem találod meg. Szóval ékszíj le , hűtőt szinig önteni, motor indít. Ha belefúj a hűtőbe, akkor egyesével lelazítani a nyomócsövet, és kiszűrni, h. melyik hengernél fúj bele. Ha nem a hengerfej tömítés a gond, akkor lehet kezdődő hüvelyrepedés is. Jártunk már úgy, h. nem reagált a hengermegállításra , de csak nagy gázon fújt bele. Egyik ilyen alakalommal levegőt szívott a vízszivattyú, fűtés felől bejövő gumicsőből (berepedezett vsővég, lyukas cső, lyukas fűtőtest stb. ) , a másik esetben a vízszivattyú tömszelencéjét kellett cserélni. Egyelőre ennyi jutott az eszembe.

#31848 Sanyee
2014-05-20 22:18:16

Ehhez milyen gépből vették ki az elsőhídat?

#31847 Dzotya
2014-05-20 21:48:47

Válasz #31883. hozzászólásra

Szeni szerinted mi lehet a baj? 820.2 folyamatos terhelésnél a tulfolyón köpködi a vizet.A hengerfej újra lett kicserélve de most is ugyanazt csinálja! A víz nem melegszik túl.

#31846 Szeni
2014-05-20 21:13:39

Válasz #31877. hozzászólásra

Ezt neked kell kiszámolni. Ha az effektív munkát nézem, akkor azt nyugodtan lehet a szántáshoz, v. a tárcsázáshoz hasonlítani, legalább is terhelés tekintetében.Igaz, munkagép nincs a traktor után, de maga a munka veszélyesebb, mert a kuplung kap a pofájára rendesen, és a gumik sérülésének igen nagy százalékát is ekkor kaphatja be az ember. Az első hajtás is gyakran adja meg magát ilyen mutatványok alkalmával. Szóval maga a húzás simán éri a 12, de inkább a 15 ezer Ft-ot. Ha nekem azt mondanák, h. 15 ezerért egy órán keresztül vágjam a gépemet előre-hátra, kapartassam egyhelyben, közben forgassam a kormányt, hát biztosan elkűldeném az ipsét a bánatba. Amíg levették az oszlopot a kocsiról, addig állt a géped. Állásidőnek szerintem falusi viszonylatban elég kb 2 ezer/óra. Amikor pedig üresen mentél a konvoj után, az se ér sokkal többet 3- 3500 ft/ó - nál. Na kb ezeket a pénzeket rázd össze, és ami a végén kijön, azt szépen rárajzolod a számlára, + áfa.

#31844 VESZTES:)
2014-05-20 20:58:52

Válasz #31877. hozzászólásra

Külsős alvállalkozók áramszolgáltatóknál, kotrógép esetén 10e/ó bruttó. Persze vannak kivételek 8e/óra de az ilyen emberek megvannak szorulva és kell a munka alapon ennyi!smile cool Ne kíméld őket , ők is kiszállási díjként kiszámláznak neked egy tizest ha mérőórán belül van a hiba!smile aikido

#31843 gjoni
2014-05-20 20:57:47

Válasz #31879. hozzászólásra

Próbáld ki ,a sógoromnak is van mindig a fülkében és használ smile cowboysmile thumbupcool

#31842 kevesa
2014-05-20 20:37:04

Válasz #31876. hozzászólásra
Igen nagyon berakodi a por azért nehéz kapcsolni a nap végére.

Már próbáltam h befújom de csak rosszabb lett azt hittem ki sem bírom venni.

Én ki szoktam csapatni és akkor szint egy újjal is kapcsolom, de a nap végére megint telemegy porral és ugyanez van.

De ezt a wd 40 kipróbálom.

Köszi.

#31841 heki
2014-05-20 20:36:46

Bocs MTZ-82

#31840 heki
2014-05-20 20:35:27

Tisztelt kollégák,kérdeznék tőletek olyat!!!

A napokban húzattam az ÉMÁSZ-unimog meg villanyoszlop szállító pótkocsit pláne vasárnap sokat szórakoztam velük,azt mondta a főnök nyugodtan számlázzam ki és rendezik!!!

Szerintetek mennyi órabért lehet elkérni manapság????nem üzemórára gondoltam hanem órabér????

#31839 gjoni
2014-05-20 20:31:20

Válasz #31874. hozzászólásra
Nekem is a sima felhúzós kapcsolású van most és lükvercben adja ki faszán csak .Ahány féle annyi trükk van !Az ez előtti 820-ast amikor a golyónál befújkáltam simán ,mint a vaj úgy lehetett kapcsolni a por meg a sár berakódik oda azért olyan nehéz egy idő után kapcsolgatni!

#31838 gjoni
2014-05-20 20:27:23

Válasz #31873. hozzászólásra

Egyszerű a golyó ahol van felülről WD 40 és beszarsz milyen könnyen bekapcsol ennyismile cowboy

#31837 Oles
2014-05-20 20:17:25

Válasz #31873. hozzászólásra

Ha jól gondolom, akkor a jobb oldalon lévő kisbekapcsoló karra (új típusnál a sebváltó mögött)?

Na nekünk is bassza néha az anyját... ha lükverce-be dobom a gépet akkor általában mindíg könnyebben simán be- és kiveszi...

Egyébként ha van erre konkrét megoldása valakinek az kérem ossza meg mert engem is idegesít néha....smile unsure

#31836 kevesa
2014-05-20 19:52:34

Az MTZ első hajtás bekapcsoló karra valami megoldást v agy okosságot tudna valaki mondani?

Az újfajta bekapcsolóra ahol egy golyó van és beakad a kis pöcökbe a rúdon.

Az olyan szépen be tud szorulni h nem igaz kalapács kellett a kivételhez.

Erre nincs valami megoldás h ne szoruljon be?

Nincs profilkép
#31835 Bogár István
2014-05-20 19:42:06

Hali!
82Mtz elejéből ömlik az olaj folyamatosan, tomités, szimering cserélve, hova tovább?

#31834 PBandi
2014-05-19 23:02:49

Válasz #31870. hozzászólásra

A házat ki lehet cserélni a 80-aséra?

Nincs profilkép
#31833 moll1983
2014-05-19 19:54:01

Üdv!
Sajna egy az egyben nem megy bele,mert kisebb átmérőjű régi típusú szűrőház.

#31832 ..MZ/X..
2014-05-18 21:38:28

Válasz #31865. hozzászólásra

A vezértömböt előbb, utóbb ki fogom dobni belőlük. Antislip meg helyzetszabályzó ki van már kötve mert mindig kínlódás volt velük.smile angry

#31831 ..MZ/X..
2014-05-18 21:33:44

Válasz #31862. hozzászólásra

Tiszta az olaj, erre mindegyiknél nagyon ügyelek, mert a 120-as MX-el is használjuk a munkagépeket, az meg kényes a retkes olajra.smile rolleyes

#31830 PBandi
2014-05-18 21:19:01

Válasz #31866. hozzászólásra

A papírbetétes egy az egyben berakható az 50-esbe is vagy variálni kell valamit?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kiszámíthatatlan csapadékeloszlás jelentősen meghatározza a gyomirtás sikerét.
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
A toxinszint mértéke erősen összefügg a klímaváltozással.
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró eladó
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró...

115.000 Ft

Egy tengelyes állatszállító pótkocsi eladó
Egy tengelyes állatszállító pótkocsi...

470.000 Ft

Case ih puma 195
Case ih puma 195

16.500.000 Ft

5 db borjú eladó
5 db borjú eladó

260.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]