Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Lehet csak általábban mint mindennek ezeknek is van hamisitványa a wüzetemnek is van a chinai másolata ami 95% ban ugy is néz ki ránéztében is csak az 2000ft az eredeti 4000ft,vagy van az egyetlen gyári és az nem a koporsos meg a másik többi 7 fajta hanem az azpi ezzel szerelik az eredeti mtzket is csak ennek is van 2 hamisitványa.
Leveszed a kuplung pedál tarto hosszu szárat a tengelyröl és fursz bele menetet és zsirzogomb bele és kész.45-90 fokos.Egy trakin a kézifék tarto konzolt is megcsináltam igy.Amelyikben az eröszabályzo folyik az meg keni folyamatosan és nincs gond hehe.
Minden trakimra tettem zsirzogombot a kuplung pedál agyra és kenhetö.Hamár kopott és berág tud együt mozdulni,de az durva ha annyira hogy teljesen visszi a tengelyt magával és fékez közbe.
Egyszerű a regulátor ház tetején!A réz tömítést meg lágyítsd ki mikor szerelgetsz ilyen csöves dolgokat ,mert csak szopatni fog a csöpögés meg a levegőzés!
Válasz #31766. hozzászólásra
Zsírozd be a kuplung rudazatot,ott ahol a tengelyen van.Kellene néha zsírozni!! Egy tengelyen van a fékkel,valamelyik rászorult ettől a SAVAS zsírtól!Azért viszi magával.
Válasz #31760. hozzászólásra
Szia!Nekem ehhez hasonló adagoló van a trakin és alul a rézalátétnél szivárog az olaj!Ez milyen olajzású központi vagy külön?Ha külön olajzású akkor hol tudnám visszatölteni az olajat?
Szűrők,áteresz csavarok,fedéltömítés. Rézalátét kilágyít úgy szerel vissza. Üzemenyag csövek állapota (ha műanyag ,rászorító hollanderes ott is bekavarhat) Lényeg ha a szívó oldalon bármely gázolajra utaló jelet látsz akkor ott levegőt is szívhat.Ha a tápszivattyúval nyomod és (zümmög a szelep) akkor azzal nagy bibi nem lehet. Bár hosszab állás után...azért nem árt rányomni indítás előtt. Ha "szennyeződés" jön a csöveken akkor a tankod sem makulátlan. Indulj el a tanktól aztán módszeresen előre az adgolóig. "Ha enyhe túlnyomás alá teszed a tankot...az megmutatja hol van tömítetlenségi probléma." ehhez kell egy jól záró üz sapka...Vagy szelepelt gumi dugó. (Mint a hűtő tesztelő készletben.) DE FINOMAN LEHETŐLEG KÉZIPUMPÁVAL. Mivel kompresszorral szép kis gömbőcöt lehet csinálni a tankból minimum.
bele tud menni, de azt szét tudod szedni.az már elég baj ha még az adagolóból is kifele jön kosz.Az az elemektől jön ki az a furat. Ja és az új sem biztos hogy jó.Tedd be a régit, vagy szívd meg picit ha nem vagy finnyás.
Ha a durvaszűrőnél kap levegőt akkor kis járatás után magától leáll.
De ha leállítod akkor 5 perc múlva beindul.
A bal oldalon keresgélj szerintem.
A nyomástartó szelepbe meg tud akadni a kosz?Direkt ezért cseréltem már egyszer nyomástartó szelepet mert láttam hogy ami a durva szűrőhöz érkező fő csőben leállítás után rögtön le esik a szint,de a szelep cseréje nem segített ezen a problémán.A durva szűrő tetején van valamiféle tömítés?Nem lehet hogy sérült tömítés és ott kap levegőt e rendszer?A finomszűrő biztos nem kap mert szűrő cserénél körbe kentem FBS-sel.
Átlátszó csövet is tudsz venni a páncélozott helyett , abban meg látsz minden buborékot ha vissza enged a nyomástartó szelep .Kicseréled pár száz forint igaza van az előttem szólóknak azzal kezd!
Nyomástartó szelep jó helyre van téve,
És jó-e vajon.
Cseréld ki 500 forint.
Ide való
A képet a netről szedtem, de itt sem azt rakja befelé a páciens, az csak egy sima üreges csavar.
Ez kell oda.
ha le állítom vissza ejti de ezt csinálja amióta itt van de akkor mindig elindult most meg nagyon nyögvenyelősen.Ha lesz időm az egész üzemanyag rendszert átnézem!
akkor dugulás gyanús a helyzet, nincsen más hárta kutakodni kell az üzemanyag útvonalán, aztán ha nem vezet eredményre akkor adagolóshoz kell fordulni. kézi pumpa nemtudom hogy tud e ilyet produkálni de kizártnak sem látom.
ha van valami átlátszó tömlőd esetleg azt tudod arra használni hogy lássad hogy visszaejti e az üzemanyagot. amit elvileg nem szabad neki.
Ha le állítom és egyből elindítom akkor elindul de ha egy kicsit várok vele akkor nem.Ilyenkor a légtelenítő csavarnál mikor kicsavarom szisszen egy nagyot utána felnyomom ac pumpával akkor nagy nehezen újra indul ha meg beindult hibátlanul jár és a gázreakció is tökéletes.A tápszivattyúval lehet valami gond?
Kicseréltem vadi újra a porlasztókat,de még milyen porlasztókra!Eredeti szovjet kis dobozos porlasztócsúcsokat vettem. Beállítottuk 125 barra .Ha beindul hibátlanul jár a motor,de ha leállítom olyan mintha egyből le levegősödne.Utána alig bírom újra indítani.Felpumpálom a tápszivattyúval és nagyon nehezen elindul izzítással.A finomszűrőt kicseréltem a durva szűrő meg rendesen átengedi az üzemanyagot.Az adagolónál előszokott fordulni valahol dugulás?Hol szokott legtöbbször fals levegőt szívni az üzemanyag rendszer?Mi szokott általában a hiba lenni?
Kicseréltem vadi újra a porlasztókat,de még milyen porlasztókra!Eredeti szovjet kis dobozos porlasztócsúcsokat vettem. Beállítottuk 125 barra .Ha beindul hibátlanul jár a motor,de ha leállítom olyan mintha egyből le levegősödne.Utána alig bírom újra indítani.Felpumpálom a tápszivattyúval és nagyon nehezen elindul izzítással.A finomszűrőt kicseréltem a durva szűrő meg rendesen átengedi az üzemanyagot.Az adagolónál előszokott fordulni valahol dugulás?Hol szokott legtöbbször fals levegőt szívni az üzemanyag rendszer?Mi szokott általában a hiba lenni?
Egy cimborám meg 1.8td (adagolós)mondeóba küldte a Lidl-es étolajat 70%-ban semmi gondja nem volt vele csak a szaga volt érdekes.Most már nem is érné meg olyan drága az étolaj esetleg használttal.
énis minden olajat újra hasznosítok.
papírszűrő meg a hangszórómágnes elég jól kipucolja.
na nehogymár a hájend nyugati technológia eleve keveri az anyagba a motorolajat, a muszak meg letérdeljen tőle, lol.
bár mostmár muszkát kevesebbet fogom használni, a 130 lovas soros hathengeres forwarder (magyar gép, 1982 es) ugyanarra a munkára kevesebbet eszik mint a muszka póttal. (mi a ... fax...)
méghogy takarékos mtz, ó hogyne. akkor zabáljon csak, most gépes szezon van. így máris 400 forintot spóroltam a motorolaj árán ha úgy veszem. meg a hajtómű olaj árán is, meg minden olaj árán.
hogy haszna is legyen ennyivel tudok többet fizetni a minőségi olajokért.
ha valóban csökkenteni akarnánk azt a fenenagy külföldi energia függést, akkor állami pénzből üzemeltetett használt olaj újrahasznosítók lennének minden redves benzinkúton. beviszed az olajad, és valami nevbetséges ráfizetéssel adjanak helyette ugyanannyi liter gázolajat.
aztán akkor a sok paréj nem a földre engedné le otthon a kocsiból olajcserénél ami eleve környezetvédelmi szempont, másrészt meg kevesebb gázolajat kellene gyártani. kavarják szépen bele a kúton kaphatóba. ha dehidratálják, és egy korrekt centrifugálszűrőn átengedik, meg utánna egy bazinagy elektromágnesen akkor teljes nyugalommal mehet 1% ban az üzemanyaghoz. újabb dolog ahol a közmunkások tökéletesen ellennének. ekkora higításban nem árt semmiféle motornak.
a kenőanyagok meg ugye adalékolva vannak és kennek. a centrifugálással a kormot is jószerivel el lehet távolítani, mérget vennék rá hogy azon a pocsék pacsulin amit nálunk üzemanyagnak mernek hívni csak javítana eleve. ennek nem is itt lenne a helye hogy Én vagy más felvesse (biztosan nem csak énke jutottam erre a következtetésre) hanem már vagy tíz éve törvénynek kellene ezt elrendelni. ennyit a naaaagy sötétzöldekről.
de ugye tudjuk hogy a józan ész , meg az ésszerűség ebben az országban büntetendő dolog. hátmég az értelmes ötletek :D
Csepel porlasztócsúcs ha emlékeim nem csalnak nem jó az MTZ be ... Viszont ha felesleges, átveszem tőled,mert a 2 hengeres Steyr ba passzol :)
Igaz 15 éve nem volt hozzá nyúlva, és minusz 20 ba is kinlódás nélkül indul..... az mtzbe 2 évente kikell dobni, mert hugyozik mint egy prosztatás :)
ha tiszta én biztosan le nem engedném, hanem elkeverném gázolajjal aztán jólvanaz. semmi baja nem lesz neki.
majd gondolod amikor ezeket a masinákat tervezték akkor olyan minőségű gázolajok voltak mint most :)
nem azt mondom hogy bátran mindent bele kell önteni, csak azt hogy azért nem kényes egy technika ezse.
tankolj rá gázolajat, porlasztót cseréld ki, nézzétek meg hogy megvan e a nyomás, utánna próbáljad ki.
nincsen evvel baj.
Akkor szerinted ha cserélek porlasztókat akkor ne engedjem le hanem keverjem gázolajjal?Had keveredjen?Itthon van csepel motorhoz eredeti új porlasztócsúcsaim az véletlenül nem kompatibilis az mtz-hez?Mert ez biztos hogy igazi csúcsok nem gagyi kínai.
Akkor szerinted ha cserélek porlasztókat akkor ne engedjem le hanem keverjem gázolajjal?Had keveredjen?Itthon van csepel motorhoz eredeti új porlasztócsúcsaim az véletlenül nem kompatibilis az mtz-hez?Mert ez biztos hogy igazi csúcsok nem gagyi kínai.
őszintén...
turbós motorok tudnak úgy elszaladni hogy elkezdik az olajat benyomni a motorba. ezt azért sokan ismerik mint jelenséget.
ha nem sokkal sűrűbb mint a gázolaj akkor báremilyen olajjal elmegy a diesel, ha nem ilyen "korszerű" hdi meg Di meg ilyen turha hanem hagyományos szívó diesel.
a napraforgó olajjal sincsen semmi baj meg a repcével sem, csak azok sűrűbbek. azárt suzoktak "használt" sütőolajat erőltetni mert az már vékonyabb. a használt váltó/motor olajokkal sincsen semmi baj a világon ha elég vékony már, és forgács/egyébb szennyeződés ki van szűrve belőle.
lásd SiSu motorok, maguktól keverik folyamatosan a motorolajat az üzemanyagba. Tisztán is elmenne vele, keverve meg abszolute megy vele az is ami teljesen friss technológia.
a traktorodnak más gondjai is lehetnek, nem az a 20 liter trafó olaj tette be a kaput. porlasztó csúcs csere, meg mérjetek kompressziót, ha rendben vannak s mégse megy akkor adagoló beállítási gond is lehet.
a diesel lelkivilága voltaképp egyszerűnek mondható, jókor mennyen be anyag és megfelelően porlasztva. ha van elég nyomás meg oxyigén, és nyomsára gyullad az üzemanyag akkor menni fog. ha nem akkor meg nem.
Elméletileg simán menni kell vele, ha tiszta olaj volt. Nekem van egy Deutz motoros kompresszorom, a tiszta trafó olajjal simán ment, nem volt vele probléma. Hallottam már olyat is h az mtz be beleöntik a leengedett híg váltó olajat és állítólag ugyan úgy megy...
90896 hozzászólás
Válasz #31781. hozzászólásra
Véletlen nem 180?jd kombájnra kellene hátsó pótkeréknek.
Válasz #31780. hozzászólásra
A vonópadra nem jutott festék?
Válasz #31779. hozzászólásra
Szia. Az osztókör 190, a tehermentesítő 145, nem tolómérővel mérve de nagy tévedés nem lehet
felkészülés vizsgára
Mtz 20" 8 lyukas felninek menyi a lyuk osztása?A középen a tehermentesítő
furatnak menyi az átmérője?Előre is köszi.
Válasz #31729. hozzászólásra
Lehet csak általábban mint mindennek ezeknek is van hamisitványa a wüzetemnek is van a chinai másolata ami 95% ban ugy is néz ki ránéztében is csak az 2000ft az eredeti 4000ft,vagy van az egyetlen gyári és az nem a koporsos meg a másik többi 7 fajta hanem az azpi ezzel szerelik az eredeti mtzket is csak ennek is van 2 hamisitványa.
Válasz #31776. hozzászólásra
Régen volt benne zsírzó szem.
Válasz #31775. hozzászólásra
Leveszed a kuplung pedál tarto hosszu szárat a tengelyröl és fursz bele menetet és zsirzogomb bele és kész.45-90 fokos.Egy trakin a kézifék tarto konzolt is megcsináltam igy.Amelyikben az eröszabályzo folyik az meg keni folyamatosan és nincs gond hehe.
Válasz #31774. hozzászólásra
Belefurtál az agy részébe vagy hogyan sikerült???
Nem néztem még közelebbről!
Válasz #31768. hozzászólásra
Minden trakimra tettem zsirzogombot a kuplung pedál agyra és kenhetö.Hamár kopott és berág tud együt mozdulni,de az durva ha annyira hogy teljesen visszi a tengelyt magával és fékez közbe.
Válasz #31743. hozzászólásra
Milyen motor van benne, Csepel?
Hali.
Valaki segítsen nekem.mtz 80-as centrifugál szőrő biztonsági szelepét hogyan állísam be ? Az enyém állítós és nem fix.
Köszi:Zoli
Válasz #31765. hozzászólásra
Egyszerű a regulátor ház tetején!A réz tömítést meg lágyítsd ki mikor szerelgetsz ilyen csöves dolgokat ,mert csak szopatni fog a csöpögés meg a levegőzés!
Válasz #31768. hozzászólásra
Annál a tengelynél keresd a bajt!
Válasz #31765. hozzászólásra
Ott a gázkar melletti nagy csavaron.
Válasz #31767. hozzászólásra
1.hónapja van nálam a gép.zsírzok mindent de eddig még nem jelentkezett ez a probléma!!!Köszi
Válasz #31766. hozzászólásra
Zsírozd be a kuplung rudazatot,ott ahol a tengelyen van.Kellene néha zsírozni!! Egy tengelyen van a fékkel,valamelyik rászorult ettől a SAVAS zsírtól!Azért viszi magával.
Tisztelt kollégák!
82-benyomom a kuplungot lemegy a fékpedál is és fékezi a gépet!!!
MI lehet a gond?????
Válasz #31760. hozzászólásra
Szia!Nekem ehhez hasonló adagoló van a trakin és alul a rézalátétnél szivárog az olaj!Ez milyen olajzású központi vagy külön?Ha külön olajzású akkor hol tudnám visszatölteni az olajat?
Válasz #31761. hozzászólásra
Azt nem ismerem képed van róla?
Válasz #31762. hozzászólásra
Ja vadi új
Válasz #31760. hozzászólásra
Csak nem vettél egy vadi újat
Válasz #31729. hozzászólásra
Zöld lengyelt kell venni a Habinál... Vannak olyan jók mint az orosz vagy még jobbak is...
Válasz #31752. hozzászólásra
A másik is puska fél áron eladó !!!Ez felújított egy évet ment!
Válasz #31752. hozzászólásra
Új adagoló Van videó is https://www.youtube.com/watch?v=KR6Buf6BRXg
Válasz #31755. hozzászólásra
Szűrők,áteresz csavarok,fedéltömítés. Rézalátét kilágyít úgy szerel vissza. Üzemenyag csövek állapota (ha műanyag ,rászorító hollanderes ott is bekavarhat) Lényeg ha a szívó oldalon bármely gázolajra utaló jelet látsz akkor ott levegőt is szívhat.Ha a tápszivattyúval nyomod és (zümmög a szelep) akkor azzal nagy bibi nem lehet. Bár hosszab állás után...azért nem árt rányomni indítás előtt. Ha "szennyeződés" jön a csöveken akkor a tankod sem makulátlan. Indulj el a tanktól aztán módszeresen előre az adgolóig. "Ha enyhe túlnyomás alá teszed a tankot...az megmutatja hol van tömítetlenségi probléma." ehhez kell egy jól záró üz sapka...Vagy szelepelt gumi dugó. (Mint a hűtő tesztelő készletben.) DE FINOMAN LEHETŐLEG KÉZIPUMPÁVAL. Mivel kompresszorral szép kis gömbőcöt lehet csinálni a tankból minimum.
Válasz #31755. hozzászólásra
Nézd meg hol van gázolaj folyás. Lehet valamelyik rézalátétnél enged.
bele tud menni, de azt szét tudod szedni.az már elég baj ha még az adagolóból is kifele jön kosz.Az az elemektől jön ki az a furat. Ja és az új sem biztos hogy jó.Tedd be a régit, vagy szívd meg picit ha nem vagy finnyás.
Ha a durvaszűrőnél kap levegőt akkor kis járatás után magától leáll.
De ha leállítod akkor 5 perc múlva beindul.
A bal oldalon keresgélj szerintem.
A nyomástartó szelepbe meg tud akadni a kosz?Direkt ezért cseréltem már egyszer nyomástartó szelepet mert láttam hogy ami a durva szűrőhöz érkező fő csőben leállítás után rögtön le esik a szint,de a szelep cseréje nem segített ezen a problémán.A durva szűrő tetején van valamiféle tömítés?Nem lehet hogy sérült tömítés és ott kap levegőt e rendszer?A finomszűrő biztos nem kap mert szűrő cserénél körbe kentem FBS-sel.
Válasz #31752. hozzászólásra
A nyomástartó új rajta és oda van bekötve is.
Válasz #31751. hozzászólásra
Átlátszó csövet is tudsz venni a páncélozott helyett , abban meg látsz minden buborékot ha vissza enged a nyomástartó szelep .Kicseréled pár száz forint igaza van az előttem szólóknak azzal kezd!
Nyomástartó szelep jó helyre van téve,
És jó-e vajon.
Cseréld ki 500 forint.
Ide való
A képet a netről szedtem, de itt sem azt rakja befelé a páciens, az csak egy sima üreges csavar.
Ez kell oda.
Válasz #31750. hozzászólásra
ha le állítom vissza ejti de ezt csinálja amióta itt van de akkor mindig elindult most meg nagyon nyögvenyelősen.Ha lesz időm az egész üzemanyag rendszert átnézem!
Válasz #31749. hozzászólásra
akkor dugulás gyanús a helyzet, nincsen más hárta kutakodni kell az üzemanyag útvonalán, aztán ha nem vezet eredményre akkor adagolóshoz kell fordulni. kézi pumpa nemtudom hogy tud e ilyet produkálni de kizártnak sem látom.
ha van valami átlátszó tömlőd esetleg azt tudod arra használni hogy lássad hogy visszaejti e az üzemanyagot. amit elvileg nem szabad neki.
Válasz #31748. hozzászólásra
Ha le állítom és egyből elindítom akkor elindul de ha egy kicsit várok vele akkor nem.Ilyenkor a légtelenítő csavarnál mikor kicsavarom szisszen egy nagyot utána felnyomom ac pumpával akkor nagy nehezen újra indul ha meg beindult hibátlanul jár és a gázreakció is tökéletes.A tápszivattyúval lehet valami gond?
Válasz #31747. hozzászólásra
az olyan mintha lelevegősödne meg a lelevegősödik közt nagy a különbség.
kellene tudni hogy télleg lelevegősödik, vagy csak úgy tűnik mintha.
ha leállítod s közvetlen utánna ráindítassz elindul ?
Kicseréltem vadi újra a porlasztókat,de még milyen porlasztókra!Eredeti szovjet kis dobozos porlasztócsúcsokat vettem. Beállítottuk 125 barra .Ha beindul hibátlanul jár a motor,de ha leállítom olyan mintha egyből le levegősödne.Utána alig bírom újra indítani.Felpumpálom a tápszivattyúval és nagyon nehezen elindul izzítással.A finomszűrőt kicseréltem a durva szűrő meg rendesen átengedi az üzemanyagot.Az adagolónál előszokott fordulni valahol dugulás?Hol szokott legtöbbször fals levegőt szívni az üzemanyag rendszer?Mi szokott általában a hiba lenni?
Kicseréltem vadi újra a porlasztókat,de még milyen porlasztókra!Eredeti szovjet kis dobozos porlasztócsúcsokat vettem. Beállítottuk 125 barra .Ha beindul hibátlanul jár a motor,de ha leállítom olyan mintha egyből le levegősödne.Utána alig bírom újra indítani.Felpumpálom a tápszivattyúval és nagyon nehezen elindul izzítással.A finomszűrőt kicseréltem a durva szűrő meg rendesen átengedi az üzemanyagot.Az adagolónál előszokott fordulni valahol dugulás?Hol szokott legtöbbször fals levegőt szívni az üzemanyag rendszer?Mi szokott általában a hiba lenni?
Válasz #31742. hozzászólásra
Egy cimborám meg 1.8td (adagolós)mondeóba küldte a Lidl-es étolajat 70%-ban semmi gondja nem volt vele csak a szaga volt érdekes.Most már nem is érné meg olyan drága az étolaj esetleg használttal.
Válasz #31743. hozzászólásra
http://www.dp-automotive.hu/dpa_gazolaj.html
énis minden olajat újra hasznosítok.
papírszűrő meg a hangszórómágnes elég jól kipucolja.
na nehogymár a hájend nyugati technológia eleve keveri az anyagba a motorolajat, a muszak meg letérdeljen tőle, lol.
bár mostmár muszkát kevesebbet fogom használni, a 130 lovas soros hathengeres forwarder (magyar gép, 1982 es) ugyanarra a munkára kevesebbet eszik mint a muszka póttal. (mi a ... fax...)
méghogy takarékos mtz, ó hogyne. akkor zabáljon csak, most gépes szezon van. így máris 400 forintot spóroltam a motorolaj árán ha úgy veszem. meg a hajtómű olaj árán is, meg minden olaj árán.
hogy haszna is legyen ennyivel tudok többet fizetni a minőségi olajokért.
ha valóban csökkenteni akarnánk azt a fenenagy külföldi energia függést, akkor állami pénzből üzemeltetett használt olaj újrahasznosítók lennének minden redves benzinkúton. beviszed az olajad, és valami nevbetséges ráfizetéssel adjanak helyette ugyanannyi liter gázolajat.
aztán akkor a sok paréj nem a földre engedné le otthon a kocsiból olajcserénél ami eleve környezetvédelmi szempont, másrészt meg kevesebb gázolajat kellene gyártani. kavarják szépen bele a kúton kaphatóba. ha dehidratálják, és egy korrekt centrifugálszűrőn átengedik, meg utánna egy bazinagy elektromágnesen akkor teljes nyugalommal mehet 1% ban az üzemanyaghoz. újabb dolog ahol a közmunkások tökéletesen ellennének. ekkora higításban nem árt semmiféle motornak.
a kenőanyagok meg ugye adalékolva vannak és kennek. a centrifugálással a kormot is jószerivel el lehet távolítani, mérget vennék rá hogy azon a pocsék pacsulin amit nálunk üzemanyagnak mernek hívni csak javítana eleve. ennek nem is itt lenne a helye hogy Én vagy más felvesse (biztosan nem csak énke jutottam erre a következtetésre) hanem már vagy tíz éve törvénynek kellene ezt elrendelni. ennyit a naaaagy sötétzöldekről.
de ugye tudjuk hogy a józan ész , meg az ésszerűség ebben az országban büntetendő dolog. hátmég az értelmes ötletek :D
Válasz #31739. hozzászólásra
Itt az egyik falubeli külön tartályt csinált a 80-as ára és abba öntözte az étolajat ahol elment mindenhol ránottszelet illat volt :D
Válasz #31738. hozzászólásra
Csepel porlasztócsúcs ha emlékeim nem csalnak nem jó az MTZ be ... Viszont ha felesleges, átveszem tőled,mert a 2 hengeres Steyr ba passzol :)
Igaz 15 éve nem volt hozzá nyúlva, és minusz 20 ba is kinlódás nélkül indul..... az mtzbe 2 évente kikell dobni, mert hugyozik mint egy prosztatás :)
ha tiszta én biztosan le nem engedném, hanem elkeverném gázolajjal aztán jólvanaz. semmi baja nem lesz neki.
majd gondolod amikor ezeket a masinákat tervezték akkor olyan minőségű gázolajok voltak mint most :)
nem azt mondom hogy bátran mindent bele kell önteni, csak azt hogy azért nem kényes egy technika ezse.
tankolj rá gázolajat, porlasztót cseréld ki, nézzétek meg hogy megvan e a nyomás, utánna próbáljad ki.
nincsen evvel baj.
Válasz #31731. hozzászólásra
Akkor szerinted ha cserélek porlasztókat akkor ne engedjem le hanem keverjem gázolajjal?Had keveredjen?Itthon van csepel motorhoz eredeti új porlasztócsúcsaim az véletlenül nem kompatibilis az mtz-hez?Mert ez biztos hogy igazi csúcsok nem gagyi kínai.
Válasz #31731. hozzászólásra
Akkor szerinted ha cserélek porlasztókat akkor ne engedjem le hanem keverjem gázolajjal?Had keveredjen?Itthon van csepel motorhoz eredeti új porlasztócsúcsaim az véletlenül nem kompatibilis az mtz-hez?Mert ez biztos hogy igazi csúcsok nem gagyi kínai.
őszintén...
turbós motorok tudnak úgy elszaladni hogy elkezdik az olajat benyomni a motorba. ezt azért sokan ismerik mint jelenséget.
ha nem sokkal sűrűbb mint a gázolaj akkor báremilyen olajjal elmegy a diesel, ha nem ilyen "korszerű" hdi meg Di meg ilyen turha hanem hagyományos szívó diesel.
a napraforgó olajjal sincsen semmi baj meg a repcével sem, csak azok sűrűbbek. azárt suzoktak "használt" sütőolajat erőltetni mert az már vékonyabb. a használt váltó/motor olajokkal sincsen semmi baj a világon ha elég vékony már, és forgács/egyébb szennyeződés ki van szűrve belőle.
lásd SiSu motorok, maguktól keverik folyamatosan a motorolajat az üzemanyagba. Tisztán is elmenne vele, keverve meg abszolute megy vele az is ami teljesen friss technológia.
a traktorodnak más gondjai is lehetnek, nem az a 20 liter trafó olaj tette be a kaput. porlasztó csúcs csere, meg mérjetek kompressziót, ha rendben vannak s mégse megy akkor adagoló beállítási gond is lehet.
a diesel lelkivilága voltaképp egyszerűnek mondható, jókor mennyen be anyag és megfelelően porlasztva. ha van elég nyomás meg oxyigén, és nyomsára gyullad az üzemanyag akkor menni fog. ha nem akkor meg nem.
Válasz #31732. hozzászólásra
Mtz50-hez nem hiszem, hogy van wuzetem porlasztó csúcs
Válasz #31732. hozzászólásra
Minden alkatrész szar sajnos mtz-hez.
Válasz #31728. hozzászólásra
Elméletileg simán menni kell vele, ha tiszta olaj volt. Nekem van egy Deutz motoros kompresszorom, a tiszta trafó olajjal simán ment, nem volt vele probléma. Hallottam már olyat is h az mtz be beleöntik a leengedett híg váltó olajat és állítólag ugyan úgy megy...