Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 410.68 Ft USD 394.79 Ft CHF 438.21 Ft GBP 494.32 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90896 hozzászólás
#31746 decsi
2014-05-05 20:37:37

Válasz #31781. hozzászólásra

Véletlen nem 180?smile biggrinjd kombájnra kellene hátsó pótkeréknek.

#31745 medikus
2014-05-05 20:34:28

Válasz #31780. hozzászólásra
A vonópadra nem jutott festék?

#31744 VTR-es
2014-05-05 20:28:03

Válasz #31779. hozzászólásra

Szia. Az osztókör 190, a tehermentesítő 145, nem tolómérővel mérve de nagy tévedés nem lehetsmile thumbup

#31743 heki
2014-05-05 20:19:19

felkészülés vizsgára

#31742 decsi
2014-05-05 19:59:09


Mtz 20" 8 lyukas felninek menyi a lyuk osztása?A középen a tehermentesítő
furatnak menyi az átmérője?Előre is köszi.

#31741 laci 300
2014-05-04 21:24:41

Válasz #31729. hozzászólásra

Lehet csak általábban mint mindennek ezeknek is van hamisitványa a wüzetemnek is van a chinai másolata ami 95% ban ugy is néz ki ránéztében is csak az 2000ft az eredeti 4000ft,vagy van az egyetlen gyári és az nem a koporsos meg a másik többi 7 fajta hanem az azpi ezzel szerelik az eredeti mtzket is csak ennek is van 2 hamisitványa.

#31740 medikus
2014-05-04 10:50:32

Válasz #31776. hozzászólásra
Régen volt benne zsírzó szem.

#31739 röfik
2014-05-04 10:35:54

Válasz #31775. hozzászólásra

Leveszed a kuplung pedál tarto hosszu szárat a tengelyröl és fursz bele menetet és zsirzogomb bele és kész.45-90 fokos.Egy trakin a kézifék tarto konzolt is megcsináltam igy.Amelyikben az eröszabályzo folyik az meg keni folyamatosan és nincs gond hehe.smile thumbup

#31738 heki
2014-05-04 10:17:52

Válasz #31774. hozzászólásra

Belefurtál az agy részébe vagy hogyan sikerült???
Nem néztem még közelebbről!

#31737 röfik
2014-05-04 09:32:01

Válasz #31768. hozzászólásra

Minden trakimra tettem zsirzogombot a kuplung pedál agyra és kenhetö.Hamár kopott és berág tud együt mozdulni,de az durva ha annyira hogy teljesen visszi a tengelyt magával és fékez közbe.smile confused

#31736 Czanik Sanyi
2014-05-04 06:57:36

Válasz #31743. hozzászólásra
Milyen motor van benne, Csepel?smile confused

Nincs profilkép
#31735 oli003
2014-05-03 22:33:09

Hali.
Valaki segítsen nekem.mtz 80-as centrifugál szőrő biztonsági szelepét hogyan állísam be ? Az enyém állítós és nem fix.
Köszi:Zoli

#31734 gjoni
2014-05-02 20:48:04

Válasz #31765. hozzászólásra

Egyszerű a regulátor ház tetején!A réz tömítést meg lágyítsd ki mikor szerelgetsz ilyen csöves dolgokat ,mert csak szopatni fog a csöpögés meg a levegőzés!

#31733 medikus
2014-05-02 20:15:03

Válasz #31768. hozzászólásra

Annál a tengelynél keresd a bajt!

#31732 medikus
2014-05-02 20:14:04

Válasz #31765. hozzászólásra
Ott a gázkar melletti nagy csavaron.

#31731 heki
2014-05-02 20:13:59

Válasz #31767. hozzászólásra

1.hónapja van nálam a gép.zsírzok mindent de eddig még nem jelentkezett ez a probléma!!!Köszi

#31730 medikus
2014-05-02 20:10:46

Válasz #31766. hozzászólásra
Zsírozd be a kuplung rudazatot,ott ahol a tengelyen van.Kellene néha zsírozni!! Egy tengelyen van a fékkel,valamelyik rászorult ettől a SAVAS zsírtól!Azért viszi magával.

#31729 heki
2014-05-02 20:05:20

Tisztelt kollégák!

82-benyomom a kuplungot lemegy a fékpedál is és fékezi a gépet!!!
MI lehet a gond?????

#31728 jaminka
2014-05-02 20:00:42

Válasz #31760. hozzászólásra
Szia!Nekem ehhez hasonló adagoló van a trakin és alul a rézalátétnél szivárog az olaj!Ez milyen olajzású központi vagy külön?Ha külön olajzású akkor hol tudnám visszatölteni az olajat?

#31727 gjoni
2014-05-02 16:14:30

Válasz #31761. hozzászólásra

Azt nem ismerem képed van róla?

#31725 Gabesz2
2014-05-02 15:54:39

Válasz #31760. hozzászólásra
Csak nem vettél egy vadi újatsmile confusedsmile thumbup

#31724 Oles
2014-05-02 15:13:48

Válasz #31729. hozzászólásra

Zöld lengyelt kell venni a Habinál... Vannak olyan jók mint az orosz vagy még jobbak is...

#31723 gjoni
2014-05-02 14:23:03

Válasz #31752. hozzászólásra

A másik is puska fél áron eladó !!!Ez felújított egy évet ment!

#31722 gjoni
2014-05-02 14:20:31

Válasz #31752. hozzászólásra

Új adagoló Van videó is https://www.youtube.com/watch?v=KR6Buf6BRXg

#31721 papa maci
2014-04-27 17:38:17

Válasz #31755. hozzászólásra

Szűrők,áteresz csavarok,fedéltömítés. Rézalátét kilágyít úgy szerel vissza. Üzemenyag csövek állapota (ha műanyag ,rászorító hollanderes ott is bekavarhat) Lényeg ha a szívó oldalon bármely gázolajra utaló jelet látsz akkor ott levegőt is szívhat.Ha a tápszivattyúval nyomod és (zümmög a szelep) akkor azzal nagy bibi nem lehet. Bár hosszab állás után...azért nem árt rányomni indítás előtt. Ha "szennyeződés" jön a csöveken akkor a tankod sem makulátlan. Indulj el a tanktól aztán módszeresen előre az adgolóig. "Ha enyhe túlnyomás alá teszed a tankot...az megmutatja hol van tömítetlenségi probléma." ehhez kell egy jól záró üz sapka...Vagy szelepelt gumi dugó. (Mint a hűtő tesztelő készletben.) DE FINOMAN LEHETŐLEG KÉZIPUMPÁVAL. Mivel kompresszorral szép kis gömbőcöt lehet csinálni a tankból minimum.

#31720 Gabesz2
2014-04-27 17:05:10

Válasz #31755. hozzászólásra

Nézd meg hol van gázolaj folyás. Lehet valamelyik rézalátétnél enged.

#31719 ...:::Pisti:::...
2014-04-27 16:28:44

bele tud menni, de azt szét tudod szedni.az már elég baj ha még az adagolóból is kifele jön kosz.Az az elemektől jön ki az a furat. Ja és az új sem biztos hogy jó.Tedd be a régit, vagy szívd meg picit ha nem vagy finnyás.
Ha a durvaszűrőnél kap levegőt akkor kis járatás után magától leáll.
De ha leállítod akkor 5 perc múlva beindul.
A bal oldalon keresgélj szerintem.

#31718 prütyi
2014-04-27 15:36:02

A nyomástartó szelepbe meg tud akadni a kosz?Direkt ezért cseréltem már egyszer nyomástartó szelepet mert láttam hogy ami a durva szűrőhöz érkező fő csőben leállítás után rögtön le esik a szint,de a szelep cseréje nem segített ezen a problémán.A durva szűrő tetején van valamiféle tömítés?Nem lehet hogy sérült tömítés és ott kap levegőt e rendszer?A finomszűrő biztos nem kap mert szűrő cserénél körbe kentem FBS-sel.

#31717 prütyi
2014-04-27 15:25:44

Válasz #31752. hozzászólásra

A nyomástartó új rajta és oda van bekötve is.

#31716 gjoni
2014-04-27 15:01:46

Válasz #31751. hozzászólásra

Átlátszó csövet is tudsz venni a páncélozott helyett , abban meg látsz minden buborékot ha vissza enged a nyomástartó szelep .Kicseréled pár száz forint igaza van az előttem szólóknak azzal kezd!smile thumbupcool

#31715 ...:::Pisti:::...
2014-04-27 14:07:53

Nyomástartó szelep jó helyre van téve,
És jó-e vajon.
Cseréld ki 500 forint.
Ide való

A képet a netről szedtem, de itt sem azt rakja befelé a páciens, az csak egy sima üreges csavar.
Ez kell oda.

#31714 prütyi
2014-04-27 13:01:14

Válasz #31750. hozzászólásra

ha le állítom vissza ejti de ezt csinálja amióta itt van de akkor mindig elindult most meg nagyon nyögvenyelősen.Ha lesz időm az egész üzemanyag rendszert átnézem!

Nincs profilkép
#31713 a2457
2014-04-27 10:51:21

Válasz #31749. hozzászólásra

akkor dugulás gyanús a helyzet, nincsen más hárta kutakodni kell az üzemanyag útvonalán, aztán ha nem vezet eredményre akkor adagolóshoz kell fordulni. kézi pumpa nemtudom hogy tud e ilyet produkálni de kizártnak sem látom.
ha van valami átlátszó tömlőd esetleg azt tudod arra használni hogy lássad hogy visszaejti e az üzemanyagot. amit elvileg nem szabad neki.

#31712 prütyi
2014-04-27 10:25:26

Válasz #31748. hozzászólásra

Ha le állítom és egyből elindítom akkor elindul de ha egy kicsit várok vele akkor nem.Ilyenkor a légtelenítő csavarnál mikor kicsavarom szisszen egy nagyot utána felnyomom ac pumpával akkor nagy nehezen újra indul ha meg beindult hibátlanul jár és a gázreakció is tökéletes.A tápszivattyúval lehet valami gond?

Nincs profilkép
#31711 a2457
2014-04-26 22:30:29

Válasz #31747. hozzászólásra

az olyan mintha lelevegősödne meg a lelevegősödik közt nagy a különbség.
kellene tudni hogy télleg lelevegősödik, vagy csak úgy tűnik mintha.

ha leállítod s közvetlen utánna ráindítassz elindul ?

#31710 prütyi
2014-04-26 22:07:28

Kicseréltem vadi újra a porlasztókat,de még milyen porlasztókra!Eredeti szovjet kis dobozos porlasztócsúcsokat vettem.smile thumbup Beállítottuk 125 barra .Ha beindul hibátlanul jár a motor,de ha leállítom olyan mintha egyből le levegősödne.Utána alig bírom újra indítani.Felpumpálom a tápszivattyúval és nagyon nehezen elindul izzítással.A finomszűrőt kicseréltem a durva szűrő meg rendesen átengedi az üzemanyagot.Az adagolónál előszokott fordulni valahol dugulás?Hol szokott legtöbbször fals levegőt szívni az üzemanyag rendszer?Mi szokott általában a hiba lenni?

#31709 prütyi
2014-04-26 22:07:06

Kicseréltem vadi újra a porlasztókat,de még milyen porlasztókra!Eredeti szovjet kis dobozos porlasztócsúcsokat vettem.smile thumbup Beállítottuk 125 barra .Ha beindul hibátlanul jár a motor,de ha leállítom olyan mintha egyből le levegősödne.Utána alig bírom újra indítani.Felpumpálom a tápszivattyúval és nagyon nehezen elindul izzítással.A finomszűrőt kicseréltem a durva szűrő meg rendesen átengedi az üzemanyagot.Az adagolónál előszokott fordulni valahol dugulás?Hol szokott legtöbbször fals levegőt szívni az üzemanyag rendszer?Mi szokott általában a hiba lenni?

#31708 PBandi
2014-04-26 12:03:40

Válasz #31742. hozzászólásra

Egy cimborám meg 1.8td (adagolós)mondeóba küldte a Lidl-es étolajat 70%-ban semmi gondja nem volt vele csak a szaga volt érdekes.Most már nem is érné meg olyan drága az étolaj esetleg használttal.

Nincs profilkép
#31706 a2457
2014-04-26 09:34:04

énis minden olajat újra hasznosítok.
papírszűrő meg a hangszórómágnes elég jól kipucolja.
na nehogymár a hájend nyugati technológia eleve keveri az anyagba a motorolajat, a muszak meg letérdeljen tőle, lol.

bár mostmár muszkát kevesebbet fogom használni, a 130 lovas soros hathengeres forwarder (magyar gép, 1982 es) ugyanarra a munkára kevesebbet eszik mint a muszka póttal. (mi a ... fax...)
méghogy takarékos mtz, ó hogyne. akkor zabáljon csak, most gépes szezon van. így máris 400 forintot spóroltam a motorolaj árán ha úgy veszem. meg a hajtómű olaj árán is, meg minden olaj árán.
hogy haszna is legyen ennyivel tudok többet fizetni a minőségi olajokért.


ha valóban csökkenteni akarnánk azt a fenenagy külföldi energia függést, akkor állami pénzből üzemeltetett használt olaj újrahasznosítók lennének minden redves benzinkúton. beviszed az olajad, és valami nevbetséges ráfizetéssel adjanak helyette ugyanannyi liter gázolajat.
aztán akkor a sok paréj nem a földre engedné le otthon a kocsiból olajcserénél ami eleve környezetvédelmi szempont, másrészt meg kevesebb gázolajat kellene gyártani. kavarják szépen bele a kúton kaphatóba. ha dehidratálják, és egy korrekt centrifugálszűrőn átengedik, meg utánna egy bazinagy elektromágnesen akkor teljes nyugalommal mehet 1% ban az üzemanyaghoz. újabb dolog ahol a közmunkások tökéletesen ellennének. ekkora higításban nem árt semmiféle motornak.
a kenőanyagok meg ugye adalékolva vannak és kennek. a centrifugálással a kormot is jószerivel el lehet távolítani, mérget vennék rá hogy azon a pocsék pacsulin amit nálunk üzemanyagnak mernek hívni csak javítana eleve. ennek nem is itt lenne a helye hogy Én vagy más felvesse (biztosan nem csak énke jutottam erre a következtetésre) hanem már vagy tíz éve törvénynek kellene ezt elrendelni. ennyit a naaaagy sötétzöldekről.

de ugye tudjuk hogy a józan ész , meg az ésszerűség ebben az országban büntetendő dolog. hátmég az értelmes ötletek :D

#31705 jaminka
2014-04-26 08:11:50

Válasz #31739. hozzászólásra

Itt az egyik falubeli külön tartályt csinált a 80-as ára és abba öntözte az étolajat ahol elment mindenhol ránottszelet illat volt :D

Nincs profilkép
#31704 Osztro
2014-04-26 06:17:26

Válasz #31738. hozzászólásra

Csepel porlasztócsúcs ha emlékeim nem csalnak nem jó az MTZ be ... Viszont ha felesleges, átveszem tőled,mert a 2 hengeres Steyr ba passzol :)
Igaz 15 éve nem volt hozzá nyúlva, és minusz 20 ba is kinlódás nélkül indul..... az mtzbe 2 évente kikell dobni, mert hugyozik mint egy prosztatás :)

Nincs profilkép
#31703 a2457
2014-04-25 22:31:49

ha tiszta én biztosan le nem engedném, hanem elkeverném gázolajjal aztán jólvanaz. semmi baja nem lesz neki.
majd gondolod amikor ezeket a masinákat tervezték akkor olyan minőségű gázolajok voltak mint most :)
nem azt mondom hogy bátran mindent bele kell önteni, csak azt hogy azért nem kényes egy technika ezse.

tankolj rá gázolajat, porlasztót cseréld ki, nézzétek meg hogy megvan e a nyomás, utánna próbáljad ki.
nincsen evvel baj.

#31702 prütyi
2014-04-25 22:21:26

Válasz #31731. hozzászólásra

Akkor szerinted ha cserélek porlasztókat akkor ne engedjem le hanem keverjem gázolajjal?Had keveredjen?Itthon van csepel motorhoz eredeti új porlasztócsúcsaim az véletlenül nem kompatibilis az mtz-hez?Mert ez biztos hogy igazi csúcsok nem gagyi kínai.

#31701 prütyi
2014-04-25 22:20:40

Válasz #31731. hozzászólásra

Akkor szerinted ha cserélek porlasztókat akkor ne engedjem le hanem keverjem gázolajjal?Had keveredjen?Itthon van csepel motorhoz eredeti új porlasztócsúcsaim az véletlenül nem kompatibilis az mtz-hez?Mert ez biztos hogy igazi csúcsok nem gagyi kínai.

Nincs profilkép
#31700 a2457
2014-04-25 20:47:23

őszintén...
turbós motorok tudnak úgy elszaladni hogy elkezdik az olajat benyomni a motorba. ezt azért sokan ismerik mint jelenséget.
ha nem sokkal sűrűbb mint a gázolaj akkor báremilyen olajjal elmegy a diesel, ha nem ilyen "korszerű" hdi meg Di meg ilyen turha hanem hagyományos szívó diesel.
a napraforgó olajjal sincsen semmi baj meg a repcével sem, csak azok sűrűbbek. azárt suzoktak "használt" sütőolajat erőltetni mert az már vékonyabb. a használt váltó/motor olajokkal sincsen semmi baj a világon ha elég vékony már, és forgács/egyébb szennyeződés ki van szűrve belőle.
lásd SiSu motorok, maguktól keverik folyamatosan a motorolajat az üzemanyagba. Tisztán is elmenne vele, keverve meg abszolute megy vele az is ami teljesen friss technológia.

a traktorodnak más gondjai is lehetnek, nem az a 20 liter trafó olaj tette be a kaput. porlasztó csúcs csere, meg mérjetek kompressziót, ha rendben vannak s mégse megy akkor adagoló beállítási gond is lehet.
a diesel lelkivilága voltaképp egyszerűnek mondható, jókor mennyen be anyag és megfelelően porlasztva. ha van elég nyomás meg oxyigén, és nyomsára gyullad az üzemanyag akkor menni fog. ha nem akkor meg nem.

#31699 Gabesz2
2014-04-25 20:37:16

Válasz #31732. hozzászólásra

Mtz50-hez nem hiszem, hogy van wuzetem porlasztó csúcssmile confused

#31698 röfik
2014-04-25 20:18:27

Válasz #31732. hozzászólásra

Minden alkatrész szar sajnos mtz-hez.smile cryingsmile cryingsmile crying

Nincs profilkép
#31697 Osztro
2014-04-25 20:17:32

Válasz #31728. hozzászólásra

Elméletileg simán menni kell vele, ha tiszta olaj volt. Nekem van egy Deutz motoros kompresszorom, a tiszta trafó olajjal simán ment, nem volt vele probléma. Hallottam már olyat is h az mtz be beleöntik a leengedett híg váltó olajat és állítólag ugyan úgy megy...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Többféle tényező okoz bizonytalanságot a piacon.
2024 tuti befektetései: arany, kávé, kakaó, tojás
2024 tuti befektetései: arany, kávé, kakaó, tojás
A mezőgazdasági termékek piacán nagy kilengések voltak, míg az ipari...
STRUIK 4 SOROS VÉGIGKÉSES ROTÁCIÓS BAKHÁTKÉSZÍTŐ,  TALAJMARÓ,  PROFILLEMEZZEL
STRUIK 4 SOROS VÉGIGKÉSES ROTÁCIÓS...

2.000.000 Ft

CHECCHI MAGLI 4 soros csipeszes palántázó,  palántaültető
CHECCHI MAGLI 4 soros csipeszes...

1.590.000 Ft

RZ-3 RZ3 RZ 3 szárzúzót,  szártépőt keresek vennék
RZ-3 RZ3 RZ 3 szárzúzót, szártépőt...

5 Ft

Prémium benzinmotoros ágaprítók tavaszi előrendelésre
Prémium benzinmotoros ágaprítók tavaszi...

590.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]