Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 407 Ft USD 392 Ft CHF 433.28 Ft GBP 489.48 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91586 hozzászólás
#85686 rtamas76
2024-01-26 22:31:19

Válasz mtz1221 #85682. hozzászólásáraApropó fesz szab rossz lenne egyetsem töltene!

#85685 rtamas76
2024-01-26 22:29:36

Válasz atisgyulai #85661. hozzászólásáraEzenis letrika generátor van!smile thumbup

#85683 rtamas76
2024-01-26 22:26:55

Válasz mtz1221 #85682. hozzászólásáraHa vanbenne az ygp-2-10 töltés elosztó relé akkor 12voltos a generátoja. És24ről indít 12vel tölt. Ha nemígy lenne minek a relé?

#85682 mtz1221
2024-01-26 22:20:42

Válasz rtamas76 #85681. hozzászólásáraMindennek semmi köze hogy neki a balt nem tölti. Vagy rossz a feszszabályzója, vagy annak nála külön van egy biztosítéka.smile whistling

#85681 rtamas76
2024-01-26 22:16:16

Válasz Praetor #85654. hozzászólásáraVan-e rajta klíma? Éshonnanhajt a generátor ?
A fordulata nemmindegy a generátornak.
A gyümölcsösben szinte sohanem mentünk 1500-1600ford fölöt . Éjszaka sokat permeteztünk ezért régi 50es mtz generátor tárcsát(17mm széles ) mèlyebbre szúratuk esztergán. Így növetük a fordulatàt.
(Soha nemvolt baj a csapágyal)
952.4en a gencsi szíjtárcs mikrobordás volt
Az átmérője nemvolt 60mm es
Pörgött mint a disznó jóis volt a töltés!
Nameg letrika generátor volt rajta.
Ja a generátor hány vattos?smile rolleyes

#85678 atisgyulai
2024-01-26 21:53:59

Válasz mtz1221 #85672. hozzászólásáraRusdisk van benne!
Nincs semmi baja, csak annyi hogy kevés a nyomó erő.
Nagyot fog a gèp, és egyszerűen valaminek engedni kell.
1025--be nem véletlen van már dupla tárcsa.
A régi szerkezetnek kicseréltem a közepét, és megy bele vissza!
Az kopott tárcsával, lógó közép résszel sem csúszott meg, pedig már akkor is 125 paci volt benne!
Az 3×3 rugós, amiből 3×2 dupla!


#85677 medikus
2024-01-26 20:58:09

Válasz mtz1221 #85676. hozzászólásáraSzí Csi Ping webshop címét nem tudod véletlen?
smile tonguesmile sweatdrop

#85675 medikus
2024-01-26 20:54:10

Válasz mtz1221 #85672. hozzászólásáraLuk,vagy utánzat! Mindig az jár az eszedben?smile lolsmile lolsmile lol

#85674 medikus
2024-01-26 20:52:30

50-es Mtz hüvelygarnitúra hol a legolcsóbb?smile confused

#85672 mtz1221
2024-01-26 20:46:37

Válasz atisgyulai #85668. hozzászólásáraLuk van benne, vagy valami utánzat ? 120as ytoban sincs nagyobb luk, és 4v5000 órát kitartanak.

#85671 medikus
2024-01-26 19:55:16

Válasz mtz1221 #85658. hozzászólásáraA voltmérő a jobb oldali akut mutatja! Minden azon van! A bal aksit ki is veheted,addig amíg nem indítasz!smile lol A balosat a Led ellenőrzi!

#85670 medikus
2024-01-26 19:51:54

Válasz Praetor #85653. hozzászólásáraFeszültség emelő! A generátor 12-14 volt megy bele,de ki 24 jön!

#85669 medikus
2024-01-26 19:47:48

Válasz mtz1221 #85648. hozzászólásáraTehetsz bele 100 amperest is! Ha akar,szét ég az egész!
smile lolsmile lolsmile lol

#85668 atisgyulai
2024-01-26 19:37:01

Válasz Gumóka #85666. hozzászólásáraEgyenlőre annyit tudtam megoldásként, hogy a "tuning"-ot levetettem.
Ez annyit jelent, hogy kapott egy alapra vissza állító szoftver frissítést.
Utána nem sokat használtam, de egyenlőre nem jött újra.
Majd tavasszal kiderül.
A lamellás kuplung viszont nem sokat ér. Megcsúszik, pontosabban mintha átugrálna terheléskor.
Lazításkor kezdte, majd szántáskor ki is állt a sorból ez miatt.
Olyan volt a hangja, mint amikor a difizár túl van terhelve, és ropogva csúszik. Vagy zárva fordul vele az ember.

#85667 atisgyulai
2024-01-26 19:24:56

Válasz mtz1221 #85663. hozzászólásáraÁt lehet fordítani a szűrőház középső részét. Visszafelé a hűtő felé, és mehet rá egy 100-as gégecső, végig a motor felett.
A .3-asnak már megcsináltam a fülke mellé van fel vezetve.

#85666 Gumóka
2024-01-26 19:09:23

Válasz mtz1221 #85663. hozzászólásáraAz, emlékszel, ennek kerestem a hibakódját.
Adblue, meg delejes gázpedál...

Tényleg, a hibakódra mi lett a megoldás Atis?

#85665 Gumóka
2024-01-26 19:07:33

Válasz mtz1221 #85662. hozzászólásáraAzt a hengerenkénti izzítást nem is értem miért hagyták ki egy időre az 50-esek után...smile sweatdrop

#85664 Gumóka
2024-01-26 19:05:45

Válasz atisgyulai #85661. hozzászólásáraIgazából nekem sincs vele bajom, áttételes önindítóval 155-ös akku van az öregbe, idén 6 éves akku lesz.

Mondjuk én használom a vízmelegítőt, ha meg gyorsan kell, azért betekerte eddig hidegen is.

Na meg télre nekem a nagy akku lent pihen a kazánhazba, töltögetem, ha meg kell a traki, van egy jó 74-es kisakkum, azzal is indul, de oda már kell a minimum 30 perc melegítés.smile laugh

#85663 mtz1221
2024-01-26 19:02:52

Válasz atisgyulai #85661. hozzászólásáraez a commonrailes? , a levegőszűrőre kéne egy könyököt tenni, a hűtőfelé fordítva. smile whistling

#85662 mtz1221
2024-01-26 19:00:07

Válasz Gumóka #85660. hozzászólásáraBe, de a 24 voltos meg mint az autó. Az új az ismerősnél, a hengerenkénti izzítással is nagyon faca 12 volttal. smile thumbup

#85661 atisgyulai
2024-01-26 18:49:48

Válasz Gumóka #85660. hozzászólásáraÉrdekes, hogy a 2016-os 952-es gyárilag 12V-os. Csak néztem én is, mikor felnyitottam a burkolatot!
Egy 155Ah-s akksi van az elejében keresztben.

#85660 Gumóka
2024-01-26 18:21:15

Válasz mtz1221 #85659. hozzászólásáraJó traktor beindul ám 12-vel is!smile lol

#85659 mtz1221
2024-01-26 17:55:16

Válasz Praetor #85654. hozzászólásáraNekem is 3 vezetékes a generátor. Én nagyon szeretem ezt a rendszert, mert 24 volttal teker mint az állat, és a feszszabályzó miatt nem eszik meg az aksik egymást. Gyáriakat 9 és 10 éves korában kellett lecserélnem. smile thumbup

#85658 mtz1221
2024-01-26 17:50:29

Válasz Praetor #85653. hozzászólásáraEzt nem ismerem. Nekem a biztosítékos van, ott csak biztosíték gondom volt párszor. mikor elmegy akkor a voltmérő mutat, de a piros led lámpa meg világít a voltmérőnél. https://webaruhaz.habi.hu/termekek/12184/MTZ_Feszultsegszabalyzo_uj_tipusu_14_28V_fekete_MTZ822.html

Nincs profilkép
#85657 Praetor
2024-01-26 16:52:10

Válasz Gumóka #85655. hozzászólására24v-os az indítás. Nekem is szimpatikusabb lenne az egyakkus 12v-os rendszer.

Nincs profilkép
#85656 Praetor
2024-01-26 16:45:37

Válasz rtamas76 #85651. hozzászólásáraIgen, itt a főkapcsoló a két akkut köti össze sorba. Meg egy harmadik vezetéket, ami előre meg a motor fölé, és onnan kap a műszerfal is 12v-ot, és onnan jön a generátorról töltés is. Ez persze csak a jobb akkut tölti.
A bendixen folyamatosan 24v van, és ez tovább megy a feszszabályzóhoz. MTZ 820 kapcsolasi rajz

#85655 Gumóka
2024-01-26 16:43:03

Válasz Praetor #85654. hozzászólásáraRakott ide régebben egyik ismerősöm képet, igaz 82-es, de ha jól emlékszem, B Corsa generátort tett fel. Ha már úgy is bele kell túrni, akkor szerintem szánd rá azt a kis pluszt, tegyél valami stabilabb generátort is.
Ha nem 24v az indítás, én elengedném a két akkut is.

Nekem is lehervadt a generátor, nem is görcsölök rajta, ismerőst megkérdem, hogy hozta össze, én is valami stabilabbat tennék fel.

Nincs profilkép
#85654 Praetor
2024-01-26 16:35:28

Válasz rtamas76 #85650. hozzászólásáraRendes töltés sincs. Csak 1100-1200rpm körül van meg a 14-14,2v töltés, és csak a jobb oldali akkun mérek. A balon nem jelenik meg.
Ami még feltűnt, hogy van egy szabad csatlakozó, ami szerintem a gerjesztés csatija a feszszabályzó irányából. Valószínűleg korábban cserélték a generátort, és 3+2 vezetékes helyett egy 3 vezetékeset tettek rá.
Azt nem tudom, hogy a feszszabályzó tud-e működni anélkül, hogy a generátorra rá lenne kötve a két szélső pólusa. smile blink

Nincs profilkép
#85653 Praetor
2024-01-26 16:27:01

Válasz mtz1221 #85648. hozzászólásáraEz a feszszabályzó történetesen így néz ki: Link Nincs biztosíték hozzá.

#85652 rtamas76
2024-01-26 04:53:35

Egyébként indítómotor és generátorban
A trade szervíz a lejobb. Korrektek segítőkészek jóindulatúak. Csak ajánlom!
Választék alternatívmegoldások felújítás.smile thumbup

#85651 rtamas76
2024-01-26 04:43:37

Válasz Praetor #85647. hozzászólásáraNagy valószínúséggel 24v indít ez a ybp2-10
Töltés elosztó azért van benne mert párhuzamkapcsoló elven indít. De a rendszer 12v os. Sokan ezért cserélik az indítómotort 12v osra. Ez gyenge pontja. Vagy akütyü rossz vagy atöltés kevés. És neméri el azt aküszöbértéket ,hogy a 2dik aksit is töltse.

#85650 rtamas76
2024-01-26 04:32:41

Válasz Praetor #85647. hozzászólásáraNekem a 952.4 esen letrika 150a os generátorvolt alapjáratin is 14.5voltal töltött.
Akinek hasonló rendszerrel mtz generátor volt max14v töltéssel az akut forgattàk .
Csak az egyiket töltötte. Valószínű az a töltéskiegyenlítő amit leírtál lessz a hibás
Vagy abeállítássi értéke ha neméri el a 14v ot nemkapcsolja a második aksit.

Nincs profilkép
#85649 Praetor
2024-01-26 00:06:15

Válasz mtz1221 #85648. hozzászólásáraKöszi, holnap megnézem.

#85648 mtz1221
2024-01-25 23:46:35

Válasz Praetor #85647. hozzászólásáraAnnak a biztosítékja. Tegyél bele nyugodtan 30 amperost, és wd40ezd meg évente a csatlakozásait.

Nincs profilkép
#85647 Praetor
2024-01-25 23:29:14

Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 820.1-es mtz-nél a bal akkut nem tölti a generátor. Az YBP-2-10 jelölésű kütyü (talán feszszabályzó) lesz a ludas?

#85646 mtz1221
2024-01-25 22:59:48

Válasz Tomi.. #85636. hozzászólásáraNem bírhat többet nyomni, mint amennyit ugyanilyen átmérőjű csövön szív.smile whistling Tegyetek a tankhoz 3 lukú csavart.smile wink

#85645 mtz1221
2024-01-25 22:55:22

Válasz Tomi.. #85632. hozzászólásáraVagy a tankba menő hollander dugult, vagy kicsi a luk rajta. smile wink

#85644 mtz1221
2024-01-25 22:52:01

Válasz _balazs_ #85628. hozzászólásáraValami itt nem ok. Nekem nem ilyen a gyári nyomástartó szelep(nincs luk a közepén, és 14es kulcs fogja), és bal oldalon van, a nafta meg ott jön be, ahol neked a szelep van.

#85643 mtz1221
2024-01-25 22:42:17

Válasz Boraki #85609. hozzászólásáraA felső nagy csavart hajtsd ki felé, 1v2 kört.

#85642 rtamas76
2024-01-25 21:59:03

Válasz Tomi.. #85641. hozzászólásáraEz tisztavolt ha megáltam 2perc alatt átfolyt.

#85641 Tomi..
2024-01-25 21:53:57

Válasz rtamas76 #85640. hozzászólásáraNa ilyen már nekem is volt.
Én csak kimostam a bal tankot, mert telekannáztam évek alatt trutymóval.

#85640 rtamas76
2024-01-25 21:41:47

Válasz Tomi.. #85636. hozzászólására952.4 olyan sokat nyomott a tápszivattyú, hogy az utolsó30lnél beszívta a levegőt. Mert az egyikbe ment a visszavezetés.
Akét leeresztőt a tankon összekötöttem
És basszameg az anyát.

#85639 Tomi..
2024-01-25 21:39:50

Válasz rtamas76 #85638. hozzászólásáraAhogy mondod olyan.
Az sajátom is. Ugyan olyan gép gyári csővel 2004 es évjáratok.
Lehet tényleg csak dugulás.

#85638 rtamas76
2024-01-25 21:33:02

Válasz Tomi.. #85636. hozzászólásáraHa a lemeztankos 10es áteresztővel akkor ott a baj!

#85637 rtamas76
2024-01-25 21:30:51

Válasz Tomi.. #85636. hozzászólásáraKevesebbet tud többet nem.
A tankvisszafojás átmérőjelehet alulméretezve és a tápszivattyú pedig túlméretezve.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Pedig az USA feloldotta a mexikói szarvasmarhaimport tilalmát.
Még bővülhet a hazai napraforgó-termesztés, érdemes belevágni
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le Vízszintes tengelyű 25mm, dupla ékszíj tárcsával * EuroMotor M61-190F * Lapvibrátor, Aggregátor stb.
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le...

114.990 Ft

E-golf magánszemélytől eladó
E-golf magánszemélytől eladó

5.500.000 Ft

New Holland TD95
New Holland TD95

6.300.000 Ft

New Holland TH7.42 Elite - 0%Áfa-Leszállítva
New Holland TH7.42 Elite -...

26.350.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]