Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.02 Ft USD 394.48 Ft CHF 438.79 Ft GBP 494.07 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90909 hozzászólás
#31009 Jakabjóska
2014-03-05 20:28:19

Válasz #31034. hozzászólásra

Nógrádban merre vagy?

#31008 Agromókuss
2014-03-05 20:19:28

Válasz #31041. hozzászólásra

MTZ-re raktad? előre vagy hátra? smile smile

#31007 (Claastra)
2014-03-05 20:08:33

Válasz #31040. hozzászólásra

igen ledest acióban Axinál, nettó 5800 kettőt felraktam és mintha világosba mennék éjjel is

#31006 Agromókuss
2014-03-05 20:04:53

Vett most valaki munkalámpát? smile smile

#31005 röfik
2014-03-05 19:38:46

Nekem a 820-as nagyon jol indult akár -5-8fokig is gyuladt minden segitség nélkül.Rátettük a turbot egy hengerfej kampo,aztán meg melegen elkezdett kopogni fordulaton.Kapott uj turbos dugokat meg gyürü sort és ennyi.Erös volt és a turboval megszünt a füstölés.Na a lényeg a mütét után minden paraméter jo maradt kivéve az indulást.Full szarul indul füstöl köhög kopog csinál mindent aztán ha bepöccen megyen szépen utána.Szinte akku lemerülésig kell tekertetni mire életre kel.Még most is melegitözöm igy indul pöccre,valamit állitani kéne itt is de jol megy igy nem bántom majd ha lessz baj más.Ha megindul a melo rendesen porlasztok ugyis döglenek akkor majd adagolon is állitok.smile whistling

Nincs profilkép
#31004 dagadtmadar
2014-03-05 19:24:05

Válasz #31035. hozzászólásra

Katt a nevemre és a személyesben a linkek között az egyik csak mtz cuccokkal foglalkozik!
Sajnos nem tudom másképp a Linkeket elérhetővé tenni és az sem megoldás h naponta belinkelgessem!
Gyűjtögetek ha befut valami akkor azt ott osztom ingyé tovább, hogy okosodjunk!

#31003 rigás
2014-03-05 19:19:18

Válasz #31028. hozzászólásra
Üdvözlet!
Igen ahogy előttem már írták előtöltés beállítása, és amennyiben még nem lett volna akkor egy szelephézag ellenőrzés/beállítás.
Bocsi a rossz szövegértelmezésért, vénülök elkelne egy szemüveg.smile sweatdrop

Nincs profilkép
#31002 Roy 23
2014-03-05 18:51:29

sziasztok valaki nem tud egy jo homlokrakodot MTZ re it az email cimem tibimark@yahoo.com nagyon megkoszonem de olcso is legyen

Nincs profilkép
#31001 gumba
2014-03-05 18:46:24

Hello!

Vettem egy öreg 80-ast. Alkatrész katalógus letöltésében tudnátok segíteni?

Nincs profilkép
#31000 LovasTomy
2014-03-05 17:17:17

Válasz #31030. hozzászólásra

Helló!
hát nem teccik ahogy megy, én nógrád megyei vagyok...sajnos nem vagy túl közel :(

Nincs profilkép
#30999 dagadtmadar
2014-03-05 15:15:55

Válasz #31032. hozzászólásra

katta nevemre és ott link a személyesben!

Nincs profilkép
#30998 peti kistraktoros
2014-03-05 15:03:49

sziasztok.mtz 50 gépkönyv pdf formátumban vkinek vane?,megmondom h miért azt szeretném megnézni benne h a motorblokk csavarozása a lendkerék mögötti lemezhez h bírom azokat a csavarokat meghúzni,mert meglazultak s mozog a motor,rossz érzés menni igy vele non,mert remeg bizonyos fordulat fölött mire erre é rájöttem.. sok idő eltelt,ha tudtok segítsetek már.köszönöm szépen

#30997 gjoni
2014-03-05 12:56:42

Válasz #31023. hozzászólásra

Merre laksz? Én belőném neked ,de szabolcsi vagyok!smile oops

#30996 gjoni
2014-03-05 12:55:34

Válasz #31023. hozzászólásra

Előtöltés el van állítódva ,még az előző adagolóhoz van belőve ,1121 jól mondja be lövöd dalolni fog a motor ,most gondolom össze vissza kelepel meg nem is pörög rendesen!smile oops

#30995 gjoni
2014-03-05 12:51:35

Válasz #31027. hozzászólásra

Igen ki kell nyomni körül ,mert szivárogni fog az olaj a koronás anyánál és kiken mindent!smile thumbup

Nincs profilkép
#30994 LovasTomy
2014-03-05 11:43:56

Válasz #31024. hozzászólásra

Helló!
Blokk tuti 80as, henger fej is, lendkerék is...na a dugattyút azt nem tudom, de már csak nem az 50esé....igen, indítótózást írtam, mivel izzítás nincs 80as révén, csak a torokba, de nekem az sem jó!akkor lehet, h az elő töltésen kellene igazítani?mert nehezen is indul, meg tekertetés közben a fehéret nyomja, ha beindul meg erőteljesen kopog!a rossz adagolóval, rossz csúcsokkal könnyebben indult!

Nincs profilkép
#30993 PéZé
2014-03-05 11:11:31

Válasz #31016. hozzászólásra

Sziasztok, az eredeti valóban nem zsirzógombos, amit utólag lehet kapni azok messze nem érnek annyit mint az eredeti, de legalább nekinyomós zsirzóval lehet őket kenni. Ami az én kérdésem, hogy a középső támasz eléggé felforrósodik akkor is ha nincs bekapcsolva az elsőhajtás. A kardán nem szabadonfutós. Olaj van benne, de jóval melegebb mint a váltó. Ez normális? Eddig nem nézegettem, de most 2 kardán törött gyorsan egymás után. Eredetileg ki volt nyomva valéami sziloplaszt szerű anyaggal a csavarkötéseknél, az kell oda?

#30992 mtz1221
2014-03-05 10:35:47

Válasz #31023. hozzászólásra
Könyen előfordulhat hogy adagoló javitás után,be kel álitani az előgyujtást is

#30991 rigás
2014-03-05 10:15:52

Válasz #31023. hozzászólásra
Biztos 80-as az a blokk, nem egy 80-as blokkba fűzött 50-es?
Csak azért mert azt írod "izzítózás" vagy a torok izzítóra (fáklyára) gondolsz.
Nekünk van egy D240-es komplett 80-as blokkos kis fülkés, és van egy 80-as blokkba főzött 50-es motorral ennél minden maradt az 50-esé kivéve a blokk öntvényt, értelem szerűen a beállítása is az 50-esé.

Nincs profilkép
#30990 LovasTomy
2014-03-05 09:22:31

Helló Mesterek!
Nagy tanácstalanságomba vagyok! mtz 50es kisfülkés, 80as motorral az alap felállás! kínlódott már szezon végén így most porlasztó csúcsokat cseréltem,mind a 4 szar volt, be lett állítva, adagoló el lett víve adagolóshoz kicserélte mind a 4 elemet, fejszelepet mindent, akkor derült ki, hogy eddig 50es elemek voltak benne, de mondom motor 80as legyen 80as elem benne, porlasztó is 175 barra lett belőve, össze raktam a gépet, azóta indítózáskor nagy fehér füstöt ereget, és ha nagy nehezen beindul "kopog" a motor, előtte nem volt ilyen gond...előtöltéssel lehet a baj? vagy mire gondoltok így látatlanba? előre is köszönöm a segítséget és minden hasznos információt!

#30989 mtz1221
2014-03-05 09:12:58

Válasz #31021. hozzászólásra
Nálumk 4éve mikor volt géptámogatás 4jött a faluba meg egyedül én vettem mtz-t,mondogatták is hogy mekora marha vagyok,kb fél évig.Utána 3 tulajnak megváltozott a vélemenyesmile cursing

Nincs profilkép
#30988 Dekalb
2014-03-05 08:09:47

http://www.agroinform.com/aprohirdetes/5065293/YTO-X904.html-NOCSAk -nocsak nem váltak be az yto-k...

Nincs profilkép
#30987 Dekalb
2014-03-05 08:07:20

Válasz #31019. hozzászólásra

Ha rám hallgatsz akkor Letrika vagy Iskra 24v-ost vegyél:drágább lesz mint a cseh magneton,de nekem a 820 mtz 8 éve nem volt lenn...(a gép 2006-os születésü)

Nincs profilkép
#30984 domokos-804
2014-03-04 23:12:31

Tiszletem!!
ma műtrágyaszórásnál meg adta magát az önínditó..
le tőrt a tengelye amin van a fogaskerék ami meg hajtja a blokkot..a barom gyártója 6-7 milis tengely-el gyártotta azt hitte hogy vágja s fizikát. nem Tudom mi fajta indító de fél éve nincs a gépen szürke színű meg fekete müanyag van rajta.. Valaki tudna nekem ajánlani valami normális önindítót ami nem ilye el b*szott gyártmány??? Mtz önindító de vtz-2048-ason van rajta ami csak 3 henger most akkor ez a indító mit bírt volna a 4 hengeres mtz-n??? Na mind 1 ugyis újat kell venni..

#30983 Elitjocko
2014-03-04 22:44:43

Válasz #31014. hozzászólásra
Általában én kapom meg ezt a feladatod az mtz-n alámászok beforgatom és nekinyomós zsírzóval lezsírozom a helyszínen mindet, egy szóval nem lehetetlen!

#30982 Jakabjóska
2014-03-04 21:45:34

Válasz #31008. hozzászólásra

Újon még én sem, csak azokon a kereszteken, amit külön lehet venni. Egy pár éve még olyat is lehetett kapni, aminél a csészében oldalról volt zsírzógomb.

#30981 Jakabjóska
2014-03-04 21:43:03

Válasz #31012 hozzászólás
A kisfülkés kezelési könyve azt írja, hogy olajat kell csepegtetni a kardánkeresztekre.

#30980 Sanyee
2014-03-04 21:09:09

Válasz #31008. hozzászólásra

Tavaly nekünk szétugrott az egyik 3000 üó. után.
Néztem is, hogy miért nincs rajta zsírzószem. Csak az az egy lett rajta cserélve (az már zsírzószemes) a másik 3 még a gyári és nem vettem észre rajta, hogy azonnal cserélni kéne azokat is.

#30979 Claassic
2014-03-04 21:08:55

Válasz #31008. hozzászólásra

Zsírozni a helyén nem sikerült sosem, leszerelt állapotban becsuklasztva nagy nehezen rá lehet tenni a zsírzófejet, mert annyira szük a hely. De lehet hogy belehajtottam a zsírzófuratba egy 45 fokosat, lezsíroztam aztán visszament bele az egyenes. Nem zsírozható a helyén, nekem ez a tapasztalatom. Leszedni meg úgysem fogja senki zsírzásért.

#30978 Sanyee
2014-03-04 21:05:26

Habinál most akcióban van a Cseh önindító.
Ha esetleg érdekelne valakit link:
http://webaruhaz.habi.hu/termekek/7073/onindito_MAGNETON_CSEH_12V_3kw.html

#30977 fexco
2014-03-04 20:59:35

Válasz #31008. hozzászólásra

én sem!!!!csak annyit tudok,amelyiken van,na ezek az igazi bucsus bovli szutykok.....smile cursingsmile cursing

#30976 fexco
2014-03-04 20:57:35

Válasz #31006. hozzászólásra

gumi,semmi gond nem volt a szerelésnél.az előzőek nem originálak voltak(nem tudom,hogy miért,valoszinű nem volt)ezek1évet birtak,az egyik menet közbe szétt esett(bal szélső)még az volt a szerencse,nem történt semmi,csak ment a kerék egyenesen,mint ha mi se történt volna.

#30975 mtz1221
2014-03-04 20:56:06

Válasz #31005. hozzászólásra
Én még uj mtz-n nem láttam sehol zsirzószemes keresztet

#30974 gjoni
2014-03-04 20:53:21

Válasz #31005. hozzászólásra

Nekem is lassú !smile cursing

#30973 Sanyee
2014-03-04 20:44:37

Válasz #31002. hozzászólásra

Annál a felső tartók gumiból voltak?

Mi a múlt héten újítottuk fel, egy helyről vettem, de a 4-ből 3 féle fajta volt.
Volt benne kemény felső műanyag, amivel nem lehetett összecsavarni a gömbfejet, így vissza a régi gumi, ezen kívül még azért volt 2-ő aminél volt gumis is, de az alsó tartó nem rendesen volt kifúrva. Még a porvédő gumi is más volt egynél ami még nem is érdekelne.

#30972 Jakabjóska
2014-03-04 20:43:48

Válasz #31004. hozzászólásra

Szerintem a kolléga erre gondolt: Kardánkereszt original 3440+áfa

De van ilyen is: kereszt imp ez meg 870+áfa.
Vajon melyik lehet a jobb minőség??? :)


Csak nekem van behalva az oldal, vagy másnak is lassú?

#30971 gjoni
2014-03-04 20:35:23

Válasz #31002. hozzászólásra

Ezt én is a Habinál vettem az előző az Kelet-Agrós volt !

#30970 gjoni
2014-03-04 20:33:30

Válasz #31000. hozzászólásra

Látod kinek milyen szerencséje van hozzá ,meg mennyi az igénybevétel a sógorom is minden éven felújítja a kardánokat alatta az is szabadon futós ennyi!Nem egyenes hidas mindig lesz baj vele tudomásul veszem a hibáját van nekem is ennyi smile thumbup

#30969 fexco
2014-03-04 20:33:12

Válasz #31000. hozzászólásra

gömbfejeket cseréltem a 82-esen,originál gömfejeket raktam be,nem utángyártottat.kiváncsi leszek.....asszem van a habinál origi gardály kereszt is!!!!!!!!!!!!!!

#30968 Sanyee
2014-03-04 20:22:24

Válasz #30997. hozzászólásra

Az indítórelét szétszedve sem láttunk semmi rosszat, de ettől még lehet, hogy az a rossz.

#30967 röfik
2014-03-04 20:22:04

Válasz #30999. hozzászólásra

Nekem a 892-es összel hátso kardán teljesen széthullot leküldte a burkolatot lepottyant aztán fater ment vele szét is taposta.smile cryingA 820-ason meg az elsö ment szét teljesen ugy hogy eltört a kupkerék tengelye mikor keresztbe állt meg és nem ütötte ki a kartelt csak ennyi lett a baj,utána kapta szabadon futost és azis megadta magát.smile cursingsmile cursing

#30966 gjoni
2014-03-04 20:14:17

Válasz #30996. hozzászólásra

smile thumbup Így van ,de én csak műszakinál teszem majd föl addig jól van a szekrényben !smile cowboy

#30965 gjoni
2014-03-04 20:12:21

Válasz #30995. hozzászólásra

Ezzel én is így vagyok nem ugrálok ki be, kövön kiveszem aztán kész .A TSZ világban hol volt, ilyen még is mentek ,mint a géppuska , így nekem is van egy normál gyári meg egy szabadon futós tartaléksmile thumbupcool

#30964 Claassic
2014-03-04 20:02:46

Válasz #30992. hozzászólásra

Nézd meg az indítórelét!

#30963 Jakabjóska
2014-03-04 19:58:43

Válasz #30989. hozzászólásra
A feltekeredés ellen van egy egyszerű megoldás:
burkolat.

#30962 röfik
2014-03-04 19:53:46

Válasz #30994. hozzászólásra

Nálam is hullik a széjel a kardán állandoan.Sose volt szabadon futos tavaly a 820-as kapott 3 honapot birt ki csak.Mondjuk legtöbbet talajon mennek a vasak ebbe is benne volt a csap örökké.Szét is ette a fene.De azért felujitom a kereszteket meg van két normál is ami még javithato igy lesz tartalék,most meg kapott egy ujat normált.Szálitásnál jo mikor sok km-ert kell kövön menni de talajon kell az eleje és amikor egy nap vagy 4-5-6 táblát kell megmüvelni ki be ugrálni csapot dugdosni ott egye meg a fene benne van .smile confused

#30961 gjoni
2014-03-04 19:43:19

Válasz #30989. hozzászólásra

Igazad van ,de nem is tenném így ha kaszálnék smile cowboyAmúgy meg jó szar minőségűek ezek egy központosat se találni erre felé,kezdek hinni a havernak az övén sose volt meg nem is lesz azt mondjasmile oops

#30960 jaminka
2014-03-04 19:13:59

Válasz #30985. hozzászólásra

A blokkot nem hiszem,hogy magával húzta, nekem sajna sokszor volt hengerfejes mert egy sz****k volt a hűtő!A kipufogón nálam nem igen látszódott ,hogy fehéren pöfögött volna csak a motorháztetőn látszódott a kormos víz!Hengerfejtömítés csere után nem volt vele semmi gond erő volt benne az olaj nem volt vizes!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
A szankciók ellenére az oroszok piaci részesedése a legnagyobb Európában.
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Többféle tényező okoz bizonytalanságot a piacon.
Kocsi kerék prés lovas eke
Kocsi kerék prés lovas eke

250.000 Ft

Dolly egy tengelyes
Dolly egy tengelyes

850.000 Ft

Zetor proxima 100 mtz
Zetor proxima 100 mtz

9.900.000 Ft

SPC 4/6 soros vetőgép eladó
SPC 4/6 soros vetőgép eladó

380.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]