Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90779 hozzászólás
#30729 Maszek Zs
2014-02-16 20:41:11

Lenne egy kérdésem arról ki,hogy állitja be a kúp fogaskerék fog hézagját
A difire gondoltam! Orával mennyire? Atozztól halottam ezt az orás dolgot.
De mindenki megoldására kíváncsi vagyok!!! Előre is köszi!!

#30727 PBandi
2014-02-16 20:26:15

Válasz #30756. hozzászólásra

Hali!

Az elején a pogácsát közrefogja két támasztólemez az gondolom úgy kell.A konzolt én csináltam lemértem az unokabátyámét azt koppintottam le.Még a csapjait kell hőkezelni és kész.Akkor így jó?

#30726 Gabesz2
2014-02-16 20:13:00

Válasz #30757. hozzászólásra

Ha az ülés alatt nincs kikapcsolva. Viszont be van kapcsolva a TLT, talán kisebb a kopás mintha nem forogna a kihajtás?smile confused

#30724 mtz1221
2014-02-16 20:00:15

Válasz #30751. hozzászólásra
De ha az űlés alatt nem kapcsoltad ki akkor forgott az már elegetsmile hammernekem a csőtörő évente ette ezt a csapágyat a tlt-n most a timkenel 3évet kibirtsmile w00t

#30723 fexco
2014-02-16 19:48:52

Válasz #30752. hozzászólásra

A hátulja(amin van az anya, az jol.az elrjét nem látom,ha az is ugy van összerakva,mint a hátulja,akkor tökéletes.amugy ez milyen konzol?

Nincs profilkép
#30722 Zsolti23
2014-02-16 19:48:15

Hali!
Közcsavar furat szűkítésre tudtok valami technikát? Mert a talajmarón kicsi a munkahenger olajfelvétele és hirtelen lök a talajmarón!

#30720 fexco
2014-02-16 19:43:09

Válasz #30751. hozzászólásra

ne mérgelőggy!!AMIG 1 AZ ISTEN,ADDIG AZ MTZ-NEK PÁRJA NINNCSEN!!!!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#30719 PBandi
2014-02-16 19:41:42

Lenne egy amatőr kérdésem :ez az autómata vonófej jól van így összerakva a konzolba?Nem tudom mennyire kivehető a kép.

#30718 röfik
2014-02-16 19:32:31

Válasz #30749. hozzászólásra

Ez az alig van használva és mégis bekrepált lehet.Fostalicska.smile sweatdrop

#30717 fexco
2014-02-16 19:20:33

Válasz #30748. hozzászólásra
egyáltalán nem.az van amire gondolsz:hosszura lettek növesztve a gurnik.a pontos méretét sajnos nem tudom már,de a 10,7méter vagy a 11,2 méter rémlik.irj be a bálázósba,ott tuti megmondják neked a pontos méretet.smile thumbupsmile thumbup

#30716 fexco
2014-02-16 19:15:21

Válasz #30746. hozzászólásra

jó rendben,csak azt mondtad,hogy nemigen használod a tlt-t....smile confused

Nincs profilkép
#30715 bolex
2014-02-16 17:58:08

Sziasztok!
Megtudná mondani valaki , hogy a hesston 5800 körbálázó heveder hossza mekkora lehet . És még az lenne a kérdés hogy bálázáskor mikor neki állok a rendnek , amíg bennem vesz magába egy kis szénát addig a hevederek még nem forognak csak akkor ha már a kellő széna megfesszitti a hevedereket akkor indulnak el szépen . Ez így normális?

Előre is köszönöm.

#30714 röfik
2014-02-16 17:01:13

Válasz #30745. hozzászólásra

A 892-es csak 1800-at pörög a 820 meg a 1025 2350 a névleges fordulat de 2200 mondunk általába,kicsit nagyobb a szivo hatás de a .3-ba már Donaldson szürü van ott nincs olaj.Jo a papir szürö dupla.Csak kifuvatja az ember és mehet,nem szokott durván tele lenni nem ugy mint az 514-é azt mindennap és iszanyat por van benne mindig.smile crying

#30713 röfik
2014-02-16 16:52:30

6208-as körüli csapágy az a tlt végén van nem tom pontosan könyvbe meg lehet nézni de holnap élöbe látni fogom.Aztán ha ott a baj csere és toljuk össze.1025-ös ist elövettem pöccre indult jo hangja van de mégse jo.Azt is megbontjuk még megy az agyalás hogy mi a baj,de szerintem az1-es henger szelepvezérlésével lesz a gond.Adagolo,turbo.porlasztok jok és a szeleptörés miadti hengerfej csere után van ez a probléma elötte fainul ment.Semmi füst,bika erö ugy vitte a 3-as ekét mint a rakéta.smile sweatdrop

#30712 pityu11
2014-02-16 14:48:27

Válasz #30723. hozzászólásra

Nekem sikerült az általad leírtak alapján a javítás. Ami meg az olajkiszívást illeti a levegőszűrőböl, szerintem e probléma megoldására szerel Iván nagyobb átméretű levegőszűrőt a1025-re.

#30711 .Man
2014-02-16 12:58:13

Válasz #30743. hozzászólásra

Épp most elmélkedtünk rajta. A hátuljában a tlt-n kívül nem sok minden van. Váltóból esetleg tud hátrajutni, de egyébként a tlt a leggyanúsabb. Ha hangja nem volt menet közben a gépnek.

#30710 röfik
2014-02-16 12:51:21

Szakival kielemeztük az alkatrész mintákat.Arra az elképzelésre jutottunk hogy az a tlt csapágy darabja holnap kihuzzok a belét.smile whistlingsmile whistling

#30709 am1987
2014-02-16 08:31:49

Ez már a második,alig volt használva.Lehet,hogy membránt kell cserélni?
Szeretek játszanismile hammer

#30708 gjoni
2014-02-16 07:22:09

Válasz #30740. hozzászólásra

Szelep csere ,dobd ki belőle nem érdemes vele játszadoznismile cowboy

#30707 am1987
2014-02-16 06:43:39

A traktor fékszeleppel küzdünk.Fék nyomás nélkül is engedi a szelep a levegőt,ha nyomjuk a féket akkor meg nem akarja elengedni a levegőt.A fék rudazat már teljesen szét van hajtva.
Hogy kellene beállítani?A fék szelep karja előtt mögött mennyire kell a csavarokat kihajtani?

#30706 decsi
2014-02-15 20:07:22

Válasz #30737. hozzászólásra

Pénztárnál meg több helyen.

#30705 *** HM ***
2014-02-15 20:04:37

Válasz #30735. hozzászólásra

BejoNCémaster jelenlét nélkül is tud nyomulni nyugi......smile lolsmile devil

#30704 .Man
2014-02-15 20:00:29

Válasz #30735. hozzászólásra

Merre? Az már nem a mi sarunk volt szerintem.

#30703 Hogel
2014-02-15 19:58:23

Sziasztok, kéne egy kis segítség.Szimeringet cseréltem az mtz első lábaiban, meg o gyűrűt.Holnap raknám össze, de nem tudom hogy előbb a hüvelyt tegyem fel, majd utána rájátszani a reduktorházat, vagy előbb tegyeb bele a hüvelyt a házba, s együtt emeljem rá a helyére?
Valamint az lenne még a kérdésem, hogy gyárilag 1 vagy 2 szimering van a könyöktengelyen, mert az enyémbe kettő volt egymás mellett.

#30702 decsi
2014-02-15 19:40:32

Válasz #30731. hozzászólásra

Takarítás elmaradt?A fehován több helyen is láttam agroinformos táblát.

#30701 VTR-es
2014-02-15 19:29:18

Válasz #30732. hozzászólásra

De ez biztos hogy még ez a két fajta agip amit írtam hogy használtam,jobb mint a te általad használt agip sigma.

#30700 apuci
2014-02-15 19:29:09

Válasz #30731. hozzászólásra
De a váltóból nem tud átmenni a csapágy alkatrész a hídba vagy még is????

#30699 VTR-es
2014-02-15 19:25:08

Válasz #30730. hozzászólásra

Ez jó kérdéssmile confused, én is használok agipot, de kezd nem igen tetszeni. , volt már 20w50-agip is meg performance E3 15w40 is. De van MOL-os is nem sokkal többért, vagy Fuchs szerintem váltás lesz.

#30698 .Man
2014-02-15 19:19:09

Válasz #30727. hozzászólásra

Még a 9-ik csapágya szokott megnyekkenni. Az a hiba után általában még megy egy darabig, aztán egyszer csak befordul és nem dolgozik tovább. Volt már ilyen.

#30697 röfik
2014-02-15 19:10:35

Válasz #30729. hozzászólásra

Milyen olajat ajánlol?Ez nem szivja ki talán de a 820-as felturbozva az kikapta az egészet.Vastagab tömitést tettem a ház és alja közé kissé növelve a távolságot igy már jonak mondhato???????smile confusedsmile confused

#30696 VTR-es
2014-02-15 18:57:08

Válasz #30728. hozzászólásra

Azért kérdem mert a régibe (952)nekem sem működik csak a nyáron lett kicserélve a turbó, kapott eredeti orosz 6-ost aztán azóta megszűnt a füst meg kikapja a légszűrő aljából az olajat nem az egészet hanem csak a műanyagból, a 820.4 es meg most lett turbózva , és ugyan ez a jelenség csak annak működik a telítettségjelző és 1700-nél már kezd pislákolni, mondjuk erő van bennük mint állatsmile thumbup. Ha nem haragszol meg jótanács , ne mosogasd azokat a levegőszűrőket, cseréld egybe mind a hármat, nem birod azt normálisan kimosni úgysem, meg ha annyira kapja iván az ívet nem biztos hogy az az olcsó agip olaj a legjobb választás , nem sokkal többért sokkal jobbat is kapsz.smile hammer

#30695 röfik
2014-02-15 18:43:40

Válasz #30726. hozzászólásra

Még nem vettem észre vagy már nem is mükszik rajt.smile confusedsmile confusedsmile confusedMa tisztitottuk nem volt koszos nagyon müanyag szövetes átlett gázoljban aztán benzinben öblitve meg kettöt cseréltem 4 van benne,alja kilett pucolva olaj bele és ment fel.Na viszont az olaj szürö az dugig volt trutymoval pedig 250-300 körül cserélgetem.Viszont nehéz talajmunkázik egész évbe kapja az ivet rendesen.Nem csoda hogy tele volt de ez a dolga ki lett takaritva friss olaj bele.smile whistling

#30694 röfik
2014-02-15 18:37:52

Válasz #30724. hozzászólásra

Teljesen normál hangja van a váltonak sebességet veszi ugy ahogy kell difi diferál a diffizár fog ha kell.Mondjuk zajosabb mint a régiek de már ujj kora ota de erre mindenki panaszkodik.A tlt nem igen használjuk ezen a gépen nem is tudom bevan e kapcsolva az ülés alatt.smile cryingsmile crying

#30693 VTR-es
2014-02-15 18:35:28

Válasz #30725. hozzászólásra

Neked nem szokott bejelezni a légszűrő eltömődés jelző?

#30692 röfik
2014-02-15 18:32:51

Válasz #30723. hozzászólásra

Szelephézag ellenörzés szörük olajok cseréje stb.,meg egy lyukas hidro csö.smile tonguep

#30691 VTR-es
2014-02-15 18:32:14

Válasz #30723. hozzászólásra

Nem hinném hogy erőátvitel lenne, az már ledarálta volna a csapágyat, amiből így kijön a kosár váltó ,difinél már morogna rendesensmile cursing.Másrészről meg 1000üó,,, akár hol is van a gond durva..smile cursing

#30690 röfik
2014-02-15 18:27:24

Válasz #30722. hozzászólásra

Nem bánnám ha az volna a bünös akkor csak ki kell huzni a hátulján és ott javithato.smile whistling

#30689 pityu11
2014-02-15 17:29:14

Válasz #30716. hozzászólásra

A sörétek és egyébb csapágy alkatrészek nagy valószínűséggel a kardán hajtástól származnak. A nyáron én is ilyet észleltem olajcserénél, be is voltam rezelve, de kiderült, hogy "csak" a kardánmeghajtást kellett műteni.

#30688 rigás
2014-02-15 17:25:43

Válasz #30717. hozzászólásra

Igaza van .Mannak semmi jót nem jelent.smile sad
Valószínűsítem, hogy tlt mehetett szét azon belül is talán a tányérkerék csapágya, hibát meg valószínű azért nem produkált mert a golyók még a csapágyban vannak csak a kosár hullott szét.

Van egy 12 éves 820-asunk még bírja az eredeti gardán, csak csavarok hulltak ki néha, eddig más baja nem volt. Az ősszel ellenőriztem utoljára és sajnos az egyik kereszt kezd lötyögni. Attól tartok, ha az eredetiek szétmennek kezdődik a szívás a vacak pótalkatrészek miatt.smile cursing

#30687 .Man
2014-02-15 17:05:58

Válasz #30719. hozzászólásra

Nekem nem küldtél, de én most igen, olvasd el azt előbb smile rolleyes

#30686 röfik
2014-02-15 16:57:53

Válasz #30718. hozzászólásra

Pedig most dicsértem a napokba hogy milyen jo gép és tessék,na sebaj megmütjük és jobb lesz mint ujj korába.Hehe.Kültem mailt???????

#30685 .Man
2014-02-15 16:52:56

Válasz #30716. hozzászólásra

Ez az álmos könyv szerint nem szokott jót jelenteni...smile lol

#30684 röfik
2014-02-15 16:52:03

Válasz #30716. hozzászólásra

Ilyen olaj megy bele,kardán csere.Ha csapágy miadt szét kellhuzni akkor 1000ora és két évet birt födarab javitás nélkül a 892-es.smile cursingsmile cursing

#30683 röfik
2014-02-15 16:43:50

Nekifogtunk trakit karbatartani.A hátso hid leeresztö csavar is be volt gyogyulva hegesztve lett rá nagy anya meg lánggal melegitve és keservesen kijött.Olaj leeresztés után meg ezeket piszkáltam ki a lukon.Csapágy kosár kis méretü,golyokat nem észleltem honnan származhat?Hátulja vagy tlt?

#30682 gjoni
2014-02-14 20:25:31

Válasz #30714. hozzászólásra

Igen az jól néz ki smile thumbupcool

#30681 Tomi81
2014-02-14 20:19:42

Válasz #30712. hozzászólásra

Nekem meg a 102-es kellene, ami az ekével megy, meg dupla orrsúllyal.
A másik nem tudom mit szaladgál utána üresen...smile w00t

Nincs profilkép
#30680 Norbi6330
2014-02-14 19:53:19

olyan problémám van a 892.2-essen hogy ha áll pár napot csak úgy indul be hogyha féltápszívágyúzóm, mi lehet a probléma (tápszivattyú, v nyom tartó szelepre gondolok)?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kiszámíthatatlan csapadékeloszlás jelentősen meghatározza a gyomirtás sikerét.
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
A toxinszint mértéke erősen összefügg a klímaváltozással.
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró eladó
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró...

115.000 Ft

Egy tengelyes állatszállító pótkocsi eladó
Egy tengelyes állatszállító pótkocsi...

470.000 Ft

Case ih puma 195
Case ih puma 195

16.500.000 Ft

5 db borjú eladó
5 db borjú eladó

260.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]