Gázolaj árak 655 Ft Benzin árak 636 Ft EUR 412.88 Ft USD 401.77 Ft CHF 438.98 Ft GBP 489 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91328 hozzászólás
#31077 Sanyee
2014-03-09 19:14:44

Mtz 82.1 C-125 munkahengerrel szerelve.

Mtz C-125

#31076 röfik
2014-03-09 16:58:08

Válasz #31105. hozzászólásra

Egy gátrepedés,belefujt a vizbe nyomásprobázva lett és elvérzett.Amit vettem rá az meg kb 2 hétre a 3-ik henger kipufogoszelepből kitört egy darab és elment az erö,szerencsére a turbo kiköpte nem halt be.A gyárija lett felujitva azzal megy most.smile thumbupcool

#31075 röfik
2014-03-09 16:53:56

Válasz #31104. hozzászólásra

Töltést adtam neki meg a porlasztok 200bar-on sprickolnak,6 lapátos propeller van rajta.

Nincs profilkép
#31074 Norbi6330
2014-03-09 13:54:42

Válasz #31107. hozzászólásra

Arra én is kíváncsi vagyok. Az enyém is dobálja a rükvercet. És mék sebességet dobálja ki neked?

Nincs profilkép
#31073 őszapó58
2014-03-09 13:22:08

Van-e valakinek 892.2 traktor? nem dobálja ki a sebességet? még jótállásos, de már ki kellet cserélni a kulisszát is, még igy is dobálja mi lehet az oka?smile nonono

#31072 Sanyee
2014-03-09 08:06:00

Ilyen [link] ventilátorlapát szerintem jó lenne a turbós gépeknek.

#31071 Dzotya
2014-03-08 23:00:50

Válasz #31103. hozzászólásra

Mi lett a hengerfejekkel?smile confused

#31070 Sanyee
2014-03-08 21:53:57

Válasz #31103. hozzászólásra

Adagoló membrános lett vagy csak ráállítottatok?

#31069 röfik
2014-03-08 21:34:09

Válasz #31102. hozzászólásra

820-as 2001-es.Mi raktuk rá a turbot.Cseh gyártmány van rajta.Erösseb lett föleg nyomatékosabb és végre nem füstöl terhelve csak melegszik.Melegbe ésszel kell hajtani nagyon 2 hengerfej már behalt rajta turbozás ota.

#31068 röfik
2014-03-08 21:26:36

Válasz #31100. hozzászólásra

Jo traki nagyon szeretem hajtani,faca new holland ülés van benne.Occon szereztem.smile sweatdrop

#31067 Sanyee
2014-03-08 21:24:30

Válasz #31100. hozzászólásra

Turbós gép?
Milyen turbó van rajta?

#31066 röfik
2014-03-08 21:23:33

Válasz #31099. hozzászólásra

80-100ha között pontosan nem tudom.Besokkalt töle.Akkor döglött be a 1025 és nem volt idö megcsinálni.Meg még huzta a tárcsát vetö ágynak.A motor birta a válto halt be csapágy törés és ugye még hajtottuk tovább majdnem csak a váltoház maradt meg minden cserés lett benne.150 körül volt csak az anyag hozzá.smile whistlingsmile whistling

#31065 Sanyee
2014-03-08 21:16:13

Válasz #31095. hozzászólásra

Akkor mennyit szántott fel?

#31064 gjoni
2014-03-08 21:16:09

Válasz #31097. hozzászólásra

Ismerős téma majdnem így tapostam el egy öreget előzött robogóval én meg kanyarodtam be az utcánkba volt k.rva i.ten ne féljsmile hammer

#31063 röfik
2014-03-08 21:11:27

Válasz #31096. hozzászólásra

Parázok mindig hogy müködjönek a jelzö berendezések.Felénk autosok leszarják hogy géppel merre akarsz fordulni rádelöznek egyböl,én már joval az elöirtnál hamarabb jelzek hogy kanyarodok,elözök stb és sokszor jártam ugy hogy fordulnák be az utcánkba és megy a villogo és beelöznek.Kiszállok és villog,nem figyelnek de ha belém jönne a paraszt a hülye.Itt a katasztrofa védelem ellenörzött a hetekbe mütrágya szállitást.

#31062 gjoni
2014-03-08 21:05:08

Válasz #31094. hozzászólásra

Jól mondod egy helyzetjelzőért utánam jöttek a rendőrök egyből ,még jó hogy egy kis kontakt hiba voltsmile oops

#31061 röfik
2014-03-08 21:01:40

Válasz #31092. hozzászólásra

Még marad pár évig biztos.Ez a legütöképesebb gépem mind közül,jo párszor ez huzott ki a csávábol.Volt ösz hogy egyedül szántott fel majdnem mindent mondjuk kifeküdt végére.smile whistling

Nincs profilkép
#31060 dagadtmadar
2014-03-08 20:57:13

Válasz #31087. hozzászólásra

El sem indulnék a géppel ha nem lenne világítás errefelé erre hajtanak :S

#31059 Sanyee
2014-03-08 20:53:52

Ma az indítórelével vacakoltunk, mert nem húzott be. Minden a helyén volt, de mégsem akart működni. Egy új kábelt kellett rátenni a kapcsolóra meg a relére, úgy már működött. Érdekes mód a másik kábelon, amit kicseréltünk kívülről nem látni semmi furcsát. Na de van ilyen a MöTöZénél. smile biggrin

#31058 Sanyee
2014-03-08 20:50:16

Válasz #31089. hozzászólásra

Hozd át hozzánk egye fene, elfér még egy ugyanilyen, te meg vehetsz egy újat! smile lol

#31057 mtz1221
2014-03-08 20:42:38

Válasz #31089. hozzászólásra
Ez azért van mert buták vagyunksmile confused,mert ha nem igy lenne akkor 5-6évente újra cserélgetnénk őket(és szép lenne a fényezés addig)smile hammer

Nincs profilkép
#31056 Márk_
2014-03-08 20:34:47

Válasz #31089. hozzászólásra

Készülsz az F-1-re?

#31055 röfik
2014-03-08 20:32:33

Igy kiment a fényezés 13 év alatt az oldala csak télen van fenn az szép bordo még.smile scared

#31054 Sanyee
2014-03-08 20:24:58

Válasz #31070. hozzászólásra

Test kábelból egy legyen nem kell azt túlbonyolítani. Egy búrán belül lekötöd a középső égőhöz, majd onnan egy kábellal hozzákötöd a többi lemez foglalathoz is. Ahol kell ott rákötsz a főkábelre 2 oldalvezetéket a megfelelő szálakra onnan viszed a lámpákhoz.


#31053 Gabesz2
2014-03-08 19:45:42

Válasz #31083. hozzászólásra
Szerencséd volt, hogy nem jött elő egy kontakt vagy test hiba, mert akkor csak nézted volnasmile thumbup

#31052 röfik
2014-03-08 18:56:47

Válasz #31079. hozzászólásra

Mindent átvizsgálunk majd hogy a legkevesebbet szopjunk vele.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#31049 dagadtmadar
2014-03-08 15:38:25

Válasz #31082. hozzászólásra

0 villamossági tudással tavaly én is csináltam világítást a permetezőre. Nem volt eddig vele semmi probléma csak 20cm-el lehetett volna hosszabb a kábel mert munka közben a forgolódás miatt feszül a vezeték így ki kell húznom :D smile sweatdrop

Kis leleményesség kell hozzá és pofon egyszerű
én hátulról mentem előre.
először bekábeleztem a búrát jobb és balt külön majd összehoztam egy kábelre és a dugvillába bekötöttem ahogy a szabvány mutatja és kész is :)
segítség lehet ha megnézed a gép hátsó lámpájának a kábelezését.

#31048 Gabesz2
2014-03-08 11:36:01

Válasz #31072. hozzászólásra
Ha még soha nem kötöttél be ne állj neki mert nem fog sikerülni.
Keress egy villamossági szerelőt.
http://www.vonohorog.hu/Index/dugaljak

#31047 mtz1221
2014-03-08 11:05:45

Valaki tudja-e,hogy a kompreszor menyit fordul a motorhoz képestsmile confused

#31046 jaminka
2014-03-08 09:35:02

Sziasztok!Egy olyan kérésem lenne hogy akinek van panorámafülkés 80-as vagy 82-es,az lefényképezné nekem a fenti kapcsolókra,hogy milyen színű vezeték megy?Előre is köszi!

#31045 mtz1221
2014-03-07 22:26:51

Válasz #31077. hozzászólásra
Most jutott eszembe,pár éve az egyik haver szarakodod ilyen smile hammerszelepbeleesésel meg dadogásal.És neki az egyik szelepemelőszár volt elég jól megörbülve,és az néha beszorult vagy elvitte a szelephézagot

Nincs profilkép
#31044 boby978
2014-03-07 22:13:25

Honnan tudom hogy jo-e a nyomAs vezerszelep?emelni emel rendesen.azt a reteszelot lehet javitani?.

#31043 röfik
2014-03-07 22:02:43

Válasz #31076. hozzászólásra

Vezértömbben a tolattyu reteszelöje szarakodik sztem ha más jo nyomás vezérszelep jo?

Nincs profilkép
#31042 boby978
2014-03-07 21:35:19

Üdv.mtz 50 hidraulika karja ndm akar uszóban maradni.mi lehet a baja?

#31041 Jakabjóska
2014-03-07 21:29:28

Válasz #31074. hozzászólásra
Én is 5 szállal szoktam általában kötni. Viszont annyiból jobb, ha a helyzetjelző is külön van, hogy ha az egyik oldalon hiba van, akkor legalább a másik megmarad. Csak azért írtam neki, hogy kösse be a 7 szálat, mert tegnap még a dugvilla bekötését kérdezte. És hogy írjam le, hogy melyiket kell közösre kötni, és melyiket lehet üresen hagyni?

#31040 mtz1221
2014-03-07 20:43:32

Válasz #31073. hozzászólásra
Nem kötöszködés miatt,de van aki csak 5vezetékest használ és hátul van szétosztva,test ,hejzet és fék marad közös

#31039 Jakabjóska
2014-03-07 20:32:56

Válasz #31072. hozzászólásra

Bekötöd a dugvillába mind a hét szál drótot. Legalább a testvezeték legyen más színű, hogy azt ne kelljen keresgetni. Valahol elosztod kétfelé: 3 balra, 3 jobbra, a test marad közös. Aztán kapcsolsz indexet balra, kilámpázod, hogy melyiken jön ki áram, rákötöd a bal indxre. És így tovább: jobb index, helyzetjelző jobb-bal, féklámpa, és fog maradni egy üres vezetéked, ami a tartalék ( vagy újabban utánfutó ködlámpa, esetleg tolatólámpa).

Nincs profilkép
#31038 Zsolti23
2014-03-07 20:24:47

Válasz #31071. hozzászólásra

De nem a dugvilla bekötése kell hanem a lámpa!

Nincs profilkép
#31037 Zoller
2014-03-07 19:17:30

Válasz #31070. hozzászólásra

Üsd be a googleba hogy dugvilla bekötése ott lesz kép is.

Nincs profilkép
#31036 Zsolti23
2014-03-07 18:32:09

Hali!
Utánfutón lévő lámpának a bekötéséhez tudna valaki segíteni? Hogy mennyi vezeték és hová kell kötni? Köszönöm! Esetleg ha valakinek van lefényképezhetné a belsejét hogy van bekötve az égőknél!

#31035 mtz1221
2014-03-07 12:30:39

Válasz #31068. hozzászólásra
Haha,tesztelsz benünket?az az olajleeresztő csavarsmile hammer

#31034 Sanyee
2014-03-07 11:59:55

A szervószivattyú aljánál mi a feladata a 3. csavarnak, ami a szívócsőnél van? 2 felfogatja a szivattyúra, a 3. meg keresztbe van.

#31033 ..MZ/X..
2014-03-07 11:55:30

Válasz #31055. hozzászólásra

Hány wattos? 18 vagy 24-es?
Érdemes amúgy megnézni az e-bay-t én is onnan veszem ezeket (többek között). Legutóbb 3500-ért vettem a 27W-os lámpákat from csájna, igaz liciten volt ennyi. Fix eladásnál 4000 párszázba kerül. Ingyen postával elküldik, arra kell figyelni, hogy egyesével kell rendelni mert ha 22euro érték fölé csúszol akkor áfát kell utána fizetni, 50 felett pedig +5% vám van. Semmi extra gagyi nincs bennük, van ami már 1 éve dolgozik a rakodós Ivánon hiba nélkül.
Nálam már szinte a kutya farkára is ilyen van szerelve.smile lol

Nincs profilkép
#31032 a2457
2014-03-06 22:38:53

Válasz #31065. hozzászólásra

nem rossz a xenon sem, az biztos.
de amit linkeltél az 20 ezerbe kerül.
amit én összeszedtem az maximum 3500-4000 közt megúszható bőven.
LEDnek nemcsak a teljesítmény felvételhez képest nagyon magas fényerő az előnye. hanem az, hogyha nincsen fullra járatva, akkor rettenetesen sokáig bírja. rázkódásra, rezgésre abszolute immunis.
a xenon sajnos a rezgést nem szereti meg a rázkódást..
és az élettartama talán 2000 óra.

#31031 jozef19
2014-03-06 21:53:36

Válasz #31059. hozzászólásra
Ez meg kszenony...a lószart is felpiritja az úton...

#31030 röfik
2014-03-06 21:52:07

Válasz #31063. hozzászólásra

Az 550-es ezért a csühögésért lett tavaly megbontva,nem igen látszott a hengerfejen szemmel a szelep probléma.A tömités jo volt akkor is.Hengerfej fellet ujitatva.Adagolo és porlasztok bevizsgálva stb.Öszerakás és ugyanugy csühög azota is.Csak mütrágyáz,vegyszerez,kaszál,zuzozik néha vet és szállit igazi nehéz munkát nem csinál már igy ráhagytuk megy oszt jo van,de valami nem stimmel ott az biztos.Porlaszto hibát kituidom szürni a csömegbontással erre még nem is gondoltam majd megnézem a témát és beszámolok.De viszont a 1025-ös lenne égetö hogy mennyire bontsuk meg a motort.A lényeg hogy teljesen jol müködött szelep törés 1-es hengernél.Dugo és hengefej csere után nem jol müködik,egy hengerfejet lestrapált és az uj is arra jutna ha menne sokat,meg melegszik,füstöl,és izzik a torok meg a turbo.Nincs elég teljesitmény.Töltés üzemanyag rendszer jo.Én arra gondolok hogy mikor a baj lett a vezértengely is sérülhetett esetleg és olyan mintha az eggyes henger nem ugy mükszik mint kéne.Helyi szakik még ilyet nemláttak és csak találgat mindenki hogy mi van vele.Mindent cseréltünk állitottunk és nem jo.smile confusedsmile confusedsmile confused

#31029 Szeni
2014-03-06 21:30:01

Válasz #31058. hozzászólásra

Mindenképpen meg kellene tudni, h. mi a baj, még a teljes megbontás előtt, v. legalább is behatárolni, mert utána már nehezebb a helyzet. Ha belebeszél a légszűrőbe, akkor annak vagy szelep problémája van, vagy kiégett a hengerfejtömítés a kettes, és hármas henger között. Ezt én a magasnyomású csövek lelazításával próbálnám behatárolni. Ha bármelyik hengernél megszűnik a visszaduma, akkor annak a szívó szelepe van bajban. Ha nem szűnik meg, de valamelyik középső henger leállításánál feleződik a visszaduma csapásszáma, akkor középen fúj át a tömítés. Ekkor a szélső hengerekre nem reagál a hang. Szóval valami ilyesmit kellene csinálni először. Nem tudtam teljes biztonsággal értelmezni a kérdésedet, a 1025-ös hibája után nem nagyon értettem, h. visszaváltottál-e az 550-es problémájára, vagy nem.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Íme négy megbízható, biztonságosan termeszthető kukoricahibrid – stabil termés a kihívások ellenére is! + VIDEÓ
Sajtóközlemény
Az Európai Bizottság határozott, fontos mérföldkő ez a hazai növénytermesztésben
Az Európai Bizottság határozott, fontos mérföldkő ez a hazai növénytermesztésben
Így biztonságosan értékesíthető többek között a napraforgó és a búza.
Pneumatikus 6T emelő légpárnával,  6 tonnás professzionális 3 légkamrás emelő * Baug B3306
Pneumatikus 6T emelő légpárnával, 6...

78.990 Ft

Zetor forterra 12441
Zetor forterra 12441

9.750.000 Ft

IRTEM gabona vetőgép
IRTEM gabona vetőgép

4.500.000 Ft

Vetőgép SEMA 6 soros,  műtrágyaszórós,  580 ezer Ft-ért eladó
Vetőgép SEMA 6 soros, műtrágyaszórós,...

580.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]