Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 411.69 Ft USD 399.52 Ft CHF 438.21 Ft GBP 488.76 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91316 hozzászólás
#30966 gjoni
2014-03-04 20:14:17

Válasz #30996. hozzászólásra

smile thumbup Így van ,de én csak műszakinál teszem majd föl addig jól van a szekrényben !smile cowboy

#30965 gjoni
2014-03-04 20:12:21

Válasz #30995. hozzászólásra

Ezzel én is így vagyok nem ugrálok ki be, kövön kiveszem aztán kész .A TSZ világban hol volt, ilyen még is mentek ,mint a géppuska , így nekem is van egy normál gyári meg egy szabadon futós tartaléksmile thumbupcool

#30964 Claassic
2014-03-04 20:02:46

Válasz #30992. hozzászólásra

Nézd meg az indítórelét!

#30963 Jakabjóska
2014-03-04 19:58:43

Válasz #30989. hozzászólásra
A feltekeredés ellen van egy egyszerű megoldás:
burkolat.

#30962 röfik
2014-03-04 19:53:46

Válasz #30994. hozzászólásra

Nálam is hullik a széjel a kardán állandoan.Sose volt szabadon futos tavaly a 820-as kapott 3 honapot birt ki csak.Mondjuk legtöbbet talajon mennek a vasak ebbe is benne volt a csap örökké.Szét is ette a fene.De azért felujitom a kereszteket meg van két normál is ami még javithato igy lesz tartalék,most meg kapott egy ujat normált.Szálitásnál jo mikor sok km-ert kell kövön menni de talajon kell az eleje és amikor egy nap vagy 4-5-6 táblát kell megmüvelni ki be ugrálni csapot dugdosni ott egye meg a fene benne van .smile confused

#30961 gjoni
2014-03-04 19:43:19

Válasz #30989. hozzászólásra

Igazad van ,de nem is tenném így ha kaszálnék smile cowboyAmúgy meg jó szar minőségűek ezek egy központosat se találni erre felé,kezdek hinni a havernak az övén sose volt meg nem is lesz azt mondjasmile oops

#30960 jaminka
2014-03-04 19:13:59

Válasz #30985. hozzászólásra

A blokkot nem hiszem,hogy magával húzta, nekem sajna sokszor volt hengerfejes mert egy sz****k volt a hűtő!A kipufogón nálam nem igen látszódott ,hogy fehéren pöfögött volna csak a motorháztetőn látszódott a kormos víz!Hengerfejtömítés csere után nem volt vele semmi gond erő volt benne az olaj nem volt vizes!

#30959 Sanyee
2014-03-04 19:08:41

Sziasztok!

Ma kapott a gép egy új önindítót, amit csak csavarhúzóval összeérintve tudunk most indítani.
Izzítás van, de ha tovább fordítom a kulcsot már nem indít.
Hol keressem a hibát?
A kulcsos indító is újra lett most cserélve, de nem annál van a baj.

2 kábel megy a nagyobbik csavarhoz és 1 a kisebbikhez, másik gépen 3 kábel van a nagycsavarral odafogatva.

#30958 gjoni
2014-03-04 19:05:50

Válasz #30987. hozzászólásra

Ez igaz és eddig ,úgy volt rajta ahogy mondjátok , viszont olyan hamar szétveri úgy a keresztet ,hogy inkább most így is megpróbálom az élettartamátsmile cowboyKaszálni meg sodrózni az életben nem fogok vele ,mert nincs mit!smile oopsPróba szerencse kíváncsi vagyok így mit bír ,még egy tartalék van amit feldobok helyettesmile thumbupcool

Nincs profilkép
#30957 Nskype
2014-03-04 18:35:31

Válasz #30988. hozzászólásra

"Hengerfej fent, Karter le....(forró vízzel feltölteni) ?" - Igen ezt is próbáltuk, nem volt folyás, csepegés minden rendben volt vele. A gyári hengerfej belefújt a hűtőbe, rendesen keverte a vizet, az újnál semmi nem látszik. A pakolás rendben volt nem látszott rajta semmi. "Valamint ha az égéstérbe megy a víz akkor az a füstön is látszik."- A füstön is látszik, fehéres, szürkés füst, mintha vízgőzös lenne, meg a karter csövön is pipázik rendesen és ott csepeg is a víz kifelé. A szelepfedél tetején is látszik a vizesedés, pára lecsapódás....

#30956 fexco
2014-03-04 18:35:08

Válasz #30982. hozzászólásra
üdv!a stiftes fele legyen a legközelebb az 1.hidhoz! (ha igy hagyod,nekiállsz sodrozni,akár még kaszállni is,simán feltekeri a cuccot,ugy hogy simán lesatuzik a két 1.kerék)smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#30955 papa maci
2014-03-04 18:17:29

Válasz #30985. hozzászólásra

Próbáltátok.....Hengerfej fent, Karter le....(forró vízzel feltölteni) ? Még kissé megnyomatni. Elég egy jóképű pumpa is. Az IFA mocin működött. Ha gyorsan felnyomja a vizet..Akkor nyilván el ereszti vagy nem cirkulál. A pakolás ép volt. Ha ott bármi bibi van akkor annak látszania kellene. A hengerfejnél az új ,csak nem hibás smile whistling Valamint ha az égéstérbe megy a víz akkor az a füstön is látszik. Hüvely repedésnél bele prüszköl a hűtőbe.

#30954 Claassic
2014-03-04 18:12:45

Válasz #30982. hozzászólásra

Így nem jó!
Miért is vettél szabadonfutós kardánt? Nem azért hogy visszafelé NE hajtson, és kíméljed a kardánokat az állandó, ám felesleges forgástól? Mert így ahogy a képen van, az egyik kardán még ugyanúgy forog, csak a második nem.
Vagy csak azért vettél, mert a szomszédodnak is ilyet láttál a gépén?!
Gondold végig józan paraszti logika szerint, és rá fogsz jönni mi az értelme, és hogyan kell felszerelni!
Üdv!

Nincs profilkép
#30952 Nskype
2014-03-04 18:06:40

Válasz #30984. hozzászólásra

Igen, pontosan így van, remélem a blokknak nincs baja...
Még gondoltam arra, hogy amikor meg lett forralva elvetemedett a gyári hengerfej, talán a blokkot is elhúzhatta volna?! Már teljesen a tanácstalanság... Péntekre ígértek eredményt a nyomáspróbára, akkor már kicsivel többet tudunk majd remélem.

#30951 papa maci
2014-03-04 18:00:10

Válasz #30983. hozzászólásra
Gyakorlatilag csak a blokkot nem cseréltétek ki......smile whistlingsmile whistlingsmile whistling

Nincs profilkép
#30950 Nskype
2014-03-04 17:37:46

Sziasztok!
Segítséget kérnék szerintetek mi lehet a hiba?
MTZ 820.4 pár éves fiatal gép 1800 üzemóra, megforralta a vizet, majd össze is keveredett a víz és az olaj. Szétszedés, hengerfejet levettük, tömítés rendben, a hengerfejen egy apróbb repedés látszódott. Hoztunk rá egy új (gyári belorus) hengerfejet, összeraktuk új tömítés, hüvely gumi csere, felöntötök olaj, víz, aztán elindítás után hamar megmelegedett és a karter csövön vízpára csepegett rendesen. Aztán újra szétszedtük, gondoltuk, hogy talán hüvely repedés, kicseréltük a hüvelyeket és a dugókat is újra, összerakás után új olajjal és vízzel töltöttük fel. Elindítás után maradt a jelenség, hamar melegszik, és a karter csövön vízpára pöfög és víz cseppek csepegnek rendesen. Újabb szétszedés után a régi és az új hengerfejet is elvittük nyomáspróbára és javításra. Véleményetek szerint mi lehet a hiba, találkozott már valaki hasonlóval, előre is köszönöm a segítséget?!

#30949 gjoni
2014-03-04 15:19:35

Válasz #30980. hozzászólásra

Üdv nagy traktoros kollégák! Mi a tapasztalat így jobb a szabadon futó feltéve vagy nem?smile cowboy

#30948 gondos gazda
2014-03-03 19:16:31

Sziasztok! Nekem olyan gondom van, hogy szorul a kormányom szivattyúkat már kicseréltem de nem javult meg.
920-as mtz.

#30947 Szeni
2014-03-03 18:55:06

Válasz #30978. hozzászólásra

A HIKOMOL-K jelü a legjobb, a MOL-os általános hajtóműolajak közül.

#30946 Gabesz2
2014-03-03 13:10:49

Válasz #30976. hozzászólásra
Visszaállítod alaphelyzetbe a rudazatot és ezután beállítod a villákat egy minimális holtjátékra.smile thumbup

#30945 kevesa
2014-03-03 12:13:33

Nagyon jó minőségű hajtóműolajat keresek.
Nem MTZ-be lesz hanem PSZ-1 szőlőkifújóba.

Olyan érdekel, ami nem melegszik fel annyira.

Nincs profilkép
#30944 Dekalb
2014-03-02 17:49:30

SziaSZTOK,OLYAn gondom lenne hogy vettem MTZ traktorra 9.5x42 müvelőkereket de nem volt hozzá felni,ezért ha valakinek volna esetleg eladó 2 felnije azt megvenném...elérhetőségem:06302210247.

Nincs profilkép
#30943 turbos
2014-03-02 13:02:59

Ki hogy szokott állítani a kuplungon mikor már a rudazatott nem lehet kilyebb tekerni,vissza kell tekerni alapálásba?

#30942 Elitjocko
2014-03-01 21:01:51

Válasz #30974. hozzászólásra
A linket nézd meg ott mutatnak leírnak mindent!
Bekötés!

Nincs profilkép
#30941 Zsolti23
2014-03-01 20:59:55

7 pólusú dugvilla bekötéséhez tudnátok nekem egy rajzot?

#30940 jaminka
2014-03-01 20:53:41

Válasz #30965. hozzászólásra

ha állóhelyzetbe nem veszi akkor valószínű,hogy a rudazaton kéne egy kicsit összetekerni.Nekem is volt vele ilyen gondom utána jó lett,menetközbe meg nemigen használok a hosszu kapcsolásához kuplungot,csak átlököm azt go! smile biggrin

#30939 VTR-es
2014-03-01 20:22:02

Válasz #30971. hozzászólásra
Lehet rudazat is, ha a rudazat nagyon lóg akkor a csapok vannak kikopva, szedd szét a csapokat ,meglátod.

Nincs profilkép
#30938 Zsolti23
2014-03-01 20:17:53

Válasz #30969. hozzászólásra

Vagy a rudazatán kellene összébb venni nem? Vagy az nem befolyásolja? Ha át van téve hosszúba akkor a taposónak miért van előre hátra mozgása vagy lógása?

#30937 VTR-es
2014-03-01 20:15:49

Válasz #30968. hozzászólásra
De ha nem rutinosan kezeled az nagyon tud recsegnismile thumbup

#30936 VTR-es
2014-03-01 20:13:31

Válasz #30968. hozzászólásra

Lehet azért löki vissza mert nem túl jó a reteszelője.

Nincs profilkép
#30935 Zsolti23
2014-03-01 20:09:23

Válasz #30967. hozzászólásra

Olyankor mikor vissza löki utána nagyon recseg ha teszem hosszúba fele!

#30934 VTR-es
2014-03-01 19:59:07

Válasz #30965. hozzászólásra
Ha pont úgy áll meg hogy a fogak szembe vannak egymással hogy venné be szerintedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile sweatdrop

#30933 röfik
2014-03-01 19:56:16

Válasz #30965. hozzászólásra

Sztem a karos de legjobb a power.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#30932 Zsolti23
2014-03-01 19:51:45

Hali!
Az miért van hogy állóhelyben nem mindig veszi át a felezőt? Hosszúba nem mindig megy át visszadobja! Taposós vagy karos felező a jobb?

#30931 Sanyee
2014-03-01 19:30:25

Egy 8 éve be nem indított MTZ-nél mit kéne átnézni indítás előtt?
Olajcserét még indítás előtt megcsinálnánk.

#30930 apuci
2014-03-01 17:54:55

Válasz #30962. hozzászólásra
Hengerfej tömítés!!!

Nincs profilkép
#30929 Norbi6330
2014-03-01 17:34:32

hali mi lehet a gond ha a hűtőbe motorolaj található?

#30928 röfik
2014-03-01 10:33:49

Válasz #30959. hozzászólásra

Simán szerelhetö,csavar ki fülke megemel és cserélheted gond nélkül mind a négyet.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#30927 Madárka
2014-03-01 10:32:46

Válasz #30959. hozzászólásra

Megoldható igen. Hévérrel szoktuk megemelni meg egy darab fával. Felső alátétnek esztergáltass egy nagyobb átmérőjűt és erősebbet(4mm), mert a gyári csavar feje, ha jól emlékszem 14-es. A sok mozgás, tekeredés belehúzza a a csavar fejét az alátétbe.

#30926 kevesa
2014-03-01 10:22:41

Hátul a két nagy gumibakot ki szeretném cserélni mert az egyik elszakadt.

Valami jó ötletet várok hogyan tudnám véghez vinni a fülke leszedése nélkül.

Ha kicsavarom hátul a csavarokat meg tudom annyira emelni, hogy ki tudja venni a régit és helyébe be az újat?

Nincs profilkép
#30925 Madárka
2014-03-01 10:21:04

Válasz #30957. hozzászólásra

Hátrafolyik, 40l kell az egészbe.

Nincs profilkép
#30924 bleji
2014-03-01 10:10:14

jo napot..
az volna kerdesem hogy a valtobolaz olaj hatra folyik a difihez vagy annak is van kulon beonto nyilasa??koszonom

#30923 rigás
2014-03-01 08:41:50

Válasz #30954. hozzászólásra

Nos tavaly én is jártam így, bár nálam nyomólap csere is volt a tárcsa mellett. Összerakás után beállítottam a rudazatot, kinyomó csapágy hézagát, mégis keménynek éreztem a kuplungot és nem is oldott szét rendesen. Újra széthúztam, és az egészet (lendkerekestől) elvittem egy esztergályoshoz. Mint kiderült az új nyomlappal tárcsával koppra nyomódtak a rugók alig volt mozgásterük, a rugók alatt eredetileg voltak karikák ezeket kiszedve sem volt még jó. Végül a nyomólapba a rugók alatt kellett még bemarni 2mm-t így már jól emelt ki. Meg kapott még egy lendkerék felszabályzást, már ha ott volt.
Nem biztos, hogy neked esetedben is ilyen baj van, lehet rossz minőségű alkatrész is.smile hammer
Minden esetre ha van rá lehetőség vidd el az egész hóbelevancot egy esztergályoshoz, sok felesleges munkát meg idegbajt meg lehet vele spórolni.
Üdv. rigássmile cowboy

Nincs profilkép
#30922 Szilvasicsab
2014-02-28 22:14:39

Koszi szepen

Nincs profilkép
#30921 Molnár
2014-02-28 21:41:52

Válasz #30944. hozzászólásra

nem sajna a ha fordítva teszem be akkor eléri a főtengely vén a csavarfejeket azt néztem mikor raktam össze

Nincs profilkép
#30919 dagadtmadar
2014-02-28 21:11:46

Válasz #30950. hozzászólásra

Katt az adatlapomra és a személyes részben az egyik link! :)

Nincs profilkép
#30917 Szilvasicsab
2014-02-28 20:54:48

segitsetek . szükségem lenne MTZ 80,MTZ 82 Alkatrész
katalógus és Az MTZ-8O és az MTZ-82smile surrender traktorok javítása könyvekre ha megoldható. gmail cimem cszilvasi@gmail.com elore is koszonom

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Rekordhozam a kukoricában? Ezekre figyel egy amerikai gazda
Rekordhozam a kukoricában? Ezekre figyel egy amerikai gazda
No-till technológiával is kiemelkedő terméseredményeket ér el.
Hirdetés
ADÓ 1% – Minden egyes búzaszem számít!
ADÓ 1% – Minden egyes búzaszem számít!
Csatlakozzon ön is a Kárpát-medencei összefogáshoz!
SOLIS 26 HST traktor
SOLIS 26 HST traktor

4.650.000 Ft

Solis 26 (9+9) Irányváltós traktor
Solis 26 (9+9) Irányváltós traktor

4.350.000 Ft

Bomag BW 174 AD
Bomag BW 174 AD

16.900 EUR

Uniforest 55 H csörlő
Uniforest 55 H csörlő

1.870.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]