Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90792 hozzászólás
Nincs profilkép
#29242 kérdező
2013-12-13 21:54:44

Válasz #29274. hozzászólásra

Lehet hogy csak annyi a gond hogy nyakig raktad a hűtőt, és a hőtágulás löködi kifelé! A hűtővízbe van olaj? Vagy az olajban hűtővíz?

#29241 Dzotya
2013-12-13 21:48:03

Sziasztok! Srácok olyan kérdésem lenne,hogy az MTZ hengerfej tömítésen kívül hol tud a hűtő folyadékba bele dolgozni?Tömítés csere után is,nagyobb terhelésnél(szántás) a hűtő túlfolyónál köpködi a vizet,mi lehet a gubanc? Fél 3-ban egész nap ellehet szántani,a traki fél 5-ben is el húzná az ekét,de a második forduló után már ezt a tünetet produkálja,a víz nem melegszik 85-foknál feljebb.

Nincs profilkép
#29240 kérdező
2013-12-13 20:45:44

Válasz #29272. hozzászólásra

Az előnyeit tudjuk neki, télen tényleg nagyon jó a melegítő mindenben! Csak annyit mondtam(ok) hogy személyautónál nagyon oda kell figyelni!

#29239 röfik
2013-12-13 20:22:08

Válasz #29271. hozzászólásra

Nekem volt régi renault 9 1.6d-be.Bolti kicsi nem tom hány w-os volt de nem piritott mint állat.Idökapcsoloval müködtettük inditás elött 1-2 orát fütött és pöccre ment az öreg tragacs.Fülke fütö ágába meg a hengerfej felsö vizbekötéshez volt bekötve jol keringett a viz.Kétcsöves kialakitásu készülék megvan még,meg még sok mindent kiszedtem belöle ugy ment a dögösbe.smile whistling

Nincs profilkép
#29238 kérdező
2013-12-13 19:59:30

Válasz #29264. hozzászólásra
Szia!
Én nem tennék személyautóba melegítőt! Legalábbis ilyet nem. Egyik haver csináltatott bele, ilyet amit Te is szeretnél csak ők a blokkba dugták bele. Egyszer elfosta magát valami benne és nem állt le csak fűtött és fűtött, hengerfejes lett! Az övében 1800W-os volt. Míg egy autóban nem tudom pontosan 4-5 liter víz van addig egy mtzben sokkal több kb 20 liter. Illetve a hőleadó felületek is sokkal másabbak. Ezzel csak arra akartam kilyukadni hogy ha mindenképpen akarsz bele rakni inkább 2szeres védelemmel csináld!

#29237 PBandi
2013-12-12 23:27:43

Válasz #29268. hozzászólásra

Ja most olvasom ,hogy már lekötöttél mindent.Jóccakát majd dumálunk!

#29236 PBandi
2013-12-12 23:26:16

Válasz #29268. hozzászólásra

Az 82 valahogy nem maradt meg.Kösd le a sérült részeket aztán majd elszórakoztok vele.

#29235 Bucó
2013-12-12 22:59:06

Válasz #29267. hozzászólásra

Nem.
Mondtam egyszer ,hogy 3-an vagyunk együtt a T25, mf, mtz82. Ezekből a 82 adta meg magát de nagyon. Lazítózni kéne vele nagyon, de nem akarja az igazságot. A szerelés meg rámaradt.smile nonono

#29234 PBandi
2013-12-12 22:54:03

Válasz #29266. hozzászólásra

Szevasz!

Új gép vagy kölcsön?

#29233 Bucó
2013-12-12 22:38:47

Most iktattam ki minden vezetéket.
Kiraktam az aksit az önindító mellé, kapott új testkábelt +testkapcsolót, és új pozitív vetetéke(10mm). Erre meg sem mozdul az önindító , bendix jó, szénkefék jók de mag sem mozdul csak krepeg.smile cursingsmile cursingsmile cursing Majd reggel folytatom.

#29232 PBandi
2013-12-12 22:27:42

Válasz #29252. hozzászólásra

Szia!

Azért bütykölök mert saválló anyagból akarom csinálni ilyet nem kapsz készen ,meg a háza duplafalú lesz közte szigetelés ,hogy ezzel is növeljem a hatásfokát.

#29231 PBandi
2013-12-12 22:25:03

Válasz #29254. hozzászólásra

Köszi!Pont erre gondoltam ez rövidebb mint a bojlercekasz , csinálok egyet a személykocsiba is.

#29230 Jakabjóska
2013-12-12 20:32:33

Válasz #29253. hozzászólásra

Én tavaly csináltam egy MTZ teljes villamosságát, jóval olcsóbb kicserélni az égett vezetékeket. Még akkor is olcsóbb a gyári kötegtől, ha az összes vezetéket cserélni kell. A gyári 14000Ft körül indul, egészen 25000Ft-ig.

#29229 rigás
2013-12-12 18:09:48

Válasz #29261. hozzászólásra
Sajnos az új alkatrész nem mindig passzol a régi gépbe...
sajna ez a vezetékelés már megért a cserére. Én biztos nem kínlódnék tovább vele húznám újra az egészet.
Persze tudom itt az idő most a lényeg, ezért szerintem gyorsabb egy szerelő, de olyan aki nem forraszt meg foltoz hanem újrahúzza az egészet és a még esetleg adódó egyéb hibákat is kijavítja.

#29228 Bucó
2013-12-12 17:50:20

Válasz #29258. hozzászólásra

Hidegen nehezen akart indulni és meg lett erőltetve az indítózással, meg nyáron már egyszer kigyúladt a munkalámpák miatt.smile rolleyes

#29227 rigás
2013-12-12 17:48:44

Válasz #29258. hozzászólásra
Elég egy kontakthiba a nagyobb áramú részeknél és már füstöl is...

#29226 rigás
2013-12-12 17:43:30

Válasz #29254. hozzászólásra

Ez jobb link mint amit én tettem be.smile smile
Vízmelegítő alkatrészek.
Bár ezek gyári vízmelegítőkhöz való alkatrészek...

#29225 Tomi81
2013-12-12 17:36:16

Válasz #29257. hozzászólásra
Szerintem inkább egy új köteg. Gyorsabb is, meg csak új.
De mitől égett el?

#29224 Bucó
2013-12-12 17:30:42

Válasz #29255. hozzászólásra

Vagy veszek egy új köteget vagy a szerelő a megégett részeket átforrassza. kb50% -a égett el.

#29223 rigás
2013-12-12 17:28:24

Válasz #29245. hozzászólásra

Én szívesen segítenék, de nem igazán tudok.smile blush

Amit tudok az az, hogy a régi 50-es (D50) és a 80-as (D240) motor főtengelye nem egyezik, és nem is lehet őket felcserélni.

Talán az 550-be már gyárilag is a 80-as főtengelye van, annyi különbséggel, hogy nincsenek rajta a súlyok. Ismétlem talán!smile sweatdrop

#29222 Tomi81
2013-12-12 17:15:52

Válasz #29253. hozzászólásra

Most ha jól értem az a kérdés, hogy vagy kicserélni újra vagy egy villámosság szerelővel áthúzatni?



#29221 Tomi81
2013-12-12 17:07:31

Válasz #29247. hozzászólásra
PBandi!

http://www.faddi.hu/termekek/vizmelegitoalkatreszek

#29220 Bucó
2013-12-12 17:03:25

Sziasztok.
Kérdésem az lenne, hogy érdemes e 82-es panorámás 6órás müszerfal alatt a vezeték köteget újra kicserélni vagy menő villamosság szerelővel újra húzatni mert szétégett két helyen is. Világítás csak nyomokban az önidító meg állandóan teker. A gép meg ha menne is késő lenne.smile confusedsmile confusedsmile confusedMit tanácsoltok?

#29219 rigás
2013-12-12 17:01:17

Válasz #29247. hozzászólásra
Kicsit értetlen vagyok miért bütykölsz amikor 10-15 ezerért kapsz gyárit,de te tudod.smile rolleyes

Ha csinálod kérlek az érintésvédelemre (esetünkben védőföld) és a jó szigetelésre, tömítettségre figyelj oda!

Fűtőbetétet és a hozzá való szigetelő, tömítő szettet elvileg minden magára adó háztartási gép alkatrész boltba kaphatsz.
Itt egy vebáruház linkje.

#29218 Jakabjóska
2013-12-12 14:06:59

Válasz #29247. hozzászólásra

Üdv.!

A gyári vízmelegítőben is 1800W-os bojler fűtőszál van, a kisebbekben meg 1200W-os.

#29217 PBandi
2013-12-12 13:10:09

Válasz #29248. hozzászólásra

1500W os kellene vagy 1000-es.

#29216 PBandi
2013-12-12 13:10:04

Válasz #29248. hozzászólásra

1500W os kellene vagy 1000-es.

Nincs profilkép
#29215 dagadtmadar
2013-12-12 11:24:54

Válasz #29247. hozzászólásra

2500W-os bojler fűtőszál nem jó?

#29214 PBandi
2013-12-12 11:04:58

Üdv!

Csinálni akarok egy motor előmelegítőt a ház anyaga saválló cső lesz 3as fallal ,milyen cekaszt érdemes bele tenni illetve a gyári vízmelegítő cekaszát hol lehet megrendelni?Keretem de semmit nem találtam.

Nincs profilkép
#29213 lajos09
2013-12-12 09:57:04

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni!
MTZ 820.2 adagoló felújítása után hideg motornál nincs alapjárat, meleg motornál pedig magas az alapjárati fordulatszám.
Az adagoló típusa: UTNI kétkaros

Előre is köszönöm!

Üdv: Lajos!

Nincs profilkép
#29212 Imre0
2013-12-11 21:01:25

Válasz #29240. hozzászólásra
tud valaki segíteni?


#29209 PBandi
2013-12-11 20:05:04

Válasz #29241. hozzászólásra

Az elekrtomos hálózatra gondolsz?

#29208 jaminka
2013-12-11 19:56:26

Sziasztok!Egy olyan Kérdéssel/kéréssel fordulok hozzátok, hogy 82-es mtz-hez van-e olyan ábra ami mutatja hogy a vezetékek hova mennek?Ha van valaki tudna róla mutatni egy képet?

Nincs profilkép
#29207 Imre0
2013-12-11 17:59:18

Segítséget szeretnék kérni, mtz 550-be 80-as főtengelyt szeretnék tenni, mire kell odafigyelni?
Lesz valami baja?
Valamit kell még cserélni?

#29206 Hogel
2013-12-11 10:33:06

Sziasztok, kormányoszloppal rendelkező mtz -re rá lehet tenni az újfajta, csapott elejű motorháztetőt?Elfér a kormányoszloptól?

Nincs profilkép
#29205 kérdező
2013-12-10 18:51:06

Válasz #29231. hozzászólásra

1025.2 ,de mondom az elejét még nem láttam sőt a váltót sem. Le is kopogom, remélem nem is látom mostanában!

#29204 petke
2013-12-10 15:15:48

Válasz #29234. hozzászólásra

Megmértem a peremtől a végéig 18mm +11mm akkor jó lehet a 80-as központosítója mert az 12mm rajz szerinti. Köszönöm a gyors választ!

#29201 Jakabjóska
2013-12-10 14:43:57

Válasz #29233. hozzászólásra

Megnéztem a könyvben, azt írja, hogy: " a tengelykapcsoló kiemelővilla állítókarjai és a csapágya közötti hézag, mm 4 "

A másikban meg úgy van, hogy: " a kiemelőkar csapággyal való érintkezési pontjától a nyomótárcsa agyrészének pereméig a távolság 29+ -0,5mm legyen."

#29200 petke
2013-12-10 14:18:50

Szevasztok! valaki tudna egy ilyet felrakni ide csak 50-eshez valót mert nem tudom mennyi a beállítási értéke , másik: kuplung szerkezet közepe ami a tlt hajtja lötyök, ez normális ?

#29199 ..MZ/X..
2013-12-10 12:45:06

Válasz #29223. hozzászólásra

A többiek majd megszólnak, de szerintem ne kínlódj MTZ-vel. Hasonló területen, felosztásban mint a tiéd mi is 4db-al dolgoztunk. Vagyis általában 3-al mert rendre szétszedve állt a műhelyben valamelyik. Vettünk egy MX120-at az kiváltott 2 oroszt. Második éve van meg, különösebb gondunk nem volt vele, nem bántam meg. Jobbak a munkakörülmények, haladósabb a munka is. Idén már sodorni is ezzel mentem, 470-es linerrel nem fogyasztott többet mint a 82-es. Mtz még mindig szalad azért mert a kisebb csipcsup dolgokat azzal csináljuk, rakodózni meg az állatok közé ez való. Most sikerült alkalmi áron szerezni egy TM160-at, reméljük ebben is kellemesen csalódunk.smile rolleyes

#29198 röfik
2013-12-09 23:10:45

Válasz #29230. hozzászólásra

Kupkerék fogait nyalja le leghamarabb.Gyárilag hordo görgös csapágy van benne a két végén a hidnak,na az eggyik összetört benne és megette az egész difit mindent.Nem birtunk olyat venni csak sima hengergörgös lett bele,habinál azt monták olyan nincs ez van helyette.Össze lett rakva kihézagolva és ment tovább.Aztán többször is megismétlödött a fogtörés tányérkerekestül is lett cserélve.Tavasszal sikerült belevalo csapágyat szerezni és ugy lett összerakva frankon kihézagolva azota jo.De többen panaszkodtak erre a hibára 1025-3-nál.Tiéd 1025???

Nincs profilkép
#29197 kérdező
2013-12-09 21:57:14

Válasz #29226. hozzászólásra

Mi volt pontosan a gondod az elsőhajtással? Tiéd is egyenes hidas? Hogy lekopogjam még nem láttam a belsejét idáig 3000 óra van benne mechanikus üo számlálóval. Annyi gondom van az első híddal hogy ha sokat megy műúton akkor a lehajtásnál a szuszogón szivárog az olaj.

#29196 röfik
2013-12-09 21:51:25

Válasz #29228. hozzászólásra

Az oldal üvegen évekig fenn volt a táblázat már leszedtem.Lebirtam volna fényképezni feltölteni.A vége 40 alatt van kicsivel.Hátra is megy majd 20-al full gázon.Felezö nincs benne.16 elöre 8 hátra.Tartomány válto 1-2-r meg nyul béka egy karon ez nem szinkron,4 sebességes válto szinkron.smile cryingsmile crying

Nincs profilkép
#29195 nemes0309
2013-12-09 21:44:43

Azt még esetleg meg tudnátok mondani h a különböző sebességekben mennyivel megy alapjárattól a teljes fordulatig? Legyen benne a felező is meg a szorzott is ha kérhetem

#29194 röfik
2013-12-09 21:41:30

Válasz #29225. hozzászólásra

Azért müuton átlehet pakolni ügyeskedve menet közbe is.2xmbp 6.5 huzatunk vele.smile cryingsmile crying

#29193 röfik
2013-12-09 21:38:28

Válasz #29223. hozzászólásra

A megfelelö fokozatok megvannak minden munkához.Meg fontos a megfelelö munkaszélességü munkagép megválasztása hozzá.Felénk egy páran panaszkodtak hogy nagy a fogyasztás kombinátornál 3-3.3-as és 3m kis tárcsával.Le kell terhelni a gépet és jo lesz a terület teljesitmény és a fogyasztás is.2.8-3.2 nehéztárcsát 600-660 lapokkal huzza rendesen,4m rövid tárcsát 4.2 rugos kombit,4.2 kanalas fogasos kombit.3x35 ekéket 30-35cm mélységben rendes munka tempoban.Két késes ih középmély lazitot 50-60cm mélységben huzta rendesen,volt ahol nyögött neki de ott négyzetméteres táblák szakadtak fel utána.Nekem elsö hiddal volt sok gond töri a fogakat de itt ezt már kitárgyaltuk mondhatjuk tipushiba.Ugyanaz a bele mint a 820-892-é és nem birja.Olajos mágnes kuplung ha zár rendesen meg nem csuszuilk és a fogak meg a csapágy enged.Motor problémák de itt emberi mulasztás is közbe játszott,aztán meg az alkatrészek szar minösége is rájátszik ,hiába javitjuk ki behal elöbb utöbb.Itt a motor már kivan hegyezve a 150%-ban és megbosszulja magát ha nagyon tolják neki.Amugy sokkal többet tud a sima mtz-éknél.Látjuk tapasztaljuk élmény menni vele a többihez képest.smile whistlingsmile whistling

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mit érdemes még tudni az osztatlan közös tulajdon megszüntetéséről?
Mit érdemes még tudni az osztatlan közös tulajdon megszüntetéséről?
Érdemes minél részletsebben ismerni a lehetőségeket.
Fókuszban a kukorica – nem véletlenül
Fókuszban a kukorica – nem véletlenül
Az Agroinform.hu heti hírösszefoglalója.
John Deere 8330
John Deere 8330

25.500.000 Ft

John Deere 8230
John Deere 8230

23.000.000 Ft

Rövidtárcs Sokoró 5 méteres
Rövidtárcs Sokoró 5 méteres

4.300.000 Ft

Eladó vagy cserélhető törpe kosorrú lógófülű nyúl
Eladó vagy cserélhető törpe kosorrú...

12.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]