Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 412.2 Ft USD 400.32 Ft CHF 438.4 Ft GBP 488.28 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91316 hozzászólás
#29216 PBandi
2013-12-12 13:10:04

Válasz #29248. hozzászólásra

1500W os kellene vagy 1000-es.

Nincs profilkép
#29215 dagadtmadar
2013-12-12 11:24:54

Válasz #29247. hozzászólásra

2500W-os bojler fűtőszál nem jó?

#29214 PBandi
2013-12-12 11:04:58

Üdv!

Csinálni akarok egy motor előmelegítőt a ház anyaga saválló cső lesz 3as fallal ,milyen cekaszt érdemes bele tenni illetve a gyári vízmelegítő cekaszát hol lehet megrendelni?Keretem de semmit nem találtam.

Nincs profilkép
#29213 lajos09
2013-12-12 09:57:04

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni!
MTZ 820.2 adagoló felújítása után hideg motornál nincs alapjárat, meleg motornál pedig magas az alapjárati fordulatszám.
Az adagoló típusa: UTNI kétkaros

Előre is köszönöm!

Üdv: Lajos!

Nincs profilkép
#29212 Imre0
2013-12-11 21:01:25

Válasz #29240. hozzászólásra
tud valaki segíteni?


#29209 PBandi
2013-12-11 20:05:04

Válasz #29241. hozzászólásra

Az elekrtomos hálózatra gondolsz?

#29208 jaminka
2013-12-11 19:56:26

Sziasztok!Egy olyan Kérdéssel/kéréssel fordulok hozzátok, hogy 82-es mtz-hez van-e olyan ábra ami mutatja hogy a vezetékek hova mennek?Ha van valaki tudna róla mutatni egy képet?

Nincs profilkép
#29207 Imre0
2013-12-11 17:59:18

Segítséget szeretnék kérni, mtz 550-be 80-as főtengelyt szeretnék tenni, mire kell odafigyelni?
Lesz valami baja?
Valamit kell még cserélni?

#29206 Hogel
2013-12-11 10:33:06

Sziasztok, kormányoszloppal rendelkező mtz -re rá lehet tenni az újfajta, csapott elejű motorháztetőt?Elfér a kormányoszloptól?

Nincs profilkép
#29205 kérdező
2013-12-10 18:51:06

Válasz #29231. hozzászólásra

1025.2 ,de mondom az elejét még nem láttam sőt a váltót sem. Le is kopogom, remélem nem is látom mostanában!

#29204 petke
2013-12-10 15:15:48

Válasz #29234. hozzászólásra

Megmértem a peremtől a végéig 18mm +11mm akkor jó lehet a 80-as központosítója mert az 12mm rajz szerinti. Köszönöm a gyors választ!

#29201 Jakabjóska
2013-12-10 14:43:57

Válasz #29233. hozzászólásra

Megnéztem a könyvben, azt írja, hogy: " a tengelykapcsoló kiemelővilla állítókarjai és a csapágya közötti hézag, mm 4 "

A másikban meg úgy van, hogy: " a kiemelőkar csapággyal való érintkezési pontjától a nyomótárcsa agyrészének pereméig a távolság 29+ -0,5mm legyen."

#29200 petke
2013-12-10 14:18:50

Szevasztok! valaki tudna egy ilyet felrakni ide csak 50-eshez valót mert nem tudom mennyi a beállítási értéke , másik: kuplung szerkezet közepe ami a tlt hajtja lötyök, ez normális ?

#29199 ..MZ/X..
2013-12-10 12:45:06

Válasz #29223. hozzászólásra

A többiek majd megszólnak, de szerintem ne kínlódj MTZ-vel. Hasonló területen, felosztásban mint a tiéd mi is 4db-al dolgoztunk. Vagyis általában 3-al mert rendre szétszedve állt a műhelyben valamelyik. Vettünk egy MX120-at az kiváltott 2 oroszt. Második éve van meg, különösebb gondunk nem volt vele, nem bántam meg. Jobbak a munkakörülmények, haladósabb a munka is. Idén már sodorni is ezzel mentem, 470-es linerrel nem fogyasztott többet mint a 82-es. Mtz még mindig szalad azért mert a kisebb csipcsup dolgokat azzal csináljuk, rakodózni meg az állatok közé ez való. Most sikerült alkalmi áron szerezni egy TM160-at, reméljük ebben is kellemesen csalódunk.smile rolleyes

#29198 röfik
2013-12-09 23:10:45

Válasz #29230. hozzászólásra

Kupkerék fogait nyalja le leghamarabb.Gyárilag hordo görgös csapágy van benne a két végén a hidnak,na az eggyik összetört benne és megette az egész difit mindent.Nem birtunk olyat venni csak sima hengergörgös lett bele,habinál azt monták olyan nincs ez van helyette.Össze lett rakva kihézagolva és ment tovább.Aztán többször is megismétlödött a fogtörés tányérkerekestül is lett cserélve.Tavasszal sikerült belevalo csapágyat szerezni és ugy lett összerakva frankon kihézagolva azota jo.De többen panaszkodtak erre a hibára 1025-3-nál.Tiéd 1025???

Nincs profilkép
#29197 kérdező
2013-12-09 21:57:14

Válasz #29226. hozzászólásra

Mi volt pontosan a gondod az elsőhajtással? Tiéd is egyenes hidas? Hogy lekopogjam még nem láttam a belsejét idáig 3000 óra van benne mechanikus üo számlálóval. Annyi gondom van az első híddal hogy ha sokat megy műúton akkor a lehajtásnál a szuszogón szivárog az olaj.

#29196 röfik
2013-12-09 21:51:25

Válasz #29228. hozzászólásra

Az oldal üvegen évekig fenn volt a táblázat már leszedtem.Lebirtam volna fényképezni feltölteni.A vége 40 alatt van kicsivel.Hátra is megy majd 20-al full gázon.Felezö nincs benne.16 elöre 8 hátra.Tartomány válto 1-2-r meg nyul béka egy karon ez nem szinkron,4 sebességes válto szinkron.smile cryingsmile crying

Nincs profilkép
#29195 nemes0309
2013-12-09 21:44:43

Azt még esetleg meg tudnátok mondani h a különböző sebességekben mennyivel megy alapjárattól a teljes fordulatig? Legyen benne a felező is meg a szorzott is ha kérhetem

#29194 röfik
2013-12-09 21:41:30

Válasz #29225. hozzászólásra

Azért müuton átlehet pakolni ügyeskedve menet közbe is.2xmbp 6.5 huzatunk vele.smile cryingsmile crying

#29193 röfik
2013-12-09 21:38:28

Válasz #29223. hozzászólásra

A megfelelö fokozatok megvannak minden munkához.Meg fontos a megfelelö munkaszélességü munkagép megválasztása hozzá.Felénk egy páran panaszkodtak hogy nagy a fogyasztás kombinátornál 3-3.3-as és 3m kis tárcsával.Le kell terhelni a gépet és jo lesz a terület teljesitmény és a fogyasztás is.2.8-3.2 nehéztárcsát 600-660 lapokkal huzza rendesen,4m rövid tárcsát 4.2 rugos kombit,4.2 kanalas fogasos kombit.3x35 ekéket 30-35cm mélységben rendes munka tempoban.Két késes ih középmély lazitot 50-60cm mélységben huzta rendesen,volt ahol nyögött neki de ott négyzetméteres táblák szakadtak fel utána.Nekem elsö hiddal volt sok gond töri a fogakat de itt ezt már kitárgyaltuk mondhatjuk tipushiba.Ugyanaz a bele mint a 820-892-é és nem birja.Olajos mágnes kuplung ha zár rendesen meg nem csuszuilk és a fogak meg a csapágy enged.Motor problémák de itt emberi mulasztás is közbe játszott,aztán meg az alkatrészek szar minösége is rájátszik ,hiába javitjuk ki behal elöbb utöbb.Itt a motor már kivan hegyezve a 150%-ban és megbosszulja magát ha nagyon tolják neki.Amugy sokkal többet tud a sima mtz-éknél.Látjuk tapasztaljuk élmény menni vele a többihez képest.smile whistlingsmile whistling

Nincs profilkép
#29192 kérdező
2013-12-09 21:34:11

Válasz #29223. hozzászólásra

Ugye az a baj hogy csoportváltáshoz teljesen meg kell állni ezért megrakva 12-16 tonnával tényleg szép mutatvány, bár ezért van benne az erősített kuplung. Ami tényleg bírja. Minden munkához van megfelelő fokozat egy kivételével, sokszor olyan tarlókat bálázok (kis kockabálákat) hogy a rövid terep 1 sok neki pedig ott még csak 2.1-2.3km/órával ballag.

#29191 röfik
2013-12-09 21:20:07

Válasz #29223. hozzászólásra

A válto sokkal erösebb ugyan ez van a 120-as mtz-ébe is.Tartomány váltás elég macerás nagy a sebesség különbség.Föleg vontatásnál potkocsinál terepböl országutiba átrakni rakottan bizarr.Sebesség fokozat kevesebb igaz de a motor erö potolja.Berakod és viszi mint állat.Egy jo gép lenne ha nem ruszki volna.Hehe.smile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#29190 nemes0309
2013-12-09 21:11:57

Nagyobb gép majd ez után lenne tervbe. 2 kisebb mtz kell a szálastakarmányozáshoz, meg nyáron bálát hordani. Szerintetek a 4-es szinkron váltó (1025) erősebb, mint a 9-es? Azt hallottam h nem lehet annyi munkára használni. Mert kevéa benne a sebességi tartomány. Ja meg tartományváltás nagyon nehéz, recsegős. Igazak ezek a dolgok?

#29189 röfik
2013-12-09 21:00:53

Válasz #29214. hozzászólásra

Ugy mint más is irta ha a 1025 beválik jo erös gép simán elbir ennyi területtel vezérgépként.De semmi garancia erre én is szivok vele állandoan és az alkatrészek szarok hozzá megcsinálja az ember és már megint rossz.Nem birja a kiképzést.Valami használt nyugati uj mtz árért nehéz dio.Van kinálat,sok a lestrapált szar gumiju gép.Persze ökör áron.Nekem is e körüli terület van müvelésbe 4 mtz-vel.Ha mindig mindegyik ütöképes sokat meglehet velük csinálni.Ha lenne egy nagyobb gép munkagépekkel együtt az kiváltana akár 2 mtz-ét is lehet.892-es nekem is bevált,vannak hibái de egy jo konstrukcio.Föleg hogy a motor nem pörög és mégis erös végre meg megy 45 körül majdnem.smile whistling

#29188 PBandi
2013-12-09 20:47:15

Üdv!

Olyan kérésem lenne ,hogy fotózza már le nekem valaki ,hogy néz ki a régi 50 vagy 80-ason a motorháztető rögzítő kallantyú meg a lemez amire fel van téve.Előre is köszönöm!

Nincs profilkép
#29187 jambo
2013-12-09 16:34:15

Hát azért 160 hektárhoz nem mtzt vennék,130-160ló közötti new holland,vagy landinibe gondolkodnék,3000ó környékén lehet találni 10 misi körül.

Nincs profilkép
#29186 jambo
2013-12-09 16:26:47

Üdv miért nem javaslod a 952-öt?

Nincs profilkép
#29185 kérdező
2013-12-09 16:20:43

Válasz #29214. hozzászólásra

Míg nem írtad hogy már van egy 892 addig arra szavaztam volna elsőre de hogy írtad hogy van 160ha így én azt mondanám hogy inkább egy 1221 es gépet vennék sokkal jobb és nagyon bika. Mint a 1025. Pedig a felsoroltak közül legalább az kell sztem vezérgépnek. Én is bálázok 1025.2vel sőt ha kell kaszálok és sodratok is. Bár a 1025.2vel rengeteget szívok nem csak én hanem más is, de bátran merem ajánlani jó kis gép ha jó. Más a váltója mint a 892-é és még pár dolog. A 952őt nem javasolnám.

Nincs profilkép
#29184 nemes0309
2013-12-09 11:00:11

Szóval vezérgép szerűségnek kellene

Nincs profilkép
#29183 nemes0309
2013-12-09 10:58:42

892.2-es mellé kellene. Azt most vettük áprilisban. 160 ha földet művelünk összesen, ebben van szántó, kaszáló. Kb 80 %-át a területnek szántó teszi ki. Szóval minden munkát csinálnék vele a vetéstől a szántásig, a kaszálástól a bálázasig

Nincs profilkép
#29182 mindenes92
2013-12-09 10:27:49

Válasz #29214. hozzászólásra

Üdv.Először azt volna jó tudni hogy mennyi területre kell a gép?Milyen munkákat fog végezni?Vezérgépnek kell vagy csak kisegítő traki lessz?
Egy pár dolgot ha megírsz az jó lenne.Én 1025.3 as dolgoztam nagyon jó erős bírja a munkát claas variant 360 as bálázót bírta nagyon jó gép.

Nincs profilkép
#29181 nemes0309
2013-12-09 10:02:54

Üdv urak! Új gép vásárlása előtt állunk! Mtz 892.2, 920.4, 952.4 és a 1025.4-esek közül jöhetne szóba valamelyik. Ki melyiket ajánlaná és miért? Van valakinek tapasztalata velük?

#29180 Rönó
2013-12-08 21:29:02

Válasz #29211. hozzászólásra

Szia!
Köszi az útmutatásod. Csináltál már ilyet? Ha igen akkor majd még érdeklődöm...

Üdv: Rönósmile confusedsmile thumbup

#29179 petke
2013-12-08 21:08:33

úgy látom mindenki kidőlt mára! Köszönöm az eddigi válaszokat.smile thumbup

#29178 Jakabjóska
2013-12-08 21:08:08

Válasz #29206. hozzászólásra

Az 50-est elég széthúzni a kuplungnál, kifér előre a csőtengely. Abban van egy O-gyűrű, ott is engedheti az olajat, kívül van rajta egy szimering (50x70). De a hidraulika szivattyú közvetítő fogaskerék tengelyén lévő O-gyűrű is engedhet, és a már említett főtengely szimering. Ritkán, de a TLT alsó tengelyénél lévő kis fedélnél is jöhet olaj.
Csőtengely 50-es

#29177 petke
2013-12-08 20:45:55

Akkor esetleg azt is tudod mennyi az 50-es kuplungvilla beállítási értéke, mert 50 könyvem nincs !

#29176 PBandi
2013-12-08 20:41:33

Válasz #29205. hozzászólásra

Azért meg ne sértődjsmile lolMagamnak is mondhatnám még én sem cseréltem ki.Van az utcánkban egy VTZ ugyanaz mint a tiéd most nyáron vette az öregúr 2005-ös évjárat.

#29175 petke
2013-12-08 20:40:00

Válasz #29203. hozzászólásra

Na mostmár tegyetek tisztába ,ez 550 a kompresszor a váltó oldalán az olajbeöntő a kompresszor helyén 50-es hengerfely de a motoretst nem úgy néz ki mint a régi 50-sé.smile confusedsmile confusedsmile confused

#29174 Lacus704
2013-12-08 20:29:24

Még itt a darázsderék végénél a szimering is csöpöghet nem feltétlenül a csőtengely enged át..szétszedéskor derül ki.ha csak szimering akkor könnyű a csere de ha nem akkor a derekát is szét kell szedni

#29173 Rönó
2013-12-08 20:20:02

Válasz #29194. hozzászólásra

Szia!

Először is leszögezem: Nem vagyok szakember, csak egyszerű felhasználó. Nekem kisfülkés 50-es mtz-m van. A darázsderék alján a zárófedélnél nekem is csöpög a váltóolaj. Beszéltem 2-3 szerelővel is akikről tutira tudom hogy napi szinten javítanak mtz-t. Mindegyik ugyan azt mondta hogy a kuplungházat is le kell venni, utánna a váltófedelet leszedeni (ez utóbbi nem biztos) valamelyik tengelyt kihúzni (azt amelyiken a gumigyűrű el van kopva) gumigyűrűt cserélni, majd összerakni. Meg azt is mondták hogyha ennyire mélyen belenyúlunk a belébe akkor tuti hogy 1-2 dologról kiderül hogy csereérett. Mégegyszer mondom (írom) hogy ezt én is hallomásból tudom!

Üdv: Rönó

Nincs profilkép
#29172 a2457
2013-12-08 20:17:53

Válasz #29182. hozzászólásra

:) nekem nincsen munkalámpám, sőt semmiféle világításom sem. mindent elvertek már az ágak.

költői hozzászólás volt, elég sűrűn látni hogy vaccillálnak hogy vajon 700 as vagy 1000 es generátort kellene e...

Nincs profilkép
#29171 Szűcs János
2013-12-08 20:17:45

helló segitségeteket kérném vettem egy 50 es mtz 80 as motorral d 240 de nekm azt mondták a hengerfej meg a d50 es hengerfeje mert van benne izzitógyertya akkor h is van ez ??? :Dsmile unsuresmile helpsmilie

#29170 Lacus704
2013-12-08 20:12:37

Válasz #29201. hozzászólásra

Megelőztek a válasszal de még a tárcsa méretek is különböznek kicsivel.
Írtad h 550E elvileg akkor D244es motor van benne itt már a kompresszor a helyén van nem a darázsderék oldalán az olajbeöntő is motorszámnál van.
Tehát neked 80as cucc kell hozzá. HBR tárcsákkal vigyázni zöld dobozost nem ajánlom.Tolómérőt vigél magaddal legalább 11mm vastag legyen..

#29169 ATIS78
2013-12-08 19:58:36

Válasz #29201. hozzászólásra

pár különbség szemmel látható

a nyomlap kialakítása és mérete átmérőben más mint a 80-as é
50-es D-325 míg a 80 as D-340mm
a támtárcsán a lendkerékre való felfogatási furatok az 50-es en 6 egyenlő távolságra van 6 szor 60 fokban míg a 80 ason furateltolásos ezért az 50 esé mindegy hogy melyik csavar hova mig a 80 asé csak egy ponton stimmel(szerelhető fel a lendkerékre)

#29168 petke
2013-12-08 19:50:16

Válasz #29198. hozzászólásra

Te már többet tudsz mit én, azt is tudod mi a külömbség az 50-es és a 80-as szerkezet között mert szemre ugyan olyannak látszik, a 80-as szerkezetet 12+-0,5 mm a beállítási értéke, az 50-es lehet eltér?smile cowboy

#29167 Jakabjóska
2013-12-08 19:49:48

Válasz #29193. hozzászólásra

A TLT a kuplung szerkezetről kapja a hajtást a csőtengelyen ( az 50, 550, és a 80-ban is), a kuplungtárcsa a váltót hajtja
a második kép egy 552E

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Milliárdok kerültek a gazdákhoz
Milliárdok kerültek a gazdákhoz
A felhívásokra többszörös volt a túljelentkezés.
Elképesztően erős áron kezdte az évet a takarmánykukorica
Elképesztően erős áron kezdte az évet a takarmánykukorica
Egy éve csak reménykedtek a termelők egy hasonlóan magas árban.
Bagodi BEA 21/25-2F
Bagodi BEA 21/25-2F

165.000 Ft

EB 7/70 egytengelyes pótkocsi
EB 7/70 egytengelyes pótkocsi

600.000 Ft

Agroszövet,  agrotextil
Agroszövet, agrotextil

60 Ft

Saját nevelésű tanyasi libacsalád eladó Kiskunfélegyházán: 3 gúnár és 1 tojó
Saját nevelésű tanyasi libacsalád eladó...

38.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]