Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 407.83 Ft USD 393.55 Ft CHF 432.15 Ft GBP 488.04 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91576 hozzászólás
#28876 gjoni
2013-11-23 19:58:49

Válasz #28907. hozzászólásra

Hát szerintem nemsmile lol

#28875 Jakabjóska
2013-11-23 19:58:27

Válasz #28907. hozzászólásra

A motor nem, az ugyanarra forog, mint az MTZ. Csak a szivattyúi nem azonos forgásirányúak az MTZ szivattyúkkal.

#28874 PBandi
2013-11-23 19:56:12

Válasz #28902. hozzászólásra

Szevasz Jóska!

A Jumz az nem fordítva forog mint az mtz?smile confused

#28873 mtz1221
2013-11-23 19:44:51

Válasz #28895. hozzászólásra
Minden csak akarat kérdésesmile lol

#28872 gjoni
2013-11-23 19:43:37

Válasz #28904. hozzászólásra

Értem jó kis öszvér lett . Nekem amikor nekünk volt Jumz a hangja tetszett nagyon ,meg a fogyasztásasmile thumbup

#28871 Jakabjóska
2013-11-23 19:41:01

Válasz #28903. hozzászólásra

A motorról le lett szedve a harang, és az MTZ motor hátsó pajzs mintájára 5mm-es lemezből lett csinálva egy másik, a Jumz motorra passzoló pajzslemez. Az alvázba bele van toldva kb 15-20cm, a kuplungnál ki kellett vágni az öntvényt, hogy az önindító elférjen. De jó pár évig üzemelt, csak már egy ideje áll. Meg akartam venni, de több gazdája van, .............

#28870 gjoni
2013-11-23 19:28:26

Válasz #28902. hozzászólásra

Gyá nagyon jósmile thumbup A kuplung háznál ,hogy oldották meg ,hogy összejöjjön a váltóházzal?smile cowboy

#28869 Jakabjóska
2013-11-23 19:25:21

Válasz #28901. hozzászólásra

Üdv.!

Szerintem az 5611 motorja rövidebb, mint az MTZ-é, és a Zetornál nincs alváz sem, tehát a motor elejéhez van hozzáépítve az első híd. A forgásirány azonos. De mutatok egy MTZ 50 öszvért, Jumz motorral:

#28868 PBandi
2013-11-23 19:15:35

Válasz #28895. hozzászólásra

Szia!

Az 5611 nem szervó kormányos meg kéne oldani a kormánymű olajellátását továbbá a munka hidraulikaszivattyú hajtását.Az sem biztos ,hogy ugyanarra forog a főtengelyük(nem tudom),ha egyáltalán befér az mtz blokk helyére, a hűtőnek ia el kell férni gumibakok helye stb. szóval igen nagy barkácsolás,l lehet,hogy jobban jársz és olcsóbban jössz ki ha veszel bele egy motort.Majd a szerel ők megmondják ha erre járnak.

Nincs profilkép
#28867 sanyi 79
2013-11-23 18:50:19

Válasz #28899. hozzászólásra

ezt nem igazán értem.
ha cső lyukas cseréld ki,ha csavarnál szivárog tegyél alá új rézgyűrűt.

Nincs profilkép
#28866 erdély
2013-11-23 16:34:51

csepeg a gázolaj az adagoloból ahogy nézema kabin felőli olalán a rele felett van két csavar és onnan szivárog mi lehet az oka meglodása ?

Nincs profilkép
#28865 erdély
2013-11-23 16:34:47

csepeg a gázolaj az adagoloból ahogy nézema kabin felőli olalán a rele felett van két csavar és onnan szivárog mi lehet az oka meglodása ?

Nincs profilkép
#28864 veklu58
2013-11-23 12:14:44

Válasz #28886. hozzászólásra
Jobban teszed, ha az első meghajtást országúton kikapcsolod, mert szét fog esni ha ott használod, nem egyezik meg az első és a hátsó kerekek fordulatszáma ezért szilárd burkolaton a kardán vagy a középtámasz szétesik, esetleg a hidban a szöghajtás lefogaz.

#28863 Gabesz2
2013-11-23 07:55:12

Szeni!
Ha mtz-nél ha a TLT be van kapcsolva, akkor a kopás majdnem annyi mintha az ülés alatt kikapcsolnám?smile confused (az ülés alatti kapcsoló eléggé nehezen jár)
Ilyenkor a kis fogaskerekek nem forognak...

Nincs profilkép
#28862 Molnár
2013-11-23 07:07:30

Hali

Egy kis segítség kérnék van egy Mtz-50 csak a motor nincs benne de van egy zetor 5611 motorom össze lehet koperálni a kettőt csinált már ilyet valaki ? Köszi a Segítséget

#28860 Cameldriver
2013-11-22 20:16:43

Válasz #28884. hozzászólásra

Nincsenek jól beállítva a szallagok (28)
A 14-es számmal jelzett rudakkal kell beállítani!
Remélem a rajz megfelel.

Nincs profilkép
#28859 Kisslaci
2013-11-22 19:23:10

Válasz #28891. hozzászólásra
Köszönöm szépen.Akkor valahogy kiszedem belöle,nem biztosítja semmi,így nem is törik semmi az erőszaktól.

#28858 Szeni
2013-11-22 19:13:33

Válasz #28889. hozzászólásra

Szoros illesztéssel van rögzítve a blokkban

Nincs profilkép
#28856 Kisslaci
2013-11-22 17:03:33

Egy ki segítség kellene.
Az Mtz motor vezérlésénél a közvetítő kerék tengelye,hogy van rögzítve a blokkban?

Nincs profilkép
#28854 Bertalan Péter
2013-11-21 21:10:44

Már be kötöttem igen jó fénye van nem kell 6 az hülyeség nekem be vállt és ajánlom bárkinek :)

#28853 Hogel
2013-11-21 21:06:49

Egyébként országúton kikapcsolt első hajtással jobb lesz vagy rosszabb az uttartás mint a sima 80 as első híddal?Vagy ugyanolyan?

#28852 Hogel
2013-11-21 20:40:33

Üdv mindenkinek!Kellene egy kis segítség mtz 80-ba első hajtás beépítésére.A hajtóműház oldalán a fedél alá milyen alkatrészket kell beszerezzek pontosan, hogy fel tudjam tenni az oldal kihajtást? Illetve kb mennyi idős munka egy ilyen projekt? /Egy délután kész van?/
van valamiféle átalakított tengely, aminek segítségével nem kell széthúzni a váltót.

#28851 Tomi81
2013-11-21 20:30:53

Üdv!
Újra egy kis segítség kellene. Folyton bekapcsol a kardánom...
Egy fotó vagy robbantott rajz kellene, hogy a bekapcsoló kar, hogy is kapcsolgat, mert szerintem nekem hiányzik vmi onnan, azért esik folyton le a kar.
1025 MTZ-ről van szó

#28850 Jakabjóska
2013-11-21 19:23:47

Válasz #28882. hozzászólásra

Talán két éve, itt az Agroinformon láttam hirdetve, sokáig fent volt.

#28849 mtz1221
2013-11-21 14:31:12

Valaki valahol látott-e már ilyen kipufogótorkot eladót?smile confused

#28848 PBandi
2013-11-20 22:43:32

Válasz #28875. hozzászólásra

Nekem ilyen van elől 2db tűrhető a fényereje permetezéskor jól jön majd lefotózom.Ha plusz munkalámpát teszel fel külön tápot húzzál fel nekik külön biztosítékkal.

#28847 dárk
2013-11-20 15:22:10

Válasz #28879. hozzászólásra

Ilyenkor mikor benyomod a kuplungot leesik az olajnyomás is mert megnő a rés a nyugvó csapágynál és így a 4 hajtókar csapágyai elég gyorsan kopnak.
Véletlenül nem fordítva lett beletéve a támcsapágy,van rajta egy olaj vezető ricni ami ha nem megfelelő felé néz akkor kikophat kieshet.

Nincs profilkép
#28846 veklu58
2013-11-20 11:38:40

Üdvözlök Mindenkit, kérem segítsetek ha már találkoztatok ilyennel!
Mtz-82 -en állítottam kuplung holtjátékot, mikor észrevettem, hogy a lendkerék előre-hátra csúszkál. Az olajteknő levétele után abban megtaláltam a a főtengely tám-csapágyat eléggé kopott állapotban. Ujat vettem bele, összerakáskor a főtengely tökéletesen állt a helyén nem csúszkált. Kb. három hét elteltével valami ismét gyanús lett a kuplungnál és ismét azt vettem észre, hogy a főtengely előre-hátra csúszkál, az olajteknő levétele után, abban megint megtaláltam a támcsapágyat, csak annyi volt a külömbség hogy most nem volt megkopva. Nem volt idő a javításra dolgozott a gép, talán a télen megint neki esek. Csak igy támcsapágy nélkül körülményes a kuplung holtjáték beállitása, mert ahányszor a kuplungot benyomom a főtengely előre-hátra elmozdul. Ha valaki tapasztalt ilyet kérem segítsen, mit csinált vele!?smile helpsmilie

#28845 jozef19
2013-11-20 08:45:31

Válasz #28875. hozzászólásra

Elöre hatot,hátra meg négyet,annál már látni valamit...

#28844 csoppika
2013-11-20 00:39:55

Válasz #28872. hozzászólásra
Pistike, arra nem gondoltál hogy nagyvonalú javítás volt az öntőformán Ivánéknál???

Nincs profilkép
#28843 Sanyi74
2013-11-19 21:37:20

http://www.youtube.com/watch?v=y1p8z3SwybQ

Nincs profilkép
#28842 Bertalan Péter
2013-11-19 19:44:23

http://www.mtz-traktor-alkatresz.hu/uploads/webshop/products//sam_2869.jpg


van valakinek ilyen munka lámpája vélemény? képet tudnátok küldeni hogy mutat mtzn :)

Nincs profilkép
#28841 Istify1974
2013-11-19 17:32:36

Válasz #28868. hozzászólásra

Üdv!Egy betüvel nem irtam,hogy turbós volt,azt azért megismerem.Sima volt,nem teflonos.

Nincs profilkép
#28840 Istikém
2013-11-19 17:03:04

A szám benne van, de érdes a felület . Pedig bontatlan gépekrők van szo és mondom ujon is észrevettem már ezt.. Mert a régebbiken a darázsderék nem igy nézett ki, a 1025.2 nek hasonlo hogy sima nem bordás..

Nincs profilkép
#28839 Istikém
2013-11-19 17:01:29

ÜDv. Furcsaságot néztem uj mtz-n és egy ujszerű gépen is, a darázsderék össze flexelve és kiöntve mintha hegesztve gittelve lett volna ugy néz ki és nem ugynevezett bordázott hanem sima a felülete de az egész.. Minden ujon ilyen vagy ??

#28838 Róbert 77
2013-11-19 16:37:27

Válasz #28870. hozzászólásra

üdv. porlasztókat ki kell szedni és a mérőórát porlasztócsucs helyére beszerelve hengerenként mérjük. smile cowboy

Nincs profilkép
#28837 Schubert Ferenc
2013-11-19 11:37:41

Helló.
Érdeklődnék hogy kell az MTZ-nél kompressziót mérni.

Nincs profilkép
#28835 öcsisajt
2013-11-18 22:17:27

Válasz #28857. hozzászólásra

Üdv!
A turbós dugattyúnak nagyobb az égéstere mint a hagyományosnak.

#28834 apuci
2013-11-18 21:28:35

Válasz #28858. hozzászólásra
Nekem az 552-es ugyan ezt csinálja első karral emelek oldalsóval süllyesztek finomabban le lehet ereszteni így szoktam hozzá

Nincs profilkép
#28833 Bertalan Péter
2013-11-18 21:27:56

ehhez én nem értek :D xDDD :D

#28832 AtoZz
2013-11-18 21:20:17

Válasz #28863. hozzászólásra

bennesmile lol ám az csak arra szolgál,hogyha le van slippelve,ne eresztje le a munkagépet,80ason azért emel,mert van a slip karján egy kis fül,ami mikor lenyomod,magával huzza lefelé az emelökart,és mikor középálásba rakod a slippet,akkor az emelökar lent marad,igy emel mihelyt a slipkart neutrálisba teszed

#28831 Tomi81
2013-11-18 21:15:42

Válasz #28862. hozzászólásra
Ha én azt tudnám smile lol

Nincs profilkép
#28830 Bertalan Péter
2013-11-18 21:12:03

az a szelep hol van?

Nincs profilkép
#28829 Bertalan Péter
2013-11-18 21:09:43

igen én mindig ott használtam eddig de ez nem emel mi lehet a baja? :/

#28828 AtoZz
2013-11-18 21:09:13

Válasz #28858. hozzászólásra

hát ezekszerint 80as slip van rajta,tehát lefele ereszt,középálásban emelökarral tudod simán le/fel emelni a függesztökarokat,felsö állásban(tehát totál fel a kart) nem engedi leereszteni a függesztökarokat,de ha nincs felsö végálásban a munkahenger,akkor ebben az állásban felfelé birsz emelni még rajta,de ereszteni nem,persze ha benne van a szlipnek a szelepje

#28827 Tomi81
2013-11-18 20:58:35

Válasz #28858. hozzászólásra
Kellene annak emelni is ha leghátra húzod.
Jól gondolom, hogy neked a műszerfal melletti karral is lehet szabályozni a három pontot?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
AKG és ÖKO pályázatok: a gazdák 20%-ának segített a kamara
AKG és ÖKO pályázatok: a gazdák 20%-ának segített a kamara
A pályázatok feldolgozása folyamatban van a Magyar Államkincstárnál.
Sajtóközlemény
Magyar kutatók fejlesztése segítheti a gyógyszeripart és az agrártechnológiát
Magyar kutatók fejlesztése segítheti a gyógyszeripart és az agrártechnológiát
Biztonságos, széles körben alkalmazható, ipari méretben is használható.
Metalwolf SKM-6H 6 soros sorközművelő kultivátor műtrágyakijuttató egységgel eladó
Metalwolf SKM-6H 6 soros sorközművelő...

2.500.000 Ft

Falconero FBSS-100 kitérő talajmaró eladó
Falconero FBSS-100 kitérő talajmaró...

1.500.000 Ft

Mitsubishi 120-as gyári talajmaró eladó
Mitsubishi 120-as gyári talajmaró eladó

235.000 Ft

Metalwolf 6 soros sorközművelő
Metalwolf 6 soros sorközművelő

1.250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]