Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 407.83 Ft USD 393.55 Ft CHF 432.15 Ft GBP 488.04 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91583 hozzászólás
#28733 PBandi
2013-11-16 18:54:02

Válasz #28765. hozzászólásra

Kész a verda?Faterral csináltátok?

#28732 gjoni
2013-11-16 18:47:22

Válasz #28763. hozzászólásra

Van már jó fűtés is termosztát se volt a gépben smile lolsmile thumbup

#28731 gjoni
2013-11-16 10:46:57

Válasz #28763. hozzászólásra

Ja már össze felé rakjuk mindjárt kész előtte kaja szünet smile lol

#28730 PBandi
2013-11-16 08:27:37

Válasz #28762. hozzászólásra

Jó ki hétvégi szerelgetés imádom az ilyet.smile bored

#28729 gjoni
2013-11-16 07:53:20

Válasz #28723. hozzászólásra

Na a szímering cseréből hátsó fedél csere is leszsmile cursing Belül repedt el a zéger gyűrű csak lóbikált a tengelyen fasza mi ?azért folyt ott az olaj tudott játszani a csapágy előre és hátrasmile hammer

#28728 Róbert 77
2013-11-15 19:33:04

Válasz #28760. hozzászólásra
Üdv. szerintem azokba is van biztonsági kapcsoló de ha nem akarod ki lehet iktatni.

#28727 fexco
2013-11-15 18:18:43

üdv mindenkinek!az lenne a kérdésem,hogy 2011-es mtz892.2-est be lehet inditani ugy,hogy nincs üresbe?

#28726 .Man
2013-11-15 17:49:28

Sikerült olyan HBR-es kuplungtárcsát venni...
A ferodol vékonyabb volt rajta mint a használton, mindkét oldalon sérült és egyenetlen felülettel smile lol visszavittük, cserélték, ez az új legalább néz ki valahogy, de ezen cirill betűk vannak legalább smile biggrin

#28725 emcett
2013-11-15 12:09:26

Válasz #28756. hozzászólásra

A féloldalas terhelést úgy értettem, hogy szántáskor a barázdás kerék nagyobbat fog, tehát nem egyforma a terhelés, mint mondjuk egy tárcsázásnál vagy lazításnál. De lehet hogy tévedek! Mindenképpen bele fogok nézni, hogy mit mutat!

#28724 Szeni
2013-11-14 22:21:25

Válasz #28755. hozzászólásra

Ha most megy, akkor most nézz bele, mert most látszik a legjobban, hol tükrösödik a fog, és hol nem. Tökéletesen középen kell lenni neki !!!!

#28723 Szeni
2013-11-14 22:19:06

Válasz #28751. hozzászólásra

Milyen féloldalas terhelésről beszélsz?A kúpkerék nem kap féloldalas terhelést, legfeljebb a bolygómű. Nincs ott semmi más, csak akkor fogni kell neki rendesen, és mivel nem áll vonalban, lassan ledarálja magát.Ne vacakolj a szerelővel, hanem csináld meg magad, és jó lesz

#28722 emcett
2013-11-14 22:17:37

Válasz #28753. hozzászólásra

Na mindegy, most a szántással ismét vallatva lesz/van, úgyhogy ha megint megadja magát, akkor úgy fogok tenni, ahogy tanácsoltad!smile thumbupcool

Köszönöm a figyelmet és a segítséget!smile thumbup

#28721 emcett
2013-11-14 22:15:38

Válasz #28740. hozzászólásra

Köszönöm a segítséget!smile thumbupcool

#28720 Szeni
2013-11-14 22:15:01

Válasz #28749. hozzászólásra

Ezért nem kell senkiben megbízni.Amit én csinálok, az a biztos. smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

#28719 emcett
2013-11-14 22:14:32

Válasz #28750. hozzászólásra

Megmondom őszintén, hogy arra nem emlékszem. Lehet akkor hogy azért nem, mert nem tette.smile oops

#28718 emcett
2013-11-14 22:13:35

Válasz #28745. hozzászólásra

Ja, még annyi, hogy ahogy írtam is, mindig szántásnál adja meg magát, amikor féloldalas a terhelés. Sem a középmély lazítóval, sem a tárcsákkal, grúberrel nem állt még meg, mindig csak szántás közben. smile confused

#28717 Szeni
2013-11-14 22:12:59

Válasz #28748. hozzászólásra

És bekente a fogat valamivel, h. nézze, hogy érintkezik egymással????

#28716 mtz1221
2013-11-14 22:11:52

Válasz #28745. hozzászólásra
A szerelő ha felfogja akkor is azt fogja mondani hogy TE nem értesz hozzsmile hammersmile oopsá,mert jobb őneki évente cserélni mint10 évente

#28715 emcett
2013-11-14 22:11:42

Válasz #28745. hozzászólásra

Fel bírom fogni azt amit írtál, de mivel a (szerintem) hozzáértő szerelő is kb. 3-4 óra hosszat pettingelt a hézagolással, és Ő is alulról támasztotta meg, oda tett még egy vastagabb hézagolólemezt, ahogy Te is írtad, így gondoltam, hogy talán nem ez lehet a gond. Még az egyik ismerős hülyének is nézett bennünket, hogy miért nem síkban van kihézagolva...! Mondom azért mert ez MTZ...! smile cursing

#28713 emcett
2013-11-14 22:06:53

Válasz #28742. hozzászólásra

Mi az a DVM? Digitális Volt - mérő készülék?

#28712 Szeni
2013-11-14 22:06:04

Válasz #28735. hozzászólásra

Nem tudok rajtad segíteni, mert annyira nem értesz hozzá, h. azt sem birod felfogni amit írtam. smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer. Még egy esélyed van, ha ezt a dumát, mármint az enyémet egy évvel ezelőttről, megmutatod a constaros szerelőnek. Ha annak van annyi esze, h. felfogja, akkor nyertél, + még másnak is tud segíteni az a nagytudásúúúú. Ha nem, akkor .............

#28711 mtz1221
2013-11-14 22:05:32

Válasz #28734. hozzászólásra
HA belőköd a 3.dik kart uszóba akkor mehet rajta visssza olaj a tartájba

#28710 emcett
2013-11-14 22:04:37

Válasz #28740. hozzászólásra

Na ezt most így elmentem, aztán hozzáértőknek megmutatom a technikát. Remélem okulunk belőle!smile hammer

#28709 jozef19
2013-11-14 22:03:40

Válasz #28738. hozzászólásra

Meggyözödök róla DVM-el mennyi jut el az akku sarkaira.Helyes érték 14-14,4 volt...

#28708 emcett
2013-11-14 22:02:53

Válasz #28738. hozzászólásra

Mivel megállt a jobb oldali szöghajtás, ezért a két kúpkerék és a hüvely cserélve lett, azok nem lógnak! Lehet, hogy a bal oldali kopás miatt szorulhat?smile scared

#28707 Tomi81
2013-11-14 22:00:45

Na ezt jól elb.sztam!
Hátulról kellene visszafelé olvasni.

Így már jó lesz:


Az első híddal kapcsolatban a következő van.Nekem is összetört kétszer,és elkezdtem keresni az okát.Mikor másodszor cseréltem,pár nap használat után leengedtem az olajat,és belenéztem a diffibe. A fogak egyik vége volt kifényesedve teljesen,és a másik vége felé egyre keskenyedett,majd a fog másik végén egyáltalán nem volt fényes rész.Tisztán látszott,h. a fog féloldalason érintkezik.Kivettem a kúpkereket,és megnéztem,hogy a kopásból ítélve merrefelé lehet "elmenve" a kúpkerék.Úgy néztem,h. kissé hátrafelé van eldőlve,ezért orra kellene buktatni.Mivel a tömítés gumigyűrűs,ez nem volt nagy gond
Ha jól emlékszem,kétfajta hézagoló lemez volt hozzá.A véknyabbikból vettem párat,és a következő képen faragtam el,és tettem be.Tehát az volt a cél,h. orra buktassam a kúpkereket,ezért az alja alá kellett több hézagoló.Egy lemezt a kúpkerék ház középső,és felső csavarja között félúton vágtam el,és a nagyobbik (alsó)részt tettem be,tehát ezt a lemezt a középső,és az alsó csavar fogta.A levágott lemezdarabot amin egy lyuk van,betettem az alsó csavarra.Tehát a felső csavaron nincs plusz lemez,a középsőn van egy,és az alsó csavaron kettő.Ugyanezt természetesen a jobb,és a bal oldalon is ugyanúgy megcsináltam.Erre a korrekcióra állt be a kúpkerekem normálisan
lényeg az,h. nem biztos h. nektek is pont abba az irányba van elmenve a kúpkerék,ezért a hibafeltárás(nem találtam jobb szót)lényeges.Én úgy csináltam,h. egy 5 vattos fogyasztóra vezetéket forrasztottam,és az olajleeresztő lyukon bedugtam (ja és körbetekertem szigetelő szalaggal),én pedig az olajbeöntőn keresztűl néztem a fogaskereket.Mikor kihúztam a kúpkereket,a tányérkerék fogait krétával jól bedörzsöltem a HAJTÓ oldalon,majd visszaszereltem a kúpkereket a helyére.Egyik első kerék alá emelő,fel a levegőbe,h. forogni tudjon. Lámpa be,kardánt tekerni előre,közben nézni,hol kopik le a kréta.Aztán a szükséges irányba hézagolás,újra krétázás,újra teker,megnéz, újra és újra,amíg pontosan szabályosan végig mutatja a kréta a fogon a kapcsolódást.Én 10 éve csináltam,azóta volt már párszor vallatva,de semmi baja.

#28705 Szeni
2013-11-14 22:00:20

Válasz #28725. hozzászólásra

Nem kap töltést az egyik akksi, mert az elektronikus feszültségosztó úgy sz@r, ahogy van. Cserélgesse az a hibbant az akksit, aki kitalálta. Ki kell vágni a kukába az egészet, és beletenni egy párhuzamkapcsolót.
A kormány azért nem megy jobbra, mert már kopik a híd, (vagy valami más baja van, ami miatt szorul) és nagyobb erő kell a szervótól, h. tekerje.A szervó pedig jobbra kisebb erőt tud adni, mert akkor az a része kap nyomást a munkahengernek, amelyikben a szár van.

#28704 emcett
2013-11-14 22:00:05

Válasz #28732. hozzászólásra

Köszönöm a fáradozásod, mivel már összeraktuk, és eddig bírta is, ha nem adja meg magát, akkor rá fogok próbálni! smile pimp
Ja, és köszönet Szeni mesternek is! smile thumbupcool
De azért a 82-es kormány -gondra, és a 1025 akksi gondra is írhatna valaki valami okosat!smile tongue

#28703 jozef19
2013-11-14 21:58:28

Válasz #28730. hozzászólásra

Milyen generátor van rajta 24 v. 12...

#28702 emcett
2013-11-14 21:54:31

Válasz #28731. hozzászólásra

Ha a hézagolás lenne a megfejtés, akkor jelentem hogy nem nyert, mert tavaly télen ahogy írtam is, egy Contstar-os szerelő hézagolta ki, eddig tartott, na de azért évente cserélgetni szerintem túlzás. Még valami olajnyomást is méregetett, de az is rendben volt.smile pimp

#28701 Sötét Paraszt
2013-11-14 21:54:08

Kedves hozzáértők hehe!
1025 hátujján a kít pár hidraulika csatlakozón túl van egy 5. (jobbódat a fülke tartó gumibak mellett ) ,az a tartályba mehet-é vissza, vagy nem???

#28700 Tomi81
2013-11-14 21:53:38

Válasz #28732. hozzászólásra

Elnézést!

a név helyesen SZENI

#28699 Tomi81
2013-11-14 21:52:57

Válasz #28729. hozzászólásra
Parancsolj!

Szemi Mester hozzászólásaiból:

A lényeg az,h. nem biztos h. nektek is pont abba az irányba van elmenve a kúpkerék,ezért a hibafeltárás(nem találtam jobb szót)lényeges.Én úgy csináltam,h. egy 5 vattos fogyasztóra vezetéket forrasztottam,és az olajleeresztő lyukon bedugtam (ja és körbetekertem szigetelő szalaggal),én pedig az olajbeöntőn keresztűl néztem a fogaskereket.Mikor kihúztam a kúpkereket,a tányérkerék fogait krétával jól bedörzsöltem a HAJTÓ oldalon,majd visszaszereltem a kúpkereket a helyére.Egyik első kerék alá emelő,fel a levegőbe,h. forogni tudjon. Lámpa be,kardánt tekerni előre,közben nézni,hol kopik le a kréta.Aztán a szükséges irányba hézagolás,újra krétázás,újra teker,megnéz, újra és újra,amíg pontosan szabályosan végig mutatja a kréta a fogon a kapcsolódást.Én 10 éve csináltam,azóta volt már párszor vallatva,de semmi baja.Ha jól emlékszem,kétfajta hézagoló lemez volt hozzá.A véknyabbikból vettem párat,és a következő képen faragtam el,és tettem be.Tehát az volt a cél,h. orra buktassam a kúpkereket,ezért az alja alá kellett több hézagoló.Egy lemezt a kúpkerék ház középső,és felső csavarja között félúton vágtam el,és a nagyobbik (alsó)részt tettem be,tehát ezt a lemezt a középső,és az alsó csavar fogta.A levágott lemezdarabot amin egy lyuk van,betettem az alsó csavarra.Tehát a felső csavaron nincs plusz lemez,a középsőn van egy,és az alsó csavaron kettő.Ugyanezt természetesen a jobb,és a bal oldalon is ugyanúgy megcsináltam.Erre a korrekcióra állt be a kúpkerekem normálisan.Az első híddal kapcsolatban a következő van.Nekem is összetört kétszer,és elkezdtem keresni az okát.Mikor másodszor cseréltem,pár nap használat után leengedtem az olajat,és belenéztem a diffibe. A fogak egyik vége volt kifényesedve teljesen,és a másik vége felé egyre keskenyedett,majd a fog másik végén egyáltalán nem volt fényes rész.Tisztán látszott,h. a fog féloldalason érintkezik.Kivettem a kúpkereket,és megnéztem,hogy a kopásból ítélve merrefelé lehet "elmenve" a kúpkerék.Úgy néztem,h. kissé hátrafelé van eldőlve,ezért orra kellene buktatni.Mivel a tömítés gumigyűrűs,ez nem volt nagy gond.

#28698 Szeni
2013-11-14 21:51:06

Válasz #28729. hozzászólásra

Ne az enyémet nézd, hanem a magadét.Még képet is tettél fel a ledarált kúpkerékről.Annak a dátuma után megtalálod a lényeget.

#28697 emcett
2013-11-14 21:50:44

Válasz #28727. hozzászólásra

Ma vettünk két db Galaxy típusú 12V/110 Ah-s 950A indítóáramú akksit, a faszi azt mondta, hogy 2-3 havonta cseréljük meg. Na de nincs valami más megoldás erre?smile cursingsmile cursingsmile cursing

#28696 emcett
2013-11-14 21:48:50

Válasz #28726. hozzászólásra

Szia!

Sajnos nem, pedig végigbogarásztam a neved alatt az összes hozzászólást...smile angrysmile blushing

#28695 jozef19
2013-11-14 21:34:27

Válasz #28725. hozzászólásra

Azért meggy tönkre,mert piacgazdaság van...

#28694 PBandi
2013-11-14 21:33:42

Válasz #28725. hozzászólásra

Hali!

Keress vissza már kivesézték párszor ezt a témát de valahogy úgy van ,hogy az egyik akksit közvetlenül a másikat a műszerfalon keresztül tólti.fél évente meg kell cserélni az akksikat.

#28693 Szeni
2013-11-14 21:28:14

Válasz #28725. hozzászólásra

Megtaláltad az elsőhíddal kapcsolatos hsz.t ?

#28692 emcett
2013-11-14 21:23:35

Sziasztok!

Két kérdést szeretnék feltenni a hozzáértőknek!

1. Miért van az, hogy a 1025.3-nál az egyik akkumulátor megy csak tönkre kb. 2 évenként? A menetirány szerinti bal oldalit relatíve sűrűn kell cserélni, állítólag azért, mert az indít, és azt terheli le az önindító. Mi lehet ennek az oka?smile confusedsmile helpsmilie
2. 82-nél üzemmeleg állapotban jobb oldalra tekerve a kormányt jelentős ellenállás tapasztalható, míg bal oldalra nem. Viszont hidegen semmi különbséget nem tapasztaltam! Valami ötlet?smile helpsmilie

#28691 avarga
2013-11-14 20:43:31

Válasz #28706. hozzászólásra

Köszönöm Neked is! Csak most láttam smile cool

Nincs profilkép
#28690 dagadtmadar
2013-11-14 20:26:13

Válasz #28719. hozzászólásra

vajon ha az MTZ lefelezi az 1-est akkor is így elhúzza a T25-ös?
na meg a guminak a minősége sem mindegy :)

Nincs profilkép
#28689 dagadtmadar
2013-11-14 20:22:45

Válasz #28707. hozzászólásra

200q volt a hagyományoson 230 faáról (10 éve kihúzás érett!)
az új telepítésen ami idén 5 éves egy része pedig 4 éves 750q volt 4300fa
Jövőre remélem arányosan hozza ezt a teljesítményt!
Meg vagyunk vele elégedve a szárazság ellenére.
A késői fajtánál volt egy 5-10%-os veszteség.

#28688 Róbert 77
2013-11-14 19:59:37

Válasz #28705. hozzászólásra
Üdv. na .. a mi .820.2-esünkbe 1951 üzemóra van sajnos sokat kapott az elmúlt évekbe pl. megyyes kihuzgálása elakadás mentés stb . okt. 23-án vetni mentümk ,és utközbe 9 dikbe felkapcsoltam ráengedtem a kuplungot és megcsuszott eléggé a kuplung . vetés befejeztével levettem alul a kuplungház ablakát és a kinyomo csapágynak teljesen nekifeszült a villák hogy semmi hézag nem volt sőt kb. 1mm tertsorja volt a kinyomócsapágy karimáján.Visszább álittotam mind a három karon hagytam neki egy kis pedálhotjátékot számolva a hőtágulásra is igy már a szántást is be tudtam fejezni a másik táblába háromfejes ih-val. csak nagyon fent fog a kuplung igy is de nem csuszott meg drasztikusan csak meg meg nyiszorgott egy picit. én nemszivesen hagynám igy én meg kuplungoznám,de egyik ismerősöm azt monta hogy az még birja. kinyomócsapágy meg kotyog amugy kapott egy kicsit.tudom hogy nagyon korai ezzel az üzemórával de ez van.smile cowboy

#28686 dárk
2013-11-14 19:09:40

És mi van ilyenkor?

#28685 avarga
2013-11-14 19:04:35

Válasz #28717. hozzászólásra

smile thumbup <-- ez az igent jelentené? smile rolleyes

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


10 százalékkal drágul a kenyér és az étolaj
10 százalékkal drágul a kenyér és az étolaj
A románoknak is meg kell szorítaniuk a nadrágszíjat.
Sajtóközlemény
AKG és ÖKO pályázatok: a gazdák 20%-ának segített a kamara
AKG és ÖKO pályázatok: a gazdák 20%-ának segített a kamara
A pályázatok feldolgozása folyamatban van a Magyar Államkincstárnál.
ZÜRN Mechanikus Repce oldalvágó Kasza
ZÜRN Mechanikus Repce oldalvágó Kasza

350.000 Ft

New Holland TG 230
New Holland TG 230

11.800.000 Ft

KÜHNE KNT 10 770 6/2 Nehéztárcsa
KÜHNE KNT 10 770 6/2 Nehéztárcsa

3.000.000 Ft

Vogel Noot Terra Disc 500
Vogel Noot Terra Disc 500

4.300.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]